2020-11-29 12:52
Opinia wyróżniona
Wszystko super, I przystanek musi byc. Ale jak czytam likwidacja parkingu. Juz macie puste centrum. Te fantazje z likwidacją parkingów, dróg. Czytac sie nie chce. Tereny zielone muszą być. Ale miejsca parkingowe logicznie zrobione też. Naprawdę uważacie ze wszyscy wsiąda na rowery i będą jeździć? Załatwić sprawę gdzies? Naprawdę?
2020-11-29 17:47
sparwnie działajaca komunikacja miejska, samochodem to mzoesz jechac sobie nad jezioro gdzies, po meiscie komuniakcja. Jak by 30 procent ludzi sie przesiadł oan komunkacje to krok ib yznikneły, zkm tez by dorzuciłwiecej poąłczeń.
2020-11-29 20:49
na to, aby z niej korzystać...
2020-11-29 15:29
Naprawdę.
2020-11-29 15:05
Krytykujesz żeby krytykować. W trakcie meczy, to miejsce i tak jest trudno dostępne. A poza dniami meczowymi są w okolicy inne miejsca parkingowe, żebyś mógł sobie wszystko pozałatwiać.
2020-11-29 14:32
3x w tygodniu, przez lata dojeżdżałem samochodem. I jeszcze czekam na ten moment, kiedy parking pod Filmówką będzie cały zajęty. Sądząc po typowej liczbie wolnych miejsc, nie doczekam się.
2020-11-29 16:30
2020-11-29 17:46
2020-11-30 07:12
2020-11-29 12:11
Opinia wyróżniona
Jakieś 200 metrów więcej mamy do dworca Gdynia Główna. Mam spore wątpliwości, czy jest to niezbędna inwestycja.
2020-11-30 08:45
2020-11-30 08:39
z PKM na SKM z walizami, wózkiem i dwoma bombelkami, to się dowiesz, ile to jest 1300m. Ewentualnie możesz spróbować swoich sił na wózku albo o kulach. Pamiętaj, nie każdy podróżny jest młody, zdrowy i bez bagażu.
2020-11-29 22:10
Powinien być na wysokości ul. Stryjskiej - tak samo blisko do stadionu i biur na Łużyckiej. Blisko do SKM Redłowo na przesiadkę i do pętli autobusowej tam. Autobus z Witomina nie musi kluczyć wąskimi uliczkami żeby
Powinien być na wysokości ul. Stryjskiej - tak samo blisko do stadionu i biur na Łużyckiej. Blisko do SKM Redłowo na przesiadkę i do pętli autobusowej tam. Autobus z Witomina nie musi kluczyć wąskimi uliczkami żeby dojechać pod peron PKM.
A do Wzgórza odległość pozwalająca się rozpędzić - jakieś 500 metrów więcej. No ale jakiś mądrala z inicjatywy Jaspers czy innego ciała doradczego od wyciągania pieniędzy z UE wymyślił coś do czego trzeba teraz wszystko na siłę dopasowywać..
2020-11-29 14:38
linia PKM to nie SKM - żeby przesiąść się trzeba albo dojechać do Gdyni Głównej albo przejść spod Stadionu (PKM) aż do Redowa (SKM) lub do wzgórza - chcesz to chodź, ale nikt kto ma się przesiąść tego nie będzie robił, bo to nie pora na spacer
2020-11-29 14:28
ja tam wolę podjechać.
Kierunek Witomino, czy Chwarzno nie ma obecnie dobrego połączenia z PKM, a przystanek na Wzgórzu ten problem rozwiąże.
2020-11-29 13:20
2020-11-29 12:53
znacznie gorszym pomysłem jest "bajanie" o Śródmieściu.
Jest węzeł komunikacji miejskiej, jest miejsce na parking. To ma sens.
Będzie można jeździć szukać pracy poza Gdynią
2020-11-29 12:28
Jeśli połączysz linie kolejowe PKM i SKM w tym miejscu, to brak wspólnego przystanku byłby niezrozumiały całkowicie. Więc zgoda co do odległości, ale one nie są tutaj najważniejsze.
2020-11-29 15:23
jak się na te budynki
2020-11-30 05:30
2020-11-29 18:01
Wyremontowali peron Redłowo, schody nadal niezadaszone i za wąskie, a winda nie działa - bez sensu. Już Janowo wygląda 100 razy lepiej.
2020-11-29 21:07
Sam przystanek SKM w Gdyni Redłowie będzie coraz dynamiczniej się rozwijał bo w okolicy powstaje wiele dużych inwestycji. Dlatego UM powinien tę szansę jak najlepiej wykorzystać, żeby stał się jej centralnym punktem.
Sam przystanek SKM w Gdyni Redłowie będzie coraz dynamiczniej się rozwijał bo w okolicy powstaje wiele dużych inwestycji. Dlatego UM powinien tę szansę jak najlepiej wykorzystać, żeby stał się jej centralnym punktem. Następnym będzie "Wzgórze", "Śródmieście",... Wystarczy zabudować terenami wystawowymi PPNT na działce powietrznej nad torami i dodatkowo przesunąć o kilkaset metrów i postawić tam dodatkowe schody, wykorzystując do tego końcową część peronu. PPNT za parę lat będzie się dusił w ciasnocie, a to pozwoliłoby za ew. pieniądze unijne go rozbudować i także w jakiś części stworzyć węzeł przesiadkowy PKM-Stadion - SKM - Redłowo.
Musimy być świadomi, że w tym miejscu biurowce się rozrastają i ich położenie, jak i rozmieszczenie wejść, często nie odpowiada już zmianom jakie zaszły i będą zachodzić w ich otoczeniu. Gdynia chcąc być miastem skrojonym na miarę powinna jak najszybciej uwzględnić Właśnie dostępność peronów ich logistyka i rozkład jest dziś kluczowa w walce o pasażerów.
Musimy projektować tak, aby mieszkańcy nie byli skazywani na SKM/PKM transport publiczny, a sami z największą chęcią go wybierali, bo posiadanie samochodu będzie anty trendy. Dzis planiści dokładnie badają rozmieszczone wejścia, z której strony i jak najkrótsza jest droga wyjścia z tunelu i przystanku. Czasy się jednak zmieniły i transport publiczny oraz jego infrastruktura postojowa musi konkurować z prywatnymi samochodami . Ważne, aby o podróżnych walczyć jakością czasem i komfortem, a jest i będzie coraz trudniej jesli będziemy jako miasto podchodzili do tego nonszalancko. Społeczeństwo jest coraz bogatsze i wygodniejsze, a do tego ciągle zapatrzone w auta, o czym świadczą także na tym forum częste potyczki lobby samochodziarzy, które najchętniej zastawiłoby całą Gdynię.
Więc, aby skłonić jak najwięcej mieszkańców do korzystania z komunikacji publicznej, musicie być kreatywnymi innowatorami w przyjaźniejszej i wygodniejszej, łatwo dostępnych połączeniach.
2020-11-30 13:32
2020-11-29 13:28
Za chwile okaże się iż to nie SKM ale szybki tramwaj.
2020-11-29 12:04
Opinia wyróżniona
Gdynia nigdy nie rozwiąże swoich problemów komunikacyjnych, bez względu na setki milionów topione w rozbudowę układu drogowego. Kolejnym wyzwaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa osób chcących docierać do
Gdynia nigdy nie rozwiąże swoich problemów komunikacyjnych, bez względu na setki milionów topione w rozbudowę układu drogowego. Kolejnym wyzwaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa osób chcących docierać do stacji kolei lokalnej i regionalnej pieszo i rowerem, między innymi przez uwolnienie okolic tych stacji od jeżdżących i parkujących samochodów.
2020-11-29 17:03
To na pewno nie w Gdyni...
Ani topienia, ani rozbudowy...
A jednostronoości opinii i widzenia problemu raczej nie służy skuteczności. Szczególnie próby forsowania rozwiązań "po łatwości" i "po
To na pewno nie w Gdyni...
Ani topienia, ani rozbudowy...
A jednostronoości opinii i widzenia problemu raczej nie służy skuteczności. Szczególnie próby forsowania rozwiązań "po łatwości" i "po taniości". Możliwe "na szybko" warianty komunikacji kolejowej przez Chylonię, lub jeszcze lepiej, przez Rumię raczej nie mają szans na zaspokoljenie potrzeb i sprostania oczekiwaniom.
Prawda o Gdyni jest jest prosta i bolesna.
Brak dochodów powoduje, że można zapomnieć o modernizaji i rozwoju.
Tak to się kończy, gdy wybiera sie ideologię a nie organiczną pracę.
2020-11-29 21:21
To gdzie wybudowano Drogę Gdyńską? Albo węzeł Wzgórze? Chwarznieńską? Zaraz Gdynia utopi kolejne kilkanaście milionów złotych w parking podziemny pod Parkiem Centralnym.
2020-11-29 22:47
nomen, omen...
Niestety, na terenie Gdyni można zaboserwować kilka tego typu działań, gdzie przekonane o wlasnej nieomylności grupy przepalają kasę...
Akurat wymienione miejsca są realizacją pożądanych i
nomen, omen...
Niestety, na terenie Gdyni można zaboserwować kilka tego typu działań, gdzie przekonane o wlasnej nieomylności grupy przepalają kasę...
Akurat wymienione miejsca są realizacją pożądanych i przemyślanych pomysłów z bardzo dawnych czasów. Zrealizowanych wyrywkowo, częściowo i ze "zgniłymi" kompromisami. Nikt, kto ma wpływ na rozwój miasta od 40 lat nie bral w opracowaniu tych rozwiązań, Po prostu, wyciągnięto plany z szuflady... Miejscami podretuszowano a miejscami. po prostu, zabrakło kasy.
Park(ing) Centralny to emanacja zupełnie innego problemu, który drąży to miasto. Zupełnie nie dotyczy on systemu komunikacyjnego.
A ten jest nieadekwatny do potrzeb, bo pochodzi praktycznie sprzed prawie 100 lat. Jedynie epoka Gierka nieco go uzupełniła i unowocześniła.
Wszystko.
2020-11-29 12:58
Jak w końcu bedzie cie stać i kupisz samochód zrozumiesz jakie bzdury wypisujesz
2020-11-29 23:27
2020-11-30 17:23
a wystarczylo by zmniejszyc ego
2020-11-29 14:34
Z Twojej wypowiedzi wynika, że nie stać Cię na jego utrzymanie (konkretnie na opłaty za parkowanie w śródmieściu Gdyni)
2020-11-29 13:03
Jak w końcu dojrzejesz to zrozumiesz dlaczego zbiorkom jest logicznym rozwojem metropolii.
2020-11-29 12:07
2020-11-29 12:04
Opinia wyróżniona
Gdynia nigdy nie rozwiąże swoich problemów komunikacyjnych, bez względu na setki milionów topione w rozbudowę układu drogowego. Kolejnym wyzwaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa osób chcących docierać do
Gdynia nigdy nie rozwiąże swoich problemów komunikacyjnych, bez względu na setki milionów topione w rozbudowę układu drogowego. Kolejnym wyzwaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa osób chcących docierać do stacji kolei lokalnej i regionalnej pieszo i rowerem, między innymi przez uwolnienie okolic tych stacji od jeżdżących i parkujących samochodów.
2020-11-29 12:07
2020-11-29 12:58
Jak w końcu bedzie cie stać i kupisz samochód zrozumiesz jakie bzdury wypisujesz
2020-11-29 13:03
Jak w końcu dojrzejesz to zrozumiesz dlaczego zbiorkom jest logicznym rozwojem metropolii.
2020-11-29 14:34
Z Twojej wypowiedzi wynika, że nie stać Cię na jego utrzymanie (konkretnie na opłaty za parkowanie w śródmieściu Gdyni)
2020-11-29 23:27
2020-11-30 17:23
a wystarczylo by zmniejszyc ego
2020-11-29 17:03
To na pewno nie w Gdyni...
Ani topienia, ani rozbudowy...
A jednostronoości opinii i widzenia problemu raczej nie służy skuteczności. Szczególnie próby forsowania rozwiązań "po łatwości" i "po
To na pewno nie w Gdyni...
Ani topienia, ani rozbudowy...
A jednostronoości opinii i widzenia problemu raczej nie służy skuteczności. Szczególnie próby forsowania rozwiązań "po łatwości" i "po taniości". Możliwe "na szybko" warianty komunikacji kolejowej przez Chylonię, lub jeszcze lepiej, przez Rumię raczej nie mają szans na zaspokoljenie potrzeb i sprostania oczekiwaniom.
Prawda o Gdyni jest jest prosta i bolesna.
Brak dochodów powoduje, że można zapomnieć o modernizaji i rozwoju.
Tak to się kończy, gdy wybiera sie ideologię a nie organiczną pracę.
2020-11-29 21:21
To gdzie wybudowano Drogę Gdyńską? Albo węzeł Wzgórze? Chwarznieńską? Zaraz Gdynia utopi kolejne kilkanaście milionów złotych w parking podziemny pod Parkiem Centralnym.
2020-11-29 22:47
nomen, omen...
Niestety, na terenie Gdyni można zaboserwować kilka tego typu działań, gdzie przekonane o wlasnej nieomylności grupy przepalają kasę...
Akurat wymienione miejsca są realizacją pożądanych i
nomen, omen...
Niestety, na terenie Gdyni można zaboserwować kilka tego typu działań, gdzie przekonane o wlasnej nieomylności grupy przepalają kasę...
Akurat wymienione miejsca są realizacją pożądanych i przemyślanych pomysłów z bardzo dawnych czasów. Zrealizowanych wyrywkowo, częściowo i ze "zgniłymi" kompromisami. Nikt, kto ma wpływ na rozwój miasta od 40 lat nie bral w opracowaniu tych rozwiązań, Po prostu, wyciągnięto plany z szuflady... Miejscami podretuszowano a miejscami. po prostu, zabrakło kasy.
Park(ing) Centralny to emanacja zupełnie innego problemu, który drąży to miasto. Zupełnie nie dotyczy on systemu komunikacyjnego.
A ten jest nieadekwatny do potrzeb, bo pochodzi praktycznie sprzed prawie 100 lat. Jedynie epoka Gierka nieco go uzupełniła i unowocześniła.
Wszystko.
2020-11-29 12:06
PKM ma sporo sensu, trzeba tylko dopracować i zoptymalizować infrastrukturę, wraz z siatką połączeń. Obecnie PKM-ki kursują zbyt rzadko,a przystanki są niewłaściwie rozmieszczone.
PKM mogłaby skutecznie
PKM ma sporo sensu, trzeba tylko dopracować i zoptymalizować infrastrukturę, wraz z siatką połączeń. Obecnie PKM-ki kursują zbyt rzadko,a przystanki są niewłaściwie rozmieszczone.
PKM mogłaby skutecznie odciążyć część ruchu z Karwin i Dąbrowy do Dolnego Tarasu Gdyni.
Do tego węzły przesiadkowe na obrzeżach miasta dla mieszkających jeszcze bardziej na zachód. Tak by docelowo maksymalnie ograniczyć ruch prywatnych samochodów w Śródmieściu Gdyni.
2020-11-29 12:11
Te przejścia podziemne, nieefektywne skrzyżowania... Warto byłoby to przebudować tak by zajmował mniej miejsca. A ruch pieszy był skupiony na powierzchni z przejściami naziemnymi.
Jest bardzo przeskalowany
Te przejścia podziemne, nieefektywne skrzyżowania... Warto byłoby to przebudować tak by zajmował mniej miejsca. A ruch pieszy był skupiony na powierzchni z przejściami naziemnymi.
Jest bardzo przeskalowany i tylko zachęca do wjeżdzania samochodem do centrum Gdyni. Powinien być bardziej nastawiony na komunikację zbiorową.
Docelowo, po powstaniu Drogi Czerwonej, Obwodnicy Metropolitarnej, czy Trasy Kaszubskiej, będzie też należało przebudować Śląska tak by przestała być przelotówką, a stała się ulicą miejska z uspokojonym ruchem.
Podobnie z Władysława IV, zmniejszenie szerokości, więcej przejść dla pieszych...
2020-11-29 12:38
będą ginąć ludzie
2020-11-29 12:52
2020-11-29 12:54
przy ścianie.
2020-11-29 12:09
Wszystko zaorać najlepiej.........
2020-11-29 12:11
Opinia wyróżniona
Jakieś 200 metrów więcej mamy do dworca Gdynia Główna. Mam spore wątpliwości, czy jest to niezbędna inwestycja.
2020-11-29 12:28
Jeśli połączysz linie kolejowe PKM i SKM w tym miejscu, to brak wspólnego przystanku byłby niezrozumiały całkowicie. Więc zgoda co do odległości, ale one nie są tutaj najważniejsze.
2020-11-29 13:28
Za chwile okaże się iż to nie SKM ale szybki tramwaj.
2020-11-29 15:23
jak się na te budynki
2020-11-29 18:01
Wyremontowali peron Redłowo, schody nadal niezadaszone i za wąskie, a winda nie działa - bez sensu. Już Janowo wygląda 100 razy lepiej.
2020-11-29 21:07
Sam przystanek SKM w Gdyni Redłowie będzie coraz dynamiczniej się rozwijał bo w okolicy powstaje wiele dużych inwestycji. Dlatego UM powinien tę szansę jak najlepiej wykorzystać, żeby stał się jej centralnym punktem.
Sam przystanek SKM w Gdyni Redłowie będzie coraz dynamiczniej się rozwijał bo w okolicy powstaje wiele dużych inwestycji. Dlatego UM powinien tę szansę jak najlepiej wykorzystać, żeby stał się jej centralnym punktem. Następnym będzie "Wzgórze", "Śródmieście",... Wystarczy zabudować terenami wystawowymi PPNT na działce powietrznej nad torami i dodatkowo przesunąć o kilkaset metrów i postawić tam dodatkowe schody, wykorzystując do tego końcową część peronu. PPNT za parę lat będzie się dusił w ciasnocie, a to pozwoliłoby za ew. pieniądze unijne go rozbudować i także w jakiś części stworzyć węzeł przesiadkowy PKM-Stadion - SKM - Redłowo.
Musimy być świadomi, że w tym miejscu biurowce się rozrastają i ich położenie, jak i rozmieszczenie wejść, często nie odpowiada już zmianom jakie zaszły i będą zachodzić w ich otoczeniu. Gdynia chcąc być miastem skrojonym na miarę powinna jak najszybciej uwzględnić Właśnie dostępność peronów ich logistyka i rozkład jest dziś kluczowa w walce o pasażerów.
Musimy projektować tak, aby mieszkańcy nie byli skazywani na SKM/PKM transport publiczny, a sami z największą chęcią go wybierali, bo posiadanie samochodu będzie anty trendy. Dzis planiści dokładnie badają rozmieszczone wejścia, z której strony i jak najkrótsza jest droga wyjścia z tunelu i przystanku. Czasy się jednak zmieniły i transport publiczny oraz jego infrastruktura postojowa musi konkurować z prywatnymi samochodami . Ważne, aby o podróżnych walczyć jakością czasem i komfortem, a jest i będzie coraz trudniej jesli będziemy jako miasto podchodzili do tego nonszalancko. Społeczeństwo jest coraz bogatsze i wygodniejsze, a do tego ciągle zapatrzone w auta, o czym świadczą także na tym forum częste potyczki lobby samochodziarzy, które najchętniej zastawiłoby całą Gdynię.
Więc, aby skłonić jak najwięcej mieszkańców do korzystania z komunikacji publicznej, musicie być kreatywnymi innowatorami w przyjaźniejszej i wygodniejszej, łatwo dostępnych połączeniach.
2020-11-30 13:32
2020-11-30 05:30
2020-11-29 12:53
znacznie gorszym pomysłem jest "bajanie" o Śródmieściu.
Jest węzeł komunikacji miejskiej, jest miejsce na parking. To ma sens.
Będzie można jeździć szukać pracy poza Gdynią
2020-11-29 13:20
2020-11-29 14:28
ja tam wolę podjechać.
Kierunek Witomino, czy Chwarzno nie ma obecnie dobrego połączenia z PKM, a przystanek na Wzgórzu ten problem rozwiąże.
2020-11-29 14:38
linia PKM to nie SKM - żeby przesiąść się trzeba albo dojechać do Gdyni Głównej albo przejść spod Stadionu (PKM) aż do Redowa (SKM) lub do wzgórza - chcesz to chodź, ale nikt kto ma się przesiąść tego nie będzie robił, bo to nie pora na spacer
2020-11-29 22:10
Powinien być na wysokości ul. Stryjskiej - tak samo blisko do stadionu i biur na Łużyckiej. Blisko do SKM Redłowo na przesiadkę i do pętli autobusowej tam. Autobus z Witomina nie musi kluczyć wąskimi uliczkami żeby
Powinien być na wysokości ul. Stryjskiej - tak samo blisko do stadionu i biur na Łużyckiej. Blisko do SKM Redłowo na przesiadkę i do pętli autobusowej tam. Autobus z Witomina nie musi kluczyć wąskimi uliczkami żeby dojechać pod peron PKM.
A do Wzgórza odległość pozwalająca się rozpędzić - jakieś 500 metrów więcej. No ale jakiś mądrala z inicjatywy Jaspers czy innego ciała doradczego od wyciągania pieniędzy z UE wymyślił coś do czego trzeba teraz wszystko na siłę dopasowywać..
2020-11-30 08:39
z PKM na SKM z walizami, wózkiem i dwoma bombelkami, to się dowiesz, ile to jest 1300m. Ewentualnie możesz spróbować swoich sił na wózku albo o kulach. Pamiętaj, nie każdy podróżny jest młody, zdrowy i bez bagażu.
2020-11-30 08:45
2020-11-29 12:13
No tak to będzie przystanek między Gdynia Wz. Św. Maksymiliana a Gdynia Redłowo. Jak kolejka czasem stoi przed peronem na wjazd to pasażerowie już pośrodku mogą sobie wysiąść komedia. Gdynia niech najpierw rozpocznie i
No tak to będzie przystanek między Gdynia Wz. Św. Maksymiliana a Gdynia Redłowo. Jak kolejka czasem stoi przed peronem na wjazd to pasażerowie już pośrodku mogą sobie wysiąść komedia. Gdynia niech najpierw rozpocznie i skończy porządnie dojazdy na dzielnice Obłuże, Pogorze, Obłuże i inne w tym kierunku tam powrót do domu z pracy przez Prozaku leku na nerwy ani rusz. Potem włodarze miasta jak będą planować następne projekty to niech sobie wezmą lekarstwo na pozytywne myślenie. U nas nie skończone jedno porządne a pod strzechą następne pomysły.
2020-11-29 12:29
2020-11-29 12:54
W każdej polskiej metropolii. U tak obudziliśmy się 2dekady po zakończeniu XX wieku, przynajmniej drugie tyle po krajach bardziej zaawansowanych
2020-11-29 14:24
Wtedy inwestycje drogowe ruszą jak rakieta.
2020-11-29 12:19
Tak, Gdynia inwestuje - można tak powiedzieć. Ale prawda jest taka, że to pudrowanie obecnej rzeczywistości. Tu 200 m ulicy wyremontujemy tu 150 m , tam odcinek ścieżki rowerowej, a tu zużyjemy 300 litrów farby. A gdzie
Tak, Gdynia inwestuje - można tak powiedzieć. Ale prawda jest taka, że to pudrowanie obecnej rzeczywistości. Tu 200 m ulicy wyremontujemy tu 150 m , tam odcinek ścieżki rowerowej, a tu zużyjemy 300 litrów farby. A gdzie parkingi, i inwestycje na szeroka skalę np. wiadukt, czy tunel podziemny na Puckiej, ( patrz przykład Rumii czy Wejherowa ) - tylko trzeba chcieć. Najwiecej zaniedbań jednak jest w północnych dzielnicach Gdyni, ale mieszkańcom widać to nie przeszkadza (widać to po głosowaniach).
2020-11-29 12:31
A na dodatek nie masz kompletnie żadnego pomysłu jak rozwiązać problemy komunikacyjne w mieście. Przede wszystkim problem nie leży w tym kto zasiada w samorządzie.
2020-11-29 12:46
opozycja praktycznie nie istnieje, bo emeryci są kupowani co wybory wycieczkami sponsorowanymi przez z miejskich czyli mieszkańców pieniędzy przez podległych prezydentowi urzędników.
I tak to się kreci od lat, a znajomi ciągle doją miasto na makietach i innych PRowych bzdurach.
2020-11-29 20:54
czy wynajęty zarząd miasta?
Tylko wychodzi na to, że z realizacją celu "najęcia" to raczej slabo...
2021-07-15 11:51
jak widac też tutaj wszyscy na wszystkim sie znaja i maja złote mysli, nikt nic nie chwali tylko krytykuje i maedrkuje - tak wybitni eksperci winni zarządzac tymi zmianami, na pewno od razu wszystko ruszy z kopyta.
2020-11-29 12:35
Chociaż takie jak ma np. malutkie Giżycko.
Giżycko - 29 tys. ludności
Gdynia - 245 tys. ludności
Zanim ktoś napisze że Gdyni nie stać, to niech odpowie od razu jakim cudem stać było Giżycko.
2020-11-29 12:48
Gdynia jest tak zadłużona, że jeszcze trochę i Bedzie do likwidacji bo będzie niewypłacalna całkowicie.
2020-11-30 08:44
No ale w Gizycku są mrozy i sniegi a w Gdyni tylko słońce i słońce......
2020-11-29 14:08
Bo Giżycko ma lodowisko dla całej okolicy a Gdynia ma lodowisko w Gdańsku
2020-11-29 14:25
Mam nadzieję że w końcu pływalnia 50m
2020-11-29 18:05
NGI.... wracaj do siebie i nie marudź.
2020-11-29 12:37
od poczatku powinien tam powstac wezel integracyjny pkm/skm/zkm
2020-11-29 13:33
Jak będziesz budował wspólne węzły dla skm, pkm i pkp co 200 metrów to ludzie zamiast z pociągów będą korzystali z aut bo będzie szybciej i wygodniej. Jeśli już teraz puszczają PKM z Gdyni do Kościerzyny przez Wrzeszcz co wydłuża czas podróży to czemu nie mogą zostawić węzła przesiadkowego w Gdyni Głównej?
2020-12-01 13:11
Parking a ja będe bjegał na hali.
2021-07-15 11:53
od razu kiedy budowali przystanek wzgorze... chyba jeszce wtedy nie wiedzieli o pkm...
2020-11-29 12:44
A Gdynia, jak to Gdynia, rezerwuje "coś" a jak nie wypali to będzie że Oni nie My, My przecież zarezerwowaliśmy. Tak jak na Puckiej. PKP buduje a Gdynia... wyraża zgodę. Śmiech
2020-11-29 14:39
Jak teren jest PKP, to finansuje PKP. Jak za kolej regionalną odpowiada Marszałek, to finansuje Urząd Marszałkowski. Miasto odpowiada w pierwszym przypadku za dojazdy (które są droższe od samego tunelu), a w drugim za rezerwy terenowe wokół właściwej inwestycji.
2021-07-15 11:55
takich znawców zachęcam do zapoznania się z piodstawami runkcjonowania świata wogole, czym jest plan miwejscowy, studium, i kto odpowiada za realizacje, czym jest miasto, czym skarb panstwa czym wlasnosc prywatna, co kto gdzie buduje, kto pozwala itd... z zalem czyta sie takie głupie teksty
2020-11-29 12:50
po przeciwnej stronie torowiska niż hipotetyczna stacja i jej perony na linii 201?
Ogólnie, "węzeł Cegielskiej" i Kielecka są zbytnio "przytulone" torów i niewiele tam sią da zdziałać. Cóż, efekt "bieda -
po przeciwnej stronie torowiska niż hipotetyczna stacja i jej perony na linii 201?
Ogólnie, "węzeł Cegielskiej" i Kielecka są zbytnio "przytulone" torów i niewiele tam sią da zdziałać. Cóż, efekt "bieda - oszczędnosci", braku przewidywania a i każdy metra zaklepał deweloper. Zaczęło sie pd "Gdynia Hill", potem likwidacja 32, hotelu i dalej "betonowe Klondike". Miało być szybko i z sukcesem...
Jak przyjdzie do do faktycznych działań przy 201, to się pewnie okaże, że "się nie da". Poza tym, 201 jest już projektowana/realizowana i chyba wiadomo, co PLK w tym miejscu planuje zrobić...?!
Ogólnie to bardzo sensowne położenie przystanku tylko czy ma szanse realizacji?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.