Opinie (123) 8 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Krok we właściwym kierunku. (4)

    PKM ma sporo sensu, trzeba tylko dopracować i zoptymalizować infrastrukturę, wraz z siatką połączeń. Obecnie PKM-ki kursują zbyt rzadko,a przystanki są niewłaściwie rozmieszczone.

    PKM mogłaby skutecznie

    PKM ma sporo sensu, trzeba tylko dopracować i zoptymalizować infrastrukturę, wraz z siatką połączeń. Obecnie PKM-ki kursują zbyt rzadko,a przystanki są niewłaściwie rozmieszczone.

    PKM mogłaby skutecznie odciążyć część ruchu z Karwin i Dąbrowy do Dolnego Tarasu Gdyni.

    Do tego węzły przesiadkowe na obrzeżach miasta dla mieszkających jeszcze bardziej na zachód. Tak by docelowo maksymalnie ograniczyć ruch prywatnych samochodów w Śródmieściu Gdyni.

    • 67 16

    • Uzupełniając poprzednią wypowiedź. Węzeł Cegielskiej potrzebuje przebudowy. (3)

      Te przejścia podziemne, nieefektywne skrzyżowania... Warto byłoby to przebudować tak by zajmował mniej miejsca. A ruch pieszy był skupiony na powierzchni z przejściami naziemnymi.

      Jest bardzo przeskalowany

      Te przejścia podziemne, nieefektywne skrzyżowania... Warto byłoby to przebudować tak by zajmował mniej miejsca. A ruch pieszy był skupiony na powierzchni z przejściami naziemnymi.

      Jest bardzo przeskalowany i tylko zachęca do wjeżdzania samochodem do centrum Gdyni. Powinien być bardziej nastawiony na komunikację zbiorową.

      Docelowo, po powstaniu Drogi Czerwonej, Obwodnicy Metropolitarnej, czy Trasy Kaszubskiej, będzie też należało przebudować Śląska tak by przestała być przelotówką, a stała się ulicą miejska z uspokojonym ruchem.

      Podobnie z Władysława IV, zmniejszenie szerokości, więcej przejść dla pieszych...

      • 16 18

      • żadnych naziemnych (1)

        będą ginąć ludzie

        • 6 11

        • To nie zabijajcie

          • 14 5

      • "baranka" proponuję

        przy ścianie.

        • 2 7

  • Wszystko zaorać najlepiej.........

    • 14 19

  • Plany (3)

    No tak to będzie przystanek między Gdynia Wz. Św. Maksymiliana a Gdynia Redłowo. Jak kolejka czasem stoi przed peronem na wjazd to pasażerowie już pośrodku mogą sobie wysiąść komedia. Gdynia niech najpierw rozpocznie i

    No tak to będzie przystanek między Gdynia Wz. Św. Maksymiliana a Gdynia Redłowo. Jak kolejka czasem stoi przed peronem na wjazd to pasażerowie już pośrodku mogą sobie wysiąść komedia. Gdynia niech najpierw rozpocznie i skończy porządnie dojazdy na dzielnice Obłuże, Pogorze, Obłuże i inne w tym kierunku tam powrót do domu z pracy przez Prozaku leku na nerwy ani rusz. Potem włodarze miasta jak będą planować następne projekty to niech sobie wezmą lekarstwo na pozytywne myślenie. U nas nie skończone jedno porządne a pod strzechą następne pomysły.

    • 62 16

    • Jednak więcej ludzi przewija się przez Wzgórze i Redłowo - dlatego mają priorytet

      • 10 0

    • O intensywnej rozbudowie dróg zapomnij

      W każdej polskiej metropolii. U tak obudziliśmy się 2dekady po zakończeniu XX wieku, przynajmniej drugie tyle po krajach bardziej zaawansowanych

      • 5 1

    • Dojazdy do Pogórza i Obłuża ulegną polepszeniu jak jakaś menda z UM wybuduje się w tych rejonach.

      Wtedy inwestycje drogowe ruszą jak rakieta.

      • 5 6

  • Obserwator (4)

    Tak, Gdynia inwestuje - można tak powiedzieć. Ale prawda jest taka, że to pudrowanie obecnej rzeczywistości. Tu 200 m ulicy wyremontujemy tu 150 m , tam odcinek ścieżki rowerowej, a tu zużyjemy 300 litrów farby. A gdzie

    Tak, Gdynia inwestuje - można tak powiedzieć. Ale prawda jest taka, że to pudrowanie obecnej rzeczywistości. Tu 200 m ulicy wyremontujemy tu 150 m , tam odcinek ścieżki rowerowej, a tu zużyjemy 300 litrów farby. A gdzie parkingi, i inwestycje na szeroka skalę np. wiadukt, czy tunel podziemny na Puckiej, ( patrz przykład Rumii czy Wejherowa ) - tylko trzeba chcieć. Najwiecej zaniedbań jednak jest w północnych dzielnicach Gdyni, ale mieszkańcom widać to nie przeszkadza (widać to po głosowaniach).

    • 79 23

    • Słaby z ciebie obserwator (2)

      A na dodatek nie masz kompletnie żadnego pomysłu jak rozwiązać problemy komunikacyjne w mieście. Przede wszystkim problem nie leży w tym kto zasiada w samorządzie.

      • 9 7

      • jak kto kto, przyjaciele prezydenta, wiec nigdy z krytyka nie wyjda bo straca fuchę.

        opozycja praktycznie nie istnieje, bo emeryci są kupowani co wybory wycieczkami sponsorowanymi przez z miejskich czyli mieszkańców pieniędzy przez podległych prezydentowi urzędników.
        I tak to się kreci od lat, a znajomi ciągle doją miasto na makietach i innych PRowych bzdurach.

        • 10 5

      • czy to on ma mieć pomysły

        czy wynajęty zarząd miasta?
        Tylko wychodzi na to, że z realizacją celu "najęcia" to raczej slabo...

        • 2 0

    • jak widac też tutaj wszyscy na wszystkim sie znaja i maja złote mysli, nikt nic nie chwali tylko krytykuje i maedrkuje - tak wybitni eksperci winni zarządzac tymi zmianami, na pewno od razu wszystko ruszy z kopyta.

      • 0 0

  • Oby tym obiektem sportowym miało być lodowisko. (5)

    Chociaż takie jak ma np. malutkie Giżycko.
    Giżycko - 29 tys. ludności
    Gdynia - 245 tys. ludności
    Zanim ktoś napisze że Gdyni nie stać, to niech odpowie od razu jakim cudem stać było Giżycko.

    • 65 8

    • bo Gizycko nie musi utrzymywac tylu urzedników i znajomych co doja miasto jak tylko sie da. (1)

      Gdynia jest tak zadłużona, że jeszcze trochę i Bedzie do likwidacji bo będzie niewypłacalna całkowicie.

      • 23 5

      • No ale w Gizycku są mrozy i sniegi a w Gdyni tylko słońce i słońce......

        • 1 0

    • Bo Giżycko ma lodowisko dla całej okolicy a Gdynia ma lodowisko w Gdańsku

      • 8 3

    • Mam nadzieję że w końcu pływalnia 50m

      • 8 0

    • Miejscowy

      NGI.... wracaj do siebie i nie marudź.

      • 1 6

  • i dobrze (3)

    od poczatku powinien tam powstac wezel integracyjny pkm/skm/zkm

    • 41 7

    • (1)

      Jak będziesz budował wspólne węzły dla skm, pkm i pkp co 200 metrów to ludzie zamiast z pociągów będą korzystali z aut bo będzie szybciej i wygodniej. Jeśli już teraz puszczają PKM z Gdyni do Kościerzyny przez Wrzeszcz co wydłuża czas podróży to czemu nie mogą zostawić węzła przesiadkowego w Gdyni Głównej?

      • 0 11

      • Nareszcie zlikwidują niepotrzebny

        Parking a ja będe bjegał na hali.

        • 1 0

    • od razu kiedy budowali przystanek wzgorze... chyba jeszce wtedy nie wiedzieli o pkm...

      • 0 0

  • Nie pkp plk wybuduje wreszcie drugi tor do Szczecina, bo ten który zbudował Hitler już nie wystarcza. (2)

    A Gdynia, jak to Gdynia, rezerwuje "coś" a jak nie wypali to będzie że Oni nie My, My przecież zarezerwowaliśmy. Tak jak na Puckiej. PKP buduje a Gdynia... wyraża zgodę. Śmiech

    • 44 15

    • Ty jesteś z tych, którzy oczekują, że sąsiad Ci wyremontuje mieszkanie za swoje?

      Jak teren jest PKP, to finansuje PKP. Jak za kolej regionalną odpowiada Marszałek, to finansuje Urząd Marszałkowski. Miasto odpowiada w pierwszym przypadku za dojazdy (które są droższe od samego tunelu), a w drugim za rezerwy terenowe wokół właściwej inwestycji.

      • 6 4

    • takich znawców zachęcam do zapoznania się z piodstawami runkcjonowania świata wogole, czym jest plan miwejscowy, studium, i kto odpowiada za realizacje, czym jest miasto, czym skarb panstwa czym wlasnosc prywatna, co kto gdzie buduje, kto pozwala itd... z zalem czyta sie takie głupie teksty

      • 0 1

  • tylko dlaczego rezerwowany jest teren

    po przeciwnej stronie torowiska niż hipotetyczna stacja i jej perony na linii 201?

    Ogólnie, "węzeł Cegielskiej" i Kielecka są zbytnio "przytulone" torów i niewiele tam sią da zdziałać. Cóż, efekt "bieda -

    po przeciwnej stronie torowiska niż hipotetyczna stacja i jej perony na linii 201?

    Ogólnie, "węzeł Cegielskiej" i Kielecka są zbytnio "przytulone" torów i niewiele tam sią da zdziałać. Cóż, efekt "bieda - oszczędnosci", braku przewidywania a i każdy metra zaklepał deweloper. Zaczęło sie pd "Gdynia Hill", potem likwidacja 32, hotelu i dalej "betonowe Klondike". Miało być szybko i z sukcesem...
    Jak przyjdzie do do faktycznych działań przy 201, to się pewnie okaże, że "się nie da". Poza tym, 201 jest już projektowana/realizowana i chyba wiadomo, co PLK w tym miejscu planuje zrobić...?!

    Ogólnie to bardzo sensowne położenie przystanku tylko czy ma szanse realizacji?

    • 25 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.