2021-06-25 09:31
o wszystkich beznadziejnych decyzjach myslicie i planujecie a
trojlebus lini 34 tylko dla wybranuch z ul Skarbka .mieszkancy ul rybinskiego i demptowskiej napisali do telewizji o lekcewazeniu mieszkncow
2021-06-24 09:48
Zachęcam do zapoznania sie ze wszystkimi zmianami na stronie zkm zanim ktos po nich pojedzie ze betow nie moze kupic.
2021-06-23 16:21
autobusem do Gdyni to następuje tu tzw. wygaszanie komunikacji autobusowej. R pojedzie częściej w godz. 5-6 w kierunku Rumi ale po godzinach szczytu już rzadziej, z częstotliwością taką jak w niedzielę i święta. Z linii
autobusem do Gdyni to następuje tu tzw. wygaszanie komunikacji autobusowej. R pojedzie częściej w godz. 5-6 w kierunku Rumi ale po godzinach szczytu już rzadziej, z częstotliwością taką jak w niedzielę i święta. Z linii R korzystają mieszkańcy Przede wszystkim Rumi ale również Redy - to w sumie ponad 80 tys. mieszkańców. W obu miastach nastawiali dziesiątki nowych bloków, ilość mieszkańców zwiększyła się o wiele tysięcy natomiast zamiast przybywać systematycznie ubywa kursów linii R. Jeszcze 2 lata temu było wykonywanych 90 kursów na dobę, aktualnie 81, po zmianach 77 kursów. Przyczyną jest niewątpliwie to, że obecne władze samorządowe Rumi ograniczają drastycznie dotacje do komunikacji miejskiej widocznie stawiają na transport indywidualny. Po zatrudnieniu w UM w Rumi armii znajomych, kolesiów i kumotrów na komunikację brakuje pieniędzy.
2021-06-24 09:10
2021-06-23 11:27
Linie pospieszne są oblężone przez emerytów. Zwłaszcza linie R i S, niezależnie od pory dnia. Babcie z wózkiem jadą po 2 marchewki na halę, jakby w Rumi nie było sklepów.
2021-06-23 23:34
babcie emerytki tez kiedyś pracowały i maja prawo jak każdy obywatel jeździć gdzie chcą nawet po jedna śliwkę . sam/ sama będziesz kiedyś emerytem o ile dożyjesz
2021-06-23 11:41
no i co to ma do rzeczy? Powinni wprowadzić ograniczenie wiekowe na wejściu do autobusu czy wyznaczyć listę do jakich celów można się przemieszczać?
2021-06-23 11:56
Powinni płacić za przejazd ulgowy bilet bo niby dlaczego człowiek pracujący niekiedy za najniższą krajową ma im sponsorować darmowe przejazdy
2021-06-23 12:58
Tym bardziej że osoby kupujące bilet na liniach pospiesznych płacą więcej niz na normalne linie. Płacimy więcej żeby móc postać całą trasę, bo osoby starsze jeźdzą na wycieczki w godzinach kiedy inni jadą do pracy
2021-06-23 21:15
Szkoda, że ta linia została zlikwidowana
2021-06-23 23:13
2021-06-23 22:27
2021-06-23 19:30
Zmianie ulegają rozkłady jazdy wszystkich linii trolejbusowych 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29 i 30 oraz 23 w połączeniu z 33, na których wprowadzone zostają nowe czasy przejazdów w okresie poza szczytem przewozowym.
W
Zmianie ulegają rozkłady jazdy wszystkich linii trolejbusowych 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29 i 30 oraz 23 w połączeniu z 33, na których wprowadzone zostają nowe czasy przejazdów w okresie poza szczytem przewozowym.
W szczytach przewozowych na pozostałych liniach trolejbusowych 20, 21, 31, 32 i 34 zmian nie będzie.
Czytaj więcej na:
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynia-rozklad-ZKM-zmiany-n157186.html#tri
2021-06-23 13:24
bo kierowca się boi zakazenia i musi odgrodzić się taśmą która niszczy covida i nic się nie przedostaje do kabiny kierowcy hehe
Zkm pajacuje z tym wydzieleniem okolicy kierowcy przed zarażeniem. Psychologiczna ochrona jest to tylko a wcale nie chroni kierowcy.
2021-06-23 17:40
Bilety powinny być wycofane na stałe, a strefa buforowa powinna zostać na stałe. Wtedy mniej skarg.
2021-06-23 18:42
Proponuję wymontować siedzenia od pierwszych rzędów do środkowych drzwi i postawić ścianę między prowadzącym a pasażerami. Najlepiej z cegły. Zadowolony?
2021-06-23 16:30
I bardzo dobrze, wystarczy już tego durnego anachronizmu.
2021-06-23 16:00
Po co wciąż w autobusach jest ta taśma? chyba kierowcy się juz zaszczepili. jak nie to ich problem...
2021-06-23 13:53
Do biletów powinien być automat w autobusie i możliwość płatności kartą.
2021-06-23 14:13
i jakoś sarkanie na dodatkową czynność zanika, gdy kierujący pracuje w innej niż miejska firmie.
2021-06-23 17:54
I wraca sprzedaż biletów w autobusach
2021-06-23 14:54
to było błogosławieństwo. Teraz nawet przystanek ładniej się nazywa. Nie wspominam o innych korzyściach dla mieszkańców.
2021-06-23 17:42
bo na dziś nie ma żadnych - wręcz przeciwnie - tam można było kupić produkty rolne bezpośrednio od producenta - do czego świat dziś zmierza - a my musimy własnoręcznie przejść wszystkie etapy prób i błędów nie ucząc się niczego od innych - a powrót będzie niemożliwy
2021-06-23 17:08
Za chwilę będziesz tam miał ładne blokowisko odgrodzone płotem...
2021-06-23 15:26
Teraz deweloper właduje tam tzw apartamentowce. Korki i utrata jedynego terenu, który można by przeznaczyć na cele sportowo-rekreacyjne. Takie cuda tylko w szczurolandzie
2021-06-23 17:30
Panie Prezydencie miasto Gdynia płacze wszystko zaczopowane, zakorkowane ludzie się duszą w pojazdach dojazd do domu z pracy i odwrotnie to droga krzyżowa z cierniami. Odejdź pan z honorem i daj sobie spokój zarządzaniem
Panie Prezydencie miasto Gdynia płacze wszystko zaczopowane, zakorkowane ludzie się duszą w pojazdach dojazd do domu z pracy i odwrotnie to droga krzyżowa z cierniami. Odejdź pan z honorem i daj sobie spokój zarządzaniem Gdyni niech ktoś się za to weźmie co ma naprawdę konstruktywny mózg i ja... ja i potrafi odmówić developerom i postawić na pierwszym miejscu mieszkańców.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.