2020-09-09 14:09
Miasto powinno być gwarantem.
2020-09-09 15:19
Bieg w Gdyni organizuje firma z Warszawy. Pan S uznał że nie ma w Gdyni firmy która by to pociągneła. Normalnie głupki same mieszkają.
2020-09-09 17:33
tu jest platfusowo - ty masz płacić a oni się bawią - kasa była i ni ma - mevo 5.0
2020-09-09 21:48
Jak Ci w warzywniaku w Gdyni sprzedadzą zepsute ziemniaki, to też miasto ma Ci zwracać pieniądze?
2020-09-10 22:14
Edzio ma zryty beret. Jak mu stara spali kotleta to też wini pana S. Biedak już dawno nie bierze leków i wszystko mu się w głowie miesza
2020-10-13 09:35
Miaasto działa z podatków wiec chcesz płacić za złodziei?
Jak ktos chce taką impreze organizować to niech organizuje ale najpierw niech wpłaci 5mln pln zabezpieczenia do depozytu. Cos nie wyjdzie to kasa przepada i
Miaasto działa z podatków wiec chcesz płacić za złodziei?
Jak ktos chce taką impreze organizować to niech organizuje ale najpierw niech wpłaci 5mln pln zabezpieczenia do depozytu. Cos nie wyjdzie to kasa przepada i idzie na zwroty opłaty.
Nie robią łaski. To tak jakbym kupił sobie apartament za 10mln i miał pretensje do wszystkich ze mnie nie stać na rate. To ich problem.
2020-09-09 14:16
Głupi uwierzy...
2020-09-09 16:55
Nie, pokazali wydatki versus przychody tylko z wpisowego... Gdzie inne wpływy?
2020-09-11 19:36
Kasa od sponsorów jest dopiero po imprezie. Najpierw trzeba samemu wyłożyć
2020-09-11 22:48
Hahaha...
2020-09-11 22:53
a ponad 2,5 mln od GCS?
2020-09-09 22:27
Czy trochę nie wstyd Wam, uczestnikom, płacić takich absurdalnych pieniędzy za możliwość robienia tego, co jest absolutnie za darmo, dla każdego? Czy nie czujecie się oszukani już na starcie? W każdej chwili można wyjść
Czy trochę nie wstyd Wam, uczestnikom, płacić takich absurdalnych pieniędzy za możliwość robienia tego, co jest absolutnie za darmo, dla każdego? Czy nie czujecie się oszukani już na starcie? W każdej chwili można wyjść i pobiegać, na upartego nie trzeba nawet butów. Jestem w szoku, że ktoś może chcieć 200-300 zł za możliwość pobiegania po asfalcie, a ktoś inny chcieć tyle płacić. Przykro mi, ale zostaliście oszukani niezależnie od tego, czy ta impreza by się odbyła, czy nie.
2020-09-09 22:41
2020-09-09 22:59
Za jedyne 300 zł kupujesz wizję uczestnictwa w Mistrzostwach Świata. Wydano parę ładnych baniek, żebyś w to skutecznie uwierzył. Na ile ta wizja odpowiada prawdzie - niech każdy sam sobie spokojnie i uczciwie odpowie.
2020-09-09 14:19
kto uwierzy w takie bajki?
2020-09-09 21:11
do czasu az zarobisz, kazdy interes jest niedochodowy. koszt lokalu, zakupu towaru jest przed zarobkiem.. logiczne? co nie zmienia faktu, ze organizator chce, aby straty poniosl uczestnik.. ale jak organizator zarabia, to pieniadze zgarnia dla siebie?
2020-09-09 21:24
jakiego lokalu?
2020-09-09 21:37
A tak sponsorzy za reklamy nie zapłacą, bo bieg się nie odbył, nie były one nigdzie pokazywane przez organizatora.
2020-09-11 18:01
Sponsorzy reklamowali się już od jakiegoś czasu, więc nie wierzę, że organizatorzy nic za to nie wzięli
2020-09-10 00:06
Każdy kto ma choć odrobinę pojęcia o organizacji imprez masowych.
2020-09-11 18:04
Tak, sponsorom się wierzy na słowo... drukuje się na koszulkach ich loga i wrzuca do wszystkich materiałów reklamowych bez żadnej zaliczki... Wie to właśnie ten, co imprezy masowe organizował.
2020-09-09 14:19
A gdzie mogą być już dawno rozdane rodzinie i znajomym
2020-09-09 14:25
Czyli średnia pensja członka zespoły wynosi ponad 8 tysięcy złotych...nieźle
2020-09-09 14:43
2020-09-09 14:47
Brutto
Czy nie takie duże obecnie.
Chyba, że mieszkasz u mamy
2020-09-09 14:52
to jest przeszło 150% średniej krajowej, tyle zarabia około 20% osób. To jest sporo.
2020-09-09 18:38
Ale ciągle mało jeśli chodzi o w miarę normalnie życie.
Policz koszty życia rodziny 2+1 w Gdańsku przy założeniu, że nie dostała mieszkanie np. Po babci
2020-09-09 15:04
i chyba tylko głupi uwierzy że przez te kilka/kilkanaście miesięcy oni pracowali nad tym bite 8h dziennie
2020-09-09 18:07
to dla reszty chyba niewiele zostanie
2020-09-09 14:49
I jeszcze Ci pracownicy pewnie w tzw. międzyczasie przygotowywali/organizowali inne imprezy.
2020-09-09 19:44
średnio wychodzi 8333 zł, ale to z kosztami pracodawcy. Po odliczeniu kosztów pracodawcy zostaje ok. 7000 zł brutto średnio na osobę
2020-09-09 14:25
Po pierwsze, trzeba było wstrzymać produkcję, a nie decydować się na to już po przełożeniu imprezy, po drugie, wiele osób nie chce tych medali itp., po co mi to wysyłają??
Nadal mamy do czynienia z zaokrąglonymi
Po pierwsze, trzeba było wstrzymać produkcję, a nie decydować się na to już po przełożeniu imprezy, po drugie, wiele osób nie chce tych medali itp., po co mi to wysyłają??
Nadal mamy do czynienia z zaokrąglonymi kwotami i zasłanianiem się tajemnicą handlową.
Ale i tych kwot organizatorzy nie podawali, gdy ludzie domagali się wyjaśnień. Dlatego nie wierzę w to, to przedstawia pan Jakóbik.
2020-09-11 19:40
Zadzwoń do jakiejś firmy i zapytaj się ile będzie trwało wyprodukowanie bardzo skomplikowanych medali oraz zapytaj jakaś firmę o zamówienie 30 tys koszulek i nadruku na nich. Gwarantuję ci że większość słysząc nawet taką
Zadzwoń do jakiejś firmy i zapytaj się ile będzie trwało wyprodukowanie bardzo skomplikowanych medali oraz zapytaj jakaś firmę o zamówienie 30 tys koszulek i nadruku na nich. Gwarantuję ci że większość słysząc nawet taką liczbę nie będzie się chciała tego podjąć, ci co się podejmą będą chcieli to zacząć produkować conajmniej pół roku przed taką impreza
2020-09-09 14:27
Do tej imprezy będą musieli dołożyć, na innych będą do przodu.
2020-09-09 14:31
2020-09-09 17:38
jak wpłaciłeś to ty masz problem - ja od lat nie biorę udziału w żadnym projekcie, imprezie organizowanej przez włodarzy z trójmiasta - bo mnie chcą orżnąć -platfus zawsze cię oszuka bez względu na wszystko - największe oszusty w trójmieście to prezydenci miast i marszałek województwa - żadnej obietnicy wyborczej nie spełnili
2020-09-09 21:07
Gdynia zapłaciła za to, że miała byc gospodarzem imprezy
2020-09-09 14:31
uważam, że organizatorzy i/lub miasto Gdynia powinny te koszty jakoś w niewielkiej części zrekompensować - choćby dając zniżkę na inne imprezy w Gdyni. Na razie to najbardziej stratna wizerunkowo jest Gdynia. Gdyby
uważam, że organizatorzy i/lub miasto Gdynia powinny te koszty jakoś w niewielkiej części zrekompensować - choćby dając zniżkę na inne imprezy w Gdyni. Na razie to najbardziej stratna wizerunkowo jest Gdynia. Gdyby władza Gdyni widziała te komentarze ludzi z całego świata, co sądzą o Gdyni i że już nigdy w Gdyni nie wystartują, to myślę, że miasto w trybie pilnym powinno zareagować.
2020-09-09 21:51
No to widać, że ludzie z całego świata są i**otami! Widać bieganie szkodzi na mózg...
2020-09-09 14:35
szkoda imprezy... (tyle starań )zapewne Gdynia przez najbliższe kilkadziesiąt lat nie dostanie imprezy biegowej tej rangi bo tylko bieg uliczny może zrobić gdyż nie mamy infrastruktury lekkoatletycznej...
szkoda imprezy... (tyle starań )zapewne Gdynia przez najbliższe kilkadziesiąt lat nie dostanie imprezy biegowej tej rangi bo tylko bieg uliczny może zrobić gdyż nie mamy infrastruktury lekkoatletycznej...
Malkontenci to będą nawet narzekać jak by dostali zwrot kasy bo powiedzą że przecież tyle wydali na przygotowania itp...
takie mamy czasy przez tej covid że firmy ratując się przed bankructwem nie będą zwracać wpisowego... dla biegacza to "tylko" 170 zł dla firmy i ludzi tam pracujących to walka o przeżycie... nie bronię ich ale liczby są bezwzględne
2020-09-09 14:45
A masz rozeznanie w innych imprezach? Inni zwracają. Po prostu. W najlepszym wypadku Sport Evolution może wyjść na kompletnie niezaradnych biznesmenów...i osoby ignorujące bądź co bądź swoich klientów. Taktu za grosz.
2020-09-09 15:53
2020-09-09 15:38
2020-09-09 15:52
2020-09-09 15:41
to po co przeciągali to w nieskończoność podczas gdy wszystkie inne imprezy były odwoływane? można było dawno temu zrezygnować z organizacji biegu masowego (zostawić sobie elitę za którą zapłacą sponsorzy), kosztów by nie było i można by oddać kasę ludziom
2020-09-09 15:52
2020-09-09 21:16
Przekładając imprezę nadal wypłacali dobie pensje więc jest dla nich ok! Szkoda, że żadnego sponsora nie mieli oprócz wpłat biegaczy! Śmieszne
2020-09-09 15:51
Jak się jest cywilizowanym przedsiębiorcą to albo ubezpieczenie, albo straty na klatę.
Rip-off events.
2020-09-09 15:57
Mam nadzieję, że ta firemka też już nie dostanie.
2020-09-09 16:10
Wpisując te bzdury.
2020-09-09 21:08
2020-09-09 21:27
to jest jedyna firma, która ani nie zwraca kasy ani nie daje żadnej innej rekompensaty ... oprócz plecaków za 5 zł
2020-09-09 21:41
Oczywiście ma pan rację, niech każda firma pobiera opłatę i nie dostarcza usługi. Przecież dla klienta to niewielki koszt... Głupszego komentarza dawno nie widziałem :(
2020-09-10 15:18
To jakim cudem za bieg BMW maraton Berlin czy biegi górskie w Polsce otrzymałam zwrot ? Czyżby ktoś nue przewidział ubezpieczeń i wydawał pochopnie ? Majac przykład z innych biegów uważam, że to niedorzeczne i ktoś powinien za to odp
2020-09-11 20:49
Nikt nie ubezpiecza od covid
2020-10-01 12:50
Jak sobie płacą po 8 tysięcy od 3 lat to chyba nie jest walka o przetrwanie tylko robienie z ludzi frajerów hahahha
2020-10-22 22:18
Witam, zapłaciłam 170 zł wpsowego w mailu napisali że wyślą pakiety na adres rejestracji. Pakiety nie dotarły do większości w tym do mnie. Bałagan ogromny inni otrzymali podwójne pakiety nie wiedzieli gdzie odesłać bo
Witam, zapłaciłam 170 zł wpsowego w mailu napisali że wyślą pakiety na adres rejestracji. Pakiety nie dotarły do większości w tym do mnie. Bałagan ogromny inni otrzymali podwójne pakiety nie wiedzieli gdzie odesłać bo nie znali swojego numeru startowego. Żenada. Z żalu nie zdecydowałam się na bieg wirtualny. Z drugiej strony to nie to samo, chodzi tu o atmosferę, pobiegać to mogę sobie sama. Piszę meile do organizatora zero odpowiedzi. Po prostu mają mnie w d....,.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.