2019-06-12 13:17
Opinia wyróżniona
Osoby, które się wypowiadają o nagonce politycznej i bronią tego wozu pod hasłem wolności słowa chyba nie przebywały nigdy w miejscu, gdzie ten samochód się pojawiał. A pojawiał się często okolicy mojego miejsca pracy i
Osoby, które się wypowiadają o nagonce politycznej i bronią tego wozu pod hasłem wolności słowa chyba nie przebywały nigdy w miejscu, gdzie ten samochód się pojawiał. A pojawiał się często okolicy mojego miejsca pracy i miejsca zamieszkania. Wysłuchiwanie kilkukrotne w ciągu godziny rozkręconej maksymalnie narracji z megafonów na tym wozie jest okropnie uciążliwe, nawet bez wsłuchiwania się w treść. Inna sprawa, że obwożone tym wozem i wygłaszane z niego "mądrości" pod hasłem walki z pedofilią mają tyle wspólnego z rzeczywistością, co powiedzenie, że białe jest czarne a czarne jest białe. To jest ordynarna nagonka na osoby LGBT.
2019-06-15 09:59
2019-06-15 01:51
A ty oczywiście wiesz, jak się te hasła mają do prawdy.
2019-06-13 10:41
Możliwe że pracujesz w sklepie z rowerami i jest tam sporo pedałów .
2019-06-12 14:38
Mamy chyba inne odczucia co do tego ordynarności niektórych czynów.
Zgoda co do niewłaściwości tej formy przekazu
2019-06-12 15:18
jak ktoś zachowuje się ordynarnie to dla niego jest to zawsze normalne zachowanie
2019-06-12 14:34
przełazili koło mojego domu i nie narzekałam
2019-06-12 14:27
2019-06-12 13:18
To jest prawda a nie nagonka
Nigdy lgbt nie będzie miało miejsca w Gdańsku!
2019-06-12 13:55
lgbt ma miejsce w gdańsku od tysiąca lat, tak samo jak we wsi z której pochodzisz
2019-06-12 14:45
To by się ludzie z czasów Bolesława Chrobrego zdziwili jakbyś im to powiedział.
Rzekoma odwieczność licznej populacji LGBT w każdym miejscu na świecie to jest ich mit założycielski. Niepotwierdzony przez historyków.
2019-06-12 16:18
2019-06-12 15:16
1) najstarsza wzmianka o gdańsku to 997 rok więc policzę za ciebie skoro nie potrafisz: 2019 - 997 = 1022 lata.
2) skrót lgbt oznacza Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender - to nie religia, to nie opinia, to nie
1) najstarsza wzmianka o gdańsku to 997 rok więc policzę za ciebie skoro nie potrafisz: 2019 - 997 = 1022 lata.
2) skrót lgbt oznacza Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender - to nie religia, to nie opinia, to nie światopogląd, tylko nazwa orientacji seksualnych, które istnieją w naturze nie tylko pośród ludzi, bo są obserwowane także pośród zwierząt, więc nie mają nic wspólnego z ideologią czy kulturą
3) o transwestytach wspominał już Hipokrates w V w p.n.e., o gejach pisał Soranus z Efezu II w n.e. - gruuubo przed Bolesławe Chrobrym.
Napisałeś stek bzdur, mam nadzieję że tą lekcję na długo popamiętasz!
2019-06-12 16:20
"żeby życie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek"
2019-06-12 15:04
skoro w biblii jest opisany grzech sodomski to znaczy, że co LGBT nie istnieli. Istnieli.
Cesarz Helioglabal który chciał być kobietą itd itp.
2019-06-12 13:21
I widzisz, skupiasz się na LGBT, a nie na pedofilii, przeciwko której rzekomo to forma protestu. Może udowodnij metodą naukową, które z haseł na tym wozie jest prawdziwe. Chyba tylko tablica rejestracyjna.
2019-06-12 17:20
Chciałem życzyć jemu, żeby jego dzieci lub wnuki urodziły się z orientacją odmienną od większości społeczeństwa, ale to by było dla nich przekleństwo, bo musiałyby ukrywać przed nim swoją odmienność. Tacy nie rozumieją,
Chciałem życzyć jemu, żeby jego dzieci lub wnuki urodziły się z orientacją odmienną od większości społeczeństwa, ale to by było dla nich przekleństwo, bo musiałyby ukrywać przed nim swoją odmienność. Tacy nie rozumieją, że to nie choroba, fanaberia czy moda. Tak jak lubisz czekoladę czy szpinak, tak lubisz chłopaka czy dziewczynę. Nikt nie powie, że jesteś nienormalny, bo uwielbiasz brukselkę albo żółty kolor. Nikt przy zdrowych zmysłach nie lubi brukselki!
2019-06-13 08:19
życzenia to tylko życzenia a afiszowanie się z odmienną orientacją seksualną to choroba. Chcesz uprawiać seks inaczej to rób to w domu bez hałasu i reklamy. Nie zmuszaj nikogo do twoich upodobań i chorób. Demokracja to piękna sprawa ale dlaczego mniejszość chce zmuszać większość do swoich nawyków, upodobań i orientacji?
2019-06-12 13:21
Ale już ma, tak jak wszędzie żyją osoby homoseksualne tak i w Gdańsku. Chcesz wyrzucać ludzi z miasta z powodu preferencji seksualnych?
2019-06-12 17:27
Moglibyśmy też pozbyć się z Gdańska chromych i niewidomych. I baby też byśmy mogli wyrzucić. Gdańsk dla zdrowych macho - hetero. /To jest prawda, nie nagonka - to są statystyki, które możesz czytać jak chcesz - ważne kto za nie płaci i jaki chce otrzymać wynik/.
2019-06-12 12:16
Ale mamy wolność słowa podobno
2019-06-12 12:18
W polskim prawie jest mnóstwo zapisów, które wolność słowa ograniczają. Niektóre słuszne, inne niesłuszne. Np. 212 KK czy zakaz propagowania kłamstwa oświęcimskiego. Nie ma absolutnej wolności słowa i nigdy nie będzie.
2019-06-12 12:34
Absolutna wolność słowa to masz w domu pod prysznicem. W przestrzeni publicznej obowiązują pewne reguły.
2019-06-12 13:01
zgadza sie ?
2019-06-12 13:15
Idź i zmieniaj świat jak się nie podoba
2019-06-12 17:30
To prawda, bogatym wolno więcej.
2019-06-12 13:30
no chyba że ledwo słowa kleisz w zdania, to tu pretensje miej do siebie, a nie bogatszych.
2019-06-12 16:13
2019-06-13 08:05
Też ostatnio powiedziałem pod pysznicem "dlaczego on taki mały?"Ale wono mi!
2019-06-12 16:12
Samochód oklejal się w Pruszczu
Tępa denna prowokacja
2019-06-12 12:24
...dotyczy to też wolności słowa. Ta furgonetka brzydzi mnie - jest obleśna, a przekaz głoszony za jej pośrednictwem - nieprawdziwy.
2019-06-12 13:23
Bo co jeśli ktoś jest alkoholikiem i mieszka sam i nikogo nie krzywdzi ? Czy taka osoba jest wolna? Nie . Wolność jest wtedy gdy żyjesz w zgodzie z godnością człowieka, a nie zwierzęcia z pierwotnym instynktem lub ròbta co chceta
2019-06-12 13:40
Dokąd nikogo nie krzywdzisz i masz wolną wolę to Twoja sprawa. Alkoholikowi nikt do ryja na siłę nie wlewa, nie zakazuje mu też zgłosić się na terapię.
2019-06-12 13:33
lgbt nie oznacza światopoglądu, który można dowolnie kształtować, tylko tożsamość grupy ludzi, wykluczanie lgbt ze społeczeństwa to nie jest marginalizowanie jakiejś idei, ale marginalizowanie żywych ludzi.
2019-06-12 19:28
o ile mniejszość (a póki co jest to mniejszość) nie narzuca swojego światopoglądu większości. LGBT to jest właśnie idea a nie żywi ludzie o orientacji homo. To ruch, którego założeniem jest jak najbardziej drzeć się i
o ile mniejszość (a póki co jest to mniejszość) nie narzuca swojego światopoglądu większości. LGBT to jest właśnie idea a nie żywi ludzie o orientacji homo. To ruch, którego założeniem jest jak najbardziej drzeć się i przedstawiać się jako uciśnionych, którym należą się jakieś dodatkowe prawa, tylko z tego powodu, że są takiej a nie innej orientacji i są głośni, medialni.
Próbowanie przepchnąć tylnymi drzwiami adopcji dzieci przez osoby homo, do czego pośrednio dążą forsując związki partnerskie,
forsowanie ideologii gender, wprowadzanie karty lgbt do szkół to jest nic innego jak pranie mózgu reszcie społeczeństwa.
Marginalizacja LGBT jako ruchu i ideologii - tak
Marginalizacja gejów/lesbijek jako ludzi - nie.
2019-06-12 22:40
to się urojenia nazywa
2019-06-13 02:15
Jemu się wydaje, że to ciastko. Im więcej praw dla kogoś innego, tym mniej dla niego. Prawica tak ma, że wolniej myśli ;)
2019-06-13 08:35
Nowy Marks albo Spinelli...
2019-06-13 08:52
Adopcja dzieci przez osoby homo? Zadziwię cię, ale w Polsce jest legalna (tzn. nie jest zabroniona). I co teraz?
2019-06-13 12:04
Powodzenia.
2019-06-12 12:25
I głosi swoje poglądy przeszkadzając mieszkańcom.
2019-06-12 13:07
takie jak gale ksw, mecze piłki nożnej itp? Mogą przeszkadzać megafonem mieszkańcom?
Generalnie wkurzają mnie wszystkie samochody z takimi megafonami, jak ten z artykułu, jak te informujące o imprezach sportowych itp.
2019-06-12 13:35
jednak w tej sprawie upraszczasz fakty w sposób haniebny, czym innego jest chamskie zapraszanie na imprezę sportową, a czym innym jest chamskie wykluczanie grupy ludzi ze społeczeństwa
2019-06-12 14:06
Dziwię się, że policja się tym nie zajmuje.
2019-06-12 12:27
Cenzura to jest bardzo zla rzecz.
2019-06-12 12:33
Mamy, dlatego ukarali go za inne wykroczenia, co wynika z tekstu. Jednakże przestrzeń publicznie nie jest hydeparkiem. Nawet gdyby tu był, jak w Londynie i innych miastach Europy, to i tak należałoby zakazać głoszenia wypowiedzi obrażających innych.
2019-06-12 13:29
Prosta droga do zamknięcia gęby wszystkim niewygodnym dla władzy czy innych wpływowych środowisk. Jak zdefiniujesz "obrazę"? Wychodzi polityk i mówi: "2 + 2 = 5". Ty mówisz: "nie, drogi panie, to jest 4". Polityk
Prosta droga do zamknięcia gęby wszystkim niewygodnym dla władzy czy innych wpływowych środowisk. Jak zdefiniujesz "obrazę"? Wychodzi polityk i mówi: "2 + 2 = 5". Ty mówisz: "nie, drogi panie, to jest 4". Polityk obrażony. Co wtedy? Zakaz poprawiania polityków? Jeden łysy obrazi się gdy powiesz, że on jest łysy, drugi się nie obrazi. I co wtedy? Zakaz mówienia, że ktoś jest łysy? Wolność słowa jest absolutnie niezbędna do tego, żeby istniała np. nauka! Przecież nauka polega na podważaniu twierdzeń, co niechybnie prowadzi do "obrażania się". Prawie niemożliwym jest nie "obrazić" się podczas kłótni, nawet (a wręcz zwłaszcza) z osobą bliską, mimo, że obie strony mogą mieć dobre intencje, ale np. niedostateczną wiedzę czy informacje. A wreszcie - nie obraziłbyś się gdyby np. policja oskarżyła cię o coś czego nie zrobiłeś? Czyli co, policja nie może prowadzić śledztw z powodu możliwego "obrażania" potencjalnych sprawców jakichś wykroczeń czy przestępstw?
Bzdura! Wolność słowa przede wszystkim, a jeśli ktoś używa jej do tego, żeby celowo zniesławiać czy znieważać, to od tego jest ścieżka cywilna w sądach. Jedyne co należałoby poprawić to sądy, które są naprawdę "wolne", żeby nie powiedzieć niewydolne.
2019-06-13 02:18
To może ja będę pod twoim oknem się wydzierać, że jesteś k*tas i złodziej i chodźmy na ścieżkė cywilną. Za 3 lata będzie wyrok, jakoś dotrwasz.
2019-06-12 13:48
wtedy grzelak, dulkiewicz i im podobni musieli by milczeć!
2019-06-12 16:04
2019-06-12 18:14
jak już to wielką literą.
2019-06-12 23:48
Wielką literą. Z dużej litery to rusycyzm.
2019-06-13 02:20
Owszem, "z dużej litery" to rusycyzm, ale nie ma nic wspólnego z dużością. To konstrukcja "z litery" jest rusycyzmem. Po polsku od albo literą.
2019-06-12 12:33
A te mogą być kłamstwem uderzającym w czyjeś dobre imię. A wtedy się nie dziw, że ta osoba będzie wyciągać wobec ciebie konsekwencje.
2019-06-12 13:08
tylko za to w jaki sposób
2019-06-12 13:15
Ale na to jest cywilna ścieżka sądowa. Te zarzuty, które dostał w żaden sposób nie dotyczą rzekomych kłamstw, czy uderzania w dobre imię. Taka próba ukarania na siłę, choćby w niewielkim stopniu.
2019-06-12 14:08
Facet przez kilka tygodni zakłócał spokój i łamał przepisy drogowe, a policja nic mu nie robiła - gość został potraktowany zadziwiająco ulgowo.
2019-06-12 13:53
W polskim systemie prawnym nie ma jako tako zdefiniowane pojęcia "hate speech" jest natomiast gwarantowana Konstytucją wolność słowa, ktora jest w kilku prostych przepisach niższej kategorii ograniczona. Zabronione jest
W polskim systemie prawnym nie ma jako tako zdefiniowane pojęcia "hate speech" jest natomiast gwarantowana Konstytucją wolność słowa, ktora jest w kilku prostych przepisach niższej kategorii ograniczona. Zabronione jest w wypowiedzi namawianie do czynów zabronionych itd. Za obrażanie się miękcy ludzie niech się po sądach z powództwa cywilnego ciagają jak chcą. Nie wolno karać za wyrażanie poglądów w przestrzeni publicznej, kropka.
2019-06-13 02:21
Rzyg, nienawiść i kłamstwa to nie jest żaden pogląd.
2019-06-12 12:36
2019-06-12 13:09
Zajrzyj do SJP i poszukaj znaczenia słowa "agresja" - bo ewidentnie go nie rozumiesz.
2019-06-12 13:36
2019-06-12 13:38
Pobili Cię kiedyś?Bo mnie narodowcy kilka razy.
2019-06-12 14:38
2019-06-12 14:48
boty schodzą na psy
2019-06-13 02:21
i**ota.
2019-06-12 12:37
Szczególnie po awanturze z tęczową matką boską widać ile jest tej wolności.
2019-06-12 20:02
w stosunku do innych. W szczególności katolików - na przykładzie Matki Boskiej, waginy na kiju oraz profanacji mszy.
Takie pytanie - czy jak powieszę na szubienicy rowerowy pedał (bo np, uszkodziłem sobie nim piszczel) albo dokonam jego spalenia, to czy zostanie to odebrane jako atak na środowisko LGBT?
2019-06-13 02:22
Złodziej krzyczy, że kradną.
2019-06-12 12:48
Chyba ze mówią nieprawdę celowo wprowadzając wszystkich w błąd.
2019-06-12 13:07
Ale pajac z tą szczekaczką wkurzał ludzi przez kilka tyg. Mam to gdzieś kto wyznaje jaką orientację polityczną, w przestrzeni publicznej powinien być zachowany jakiś porządek, a on mi przez ponad miesiąc hałasował.
2019-06-12 13:38
jest orientacja seksualna albo poglądy polityczne, a nie orientacje polityczne, no chyba że bycie pisiorem to nowa orientacja seksualno polityczna
2019-06-12 13:50
na to wygląda
2019-06-12 14:11
orientacja: 1. umiejętność rozpoznawania określonych miejsc i kierunków w terenie 2. rozeznanie w sytuacji, jakimś zagadnieniu oraz umiejętność ich oceny 3. określone poglądy polityczne lub preferencje seksualne
2019-06-12 14:28
poglądy polityczne, a nie orientacja polityczna
2019-06-12 15:39
2019-06-13 02:23
chyba warto poćwiczyć czytanie
2019-06-12 13:30
Wolność słowa nie oznacza że można mówić dosłownie wszystko co się chce, zrozumiesz sens "wolności słowa" jak dorośniesz.
2019-06-12 13:54
jasne mamy wolnosc slowa, ale niech nie uzywa megafonu i nie puszcza tego by cala dzielnica slyszala, to juz bylo jak impreza masowa...
2019-06-12 14:49
2019-06-13 02:24
Prawica to bandyctwo, kibolstwo i niższe IQ.
2019-06-13 12:06
Spoko, tym razem socjalizm się na pewno uda. Poprzednio to nie był prawdziwy socjalizm przecież.
2019-06-12 15:23
Oraz brak zrozumienia czytanego tekstu.
2019-06-12 15:39
Ale żeby od razu wolność kłamstwa i siania nienawiści? No z drugiej strony, co z kościołem...
2019-06-12 16:01
2019-06-12 20:40
Ale w prawie jest zapisany zakaz zakłócania porządku publicznego a koleś walił przez megafon swoje bzdury non-stop.
2019-06-12 23:42
2019-06-13 06:24
Pod warunkiem że klaszczesz w dłonie dla zasr*ńców
2019-06-12 12:16
To w końcu ukarali za POlitykę czy wykroczenie drogowe?Abstrahując ja tam osobiście mieszkając trochę we Francji i Holandii nie chciałbym aby tamte wzorce były sprowadzane do nas.Ale to moje zdanie,na szczęście obecnie rządzący mają oleum w głowie i do tego nie dopuszczą.
2019-06-12 12:29
.. oleum w głowie to może mają i nic poza tym
2019-06-12 12:37
2019-06-12 12:37
2019-06-12 12:48
Trzeba to tłumaczyć?? Naprawde?
2019-06-12 13:14
No dalej, napisz proszę "co oni chcą robić z Twoją rodziną", proszę o konkrety.
2019-06-12 14:43
tak inteligentny inaczej od urodzenia czy wygrałeś to na promocjach
2019-06-12 15:36
Zadzwoń może do kogoś i zapytaj.
2019-06-13 05:32
2019-06-12 13:16
tak.trzeba
2019-06-12 13:57
Naprawdę nie wiem co pary homo by chciały od twojej rodziny. Chyba że chcą byś przestał podrzucać im g pod drzwi...
2019-06-12 13:59
Cała rodzina jest strasznie brzydka (po ojcu) i jedzie cebulą. Mamy lepsze opcje.
2019-06-12 14:29
bo tyle histerycznych emocji które zawarłeś w swoim komentarzu muszą mieć podłoże w jakiejś traumatycznej sytuacji, wyjaśnij wszystkim co się stało
2019-06-12 15:41
Powiedz wprost: co ci zrobili?
2019-06-12 20:08
Tylko tyle że żyją
2019-06-13 08:50
trochę mało
2019-06-12 13:11
2019-06-12 13:39
2019-06-12 20:06
a skoro litera B w skrócie LGBT oznacza biseksualistów, to czy wprost nie wynika z tego, że są tylko dwie płcie?
2019-06-13 05:33
2019-06-13 08:50
a kto mówi o trzeciej?
2019-06-13 12:47
Mówicie o niezliczonej ilości płci...
2019-06-12 13:13
Spoko, 40% ślubów kościelnych kończy się rozwodem ale to lgtb jest zagrożeniem
2019-06-12 13:17
2019-06-12 13:58
Bo ślub kościelny nie dopuszcza możliwości rozwodu?
2019-06-12 14:12
Jeżeli facet zamiast o żonie myśli o gejach, to nic dziwnego, że dochodzi do rozwodu. Wina LGBT jak nic.
2019-06-12 17:24
Bo będę sam/a
Bo już się tyle znamyto już bądźmy razem
Bo dziecko
Bo kredyt
Bo on/ona się zmieni
Bo nalega
Bo znajomi już tak, a my jeszcze nie
Bo rodzice nalegają
Itd itp i nie koniecznie są to śluby kościelne.
2019-06-12 16:26
To jest po rosyjsku ?
Rusya
2019-06-12 12:17
2019-06-12 13:03
pare lat temu można było dostać pozew za naklejkę na aucie "No duck"
2019-06-12 13:17
bo to nieprawda?
2019-06-12 15:03
Ten instruktaż na budzie bardzo prawdziwy. Do jakiego znaku się nie dostosował ?
2019-06-27 11:10
a jeśli to nie prawda,to co?
2019-06-12 12:19
to kierowca dostanie 8 pouczeń i problem z głowy.
2019-06-12 12:32
2019-06-12 13:24
Facet dostał mandat za wykroczenie drogowe, prokuratura na nim nie siedzi tak jak na członkach parady równości.
2019-06-12 18:24
więc czemu miałby mieć prokuraturę na głowie?
W odróżnieniu od homopropagandystów nic nagannego nie zrobił, poza zakłóceniem ciszy(?) w ciągu dnia.
2019-06-13 08:45
relatywizm moralny skrajnej prawicy jest po prostu niewiarygodny.
2019-06-13 12:54
Na to jest paragraf w KK, na zakłócanie ciszy jest paragraf w KW, za niedostosowanie do znaku PoRD i taryfikator policyjny.
O co więc jęczysz skoro dostał mandaty za zakłócanie ciszy i wykroczenia drogowe?
Chcesz za wykroczenia donosić na wszystkich do prokuratury?
2019-06-12 13:41
2019-06-12 14:11
Moje uczucia religijne zostały obrażone!
2019-06-12 12:48
Czego życzę z całego serca!
2019-06-13 05:19
Wtedy nie mogli się zjawić i zmusić go do wyłączenia chociażby szczekaczki i wlepić zwykłego mandatu??
Teraz robią szopkę po fakcie, żałosne, pewnie przykaz był od samego komendanta, nie ruszać do wyborów...
2019-06-13 08:46
Własnie takich kretynów jak ty, którzy zaraz będą krzyczeć: naszą wolność do wypowiedzi chcą nam zabrać, hurr-durr!
2019-06-13 07:18
A cel przekazu. Ten jest jednoznaczny, wzbudzic nienawisc. Na takim busie zamiast homo mozna dac ksiezy I tez sie bedzie zgadzac. Jestem na "nie" w obydwu przypadkach...
2019-06-12 12:20
Rozumiem że teraz tzw autorytety moralne i intelektualne,obrońcy komunistycznej konstytucji,cała totalna korytowa opozycja kod i inne tego typu organizacje, podejmą wszelkie kroki aby bronić tego kierowcy A raczej jego prawo do wyrażania swoich poglądów tak jak to w normalnej demokracji ma miejsce.
2019-06-12 12:27
Wolność słowa kończy się tam gdzie zaczyna się kłamstwo i szczucie. A tak jest w tym przypadku.
2019-06-12 12:45
jak wyobrazasz sobie dyskusje sporna 2ch lub wiecej stron gdzie prawda lezy tylko w jednym miejscu, tylko 1dna strona moze miec racje, wszystkie pozostale niestety gadaja nie prawde (czli bzdury , glupoty) .
To
jak wyobrazasz sobie dyskusje sporna 2ch lub wiecej stron gdzie prawda lezy tylko w jednym miejscu, tylko 1dna strona moze miec racje, wszystkie pozostale niestety gadaja nie prawde (czli bzdury , glupoty) .
To jak mieli by gadac.
Od kiedy kłamanie lub szczucie jest nielegalne.
Jest potepoione spolecznie ale nie jest nielegalne.
2019-06-12 13:20
i bedę to nadawał przez megafon na całe miasto...
2019-06-12 16:56
nie kazde klamstwo jest obrazliwe.
jak dziecko klamie ze nie jadlo cukierkow to obraza kogos?
2019-06-12 19:57
Inteligencja rodem prezydent Dulkiewicz
2019-06-12 20:36
a jednak gazeta wyborcza , PO i PiS wciąż istbieją
2019-06-13 08:59
To tak jak z LGBT i kościołem? To gdzie tam się kończy wolność słowa a zaczyna szczucie? To jest taka jednostronna narracja. Wolno nazwać księdza pedofilem, bo przecież tacy się trafiają, ale nie można nazwać go pedałem,
To tak jak z LGBT i kościołem? To gdzie tam się kończy wolność słowa a zaczyna szczucie? To jest taka jednostronna narracja. Wolno nazwać księdza pedofilem, bo przecież tacy się trafiają, ale nie można nazwać go pedałem, bo to jest już jest mowa nienawiści. Nieważne, że większość księży pedofilów wykazuje skłonności homoseksualne i molestuje chłopców. Taka dwulicowość poprawności politycznej.
2019-06-13 13:11
W punkt.
2019-06-12 12:27
Usłyszał zarzuty, które dotyczą naruszenia zakazu używania urządzeń nagłaśniających na publicznie dostępnym terenie miejskim, zakłócenia porządku publicznego oraz niedostosowania się do znaku drogowego
Co to ma do wolności słowa?
Jakby miał tam nawet namalowane przekręty PiSu, powinien iść siedzieć.
2019-06-12 12:39
Owszem, poglądy może wyrażać, ale obrażać innych? Na to nie ma zgody. Jego wolność, a także tolerancja i demokracja kończy się na przepisach Kk.
2019-06-12 13:33
serio? tak trudno odróżnić wolność słowa i pomówienia? wysil się. tak odrobinkę!
2019-06-12 12:48
Demokracja polega na tym, że rządy większości nie mogą prześladować mniejszości, choćby nie wiem jak mała ona była. Prawo chroni każdego obywatela - Zielonego, czerwonego i czarnego - bez różnicy. Ale żaden obywatel nie może krzywdzić innego. Wolność słowa jest w tym względzie ograniczona.
2019-06-12 13:17
Ty mówisz o demokracji liberalnej, która z demokracją ma wspólnego tyle co każda inna demokracja z przymiotnikiem (demokracja ludowa, demokracja szlachecka itp.). Każda demokracja w przymiotnikiem jest ukrytym totalitaryzmem.
2019-06-12 14:08
2019-06-12 14:13
Demokracja to władza ludzi. Władza większości to plurokracja...
Drobna a znaczącą różnica.
2019-06-12 12:57
wiem ze dla was KAZDY z opozycji to KODziarz, POwiec, komunista itp.
tak wiec nie dziw sie pisiorze ze jestes sam wrzucany do jednego worka z pedofilami.
2019-06-12 13:13
Wolność jest warta 500
2019-06-12 14:08
2019-06-12 13:19
księżulu...
2019-06-12 13:32
Tak, tylko ci streszczę, bo widzę, że tekst był dla ciebie za długi
2019-06-12 14:09
tak to teraz działa
2019-06-12 14:40
I ponownie - czy wobec tego kazdy obywatel powinien móc wypowiadać się swobodnie poprzez megafony jeżdżąc po mieście? Nie jest to pożądany sposób dialogu nawet w ramach wolności słowa, więc już dajcie spokój z tą
I ponownie - czy wobec tego kazdy obywatel powinien móc wypowiadać się swobodnie poprzez megafony jeżdżąc po mieście? Nie jest to pożądany sposób dialogu nawet w ramach wolności słowa, więc już dajcie spokój z tą wolnością słowa. Niech ze swoimi poglądami trafi do osób zainteresowanych - ja nią nie jestem, więc nie mam ochoty słuchać tego pracując, czy idąc ulicą.
2019-06-12 16:02
Oczywiście że jest ale działa tylko w jedną stronę
2019-06-13 02:25
To nie poglądy. To czysty jad.
2019-06-13 08:53
Idz poucz sie najpierw o demokracji a potem pisz komentarze. Nieuku.
2019-06-12 12:20
Powinien dostać też sprawę sądową za kłamstwa i oszczerstwa.
2019-06-12 12:33
2019-06-12 12:39
które popiera tekst "Tacy idą po twoje dzieci"
2019-06-12 14:14
ale normalne społeczeństwa kierują się badaniami realizowanymi przez specjalistów, potem uznanymi przez środowiska specjalistów i na końcu opublikowanymi w specjalistycznej prasie naukowej. a nie że w dłoni parówkę gnieciesz i prawda się objawi.
2019-06-12 18:31
badaniami specjalistów - które są opłacane przez konkretne lobby i wyniki mają być takie a nie inne.
uznanie przez środowiska specjalistów - patrz wyżej
publikowane w prasie naukowej - takiej za którą stoją
badaniami specjalistów - które są opłacane przez konkretne lobby i wyniki mają być takie a nie inne.
uznanie przez środowiska specjalistów - patrz wyżej
publikowane w prasie naukowej - takiej za którą stoją odpowiednie źródła finansowania. Jakoś nie widzę, żeby w takim np oko-press zostały opublikowane badania, że przykładowo islam zagraża cywilizacji łacińskiej.
2019-06-13 08:37
Nikt Ci niczego nie opublikuje dopóki praca nie zostanie zrecenzowana przez ekspertów wyznaczonych przez redakcję czasopisma - często są to instytucje z innej części świata niż te przeprowadzające badanie. Pisma naukowe
Nikt Ci niczego nie opublikuje dopóki praca nie zostanie zrecenzowana przez ekspertów wyznaczonych przez redakcję czasopisma - często są to instytucje z innej części świata niż te przeprowadzające badanie. Pisma naukowe utrzymują się same, bo cały świat naukowy prenumeruje u nich publikacje. Oko-press, ani w ogóle żaden inny Polski tytuł nie jest czasopismem naukowym.
2019-06-13 13:16
Pierwsze z brzegu dla przykładu:
Bentham Science Publishers - Philip Davis
Anna O. Szust
2019-06-13 08:31
A kto finansuje tych specjalistów :)
2019-06-12 14:26
Homoseksualistów najbardziej zwalczają ci, którzy się sami boją swoich ukrytych pragnień. Dobranoc.
2019-06-12 14:39
Aby ludzie, którzy nie lubią homo, poczuli, że sami też są w takim razie homo - więc akceptując siebie samych powinni też zaakceptować homo. Sprytne, ale wciąż nieprawdziwe. Szkoda, że cała ta ideologia opiera się na kłamstwach, a nie na zwykłej prośbie akceptowania inności
2019-06-12 15:02
ale nie wmawiaj innym! badania (nie jedyne, bo było ich więcej) przeprowadził doktor Boris Cheval, który ma żonę i dziecko, stanowi idealny przykład heteroseksualnej głowy rodziny.
2019-06-12 15:22
Najlepsze jest to, że takim jak ty w więzieniach puszczają wszelkie hamulce.
2019-06-13 02:26
Uderz w stół, a nożyce... :D
2019-06-13 05:25
Mają ciebie prosić, abyś im łaskę okazał?
Założe się - katolik. Wy ciągle o coś prosicie. O życie wieczne, o rogrzeszenie, o zbawienie, żeby sąsiad nogę złamał i żeby bóg naprostował "tych z LGBT"...
W d... sobie wsadź swoją akceptację. Jakbym był gejem to bym nic od takich jak ty nie chciał.
2019-06-13 13:23
Można tolerować co nie jest równoznaczne z tym, że trzeba się z czymś zgadzać i to aprobować.
Wsadzać w d. niczego nie będę, jeśli lubisz to proszę bardzo. Tylko nie każ mi tego oglądać lub zmuszać mnie do akceptacji tegoż.
2019-06-12 14:31
100% katolów łamie zapisy pisma świętego.
99% g*wniaków będących ofiarą pedofilów ma conajmniej jednego heteroseksualnego starego
100% klech żyje na koszt podatników
Też prawdy to prawdy...
2019-06-12 18:33
2019-06-12 19:40
To, że ludziom robi się wodę z mózgu i wypacza prawdę na potrzebę własnej, chorej ideologii.
70% chorych na AIDS to pary homoseksualne? Bo może ich tryb życia temu sprzyja? To jak by powiedzieć że leśnicy stanowią
To, że ludziom robi się wodę z mózgu i wypacza prawdę na potrzebę własnej, chorej ideologii.
70% chorych na AIDS to pary homoseksualne? Bo może ich tryb życia temu sprzyja? To jak by powiedzieć że leśnicy stanowią większość chorych na boreliozę: bo są w grupie ryzyka.
Pederaści molestują najczęściej dzieci? To sprawdź definicję słowa pederasta: już w niej samej zawiera się skłonność do pedofili homoseksualnej.
Obrzydliwe i niesmaczne jest dla mnie wogole użycie słowa pederasta jako zamiennik dla gej, gdyż taki wniosek się nasuwa z treści tej rzekomej prawdy.
Dlatego też podałem kilka kretyńskich uogólnień, które niby prawdę pokazują ale mimo wszystko szkalują.
Już zostawię temat przyczynowości i korelacji pozornej, bo przecież wersja że np. dzieci par homoseksualnych są molestowane, by pokazać im jak wygląda prawdziwy związek mężczyzny i kobiety. I proszę nie zaprzeczać- były takie przykre przypadki że dziecko padało ofiarą pedofila który, w swoim chorym mniemaniu, działał niby w szczytnym celu.
Powiem to jeszcze raz: stop nienawiści, szufladkowaniu i generalizowaniu.
2019-06-12 19:34
Instytut Danych z d*py?
2019-06-12 12:39
2019-06-12 12:57
Za prawdę sąd? Pedofilia powinna trafiać do sądu.
2019-06-12 14:34
Po co? Wystarczy przenieść do innego miejsca pracy.
2019-06-12 13:30
a może to prawda
2019-06-12 13:38
I tak wygląda rzeczywistość: oczerniaj gejów przez półtora miesiąca - może policja wlepi ci mandat za zakłócanie porządku, sparodiuj element liturgii na 1 godzinnym marszu - masz 3 zarzuty prokuratorskie. W tym kraju są równi i równiejsi, ale na pewno to nie prawica ma prawo czuć się poszkodowana.
2019-06-15 01:53
Najpierw powód musiałby udowodnić, że to są kłamstwa i oszczerstwa.
Bo jak wyłazi mi w telewizji jakiś przebieraniec i mówi, że są to kłamstwa, to skąd wiem, czy mówi prawdę?
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-06-12 12:21
Nie było mowy nienawiści, więc trudno karać za coś, co nie miało miejsca.
2019-06-12 13:42
więc zajmij się robotą, a opinie zostaw dla siebie bo są skrajnie durne
2019-06-13 09:41
"na szczęście to nie spawacz ani magazynier z koluszek ocenia co jest mową nienawiści" - powiedzial operator tostera gornej bulki w mc donaldzie.
2019-06-12 14:03
to była mowa najgłębszej niewyobrażalnej wprost miłości. Twój d**ilizm może spowodować, ze będziesz się czaił na małe dzieci i je wykorzystywał. Nie obrażaj się, to przecież nie jest mowa nienawiści
2019-06-12 14:20
A kto go wysłał z Warszawy?
2019-06-12 12:24
a oni co robili? profanacja mszy czy bożego ciała?
2019-06-12 13:06
Ze lgbt istnieja a bog nie.
2019-06-12 13:55
2019-06-12 14:39
kogut czy kura? kot czy kotka? co to jest matka natura?
2019-06-12 15:18
Zgodnie z teorią ewolucji pierwsze było jajko.
2019-06-12 17:49
2019-06-12 19:36
że Boga nie ma, nigdy nie istniał i nigdy Go nie będzie?
Nie ma? No właśnie.
W tym miejscu wkracza wiara.
Ty wierzysz, że Go nie ma (bo takich badań NIKT na świecie nie jest w stanie ci przedstawić)
a ja wierzę, że jest.
2019-06-12 21:39
Ten cały Bóg? Ktoś mi wyjaśni jak zdrowy zdrowemu? :)))
2019-06-12 22:10
Tak najprościej.
2019-06-13 05:35
2019-06-13 08:44
Ludzie mają wolną wolę. Możesz być z lgbt ale prowadzić życie bez grzechu wg religii chrześcijańskiej.
2019-06-13 09:15
2019-06-13 05:37
ale nie rób z tego ideologii dla całej dla ludzkości.
Bo tak komuś gdzieś kiedyś powiedział jakiś niewidzialny z brodą i tak teraz wszyscy ludzie mają robić...
I nie strasz piekłem, przynajmniej dzieci.
I będzie git.
2019-06-13 12:18
Póki co wróżki a w szczególności jednorożce są widoczne bardziej w środowisku lgbt..
Jednorożec to przecież symbol rewolucji seksualnej, więc o czym tu rozmawiamy.
Powiedz mi gdzie wspominałem o starym
Póki co wróżki a w szczególności jednorożce są widoczne bardziej w środowisku lgbt..
Jednorożec to przecież symbol rewolucji seksualnej, więc o czym tu rozmawiamy.
Powiedz mi gdzie wspominałem o starym brodaczu? Fajna projekcja.
Napisałem jedynie, że tak jak ja nie mogę udowodnić, że Bóg jest, tak ty nie możesz udowodnić, że Go nie ma. Natomiast wy (ateiści?) twierdzicie z całą pewnością, że Go nie ma bo nie ma badań, które by potwierdzały Jego obecność.
2019-06-14 07:37
oglądanie bajek i czytanie baśni a wiara, że jakieś cuda-niewidy czarna magia istnieją naprawdę to jednak różnica.
Bóg osobowy przedstawiany jako starzec z brodą to nie mój wymysł, ale katolików....
oglądanie bajek i czytanie baśni a wiara, że jakieś cuda-niewidy czarna magia istnieją naprawdę to jednak różnica.
Bóg osobowy przedstawiany jako starzec z brodą to nie mój wymysł, ale katolików....
Boga nie ma, bo jeśli dowodów na jego istnienie nie ma tam, gdzie należałoby się ich spodziewać, to brak dowodów jest dowodem braku boga.
To samo tyczy się:
- wróżek zza siedmiu mórz
- supermana, batmana i ich kolegów
- potwora z Loch Ness
- św. Mikołaja itp
2019-06-13 08:40
Udowodnić, że np. wydarzenia z Biblii są "niekoniecznie prawdziwe" już jak najbardziej.
2019-06-13 12:12
Ty pewnie myślisz o przypowieściach o stworzeniu świata albo, apokalipsie? :D
2019-06-14 07:06
który umarł ale wstał, pogadał jeszcze, pochodził a następnie odleciał fruuu do nieba.
Chyba że:
- in vitro
- śmierć kliniczna
- świadkowie nażarli się halucypków...
2019-06-12 13:19
Nie było żadnej profanacji mszy, dlaczgo kłamiesz???? Myślisz, że jesteś anonimowy i nie zostaniesz pociągnięty do odpowiedizlaności za słowa?
2019-06-12 14:35
2019-06-12 15:22
2019-06-12 15:51
pitbull na sterydach - nie wstyd ci żeś dziki jak zwierze ?
2019-06-12 16:19
2019-06-12 19:39
Ołtarz był, słowa liturgii katolickiej były, "ksiądz" był, naczynia liturgiczne były, nawet "komunia" dla heh pastafarianina była.
Więc co innego zostało sprofanowane jeśli nie katolicka msza?
2019-06-12 21:03
nie strasz nie strasz bo się...
2019-06-12 13:49
Tak samo jak tu, nie ma mowy nienawiści, tak samo na paradzie nie doszło do profanacji czegoś, czego tam nie było. Za to w obu przypadkach jest skandaliczny brak poszanowania dla drugiego człowieka! Może nauczmy się żyć obok siebie zamiast ze sobą walczyć!?
2019-06-12 19:03
Żyłbyś w zgodzie z ludźmi w mundurach ss? Wszystkie fanatyzmy prowadzą do przelewu krwi. Obecnie ten tęczowy jest najbardziej groźny. Trzeba z tym walczyć.
2019-06-12 20:06
Fanatycy ideologiczni to PISiory to rząd totalitarny który zawładnął ludzkimi umysłami
2019-06-12 13:54
2019-06-12 14:36
w czym jesteście lepsi???
2019-06-12 15:52
to się dowiedz skąd "dokleili" te obyczaje , aureolki to też chrześcijańskie czy spadek po bogach słońca ?
2019-06-12 18:37
Rozumiem w takim razie, że wszyscy którzy "szli z gaikiem" są rodzimowiercami? A jeśli nie są, to czy istniał w rodzimowierstwie zwyczaj noszenia waginy na kiju w procesji? Może to nie katolicy ale i rodzimowiercy, których wiarę lgbtagdrtv parodiuje powinni wytoczyć działa o profanację?
2019-06-12 19:34
A prawda jest taka ze to my jestesmy patriotami i pielegnujemy kulture i religie przodkow.
Nie zdradzilismy swoich korzeni ani dla kosciola judeo-chrzescijanskiego ani dla komunizmu.
2019-06-12 19:57
Generalnie, chcesz mi powiedzieć, że cała twoja rodzina bez wyjątku, od tysiący lat wstecz sławiła Swaroga, Perona i innych?
Jeśli nie to jesteś po prostu neo-poganinem i nie mów, że "nie zdradziliście" swoich korzeni bo na 100% gdzieś po drodze ktoś przerwał łańcuch.
Z innej beczki - jesteś ochrzczony? ;)
2019-06-12 14:38
po prostu dwie kultury się zmieszały
2019-06-12 13:59
tutaj facet dostał mandat drogowy
2019-06-12 14:36
2019-06-12 15:19
On jest zwierzchnikiem prokuratory.
2019-06-12 14:29
2019-06-12 14:37
2019-06-12 15:53
z religią jest jak z gejami i pe..mi - jedni się z tym obnoszą i afiszują a drudzy zostawiają to dla siebie jako własne sprawy nie na pokaz, kwestia kto co che tym osiągnąć
2019-06-12 20:08
Po prostu nie była to msza rzymskokatolicka. katolicy nie maja monopolu
2019-06-12 20:26
Powiedz proszę w takim razie, który jeszcze kościół używa tego samego mszały do swojej liturgii. Serio jestem ciekaw.
Może niech pan Niemiec następnym razem sparodiuje
Bar/Bat - micwę dla jakiegoś
Powiedz proszę w takim razie, który jeszcze kościół używa tego samego mszały do swojej liturgii. Serio jestem ciekaw.
Może niech pan Niemiec następnym razem sparodiuje
Bar/Bat - micwę dla jakiegoś geja/lesbijki albo rozłoży zielony dywanik i odda pokłon nie w stronę Mekki.
Mógłby też poczytać publicznie fragmenty talmudu, względnie koranu.
2019-06-12 12:25
A to homoparady nie zakłócają porządku publicznego tylko kierowca z megafonem? Dobra proporcja...
2019-06-12 13:44
homoparada trwa 1-3 godziny i odbywa się raz w roku. samochód z megafonem jeździł tygodniami po kilka godzin dziennie. i taka jest proporcja. zrozumiałeś? jak nie to czytaj jeszcze raz. do skutku!
2019-06-13 07:09
tak by wszyscy widzieli i tak by nie mógł chodzić przez kilka tygodni
2019-06-13 08:48
no ale czego można wymagać od sympatyka (lub członka) lgbt...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.