2020-02-19 07:12
Opinia wyróżniona
i powiedziec ze mu to przeszkadza i co mozna z tym zrobic. Taki oto kozak z internetow.
2020-11-07 22:04
proboszcz powinien,wedlug mnie,odwi4eedzic swoich sasiadow i rozwiazac problem,a nie narzucac im swoja wole
2020-10-18 05:30
Ilość łapek w dół pod Pana/Pani postem tylko potwierdza, że w społeczeństwie mamy przede wszystkim bohaterów internetowych. W realu to wygląda znacznie gorzej.
2020-02-21 13:31
do nich to z widłami się chodzi tylko albo wcale....
2020-02-20 14:08
Jak się planuje zamontować głośniki na wieży kościoła, to i chyba łatwo się domyślić że będzie to innym przeszkadzać.
2020-02-19 14:20
2020-02-20 08:53
tak jak i pieniadz i dobra doczesnego świata ... nawet księża i nasz narodowy toruński szaman ulegli diabłu i jego pokusom
2020-02-20 13:12
2020-02-19 11:23
Byłem mówiłem , a ksiądz na to ze nie jestem jego parafianinem..i tyle w temacie.
Tłumacze żeby w takim razie zrobił tak by tylko parafianie słyszeli...Powiedział ze to nie możliwe i wyszedł bo sie spieszył do dzieci...tak powiedział
2020-02-20 11:46
... taaa spieszyl sie bo pewnie mial jakies dziecko juz rozebrane na zachrystii i nie chcial zebu mu zwialo..
2020-02-19 11:31
Parafianinem czytaj pacholkiem
2020-02-19 15:55
2020-02-19 11:35
pewnie tak...zaznaczyłem mu na poczatku ze nie jestem wierzacym.Ze nie mam nic do niego tylko irytuja mnie dzwieki z jego budynku.
2020-02-19 11:29
A co to jakaś persona,ma być cisza i tyle ,w środku niech sobie naglasnia
2020-02-19 13:48
sami udowadniaja ze koscioly sa niepotrzebne wystarcza glosniki
2020-02-19 10:27
Ksiądz nie szanuje innych używając tego głośnika a ty wymyślasz tutaj jakieś kozaczenie w internecie? Słabe to
2020-02-19 15:54
słabo z logiką, wiesz, rozstępujące morze, matka zawsze dziewica, szczeble z drabiny i życie po śmierci....czego nie rozumiesz?, do tego adam i ewa z pępkami, resztę sam sobie dopowiedz
2020-02-19 09:52
rozmawiac to mozna z kims kto ma mozg. jak ktos sam nie domysla sie ze taki glosnik moze przeszkadzac to po co sie znizac do jego poziomu i z nim rozmawiac?
2020-02-19 09:43
Nawet sprawy karne nie powstrzymały klechy z kościoła obok do niewalenia w dzwony i kuranty.
2020-02-20 11:45
... zdziwicie sie jak szybko
2020-02-19 09:28
A tak przynajmniej z miejsca stonował
2020-02-19 09:01
u mnie (sw barabry przy dlugich ogrodach w gda) ksiadz robi czasami to samo, na sygnaly od nas ze spimy czasami bo pracujemy w nocy nie reagowal i dalej robil swoje.
2020-02-20 11:45
... kupcie albo wypozyczcie projektor i puszczajciena scianie budynku kosciola znany film braci Sekielskich.. Wiecie jaki.. Gwarantuje ze te parszywe klechy natychmiast po policje zadzwonia tylko ze policja uwaga.. nic
... kupcie albo wypozyczcie projektor i puszczajciena scianie budynku kosciola znany film braci Sekielskich.. Wiecie jaki.. Gwarantuje ze te parszywe klechy natychmiast po policje zadzwonia tylko ze policja uwaga.. nic nie zrobi.Sprawdzone info. Nie da sie tego podciagnac ani pod obraze uczuc ani pod jakikolwiek inny paragraf:) I wtedy to wy mieszkancy mozecie stawac w pozycji wygranego-po paru dniach gdy wysla kogos do was (a uwierzcie ze wysla) negocjowac postawcie swoje warunki-zdejmij glosniki i zachowujcie sie cicho bo.. film wroci:) W taki wlasnie (podobny) sposob usadzilem na tluste d*psko pewnego bezczelnego kleche.
2020-02-19 09:01
Może znają się osobiście, nie każdy jest tak odważny jak Ty
2020-02-19 08:43
i obrażanie uczuć religijnych
2020-02-19 07:48
Ale trzeba byc dzbanem zeby wypisaywac w internecie pretensje do proboszcza majac kosciol w zasiegu wzroku ?!?!?! Jesli to jest czlowiek na poziomie to powinien podejsc do tego kosciola i podziekowac proboszczowi za...
Ale trzeba byc dzbanem zeby wypisaywac w internecie pretensje do proboszcza majac kosciol w zasiegu wzroku ?!?!?! Jesli to jest czlowiek na poziomie to powinien podejsc do tego kosciola i podziekowac proboszczowi za... przypomnienie jak powinny wygladac relacje miedzy sasiedzkie!!! A jesli go na to nie stac, przynajmniej podziekowania tym zalosnym FB...
2020-02-19 21:23
Proboszcz zaprasza na rozmowę.. a nie przeprasza za zakłócenie spokoju w niedziele. Nie przyszło mu do głowy, że komuś może przeszkadzać ?! I jaki kompromis jest tutaj dobry?
2020-02-19 08:15
Dzbanem jest raczej ten kto nie szanuje innych. Nie kazdy musi miec ochote wysluchiwac mszy.
2020-02-19 09:19
Kto do kogo przybyl? Ty jak do kogos przychodzisz tez tam od razu im wszystko wylaczasz i przestawiasz?
2020-02-19 12:44
a to teren wylacznie dla katolikow
2020-02-19 08:53
Kiedy się tam wprowadzał, to nie raczył zauważyć, że za oknem jest kościół?
2020-02-19 09:26
Art 51 kodeksu wykroczeń też był i jest. Znalazł się naśladowca imamów - to oni przez głośnik musieli zawsze powiadamiać całą okolicę o swoich naukach.
2020-02-19 10:02
Są też znamiona, które trzeba wypełnić.
Ano tak, w Polsce alternatywnej "wolnych sądów" każdy sobie pewnie teraz sam orzeka. No to ja orzekam, że na podstawie tego artykułu przeszkadzają mi Twoje posty na trojmiasto.pl. Ja tu przychodzę odpocząć i muszę oglądać takie "coś".
2020-02-19 10:46
"Jesienią ubiegłego roku sąd skazał księdza na karę grzywny w wysokości 200 zł. Zgodnie z paragrafem 51 par.1 Kodeksu Wykroczeń 'Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny ()
"Jesienią ubiegłego roku sąd skazał księdza na karę grzywny w wysokości 200 zł. Zgodnie z paragrafem 51 par.1 Kodeksu Wykroczeń 'Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny () podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny' "
"Sąd uznał, że ksiądz zakłócił kościelnymi dzwonami spoczynek nocny mieszkańców wsi, i skazał go na 30 godzin prac społecznych"
"Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku po rozpoznaniu w dniu 24 kwietnia 2019 r. w Gdańsku na rozprawie sprawy ze skargi Parafii Rzymskokatolickiej A w G.-Ż. na zarządzenie pokontrolne Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska z dnia 27 listopada 2018 r. nr (...) w przedmiocie ograniczenia wykorzystania instalacji nagłaśniającej oddala skargę."
2020-02-19 12:01
tyle, że ten wyrok dotyczy jednej konkretnej parafii (lub kilku, bo ponoć takich spraw było kilka i to z różnymi rozstrzygnięciami).
Stosując analogię wobec Twojego myślenia, skazanie Iksińskiego za
tyle, że ten wyrok dotyczy jednej konkretnej parafii (lub kilku, bo ponoć takich spraw było kilka i to z różnymi rozstrzygnięciami).
Stosując analogię wobec Twojego myślenia, skazanie Iksińskiego za robienie głośniej imprezy w bloku przy użyciu radia oznacza, że wszelkie radia są nielegalne.
Otóż nie są. I dopóki pewien człowiek się nie wprowadził na osiedle, dopóty zakłócania nie było. Niech się sądzi, skoro nie ma odwagi cywilnej, by pójść i zwrócić uwagę. W przypadku walenia dzwonem o północy lub przekroczenia pewnej ilości decybeli, zwłaszcza w okresie ciszy nocnej lub w strefie ciszy można coś wygrać, w przeciwnym wypadku "takiego".
Tak się bowiem składa, że w niedziele są 4 msze w tej parafii, pierwsza o 9:00, ostatnia o 18:00.
2020-02-19 15:51
niektórzy parafianie potrzebują głośnika, budynków, i jakiegoś gościa z pierogiem na głowie żeby wiedzieli że są wierzący....bez tego nie da rady
2020-02-19 17:07
inni potrzebują pogardy dla gościa z pierogiem, bo wtedy myślą, że są w kręgu elity.
2020-02-20 08:52
sztuka jest nie widzeć a wierzyć ... taka jest nauka Jezusa ... a nie padac na kolana przd służącym albo obrazkami i figurkami osób które miały siłę życ zgodnie z naukami Jezusa... nie kościoła.
2020-02-19 12:42
nie radia tylko halasowanie, klania sie logika
2020-02-19 15:05
Podajesz przykład zakłócenia ciszy nocnej przez dzwon i porównujesz do działania głośniczka za dnia. Jedyne, co się pokrywa, to "kościół", ale Tobie to wystarczy.
2020-02-19 09:18
Na Przymorzu kościół powstał lata po blokach, został wciśnięty pomiędzy nie. Kościół nie raczył zauważyć, ze tam już ktoś mieszka?
2020-02-19 07:32
2020-02-19 10:06
"Od grudnia mieszkam kawałek od kościoła przy ul. Ateny 15" A głośniki jak kupował mieszkanie / dom to ściągnięte były ? Pan pośrednik nie informował ? Dlaczego ludzie, "nowo-wprowadzeni" dyktują innym jak mają żyć.
"Od grudnia mieszkam kawałek od kościoła przy ul. Ateny 15" A głośniki jak kupował mieszkanie / dom to ściągnięte były ? Pan pośrednik nie informował ? Dlaczego ludzie, "nowo-wprowadzeni" dyktują innym jak mają żyć. d**ilizm dzisiejszego pokolenia. Mniejszość mówi co ma robić większość. Mniejszość musi być wysłuchana i stworzony kompromis ale zadowolić wszystkich się nie da.
2020-02-19 11:21
Przecież jak kupował mieszkanie, mógł się domyślić...
2020-02-19 11:30
Plastik szkodzi zdrowiu i trzeba na to reagować. Równie dobrze można było napisać, że dziki straszy.
Dzisiejsza ludzka tolerancja jest tylko do momentu póki mieści się w czyjejś głowie. Jeśli się w głowie nie
Plastik szkodzi zdrowiu i trzeba na to reagować. Równie dobrze można było napisać, że dziki straszy.
Dzisiejsza ludzka tolerancja jest tylko do momentu póki mieści się w czyjejś głowie. Jeśli się w głowie nie mieści, to znaczy że jest złe. Niestety takie ograniczenie dzisiejszych czasów.
A ty jak posłuchasz coś więcej i może z trochę innego źródła, to może nawet zmądrzejesz. Czego ci życzę.
2020-02-19 15:48
też szkodzi zdrowiu, psychicznemu, tym bardziej u dzieci, trzeba potem nieraz je wysyłać do proktologa...
2020-02-19 14:17
nie zartuj!
2020-02-19 07:52
Kosciol ten istnieje tam od kilkudziesieciu lat, glosniki tez. I co, ksiadz ma ewidencje sasiadow robic i kazdego nowego o zgode pytac?? A koledy przyjmowac nie chca to ksiadz ma wiedziec kto nowy?
2020-02-20 10:02
co robi w kosciele jego sprawa. Ale przestrzeń poza kościołem to przestrzeń wsólna. Kultura wymaga zapytać. Widac w kosciele kultury brak
2020-02-19 15:17
jak na kilkadziesiąt lat....
2020-02-19 11:29
2020-02-20 11:37
... to niech ksiadz ruszy to pedofilskie d*psko i zanim wywali przed budynek glosniki zapyta innych czy chca. Nie chca.
2020-02-19 09:16
by dosłownie każdemu wpychać się "w odwiedziny"
2020-02-19 09:16
Jeśli w ogóle, to pewnie zapytał tylko swoich wiernych. Jakiej odpowiedzi się spodziewałeś?
2020-02-19 09:58
niż jest oburzonych jego obecnością. To zresztą znamienne, że jak jakaś ofiara z miasta przeprowadza się na wieś, to mu krowy i koguty przeszkadzają i leci z tym do mediów często żerujących na opowieściach o zaściankowości i zacofaniu Polaków.
2020-02-20 11:33
2020-02-19 11:30
masz w domu radio to se słuchaj mszy ile chcesz ... ja lubie trash metal ale nie wystawiam głośnika za okno tak by sąsiedzi sływszeli bo takie mam przekonania
2020-02-19 11:49
z mszą świętą pokazuje właśnie myślenie na poziomie zbuntowanego dziecka.
Po pierwsze, ksiądz nie sobie puszcza mszę z głośnika, żeby posłuchać. Ona służy ludziom, czy Ci się to podoba, czy nie i jak nie
z mszą świętą pokazuje właśnie myślenie na poziomie zbuntowanego dziecka.
Po pierwsze, ksiądz nie sobie puszcza mszę z głośnika, żeby posłuchać. Ona służy ludziom, czy Ci się to podoba, czy nie i jak nie masz szacunku do księdza, to miej przynajmniej tolerancję dla sąsiadów, którzy korzystają.
Po drugie, tak czysto jurystycznie, to jak Ci ZAIKS lub inny urząd wpadnie za takie odtwarzanie muzyki publicznie, to zrobi Ci takie średniowiecze, że na mszę świętą będziesz patrzył, jak na loty w kosmos. Tak się składa, że mszał rzymski ma swój patent, więc ksiądz jest uprawniony do puszczania swoich kawałków.
Po trzecie, sprowadzanie kultu religijnego do jakichś prywatnych preferencji i gustów dowodzi, że WOS w gimnazjum prowadzony był jeszcze gorzej, niż katecheza.
Po czwarte, pieniactwo zawsze jest próbą cechującą słaby intelekt.
2020-02-19 18:33
koniec z wciskaniem chrześcijaństwa każdemu może nie każdy jest d**ilem i wierzy w te chore gusła z przed wieków
Koniec z krzyżami w szkołach urzędach mnie to obraża nie jestem katolikiem i mnie to raziiiiii
każdy ma prawo żyć jak chce
oddzielić kościół od państwa
2020-02-19 17:23
Po pierwsze, pan ksiundz to sobie może głośniki w kościele montować, bo jeszcze nie jesteśmy państwem wyznaniowym i puszczanie mszy świętej w przestrzeni publicznej może przeszkadzać nie tylko fanom muzyki trash
Po pierwsze, pan ksiundz to sobie może głośniki w kościele montować, bo jeszcze nie jesteśmy państwem wyznaniowym i puszczanie mszy świętej w przestrzeni publicznej może przeszkadzać nie tylko fanom muzyki trash metalowej, ale też wyznawcom innych religii.
Po drugie, gdybym sobie stanął obok owego kościoła samochodem i na cały regulator puszczał Behemota, to sam Adam Darski by to z ZAiKS załatwił, a jeszcze bym gratisy od zespołu dostał. O ile bym przeżył spotkanie z tymi miłującymi bliźniego co tam klepią paciorki.
Po trzecie, gorzej niż religii to się nie da nic innego prowadzić w tym kraju. Nauczyciel WOS przynajmniej nie wyzywa dziesięciolatków od diabłów, nie wydziera się o tęczowej zarazie i nie używa wielu innych epitetów na zajęciach, czego o katechetach powiedzieć nie można.
Po czwarte, największe pieniactwo widać właśnie u tych miłujących bliźniego, a najlepszym przykładem są twity Krystyny Pawłożryć.
2020-02-19 17:00
Dla mnie ważniejsza jest muzyka którą słucham, niż jakaś msza. Nie zmuszam nikogo do słuchania mojej muzyki i nie chcę aby ktoś zmuszał mnie do słuchania swoich pierdół
2020-02-19 15:19
kościół wręcz przeciwnie
2020-02-20 11:36
Kosciol szkodzi
2020-02-19 12:38
Bez obrazy ale czym sie rozni kult religijny od prywatnych preferencji?
W sensie dlaczego ktos wyznaje ta a nie inna religie?
2020-02-19 13:59
tylko katolicyzm - reszcie smierć - doktrynacja jak w sredniowieczu ..albo katolik albo stos !!
2020-02-20 12:21
ale powiedz przeczytales artykul czy tylko tytul? Tam jest napisane po co jest taki glosnik. Musze przyznac ze wolalbym w lato siedziec na kocyku z dzieckiem pod kosciolem niz w dusznym srodku i jeszcze dziecko by innym
ale powiedz przeczytales artykul czy tylko tytul? Tam jest napisane po co jest taki glosnik. Musze przyznac ze wolalbym w lato siedziec na kocyku z dzieckiem pod kosciolem niz w dusznym srodku i jeszcze dziecko by innym przeszkadzalo.
Z tego samego zalozenia wychodza widac okoliczni mieszkancy skoro korzystaja z opcji modlitwy przed kosciolem.
No ale faktycnzie skoro jednemu cos przeszkadza cala reszta ma sie podporzadkowac.
2020-02-20 13:09
... przez to ze jest zima u ksiadz to puszcza na caly regulator twoje tlumaczenie o kocyku nijak nie pasuje do sytuacji nie uwarzasz??? Po drugie w kosciele jest pelno miejsca bo coraz mniej ludzi uczeszcza na msze a fakt ze proboszcz to robi swiadczy o zlosliwych powodach tej indoktrynacji
2020-02-19 15:01
Temat: ksiądz ma głośnik przed kościołem.
Logika lewaka: tylko katolicyzm, reszcie śmierć, średniowiecze, pedofilia itd.
2020-02-20 11:35
To stos bzdur herezji wyzsanych z palca oraz zwykle gusla i zabobony. Nie jestem w stanie pojac jaka sieczke maja ci w glowie ktorzy na serio w to wierza:
2020-02-19 15:46
niż prawiczkiem
2020-02-19 17:03
są zazwyczaj jednym i drugim. Chyba, że samogwałt, to już seks.
2020-02-20 08:50
lepsze to niz zakłamany hipokryta z nieślubnymi dziećmi tłumaczy ludziom z ambony że sex to czyste zło
2020-02-19 12:35
myslenie katolickie, logika musi siedziec cicho w kacie
2020-02-20 11:35
To stos bzdur herezji wyzsanych z palca oraz zwykle gusla i zabobony. Nie jestem w stanie pojac jaka sieczke maja ci w glowie ktorzy na serio w to wierza:)
2020-02-20 12:18
no widzisz... wiele osob pewnie mysli podobnie tak samo jak wielu katolikow mysli o tobie jak mozna nie wierzyc. Roznica jest taka ze oni nie twierdza ze masz sieczke w glowie a ty oskarzasz o to innych. Mowa nienawisci?
2020-02-20 13:02
A co do was.. no powiedz mi jak moze dorosly czlowiek wierzyc ze ta cala wasza Maria zaszla w ciaze i urodzila bedac.. dziewica??? Buha ha no nie rozsmieszaj mnie:) Albo ze zatlukli czlowieka a ten.. ozyl:) Az parsknalem smiechem pisza to a wy wierzycie w o wiele wieksze wyzsane z palca bzdury:)))
2020-02-19 12:41
bo myślałeś, że to ksiądz z kolędą przyszedł.
2020-02-19 07:21
Nie jestem wielbicielem KK ale tym razem pełna zgoda i szacunek dla pana księdza: oduczyliśmy się po ludzku rozwiązywać problemy poprzez zwykłą rozmowę.
2020-02-19 17:07
2020-02-19 07:10
Opinia wyróżniona
nie tak dawno ludzie marudzili tu na dzieciaki ze głośne są w autobusie a jak kościół zakłóca spokój to nagle jest wszystko ok.
One nie są niezbędne do prowadzanie kultu wiec nie powinno ich być.
To kolejny
nie tak dawno ludzie marudzili tu na dzieciaki ze głośne są w autobusie a jak kościół zakłóca spokój to nagle jest wszystko ok.
One nie są niezbędne do prowadzanie kultu wiec nie powinno ich być.
To kolejny przykład braku szacunku dla innych ludzi, tym bardziej bolesny, że ze strony instytucji która tego podobno uczy i dla samej siebie wymaga.
2020-02-20 21:27
2020-02-19 10:44
wezwac księdza do zaprzestania zakłocania spoczynku niedzielnego w terminie np. 3 dni., niedziela urzedowo jest dniem wolnym od pracy, ustawodawca nie bez przyczyny uczynił ją ustawowo wolną od pracy.
jesli ksiadz
wezwac księdza do zaprzestania zakłocania spoczynku niedzielnego w terminie np. 3 dni., niedziela urzedowo jest dniem wolnym od pracy, ustawodawca nie bez przyczyny uczynił ją ustawowo wolną od pracy.
jesli ksiadz sie nie ustosunkuje lub oleje sprawę (prawdopodobne) , zalożyc mu sprawe z powodztwa cywilnego (koszt 300zł) , obleciec sąsiadów, bo moze komus jeszcze to przeszkadza, jak sie zbierze grupka, to koszt jest przerzucany na panstwo a złozenie wniosku do prokuratora moze poskutkowac, ze to prokurator bedzie oskarzycielem, a powodzi swiadkami oskarzenia. ale mi filozofia. no chyba, ze sie boicie ksiedza i piekła, które wam serwuje, to wtedy pozostaje schowac sie pod dywan i pluc z okna. moim zdaniem ksiadz łamie prawo (swiadomie lub nie), moim zdaniem nikt nie ma prawa łamac praw mieszkanców zamieszkujacych okolice miejsca pracy ksiedza, jesli ksiadz chce łamac prawo to niech kupi sobie kilkadziesiat hekatrów ziemi i tam przenisie swoj kosciolek i tam niech edukuje bydło na polu, im nie przeszkadza.
Ja w swoim zyciu nauczylem sie jednego: nie łazic, nie prosic, nie żebrac o łaskę u takiego, od razu do sądu i jechac jak z podarta szmata
2020-02-20 13:38
Prawnik.
2020-02-19 16:04
Że zdjęć wynika, że nie ma tu mowy o odpowiednim, subtelnym przekazem na zewnątrz kościoła, dla "tych na ławkach" lecz o emisji dookólnej, poza teren, ile wlezie. Głośniki nie stoją na poziomie gruntu lecz wiszą wysoko, na wieży.
Wnioski są proste. To jest karalne na wniosek.
2020-02-19 10:26
Ale panoszenie się w kraju i ostentacyjne narzucanie komuś swoich poglądów i wiary! To powinno być zabronione! A tłumaczenie, jak zwykle u panów w sutannach, kuriozalne, żenujące i nie mające wiele wspólnego z prawdą i
Ale panoszenie się w kraju i ostentacyjne narzucanie komuś swoich poglądów i wiary! To powinno być zabronione! A tłumaczenie, jak zwykle u panów w sutannach, kuriozalne, żenujące i nie mające wiele wspólnego z prawdą i rzeczywistością. To nie te czasy że ludzie nie mieszczą się w kościele nawet podczas największych uroczystości. A historyjki o rodzicach z dziećmi na ławce przed kościołem.... Proszę sobie darować takie ściemy. Chętnie postoje pod tym kościołem i popatrzę, gdzie ci rodzice. A gdyby już chcieć z tym dyskutować, jeśli ktoś przychodzi z dzieckiem do kościoła, dziecko płacze lub baraszkuje i trzeba je pilnować, to żaden głośnik nie pozwoli tej osobie skupić się na płynących z niego treści i uczestniczyć w mszy. Więc niech szanowni księża przestaną wymyślać głupoty, bo to brak szacunku. Ciekawe jak by zareagowali gdybyś stanął pod kościołem podczas mszy, puścił sobie blisko muzykę i tańczył bo lubię świecić dzień święty tańcem. Zakłamani ludzie i tyle.
2020-02-19 10:19
Mieszkam obok kościoła chodzę na1ą mszę mi wystarczy.Dlaczego mam sluchać mszy do 13ej non stop?Wiara tomoja sprawa prywatna,robienie takiego cyrku tylko młodych zniechęci do mszy!A poza tym kler ma służyć i dawać przykład empatii a nie arogancji na zasadzie jestem proboszczem i dlatego mogę robić co chcę!
2020-02-19 09:13
A głośnik powinien być w każdym domu w granicach parafii. Nie powinniśmy ograniczać dostępu do wiary. Głośnik powinien uruchamiać się automatycznie, tak jak głośność powinna być regulowana przez organistę, by szatana umęczyć prawdą!
2020-02-19 10:53
Tak jak za komuny,wszędzie na każdym skrzyżowaniu i przystanku autobusowym były głośniki a z nich sączyły się przemowy toważysza Wiesława (dziadka Borysa d*pki) czesto przerywane gromkimi brawami.
2020-02-19 09:36
raczej politykę kościoła i zabobony.
2020-02-19 11:28
W Biblii nie ma prawdy tylko treść, z którą można się zgadzać albo nie (chociaż w naszym kraju stosowanie się do praw z tej książki jest obowiązkowe, bo wpisane do Konstytucji...).
2020-02-20 08:55
powybierali co bardziej pasuje i co wygodne i zrobili nowy testament - ludzie to zrobili !
2020-02-19 09:42
ale na zebraniu Nowoczesnej też się nie głosi prawdy biblijnej
2020-02-19 09:46
Może przestań ćpać TVPiS, bo ci szkodzi na głowę. Aczkolwiek mózg musisz mieć piękny, nikt nie ma tak prostych zwojów mózgowych o_O
2020-02-19 19:36
No ma to samo, co tzw. kościół
2020-02-19 09:28
Kiedy ranne wstają zorze,
Tobie ziemia, Tobie morze.
Tobie śpiewa żywioł wszelki,
Bądź pochwalon, Boże wielki!
2020-02-19 14:50
2020-02-19 10:33
... lby katolickie durnie.Nie chcemy tych zabobonow slyszec
2020-02-19 09:59
Piękna melodia o poranku i na dobranoc... zawsze podczas ferii czy wakacji letnich robi to na nas wrażenie....Co do omawianego sporu, uważam że bez sensu jest nagłaśnianie sprawy w mediach a nie próba rozwiązania problemu poprzez rozmowę...
2020-02-19 09:13
ostatnio padła ostra samokrytyka z ambony ... pe.ały , tęczowa zaraza... pełno tego w kurii, kościołach, seminariach , zapomniał wspomnieć tylko o dewiantach spod znaku prefofila i księżach z nieślubnymi dziećmi w nieformalnych związkach, jak proboszcz na Chełmie
2020-02-19 08:51
A w twojej głowie znowu wojna?
2020-02-19 15:38
Nie jestem zwolennikiem kościoła, ale wierzący.
Jeśli sąsiad robi grilla i włączy muzykę to też ma do tego prawo. Tak samo kościół.
Jeśli ktoś kupił dom czy mieszkanie obok kościoła to dlaczego się dziwi?
Raczej kościół stoi tam dłużej niż jego dom.
Nie rozumiem tego.
2020-02-19 14:30
Zatem kościół nie sobie będzie, ale niech nie zachowuje się jak meczet.
2020-02-19 07:00
Co za człowiek.
2020-02-19 07:06
Podobno do tej pory nie może spać :)
2020-02-19 10:43
2020-02-20 11:50
... Gdybym ja tam mieszkal to po 1 nocy hmm,, nie ustaleni blizej sprawcy,, pobili by ten neon.
2020-02-19 07:08
A Ty mieszkając koło kościoła chciałbyś słuchać 4 albo 5 mszy? Od 8 rano w niedzielę.
2020-02-19 07:37
2020-02-19 07:41
2020-02-19 08:16
W Oliwie jest meczet i ani jednego fajerwerku od Muezina, bo to On nawołuje do modlitwy.
2020-02-19 08:34
2020-02-19 09:07
2020-02-19 07:59
2020-02-19 08:04
2020-02-19 10:44
Żegnaj ...
2020-02-19 07:45
2020-02-19 10:12
2020-02-19 11:33
a kto całuje lepkie łapki szamana z torunia i oddaje hołd namacalnym figurkom i obrazkom zamiast wierzyc i oddawac hołd temu co nie ma obrazu i nie da się go zobrazowac ani zmaterializować ? dlaczego sługi skladający
a kto całuje lepkie łapki szamana z torunia i oddaje hołd namacalnym figurkom i obrazkom zamiast wierzyc i oddawac hołd temu co nie ma obrazu i nie da się go zobrazowac ani zmaterializować ? dlaczego sługi skladający śluby ubustwa obwieszają się łańcuchami złotymi , drogimi szatami i zakładają pelno złotych pierścieni panosząc sie przy tym jako Królowie i wyrocznie a nie zwykli pokorni słudzy uniżeni - co sami powtarzają co mszę św.?
2020-02-19 11:32
to włacz sobie radio ma w ryja i zrób głośniej jak lubisz
2020-02-19 08:00
2020-02-19 08:27
;)))))))))))
2020-02-19 08:30
2020-02-19 09:19
157 cm w kapeluszu
2020-02-19 14:22
kolos balbina
2020-02-19 10:13
2020-02-19 10:38
Jesli nawet policja przyjedzie i nie walnie im sku*wielom mandatu to ja wywalilbym za okno swoj glosnik i w ich strone sluchalbym np Behemota
2020-02-19 10:45
Lepiej Zenka
2020-02-19 14:24
moze byc w tym wypadku zenek, ale czemu wyzywasz?
2020-02-19 07:09
Również nie pożądam wysłuchiwania od rana transmisji czarnej korporacji na żywo.
2020-02-19 07:37
2020-02-19 07:40
2020-02-19 07:46
a na nim posłanka Lichocka pokazująca chorym na raka fucka.
2020-02-19 07:54
Nie chorym
2020-02-19 08:15
2020-02-19 09:48
2020-02-19 09:15
wam też - wszystkim Polakom i przekabaconym naiwniakom i świadomym obywatelom - tobie tez pokazała ... jak bys przyszedł po prośbie do tej swojej bohaterki to byś za darmo ...kopa dostał -taka z nij bohaterka jak Inka co dzieci mordowała ale raz plaster rannemu przykleiła
2020-02-19 09:21
Mialo zaboleć injak widać boli , efekt osiągnięty
2020-02-19 14:01
obyś się jadem nie zachłysnął
2020-02-19 14:27
balba paluszek
2020-02-19 07:56
2020-02-19 08:16
2020-02-19 14:02
lubisz długie paluszki ??? ooo ...a gdzie ty je najbardziej lubisz ? Ligocka pokazała którego se wkładała...ambitnie wybrała największego i jak wlazł to takie oczy zrobiła jak na zdjęciu miała
2020-02-19 16:02
2020-02-20 08:56
pokaż lepiej pit ....pośmiejemy sie wszyscy
2020-02-19 09:02
samodzielnie myslec nie potrafisz ?
jak bys odlaczyl tvpis to pewnie przestalbys oddychac
2020-02-19 09:22
Gdzie bym zobaczył gafy Małgorzaty zawsze dziewicy ?
2020-02-19 09:20
2020-02-19 14:31
to ta nowa piebiakowa?
2020-02-19 09:48
2020-02-19 10:14
Zmień kanał z TVN na inny
2020-02-19 07:15
Mógł pójść do proboszcza i dojść do porozumienia, ale lepiej nagłośnić na fb i hejtowac.
2020-02-19 07:26
Bo to za trudne szanować spokój innych ludzi
2020-02-19 09:23
2020-02-19 09:50
2020-02-19 07:42
2020-02-19 08:07
i głośnik zdemontuje...
2020-02-19 08:17
dokładnie, czarna bezkarna kasta
2020-02-19 08:32
2020-02-19 09:51
Wolne sądy
2020-02-19 13:08
czarne mysli balbiny
2020-02-20 11:55
Pare razy na odlew i zrozumie ze nie kazdy to tepy parafianin
2020-02-19 08:34
na kolanach najlepiej i pierścień ucałować. Wam to się kompletnie we łbach od tej pseudoreligijności poprzestawiało.
2020-02-19 09:23
2020-02-19 09:52
2020-02-19 13:26
umilowal ojczysta ziemie
2020-02-20 11:54
... iwyjsc do sasiadow. Przyzwyczaily sie swinie do tepych parafian klaniajacym im sie w pas a my ateisci tacy tepi nie jestesmy. Z nami nic nie ugracie bezczelnoscia, buta i arogancja w ryj jedynie moze dostac bo ja wiem ze ksiadz to najczesciej lekkoduch, obibok o ile nie pedofil
2020-02-19 07:58
Nawet gdyby nie, to jak by to było, gdyby każdy sobie wystawił swoje głośniki? Normalne to nie jest, żeby hałasować komuś (czymkolwiek) pod oknami. Spójrz na zdjęcie w jakiej odległości jest kościół od budynków i
Nawet gdyby nie, to jak by to było, gdyby każdy sobie wystawił swoje głośniki? Normalne to nie jest, żeby hałasować komuś (czymkolwiek) pod oknami. Spójrz na zdjęcie w jakiej odległości jest kościół od budynków i wyciągnij mądre wnioski. Kościół raczej nie pęka w szwach pod naporem ludzi, więc ten kto chce słuchać mszy, niech robi to w środku, a nie przed kościołem.
2020-02-19 08:08
czyżby to ten proboszcz od Totalnej Opozycji ;)))))
2020-02-19 09:24
2020-02-19 09:36
- Stopery sobie kup
2020-02-19 09:55
2020-02-19 10:42
Wsiądzie pan w 125, dojedzie pan na Plac Zamkowy, tam jest kolumna, Zygmunta III, pójdzie pan i powie mu: - Pan tu nie stał!
2020-02-19 09:53
2020-02-19 08:06
2020-02-19 09:54
2020-02-19 10:43
Z bożej łaski.
2020-02-19 10:49
To tylko oznacza ze islam to taka sama gowniana religia. W Gdansku obilbym mu morxe i muza by nie leciala
2020-02-19 08:14
albo wyciszenie, to czemu tego nie zrobił od razu, czarny szarlatan.
2020-02-19 09:14
Bo przez kilkadzieisiat lat to nikomu nie przeszkadzalo.
2020-02-19 09:30
Tylko byli ignorowani. Póki nie będą za każdym razem zgłaszać wykroczenia, nic się nie zmieni.
2020-02-19 09:56
A jak jęczą pod Neptunem ?
2020-02-20 08:57
nie odróżniasz to co się śni od tego co na prawdę się dzieje ?
2020-02-19 10:50
2020-02-19 16:05
2020-02-19 21:28
Sam jestes konfitura katolicki dzbanie. Ja nie napisalem ze bym zawiadomil psy bo nigdy tego nie robie wole sie dogadac lub walnac ze lba.. Ja tylko stwierdzam fakt do jakiegos durnia ktory mapisal ze za komuny moglby
Sam jestes konfitura katolicki dzbanie. Ja nie napisalem ze bym zawiadomil psy bo nigdy tego nie robie wole sie dogadac lub walnac ze lba.. Ja tylko stwierdzam fakt do jakiegos durnia ktory mapisal ze za komuny moglby sobie ksiadz puszczac na glosnikach ile chce. Ten dzban pojecia nie ma o zyciu za czasach PRLu gdyby sprobowal to by nie dosc ze milicja go spalowala to ubecja by mu zyc nie dala. Zebysmy sie zrozumieli gardze komuna cala moja rodzina dzialala czynnie w S. ale stwierdzam fakt.. Klerowi sie w d*pie porąbalo a prawda jest taka ze te go*niane koscioly swieca pustkami coraz wiecej normalnych ludzi odchodzi od tej chorej wiary afery pedofilskie i wyjscie na kaw ze jan pawel tuszujac skandale pedofilskie wcale swiety nie byl tylko to wszystko przyspieszyly. To koniec waszej wiary.. I dobrze
2020-02-20 11:56
... pedofile w koloratkach zaczynaja doswiadczac juz na ulicach ze nie kazdy z ludzi to tepy parafianin
2020-02-19 09:08
Każdy powinien mieć prawo do ożywczych słów spływających z ust proboszcza i jeszcze kilku innych audycji w tygodniu. Głośniczek pod sufitem powinien być włączany i regulowany przez organistę, by nie przeoczyć początku nadawania, tak jest bezpieczniej.
2020-02-19 09:57
No co sąsiedzi by powiedzieli ?
2020-02-19 10:51
... bo ochrzczeni tez nie byli. Polac glowe woda ja tez umiem. Banda naiwniakow
2020-02-19 11:55
A kolęda pewnie przyjęta bo sąsiady patrzo xD
2020-02-19 13:32
nie mierz innych swoja miara
2020-02-20 12:01
... wie czym to grozi.. Dyskusja o guslach i sredniowieczu a jeszcze jakos zaden klecha mnie nie przegadal.. Max 4 min i odchodza z podkulonymi ogonami. Ta wiara jest tak nie logiczna ipozbawiona sensu a wiara ksiezy
... wie czym to grozi.. Dyskusja o guslach i sredniowieczu a jeszcze jakos zaden klecha mnie nie przegadal.. Max 4 min i odchodza z podkulonymi ogonami. Ta wiara jest tak nie logiczna ipozbawiona sensu a wiara ksiezy opiera sie glownie na klepaniu w kolko cytatow i parafraz bez ich zrozumienia z testamentow ze wystarczy inteligencja i wiedza zeby uciekli... w poplochu..
2020-02-19 14:23
Piwka w weekend nie może w domu już pić bo go różne dźwięki rozpraszają ;)
2020-02-19 15:40
Powinni przeczytac uważnie biblie
Potem przemyslec to co przeczytali,uruchomic wyobraznie i wtedy....juz zostana ateistami!!!
2020-02-19 16:06
2020-02-20 12:04
.. to bzdura wyzsana z palca wiele lat temu dokonalem Aktu Apostazji czymniemalze doprowadzilem proboszcza do udaru. W kazdym razie dopilnowalem wykreslenia siebie nawet z ksiag chrztu w archiwum natomiast moje dzieci maja to z glowy bo ochrzczone oczywiscie nie byly i nie beda.
2020-02-19 21:17
Człowieku jak kupowałes sobie willę to nie wiedziałeś że w pobliżu jest kościół proponuje przeprowadzkę do lasu
2020-02-20 08:58
ze złosliwym ksiedzem nie szanującym woli innych , narzucającym swoje wymysły wszystkim naokoło nie pytając się o zdnaie ?... nie ! nie sądziłem że miłośc do bliźniego może objawiać się czystą złosliwością
2020-02-20 12:05
... tepym parafianinem okazuje agresje
2020-02-19 07:01
Nowoczesny pieniacz.Do TVN powinien zadzwonić.
2020-02-19 07:18
Sądy są zbędne, sklonujmy Ziobrę.
2020-02-19 07:50
2020-02-19 08:17
2020-02-19 14:22
2020-02-19 09:58
2020-02-19 14:22
2020-02-19 15:44
2020-02-19 07:46
"jestem zbulwersowany, jestem zbulwersowany" :D
2020-02-19 09:57
2020-02-19 11:25
przecież to amerykańska firma, już bliżej do Moskwy TVPiS bo takiej bezczelnej propagandy musieli się uczyć od komuchów
2020-02-19 16:07
2020-02-19 21:30
To jestbzdura ktora wyzsales z czyjegos penisa
Rosjanie nigdy nie byli udzialowcami TVN to zwykle klamstwo
2020-02-19 11:57
nawiedzony dzialacz jakies mini partyjki lub radny osiedla. Ciekawe czy halas kosiarki tez by mu przeszkadzal?
2020-02-19 12:57
Moja propozycja jest taka, z publicznych pieniędzy zakupić nowe głośniki porozwieszać po okolicy, park, las, szkoła i puszczać 24/7 wtedy wszyscy będą zadowoleni. W szkołach dajcie te głośniki, młodzi mają jeszcze
Moja propozycja jest taka, z publicznych pieniędzy zakupić nowe głośniki porozwieszać po okolicy, park, las, szkoła i puszczać 24/7 wtedy wszyscy będą zadowoleni. W szkołach dajcie te głośniki, młodzi mają jeszcze resztki racjonalizmu w głowach i trzeba im to wybić z głów. Dobrą robote robią ipn i jego zbrojne ramię narodowi kibole ale to ciągle mało. Wolne myślenie może się odrodzić z jednego ziarna.
2020-02-19 20:40
Będę się modlił za Ciebie,strach z domu wychodzić czytając taki wpis.
2020-02-20 13:14
2020-02-19 13:39
Widać że takie tematy najbardziej go kręcą, totalna amatorszczyzna.
2020-02-19 13:42
2020-02-19 14:23
2020-02-19 07:01
A zawiść i nienawiść nakręcana przez media ją dopinguje.
Problemy pierwszego świata.
2020-02-19 07:24
2020-02-19 07:30
Samoloty halasują- zakazać
Wiatr hałasuje - zakazać
Ehhh już zrozumiałem
2020-02-19 07:36
i teraz to tylko zwyczaj dla ciebie, pusty, powtarzany bez głębszego znaczenia
2020-02-19 07:41
Twoja wypowiedź jest na poziomie otwartogłowych lewaków. Nie ma sensownych argumentów, to mowa nienawiści. Czy hejt w wykonaniu lewaka już nie jest hejtem?
2020-02-19 07:46
Jeszcze nie jest za późno dla ciebie, idź się pomódl, byś zrozumiał ile krzywdy wyrządzasz taką postawą niegodną chrześcijanina.
2020-02-19 08:19
2020-02-19 09:51
Jola z Sevastopola
2020-02-19 10:52
2020-02-19 07:51
I efekt został osiągnięty
2020-02-19 09:59
Demokrację tak pojmuje ? Do lasu wypad środkowy paluszku
2020-02-19 11:46
2020-02-19 07:26
a gdzie szacunek do innego człowieka ? i innych poglądów ... może dla kogoś innej wiary te wierszyki i piosenki przeszkadzają ... co by było gdyby imamm darł się z wieży kilka razy dziennie - to też saą praktyki religijne ?? też by była taka tolerancja ? czy inna wiara to już inna sprawa ?
2020-02-19 07:52
Lichocka was już pokazała
2020-02-19 09:46
prawdziwy katolik , raz w tygodniu padnij na kolana przed obrazkami i klikoma figurkami , wycałuj po łapach służącego boga i idź dalej być sobą na codzień.. typowe...to jakbyś 8 lat chodził do szkoły i niczego się nie nauczył ... ile lat chodzisz do kościoła ?
2020-02-19 10:00
2020-02-19 08:18
2020-02-19 08:33
2020-02-19 13:39
nie dyktuj innym co maja kupowac totalitarysto
2020-02-19 08:51
Bo wnioskuję, że pracujesz gdzieś w Rosji czy na Ukrainie
2020-02-19 10:19
2020-02-19 08:52
On wie i tak lepiej.
2020-02-19 09:45
2020-02-19 13:40
piebiakowaty?
2020-02-19 07:02
bądź tacy co są na zewątrz z wózkiem czy dziecmi mogli posłuchać mszy.
Na zachodzie rozbrzmiewają dzwieki nawołujące do modlitw w meczetach i nikomu to nie przeszkadza.
Bez przesady już z ta nagonka na kościoły.
2020-02-19 07:04
Ciekawa sprawa...
2020-02-19 07:06
Z resztą gdzie teraz masz zime ?
2020-02-19 07:10
że dzielnie stoisz pod kościółkiem przy +5 i wsłuchujesz się w zaśpiew z głośnika?
2020-02-19 07:13
2020-02-19 07:28
2020-02-19 08:08
Nie zauważyłem cienia pychy u Bobexa. Zaczął spokojnie. Pierwszy ironiczny komentarz padł ze strony adwersarza.
2020-02-19 08:11
i pomódl się by Bóg otworzył ci oczy i serce na innych ludzi
2020-02-19 10:57
2020-02-19 10:02
2020-02-19 11:29
ci co się modlą są w kościele, a ci co stoją pod kościołem to tylko niewierzący zachowujący pozory że chodzą do kościoła
2020-02-19 07:58
Mało kto teraz do Kościoła chodzi,wszyscy się mieszczą i nawet miejsca siedzące w ławkach są.
2020-02-19 10:03
Ale im bliżej śmierci tym częściej ...
2020-02-19 11:30
a młodych na palcach jednej ręki policzysz
2020-02-19 16:10
2020-02-19 16:11
2020-02-19 14:25
Kto sieje wiatr ten zbiera burzę.
2020-02-19 10:02
2020-02-19 10:58
... ze faktycznie mogliby go smalcem robic buha ha
2020-02-19 10:54
Chodzi o to zeby nawolywac przez ten skowyt w glosnikach ludzi ale to przynosi odwrotny skutek
2020-02-19 07:07
Niech kluby zaczną robić tak samo.
2020-02-19 07:17
Gdyby to zwykła osoba zrobiła to by był larum i wzywanie policji, ze przez cały dzień głośna muzyka na balkonie.
2020-02-19 07:35
Postawmy glosniki przed klubami dla tych co nie weszli....
2020-02-19 08:11
i co msze napi***alał z za płota Behemotem ;)))))
2020-02-19 11:00
Od poczatku to pisze. Wykonczylbym tego durnego ksiedza bez wychodzenia z domu max 2 dni takiego koncertu i zmusilbym sku*wielow do wyciszenia tego dziadostwa
2020-02-19 11:32
2020-02-19 21:34
2020-02-19 08:35
podobna logika
2020-02-19 10:05
2020-02-19 14:47
to jakas grozba brunatnego?
2020-02-19 07:49
2020-02-19 08:22
Jakiś australijczyk ostatnio wpadł z kałachem i uciszył towarzystwo.
2020-02-19 07:51
2020-02-19 07:58
Zabawne że przytoczyłeś właśnie ten argument, bo widzę że wiele ludzi lubi go używać dwojako w zależności od sytuacji. Z reguły twierdząc że to wszystkim przeszkadza, no chyba że akurat pod artykułem gdzie komuś przeszkadzają dźwięki kościoła, wtedy oczywiście nikomu to nie przeszkadza.
2020-02-19 08:43
I nidługo wykopią nas z tej pogańskiej i gejowskiej Uni Europejskiej. Wtedy głośniki będa nadawały całą dobę z Torunia.
2020-02-19 11:02
... gdy np islamistom pozwolono na puszczanie jekow przez glosniki. Nie pozwalac i koniec bo wejda na glowy czy to islam czy katolicy to to samo stolec jest.
2020-02-19 08:14
Święci co do kościoła nie wchodzą a chcą słuchać mogą zaopatrzyć się w turystyczne zestawy ze sluchawkami. I kontemlować ze słowem bożym w uchu przed kościołem.
2020-02-19 08:17
to świetny wzór do naśladowania dla księdza katolickiego. Bobex, puknij się w czoło. A poza tym, od księdza można by oczekiwać nieco empatii. Ciekaw jestem co byś powiedział, gdyby sąsiad kościoła podczas mszy wystawił kolumnę i puścił zawodzenie muezzina?
2020-02-19 08:20
Waść sobie jaja robisz.....przecież msze śnięte sa co raz rzadziej a w czasie mszy są wolne miejsca siedzące, ba prawie leżące ! :-))))
2020-02-19 12:22
2020-02-19 14:53
babcia mowila nam
2020-02-19 08:38
nie mieścić w kosciele. Ale teraz nie ma problemu. Dzięki swoim poczynaniom sprawili że miejsca będzie coraz więcej.
2020-02-19 08:47
Mieszkam na zachodzie od 25 lat. Nikt mi tu nie nawołuje pod oknem, a nawet jest cisza spokój jak przechodzę koło meczetu.
2020-02-19 09:21
Bo najwięcej do powiedzenia na temat krajów zachodnich mają osoby, które nigdy nosa nie wystawiły poza własną miejscowość, a wiedzę czerpią z wydawnictw braci Karnowskich i TVP...
2020-02-19 13:17
2020-02-19 09:39
Nie, te głośniki nie są dla tych co stoją pod kościołem - to inna forma nagłośnienia.
Takie nagłośnienie jest montowane wokół dolnych przestrzeni kościoła z krótkim propagacją dźwięku (do kilku metrów).
rozwiń...
Nie, te głośniki nie są dla tych co stoją pod kościołem - to inna forma nagłośnienia.
Takie nagłośnienie jest montowane wokół dolnych przestrzeni kościoła z krótkim propagacją dźwięku (do kilku metrów).
Te głośniki, które widzimy na zdjęciu to nagłośnienie dalekonośne z ukierunkowaniem na daleką przestrzeń poza kościołem - można je przyrównać do nagłośnienia estradowego/koncertów.
Pretensje okolicznych mieszkańców są więc uzasadnione - na takie nagłośnienie wymagana jest zgoda UM ... i prawdę mówiąc dziwię się tej inwestycji, bo co jakiś czas na jakimś kościele wieszają je ... by zaraz je wyłączać, bo są protesty mieszkańców.
2020-02-19 11:51
Nie znam się co prawda na głośnikach, ale już sam fakt zamocowania ich na wieży kościelnej, przeczy twierdzeniu proboszcza jakoby chodziło o ludzi przed kościołem.
2020-02-19 14:55
wzoruja sie na islamie
2020-02-20 13:22
... ze to specjalne glosniki naglosnieniowe ktorych bez zgody UM stosowac nigdzie nie wolno. To juz macie dowod na to co ja wiedzialem od poczatku te sku*wiele celowo zaklucaja cisze ludziom w pobliskich domach. Oj az
... ze to specjalne glosniki naglosnieniowe ktorych bez zgody UM stosowac nigdzie nie wolno. To juz macie dowod na to co ja wiedzialem od poczatku te sku*wiele celowo zaklucaja cisze ludziom w pobliskich domach. Oj az zaluje ze ja nie jestem waszym sasiadem... rozpieprzylbym to w drobny mak yyy upss tzn chcialem powiedziec ze tzw. nie zidentyfikowani sprawcy by to uczynili:)
Walczymy tak jak przeciwnik pozwala..
2020-02-19 10:59
mogą w telewizji publicznej, radiu maryja itp nie trzeba nękać wszystkich w okolicznych mieszkaniach jakimiś swoimi ceremoniami
2020-02-19 11:02
takie tłumy walą , ze nie mieszczą sie w kościele, bez przesady
2020-02-19 11:48
2020-02-19 14:57
stad ten pakt z diablem pisuarowym
2020-02-19 14:19
2020-10-16 20:57
sklepy były zamknięte
2020-02-19 07:02
No tak, proboszcz pierwsze słyszy, a zapytać najpierw nie łaska?
Oni nigdy nic nie wiedza.
2020-02-19 07:04
O co miał pytać , to ten mieszkaniec Gdyni mógł najpierw iść do księdza i porozmawiać a nie się żalić w internecie.
2020-02-19 07:18
A facet się wprowadził w grudniu, teraz wszystko należy pod niego dostosować?
2020-02-19 07:22
Właśnie,tacy pieniacze są najgorsi,nowopolski element napływowy.
2020-02-19 15:01
katolicka nowomowa
ten rejon to jakas wylaczona strefa katolicka?
2020-02-19 07:32
bo taką postawą pełną arogancji i braku szacunku sprawi że nikt już do niego chodzić nie będzie.
Zresztą po co chodzić skoro pół osiedla słyszy bez ruszania się z domu.
2020-02-19 07:39
O,neobolszewik się odezwał,marzy mu Rosja Radziecka,tam też z cerkwi robiono magazyny.
2020-02-19 07:42
2020-02-19 07:57
Widać rewolucja bolszewicka tam już też dotarła,żaden to argument.
2020-02-19 08:36
będzie zmieniony na magazyn i nic z tym nie zrobicie.
2020-02-19 11:27
jedyne co widac to przeorany grubo twój baniak..krasnoludki wszedzie też widzisz ?? sorki teraz przeszło na POwców i kodziarzy zamiast krasnoludków... aaa no i ta zaraza wszechobecna co deprawuje młodzierz
2020-02-19 13:55
aniolki czyms roznia sie od krasnoludkow? i te i tamte istnieja tylko w wyobrazni
2020-02-19 13:52
w kosciolach czesto jest dobra akustyka, fajnie bedzie tam brzmial behemot
2020-02-19 08:01
Restauracje i cluby też
2020-02-19 13:56
i tory do jazdy na rolkach
2020-02-19 08:00
Racja.Ilu ludzi teraz na msze chodzi,coraz mniej.
2020-02-19 09:23
by słuchac o polityce albo lekcję z zakresu stosunków seksualnych i opowiadanki jak zły jest sex... oczywiście nie dotyczy dewiacji w kościele i zwyrodnialców na ambonie pouczających innych
2020-02-19 09:21
tolerancja do innych i miłość do bliźniego to główne kanony wiary ... dlaczego są pomijane przy walce o swoje racje ?
2020-02-20 10:31
i każe ją wyburzyć.
2020-02-19 07:46
No w sumie to robi podczas kolędy, ale nie każdy przyjmuje, więc co z tymi, którzy nie przyjmują?
2020-02-19 09:42
A naginanie świeckiego prawa przez kościół było praktykowane w ultrakatolickiej Irlandii przez wiele lat, i w końcu ludzie mieli dość. Upadek kościoła zaczął się tam w 2005 roku, objął nawet zmiany w konstytucji i dziś
A naginanie świeckiego prawa przez kościół było praktykowane w ultrakatolickiej Irlandii przez wiele lat, i w końcu ludzie mieli dość. Upadek kościoła zaczął się tam w 2005 roku, objął nawet zmiany w konstytucji i dziś hierarchowie nie mają tam nic do gadania. A liczba kleryków spadła 6-krotnie. Czytając komentarze pod tym artykułem, u nas też granica arogancji zostaje powoli osiągnięta.
2020-02-20 08:59
2020-02-21 00:54
W Niemczech mieszkam, tam dzwony biją i jest ok. Nadgorliwość gorsza od faszyzmu - wiedziałeś o tym?
2020-02-19 07:02
2020-02-19 07:04
Spróbował by ci przeszkadzać.
2020-02-19 07:37
Nie, ale mozna glosniej.
2020-02-20 13:28
... Polska to nie UK u nas w Gdansku jest nawet meczet i tylko dlatego jeszcze nie zostal zrownany z ziemia ze siedza cicho i sa mega uprzejmi. W Polsce gdyby zaczeli zawodzic przez glosniki to po mordzie by dostali..
... Polska to nie UK u nas w Gdansku jest nawet meczet i tylko dlatego jeszcze nie zostal zrownany z ziemia ze siedza cicho i sa mega uprzejmi. W Polsce gdyby zaczeli zawodzic przez glosniki to po mordzie by dostali.. Nie mierz Polakow i Angoli czy Francuzow jedna miara. Juz druga wojna pokazala jak mocno sie roznimy. My bysmy po islamskich przejechali jak walec drogowy m. inn. to dlatego ja nie balbym sie nawet gdyby wpuscili imigrantow do nas. Oni by sami stad spieprzyli:)
2020-02-19 07:42
Tu się takich błędów nie popełni, niezależnie od religii
2020-02-19 08:00
2020-02-19 09:05
miasto koderastow i sloikow na rowerach...
2020-02-19 14:00
katolicki jezyk milosci
2020-02-19 09:18
ale tam przypada mniej ludzi na metr kwadratowy...wiec może nie ma komu przeszkadzac
2020-02-19 11:00
wracaj do Anglii
2020-02-19 07:03
Polska jest krajem wielowyznaniowym i przedstawiciele innych religii nie obnoszą się na około....
2020-02-19 07:06
Na świecie mieszka tyle innych nacji, jeszcze któraś poczuje się urażona.
Logika lewaków powala.
2020-02-19 07:09
rozumiem że gdyby tam stał meczet i muezin darł ryja przez głośnik to też nie miałbyś problemu? logika prawaków nie istnieje.
2020-02-19 07:15
A jakby powstał, gdy już tam bym mieszkał, to mój pech. Ale co robią na swojej posesji to ich sprawa. Nic mi do tego.
2020-02-19 07:33
Na swojej posesji. Ekrany akustyczne nie h postawi. Jeśli jego działalność generuje dźwięki przekraczające dopuszczalne normy określone przez przepisy powinien wyciszyć. I dotyczy to każdego zakładu czy to będzie kościół czy stolarnia lub coś innego
2020-02-20 13:32
... nie!Do stosowania tego typu naglosnienia wymagana jest zgoda UM a ten proboszcz takowej nie posiada. Wzywac policje poinformowac o tym nagrywajac wszystko kamera a w razie odmowy zlozyc zazalenie na czynnosci funkcjonariuszy do Komendy Glownej. Mozna latwo poskladac takiego kleche
2020-02-19 09:06
aha to rozumiem że sąsiad może składować odpady radioaktywne bo to jego sprawa co robi na swojej posesji?
2020-02-19 09:38
2020-02-19 11:50
2020-02-19 12:37
W KRS-ie maja "pasterstwo"
2020-02-19 09:43
To ja sie wprowadze do mieszkania nad Toba I bede sobie robil techno pary o 3 rano. Moje mieszkanie, nic Ci do tego.
2020-02-19 10:25
Bieda niech się upycha w bloki i słucha muzyki razem z sąsiadami.
2020-02-19 14:05
jak na razie to dzielisz pokoj z mlodszym bratem i jak chcesz dostac sie do szafy musisz skladac lozko
2020-02-19 09:43
2020-02-19 11:19
bys się nauczył podejścia i respektowania religii i związanych z tym zachowań i obyczajów na codzień od muzeumanów
2020-02-20 13:30
... bo wiedza co by sie z nimi stalo. Proste. Nie straszcie islamem katolicy bo wasza wiara i ich sa podobne. A w kazdym razie zle.
2020-02-19 07:09
2020-02-19 14:07
a zydzi sa dla polakow przewodnikami zyciowymi
2020-02-19 07:33
A słyszałeś jak te kolorowe cudaki wrzeszczą i walą w bębny na ulicach kiedy mają swoje Love Parade ? I jakoś prezydenci miast na takie zachowanie wydają zgodę , mało tego , sami w tych spędach biorą udział .
2020-02-19 11:51
2020-02-19 13:14
2020-02-19 09:59
Co jak co ale nie Polska. 90% to katolicyzm i proszę mi tu nie mówić o wielu religiach komuś się kalifat marzy
2020-02-20 13:34
Ponad 90 peocent mlodych ludzi wie ze zaden bog nie stworzyl naszej Planety. Nie wierzysz?!? Zapytaj wnukow stary kmiocie
2020-02-21 00:55
haaaa, haaa
2021-05-03 12:08
Odnoszą się i to bardzo np gender, dla niektorych to wrecz religia pelna nienawisci do myslacych inaczej bo tylko ich prawda jest najprawdziwsza a inni gadaja tylko głupoty.
2020-02-19 07:05
Już zaczynają jak w krajach arabskich wezwanie na modły.
2020-02-19 07:20
Twoja małość Cię oślepia.
2020-02-19 14:09
prowincjonalne obycie?
2020-02-19 20:05
Podróże kształcą!
2020-02-19 07:27
nie chcesz przyjść do kościoła ??? ...oooo ty dooobra - zrobimy głośnik damy na cały regulator i i tak bedziesz słyszał jedyne słuszne kazanie !!!!!
2020-02-19 13:48
Głośniki od conajmniej 30 lat. Wyjmij głowę z du.y i spójrz poza portale wciskające gotowe poglądy i wyłącz TVP/TVN. Myśl samodzielnie. Trudne, ale to jest dopiero wyzwolenie.
2020-02-20 09:27
szacunek do innych poglądów to gdzie ? totalitaryzm katolicki ?? toć pycha jest grzechem tak jak i myslenie , że wszyscy tego chcą ... wlącz radyjko maryjka w domu i słychaj na słuchawkach na cały regulator ... i
szacunek do innych poglądów to gdzie ? totalitaryzm katolicki ?? toć pycha jest grzechem tak jak i myslenie , że wszyscy tego chcą ... wlącz radyjko maryjka w domu i słychaj na słuchawkach na cały regulator ... i przestań bluzgać i o pupie mówić ...katolikowi takie slowa nie przystają !...pewnie jak fanatyk religijny chciałbys palić innych na stosie albo obcinac głowę za inne poglądy i nie zgadzanie się z czymś ?
2020-02-19 08:24
stąd te niedziele niehandlowe ... stąd te głośniki ...
a zaraz będą rozdawać kupony do Sklepu pana Zenka - albo znaczki na Świeżaki za obecność na mszy
2020-02-20 13:35
... i tak w kosciolach nadal pustki buha ha
2020-02-19 07:06
Dzwon to kolejny przejaw polskiego pokazywania "wiary". Przy braku autorytetu Kościoła to nawet hipokryzja. Choćby 1000 dzwonów nie pomoże w ucieczce młodych od instytucji Kościoła. Więcej pokory - wtedy i my będziemy Was słuchać, bo każdemu jest potrzebna mądra wiara.
2020-02-19 07:27
Tolerancja, słowo obce dla wiary, bliskie dla tęczowych cudaków
2020-02-19 11:53
2020-02-19 08:13
przeprowadził sie do miasta i wszystko mu przeszkadza
2020-02-19 11:17
Jakby był spod Ełku kościół by mu nie przeszkadzał.
2020-02-19 09:52
automatów z gumkami i tabletek dzień po, to tak się daliście ukształtować. Nieważne jak mądrego księdza byście nie spotkali. A za najmądrzejszych macie tych, którzy was w tym utwierdzą.
2020-02-19 11:55
2020-02-19 12:12
czy chwalisz?
2020-02-19 10:31
O wszystko ludzie się czepiają. Niedługo usłyszymy, że trębacz w Krakowie nie ma grać bo się znajdzie ktoś komu to przeszkadza.
2020-02-19 11:36
bo ciagle sie cos tu buduje remontuje, jakie apartamenty na wynajem robione od poranka po wieczor. Na zbudowanym lata temu spokojnym niegdys osiedlu.
To nie tylko halas, ale i ruchy i oddzialywanie na ziemie i
bo ciagle sie cos tu buduje remontuje, jakie apartamenty na wynajem robione od poranka po wieczor. Na zbudowanym lata temu spokojnym niegdys osiedlu.
To nie tylko halas, ale i ruchy i oddzialywanie na ziemie i fundamenty.
Samoloty z lotniska cała noc - wyspac sie da do pracy praktycznie juz od kilku lat.
Niedziela to prawdziwy festiwal bombardujacych co 20 minut syfiastych tanich linii z lotniska od lecha w.
Tak jest po jego rozbudowie od niemal 10 lat.
A ten mi tu pisze o ciszy w przesztrznei publicznej. W Gdansku o tym w ogole nie moze byc mowy.
Przelotowki przez osiedla, a jeszcze tramwaje ludziom pod domami miasto chce wcisnac.
Moze zmierz sobie poziom halasu w GDansku i podziekujesz, ze mieszkasz na innej wiosce. A wasze lotnisko ciche. I na koniec powiedz co ci po teoretycznym prawie ?
2020-02-19 11:43
Co pan na to powiesz?
2020-02-19 14:13
chyba islam ich tak przyciaga
2020-02-19 07:09
2020-02-19 11:16
I nie ma że proboszcz mówi ze przyciszy czy czasami wyłaczy i że się dogada. Mają być wyłączone albo zlikwidowane
2020-02-19 11:29
I dzwony, i to że mam za daleko od domu pasy, pogoda, politycy, przekop na mierzei i tak na prawdę nic mi się nie podoba bo nie jest po mojemu.
2020-02-19 11:37
a w dodatku truje
2020-02-19 17:00
2020-02-19 17:04
2020-02-20 13:37
A pozatym mylisz sie bo placa odszkodowania za uciazliwosci
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.