Opinie (85) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (3)

    Podejrzewam, że więcej klientów skarży się na usługi Poczty Polskiej, PKP czy Energi. Tam niech idzie UOKiK.

    • 79 45

    • UOKIK ma sprawdzać wszystko

      a nie tu LUB tu. Gdzie nie może to NIK niech idzie, bo ostatnio nagle skuteczny się zrobił.

      • 16 1

    • Nie na temat

      • 1 2

    • Poczta i PKP to ostatnio nawet nie są takie złe.

      Więc tam chyba za dużo pracy nie będzie dla UOKiK. Za Energe i ich opłaty handlowe to UOKiK wziąć się nie chce, pewnie mają z góry zakaz zajmowania się tą sprawą. W końcu Energa to pisowska oaza.

      • 10 0

  • Lepiej zamawiać dostawę bezpośrednio z restauracji. Żadnych Pyszne, Glovo, Uber... (16)

    W ten sposób wspieramy restauracje, które lubimy. No chyba, ze chodzi o McDonalds, ale to jest za duże by upaść.

    • 149 17

    • Przecież przez pyszne idzie od razu do danej restauracji.. (4)

      sdsd

      • 2 41

      • (3)

        Idzie, gubiąc po drodze prowizję. Kupując bezpośrednio z lokalu przekazujesz całą kwotę na rzecz miejscówki.

        • 57 0

        • (2)

          to niech restauracje się ogarną i porobią spoko systemy online

          • 12 21

          • bo masz agorafobie? to sie leczy

            • 7 11

          • Bez aplikacji potrafisz jeszcze samodzielnie oddychać?

            • 6 2

    • Cześć restauracji już nie ma swoich dostawców, polega tylko na zewnętrznych usługach. Nie ma możliwości zamówienia inna droga.

      • 25 3

    • Najczęściej taniej jest zamówić poprzez aplikację (6)

      Skoro najczęściej za zamówienie składane poprzez aplikację płacę mniej, to niby dlaczego miałbym zamawiać bezpośrednio z restauracji? I jeszcze mi przy odbiorze własnym np. pizzy doliczają opłatę za opakowanie, a gdy mam dostawę z tej samej pizzerii z aplikacji pod same drzwi to za opakowanie nie płacę.

      • 16 10

      • Naprawdę (2)

        Naprawdę płacisz mnie? jakiś przykład?

        • 3 4

        • (1)

          Uber eats czesto daje kupony znizkowe. Just sayin.

          • 3 15

          • I dziala to tak jak w tym artykule?

            • 1 2

      • Oczywiście że płacisz mniej zamawiając bezposrednio (1)

        Dodatkowo przeważnie masz szansę załapać się na jakąś promocje typu happy hours, a przy nieco większych zamówieniach jakiś gratis w postaci napoju lub dodatkowego dania.

        • 1 3

          • 0 0

      • poczytaj jak działają takie promocje. Suma sumarum to ty płacisz za te "rabaty".
        No chyba że zamawiasz tylko RAZ i już nigdy więcej, wtedy faktycznie korzystasz ze zniżki startowej. Oczywiście ta zniżke pokryje restaurator, bo to nie Uber straci tylko nie zyska na prowizji.

        • 3 0

    • McDonalds to nie jest restauracja ;) (2)

      ...tylko bar szybkiej obsługi (fast/junk food)

      • 18 0

      • (1)

        obecnie restauracja ma różne znaczenie podobnie jak np na SKM ktoś mówi że to metro a druga dwupasmowa w mieście to autostrada itd

        • 0 3

        • a galeria to kiedys bylo miejsce gdzie sie szlo ogladac obrazy... niby wszsytko sie zmienia , tylko czy na dobre??

          • 3 0

  • Dziwne to o trochę jest (2)

    Naprawdę ludzie macie czas, żeby klepać reklamację do UOKiK na brak rabatu?
    Skoro rabat się nie nalicza, to szukam dalej.

    Raz skorzystałem z tego typu usług, jedzenie przyjechało zimne i tak

    Naprawdę ludzie macie czas, żeby klepać reklamację do UOKiK na brak rabatu?
    Skoro rabat się nie nalicza, to szukam dalej.

    Raz skorzystałem z tego typu usług, jedzenie przyjechało zimne i tak zakończyliśmy współpracę. Co prawda było to na początku i może coś się zmieniło ale od tamtego czasu nie mam potrzeby zamawiania kuriera z "plecakiem"

    • 27 29

    • czy ty rozumiesz co napisali w artykule?

      • 14 0

    • Tak mam czas żeby Napisać Reklamację ! Jestem Polakiem światowym i Nie pozwolę robić z siebie gamonia !!

      • 15 1

  • Zawsze mam beke gdy zamawiam 3 zgrzewki wody z biedronki i kierowca np glovo roweru ma mi je przywiezc buahaaa (6)

    • 14 48

    • Nie robisz tak , bo jest określona waga i dostawca nie przyjmie takiego zamówienia. Myśl człowieku , myśl.

      • 27 6

    • (2)

      Ty idź się leczyć ! Głowo nie przywozi nic z biedry ! Chyba ci zaszkodziło zepsute mięso z biedry !

      • 7 21

      • Właśnie, ze tylko z Biedro przywozi.

        • 1 0

      • Niestety

        Niestety od jakiegoś czasu przywozi z tzw.ciemnego sklepu czyli magazynów umieszczonych w pobliżu sklepów .W Gdańsku znajdują się dwa,jeden we Wrzeszczu a drugi gdzieś w centrum miasta.

        • 0 0

    • Trzeba mieć coś nie tak z główką, żeby kupować wodę w plastiku, gdy normalna leci z kranu!

      • 5 1

    • Wtedy jadą samochodem, beko

      • 1 0

  • (1)

    Młode dynamiczniaki chciały być cwane i nie chodzić jak ich rodzice po sklepach a teraz płaczą że aplikacja na nich zarabia. Nioh nioh nioh..

    • 40 11

    • Chcieli być cwani i jechać na jednorazowym

      rabacie przyznanym na dane konto.

      • 7 2

  • Hm nie mam takiego problemu z Glovo. Rozliczają się natychmiast Uber Eats to samo (3)

    Problem jest natomiast z pyszne.pl

    • 3 32

    • Wiadomo Polska firemka vs (2)

      Zachodnie korporacje.

      • 0 2

      • pyszne.pl polską firmą?, no błagam uheuehueh

        • 3 1

      • obejżyj powtórki meczów z Euro 2020 i zobacz kto jest tytularnym sponsorem tych mistrzostw.

        • 0 0

  • Gonić te korporacje ile się da. (2)

    Klienci nie mają z kim porozmawiać jeśli dojdzie do pomyłki. Ludzie z infolinii to czysta spychologia. Na niczym się nie znają tylko gotowymi frazesami spławiają ludzi. Bezduszne firmy gdzie nikt za nic nie odpowiada

    • 48 3

    • Typowe międzynarodowe korpo.

      • 12 0

    • eee eeee a przecież rok temu każdy krzyczał że to innowacja i przyszłość. Taki komentarze jak twój były minusowane na potęgę.
      Co sie stało ?

      • 1 0

  • Normalna osoba

    robi zakupy w sklepie , osobiście

    • 49 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.