2022-05-13 10:28
Opinia wyróżniona
Na całym świecie są organizowane wyścigi kolarskie. Non stop, wystarczy o dowolnej porze odpalić Eurosport. I jakoś można z tym żyć. Jak ktoś jest uprzedzony to powinien sobie ten czas lub drogę zorganizować a nie narzekać.
2022-05-15 10:23
Napisz gdzie mieszkasz to Ci drogę do domu zablokuje, bez możliwości objazdu.
2022-05-15 06:43
Ciekawe co ma powiedzieć kurier czy dostawca, bądź osoba wracająca po nocce z jakiejkolwiek innej pracy która nie może dojechać do domu przez te bezmyślne utrudnienia. Mało jest lasów, szlaków rowerowych?
2022-05-15 04:46
Jak to jest cała ulica marszewska od Gdyni do Koleczkowo pomimo że prowadzi do wyjątkowo ciekawych okolic parku krajobrazowego i jest uczeszczana przez rowerzystów nie ma nawet pobocza o ścieżce rowerowej nawet nie śmiem
Jak to jest cała ulica marszewska od Gdyni do Koleczkowo pomimo że prowadzi do wyjątkowo ciekawych okolic parku krajobrazowego i jest uczeszczana przez rowerzystów nie ma nawet pobocza o ścieżce rowerowej nawet nie śmiem marzyć. Gdzie są więc ci działacze sportów rowerowych . Blokować ulice łatwo ale zrobić coś dla rowerzystów poza centrum miasta niestety nie potraficie.
2022-05-13 20:15
To nie jest wyścig zawodowców tylko amatorów. Takie wyścigi powinny być organizowane na torach albo na leśnych ścieżkach.
2022-05-15 07:19
Tak! Zwłaszcza na rowerach szosowych.
2022-05-15 11:30
A co jesteś teki zdziwiony? Dokładnie - na leśnych ścieżkach. Jest pętla Reja (do remontu ale jest). A dodatkowo co stoi na przeszkodzie aby władze Trojmiasta zainwestowały w leśną, asfaltową pętlę w Trójmiejskim parku
A co jesteś teki zdziwiony? Dokładnie - na leśnych ścieżkach. Jest pętla Reja (do remontu ale jest). A dodatkowo co stoi na przeszkodzie aby władze Trojmiasta zainwestowały w leśną, asfaltową pętlę w Trójmiejskim parku krajobrazowym? Jestem rowerzystą i jednocześnie hejtuję tego typu zawody bo brakuje w trójmieście bezkolizyjnej infrastruktury do trenowania na rowerach szosowych. Zamykanie ulic dla amatorów nie jest dobrym pomysłem, za to wybudowanie im "toru" w lesie do trenowania a zarazem do wykorzystywania do zawodów już tak.
2022-05-13 15:33
w trzy punkty w Gdyni. Zaraz koło stadionu autokary z kibicami w obstawie policji. Zablokowali ulice i nikt nie kierował ruchem. Nie wiadomo było co robić dalej, jechać przeciwnym pasem czy się wycofać. Następnie za
w trzy punkty w Gdyni. Zaraz koło stadionu autokary z kibicami w obstawie policji. Zablokowali ulice i nikt nie kierował ruchem. Nie wiadomo było co robić dalej, jechać przeciwnym pasem czy się wycofać. Następnie za skrzyżowaniem, koło Działkowa, następny radiowóz z włączonymi światłami "ochraniał" trójkę osób wyznaczających jakieś znaki przy krawężniku (prawdopodobnie na ten wyścig) i znowu korek aż od wiaduktu. W sumie od Riviery do Witamina prawie 30 minut. I mam być empatyczny? Mieszkańcy też mają swoje potrzeby życiowe, a imprezy powinny być tak organizowane aby im nie utrudniać. Jeśli nie ma takiej możliwości to nie organizować imprez.
2022-05-13 15:45
ale oczywiście będziesz ryczał jakby cię w domu na amen zablokowali
2022-05-13 18:51
Droga zablokowana i tyle!
2022-05-13 16:51
Oczywiście bedzie ryczal i słusznie, ktos placi za te objazy i czasem i pieniędzmi na paliwo...
2022-05-13 14:41
A jak przejeżdżają przez mniejsze miejscowości to blokują je na max. godzinę. Niech na godzinę zablokują Chwarzno na czas wyjazdu z Gdyni i wracają inną drogą.
2022-05-13 14:06
Wystarczy policzyć ile razy w ciągu roku odbywa się mniejsza lub większa blokada miasta w Gdyni, a ile razy w Gdańsku, Sopocie, Warszawie czy innym mieście.... statystyka nie kłamie.
Kolejny element - ile kosztuje
Wystarczy policzyć ile razy w ciągu roku odbywa się mniejsza lub większa blokada miasta w Gdyni, a ile razy w Gdańsku, Sopocie, Warszawie czy innym mieście.... statystyka nie kłamie.
Kolejny element - ile kosztuje pseudopromocja miasta upadającego finansowo jakim jest Gdynia (przypomnę o tym drobnym 1mld zadłużenia) i zapewne wielu podatników gdyńskich uważa iż pieniążki włodarzom miasta między palcami wylatują.... a taka impreza (i każda inna) kosztuje miasto bezpośrednio finansowo (wsparcie finansowe) lub kosztami pośrednimi jakie są generowane.
Więc jak słyszę o tym że gdzieś tam w Polsce lub gdzieś tam w Europie to ktoś biega, pływa lub turla się po jakimś mieście to najpierw przyjrzyjmy się faktom.... a nie wizjom majaczących włodarzy bankrutującego miasta którzy przez przyjezdnych sportowców chcą sobie PR w kraju robić.
Jeżeli ta impreza była by jedyną lub jedną z maksymalnie 2 imprez w roku jakie obciążają miasto i mieszkańców zapewniam że głosów krytycznych było by zdecydowanie mniej. Ale te nieustanne igrzyska pompujące ego kilku osób lekko mówiąc "złoszczą" i trącają żenadą i zamiast promować sport wśród mieszkańców to mają odwrotny efekt
2022-05-13 15:55
prawie codziennie!
2022-05-14 13:46
Że igrzyska i zabawy odbywa się w miejscu do tego wyznaczonym. A ideą budowy miast nie jest tylo rozrywka ale praca i budowa zasobności natomiast dofinansowywane co miesiąc imprezki kucykowo-gryzoniowe chyba przeczą tej
Że igrzyska i zabawy odbywa się w miejscu do tego wyznaczonym. A ideą budowy miast nie jest tylo rozrywka ale praca i budowa zasobności natomiast dofinansowywane co miesiąc imprezki kucykowo-gryzoniowe chyba przeczą tej idei. Wszyscy narzekający na te blachosmrody ciekawe ile razy w ciagu roku z nich korzystają. Zawsze można przecież wyprowadzić się w bieszczady, lub na obrzeża ale i tam będzie źle bo obornik nie pachnie tak jak ulubione perfumy z galeryjji
2022-05-13 21:54
Tylko, ze z tych korków miasto ma pieniądze, a do imprez doplaca
2022-05-13 11:07
tylko po powiecie wejherowskim. Jeśli ktoś chce promować Gdynię to nie widzę sensu jazdy po Bojanie, Koleczkowie czy Szemudzie. Cwaniaki z tych organizatorów. Uprzykrzają życie mieszkańcom innym powiatów.
2022-05-13 13:04
Odpowiedź jest prosta. Organizator nie chce pokazywać zawodnikom gdyńskich stanu ulic.
2022-05-13 12:20
A może właśnie chodzi o promocję terenów GKA i GWE..
2022-05-13 10:38
2022-05-13 16:47
ped**arze zakichani, dobrze ze sie wyprowadzam do Gdańska bo mozna czegos dostać z tym co 2 tygodniowym wydziwianiem
2022-05-13 16:00
nie ma sensu się ich stękaniem przejmować
2022-05-13 23:09
Ja nie mam samochodu, a do pracy w niedzielę dojechać muszę. Wiele takich wyścigów już było, co zamknęło drogi dojazdowe w całym mieście. I jeden taki wyścig można przeżyć, ale skończyła się pandemia, to pewnie wrócą
Ja nie mam samochodu, a do pracy w niedzielę dojechać muszę. Wiele takich wyścigów już było, co zamknęło drogi dojazdowe w całym mieście. I jeden taki wyścig można przeżyć, ale skończyła się pandemia, to pewnie wrócą cotygodniowe atrakcje. No ale jak ktoś ma mózg w szprychach i uważa, że rowerzyści powinni mieć większe prawa to będzie pisał takie farmazony.
2022-05-13 10:50
To jedź teraz wypoczywać, a nie śleczysz przed monitorem. Teraz płaczesz o niedzielę, a z pewnością tak samo spedzisz ten dzień wlepiając swoje gały w monitor..
2022-05-13 10:45
nie organizować zawodów kolarskich, abyś mógł samochodem sobie pojeździć trując siebie i innych mieszkańców? długo nad tym myślałe
2022-05-13 15:55
taką ma empatię :)
2022-05-13 11:04
Żeby zorganizować wyścigi wzdłuż kolejki SKM lub zorganizować komunikację zastępczą. Ludzie często nie mogą wyjechać do pracy. Niektórzy pracują również w niedzielę i nie zaczynają pracy o 6 rano.
2022-05-13 15:43
więc przestań już płakać i wymyślać problemy
2022-05-15 09:15
2022-05-15 09:42
Nie popłaczę sie
2022-05-13 16:49
Dlaczego do standardowych 50km mam dokładać od tak 10km, ktl mi zwroci za te niedogodności?
2022-05-14 07:00
2022-05-13 12:06
przecież ta impreza nie zaczyna się o 6 czy 7 rano
2022-05-13 14:38
Ale droga będzie zablokowana od 7
2022-05-13 07:02
Opinia wyróżniona
Ale zawsze się znajdą narzekający.
2022-05-15 10:26
Rok temu zamkneli drogę w niedziele handlowa.
2022-05-15 10:03
Skoro to Gdyński wyścig to może by pojeździli u sobie po Gdyni, a nie zamykali nam dróg
2022-05-15 05:11
Jest tak sam z siebie głupi,czy udajesz,w ptasim mozdzku ci się nie mieści,że ludzie pracują.....żeby taki jak ty mógł leżeć....
2022-05-14 18:44
nie no nikomu, a moze ktos pracuje w niedziele i chce dojechac do pracy
2022-05-14 16:34
No właśnie jadę do pracy...
2022-05-14 00:21
Czyli niezliczoną ilość branż po to byś mógł cieszyć się weekendem. Daj niewolnikom spokojnie dojechać do pracy i wyjedź sobie tym rowerem do lasu...a nie przepraszam wiewiórki i leśni mieszkańcy nie interesują się ofertą sponsorów...no tak, więc siłą rzeczy musi być w mieście by reklamobiorcy widzieli.
2022-05-13 16:42
W niedzielę wracam o godz 08 po 24 godz w pracy
2022-05-14 18:47
tak jak ja i juz kombinuje jak wrócic, masakra
2022-05-13 09:59
Nikomu nie powinno przeszkadzać? A jeśli ktoś musi dostać się do pracy tak jak ja? Lub ma wyjazd tego dnia? Dlaczego ma płacić więcej za jazdę dookoła? Dlaczego nie może korzystać z drogi publicznej za którą płaci w
Nikomu nie powinno przeszkadzać? A jeśli ktoś musi dostać się do pracy tak jak ja? Lub ma wyjazd tego dnia? Dlaczego ma płacić więcej za jazdę dookoła? Dlaczego nie może korzystać z drogi publicznej za którą płaci w podatkach? Dlaczego droga zostaje zamknięta na ruch całkowicie i kierowca musi szukać sobie objazdów? Dlaczego trasa nie zostanie wyznaczona w miejscu w którym nie będzie odcinać całej dzielnicy od centrum?
2022-05-13 18:57
a jak będzie borze ciało to też będziesz płakał?
2022-05-15 09:35
2022-05-13 19:30
Płakać można nad twoją ortografią!
2022-05-13 11:00
2022-05-13 11:59
To wyprowadź się na wieś jak nie chcesz wdychać spalin. A skoro można zamknąć drogę dla rowerzystów i tylko oni mogą się poruszać tam jeden dzień to może zróbmy taki weekend gdzie tylko samochody będą mogły się poruszać i żaden rowerzysta nie będzie miał wjazdu na tą drogę. Zobaczymy wtedy wasze oburzenie
2022-05-13 15:49
zamkniesz 100 metrów drogi rowerowej, żeby pokazać jak to jest?
2022-05-13 21:58
Kolega dobrze pisze, wprowadzić zakaz przemieszczania się rowerow po drogach publicznych od poniedziałku do piątku i niech sobie jeżdżą jak chcą w weekendy...
2022-05-13 10:05
2022-05-13 13:51
ale to kierowcy je w duzej mierze utrzymuja z podatkow zawartych w cenie paliwa
2022-05-13 15:48
zrzucają się na nią wszyscy, włącznie z tymi którzy nie maja samochodu
2022-05-13 15:13
Podatki z paliwa idą na ekspresówki i autostrady.
2022-05-13 10:09
2022-05-13 08:19
2022-05-14 18:45
dokładnie
2022-05-14 14:19
2022-05-13 08:03
A dlaczego nie? Dzień jak każdy inny.
2022-05-13 07:59
są pierwsze komunie i goście chcą dojechać
2022-05-13 07:44
gorzej jak w jakimś sąsiadującym kościele trafi się komunia
2022-05-13 07:23
2022-05-14 18:40
Ale wieczorem, a wtedy już wszystko będzie przejezdne
2022-05-13 08:55
2022-05-13 14:08
Zgadza się, rowerem również można. Nik nikomu tego nie broni. Ale również nikt nikomu nie ma prawa narzucać, jaki sposób przemieszczania się wybierze. To indywidualne decyzje.
2022-05-13 15:47
to wszyscy będą winni twojej niedoli, tylko nie ty sam
2022-05-13 16:11
Jedź już tym rowerem, droga wolna
2022-05-13 07:11
Bo weekend jest od tego żeby siedzieć w domu z nosem przy telewizorze.
2022-05-13 07:38
Czyli masz wybór jechać akurat tą trasą gdzie jest wyścig, albo siedzieć przed TV?
2022-05-13 07:59
Opinia wyróżniona
Najgorsze jest to że my nie lubimy siebie nawzajem . Kierowca samochodu nie lubi rowerzysty ani pieszego , rowerzysta i pieszy złorzeczy na kierowcę , niski nie lubi grubego a gruby wysokiego . Co z nami?!
2022-05-14 09:33
jeżeli taki jesteś to tylko źle świadczy o tobie
2022-05-13 23:13
Rowerzyści nie lubią nikogo i w nosie mają przepisy. Po ścieżce nie pojadą,bo nawierzchnia nie taka, ale już dziury w drodze nie przeszkadzają. Przejeżdżanie na czerwonym, ruszanie na skrzyżowaniu bez dawania znaku, że
Rowerzyści nie lubią nikogo i w nosie mają przepisy. Po ścieżce nie pojadą,bo nawierzchnia nie taka, ale już dziury w drodze nie przeszkadzają. Przejeżdżanie na czerwonym, ruszanie na skrzyżowaniu bez dawania znaku, że skręca, kopanie w samochód, przejeżdżanie po pasach nawet tam, gdzie nie ma przejazdu. Jeden mnie wulgarnie zwyzywał, że stoję na chodniku koło przystanku, bo hrabia jedzie. Za co ich lubić?
2022-05-13 21:09
2022-05-13 15:28
Moderatorzy z 3miasta tego nie moderują. Bo się cieszą, że ktokolwiek czyta te pseudoartykuły. No i i wtedy trolle atakują i czują, że wykonały zlecenie.
2022-05-13 15:54
2022-05-13 13:52
Bo ludzie nie umieja koegzysytowac - jak z sasiadami - badz mily i zyczliwy mto albo zaczna ci dokuczac albo naduzywac. Badz burakiem chocby dla pozoru - bedziesz miec swiety spokoj.
2022-05-13 14:30
Ty do której grupy należysz ?
2022-05-13 11:10
Ja nikogo nie lubię.
2022-05-13 14:30
Polub siebie choć trochę. Nie jesteś taki zły skoro znasz swoje słabe strony. Lepszy taki niż chwalipięta i taki z fałszywym uśmiechem
2022-05-13 11:53
Lubię cię!
2022-05-13 09:46
Akurat sprawa jest prosta:
kierofczyk zatruwa środowisko, wpompowuje w płuca spaliny i powoduje sam sobie korki.
A rowerzysta nikogo nie zatruwa, nie stoi w kroku
Nikt nie wie co zmusza kierofczyków do bycia kierofczykami. Czy kompleksy z czasów PRL, czy może wzajemny wpływ otoczenia?
2022-05-13 10:02
Może tacy roferzyści pomyśleli by o osobach powyżej 50 roku życia? Nie każdy da radę jechać rowerem.
2023-03-14 16:37
zwłaszcza na małe odległości (do 5 km)
2022-05-13 13:10
2022-05-13 11:53
Gdyby samochodami jeździły osoby 50+ ale jeżdżą młode byki które potem tracą czas na siłowni
2022-05-13 10:07
kup sobie, w twoim wieku ruch jest bardzo ważny
2022-05-13 10:49
już kupiłem , zapłaciłem w ub roku 12 tys i nie chcę żeby mi ktoś dopłacał . Nie chcę żadnej jałmużny , kupuję to na co mnie stać z tego co wypracowałem
2022-05-13 15:53
2022-05-13 10:27
2022-05-13 15:52
jeden ci nie starczy?
2022-05-13 10:54
a co miałoby to zmienić
2022-05-13 10:19
a jak go gdzieś zaparkujesz to cały czas się zastanawiaj, czy właśnie nie kradną twojego roweru elektrycznego za kilkanaście tysięcy złotych. Samochód jednak trudniej ukraść niż rower, i nigdzie nie trzeba go wnosić.
2022-05-13 15:51
2022-05-14 00:08
2022-05-13 10:54
Częściowo masz rację , roweru nigdzie nie zostawiam bez opieki a ładuję go w garażu. Zastanawiam się nad ubezpieczeniem AC , w ubiegłym roku kosztowało około 400 zł . Jest ciężki ale jaka frajda nim jeździć kiedy podjazd pod górę nie stanowi żadnego problemu .W wieku 68 lat bezcenne!
2022-05-13 09:05
Tylko władza nas antagonizuje. I ta lokalna i ta warszawska
2022-05-13 08:57
kierowcy osobówek nikogo nie lubią i nikt ich nie lubi :)
2022-05-13 08:21
Pieszych na rowerzystów, rowerzystów na kierowców itd
2022-05-13 08:31
czyli wg ciebie kierowcom się należy rowerzystom nie
2022-05-13 10:14
Czy kierowcy chcą jeździć po drodze rowerowej wzdłuż plaży? Nie. To rowerzyści domagają się wjazdu na drogi szybkiego ruchu, albo najlepiej ich likwidacji. Widzą zdjęcie jednej drogi i są wściekli, że ona w ogóle istnieje. Za to nie widzą, że właśnie dzięki tej jednej drodze mają spokojny ruch samochodów w całej okolicy.
2022-05-13 12:50
a jak jedzie kombajn cymbale 15 na godzinę to tez jojczysz? Te 70 to tylko w sprzyjających warunkach możesz jechać
2022-05-13 12:14
w Bojanie id..to ul Wybickiego to droga szybkiego ruchu?Wielu z was czuby tak myślało teraz macie 40 tkę i częste kontrole i nagle jedziecie jak pod sznureczek 40 albo wolniej i co było zasuwać tam stówką i zabić kilku
w Bojanie id..to ul Wybickiego to droga szybkiego ruchu?Wielu z was czuby tak myślało teraz macie 40 tkę i częste kontrole i nagle jedziecie jak pod sznureczek 40 albo wolniej i co było zasuwać tam stówką i zabić kilku przechodniów w ciągu ostatnich paru lat?Droga szybkiego ruchu zawsze jak słyszę to określenie wiem że mam do czynienia z dzbanem samochodowym takim typowym który nie rozróżnia nawet oznakowania dróg dla takiego każda szosa asfaltowa za miastem albo mająca dwa pasy w jedną stronę to droga szybkiego ruchu
2022-05-13 10:46
A co to jest droga szybkiego ruchu ? Nie słyszałem żeby rowerzyści domagali się możliwości poruszania się po S7. Co do wjazdu samochodem na ścieżkę wzdłuż plaży - próbuj
2022-05-13 12:15
wiele razy w ciągu istnienia tej ścieżki samochody się na niej znajdowały
2022-05-13 08:56
2022-05-13 09:09
2022-05-13 08:03
Jako pieszy lubię kierowców.
Nie lubię rowerzystów.
2022-05-13 08:58
czy psychiatrów tez nie lubisz?
2022-05-13 08:15
To ty wyjątkiem jesteś ,poczytaj co piszą kierowcy o pieszych bo im przejście naziemne wybudowali ,
2022-05-13 08:55
przy ruchliwych ulicach to głupota
2022-05-13 09:26
właśnie o tym napisałem, dla tego za kółkiem przejście dla pieszych to głupota bo musi przepuścić przechodzących
2022-05-13 10:43
Wszyscy tracą czas - kierowcy i piesi
Przejścia nadziemne, bądź podziemne oszczędzają wszystkim czasu
2022-05-13 15:15
Czyli samochodowa winda do tunelu i winda z powrotem. Zawsze pod artykułami o tunelach twierdzą, że takie rozwiązanie jest absolutnie w porządku.
A wtedy pieszych można puścić górą i po problemie.
2022-05-13 09:09
2022-05-13 08:13
a jako rowerzysta lubisz kierowców?
2022-05-13 10:02
nie przeszkadzają mi, bo ja jeżdżę po DDR, a oni po ulicy. Nikt nikomu nie przeszkadza. W ogóle wolę jeździć parkami albo terenami zielonymi, z dala od hałasu i spalin, a drogi zostawić samochodom, które są w stanie
nie przeszkadzają mi, bo ja jeżdżę po DDR, a oni po ulicy. Nikt nikomu nie przeszkadza. W ogóle wolę jeździć parkami albo terenami zielonymi, z dala od hałasu i spalin, a drogi zostawić samochodom, które są w stanie jeździć szybciej niż ja.
Jako kierowca nie lubię tylko tych rowerzystów, którzy jadą ulicą albo nie zwalniają na przejazdach rowerowych.
2022-05-13 13:09
i wcale nie trzeba ani razu zjechać na jezdnię lub chodnik. Zejdź na ziemię. Taki z ciebie rowerzysta jak z koziej d... trąba
2022-05-13 15:23
Masz trasy przy plaży i przy wszystkich ważniejszych drogach, od Sopotu przez centrum do Stogów czy do Łostowic czy do Pruszcza, a dalej na Żuławach szlaki są poprowadzone drogami z tak małym ruchem że i tak nikogo nie blokuję.
2022-05-13 12:11
tzn nigdzie nie jedziesz albo po 300m w lewo i 300m w prawo bo tyle zwykle ma twój ddr a raczej pieszo rowerowy deptak
2022-05-13 08:55
2022-05-13 09:46
Zgłoś się do opieki społecznej może dostaniesz rower i przestaniesz mieć kompleksy
2022-05-13 09:24
to wszystko wyjaśnia , ja i moje potrzeby-reszta się nie liczy , tak po polsku
2022-05-13 10:42
To właśnie podejście rowerzystów
2022-05-13 12:10
serio?Nie zauważyłem tego moje potrzeby id..to głupi nie różnią się zbytnio od potrzeb innych użytkowników dróg nie lubię natomiast jak ktoś mnie uszczęśliwia na siłę koślawym pieszo-rowerowym chodniczkiem np w takim
serio?Nie zauważyłem tego moje potrzeby id..to głupi nie różnią się zbytnio od potrzeb innych użytkowników dróg nie lubię natomiast jak ktoś mnie uszczęśliwia na siłę koślawym pieszo-rowerowym chodniczkiem np w takim Bojanie przy ulicy gdzie jest ograniczenie do 40 a nadgorliwi pseudo kierowcy widząc patrol schowany jak zwykle za jednym z przystanków autobusowych jadą prewencyjnie 30 km/h ale na drodze zakaz bo chodniczek pieszo rowerowy 500 m ktoś miał fantazję sobie zbudować.Nie podejście rowerzystów ty głupi cymbale tylko polityków urzęd..sów którzy z robienia chodniczków rowerowych zrobili sobie okazję do wyciągania kasy na lewe przetargi i robienie sobie PRu
2022-05-13 07:02
Opinia wyróżniona
Ale zawsze się znajdą narzekający.
2022-05-13 07:11
Bo weekend jest od tego żeby siedzieć w domu z nosem przy telewizorze.
2022-05-13 07:38
Czyli masz wybór jechać akurat tą trasą gdzie jest wyścig, albo siedzieć przed TV?
2022-05-13 07:23
2022-05-13 08:55
2022-05-13 14:08
Zgadza się, rowerem również można. Nik nikomu tego nie broni. Ale również nikt nikomu nie ma prawa narzucać, jaki sposób przemieszczania się wybierze. To indywidualne decyzje.
2022-05-13 15:47
to wszyscy będą winni twojej niedoli, tylko nie ty sam
2022-05-13 16:11
Jedź już tym rowerem, droga wolna
2022-05-14 18:40
Ale wieczorem, a wtedy już wszystko będzie przejezdne
2022-05-13 07:44
gorzej jak w jakimś sąsiadującym kościele trafi się komunia
2022-05-13 07:59
są pierwsze komunie i goście chcą dojechać
2022-05-13 08:03
A dlaczego nie? Dzień jak każdy inny.
2022-05-13 08:19
2022-05-14 14:19
2022-05-14 18:45
dokładnie
2022-05-13 09:59
Nikomu nie powinno przeszkadzać? A jeśli ktoś musi dostać się do pracy tak jak ja? Lub ma wyjazd tego dnia? Dlaczego ma płacić więcej za jazdę dookoła? Dlaczego nie może korzystać z drogi publicznej za którą płaci w
Nikomu nie powinno przeszkadzać? A jeśli ktoś musi dostać się do pracy tak jak ja? Lub ma wyjazd tego dnia? Dlaczego ma płacić więcej za jazdę dookoła? Dlaczego nie może korzystać z drogi publicznej za którą płaci w podatkach? Dlaczego droga zostaje zamknięta na ruch całkowicie i kierowca musi szukać sobie objazdów? Dlaczego trasa nie zostanie wyznaczona w miejscu w którym nie będzie odcinać całej dzielnicy od centrum?
2022-05-13 10:05
2022-05-13 13:51
ale to kierowcy je w duzej mierze utrzymuja z podatkow zawartych w cenie paliwa
2022-05-13 15:13
Podatki z paliwa idą na ekspresówki i autostrady.
2022-05-13 15:48
zrzucają się na nią wszyscy, włącznie z tymi którzy nie maja samochodu
2022-05-13 10:09
2022-05-13 11:00
2022-05-13 11:59
To wyprowadź się na wieś jak nie chcesz wdychać spalin. A skoro można zamknąć drogę dla rowerzystów i tylko oni mogą się poruszać tam jeden dzień to może zróbmy taki weekend gdzie tylko samochody będą mogły się poruszać i żaden rowerzysta nie będzie miał wjazdu na tą drogę. Zobaczymy wtedy wasze oburzenie
2022-05-13 15:49
zamkniesz 100 metrów drogi rowerowej, żeby pokazać jak to jest?
2022-05-13 21:58
Kolega dobrze pisze, wprowadzić zakaz przemieszczania się rowerow po drogach publicznych od poniedziałku do piątku i niech sobie jeżdżą jak chcą w weekendy...
2022-05-13 18:57
a jak będzie borze ciało to też będziesz płakał?
2022-05-13 19:30
Płakać można nad twoją ortografią!
2022-05-15 09:35
2022-05-13 16:42
W niedzielę wracam o godz 08 po 24 godz w pracy
2022-05-14 18:47
tak jak ja i juz kombinuje jak wrócic, masakra
2022-05-14 00:21
Czyli niezliczoną ilość branż po to byś mógł cieszyć się weekendem. Daj niewolnikom spokojnie dojechać do pracy i wyjedź sobie tym rowerem do lasu...a nie przepraszam wiewiórki i leśni mieszkańcy nie interesują się ofertą sponsorów...no tak, więc siłą rzeczy musi być w mieście by reklamobiorcy widzieli.
2022-05-14 16:34
No właśnie jadę do pracy...
2022-05-14 18:44
nie no nikomu, a moze ktos pracuje w niedziele i chce dojechac do pracy
2022-05-15 05:11
Jest tak sam z siebie głupi,czy udajesz,w ptasim mozdzku ci się nie mieści,że ludzie pracują.....żeby taki jak ty mógł leżeć....
2022-05-15 10:03
Skoro to Gdyński wyścig to może by pojeździli u sobie po Gdyni, a nie zamykali nam dróg
2022-05-15 10:26
Rok temu zamkneli drogę w niedziele handlowa.
2022-05-13 07:03
Kolarze, biegacze, rolkarze, co roku to samo, idźcie robić imprezy gdzie indziej, są lasy, deptaki, w nie paraliżować pół miasta, reszta mieszkańców nie musi cierpieć przez Wasze zachcianki! Żyj i daj żyć!
2022-05-13 07:05
przez blokujące miasto samochody
2022-05-13 07:10
2022-05-13 07:12
2022-05-13 08:59
2022-05-13 07:24
2022-05-13 07:45
Ano ja mieszkam na wsi, pod Gdynią, i również będę musiała planować niedzielę tak, żeby gdziekolwiek dojechać, bo paraliż nastąpi nie tylko w samym mieście, ale również na drogach dojazdowych. Serio nie możecie robić
Ano ja mieszkam na wsi, pod Gdynią, i również będę musiała planować niedzielę tak, żeby gdziekolwiek dojechać, bo paraliż nastąpi nie tylko w samym mieście, ale również na drogach dojazdowych. Serio nie możecie robić tych wyścigów w miejscach, które nie kolidują z życiem innych ludzi? Drugą sprawą jest to, że taka fala krytyki spada na Was, kolarzy, bo zachowujecie się jak królowie szos - zamiast jeden za drugim to jeździcie mam wrażenie tak, aby jak najbardziej utrudnić jazdę samochodom. Powtórzę za poprzedniczką - żyj i daj żyć innym.
2022-05-13 07:50
Twój poprzednik proponował wyprowadzkę na wieś komuś, kto "cierpi przez samochody w mieście"
2022-05-13 07:55
Myślę że dasz radę ominąć utrudnienia tego dnia , wierzę w Ciebie.
2022-05-13 07:56
Gdybyś miała jakieś problemy ze znalezieniem wyjazdu daj znać , pomogę .
2022-05-13 08:26
to poproszę. Mieszkam w Rogulewie. Jak mam wyjechać z mojej posiadłości? Proszę o pomoc.
2022-05-13 08:33
No fakt z posiadłości w Rogulewie się nie da, bramę zaspawali
2022-05-13 08:35
za bramą w lewo , później na Lębork i w Lęborku na Chwaszczyno i Gdańsk
2022-05-13 08:51
Napisz gdzie chcesz pojechać ,spróbuję pomóc .
2022-05-13 12:26
Do koleczkowa na mszę godzina 12.
2022-05-13 14:31
wyjedź w sobotę
2022-05-13 12:26
Następnie do Gdynia.
2022-05-13 12:23
z Rogulewa do Wiczlińskiej jest kilkaset metrów
2022-05-13 12:28
a jak przejechać te kilkaset metrów?
2022-05-13 15:17
A potem się dziwisz że korki są, jak takie dystanse ludzie samochodami robią.
2022-05-13 07:57
Proszę - zaproponuj ekspercie - trasę o właściwej nawierzchni, długości, dostępie do infrastruktury itd. Taką, która dokładnie nikomu nie utrudni życia.
2022-05-13 08:05
może w końcu niech się te stadiony do czegoś przydadzą
2022-05-13 08:13
I jak to zrobić, żeby zawodnicy dublując się nie utrudniali sobie nawzajem rywalizacji. No dalej mądralo...
2022-05-15 12:56
Jak to zrobić? Normalnie. W poważnych sportach motorowych nie ma z tym problemu. Czy to F1, motoGP czy cokolwiek innego, nikt nie ma problemu z dublami, ale rowerowcy jak zwykle mają problem dosłownie ze wszystkim.
2022-05-13 08:20
A ty zamiast na urlop do lasu dookoła dzielnicy sobie pojeździj
2022-05-13 09:00
2022-05-13 12:24
w kółko to jeżdżą kolarze torowi zupełnie inny sport inne rowery inne zasady
2022-05-15 12:55
i wybudują sobie tor kolarski. Wtedy mogą sobie tam organizować wyścigi nawet codziennie.
2022-05-13 12:20
jak deb..lu samochodowy jeden z drugim wyprzedzasz na żyletkę to się nie dziw że są tacy co jadą dalej od krawędzi żeby wam to uniemożliwić polski kierowca to głupiec cham i prymityw dasz takiemu miejsce to jeszcze cię
jak deb..lu samochodowy jeden z drugim wyprzedzasz na żyletkę to się nie dziw że są tacy co jadą dalej od krawędzi żeby wam to uniemożliwić polski kierowca to głupiec cham i prymityw dasz takiemu miejsce to jeszcze cię lusterkiem uderzy i wypchnie z drogi taka jest prawda kto dużo jeździ na rowerze ten wie z jakimi id..tami stulejarzami pełnymi kompleksów albo agresywnymi fr..jerami się człowiek styka jedziesz przepisowo oświetlony i musisz mieć podniesione ciśnienie przez jakieś zero jakąś ludzką szczynę mającą problem do ciebie bo jesteś takie g..wno uważa że może ciebie atakować bo jedziesz wolniej od niego i mniejszym pojazdem mistrzowie znajomości przepisów jedzie taki tłuk bez świateł w nocy ale widzi nieistniejące ścieżki rowerowe i robi za nauczyciela.Daj spokój człowieku z tą głupią gadką
2022-05-15 12:57
Każdy taki komentarz to dla mnie 10mm odstępu mniej przy wyprzedzaniu następnego ped**arza
2022-05-15 22:35
2022-05-13 07:46
Samochody nie blokują Ci miasta. Są światła, przejścia dla pieszych. Ruch jest regulowany i wszędzie się dostaniesz jaki sposób komunikacji nie wybierzesz.
Jakby ktoś organizował wyścigi samochodowe przez miasto i blokował każdy inny ruch - to by było to samo.
2022-05-13 07:56
No co roku Malczewskiego i Sopocka są blokowane, przez wyścigi samochodowe.
Są też organizowane przejazdy motocykli, ciężarówek itp.
Nie ma co przesadzać. Te 5 imprez sportowych w roku, to chyba nie jest żadna tragedia?
W Gdańsku też są organizowane i jakoś nie kojarzę, żeby był taki sam hejt jak przy gdyńskich imprezach.
2022-05-13 08:25
Tak ale nikt nie urządza w mieście rajdów samochodowych!
2022-05-13 09:02
2022-05-13 12:26
jak to nie a co czwartek pod Mc Donalds przy UG co było jak nie wyścigi szlifierek z pierdzącymi tłumikami?
2022-05-15 12:58
15 lat temu
2022-05-13 07:53
Taki masz stosunek do otaczającego świata. Cóż są i tacy.
2022-05-13 07:59
Tak, cała "reszta" mieszkańców "cierpi". Ileż w tym katolickiego cierpienia bo muszę siedzieć w swoim aucie. Istne tortury...
Ktoś przynajmniej ma pasję i dba o zdrowie a drogi, które zajmują ogromną powierzchnię miast - przynajmniej kilka razy w roku mogą posłużyć innym niż kierowcom.
2022-05-13 09:10
Czyżby jazda na rowerze była lewacka ?
2022-05-13 17:34
2022-05-14 18:49
wreszcie ktoś napisał konkretnie , popieram
2022-05-13 07:04
Ta pętla w sensie trasy jest już nudna szczególnie dla lokalnych kolarzy. Wpisowe z kosmosu.
2022-05-13 07:40
2022-05-13 07:11
To ostatni rok rządów szczura i jego bandy
2022-05-13 07:31
horala ustali trase baranow-pacanow- pcim. i bedzie cacy!!
2022-05-13 08:43
Takie są przepisy. I na 100 procent wygra wybory, syndrom Sztokholmski obejmuje całą Gdynie i nie jesteś w stanie tego zmienić.
2022-05-13 09:13
2022-05-13 13:09
literat się znalazł.
2022-05-13 10:28
Aj takie tam morze
2022-05-13 16:17
czytaj ze zrozumieniem. Nikt ci nie zabrania wyjeżdżać samochodem, po prostu będą pewne ograniczenia
2022-05-13 07:11
2022-05-13 07:55
2022-05-13 18:21
2022-05-13 07:13
Jest i ono, turdepoloń dla mirasów w spandeksie z ccc, nie ma nic lepszego niż normalizacja wypuszczania komarów na ulice, potem na drodze gdzie można jechać 70 jedziemy 30 bo pan po 40stce z nadwagą na swoim rowerze za 10 kapci nie daje zbytnio rady
2022-05-13 08:40
To jest bardzo dobre tempo. Widać że temat Ci bardzo obcy. Psioczenie i tyle. Jesteś frustratem dopisz w CV.
2022-05-13 08:43
Dokładnie. Średnia 30 km/h to jest bardzo dużo a dla przeciętnego człowieka jeżdżącego rekreacyjnie jest to kosmos.
Głównym problemem i niezrozumieniem kierowców samochodów jest, że im się wydaje, że drogi publiczne są tylko dla samochodów.
2022-05-13 12:29
wsiądź i pojedź deklu te 30 średnio przez 100 km np zobaczyłbyś wszystkie gwiazdy albo wylądował w szpitalu ze stanem przedzawałowym
2022-05-13 07:17
2022-05-13 07:35
2022-05-13 18:07
Hańba, Hańba !!!!!!!!!!!!!!!!
2022-05-13 07:18
2022-05-13 07:21
Mieszkańcy mówią "Nie" igrzyskom i blokadzie miasta, a włodarze mają to w d.
2022-05-13 08:10
w tym m. in. np. restauracji wegetariańskich. ci sami ludzie, którzy dzięki internetowi mogą się wypowiedzieć w szerszym gronie
2022-05-13 11:26
mieszkaniec.
2022-05-13 19:01
rycz mala rycz
2022-05-15 10:10
Już niedługo ! Mam nadzieje ,że nastepny prezydent załata dziurawe jezdnie i chodniki oraz przegoni z miasta grupy psełdosportowców teroryzującą miasto
2022-05-13 07:31
absurdalność tego systemu mnie poraża.
ktoś chce zrobić biznes na publicznych drogach, a inny ktoś, kto powinien reprezentować ludzi dla których te drogi zbudowano mówi "spoko, zamkniemy, ty sobie skasujesz po 300 od zawodnika a my ludziom powiemy żee promocja miasta".
2022-05-13 09:14
2022-05-13 10:57
wybacz skrót myślowy. na zamknięciu dróg publicznych do swojego własnego użytku.
2022-05-13 20:07
nie mówię tylko o rowerzystach. Z jakiego powodu uprzywilejowane mają być taksówki na buspasie - nawet jeśli jadą puste - w stosunku do np. firm budowlanych wożących swoich pracowników przysłowiowymi busami. I tu i tu transport osobowy. Tylko, że jedni mają pusty bus pas, a drudzy kiszą się w korkach.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.