2018-11-20 16:14
widoki jak w Bangladeszu
2018-11-20 17:32
2018-11-20 21:16
byles w Bangladeszu? Bo ja tak. I zapewniam cie, ze te porownanie jest nie na miejscu. To nie zmienia faktu, ze salony sprzedazy samochodow nie pasuja do reprezentacyjnej alei, ktora moglaby byc salonem trojmiasta.
2018-11-20 22:41
Kolorystycznie i urbanistycznie - Indie. Byłem, widziałem.
2018-11-20 16:15
2018-11-20 18:42
Masz w telewizji reżimowej .....pana Kur......
2018-11-20 21:25
mieszkasz w miescie, bedzie beton
nie chcesz, to wracaj na swoje pgr
bieda i sloje tylko narzekac potrafia
2018-11-20 16:16
A ja myśloł że chodzi o inny deal i skorzystam tak na legalu....
tom się rozczarował
2018-11-21 08:33
Też bym zażył kreseczkę czegoś mocniejszego. W Krakowie można kupić specjalny gatunek arbuzów.
2018-11-20 16:47
Ulicy Miałki szlak proponuje zmieni nazwe na ul Zdunka.
Na tej ulicy juz nic innego niema praktycznie.
Mysle ze Pan Tadeusz by sie ucieszył.
2018-11-20 21:48
Gęby nie wycieraj. Ręce precz od Pana Tadeusza.
2018-11-20 16:48
u nas koniecznie musi to być blaszany barak z parkingiem przed
2018-11-20 16:56
Gdzie zorganizować serwis? Magazyn części? Jaki jest generowany ruchu wokół salonu? (klientów, pracowników, klientów serwisu) gdzie trzymać samochody kupione i jeszcze nie odebrane?
W centrum miasta w biurowcu może być co najwyżej salon Bentleya, albo innego Buggati, gdzie ludzie tylko oglądają przez szybę, a tak naprawdę nikt nie kupuje.
2018-11-20 17:51
a uwierz że przeciętny salon samochodowy generuje mniejszy ruch niż jedna 200 osobowa firma ktora zajmuje 2 z 40 pięter w takim wieżowcu
zaskoczę ciebie ale nawet stacje benzynowe potrafią być zlokalizowane w parterach wieżowców w dużych miastach
2018-11-20 19:15
Mogą, ale czy na pewno tak jest lepiej?
2018-11-23 20:27
Pomijając nuż, że takowe usługi z powodzeniem mogą funkcjonować w zabudowie miejskiej, to idealnym miejscem na serwis i magazyn części są przedmieścia
2018-11-20 21:19
salon tak ale nie kompleks z serwisem.
2018-11-20 17:29
Kiedyś mało kto mógł sobie pozwolić na zakup nowego auta, teraz też nie jest łatwo, ale dużo wykształconych, młodych ludzi dobrze zarabia i mogą pozwolić sobie na spełnienie marzenia.
Oczywiście liderem nadal są firmy i sprzedaż w ofercie leasingowej.
2018-11-20 17:36
Do tego zestaw :
-ajfon na 36 rat
- rejbany w leasingu
- ssak leśny poderwany na furę na sopockich baletach i jej ciułałła
-ajfon na parking nie mają 2 zł.
2018-11-20 21:26
jego sprawa jak zyje.
a ajfon na 36 rat tez trzeba splacac, tak samo jak i rejbany
2018-11-21 13:21
A gdzie Polski Fiat i Ursus?
2018-11-22 15:54
A Ci nie potrafią złożyć dobrze nawet kosiarki do trawy.
Grupa VW Audi był zainteresowany zakupem FSO, ale ktoś wziął w łapę i poszło w ręce fraudów..
2018-11-20 17:31
Niby swiatowo,ale te szyldy,plandeki reklamowe...Dobrze,ze Polacy przekonuja sie do innych marek jak vwe I aldi. Pamietam lata temu jak poszedlem po prospekty do Groblewskiego I zobaczylem chyba wtedy nowe A6. To bylo wow.
2018-11-20 21:33
w jakim sensie, sie przekonuja? toyota i skoda (tez vw) to inna polka cenowa, tak samo jak nissan ..
2018-11-21 08:46
jest lidl
2018-11-20 17:33
Dzielnie ssały to teraz mają auta
2018-11-20 17:34
Diler Fiat, DŻIPA i alfą złomeo... ale tam nikt nie przychodzi wiec pewnikiem zniknie wkrótce
2018-11-20 18:32
no popatrz a Alfa Stelvio to najlepiej sprzedający się SUV premium
2018-11-20 22:06
Czy to czujny marketing dealera zaklina rzeczywistość? Dobrze jak klika w ciągu roku wyjedzie na ulice, gdy w tym czasie X5 a nawet bardziej X3 pozamiatała rynek. a swoją drogą najciekawszą propozycją jest dla mnie Lexus.
2018-11-20 18:47
powiedział Ernest w Golfie II
2018-11-21 07:07
Właśnie tam kupiłem.
2018-11-20 17:38
Ludzie będą zmuszeni kupować nowe, bo starszych, ale już tej nowej generacji, nie będzie się dało i opłacało serwisować. W dobie wyliczonej żywotności podzespołów bardziej będzie opłacało się kupić kolejny nowy samochód,
Ludzie będą zmuszeni kupować nowe, bo starszych, ale już tej nowej generacji, nie będzie się dało i opłacało serwisować. W dobie wyliczonej żywotności podzespołów bardziej będzie opłacało się kupić kolejny nowy samochód, niż utrzymywać i reperowac stary. Silniki obliczone na 100-200 tys przebiegu i ważne elementy podwozia, do których części będą droższe, niż całe nowe podwozie.
Druga sprawa, to auta hybrydowe i elektryczne. Tu jest sprawa jeszcze bardziej oczywista. Zero serwisu poza siecią i nieopłacalna wymiana części.
Reasumując - właściciele salonów dobrze to wiedzą i już budują sobie przyczółki.
2018-11-21 08:33
jakby komuś zależało to takie salony nie powstawałyby jak grzyby po deszczu
widać, kto miesza kijem mówiąc o starych samochodach, dieslach itp
macie, frajerstwo kupować nowe, plastikowe, z daną żywotnością a potem je wymieniać w super kredytach
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.