2020-10-09 14:46
2020-10-09 20:28
A! I jeszcze wrotków
2020-10-09 14:51
prokuraturą ubędzie wiele miejsc parkingowych przez to, a na hucisku calkiem zlikwidują... ciekawe gdzue wyparowuje cała kasa jaką zarabia miasto, skoro tyle ludzi sie wprowadza, tyle terenu sprzedaja deweloperom, a
prokuraturą ubędzie wiele miejsc parkingowych przez to, a na hucisku calkiem zlikwidują... ciekawe gdzue wyparowuje cała kasa jaką zarabia miasto, skoro tyle ludzi sie wprowadza, tyle terenu sprzedaja deweloperom, a cokolwiek robią, to tak,zeby nie wydac i po prostu utrudnic funkcjonowanie, glownie kierowcom. Na nowe obiecywane ulice, ktore by odciążyly ruch tych zakorkowanych, nie ma kasy. Moze czas zrobic zakaz wjazdu do miasta dla wszystkuch spoza trojmiasta,wtedy da sie poruszac po gdansku i nie trzeba bedzie wydawac kasy na rozbudowy...
2020-10-09 14:55
winne sa rowerzysty, jak bedzi wiecej dróg i parkingów, to będzie lepiej. Wszyscy sa biedni i sie wyprowadzaja, bo budują mieszkania w centrum
Nic w tym strumieniu mysli, nie ma sensu
2020-10-10 18:39
Czytanie ze zrozumieniem to podstawówka.
2020-10-09 15:21
popołudniowy troll- przekaz z podkarpacia już w akcji;)
2020-10-09 16:55
A dlaczego to piesi mają uważać a nie rowerzyści?świete krowy?moze tez zaczną uwarzac a nie szaleć !!?
2020-10-09 17:49
Jest ponad 1000 miejsc parkingowych, nikomu korona z głowy nie spadnie jak się przejdzie te 500 metrów
2020-10-09 19:00
2020-10-09 14:58
2020-10-09 16:09
Nie raz widziałem jak ktoś tyłem wyjeżdżał przed "jadące 50 km/h" samochody.
2020-10-09 16:57
2020-10-10 18:41
bo miszczowie kierownicy bedą probowali parkowac.
2020-10-14 11:28
2020-10-09 15:20
Nie powiem, ale tam to jest slalom gigant;)
Swoją droga nie wiem czy wiecie, ale odbudowa powojennego Gdańska w takiej formie jaką mamy dziś, stała dosłownie na włosku, niewiele brakowało, że w miejscu
Nie powiem, ale tam to jest slalom gigant;)
Swoją droga nie wiem czy wiecie, ale odbudowa powojennego Gdańska w takiej formie jaką mamy dziś, stała dosłownie na włosku, niewiele brakowało, że w miejscu dawnej starówki powstałby twór modernistyczny(co na szczęście nie wypaliło), ale żeby dać pewną rekompensatę temu stronnictwu planistów/architektów widzących nowy Gdańsk w bardziej "nowoczesnych" barwach jakiś "geniusz" zatwiedził budowe obrzydliwego zieleniaka wraz z "autostradą" bezsensownie rozcinającą miasto, biegnącą od wiaduktu Błędnik do huciska, aż dalej bo kończącą się przy wiadukcie przy Okopowej...
2020-10-09 15:22
A może piesi powinni unikać tej okolicy bo faceci w lycrach opanują miasto? Na Podwalu Przedmiejskim zbudowano elegancką drogę rowerową a i tak jeżdżą chodnikiem.
2020-10-09 15:54
Na Podwalu? Chodzi ci o te kilkaset metrów ktore urywa się nagle? I masz pretensje że jeżdżą chodnikiem?
2020-10-09 16:05
W rejonie Huciska jest znak pokazujący wyznaczony objazd przez 3 maja dla rowerzystów, ale niestety niewielu z nich potrafi czytać :(.
2020-10-09 16:32
Cudownie, może jeszcze objazd Huciska przez Jasień?
2020-10-09 20:08
obecnie można jezdnią i chodnikiem ( jest dopuszczony do ruchu rowerowego )
po "inwestycji" będzie nakaz jazdy po chodniku rowerem więc i zakaz po jezdni. Ewidentnie cofamy się w rozwoju
2020-10-12 09:37
2020-10-09 16:06
polikwidujmy, po co dublować
2020-10-09 17:16
2020-10-09 19:44
inaczej, że tam gdzie jest ddr nie ma sklepów, punktów usługowych itp. ?
Przeniesiesz je na stronę ddr, to wtedy będziesz miał rację.
2020-10-10 20:55
2020-10-11 19:16
Poprowadzisz
2020-10-12 09:02
Ostatnie pół kilometra do domu.
2020-10-12 09:38
2020-10-14 09:59
2020-10-09 15:52
Kierowcy stracą, piesi stracą (bo obok nich będą przejeżdżać blisko rowerzyści co nie wzbudza bezpieczeństwa), no i rowerzyści też stracą, ale nadzieje, na prawdziwą infrastrukture rowerową.
Ostatnio Pani prezydentka jechała nowym bublem rowerowym wzdłuż Grunwaldzkiej. Zadowolona z siebie, że uskutecznia partactwo.
2020-10-09 17:18
Nie ma grup społecznych. Każdy ma auto i rower. Są tylko ci co umieją nie nadużywać samochodu i ci co 100m po bułki rano jadą, a potem krzyczą że ciężko zaparkować :)
2020-10-09 19:50
2020-10-09 15:58
kto by się pieszymi i rowerzystami przejmował
2020-10-09 17:30
zezowaty jesteś !?- tam jest max 5 pasów i jeden buspas. A na Hucisku cztery. Ale to trzeba być z Gdańska
2020-10-09 20:11
buspas jest dalej
2020-10-12 09:39
podpowiedź: parking pod biedrą się nie liczy
2020-10-09 16:01
w formie pasa ruchu dla rowerów na jezdni jak w każdym cywilizowanym mieście. Tak się tworzy infrastrukturę rowerową wszędzie, a nie na chodniku.
Gdańsk to zaścianek rowerowy już nawet jak na polskie standardy. Wstyd
2020-10-09 18:58
nie są tworzone w dobrze zarządzanych miastach wzdłuż wielopasmowych jezdni o dużym natężeniu ruchu samochodów - nie zapewniają poczucia bezpieczeństwa zwykłym mieszkańcom nie mających doświadczenia w jeździe szosowej.
nie są tworzone w dobrze zarządzanych miastach wzdłuż wielopasmowych jezdni o dużym natężeniu ruchu samochodów - nie zapewniają poczucia bezpieczeństwa zwykłym mieszkańcom nie mających doświadczenia w jeździe szosowej. Wzdłuż Wałów Jagiellońskich powinno się zlikwidować kilkanaście miejsc do parkowania samochodów i stworzyć tam odpowiednio szeroki chodnik i dwukierunkową drogę dla rowerów od placyku "między Bogiem a Prawdą" przed kościołem św. Elżbiety do skrzyżowania z Podwalem Starowiejskim.
2020-10-09 20:19
gdzie zakazuje się jazdy po jezdni, a nakazuje jazdę po chodniku slalomem pomiędzy pieszymi?
2020-10-10 17:20
Najważniejsze jest to, byś wiedział, że w dobrze zarządzanych miastach europejskich włodarze wiedzą, że najbardziej przyjazne dla pieszych i rowerzystów są ulice i place wolne od jeżdżących i parkujących samochodów, na
Najważniejsze jest to, byś wiedział, że w dobrze zarządzanych miastach europejskich włodarze wiedzą, że najbardziej przyjazne dla pieszych i rowerzystów są ulice i place wolne od jeżdżących i parkujących samochodów, na których nie ma potrzeby tworzenia "pasów do jazdy rowerem kosztem szerokości jezdni" ani "dwukierunkowych dróg dla rowerów" kosztem szerokości chodnika. Proponuję wygooglać film pt. systematic traffic safety i poznać zasady systemowego podejścia do bezpieczeństwa ruchu wszystkich użytkowników przestrzeni miejskiej i pozamiejskiej w ramach tzw. wizji zero lub nawet "vision beyond zero". ;-)
2020-10-09 19:47
w normalnych krajach.
2020-10-09 20:19
2020-10-10 17:23
najważniejsze jest zwiększanie liczby ulic i placów wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów w setkach innych dobrze zarządzanych miast na całym świecie.
2020-10-10 20:32
W Holandii może budowali .... ale w latach 80 i 90 ubiegłego wieku ;) Obecnie część nawet likwidują na rzecz pasów.
Podobnie reszta wymienionych przez ciebie miast. Gdzieś tam może i tego typu infrastruktura
W Holandii może budowali .... ale w latach 80 i 90 ubiegłego wieku ;) Obecnie część nawet likwidują na rzecz pasów.
Podobnie reszta wymienionych przez ciebie miast. Gdzieś tam może i tego typu infrastruktura powstaje ( do celów rekreacyjnych czy jako łączniki poza drogami) ale nie do celów komunikacyjnych w samym centrum miasta wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych. są zbyt kolizyjne.
2020-10-14 10:13
zeby infrastruktura w danym kraju chociaz w jakims malym stopniu byla dostosowana do mozliwosci intelektualnych i kultury jego mieszkancow. A to wyklucza wspolne korzystanie z jednej rzeczy przez rozne grupy Polakow.
zeby infrastruktura w danym kraju chociaz w jakims malym stopniu byla dostosowana do mozliwosci intelektualnych i kultury jego mieszkancow. A to wyklucza wspolne korzystanie z jednej rzeczy przez rozne grupy Polakow. Tylko prawdziwe drogi dla rowerow, z porzadnym, tak ok. 30 cm wysokosci betonowym kraweznikiem po jej obu stronach. Zadnego scinania zakretow, zadnego wlazenia na ddr pieszych, zadnego potracania rowerzystow przez samochody.
2020-10-09 22:11
2020-10-10 17:26
Jak spokojnie jedziesz w stylu miejskim po szerokim chodniku wolnym od parkujących samochodów, nie masz żadnych problemów z omijaniem pieszych, których liczba bywa znikomo mała. Nie musisz przy tym wykazywać się
Jak spokojnie jedziesz w stylu miejskim po szerokim chodniku wolnym od parkujących samochodów, nie masz żadnych problemów z omijaniem pieszych, których liczba bywa znikomo mała. Nie musisz przy tym wykazywać się giętkością w biodrach potrzebną do jazdy slalomem. Piesi także nie mają istotnych problemów. Pomyśl tylko, jak zneutralizować działania trolli twierdzących że rowerzyści nie schodzący z roweru w czasie przejeżdżania w poprzek jezdni na zielonym świetle zagrażają bezpieczeństwu pieszych.
2020-10-10 20:35
2020-10-09 16:08
2020-10-09 18:59
i rowerzystów.
2020-10-09 16:19
2020-10-09 17:15
2020-10-09 19:01
dla ruchu lokalnego w rejonie Huciska, Urzędu Miasta i wielu innych celów podróży w pobliżu historycznego centrum Gdańska bezużyteczna. Rower to nie tylko narzędzie rekreacji weekendowej, to także prosty wygodny , tani i zdrowy środek codziennego transportu do wielu celów codziennych podróży.
2020-10-09 19:48
Oświaty ?
2020-10-09 20:20
2020-10-13 17:48
Po co pozostałe drogi w mieście.
Taki masz wysoki poziom IQ
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.