2020-02-13 18:59
Nie trudno zauważyć, że obecny dyrektor Muzycznego lubi się z Dutkiewiczem i Józefowiczem, dlatego będzie ich ciągle wciskał w repertuar, mimo braku merytorycznych podstaw.. Pan Michalski przypomina, że Józefowicz
Nie trudno zauważyć, że obecny dyrektor Muzycznego lubi się z Dutkiewiczem i Józefowiczem, dlatego będzie ich ciągle wciskał w repertuar, mimo braku merytorycznych podstaw.. Pan Michalski przypomina, że Józefowicz odniósł sukces 29 lat temu - chwała mu za to, nie neguję, ale co się działo w ciągu tych prawie 30 lat?! Był jakiś drugi, choćby mniejszy sukces? Jakoś nie było widać!!! Podobnie z Zadarą - zrobił slabych "Krakowiaków...", widzowie nie przychodzili, spektakl spadł z afisza (to chyba rekord!), ale będzie druga szansa! Trwały podobno rozmowy z Klatą i co? Na rozmowach się skończyło! Trwały rozmowy z Duda-Gracz i też nici. Słabiutko w Muzycznym, oj słabiutko...
2020-02-13 19:21
Szkoda, że zabrakło w tym wywiadzie takich właśnie trudnych pytań.
2020-02-14 06:03
A jego produkcje to szarpanina żony na scenie, obecnie coraz więcej techniki i wyświetlania, coraz mniej kreacji, ciekawego libretta i piosenek.
Teatr Muzyczny w Gdyni powinien bardziej docenić siebie, zespół jest swietny, dobre przedstawienia, na które są komplety publicznosci na długo przed spektaklem, standing ovation
2020-02-14 09:58
Dokładnie tak! Zrealizowanie jednego spektaklu, który 30 lat temu był sukcesem, a dzisiaj się strasznie zestarzał, dla dyrektora Michalskiego jest wystarczającym argumentem, aby kolejny raz forsować Józefowicza i
Dokładnie tak! Zrealizowanie jednego spektaklu, który 30 lat temu był sukcesem, a dzisiaj się strasznie zestarzał, dla dyrektora Michalskiego jest wystarczającym argumentem, aby kolejny raz forsować Józefowicza i Stokłosą w gdyńskim Muzycznym (po niedopracowanym "Piotrusiu Panie"), zamiast dać szansę komuś, kto sukcesów ma na pęczki (choćby Klata, który będzie pracował we wrocławskim Capitolu). Przerażające! Nawet w tym wywiadzie Michalski podkreśla jedynie wizerunkowe walory "Mistrza i Małgorzaty", czyli najważniejsze, że będą spadające banknoty, sztuczki i cyrk na kółkach, a nie głębia powieści Bułhakowa Poza tym to nieszczęsne 3D brzmi jak nieśmieszny żart - podczas gdy w kinach mamy już 6D, istnieje VR (virtual reality), to dla Michalskiego atrakcyjne jest 3D!!! Ludzie, litości, gdzie rzeczywistość, a gdzie gdyński Muzyczny?! A co do zespołu - masz rację, jest bardzo dobry, tylko nie ma szans na to, aby stworzyć kreacje (garstka ludzi dostała szansę przy "Kumernis", a reszta musi żyć wspomnieniem pracy 10 lat temu przy "Lalce"czy 7 lat temu przy "Chłopach"). Przykre.
2020-02-13 19:13
2020-02-13 19:28
Szkoda, że "Zły" zszedł z afisza. Był wspaniały. "Krakowiaków..." nie szkoda, bo byli na wyjątkowo niskim poziomie jak na Muzyczny. Dwa lata temu w Olsztynie zrobiono musical "Anna Karenina" - prawdopodobnie najlepszy jaki widziałam. Zrealizowanie go w Gdyni z dużo większym rozmachem może się okazać największym hitem tego teatru.
2020-02-13 22:55
Tylko scenografia była świetna. Adaptowany scenariusz i piosenki są w tym spektaklu totalnym nieporozumieniem. Kompletnie rozjechana powieść Tyrmanda. Szkoda, bo materiał był (jest) dobry.
2020-02-13 19:58
Jest drogo, będzie dużo drożej.
2020-02-14 10:02
Dlaczego kłamiesz?! Zajrzyj do artykułu z 5 lutego 2020 opublikowanego na tym portalu i dowiesz się, że zarówno Urząd Miasta Gdyni jak i Urząd Marszałkowski dają Muzycznemu taką samą dotację. Co więcej, żaden teatr w
Dlaczego kłamiesz?! Zajrzyj do artykułu z 5 lutego 2020 opublikowanego na tym portalu i dowiesz się, że zarówno Urząd Miasta Gdyni jak i Urząd Marszałkowski dają Muzycznemu taką samą dotację. Co więcej, żaden teatr w Polsce nie ma budżetu na poziomie 36 mln 200 tys. zł (+ kasa od prywatnych partnerów, której wysokość jest nieznana), a mimo to ciągle są podwyżki. Dlaczego? Bo Józefowicza "wielką gwiazdę" z jednym sukcesem sprzed 30 lat (!!!!!) trzeba opłacić. Michalski liczy, że ciemny lud to kupi. Kpina!
2020-02-13 19:59
To był odjazd, Możdżer grał, Studniak występował echh to były czasy
2020-02-13 21:02
2020-02-13 21:51
nic innego ciekawego Gdynia nie ma
2020-02-13 22:08
2020-02-14 15:36
Jak to nic nie ma? Ja jestem! Jestem bardzo ciekawy!
2020-02-13 21:53
I na Mistrza i na Sylwestra.
2020-02-14 10:03
A gdzie tam widzisz marudzenie? Daj znać, chętnie się dowiem. Widzę w pierwszym komentarzu tylko sensowne argumenty, a u Ciebie jedynie bezkrytyczne spojrzenie na to, co robi Muzyczny.
2020-02-15 18:08
ja tez, chciałabym jeszcze zobaczyć znowu Skrzypka, ale nie ma biletow
2020-02-13 22:27
Ja bym bardzo chętnie poszła z mężem i z synem. Ale to droga impreza...
2020-02-16 10:12
ludzie 19,30 to nie godzina i temat dla dzieci , zanim pojdziecie poczytacchoć trochę co tam jest dla dzieci , no i melomani w tenisówkach,koszulach kolorowych z krótkim relkawem o swetrach nie wspomne, masakra
2020-02-16 10:37
Po pierwsze - skąd wiesz ile lat ma ten syn? Po drugie - spektakle zaczynają się o 19, a niektóre też o 17 czy 15!!! Po trzecie - skąd wniosek, że Ola chce iść akurat na Gorączkę sobotniej nocy?! Po czwarte - jacy
Po pierwsze - skąd wiesz ile lat ma ten syn? Po drugie - spektakle zaczynają się o 19, a niektóre też o 17 czy 15!!! Po trzecie - skąd wniosek, że Ola chce iść akurat na Gorączkę sobotniej nocy?! Po czwarte - jacy melomani? W Muzycznym grają przede wszystkim spektakle! Po piąte - taak, najlepiej wbij się w garsonkę, zrób koka albo nałóż frak do teatru. Śmiechu warte! Widać, że nie bywasz i masz przyzwyczajenia wyniesione z wizyty w teatrze, gdy poszedłeś tam z grupą przedszkolną i pani kazała się elegancko ubrać! :D Info dla Ciebie - do teatru ubieraj się tak, jak chcesz i innym nie dyktuj!
2020-02-13 23:34
Mistrz i Małgorzata...
Będzie kolejna burleska, czy ktoś w końcu pokaże tragedię Szatana, zmuszonego do udzielania ludziom nauk moralnych...?
2020-02-14 10:05
Michalski przecież podkreśla, że ważna jest w tym spektaklu technologia i 3D, więc niczego ambitnego nie można się spodziewać - jedynie efekciarstwo.
2020-02-14 16:39
przecież PO codziennie to pokazuje ;)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.