2015-02-25 16:03
Jak już mowa o tej instytucji, to wiadomo, że nic nie wypali.
Ta banda przepitych starych komunistów nic nie potrafi zrobić.
2015-02-25 16:07
wolę Gdańsk, miasto większe i więcej inwestycji widać na co dzień. Ostatnio posprzątano np. okolice pasa startowego przy Startowej 5 i jest już znowu brudno
2015-02-25 17:13
Zaspa przy tym jest mega czysta. A to, że w gdańsku jest dużo więcej inwestycji (i to w realu a nie tylko na wizualizacjach) to każdy wie
2015-02-25 19:40
sprawdźcie definicję tego słowa.
2015-02-25 16:34
lajk w ciemno!
2015-02-25 19:38
weź coś zrób z tym smrodem w Gdyni. Przecież te wytłoczki które są składowane w porcie czuć w całym mieście!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-02-25 21:13
No dzisiaj była masakra, to fakt...
2015-02-25 22:01
2015-02-25 16:10
Gdyby nie było lotniska byłyby pieniądze.
2015-02-25 16:45
na co komu marina?!
2015-02-25 17:02
PS A na tunel w Chyloni dla zwykłych gdynian kasy nie ma
2015-02-25 17:04
a to źle?
2015-02-25 17:07
2015-02-25 17:30
a potem czerpac zyski z wynajmu itp.
2015-02-25 18:48
2015-02-25 20:15
Tak bogaci maja placic podatki i udzielac sie spolecznie. Uczyc bardziej pokreconych jak zyc.
2015-02-26 05:33
Tunel też sobie zbuduj za swoją kasę, mnie cieszy marina
2015-02-25 17:53
tunelu nie bedzie bo tamtejsza patolka zaraz go pomaluje albo wysmaruje ekstrementami.
2015-02-25 17:29
z pieniędzy klubów a nie miasta. Nie rozumiem związku.
2015-02-25 17:30
Horała zawsze widzi związek z samolotami
2015-02-25 17:54
Chora Ala popadl teraz w nie laske prezesa, wiec jego frustracja bedzie sie mieszala z zolcia.
2015-02-25 18:12
heeh dajcie chłopakowi spokój, to pisowska niedorajda, nie dobijajcie go.
2015-02-25 19:50
po co?
2015-02-25 22:18
Masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego. TO NIE JEST INWEWSTYCJA MIEJSKA. Pozdrawiam :))
2015-02-26 13:14
które potem wyrzucił na niedziałające lotnisko, to mogłaby powstać taka - chyba dużo bardziej potrzebna i przede wszystkim robiąca Gdyni reklamę, a nie antyreklamę - jak lotnisko widmo, inwestycja
2015-02-25 16:12
Wygląda nieźle, z tym że na wizualizacjach wszystko fajnie wygląda.
2015-02-25 16:23
myślę, że w rzeczywistości będzie jeszcze lepiej :]
2015-02-25 17:05
2015-02-25 17:08
Hotel był biały a nie szarobury
2015-02-25 16:16
A kiedy będą chodniki odnawiać, mieszkam na Cisowej i od kiedy się tu wprowadziłem chodniki wciąż te same. Szpetne i krzywe.
2015-02-25 16:23
a wasz "superradny" Horała przez tyle lat nie potrafił doprowadzić do poprawy jakości chodnika ?
2015-02-25 16:27
Bierze kasę za nicnierobienie to z czystej przyzwoitości sam by naprawił ten chodnik
2015-02-25 16:45
2015-02-25 17:24
2015-02-25 17:55
Chora Alu.. ty przestan dyskutowac ty sie za robote wez, bo ci numer do prezesa skasujemy.
2015-02-25 16:19
Dziwne, że promuje i inwestuje się tylko w Centrum. Inne dzielnice - Chylonia, Grabówek, Cisowa, Obłuże niestety bida z nędzą. Poza tym czemu np. ul. Morska to jedna wielka koleina? To muszą być priorytety a nie marina dla 260 jachtów z czego 90% Niemców a reszta czarterowana.
2015-02-25 16:52
To sobie zainwestuj. Może Marina na Chylonce? Zresztą w centrum tez tyłu inwestycji znowu nie ma... przydałyby się nowe chodniki.
2015-02-25 18:47
w komentarzach pod każdym artykułem zawsze ktoś coś wciśnie na ten temat...
2015-02-25 17:16
Jest o tym nawet artykuł ;p
2015-02-25 17:57
popieram, Marina na Chylce, Aquapark i basen olimpijski na Pustkach, Hala sportowa na 20tys ludzi na Cisowej, a na Obluzu tor F1.
2015-02-25 16:19
Budom na Skwerze stanowcze nie.
2015-02-25 16:20
A nie kolejne setki baniek w szklane domy i gondole.
2015-02-25 22:20
A dlaczego uważasz, że chodniki i drogi powinien budować prywatny inwestor? Może zaczniesz pierwszy budować dając przykład innym? :D
2015-02-26 07:49
rzeczywistość jest taka, że z części terenów po Dalmorze, które stanowiły bez przesady nasze dziedzictwo narodowe z czasów dwudziestolecia międzywojennego (port w Gdyni w tym miejscu budował cały Naród), rządzący miastem
rzeczywistość jest taka, że z części terenów po Dalmorze, które stanowiły bez przesady nasze dziedzictwo narodowe z czasów dwudziestolecia międzywojennego (port w Gdyni w tym miejscu budował cały Naród), rządzący miastem zrobili sobie intratny biznes, zamieniające je na działki deweloperskie pod zabudowę i wysprzedając po kawałku aby podreperować budżet kasy miejskiej (i kto wie co jeszcze...). W sensie perspektywicznym strata miasta liczy się nie w "setki baniek" ale znacznie więcej - to bezcenna, niepowetowana utrata unikatowej lokalizacji, jej historii i potencjału. Ale dla młodych pelikanów wychowanych na tvnie i ślepo ufających że żyjemy w uczciwym, wolnorynkowym kapitalizmie, takie wartości to zapewne bzdury i mrzonki.
2015-02-26 12:17
Dzięki za wpis, bałem sie ze dzis juz nie znajdziesz nikogo kto by myślał podobnie.
2015-02-26 12:23
zgadzam się za to z tym że wszystkie rządy III RP rozwaliły naszą gospodarkę morską
2015-02-25 16:21
Ten teren potrzebuje już zmiany i nowej zabudowy + więcej miejsca na jachty.
2015-02-25 20:45
2015-02-25 16:25
Bardzo się cieszę, oby jak najszybciej!
2015-02-25 16:30
Nowa marina niezbędnie potrzebna!? No tak, przecież większość z nas posiada jacht...
2015-02-25 16:43
... Niemców, Holendrów, Duńczyków czy Szwedów posiada. I chętnie odwiedziłoby południowy Bałtyk wiedząc, że mają gdzie zaparkować swój jacht. CZYŻ NIE??!!! Zostawiając u nas pieniądze oczywiście.
2015-02-25 17:05
i zostawiają w Trójmieście kasę, więc jestem jak najbardziej za
2015-02-25 20:15
Miejsc do cumowania nie przybędzie, ponieważ podstawowym elementem inwestycji będzie zabudowa nabrzeża i stworzenie zaplecza. projekt: Studio Kwadrat
Czytaj więcej na:
2015-02-25 20:45
Zaparkować jacht ?
O bobo !
2015-02-25 22:21
Może teraz już nie cumuje się?
2015-02-25 17:05
bach - popatrz troszkę dalej niż do czubka własnego nosa
2015-02-25 22:23
To niezbyt eleganckie wyśmiewać tak zaawansowaną krótkowzroczność :D
2015-02-25 17:43
ile tam dzieciarni się uczy pływać, na wodzie jednocześnie kilkaset jednostek, marina kipi fajnym życiem i wychowuje kolejne pokolenia, a ile regat- więcej sportu niż na PGE Arenie
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.