Opinie (120) ponad 20 zablokowanych

  • Napęd turbinowy ?

    Titanic był napędzany przez dwie parowe , tłokowe maszyny parowe potrójnego rozprężania pary wodnej oraz wolnoobrotową turbiną napędzaną przez parę odlotową z w/w maszyn głównych . Trudno więc powiedzieć, że titanic i jego starsze rodzeństwo posiadały napęd turbinowy .

    • 0 0

  • "plany ostatecznego pokonania Anglii"

    błędny synonim wielkiej Brytanii

    • 0 0

  • Zamordyzm jedyna metoda na aryjczykow germanskich (10)

    Niemcy to nie są ludzie a mają w genach zło i niszczenie drugiego człowieka i tak jest do dzisiaj dlatego tak dużo emigrantów trzyma Niemców za gęby na terenie Germanii i ich tam pilnują jak dzikich zwierząt które muszą być bały czas pod nadzorem bo znowu będzie nieszczescie

    • 7 8

    • A passat odpalił? (9)

      Kac puści po 16ej

      • 5 0

      • (8)

        Wozy i samochody to robili po to bo twoich dziadków w obozach śmierci truć spalinami bo jeszcze cyklonu-b nie wprowadzili

        • 2 3

        • (1)

          Moi dziadkowie (tak samo jak i pradziadkowie) pochodzą z terenów, które przez pierwszą wojną znajdowały się w granicach Cesarstwa Niemieckiego - konkretnie z Westpreussen i Oberschlesien. Nie byli w obozach czy na

          Moi dziadkowie (tak samo jak i pradziadkowie) pochodzą z terenów, które przez pierwszą wojną znajdowały się w granicach Cesarstwa Niemieckiego - konkretnie z Westpreussen i Oberschlesien. Nie byli w obozach czy na robotach przymusowych.

          Polacy wyznania katolickiego. Wszyscy zostali wpisani na DVL jako Eingedeutschte czyli osoby autochtoniczne, uważane przez Niemców za częściowo spolonizowane (Górnoślązacy, Kaszubi, Mazurzy) oraz Polacy niemieckiego pochodzenia.

          • 3 1

          • Gratuluje dziadkow i dumy z mentalnosci "choragiewki"

            • 0 0

        • Dziś robią by Pol a czki miały czym jeździć (2)

          Bo własnych nie produkują

          • 4 0

          • (1)

            Te wozy to germanski szmelc z fabryk które więźniowie budowali i w nich pracowali a potem z głodu umierali a wozy do dzisiaj jeżdżą jak ten twój passat

            • 2 2

            • Nigdy nie miałem i nie planuję niemieckiego samochodu...

              Ale masz rację Polski szmelc nie przetrwał

              • 4 1

        • Masz na myśli te Polskie obozy... (2)

          • 4 0

          • (1)

            Im pomagali czyli komu. Wam Niemcom twoim przodkom? Teraz że się wychylił za swoimi krajanami germanskimi banditami

            • 1 2

            • Tobie nic już nie pomoże..

              Pozdrów resztę ekipy za wschodnią granicą

              • 4 0

  • Tak mi się skojarzyło (6)

    Obchodzimy kolejną rocznicę zatonięcia Titanica. Wbrew temu co pokazują w polskojęzycznych multipleksach, czy w powtórkach reżimowej TV, przebieg katastrofy wyglądał zupełnie inaczej. Niezależnym badaczom znane są

    Obchodzimy kolejną rocznicę zatonięcia Titanica. Wbrew temu co pokazują w polskojęzycznych multipleksach, czy w powtórkach reżimowej TV, przebieg katastrofy wyglądał zupełnie inaczej. Niezależnym badaczom znane są następujące fakty:
    - obecność armatora na pokładzie i chęć pobicia rekordu prędkości w żaden sposób nie dowodzą nacisków wywieranych na kapitana statku.
    - brak jest dowodów stwierdzających obecność armatora na mostku kapitańskim w dniu katastrofy.
    - komisji badającej katastrofę nie przekazano wraku statku.
    - dwóch wybitnych naukowców twierdzi, że nie jest możliwe, aby góra lodowa mogła zatopić tak wielki statek.
    - góra lodowa mogła zostać wyprodukowana w sztucznych warunkach, aby odwrócić uwagę od prawdziwych przyczyn katastrofy. Niezależni naukowcy potwierdzają, że wykonanie takiej góry jest wykonalne.
    - nierzetelnie przeprowadzone sekcje zwłok nie pozwalają stwierdzić jednoznacznie, że ofiary utonęły lub zmarły w wyniku hipotermii.
    - pominięto zeznania świadków twierdzących, że żyjące jeszcze ofiary dobijali harpunami wielorybnicy.
    Wobec w/w wątpliwości należy stwierdzić, że katastrofa ta była niczym innym jak dobrze ukartowanym zamachem. Należy przypomnieć, że wpływy z filmu inspirowanego "katastrofą" wyniosły prawie 2 mld USD, zasilając budżet syjonistycznej organizacji jaką niewątpliwie jest Hollywood. Nasuwające się dalej wnioski są już tylko oczywistą oczywistością. Sam Titanic zatonął, ale prawda zatopić się nie dała. :)

    • 16 22

    • Jestem aż przerażony tym co przeczytałem hahahaha

      • 0 0

    • (1)

      Ty członku tej syjonistycznej holiwudzkiej organizacji chyba jesteś aryjskim szkopem bo masz namieszane w deklu i dlatego trzeba takich jak ty pilnować dla dobra ogółu

      • 5 3

      • Nie obrażaj

        Kalkstein!

        • 0 1

    • Dokładnie!

      Z tego samego powodu mamy Smoleńsk...
      Niestety partia i Jaro zbawiciel się przeliczył co do dochodów z filmu...
      Ale jak już zorganizował wszystko to mógł wykorzystać w polityce...
      Teraz to już ani wraku ani prawdy zbytnio nie chce

      • 3 0

    • Masz mysle wiele razji z tym filmowym Hollywood...

      Nie widze w tym zadnej teorii spiskowej.

      • 1 5

    • Pobiłeś wszelkie teorie zamachów w sprawie katastrofy smoleńskiej!

      Brawo!

      • 12 1

  • Ten Goebelsowski film o Titanicu jest w calosci na Youtube..

    • 1 0

  • (4)

    "Titanic" nie mógł zdobyć Błękitnej Wstęgi Atlantyku. Był na to za wolny - nawet reklamowano go jako statek, który miał oferować przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo, a nie walczyć o Wstęgę.

    • 6 3

    • nie opowiadaj bajek (3)

      ówczesny zdobywca błękitnej wstęgi SS Deutschland w tym swoim rekordzie posuwał 22,5 węzła - Titanic był wstanie rozwinąć 24 węzły ... wiec jak najbardziej szansę na tą wstęgę miał

      • 3 2

      • W 1912 roku zdobywcami Błękitnej Wstęgi byly dwa angielskie statki Lusitania i Mauretania zbudowane w 1907 roku.

        Lusitania zatonęła w 1915 roku ale szacowna juz w 1932 roku Mauretania potrafiła rozwinąć 29 węzłów płynąc na pomoc innej jednostce. Ani Olympic ani Titanic nigdy nie były obliczone na prędkość tylko na luksus wnętrz aby dogadzać bogatym pasazerom. Ich maxymalna prędkość na próbach to tylko 24 węzły.

        • 1 0

      • Zanim się zacznie rzucać hasłami typu "nie opowiadaj bajek", wypadałoby mieć chociaż elementarną wiedzę na dany temat...

        • 1 0

      • Nie masz racji.

        Deutschland po raz ostatni zdobył Błękitną Wstęgę w 1903 roku - w czasie, gdy Titanic wyruszył w dziewiczą podróż, rekord już od dawna nie należał do Niemców.

        Mit o rzekomej chęci zdobycia Błękitnej Wstęgi przez Titanica jest często powtarzaną bzdurą - dobrze je sprzedaje, ale to oczywiście nieprawda.

        • 2 0

  • Gdzie mozna obejrzec ten wspanialy film? (4)

    i dlaczego nie kinie Neptun na dlugiej?

    • 4 2

    • Jest na Youtube.

      • 0 0

    • W kinie Tobis-Palast

      przy Langgasse, jeśli już

      • 0 0

    • (1)

      Kup kasetę z Di Caprio i Winslet i obejzyj koniecznie jak to bylo

      • 1 1

      • tamten to juz widzilem w Neptunie

        chodzi o ten tu opisywany

        • 0 0

  • W ramach odszkodowań za lata zaborów na ziemiach polskich (4)

    Po drugiej wojnie granice Polski na zachodzie powinny się były kończyć tam gdzie DDR tylko Ruskim i Alantom zabrakło wyobraźni przy ustalaniu nowych granic powojennych

    • 5 3

    • A zabory to wstyd dla nas Polakow nie Niemiec, Rosji i Austrii.

      To my sami oddaliśmy sie w niewole.

      • 0 0

    • Ten naród wybrany dał się 3 razy rozebrać! Zawsze w d*pę kopany i same roszczenia... (2)

      Wszystko się po prostu należy

      • 6 1

      • (1)

        Jakbyś został napadnięty w nocy przez trzech zbirów to sam byś się rozebrał pod groźbą a w gębę dopiero na końcu oberwał to takie dałeś porownanie

        • 3 4

        • 3 razy!

          Celebrują porażki i tragedie narodowe!
          Wow

          • 6 0

  • O Titanicu wiadomo juz wszystko a filmy o nim krecil kto chcial. (2)

    O promach zatopionych w 1994 roku: Jan Heweliusz i Estonia wiadomo niewiele i nikt nie robi o nich filmow. Sa tylko teorie ( niekoniecznie) spiskowe, zakaz eksploracji i pospieszne uznanie za cmentarzyska morskie. Choc

    O promach zatopionych w 1994 roku: Jan Heweliusz i Estonia wiadomo niewiele i nikt nie robi o nich filmow. Sa tylko teorie ( niekoniecznie) spiskowe, zakaz eksploracji i pospieszne uznanie za cmentarzyska morskie. Choc to Baltyk a nie Atlantyk, duzo mniejsza glebokosc spoczywania wrakow i podobna ilosc osob, ktore zginely. Poszly jak kamien w wode ale prawda i tak kiedys wyplynie na wierzch.

    • 15 3

    • (1)

      Słabo szukasz - są filmy dokumentalne zarówno o Heweliusz jaki i o Estonii. A filmy fabularne kręci się za zysku - stąd popularność Titanica, bo to znana katastrofa

      • 0 0

      • Już kilka dni po katastrofie Estoni

        Mówiło się, że żaden film fabularny nigdy nie powstanie. Wtedy stało się jasne, kto się uratował - załoga w tym kapitan (później zaprzeczono) oraz młodzi i silni pasażerowie. W porównaniu z Titanikiem byłby to bardzo negatywny znak czasów. Można to wytłumaczyć sztormową pogodą, ale niesmak zostałby.

        • 1 0

  • Niemcy (4)

    Jak zwykle niemiec !!!!
    Oni powinni mieć zakaz wstępu do polski

    • 2 2

    • A Polacy zakaz wyjazdu na zachód! Nie mniej Niemiec... (3)

      I ten...wszystkie Niemieckie auta zlikwidować!
      Żont niech Polonezami jeździ

      • 2 1

      • Niemców należy izolować od społeczeństwa i reszty świata tak jak ruskich (2)

        • 1 2

        • Są mniejsza szkodą dla świata od Polaków... (1)

          A wręcz przydatną nacją.
          Czym by Polacy jeżdzili , gdzie by emigrowali gdyby nie Niemcy :D

          • 2 0

          • Niemiecka jakosc to cos innego od Polskiej bylejakosci i olewactwa

            • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.