Jak dbać o silnik diesla? Opinie do artykułu

Jak dbać o silnik diesla?

Opinie (81) 8 zablokowanych

  • ) (10)

    Bez sensu,po pierwsze dziwię się niektórym co kupują dizle a jeżdżą nimi do sklepu albo w niedzielę do kościoła....aby było opłacalne posiadanie dizla potrzeba przejeżdżać minimum 15 tyś km miesięcznie.Turbina,pdf,koło

    Bez sensu,po pierwsze dziwię się niektórym co kupują dizle a jeżdżą nimi do sklepu albo w niedzielę do kościoła....aby było opłacalne posiadanie dizla potrzeba przejeżdżać minimum 15 tyś km miesięcznie.Turbina,pdf,koło dwumasowe i inne wynalazki skutecznie zniechęcają od kupna dizla.Nie ma jak to benzynka albo gazik.Zero problemów tylko leję i jeżdżę.Dzisiejsze dizle to naszpikowane elektroniką szroty...a ceny napraw dublują cenę auta.

    • 35 50

    • za benzynę dziękuję z góry

      Chwilowo się przesiadłem i już nie zrobię tego błędu, jeżeli benzyna to 6 cylindrów

      • 8 16

    • (1)

      Bo to są tacy ,,mądrzy'' ludzie, ze jeżdżą samochodami za 50 do 100 i więcej tysięcy, lecz nie mają na parking 3 zeta na godz. Najlepiej to widać na parkingu przy hotelu Posejdon.

      • 25 0

      • własnie

        Przy sądzie na Piekarniczej też to widać

        • 9 0

    • (1)

      Ja dużo nie jeżdżę a mam diesla dlaczego bo lubię mu depnąć i widzieć ze samochód idzie i nie spala dużo a w benzyniaku już tak dobrze nie ma, spoko stać mnie na naprawy, a ty se jeździj 90 swoim benzyniakiem by cie nie zrujnował na stacji

      • 7 16

      • W takim razie wyjdzie ci taniej 300 KM w benzynie, też można depnąć, pomimo dużego spalania.

        • 18 4

    • the bill

      jaki podpis taka treść

      • 7 5

    • nie od dziś wiadomo że ropniaka nie oplaca sie kupywac

      • 6 6

    • the bill kto robi 15.000km miesięcznie? tylko idiota gdy ma przerwę na pisanie komentarzy na trojmiasto pl

      • 11 2

    • To nie dotrze do nich ponieważ są nieszczęśliwymi posiadaczami pasków kombi 1.9 tdi . Słabo a nawet wsią zalatuje

      • 2 1

    • Mam do Was pytanie

      czy polecacie kupno diesla ?? jjeśli tak to jaka marka samochodu.
      Mam zamiar robić 15tyś km rocznie.

      • 1 0

  • Proszę się zastanowić nad znaczeniem słowa "odwieczny"

    Za Wikipedia:
    1923 Pierwszy ciągnik i ciężarówka napędzana silnikiem wysokoprężnym,
    1934 Pierwszy czołg z napędem diesla (7TP Polski Czołg Lekki),
    1936 Pierwsze zastosowania w samochodach osobowych,

    • 9 8

  • Trzeba jeździć na oleju z Biedry, który (4)

    zwiększa maksymalnie żywotność silnika. Ewentualnie na oleju opałowym.

    • 31 9

    • bardzo prosto dba się o diesle....
      nie tankować w Polsce
      zero zmartwień

      • 4 1

    • Kolejny (...)!!!

      Olej kujawski sobie lej jak Ci na głowę padło!!!

      • 1 2

    • popieram

      im rzadziej tankuję na stacji ( każdy olej spożywczy jest dobry) tym lepiej diesel pracuje.

      • 4 0

    • Ja znam chyba najlepszy sposób na diesla.

      Nie kupować takiego g*wna!

      • 4 2

  • Gość co pisał ten artykuł wg mne najadł się jakiegoś smaru w warsztacie i najwyraźniej mocno sie zatruł. (7)

    Podobnych bzdur dawno nie czytałem.
    Pisze ale nie wie o czym.
    Pewnie niektóre kobiety się wystraszyły i nie kupią już nigdy diesela.

    • 14 40

    • (1)

      Stawiam, ze Mietek to gosc, ktory od 26 lat leje do swojego Mietka olej rzepakowy i jakos jadzie Panie! Mieciu, nie masz pojecia o nowoczesnych dizelkach.

      • 12 4

      • wieczysław - ty to jesteś prawdziwy dizel

        • 1 3

    • Odezwał się znawca!!! (1)

      Kolego nie masz pojęcia więc daruj sobie komentarz!!!

      • 1 1

      • znawco diesla nie kompromituj się

        • 0 1

    • ale że co?

      • 0 1

    • te ekspert

      a co w tym artykule się nie zgadza twoim eksperckim zdaniem?

      • 0 0

    • racja

      chciałem pisać od zera to samo ale w tym momencie wystarczy,że przytaknę, artykuł napisany przez totalnego indolenta

      • 0 0

  • Tylko japonska benzyna. (3)

    Miałem kilka aut i nikt mnie więcej nie namówi na diesla. To co sie zaoszczedzi na paliwie, z nawiązka odda sie w warsztacie. Jezdze 9 letnia honda benzyniakiem i warsztat widuje przy okazji eksploatacji. zaroweczki, filtry, olej itp.

    • 30 15

    • (1)

      sorry, ale żarówki wymieniasz w warsztacie??

      • 9 1

      • W przypadku japońców trzeba łapę wsadzać w trudno dostępne miejsca.

        Nierzadko rozkręcić należy sporo śrub. Po co się denerwować, jak wymiana u Janusza kosztuje 10-30zł.

        • 7 4

    • Takie pierd.ły to ja se pod domem wymieniam.

      • 5 0

  • (4)

    Każdy artykuł komentują hejterzy.

    • 12 6

    • bo Polska to zakompleksiony kraj hejterów :) smutne to bardzo :)

      • 7 1

    • więc po co komentujesz ? (2)

      • 2 2

      • (1)

        komentuje, ale nie jestem hejterem

        • 3 3

        • jesteś i do tego jeszcze nie wiesz, że jesteś

          • 1 1

  • precz ze smrodzacymi dieslami w samochodach osobowych (2)

    • 19 23

    • Z naszej stoczni wypłynął kilka dni temu prom

      na metanol. A na drogach u nas rządzą śmierdziuchy klekoczące.

      • 5 2

    • chorom ma glowe

      • 0 0

  • Kiedys to były diesle teraz są na granicy wytrzymałosci!! Delikatne jak pupa niemowlecia

    Jakość paliwa w Polsce jest kiepska dlatego delikatne diesle szybko się psują to nie zachód! Historii ze auto po tankowaniu sie zatrzymało i trzeba było lawetę wołać są setki ani jednego w przypadku benzyniaka!! Obecnie są na granicy swoich mozliwosci wiec nie są juz długowieczne jak kiedys!

    • 22 5

  • Co ma swieca zarowa do wrzucenia jedynki? (3)

    Po co czekac po odpaleniu auta na swiece zarowe.Sa pomocne tylko przy rozruchu !
    Dodatkowo dwumase nie tylko zabija sportowe przyspieszanie ,zbijanie biegow czy za niskie obroty.Jest cos wazniejszego -i producenci

    Po co czekac po odpaleniu auta na swiece zarowe.Sa pomocne tylko przy rozruchu !
    Dodatkowo dwumase nie tylko zabija sportowe przyspieszanie ,zbijanie biegow czy za niskie obroty.Jest cos wazniejszego -i producenci o tym wiedza ,bo to dodatkowo kasa.Mowie o tzw turbo dziurze i zaraz po niej nagly przyrost mocy , ktory jest typowy dla diesli.Czesto "uplynnienie" przyrostu mocy w poczatkowej fazie przyspieszania pozwala na dluga zywotnosc dwumasy.I tutaj pomaga profesjonalny tuning.Tzw wyplaszczenienie momentu obrotowego.
    Moj diesel od nowosci ma to zrobione , silnik 2.0 TDI -172 konie i lekko podniesione NM do 355 .Praktycznie brak turbo dziury i miarowe przyspieszanie po wcisnieciu gazu do oporu.

    • 12 10

    • mój w standardzie ma 166km i 350nm z możliwością zwiekszenia 190/450

      • 2 1

    • Miłośnik tuningu

      Brakuje Ci mocy?Kup sobie rakietę!

      • 2 3

    • Zapomnialem dodac

      W tej chwili auto ma 270tys przejechane.Dwumasa ta sama , turbo i pompowtyryski maja sie dobrze.Ba , nawet sprzeglo jest wciaz fabryczne.

      Szkoda tylko ze autor nie napisal ze dieslom szkodzi takze jazda

      W tej chwili auto ma 270tys przejechane.Dwumasa ta sama , turbo i pompowtyryski maja sie dobrze.Ba , nawet sprzeglo jest wciaz fabryczne.

      Szkoda tylko ze autor nie napisal ze dieslom szkodzi takze jazda powyzej 3000rpm i wiecej na autostradach - diesle nie lubia przeciazen.Na dzien dzisiejszy wiekszosc diesli kocha zakres 1700 - 2800 rpm.

      Do kolegi jaro 76 - tutaj nie chodzi o to by robic rakiete z auta ale oszczedzic podzespoly !!!!
      Czytaj ze zrozumieniem.

      • 4 0

  • (4)

    Co kto lubi. Jak dla mnie najwiecej frajdy daje duza wolnossaca benzyna....

    • 28 5

    • duża

      Wolno ssąca blondyna?

      • 32 1

    • prawie

      dla mnie najwięcej frajdy daje duża wolnossąca dziewczyna

      • 8 1

    • jak może dawać frajde samochód :) (1)

      omg

      • 1 1

      • Petrohead.... To taki co ma frajdę z motoryzacji

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.