2021-06-27 09:01
Teraz większość kupuje bilet przez aplikacje..obsługa tych automatów jest prosta ale pamiętajmy że może dla starszych osób to już może być dość skomplikowane...ehhhh pamiętam jeszcze kartonikowe bilety i ziuuuuuuu ten głos maszyny niezapomniany.
2021-06-27 09:03
po prostu głupi.
Janusz
2021-06-27 09:12
im kto mniej wart, tym wyżej głowę nosi.
2021-06-27 13:47
Pogadamy za paręnaście lat jak wejdą nowe, proste technologie, których już nie będziesz potrafił ogarniać.
2021-06-27 09:17
Stoją, blokują innych i dumają skąd przybyli i dokąd zmierzają
2021-06-27 09:24
Same dzbany
2021-06-27 13:52
Wypłacałem z bankomatu może ze trzy razy w życiu. Po prostu nie potrzebna mi taka usługa. Więc stoję i patrzę na taki bankomat jak ciele w namalowane wrota i staram się zrozumieć co ono ode mnie chce. Jak się komuś nie
Wypłacałem z bankomatu może ze trzy razy w życiu. Po prostu nie potrzebna mi taka usługa. Więc stoję i patrzę na taki bankomat jak ciele w namalowane wrota i staram się zrozumieć co ono ode mnie chce. Jak się komuś nie podoba, to niech idzie do innego bankomatu. A jak mu się spieszy to niech wstanie wcześniej, będzie miał dłuższy dzień i zdąży wszystko sobie ogarnąć.
2021-06-28 09:15
To do okienka w kolejkę, po staremu da się załatwić.
2021-06-27 10:06
Wyplata z bankomatu 15 minut. A ja wchodze, klik, klik i mam to w 1 minutę.
Roman
2021-06-27 10:09
Wejherowo? Brrrr...
2021-06-27 10:55
Ja zajmuję zawsze ok 20 min. Spróbuj we wpłatomacie wpłacić 3 tys w 5 minut. Jak pokażesz mi jak to zrobić będziesz moim mistrzem. Ile już durni na mnie patrzyło, że nie potrafię obsługi ;D
2021-06-27 11:59
2021-06-27 11:13
Oni myślą, że wygrywają
2021-06-27 09:41
2021-06-27 10:08
2021-06-27 10:52
Pozostaje tobie wrócić do swojej wioski na Mazurach. Tam jest pełno światłych, inteligentnych i światowych ludzi.
2021-06-27 15:10
Interfejsy automatow sa robione nieintuicyjnie, to jest problem. A jesli automat jest pkp to duzo tlumaczy. Wystarczy popatrzec na strone rezerwacji biletow pkp i czeska, czeska jest duzo lepsza
2021-06-27 10:37
obsługa ich jest faktycznie dość skomplikowana zwlaszcza dla starszych osób, Pamietam automaty z lat 70-tych. Wrzucało się tylko monetę czy dwie,naciskalo przycisk i bilet od razu wyskakiwał. A obsługa tych obecnych "gowien" wymaga znajomości informatyki,automatyki i wuj wie jeszcze jakiej ...tyki.
2021-06-27 11:45
no chyba, że moneta utknęła w automacie to czasami naciskałeś żeby ją odzyskać (zwrot)
2021-06-27 13:50
I czy nie mozna by w obecnych czasach postawić takich prostych urządzeń ? Tylko takie skomplikowane dziadostwo ? Tak samo parkometry. Ja blachosmrodu nie mam,ale jak tak patrzę na te parkometry to zastanawiam sie co za i**ota to wymyślił ?
2021-06-28 08:36
Pracuję w IT, projektuję i wykonuję też różne urządzenia z oprogramowaniem, które obsługuje zwykły uzytkownik. Automat do sprzedaży to przykład kompletnie źle zaprojektowanego interfejsu. Tak, sam mam problem kupić
Pracuję w IT, projektuję i wykonuję też różne urządzenia z oprogramowaniem, które obsługuje zwykły uzytkownik. Automat do sprzedaży to przykład kompletnie źle zaprojektowanego interfejsu. Tak, sam mam problem kupić bilet, jak korzystam z tego badziewia raz na rok lub rzadziej. Kompletnie nieintuicyjne i raczej wymaga znajomości linii kolejowych, itp.
2021-06-28 11:45
Opinia została zablokowana przez moderatora
2021-06-27 09:05
Ludzie cały dzień siedzą twarzą w telefonie a jak trzeba kupić bilet to nagle nic nie potrafia
2021-06-27 09:39
2021-06-29 23:14
A wystarczy zainstalować apke SkyCash
2021-06-27 09:07
Wniosek prosty, zbyt trudna obsluga tych automatów, czyli są do d, zle zaprojektowane i wykonane.
2021-06-27 09:11
Mózgi ludziki mają źle zaprojektowane :)
2021-06-27 10:39
2021-06-27 10:39
2021-06-27 17:46
To musieli skomplikować, totalnie bez sensu. Dodam że dopiero niedawno odkryłam że w Gdańsku głównym jest kasa biletowa na peronie najbliżej KFC, ale zero informacji, strzałek itp.
2021-06-27 09:07
To może zatrudnijmy taką osobę na cały etat i posadźmy za szybą i niech sama obsługuje automat i podaje bilety ;)
Jak ktoś nie może obsłużyć automatu to idzie do kasy. To takie proste.
2021-06-27 09:08
Interfejs użytkownika pozostawia sporo do życzenia.
Alfabetyczna lista stacji jest bez sensu, powinno się raz kliknąć na miasto Gdańsk/Gdynia, druga lista według kolejności stacji i już.
2021-06-27 09:12
Dodatkowo testowac to powinna starsza osoba, ktora pierwszy raz w zyciu widzi ten system.
2021-06-27 10:47
2021-06-27 16:37
Jeśli test wykaże, że starszy wiekiem cyfrowy analfabeta poradzi sobie z obsługą interfejsu, tzn. że jest on zaprojektowany prawidłowo. System powinien być tak intuicyjny, żeby każdy sobie z nim poradził. Jeśli taki nie jest, to należy go przeprojektować.
2021-06-27 21:56
Może programiście mało zapłacili i stwierdził ze dalej nie robi.
2021-06-28 09:22
I tu jest błąd, bo programista nie jest projektantem. To tak, jakbyś powiedział, że szwaczka u Armaniego ma nową kolekcję zaprojektować. Tu powinien do pracy siąść projektant interfejsów.
2021-06-28 11:45
2021-06-28 11:46
2021-06-28 05:42
bardzo gorliwy emeryt - ochotnik przysposobiony przez odpowiednią miejską instytucję czuwa przy automatach biletowych i pomaga korzystającym z nich osobom, podobnie zresztą na większych węzłowych stacjach.
jest to
bardzo gorliwy emeryt - ochotnik przysposobiony przez odpowiednią miejską instytucję czuwa przy automatach biletowych i pomaga korzystającym z nich osobom, podobnie zresztą na większych węzłowych stacjach.
jest to dobre dla obydwu stron, bo z jednej strony podróżni mają pomoc, a z drugiej - emeryt, który czuje, że jeszcze się na coś przydaje i że nie jest ciężarem
2021-06-28 08:52
Tylko trzeba będzie temu komuś płacić, czyli podnieść ceny biletów. A po pół roku okaże się, że kasy są nierentowne. Kasy znikną, wyższe ceny biletów zostaną.
2021-06-27 09:07
Natomiast Ci co nie umieją wybierają te automaty i chcą się też nauczyć. I nie oceniajcie ludzi. Jakiś chlystek ocenił że są głupi,bo nie umieją korzystać. A ten Janusz nawet nie umie wstawić pralki w mieszkaniu, załatać dziurę w ubraniu, ugotować ziemniaki- taki typ to jest dopiero "głupi".
2021-06-27 11:23
O kurde wygrales świat normalnie łal
2021-06-27 12:20
2021-06-27 09:08
Zdecydowanie polecam korzystanie z aplikacji Skycash - kupuję w niej bilety na skm, autobusy, parkingi - słowem wszystko :)
2021-06-27 09:13
skoro podobny produkt już jest i to za darmo?
2021-06-27 10:00
wszędzie da sie szczególnie jak ma sie znajomości u góry
2021-06-27 12:03
2021-06-27 09:13
Super. Ale starsze osoby mają z tym problem. To też trzeba uwzględnić.
2021-06-27 09:25
2021-06-27 18:35
A jak my - młodzi będziemy starsi, to też będziemy mieć z tym problem? Może po prostu trzeba przyznać, że ludzie starsi nie chcą się niczego uczyć z lenistwa, bo wiedzą, że mogą wykorzystać drugiego człowieka, żeby im służył jak niewolnik. Na zachodzie nie było pokolenia komuny z wyuczoną bezradnością i każdy kmini temat.
2021-06-27 10:02
a co z ludźmi którzy nie maja ani telefonu ani konta
2021-06-27 12:01
Jeżdżę tylko limuzyną z kierowcą, nie mam konta, no i tej tam apli... coś-tam.
2021-06-27 16:39
żeby Ci bilet kupił. Któryś z tych sześciu powinien to ogarnąć :)
2021-06-27 10:25
Przychodzi kanar, a biletu nie jesteś w stanie pokazać. Nigdy więcej tej aplikacji i odradzam komu i kiedy tylko mogę!
2021-06-27 12:26
Bo ona ma problem ze zmiana punktów logowania, bilet kupujesz i robisz skrina, zmień telefon ;)
2021-06-27 16:43
Możesz wyjaśnić?
2021-06-27 16:42
Nigdy mi ta apka nie wycięła żadnego numeru. Co się niby z nią dzieje?
2021-06-27 11:20
Zawalania sobie telefonu aplikacjami
2021-06-27 11:36
i innych rzeczy. Też nie jestem za instalowaniem apek i mam tylko kilka, ale ta jest jedną z nich.
2021-06-27 09:08
automaty...
2021-06-27 09:16
2021-06-27 09:09
To proste, podchodzisz do automatu gdy potrafisz go obsłużyć. Tak samo jest z kasami automatycznymi w biedzie czy Lidlu. Podchodzisz, kasujesz, idziesz. Sprawnie, szybko. Nie umiesz, stoisz w kolejce z innymi. Proste.
To proste, podchodzisz do automatu gdy potrafisz go obsłużyć. Tak samo jest z kasami automatycznymi w biedzie czy Lidlu. Podchodzisz, kasujesz, idziesz. Sprawnie, szybko. Nie umiesz, stoisz w kolejce z innymi. Proste. Dla wykluczonych technologicznie są tradycyjne kasy. To samo się tyczy wszystkich innych zdobyczy techniki takich jak smartfon czy pilot do telewizora.
2021-06-27 09:14
Najlepiej jeszcze zeby miec slecjalny certyfikat na jego obsluge, ktory to da uprawnienie na korzystanie z tego automatu...
2021-06-27 19:34
Bo wiesz, niektórzy nie są uzależnieni od plastikowej karty, którą ktoś może ci odłączyć od twoich cyfrowych pieniążków w banku. Wszystkie kraje usilnie dążą, by cię do niej przywiązać i manipulować tobą. Jak nie będzie
Bo wiesz, niektórzy nie są uzależnieni od plastikowej karty, którą ktoś może ci odłączyć od twoich cyfrowych pieniążków w banku. Wszystkie kraje usilnie dążą, by cię do niej przywiązać i manipulować tobą. Jak nie będzie gotówki, to będą tobą sterować jak chcą. Jeśli zechcą, będziesz musiał pić wodę z kałuży zamiast butelkowanej lub żebrać o kawałek chleba. Będziesz trybikiem w wielkiej machinie z plastikową karteczką w ręku, a w drugiej ze smartfonikiem, który będzie ci mówił jak żyć.
2021-06-29 08:20
w smartfonie jak jadę w trasę. Biorę mapę, atlas, cyrkiel, kalkulator oraz notes i ołówek. Wytyczam, obliczam, notuję. Tak jest lepiej i wygodniej. Nie wiedzą też gdzie jadę.
2021-06-27 09:25
Proste to są automaty w UK i we Włoszech, a u nas same komplikacje. Bilet na skm można kupić na najbliższy pociąg, nie można zmienić stacji odjazdu. Nie można kupić biletu tam i z powrotem. Podobnie jest na stronach
Proste to są automaty w UK i we Włoszech, a u nas same komplikacje. Bilet na skm można kupić na najbliższy pociąg, nie można zmienić stacji odjazdu. Nie można kupić biletu tam i z powrotem. Podobnie jest na stronach koleo i regio, nie ma możliwości zakupu biletu w obie strony, trzeba wszystkie operacje wykonać podwójnie. Nie jest łatwo kupić bilet dla innej osoby ze swojego konta, trzeba się nakombinować. To trochę jak napisy przy guzikach do otwierania drzwi między przedziałami, w Polsce jest długa epistoła, a innych krajach napis OPEN.
2021-06-27 09:44
Poza tym są aplikacje....BLIK itp.
2021-06-27 11:42
2021-06-27 12:21
2021-06-27 09:45
wszystko to co opisałeś jest, tylko trzeba umieć.
2021-06-27 09:50
2021-06-27 10:11
2021-06-27 13:26
Skóra, komóra i mamy kawał gbura. Uważaj bo jak stracisz internet to nie wyjdziesz z domu. Poszukaj apki z rozumam. Po co wypowiadają się "apkowcy" skoro nie korzystają z automatów? Niedługo nie będziecie umieli wody odkręcić bez apki.
2021-06-27 16:44
Ja doskonale pamiętam automaty biletowe we wnęce przy małym przejściu do SKM we Wrzeszczu, do których wrzucało się 5 zł z rybakiem. Korzystałem z nich codziennie. Dziś równie łatwo korzystam z udogodnień technologicznych i elektronicznych, by nie być w tyle jak jakis zgred.
2021-06-29 08:22
z termostatem i WIFi sterowana aplikacją.
2021-06-27 16:12
A co z automatami tramwajowymi? Nie dosc, ze nie na kazdym przystanku sa, to i nie mozna ich stosowac wymiennie z kasami, bo takowych tez nie ma?
2021-06-27 16:40
Należy kupić bilet papierowy w kiosku. Tak jak za komuny. Działało i było dobrze :)
2021-06-27 18:22
dlaczego nie mogę w nich kupić kilku biletów na zapas do skasowania?
Dlaczego nawet nie mogę kupić biletu na przejazd tam i z powrotem?
2021-06-28 09:42
kiedyś tam się dało, jeszcze z rok temu większość biletów kupowałem w automatach na przystanku autobusowym, rzadko bilety na autobusym najczęściej na skm. ale jakiemuś bucowi u wadzy to przeszkadzało, teraz się nie da
2021-06-28 09:21
A automaty sa wolne i sie czesto zacinają jak kiedys komputery m iejszej wielkości
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.