2019-08-30 07:01
Morena jest OK ;-)
2019-08-30 08:39
2019-08-30 08:49
Albo jak Tfusk do Gdańska.
2019-08-30 09:03
5 lat mija. Kiedy nieudacznicy z PiS rozliczą Tuska?
2019-08-31 19:31
2019-08-30 07:03
Pojechalbym, ale powrotu nie bedzie...
W58 to slaby pomysl.
Dlatego ludzie i tak pojada autami
2019-08-30 07:36
2019-08-31 22:56
2019-08-30 08:14
Toc pisza ze beda autobusy powrotne
2019-08-30 08:31
Jeszcze ktoś pomyśli, że Cię nie stać na samochód i co?
2019-08-30 08:50
W58- linia odwozowa... do Wrzeszcza PKP...
Tzn, że po zakończeniu wszystkie linie zmienią numer na W58...
2019-08-30 10:18
Od ok. godz. 5 , 6 jeżdżą już wszystkie inne autobusy i tramwaje.
2019-08-30 13:16
Bo każdy by chciał żeby pod drzwi mieszkanie odwieźć. Fajny pomysł, że uruchomili takie linie bo dojazd komunikacją byłby raczej niemożliwy od godzinie 3-5 w nocy. Uroczystości się zakończą pewnie około godziny 7 więc
Bo każdy by chciał żeby pod drzwi mieszkanie odwieźć. Fajny pomysł, że uruchomili takie linie bo dojazd komunikacją byłby raczej niemożliwy od godzinie 3-5 w nocy. Uroczystości się zakończą pewnie około godziny 7 więc jak ktoś dojedzie linią W58 do Gdańska Głównego albo Wrzeszcza to może dalej pojechać już normalnymi pociągami/autobusami. O tej porze będą już jeździć. Rozumieta czy nadal ni chu chu?
2019-08-30 16:50
kto pomyśli o promie na drugą strone przez kanał portowy, szbciej i taniej
2019-08-30 07:06
Dlaczego ona nie potrafi dogadać się z rządem
2019-08-30 07:34
Bo nie mogą pokazać swoim wyborca że potrafią merytorycznie rozmawiać i się dogadać bo wtedy już by kilka % stracili pośród fanatyków politycznych którym wmowili że wszystko co jest związane z pis jest najgorsze
2019-08-30 07:47
Masz rację, wszystko co najgorsze jest związane z pisem. A większych fanatyków niż pislamiści nie ma.
2019-08-30 17:41
2019-08-30 21:09
2019-08-31 19:32
2019-08-30 08:27
2019-08-30 08:22
Na stolku
2019-08-30 08:22
Tutaj upamiętnimy po prostu bohaterów.
2019-08-31 19:33
2019-08-30 08:32
Żeby przeczytać apel smoleński?
2019-08-30 10:10
2019-08-30 17:43
Pisiory chcą pokazać swoją wyższość i osobno organizują swoje wystepy
2019-08-30 17:59
2019-08-31 19:34
Proszę bardzo, uściślono
2019-08-30 21:07
2019-08-31 11:41
PIS potrafi wszystko zniszczyć. Główne obchody robią w warszawie ale podpinają się pod obchody w Gdańsku kamięń bądą wmurowywać . Wielu gdańszczan będzie w ten dzięń na Westerplatte aby oddać hołd poległym obrońcom więc publika za darmoszkę
2019-08-31 20:23
Bo z pisiorami nikt mądry się nie dogada!!!
2019-08-30 07:07
Najlepiej dronem... ;)
2019-08-31 01:16
mevo
2019-08-30 07:09
Olać historię i religię, to są narzędzia szczucia politycznego i ogłupiania społeczeństwa. Trzeba dzieciom zapewnić solidne lekcje matematyki, ekonomi i informatyki. To jest kierunek rozwoju państwa.
2019-08-30 07:18
widać już nieźle zostałeś ogłupiony. Owszem są dziedziny ważniejsze w które warto inwestować ale i historię warto znać z różnych względów. Ale nie będę tłumaczył jakich bo i tak nie zrozumiesz.
2019-08-30 07:50
Ale nie koszem matematyki, fizyki...
2019-08-30 08:12
Nikt nie napisał że kosztem, ale jako uzupełnienie ogólnej wiedzy. Owszem warto być specjalistą w jakiejś dziedzinie/dziedzinach, ale jak się nie posiada wiedzy ogólnej to zawsze takiej osobie można wciskać kit i nawet o tym nie będzie wiedziała.
2019-08-30 08:34
Olewając przy tym dużo ważniejsze dla człowieka zagadnienia, jak właśnie fizyka i matematyka.
A potem ludzie wierzą w każdą głupotę w TV, bo nie potrafią zweryfikować faktów...
2019-08-30 08:46
Jeśli ktoś ma predyspozycje do bycia informatykiem lub inżynierem to kształci się w tym kierunku, ale jeśli u kogoś dominuje prawa półkula to zostaje rzezbiarzem lub historykiem. Od kiedy matematyka i fizyka są
Jeśli ktoś ma predyspozycje do bycia informatykiem lub inżynierem to kształci się w tym kierunku, ale jeśli u kogoś dominuje prawa półkula to zostaje rzezbiarzem lub historykiem. Od kiedy matematyka i fizyka są ważniejsze od kulturowego dorobku cywilizacji ludzkiej? Jeśli nadejdą czasy, w których będziemy dzielić przestrzeń życiową z Androidami, to właśnie zdolność abstrakcyjnego myślenia będzie nas oddzielać od bezdusznych maszyn, które będą zdolne przewyższać człowieka w kwestiach logicznych.
2019-08-30 08:52
on ma obie lewe półkule, w sumie to nawet półwalce
2019-08-30 09:08
Od zawsze jest ważniejsza...
Mówimy o wiedzy ogólnej, nie szczegółowej.
Chcesz znać szczegóły dowolnej dziedziny, spoko, rozwijaj się w tym kierunku.
Co do abstrakcyjnego myślenia,
Od zawsze jest ważniejsza...
Mówimy o wiedzy ogólnej, nie szczegółowej.
Chcesz znać szczegóły dowolnej dziedziny, spoko, rozwijaj się w tym kierunku.
Co do abstrakcyjnego myślenia, chyba nie do końca rozumiesz temat...
Maszyny już dawno przewyższają nas w logice.
Nie zgadniesz tylko, czego używam na codzień, żeby je zaprogramować :)
No i standardowe humanistyczne hasło:
"Nie po to jestem humanistą, żeby uczyć się matematyki."
"O, głupi inżynier zrobił literówkę, każdy ma się uczyć tego, co ja lubię"
Znasz to skądś? :)
2019-08-30 09:45
się nie uważali za wybawców świata (sam jestem inżynierem) i stawiali zdolności analitycznego myślenia na piedestale, bo gdyby tak było to Dirac byłby papieżem, a Feynmann zostałby dyktatorem Konglomeratu Uciśnionych
się nie uważali za wybawców świata (sam jestem inżynierem) i stawiali zdolności analitycznego myślenia na piedestale, bo gdyby tak było to Dirac byłby papieżem, a Feynmann zostałby dyktatorem Konglomeratu Uciśnionych Programistów i Inżynierów. Można zarzucić socjalizmowi wiele rzeczy, ale trzeba przyznać że system ten sprzyjał kształtowaniu inteligentnych ludzi od małego. W dobie towarowego fetyszyzmu, człowiek jest traktowany zwyczajnie jako towar, środek produkcji, który trzeba utemperować pod istniejące potrzeby rynku (patrz zapotrzebowanie na programistów). Nie liczy się ogólna wiedza, ale to czy będziesz miał szczegółową wiedzę na temat szeregów Fouriera. A co do abstrakcyjności, to chciałbym znać Twoje zdanie na temat tego konstruktu skoro ja nie bardzo rozumiem temat xD
2019-08-30 10:21
Ale niestety system szkolnictwa wybitnie przecenia istotność wiedzy z dziedzin humanistycznych.
Tu nie chodzi o wyższość całkowania nad czytaniem łaciny, tylko o zestaw podstawowej wiedzy, który każdy
Ale niestety system szkolnictwa wybitnie przecenia istotność wiedzy z dziedzin humanistycznych.
Tu nie chodzi o wyższość całkowania nad czytaniem łaciny, tylko o zestaw podstawowej wiedzy, który każdy człowiek powinien zdać.
Zwróć uwagę, że nikt się nie dziwi, kiedy ktoś mówi "nie ogarniam matematyki", za to "nie wkułem historii" nagle budzi tonę zastrzerzeń.
2019-08-30 10:30
Ile razy słyszy się jak to brak podstawowej wiedzy matematycznej jest powszechnie akceptowalny, wręcz przeciwnie, w niektórych środowiskach jest traktowany jako nobilitacja społeczna
2019-08-30 13:57
efekty kształtowania inteligentnych ludzi od małego były najbardziej widoczne przy urnach podczas ostatnich wyborów.
2019-08-31 11:41
Co ty wciskasz tą fizykę i matematykę. Póżniej taki matematyk nie wie gdzie leży Grenlandia. Nie rozróżni gotyku od secesji. Dla niego budynek to budynek.
2019-08-30 10:22
A potrzebne do czegos sa te bzdury?
2019-08-30 14:20
Bzdury? Cały współczesny świat to nauki ścisłe. Nawet to że umieściłeś tu swego posta, za pomocą modlitwy by się tu nie znalazł.
2019-08-30 07:54
Dobrze, to z jakich względów lepiej we współczesnym świecie znać historię lepiej niż ekonomię, matematykę czy informatykę? Podaj mi te różne względy.
2019-08-30 08:09
A jak z czytaniem z zrozumieniem ? No właśnie tu jest ogromny problem. Pokaż w którym miejscu napisałem że "lepiej znać historię" Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz aż do skutku. Pozdrawiam
2019-08-30 08:20
Właśnie ze zrozumieniem, a teraz w Polsce wszystko toczy się głównie wokół historii i religii. Dlatego napisałem żeby to olać. Polska szkoła? Dwie godziny religii, a jedna godzina biologii, czy informatyki. Jeszcze jakieś pytania?
2019-08-30 07:36
No tak i wtedy będzie można mówić o "polskich obozach smierci" oraz że to źle słowo Polaka wywołało wojnę. O to co chodzi?
2019-08-30 09:09
Zgadnij, co szkodzi nam bardziej?
2019-08-30 10:24
Kogo obchodzi jakis dlug, budzet itp?
2019-08-30 07:56
Nieodzownymi składowymi każdej kultury jest historia i religia m. innymi. Czym ty jesteś?
2019-08-30 08:06
Tak, ale nie przede wszystkim. Będziesz się modlił i historię wspominał zamiast tworzyć coś nowego? Czym Ty jesteś?
2019-08-30 08:52
A co tworzysz nowego? Napisz nam, daj przykład :-)
2019-08-30 09:10
A teraz powiedz, jaki pożytek mamy z historyków :)
2019-08-30 10:25
Beda opisywac ewentualne sukcesy tychze dronow. Moze wspomna o programiscie..
2019-08-30 11:55
Wisi mi, czy moje nazwisko będą powtarzać ludzie, będę się cieszył, że zrobiłem coś pożytecznego.
Humanista dąży w 90% do upamiętnienia samego siebie. Kwestia ego?
2019-08-30 14:40
"I tu widzisz podstawową różnicę między humanistą a normalnym człowiekiem :)" I Ty wytykasz komuś EGO hahaha
2019-08-30 17:48
2019-08-30 17:47
2019-08-30 14:00
to możliwe. ale co jeżeli ta najlepsza religia wspiera pedofilię, łapówkarstwo i zakłamanie? czym wobec tego ty jesteś?
2019-08-30 17:48
2019-08-30 17:45
2019-08-30 08:27
Będziesz wszystkim wciskał na siłę specjalizowanie się w naukach ścisłych, mimo iż dana osoba nie ma do tego predyspozycji?
2019-08-30 09:44
Skoro masz taki, a nie inny światopogląd to przynajmniej nie kwestionuj opinii biegłego inżyniera, mechanika czy innego specjalisty.
2019-08-30 10:56
Tylko, że ja też jestem inżynierem xD
2019-08-30 17:34
Ta. Inżynier XD
2019-08-30 17:50
2019-08-30 17:53
Nie wystarczy zdobyć wiedzę, trzeba jeszcze z niej korzystać xD
2019-08-30 10:23
Mowa o edukacji podstawowej.
2019-08-30 10:31
ze wszystkim masz absolutną rację, lecz prawdziwą historię należy znać.
2019-08-30 14:26
Tylko którą prawdziwą? Obecną wg karakana?
2019-08-30 17:51
Z lekcji niemieckiej że wojna trwała 1 dzień ?
2019-08-30 17:38
Nie ma czegoś takiego jak "prawdziwa historia". Dlatego właśnie nie powinno być takiego przedmiotu, bo tylko miesza w głowach dzieciakom.
2019-08-30 15:10
W punkt. Ja bym nawet tego zakazał w ogóle. Ewentualnie historię niech zgłębiają studenci.
2019-08-30 17:42
2019-08-30 17:55
Mącą to ci wszyscy domorośli historycy i specjaliści od wiary.
2019-08-30 22:04
2019-08-30 07:11
2019-08-30 15:11
Porządni to ci co wielbią wyklętych?
2019-08-30 17:51
Rozwiń swoje oświecenie czy czego cię nauczyli ?
2019-08-30 07:11
2019-08-30 08:16
Po uroczysrosciach beda juz jeadzily normalne linie wiec jest mozliwosc powrotu w kazde miejsce miasta
2019-08-30 13:52
2019-08-30 09:28
umiesz czytać ze zrozumieniem? wyraźnie jest napisane że linie będą czekać na odwiedzających do końca uroczystości, może potrzeba założyć okulary?
2019-08-30 09:38
a Ty dzbanie umiesz? Trasa powrotna jest zupełnie inna niż trasa linii dojazdowych.
2019-08-30 10:26
Ty za to kubku przeczytales chyba co drugie slowo..
2019-08-30 21:10
2019-08-30 07:11
2019-08-30 07:36
Słaby z Ciebie troll
2019-08-30 07:51
Twoje komentarze to woda na młyn dla trolla. Dla Ciebie łapka w dół bo się ciskasz do trolla. Dla trolla Magdaleny łapka w górę za kreatywność i poczucie humoru.
2019-08-30 12:46
2019-08-31 06:57
Magda przepraszam rozbilem Merca więc jedziemy autobusem
2019-08-30 07:13
2019-08-30 07:50
2019-08-30 08:16
I zatańczy kankana.
2019-08-30 08:27
2019-08-30 08:35
2019-08-30 09:02
tata jest doktorem.
2019-08-30 09:29
2019-08-30 07:19
Niech sobie (nie)rząd sponsoruje sam swoją farsę... Nawet taką ważną rocznicę potrafili zniszczyć... Nie zaprosić prezydenta Rosji... Wroga i poniekąd sojusznika... Trzeba swoje urazy schować w kieszeń i się zachować godnie, ale widać mały człowiek, ale wielki kompleks...
2019-08-30 07:38
Teraz źle to ruskich nie zaprosili a jak by zaprosili to by osadzono o współpracę z Rosją. Tak źle i tak nie dobrze :) ale wam platfusa się nie dogodzi
2019-08-30 07:42
Wojna dotknęła wszystkich Polaków a nie tylko tych z prawej czy lewej, to twój zasr*ny obowiązek o tym pamiętać i to szanować, A polityka głęboko w nosie...
2019-08-30 08:23
Znawco historii.
2019-08-30 22:45
2019-08-31 20:15
2019-08-30 10:38
Ale przecież to pis tworzy podziały. Widać po Twoim komentarzu.
2019-08-30 15:36
Rosja, mimo wcześniejszych deklaracji złożonych Hitlerowi przystąpiła do wojny dopiero 17 września oczekując na reakcję Aliantów. Kilkadziesiąt lat po wojnie w Rosji dalej nas nie kochają i pokazują to przy każdej okazji więc i my nie powinniśmy się specjalnie przejmować.
2019-08-31 11:05
zadnego sojusznika tylko co najwyzej sojusznika naszych sojusznikow to po pierwsze a po drugie nie przyszli nas wyzwalac tylko zwyczajnie jedyna sensowna droga do berlina prowadzila przez Polske i tyle.
2019-08-31 22:09
Historia to nie jest dzi(e)..a! Troll ruski albo głąb. Smutne
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.