2016-05-08 18:09
2016-05-09 05:46
innaczej by go ciagle nie wybierali i by nie mial tylu mieszkan.
2016-05-12 16:22
tata sie za ciebie wstydzi w Brukseli.
2016-05-08 18:14
Z nowoczesnością obecnych składów nie da się dyskutować. Ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że stare 105 były bardziej przestronne.
2016-05-08 20:11
W nowych jest za mało foteli, ludzie stoją zamiast siedzieć
2016-05-08 20:15
Jak chcesz zawsze siedzieć w tramwaju to se zostań motorniczym.
2016-05-08 22:00
w swoim samochodzie.
Może przed ofensywą modernizacyjną i budową nowych odcinków trzeba było pomyśleć o szerszej skrajni jak zrobili w Olsztynie?
Może rozwiązanie tramwaju 32m który ma aż 4 przeguby nie jest najlepsze? Zobacz tramwaje twist - dłuższe i mniej członów.
Może trzeba pokombinować a nie myśleć że się nie da?
2016-05-09 08:40
W innych miastach sie da. W Krakowie jezdzi tramwaj jaki ma 100 miejsc siedzacych, a nie 40 jak w Gdansku
2016-05-09 09:23
Nie zwróciłeś uwagi przy wsiadaniu.
2016-05-09 12:20
Kolejne kupowane tramwaje mają być dwuczołowe i mieć długość 42 metry.
2016-05-09 21:00
To porównaj sobie wnętrze Pesy i Bombardiera, będziesz wiedział gdzie mogą być te fotele.
2016-05-08 21:13
Niestety Swingi w porównaniu z Jazzami Duo wyglądają jak prototypy przy finalnym produkcie. Swingi mają zwykłe wózki, co wymusza zabudowanie części wnętrza i to niewygodne ustawienie krzeseł pod kątem, co ogranicza
Niestety Swingi w porównaniu z Jazzami Duo wyglądają jak prototypy przy finalnym produkcie. Swingi mają zwykłe wózki, co wymusza zabudowanie części wnętrza i to niewygodne ustawienie krzeseł pod kątem, co ogranicza przestrzeń. Jazzy mają wózki bezosiowe, dzięki czemu jest więcej miejsca. Jeszcze mocno pochyła podłoga na przegubach, podczas gdy w Jazzach jest ona prawie płaska i niepraktyczne rozmieszczenie niektórych poręczy, choć w Jazzach też idealnie nie jest, bo nadal górne poręcze są za wysoko dla ludzi średniego wzrostu.
2016-05-09 01:00
gdzieś ta myśl inżynieryjna musi powstawać - przecież nie na korpo-mitingach, tylko właśnie po takich smutnych doświadczeniach, że w starej 105-tce siadało więcej narodu, niż w nowoczesnym swingu. swingi świetnie wyglądają z zewnątrz i łamią serca na prezentacjach w powerpoincie, ale tak na codzień to ja wolałem kolebiące 105-tki
2016-05-09 13:20
Mi najlepiej jeździ się Bombardierem :) Szkoda, że ich tak mało jest
2016-05-09 17:36
ergonomia na pałę!
2016-05-09 17:40
"Peunosprawnego" - Ty Misiu na serio?
2016-05-08 18:14
Tylko żeby skóry na siedzeniach były
2016-05-08 18:18
Jeszcze jakieś życzenia ,to niewiele.
2016-05-08 19:28
Jeszcze alufelgi i spoilery.
2016-05-08 19:31
Ja tak nieśmiało bym poprosił o jakiś chip tuning. i może karbonowe klamki? prosze...
2016-05-08 19:33
I jeszcze tłumiki, buczące tłumiki to podstawa.
2016-05-09 18:03
2016-05-08 19:43
mówi się - żeby tramwaj "był w skórze"
2016-05-09 09:49
Ja poproszę w hajlajnie w tedei :D
2016-05-09 12:56
Bedzie od pasjb b5. Moze zrobia przy okazji cip tuning hehe
2016-05-12 16:24
2016-05-08 18:36
Od lat kupują złom ,nie do naprawy nowe są sprowadzane nie na nasze wymogi polskich rozkładów i przepływu ludności, Władza daje zarobić obcym nie polskim zakładom, bo siedzi w kieszeni u niemców.
2016-05-08 19:40
Na wymogi naszych rozkładów to muszą teleporter wynaleźć.
2016-05-08 18:39
Nie lepiej oddać te tramwaje po taniości gdzieś w biedniejsze rejony Polski? Tam sobie wyremontują a u nas sie kupi nowe.
2016-05-08 19:09
2016-05-08 18:56
Mam nadzieję, że będą to pierwsze składy z WC na pokładzie, niektóre trasy w Gdańsku są bardzo długie.
2016-05-08 19:23
2016-05-09 14:55
Ale to w dawnych studenckich czasach. Ech, pętla na Stogach o 23 wyglądała tak romantycznie...
2016-05-08 19:39
2016-05-08 19:41
Wagon barowy z piwem i fast foodem juz masz w co drugim składzie.
2016-05-09 12:49
jestem za !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2016-05-09 18:09
2016-05-09 02:22
.. się wysikaj, a nie w tramwaju!
2016-05-09 10:51
Od razu wszyscy by mieli niezapomniana podroz
2016-05-08 19:01
Moze ktoś wpadnie na pomysl jak zmodernizować tory by tramwaje nie halasowaly, mysle ze Nobel gwarantowany!
2016-05-08 19:41
Nic nie trzeba wymyślać. Takie tory są w każdym mieście na zachód od Odry.
W Polsce może będą, gdy znowu trafi pod niemiecką okupację.
2016-05-08 22:15
Tory zawsze będą głośne. Na Zachodzie są tak samo głośne jak w Polsce. Metal, tarty o metal zawsze będzie dużo głośniejszy i mniej komfortowy niż gumowe opony autobusu jadące po asfalcie z domieszką kauczuku, którego to pas jezdni został wyznaczony zamiast torów tramwajowych.
2016-05-08 19:11
2016-05-09 00:29
My mamy trajtki. Gdańsk i Elbląg mają tramwaje. Tylko Elbląg nowocześniejsze.
2016-05-09 06:21
ja się cieszę że tych szrotów u nas nie ma....i jestem zadowolona że mamy nasze trajtki....za to ty udowodniłeś że masz kompleksy...
2016-05-08 19:15
firma Bojanowskiego czy Lisieckiego?...
2016-05-08 19:37
U mnie do kupienia są 15 letnie Passki w TeDeju i to są igiełki nówki sztuki po pierwszym właścicielu w Polsce i nic nie trzeba modernizować tylko lać i jeździć.
2016-05-08 22:06
moze pogadamy o tych paskach
2016-05-08 22:56
Przeciętny tramwaj rozpoczyna pracę o 4 rano a kończy o 22-24. rozpędza się i hamuje nie tylko na światłach ale i na przystankach - nie ma maszyn wiecznych
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.