2017-03-12 14:04
lisickiego firma zrobi
2016-05-08 18:14
Tylko żeby skóry na siedzeniach były
2016-05-12 16:24
2016-05-08 18:18
Jeszcze jakieś życzenia ,to niewiele.
2016-05-09 18:03
2016-05-08 19:33
I jeszcze tłumiki, buczące tłumiki to podstawa.
2016-05-08 19:31
Ja tak nieśmiało bym poprosił o jakiś chip tuning. i może karbonowe klamki? prosze...
2016-05-08 19:28
Jeszcze alufelgi i spoilery.
2016-05-09 12:56
Bedzie od pasjb b5. Moze zrobia przy okazji cip tuning hehe
2016-05-08 19:43
mówi się - żeby tramwaj "był w skórze"
2016-05-09 09:49
Ja poproszę w hajlajnie w tedei :D
2016-05-08 18:09
2016-05-09 05:46
innaczej by go ciagle nie wybierali i by nie mial tylu mieszkan.
2016-05-12 16:22
tata sie za ciebie wstydzi w Brukseli.
2016-05-10 17:53
Kupując nowe mamy nadzieję że sprzęt będzie służył wiele lat. Patrząc na obecny stan tramwajów tych nowszych mam wiele wątpliwości czy dojadę do kolejnego przystanku. Zgłaszane usterki nie są naprawiane następnego dnia
Kupując nowe mamy nadzieję że sprzęt będzie służył wiele lat. Patrząc na obecny stan tramwajów tych nowszych mam wiele wątpliwości czy dojadę do kolejnego przystanku. Zgłaszane usterki nie są naprawiane następnego dnia kto inny dostanie skład i inne usterki wpisze a te z poprzedniego? Autobusy katastrofa brudne i śmierdzące siedzenia w każdym coś tłucze i wali. Hałas zwłaszcza w tylnej części jak w czołgu(gliździe może pasuje był trepem i lubi odznaczenia). Awaria wietrzenia, awaria sterowania silnikiem, awaria układu hamulcowego ebs abs, urywajace się drzwi. I tak się dba o nowy tabor. Kierowników dyspozytorów i reszty od powielania papierków za szczelnie zamkniętymi drzwiami na zajezdniach wiecej niż mechaników. Pozdrawiam byspozytorów na hallera wiecznie grających w gry na firmowych komputerach.
2016-05-09 19:17
Tramwaje bywają często bardzo brudne ,siedzenia oblepione starym brudem, uchwyty do trzymania są klejące ,świadczy to o tym że tramwaje nie są dokładnie sprzątane. Sprzątanie powinno polegać na usuwaniu brudu. Mieszkam przy linii tramwajowej ,zdarza się usłyszeć też takie tramwaje które mają chyba kwadratowe koła ,tak bardzo hałasują .
2016-05-10 10:05
Myj sie przed wejsciem do tram nie bedziesz brudzil
2016-05-08 18:14
Z nowoczesnością obecnych składów nie da się dyskutować. Ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że stare 105 były bardziej przestronne.
2016-05-08 20:11
W nowych jest za mało foteli, ludzie stoją zamiast siedzieć
2016-05-08 20:15
Jak chcesz zawsze siedzieć w tramwaju to se zostań motorniczym.
2016-05-09 21:00
To porównaj sobie wnętrze Pesy i Bombardiera, będziesz wiedział gdzie mogą być te fotele.
2016-05-08 22:00
w swoim samochodzie.
Może przed ofensywą modernizacyjną i budową nowych odcinków trzeba było pomyśleć o szerszej skrajni jak zrobili w Olsztynie?
Może rozwiązanie tramwaju 32m który ma aż 4 przeguby nie jest najlepsze? Zobacz tramwaje twist - dłuższe i mniej członów.
Może trzeba pokombinować a nie myśleć że się nie da?
2016-05-09 12:20
Kolejne kupowane tramwaje mają być dwuczołowe i mieć długość 42 metry.
2016-05-09 08:40
W innych miastach sie da. W Krakowie jezdzi tramwaj jaki ma 100 miejsc siedzacych, a nie 40 jak w Gdansku
2016-05-09 09:23
Nie zwróciłeś uwagi przy wsiadaniu.
2016-05-08 21:13
Niestety Swingi w porównaniu z Jazzami Duo wyglądają jak prototypy przy finalnym produkcie. Swingi mają zwykłe wózki, co wymusza zabudowanie części wnętrza i to niewygodne ustawienie krzeseł pod kątem, co ogranicza
Niestety Swingi w porównaniu z Jazzami Duo wyglądają jak prototypy przy finalnym produkcie. Swingi mają zwykłe wózki, co wymusza zabudowanie części wnętrza i to niewygodne ustawienie krzeseł pod kątem, co ogranicza przestrzeń. Jazzy mają wózki bezosiowe, dzięki czemu jest więcej miejsca. Jeszcze mocno pochyła podłoga na przegubach, podczas gdy w Jazzach jest ona prawie płaska i niepraktyczne rozmieszczenie niektórych poręczy, choć w Jazzach też idealnie nie jest, bo nadal górne poręcze są za wysoko dla ludzi średniego wzrostu.
2016-05-09 01:00
gdzieś ta myśl inżynieryjna musi powstawać - przecież nie na korpo-mitingach, tylko właśnie po takich smutnych doświadczeniach, że w starej 105-tce siadało więcej narodu, niż w nowoczesnym swingu. swingi świetnie wyglądają z zewnątrz i łamią serca na prezentacjach w powerpoincie, ale tak na codzień to ja wolałem kolebiące 105-tki
2016-05-09 13:20
Mi najlepiej jeździ się Bombardierem :) Szkoda, że ich tak mało jest
2016-05-09 17:36
ergonomia na pałę!
2016-05-09 17:40
"Peunosprawnego" - Ty Misiu na serio?
2016-05-08 18:56
Mam nadzieję, że będą to pierwsze składy z WC na pokładzie, niektóre trasy w Gdańsku są bardzo długie.
2016-05-08 19:39
2016-05-09 18:09
2016-05-08 19:41
Wagon barowy z piwem i fast foodem juz masz w co drugim składzie.
2016-05-09 12:49
jestem za !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2016-05-08 19:23
2016-05-09 14:55
Ale to w dawnych studenckich czasach. Ech, pętla na Stogach o 23 wyglądała tak romantycznie...
2016-05-09 02:22
.. się wysikaj, a nie w tramwaju!
2016-05-09 10:51
Od razu wszyscy by mieli niezapomniana podroz
2016-05-09 17:37
siedzenia, okna wszystko do luftu.
2016-05-09 09:22
Ciekawe skąd się biorą tak wysokie koszty produkcji?
2016-05-09 10:56
2016-05-09 15:38
Ktoś pewnie byłby w stanie to uzasadnić i zaspokoić ciekawość. Trolom dziękuję...
2016-05-08 20:00
Te niemieckie powinni zezłomować, rzadko jeżdżę tramwajami ale lepsze były te stare, germańskie to porażka, te siedzenia tyłem do kierunk jazdy to w ogóle lipa jak ktoś ma więcej niż 180cm to kolanami obija pasażera z naprzeciwka, podejrzewam że lepiej byłoby jezdzić drezyną jak bracia daltonowie.
2016-05-08 22:31
One są dwukierunkowe więc zawsze któreś z siedzeń będzie przeciwnie do kirunku jazdy
2016-05-09 15:36
2016-05-08 20:10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.