Opinie (172) 1 zablokowana

  • Bilety

    Pomysł dobry, ale to powinno dotyczyć tylko uczniów/studentów oraz osób zameldowanych, W trójmieście oraz zameldowanych w miastach na trasie SKM Gdańsk Śrudmieście-Lębork. Czyli każdy kto jest zameldowany w Lęborku,

    Pomysł dobry, ale to powinno dotyczyć tylko uczniów/studentów oraz osób zameldowanych, W trójmieście oraz zameldowanych w miastach na trasie SKM Gdańsk Śrudmieście-Lębork. Czyli każdy kto jest zameldowany w Lęborku, Wejherowie, Rumi, Trójmieście itd. Będzie miał bilet 150zł/75 złotych. Lub chociaż dla osób zameldowanych/uczących się w woj. Pomorskim dać takie ceny, a reszta niech płaci jako turyści te 230 złotych.

    • 0 0

  • szkoda (12)

    tyle lat a włodarze i firmy z trójmiasta nie potrafią współpracować,zostaje zaprosić włodarzy z Wawy do współpracy a wówczas bilet będzie może po czysta albo i więcej.

    • 54 3

    • Aglomeracja Warszawska to jedno duże miasto, a tutaj mamy dwa duże miasta, to utrudnia znacznie (4)

      • 1 5

      • to nie utrudnia (1)

        To pokazuje, gdzie tkwi sedno problemu...

        Warszawa to duże miasto i dzielnice mają swoje samorządy.
        Musiały się dogadać...

        • 6 0

        • Wawa duże miasto

          dzielnice nie mają nic do powiedzenia ;-)
          a, że duże miasto to nie ma znaczenia.
          Wawa musiała się dogadać ze wszystkimi mniejszymi gminami-miastami,, których jest sporo....
          Pruszków (62 623), Piastów

          dzielnice nie mają nic do powiedzenia ;-)
          a, że duże miasto to nie ma znaczenia.
          Wawa musiała się dogadać ze wszystkimi mniejszymi gminami-miastami,, których jest sporo....
          Pruszków (62 623), Piastów (22 617), Piaseczno (48 450), Wołomin (37 138), Marki (35 461), Ząbki (35 336), Łomianki (25 058) - łącznie jakieś 3 mln mieszkańców ;-)
          Czy powyższe miejscowości są mniejsze od:
          Pruszcz (31 135), Sopot (35 562) Wejherowo (49 927)
          Nie sądzę :D

          • 0 0

      • Śląsk ma wspólny bilet!!!

        • 2 0

      • Szczegolnie jak wladza ma problemy z ego i sie wzajemnie nie znosi.

        • 2 0

    • nie po czysta (2)

      a po sto...
      Tak jak w Wawie...

      • 2 0

      • W Warszawie korzystanie z komunikacji zbiorowej jest czasem nawet przyjemnoscia. (1)

        Gdansk jest w tej materii jakies sto lat za Warszawa, a dystans ciagle sie zwieksza.

        • 4 0

        • potwierdzam

          Metro to piękna sprawa ( w godz. szczytu co 1,30 min.), czekanie na autobus, tramwaj po 5-10 min to przyjemność. Cena biletu najtańsza w całej PL!!!!

          • 0 0

    • opinia

      W Wawie bilet obejmujący gminy ościenne kosztuję 100 zł miesięcznie, a na trzy miesiące 250 zł :D Tak działa Wawa :) Pozdro!

      • 0 0

    • (2)

      włodarza, który najbardziej chciał tego biletu niestety juz z nami nie ma ;(

      • 9 5

      • Oj jaka szkoda, że przez te kilkanaście lat biedaczek nie zdązyl.

        • 3 2

      • Jedyne niestety jakie może dotyczyć tej persony, to że niestety nie odsiedział wyroku za machlojki. Bo w pozorowaniu chęci wspólnego biletu miał taki sam udział jak obecna trójca.

        • 8 12

  • Ogólnie to się nie da, a jak się da to nikomu nie będzie się opłacało

    Tak działają samorządy - kosić kasę tak, dogadać się, zrobić coś dla dobra wspólnego - same problemy, a po co? a na co? a kto zapłaci? Jakoś za stadion dla kopaczy i rydwan płacą bez mrugnięcia okiem.

    • 2 0

  • Komunikacja nie powinna nigdy być sprawą samorządu/państwa! (5)

    Tylko wolny rynek!

    • 1 7

    • Brytole próbowali (2)

      po serii katastrof kolejowych wycofali się rakiem...

      • 1 1

      • No i? (1)

        • 0 1

        • znacjonalizowali

          I obecnie ich kolej dziala...

          • 0 0

    • (1)

      takjest.
      a drogi powinny być utrzymywane z myta pobieranego od przejeżdżających
      wszystkie drogi, nawet polne, nawet uliczki starego miasta,
      bramki poboru opłat na każdym rogu
      (bezrobocie by znikło z dnia na dzień)
      precz z socjalizmem, niech żyje
      średniowiecze

      • 4 2

      • Lepsze takie "średniowiecze" niż te socjalistyczne absurdy!

        • 2 1

  • (1)

    Obecna organizacja tego transportu to jeden wielki syf. Zaorać ten nikomu niepotrzebny twór zwany mzkzg. po co na siłę wciągać w to Wejherowo i Pruszcz Gdański? Nikt tam nie jeździ, więc nie ma z tych podróży dochodów, a

    Obecna organizacja tego transportu to jeden wielki syf. Zaorać ten nikomu niepotrzebny twór zwany mzkzg. po co na siłę wciągać w to Wejherowo i Pruszcz Gdański? Nikt tam nie jeździ, więc nie ma z tych podróży dochodów, a koszty utrzymania połączeń wzrastają mocno. Niech dogadają się Gdańsk, Gdynia i Sopot i zrobią prawdziwy bilet trójmiejski, który spełni wymagania 99% podróżujących. Kaszuby nie są tu do niczego potrzebne, robią tylko za hamulec we wdrażaniu tego biletu.

    • 3 3

    • MZKZG jest dobrym pomyslem

      Problem w tym, ze udzielne ksiestwa wykastrowaly jego mozliwosci i sprowadzono ten zwiazek do prostego sumatora taryf.
      Bo przeciez zadne miasto nie pozwoli zrobic krzywdy "swojej", komunalnej spolce...

      • 0 0

  • Władze miasta i ZKM Gdynia nie szanują mieszkańców którzy płacą w Gdyni podatki! (9)

    Dlaczego w Gdyni nie można ma bilecie miesięcznym ZKM podróżować SKM na terenie miasta? W Gdańsku od 18 miesięcy jest taka możliwość a w Gdyni jak zwykle tysiące powodów aby nie usprawnić podróżowania po mieście.

    • 82 3

    • (5)

      Bo dotychczas wielkie pieniądze pchali w roszczeniowych kierowców. Na szczęście już się to zmieniło i ładnie wypracowane zyski z SPP trafią w końcu na rozwój komunikacji miejskiej.

      • 5 14

      • (3)

        Raczej na spłatę zadłużenia, w lipcu pokazali gdzie mają pasażerów, zmniejszając częstotliwość jazdy autobusów.

        • 15 0

        • od kiedy nie chodzicie już na boso możecie częściej przemierzać wasze miasto z buta. (1)

          To zdrowe!

          • 1 1

          • ale malo

            Efektywne.

            • 0 0

        • SKM poza szczytem tez jezdzi tragicznie. Co pol h wieczorem, albo i co 40 min.

          • 2 3

      • Ten to lubi w tyłek

        Myśli, że zwiększanie podatków w stronę SPP będzie na jego korzyść. A może darowizny dla miasta też chcesz zrobić?

        • 1 1

    • ale o co ci chodzi? Dostałeś super lotnisko? Masz Lizdud-a?

      Niedługo zresztą będziesz go zachwalał...

      • 3 0

    • Polecam podatkową wyprowadzkę z Gdyni w ramach podziękowania, skutecznie poprawia nastrój (1)

      • 14 1

      • To już zrobił za wielu mieszkańców Morawiecki.

        • 1 5

  • Niestety to rozwiązać może tylko ustawa metropolitarna (1)

    Metropolia jest zobowiązana do zorganizowania transportu, a nie poszczególne gminy + SKM. Jakim cudem chcemy, żeby wspólny bilet kosztował tylko dwa razy więcej niż jego warszawski odpowiednik?! Mamy 4 zarządy organizujące transport w Trójmieście!
    By żyło się lepiej....

    • 0 1

    • Warszawa obsluguje wiele miast satelickich

      Slask ma "wspolny bilet" od niepamietnych czasow.
      "Metropolia" czy inna czapka do tego nikomu (oprocz urzednikow) nie jest potrzebna.

      • 1 0

  • Złota robota całe życie pracować nad biletem metropolitalnym. Trzeba wydłużyć jeszcze bo pandemia... masakra.

    • 2 0

  • Wiadomości lokalne, 24 września 2087 roku: (1)

    1. Trwają ostatnie uzgodnienia w sprawie wprowadzenia wspólnego biletu SKM/ZTM/ZKM/MZK
    2. Już za miesiąc zakończy się remont uszkodzonego odcinka jezdni ulicy Janka Wiśniewskiego w Gdyni
    3. Rozstrzygnięto przetarg na dostawę pierwszych pięciu elektrycznych autobusów dla ZTM Gdańsk

    • 4 0

    • I są już plany budowy Nowej Wyzwolenia,która ma wyprowadzić ciężki transport portowy z ul.Wyzwolenia w Nowym Porcie,środka osiedla mieszkaniowego.

      • 2 0

  • Proszę o wytlumaczenie (2)

    Niepewność budżetu po wprowadzeniu Nowego Ładu - czy znaczy to ze Nowy Ład to kolejne podwyzki cen i podatków?

    • 6 0

    • Brakuje 9 mln aby obniżyć cenę biletu łączonego (1)

      Przecież to są grosze w skali całego budżetu trójmiejskich miast. Podpowiem gdzie można znaleźć brakujące kwoty: wystarczy aby miasta nie ładowały paru milionów rocznie w kluby piłkarskie, które są firmami prywatnymi.

      • 3 0

      • i nie sponsorować bursztynowego stadionu....

        • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.