Opinie (37) 3 zablokowane

  • Nigdy nie potrzebowałem żadnych kabli, mam Fiata, na benzynę, może w tym problem... (5)

    • 10 0

    • dużego fiata czy małego fiata?

      • 0 0

    • Fatalna Imitacja Auta Turystycznego 1-osobowego 2-drzwiowego 6-krotnie p-rzepłaconego

      • 2 1

    • a co marka pojazdu i rodzaj paliwa tutaj zmienia? (2)

      skoro i tak wszędzie są te same akumulatory?

      • 0 1

      • (1)

        Lans

        • 0 0

        • Nigdy nie potrzebowałem...

          Ale nadejdzie taki dzień, że przekręcisz kluczyk , a stacyjka będzie nadal niepodświetlona.

          • 0 0

  • (3)

    plakiem w dolot i ruszy z kopyta :) a jak trudniejszy przypadek dokonujący żywota to i w turbinę można bezpośrednio

    • 5 7

    • Jak nie ma prądu do kręcenia rozrusznikiem, to plak ci nie pomoże.

      • 4 0

    • Ta, dożylnie chyba

      • 0 0

    • ale bzdury

      • 0 0

  • W moim aucie mam fabryczny (5)

    Oryginalny akumulator Hondy, który ma już 14 lat. Pali od razu. Tylko jak jest bardzo niska temperatura, duża wilgotność i auto stoi powyżej kilku dni wówczas kręcenie wydłuża się z 1 do 3 sekund. Ale nie o tym. Zamiast

    Oryginalny akumulator Hondy, który ma już 14 lat. Pali od razu. Tylko jak jest bardzo niska temperatura, duża wilgotność i auto stoi powyżej kilku dni wówczas kręcenie wydłuża się z 1 do 3 sekund. Ale nie o tym. Zamiast kabli zainwestowałem w power bank do samochodu. Mimo że sam z niego nie korzystałem to już kilka innych aut z niego uruchomiłem bez tracenia czasu i zabawy. Warto kupić o troszkę więcej mocy niż teoretycznie jest potrzebna a to dlatego że na jednym ładowaniu więcej razy można go uzyc. Wersja dla benzyn do 3.5 litra potrafi odpalić starego (2.0) dizla z całkowicie zerowym aku. A oprócz tego naładuje laptopa :) więc może redakcja zrobi obiektywny test takich powerbankow?

    • 17 1

    • Zgadzam się z przedmówcą

      Też mam takie auto w tym wieku i też z fabryką pod maską.
      Tak, też mam power bank ale to Bosma 12Ah i potwierdzam jego skuteczność. Ostatnio latem odpalałem z niego auto sąsiadki (jakiś golf). Odpalił od razu.

      Też mam takie auto w tym wieku i też z fabryką pod maską.
      Tak, też mam power bank ale to Bosma 12Ah i potwierdzam jego skuteczność. Ostatnio latem odpalałem z niego auto sąsiadki (jakiś golf). Odpalił od razu. Kabli pozbyłem się już w zeszłym roku, bo też woziłem awaryjnie. Teraz mam tylko to.
      Niestety wiele osób siedzących za kierownicą nie jest kierowcami i nie potrafią wykonać prostych rzeczy. A dla niektórych nawet obsługa takiej nowoczesnej technologi jutra jaką są kierunkowskazy to rzecz niewykonalna....

      • 6 0

    • (3)

      Po co kupiłeś powerbank, skoro nie masz problemów z aku? Mi akurat takie ustrojstwo spaliło rozrusznik, więc nie jest hopsiup.

      • 0 1

      • Bo ma może drugie auto (2)

        Albo lubi się zabezpieczyć na wszelki wypadek. W końcu Aku ma 14 lat. Przezorny zawsze ubezpieczony

        • 0 0

        • (1)

          Wolalbym mimo wszystko wymienic akumulator zamiast kupowac powerbank. Bo jak ci padnie akmulator to nie zastapisz go powerbankiem i tak bedziesz musial kupic nowy aku.

          • 0 0

          • A ja mam powerbank bo lubię

            Lubię mieć poczucie komfortu, że jak gdzieś wyjadę a dzieciaki przełączą mi oświetlenie w aucie to po kilku dniach będę mógł podejść, uśmiechnąć się i odpalić auto. Dodatkowo mam awaryjne zasilanie do laptopa czy telefonu.

            • 1 0

  • (2)

    Artykuł na czasie. Dziś większość kierujących nie umie takich prostych rzeczy (kierujących nie kierowców, bo kierowca to taki co umie tego typu sprawy)

    • 6 1

    • kierowca wie chociaż co to lewarek i świeca... a kierujący - no cóż.... współczuję

      • 3 0

    • O jacię. I jeszcze pewnie sam części wykonujesz, jak latach 50.

      • 1 1

  • To proste

    Wystarczy kabel + podłączyć do klamki a - do anteny. co za denny artykuł dla typowego zjadacza chleba.

    • 4 14

  • nowe auta z komputerem nie powinny pomagać innym przy pomocy tej metody gdyz komputer głupieje mając nagle duzo większe obciążenie niż zazwyczaj i potrafi się rozregulować albo popsuć się komputer - zwłaszcza we francuskich autkach - wiedza/rada z doświadczenia ... lepiej dzwonić po straż miejską i ich brykę z akumulatorami

    • 3 2

  • akumu (3)

    No żeby tego nie wiedzieć... jeżdżąc auris hybrydową juz tego problemu nie mam tu zawsze mocy pod dostatkiem

    • 3 5

    • (2)

      Twoja Auris hybrydowa ma też normalny akumulator i nie odpali jak będzie on rozładowany.

      • 6 0

      • No i o wszystkim

        Po co o tym napisałes ;)

        • 0 0

      • odpali z elektryka przecierz

        chyba że i on będzie na zupełne 0, ale to mało prawdopodobne

        • 0 0

  • z tym podpinaniem - do metalowego elementu to można się przejechać w nowych samochodach (3)

    znam przypadek gdzie chciały odpalić auto własnie z takiej instrukcji i podłączyły - do elementu "metalowego" tzn. plastiku co wyglądał jak metal

    • 2 1

    • to był Renault - cały plastikowy

      • 1 0

    • (1)

      Takie podlaczanie masy ma sens tylko jak nie masz dostepu do akumulatora. Jak masz dostep do aku to nie widze problemu aby kabel podlaczyc do bieguna ujemnego w akumulatorze. Potem mi sie przypomnialo, ze specjalista

      Takie podlaczanie masy ma sens tylko jak nie masz dostepu do akumulatora. Jak masz dostep do aku to nie widze problemu aby kabel podlaczyc do bieguna ujemnego w akumulatorze. Potem mi sie przypomnialo, ze specjalista jest mistrz z serwisu toyoty czy facet po kursie z dyplomem z wymiany alternatora i rozrusznika, ktory zapewne wisi w poczekalni serwisu.

      • 1 0

      • Jest problem, bo auto może mieć układ który określa stan naładowania akumulatora mierząc prąd wpływający/wypływający przez ujemną kleme. Jak dołączysz tam biorcę, układ doliczy pobrany ładunek do stanu akumulatora. I potem trzeba kalibracje odpalić jak biorca dużo prądu pobierze.

        • 0 0

  • Kable rozruchowe (2)

    Kupując kable rozruchowe powinniśmy sprawdzić /przez odsunięcie osłonki zacisku/ jaka jest faktycznie grubość przewodu miedzianego zastosowanego w danym zestawie kabli. Nie należy sugerować się tylko grubością

    Kupując kable rozruchowe powinniśmy sprawdzić /przez odsunięcie osłonki zacisku/ jaka jest faktycznie grubość przewodu miedzianego zastosowanego w danym zestawie kabli. Nie należy sugerować się tylko grubością koszulki kabla gdyż to wnętrze / średnica przewodu/ odpowiedzialny jest za całą pracę pomocy w rozruchu... Ponadto przewody nazywane rozruchowymi mają przeważnie bardzo źle rozwiązany system połączenia ...przewodu z zaciskiem i tam powstaje bariera, która mimo tego iż przewody są nowe zupełnie nie spełniają swej roli przy rozruchu .
    Bardzo słuszna jest podpowiedź o prawidłowym podłączaniu przewodów rozruchowych ,zawsze trzeba podłączać przewód minusowy / czarny / do punktu masy np. na części metalowej pojazdu,np do wieszaka silnika, a nie do " minusa" rozładowanego akumulatora

    • 11 0

    • O ile jest ta miedź w przewodzie...

      • 2 0

    • Jak kabel jest made in china, to jest co najwyzej miedziowany, a pod warstwa miedzi jest zelazo.

      • 0 0

  • (1)

    Ja podłączam plus do plusa a minus do minusa i zawsze wszystko gra.

    • 8 1

    • Zależy od auta, nie wszędzie tak można.

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.