2021-04-27 07:18
Armator ma prawo obciążyć właściciela ładunku dodatkowymi kosztami, kt. są nieznane (statek jest zaaresztowany) a tym ruchem Hestia umywa ręce od dalszych wypłat.
2021-04-27 08:12
Opinia wyróżniona
Po to właśnie właściciel towaru kupił sobie ubezpieczenie cargo w Hestii, by z własnej kieszeni nie płacić odszkodowania. Gdyby nie miał tego ubezpieczenia, to musiałby dopiero wtedy wykupić ten towar za własne pieniądze.
2021-04-27 12:03
Armator jeszcze wyciągnie rękę po kasę do właścicieli ładunku. Hestia sprytnie oczyściła się z odpowiedzialności w ramach ubezpieczenia.
2021-04-28 20:51
2021-04-28 21:35
szkoda zlikwidowana...a nowe koszty dopiero się pojawią i armator sypnie nimi jak z rękawa
2021-05-30 09:01
większość towarów do Europy przypływa przez kanał.........CW24 wyjaśnia to dokładnie
2021-04-27 09:12
Jak przychodzi do odpowiedzialności to Ergo Hestia umywa ręce i pozostaje tylko sprawa sądowa którą w Gdańsku może się ciągnąć latami. Oczywiście w mediach będę się chwalić że ubezpieczają na każdą okoliczność ale odpowiedzialność w razie wystapienia szkody to już zupełnie co innego.
2021-04-30 20:25
No widzisz, Ty się może sądzisz z nimi, a ja się sądzę z innym ubezpieczycielem za to z ubezpieczenia w Hesti jestem zadowolony. Ile ludzi tyle opinii...
2021-04-29 11:02
ja tez walcze z nimi o odszkodowanie za ciezki wypadek, straszne lewactwo
2021-04-27 11:20
powinni ten statek wysadzić w powietrze... powyjmować z wody resztki wraku i w jeden dzień oczyścili by przejście ...
zablokowanie kanału to są setki milionów dolarów dziennie - a ten ładunek ze statkiem to nawet nie 1:1000 tej kwoty
2021-04-27 11:38
2021-04-27 11:40
2021-04-28 20:54
2021-04-27 12:07
Wartość samego statku to ok 200mln$. Do tego dolicz sobie paliwo znajdujące się na statku (zbiorniki mogę pomieścić on 15tys ton. ile jest na burcie? nie wiem). A wartość kontenerów z ładunkiem jest różna. Wyobraź sobie
Wartość samego statku to ok 200mln$. Do tego dolicz sobie paliwo znajdujące się na statku (zbiorniki mogę pomieścić on 15tys ton. ile jest na burcie? nie wiem). A wartość kontenerów z ładunkiem jest różna. Wyobraź sobie że w jakimś kontenerze są papierosy czy elektronika (laptopy, dyski twarde czy karty graficzne) to wartość takiego kontenera to ponad 10mln$ a może bliżej 20mln$ (wszystko uzależnione od ilości w środku). Tak więc wartość kontenetowca z ładunkiem jest gigantyczna. To nie opłaca się ratowanie ładunku? Do tego dochodzi ratowanie wizerunku i kontaktów biznesowych właściciela statku.
2021-04-27 11:06
No widać to po informacji pod artykułem odnosnie wypłaty z 2008 roku .....900 USD
2021-04-27 11:52
no jasne, ale te 900 to ustalił dyspaszer. To awaria wspólna a odszkodowanie idzie swoja droga -.-
2021-04-27 21:49
dla Ergo Hestii przełożyło się na wypłatę odszkodowania w wysokości 900 dolarów..
to sie szarpneli
2021-04-30 20:23
Przecież to nie oni ustalali ile wypłacą tylko dyszpaster wybrany przez właściciela.
2021-04-30 20:02
Informację że wypłaciliście 900 dolarów odszkodowania przy szkodach rzędu 3 mln to nie powód do dumy. Raczej nie zamieszczałbym takich danych gdyż ośmieszają tylko wizerunek firmy.
Jestem ciekaw na co wystarczyło odszkodowanie bo sam kontener używany kosztuje od 10 tyś zł w górę.
2021-04-30 15:07
Nawet w tej pozornie dobrej wiadomości znaleźliście do czego się czepić
2021-04-27 12:56
to tak jakby wlasciciele 126p dostali kase bo sie ferrari rozwalil
2021-04-29 11:01
Ever Given to nazwa własna statku , a Evergreen to nazwa firmy Transportowej (Tajwańskiej) pod szyldem której pływa ten statek . A właścicielem jest japońska firma Shoei Kisen Kaisha zależna od Imabari Shipbuilding . Zarejstrowany W Panamie
2021-04-29 06:56
2021-04-28 23:21
Proponuję poczytać o ubezpieczeniu cargo, Instytutowych Klauzulach Ładunkowych oraz o kosztach awarii wspólnej a dopiero później wypowiadać się w tym temacie, Ale Wy nawet nie wiecie gdzie tego poszukać, niedorajdy jedne, nie znacie się i po co wylewacie swoje żale z d..y ciamproki zakichane!!
2021-04-27 07:18
Armator ma prawo obciążyć właściciela ładunku dodatkowymi kosztami, kt. są nieznane (statek jest zaaresztowany) a tym ruchem Hestia umywa ręce od dalszych wypłat.
2021-04-27 08:12
Opinia wyróżniona
Po to właśnie właściciel towaru kupił sobie ubezpieczenie cargo w Hestii, by z własnej kieszeni nie płacić odszkodowania. Gdyby nie miał tego ubezpieczenia, to musiałby dopiero wtedy wykupić ten towar za własne pieniądze.
2021-04-27 12:03
Armator jeszcze wyciągnie rękę po kasę do właścicieli ładunku. Hestia sprytnie oczyściła się z odpowiedzialności w ramach ubezpieczenia.
2021-04-28 20:51
2021-04-28 21:35
szkoda zlikwidowana...a nowe koszty dopiero się pojawią i armator sypnie nimi jak z rękawa
2021-04-27 08:49
jak za samochód nie mogą wypłacić drobnej kwoty to co dopiero tutaj.
2021-04-28 21:05
Za samochod tez by wyplacili, gdyby zgodnie z zawartymi warunkami mieli wyplacic.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.