2020-10-26 20:22
Opinia wyróżniona
Oburzenie ludzi spowodowane jest nie tylko zaostrzeniem prawa antyaborcyjnego, ale też:
1. Niesprawiedliwością wynikającą ze zmiany tego przepisu. Jakim prawem grupa partyjnych
kacyków może zmusić kobietę do
Oburzenie ludzi spowodowane jest nie tylko zaostrzeniem prawa antyaborcyjnego, ale też:
1. Niesprawiedliwością wynikającą ze zmiany tego przepisu. Jakim prawem grupa partyjnych
kacyków może zmusić kobietę do urodzenia, wychowywania lub obserwowania powolnej śmierci
swojego nieuleczalnie chorego dziecka?
2. Jak to możliwe, że całkowicie pominięto koszty psychiczne i cierpienie kobiety (rodziców)
zmuszonych do urodzenia, wychowywania i obserwowania swojego nieuleczalnie chorego
i być może cierpiącego dziecka? 3. Czy rządzący zdają sobie sprawę jak kosztowne finansowo
jest podtrzymywanie nieuleczalnie chorego dziecka, a koszty te pokrywane są przecież przez
rodziców (kosztem np. rodzeństwa), ponieważ państwo refunduje tylko ułamek kosztów takiej
opieki medycznej, 4. Dlaczego w momencie szalejącej pandemii, kiedy cały kraj zmaga się z tym
problemem i potrzebna jest zgoda i solidarność społeczna to rządzący odwracają uwagę
od problemów i skłócają jeszcze bardziej nasze społeczeństwo? Taka zmiana prawa powinna
wynikać z kompromisu i ogólnej zgody. 5. Jakim prawem rządzący przypisują sobie nieomylność
i próbują pouczać społeczeństwo co jest dobre, a co złe. Przecież taki Kaczyński, Ziobro czy Kurski
za nic mają prawa innych obywateli. Oni siebie traktują ponad prawem, logiką i dobrym obyczajem
(np. Kaczyński na cmentarzu, Kurski-pseudo katolik rozwiedziony i ponowny ożenek),
6. Bezczelna arogancja i buta rządzących miernot (Bierni Mierni ale Wierni), które nie miały odwagi
zmienić tego prawa w Sejmie, tylko wykorzystały do tego TK, obsadzony posłusznymi sobie
miernotami. Ta sprawa jest tak moralnie dwuznaczna, że powinno się dać wyraz oburzeniu
obywatelskiemu! W pełni popieram protestujących, tym bardziej że nasze społeczeństwo
jest politycznie bardzo apatyczne i anemiczne. Nie ma zgody na skłócanie społeczeństwa
i arogancję, hipokryzję i nieudolność władzy!!!
2020-10-27 08:28
bo krytykuje rządzących, żałośnby portalik, służący Dulkiewicz, wstyd i buractwo
2020-10-27 08:02
Czarna mafia + sekta PiC na spółkę robią ludzi w trąbę !
2020-10-27 06:39
Jakim prawem osoba dorosła może wydawać wyrok śmierci na istotę, która jest niewinna - 100% niewinności. W mojej ocenie butę i arogancję przejawiasz Ty i jestem pewien, ze nie dotarłeś jeszcze do istoty sprawy (tak jak ja kiedyś) gdyż stanalbys po drugiej stronie
2020-10-27 06:01
Prawem konstytucji, poczytaj
2020-10-27 00:30
ty autor przeczytaj jeszcze raz swoje wypociny one są przerażające
2020-10-26 23:25
Ogarnij się. 1 nie ma żadnej zmiany przepisu. 2. Ogarnij się. 3. To jest protest polityczny 4. Jeżeli przywołujesz koszty to musisz zastanowić się nad sobą. Serio przeliczasz wartość życia ludzkiego na pieniądze? To nie zwierzę na ubój! 5. Jesteś ofiarą manipulacji politycznej 6. Modlę się za Ciebie +
2020-10-26 22:32
Miernoto brednie jakie wypisujesz swiadczą ze nie tylko jesteś dzbanem ale także mliczy się dla ciebie tylko nienawiść dopisowców i niema takl naprawdę nic więcej znaczenia !!Gdyby byli kim innym tez bys ich nienawidził
Miernoto brednie jakie wypisujesz swiadczą ze nie tylko jesteś dzbanem ale także mliczy się dla ciebie tylko nienawiść dopisowców i niema takl naprawdę nic więcej znaczenia !!Gdyby byli kim innym tez bys ich nienawidził bo jesteś bezwartościowym chwastem i jedyne co napedza cie to właśnie nienawiść .Gdyby Identycznie postępowali ci którzy tobą manipulują jak pacynką to bys jeszcze dziękował !!
2020-10-26 22:57
Tamta wypowiedź przynajmniej jest zrozumiała, Twoja za to nad wyraz bełkotliwa. Dlaczego macie taki problem z językiem ojczystym?
2020-10-26 22:15
2020-10-26 22:06
Na codzień w kościólku ich brak...po kontrmanifestacji widać ilu tak naprawdę jest katoli w pseudokatolickim kraju... ps. A gdzie kler? Pod czyją sukieneczką..dlaczego tylko ryja na babcie drze z ambony piekiełkiem strasząc? Toż w imię Chrystusa powinni cierpieć za miliony , a nie bankierzy z krzyżem w politykę się bawić.
2020-10-26 22:15
Idź do swojej starej i krzycz jej ta pieniacza geba
2020-10-26 21:47
Aborcja w Polsce. Indukowanie porodu po 20 tyg i pozostawiniendziecka w miace az sie udusi - trwa to od kilkundo kilkunastu godzin. Brawo za wspolczucie
2020-10-26 21:49
nie ograniczaj się, od kilku do kilkudziesięciu miesięcy! :D
2020-10-27 06:52
Co Ty człowieku wiesz o agonii? Kpiarstwo w takim temacie świadczy o Twojej ulomnosci
2020-10-26 20:58
2020-10-27 10:33
w momencie opublikowania wyroku, zakwestionowany przepis staje się nieważny, zatem prawo mówiące, że aborcji można dokonać w 3 wyszczególnionych wypadkach (kompromis aborcyjny) przestaje obowiązywać, czyli pozostają 2
w momencie opublikowania wyroku, zakwestionowany przepis staje się nieważny, zatem prawo mówiące, że aborcji można dokonać w 3 wyszczególnionych wypadkach (kompromis aborcyjny) przestaje obowiązywać, czyli pozostają 2 przesłanki dla legalnej aborcji, a aborcja z powodu nieodwracalnych, ciężkich uszkodzeń płodu jest od tego dnia nielegalna. Co więcej, premier ma obowiązek opublikować wyrok "niezwłocznie". To opinie konstytucjonalistów z prawa i lewa. Oczywiście niezwłoczność jest dla PiS jak guma od majtek, ale tym razem chyba nie będą zwlekać.
2020-10-26 21:19
nie? to dlaczego szpitale w wawie odwołują zabiegi? też histeryzują? :D
2020-10-26 22:41
Jest pandemia i odwołuje się nie tylko aborcje
2020-10-26 20:49
1) nie grupa partyjnych kacyków, tylko sędziowie TK, z którymi zgadzają się również Zoll i Rzepliński - taką mamy konstytucję, podobno wspaniałą...
2) zabicie człowieka jest mniej ważne niż cierpienie
1) nie grupa partyjnych kacyków, tylko sędziowie TK, z którymi zgadzają się również Zoll i Rzepliński - taką mamy konstytucję, podobno wspaniałą...
2) zabicie człowieka jest mniej ważne niż cierpienie psychiczne?
3) pieniądze są ważniejsze od życia?
4) bo TK rozpatruje sprawy w określonej kolejności
5) dobro i zło czy prawda i fałsz nie podlegają wyborom demokratycznym
6) wniosek był złożony już dawno, TK nie może go sobie ot tak odrzucić
2020-10-26 23:00
Sędziowie TK? Ani Przyłębska, ani Muszyński nie są legalnie wybranymi sędziami TK. Wyrembak z kolei zajął miejsce trzeciego dublera.
2020-10-26 23:10
Tak? To czemu Rzeplinski wyraził opinie, ze decyzja TK zgodna z konstytucja? Co za wybiórcza wiedza. Poza tym, PiS tez jest podzielony. Posłowie Pisu już zapowiedzieli zmianę kwalifikacji uszkodzeń letalnych. Proszę się zainteresować tematem, a nie pędzić za nagłówkami artykułów wątpliwych mediów...
2020-10-26 23:52
Rzepliński wypowiedział się na temat zgodności decyzji z Konstytucją, a nie na temat tego, czy TK w ogóle powinien wydawać jakiekolwiek decyzje. Obecny TK został wybrany w dużej mierze nielegalnie i to Rzepliński oraz
Rzepliński wypowiedział się na temat zgodności decyzji z Konstytucją, a nie na temat tego, czy TK w ogóle powinien wydawać jakiekolwiek decyzje. Obecny TK został wybrany w dużej mierze nielegalnie i to Rzepliński oraz Zoll podkreślają na każdym kroku. Tak wygląda pełna wiedza w tej kwestii.
Przypomnijmy także na marginesie, że sam PiS wielokrotnie działał już wbrew obowiązującym zapisom Konstytucji, więc niech lepiej nikt z tego obozu się nie wypowiada na ten temat, bo popierana przez niego partia się już w tej kwestii wystarczająco skompromitowała.
Owszem, nie uchwalono na razie nowych przepisów dotyczących aborcji, ale w związku z tym wyrokiem obecny Sejm MUSI to zrobić. Chyba że pójdą śladami Szydło i nie opublikują wyroku TK. Wtedy może być różnie ...
2020-10-26 21:27
naprawdę odstaw tvp! natychmiast!
2020-10-26 21:01
To już nie można pisać i kucharce Jarka?Dlaczego blokujecie komentarze.
2020-10-26 20:49
"...zmusić kobietę do obserwowania śmierci dziecka"
A te kobiety walczą o prawo do czego ? Do życia?
2020-10-26 22:53
Dyszących ledwo prawie-truchełek, które wyzioną ducha w kilka godzin po porodzie. W imię czego, pytam się?
2020-10-27 06:48
a w imię czego mają umrzeć przed porodem? Myślisz, że gdyby potrafiły mówić to by się na to bezproblemowo zgodziły? W czasach USG 5D nie ma wątpliwości, że kobieta nosi pod sercem czlowieka. więcej praw mają zwierzęta niż nie narodzeni ludzie?
2020-10-26 22:13
Gdzie ta rownosc i prawa macic?
2020-10-26 22:38
a masz macicę?
2020-10-26 21:26
do prawo życia dla siebie
2020-10-26 20:47
2020-10-27 06:43
a te wszystkie powstania narodowe to tez huligani. a Pilsudski rozrabiaka
2020-10-26 21:24
g*wniak nie polak! po rozbiorach popierałbyś zaborców.
2020-10-27 06:45
2020-10-26 20:52
Jest demokracja można protestować,to nie Białoruś.
2020-10-26 21:51
Protestować tak nie obrażać i niszczyć chciałbyś by ci ktoś np pamazał samochód i napisał lewaku po gimnazjum a może już niedługo tak będziecie że będziemy na wzajem niszczyć swoje mienie naprawdę tego chcesz bo to idzie
Protestować tak nie obrażać i niszczyć chciałbyś by ci ktoś np pamazał samochód i napisał lewaku po gimnazjum a może już niedługo tak będziecie że będziemy na wzajem niszczyć swoje mienie naprawdę tego chcesz bo to idzie w tym kierunku a na koniec i tak do piachu każdy z nas może nawet nawet za chwilę tego nie wiesz rak, wypadek sam wiesz jak jest wierzący przynajmniej mają nadzieję na życie wieczny powodzenia
2020-10-26 20:53
To wandalizm hamstwo i lamanie prawa o ruchu drogowym
2020-10-26 23:20
Przypomnij sobie jata 70 i 80. Też tak było. Sorry. Za młody jesteś
2020-10-27 06:43
Tamte czasy minęły i mamy demokracje. Protestować każdy ma prawo, ale nie wszyscy do demokracji dojrzeli, a to jak protestuje teraz dzieciarnia to czyste chamstwo i prostactwo
2020-10-26 22:52
"Hamstwo"? Do szkoły, won!
2020-10-26 21:25
kurka uczciwy kierowca!
2020-10-26 21:07
2020-10-26 20:39
żaden przepis nie został zmieniony. Doucz się proszę
2020-10-27 09:00
Przepisy zmieniają się po publikacji wyroku tk, który jest organem nadrzędnym przecież po to PISowi było właśnie TK żeby ominąć ścieżkę legislacyjną
2020-10-26 21:23
absolutnie nie masz racji...zmieniono! wyrok tk jest ostateczny nie ma kasacji itd. jest ponad ustawą.
2020-10-26 22:36
Tia.... ustawa oddolna. Podpisy zbierane kilka razy. Dla Pisu to śmierdzące jajo, dlatego wysłali do TK. Sami są w tej sprawie podzieleni. Juz posłowie zapowiedzieli zmianę kwalifikacji uszkodzeń letalnych. Nie wiem co z
Tia.... ustawa oddolna. Podpisy zbierane kilka razy. Dla Pisu to śmierdzące jajo, dlatego wysłali do TK. Sami są w tej sprawie podzieleni. Juz posłowie zapowiedzieli zmianę kwalifikacji uszkodzeń letalnych. Nie wiem co z tymi naszymi obywatelami. Słuchać, czytać ze zrozumieniem nie chce? Wszystko takie wybiórcze. Jak ćma do świeczki - bez rozumu. I jeszcze ta agresja. WSTYD!!!
2020-10-27 07:08
Przecież orzeczenie TK dotyczy ustawy obowiązującej od 1993 r.: ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży.
2020-10-26 22:38
Ty nie masz racji - premier nie ogłosił jeszcze wyroku, więc ustawa z 1993 wciąż jest aktualna
2020-10-27 09:17
Bardzo obowiązuje
2020-10-26 21:09
O pisss zaczyna robić w gacie.Tak to jest ,jak się zagląda w gacie innych.
2020-10-26 22:16
Pis wygra następne wybory następne i następne. I to jest dobra wiadomość dla Polski
2020-10-27 12:02
wygra po tym jak zmanipuluje glosy wyborcow
2020-10-27 00:01
Moim zdaniem PiS wygra ponieważ zadecydują o tym agenci CIA podobnie jak to zrobiono na Białorusi.
2020-10-26 22:55
Wątpliwe.
Bo kolejnej ich kadencji Polska już nie przetrzyma, tak więc kolejnych wyborów nie będzie.
2020-10-26 20:30
Nie zmieniono żadnego prawa aborcyjnego.
2020-10-27 08:58
Wyroki TK są ponad ustawodawstwem, wiec nie trzeba zmieniać prawa, PIS nie potrzebuje nawet większości w sejmie może każdą ustawę zmienić swoim pisowskim trybunałem. Rozumiesz?
2020-10-26 21:17
nie? to z czego cieszy michę godkowa?
2020-10-26 20:01
A wystarczy nie chodzić do Kościoła.Bóg jest wszędzie,ja już od dawna wybrałem kontakt bez pośredników.Zresztą napisane w Biblii tam gdzie dwóch w imię moje tam i ja jestem.Na aborcje będą jeździć do Czech a Kościół u nas jeżeli w końcu nie będzie po stronie ludzi i nie rozliczy się ze swych grzechów padnie.
2020-10-26 20:06
wygrałeś głupszego posta dzisiaj nie czytałem
2020-10-26 22:05
A ja się zgadzam i wcale nie uważam, że post jest głupi. Sam wypisałem dzieci z lekcji religii i nie wpuszczam księdza do domu. Daleko mi do takiego kościoła jaki mamy w PL. Najgorsze, że kościół w tej postaci jest
A ja się zgadzam i wcale nie uważam, że post jest głupi. Sam wypisałem dzieci z lekcji religii i nie wpuszczam księdza do domu. Daleko mi do takiego kościoła jaki mamy w PL. Najgorsze, że kościół w tej postaci jest skazany na zagładę, bo wierchuszka nie da się ruszyć, owieczki będą się wykruszać, a mądre głosy mądrych klechów będą tępione. Cały czas nie rozumiem, czemu rodzice posyłają swoje dzieci na religię? może już czas pomyśleć drodzy "katolicy" :)
2020-10-26 22:30
Kiedyś zrozumiesz. Oby nie zapóźno.
2020-10-26 23:51
więc wyluzuj.
2020-10-27 08:47
W większości z wiosek dookoła Gdańska . Stara Kiszewa Warlubie i tym podobne .
2020-10-27 09:13
2020-10-27 09:57
2020-10-27 09:57
ludzka menda. odwal sie od innych ludzi, zajmij sie soba
2020-10-27 09:00
Sporo Bialorusinek, to tak polska gościnność rozumiecie panie ?
2020-10-26 20:09
zdziwiony jak protestant w piekle.
2020-10-26 20:29
W jakim piekle?,czlowieku pieklo jest tutaj na ziemi,myslisz ze jest jeszcze cos gorszego niz to co jest na ziemskim padole??
2020-10-26 22:04
2020-10-26 22:50
Już najwyższy czas ...
2020-10-27 09:58
Czas nauczyc kosciol szacunku do Polski
2020-10-27 08:48
2020-10-27 09:58
znaczy zazdrościsz ze mają krok do kolan??
2020-10-26 22:54
Tkwiac dalej w tym sredniowiecznym katolicyzmie nigdy nie bedzie
2020-10-26 23:35
Ta napewno z lewica czy popisem na czele byśmy byli potęga xD
2020-10-27 08:48
2020-10-27 10:01
dokładnie protestanci mają kult pracy powiązany z ich religią, a tu jak zarabiasz to jesteś złodziejem a katolicki raj jest tylko dla biednych
2020-10-27 12:26
najbiedniejszy land w Niemczech... A w uzupełnieniu biedna włoska prowincja Lombardia, biedna będąca częścią Hiszpanii Katalonia, Austria. Belgia to też efekt przewagi katolików na tym terenie. Benedyktyni wymyślili
najbiedniejszy land w Niemczech... A w uzupełnieniu biedna włoska prowincja Lombardia, biedna będąca częścią Hiszpanii Katalonia, Austria. Belgia to też efekt przewagi katolików na tym terenie. Benedyktyni wymyślili dewizę: módl się i pracuj. Prawdopodobnie przyczyna różnic pomiędzy krajami jest znacznie głębsza (i jest ich wiele). Może południowcy są bardziej niedbali, może kształtowana przez południowców państwowość Ameryki łacińskiej nosi tego konsekwencje, może wyznania zaszczepione w Europie Środkowej i Wschodniej (o zgrozo prawosławni) ponoszą konsekwencje zapóźnienia cywilizacyjnego (później przyjęte chrześcijaństwo) względem Europy Zachodniej, może są to konsekwencje najazdów tatarskich. Albo im się królowie pijacy i despoci trafili, którzy nadali państwom zły kierunek. Sama Polska to efekt najazdów różnych potęg (zniszczenie kraju, zdominowanie elit, drenaż zasobów), a nie wewnętrznego rozwoju państwa. Dobrze, żeby w temacie wypowiedzieli się fachowcy, a nie ideolodzy.
2020-10-27 10:02
Gdyby Polacy rozwinęli umejętność krytycznego myślenia i podważania tego co im mówi KK to bylibyśmy potęgą
2020-10-27 12:57
Część tej potęgi mówiłaby po niemiecku, część po rosyjsku, to ja dziękuję bardzo.
2020-10-26 20:11
Masz rację też uważam, że Bóg jest wszędzie. Kościół to tylko zwykły budynek. Faktem jest że te stare kościoły są ładne. Nie wiem tylko co robi w katedrze wielki obraz Wojtyły
2020-10-26 22:02
2020-10-26 22:03
2020-10-27 08:50
2020-10-27 09:55
to nie to samo? Może lepiej nie klęczeć przed niczym?
2020-10-27 08:49
2020-10-27 09:59
ty masz jakieś kompleksy chyba, co nawet galerianki ci odmówiły?
2020-10-26 20:39
2020-10-26 20:42
Podobno na kwarantannie.
2020-10-26 22:44
2020-10-26 21:03
A gdzie prezydent Jarka i sam Jarek?
2020-10-26 21:04
2020-10-26 22:45
2020-10-27 08:39
Gdzie dwie dudki prezydentowe podobno to kobiety , pewnie karzeł z Żoliborza zabronił szczekać.
2020-10-27 08:51
2020-10-26 21:17
To dlaczego ci ci tak myślą jak umierają ich rodzinki lecą do kościoła na pogrzeb. Czemu jak wydają ostatnie tchnienie dzwonią do kościoła po namaszczenie? Bóg jest wszędzie. Tylko jak trwoga to do kościoła. Stary numer.
2020-10-26 21:48
A dlaczego jest napisane. Co zbudowane ludzką ręką nigdy nie będzie moim domem
2020-10-26 22:04
Na trwogę znam lepsze lekarstwo niż hebrajskie gusła
2020-10-26 22:12
Modlił się w samotności i ciszy. Także nie muszę chodzić do kosciola
2020-10-27 12:29
Chrześcijanie też są wezwani do tego, by się w domach modlić, a nawet w każdym miejscu.
2020-10-26 22:48
Najważniejsze jest przyjmowanie Komuni Świętej więc bez udziału Mszy Świętej twoja wiara nie ma sensu .. Ale spokojnie każdemu Bóg da szanse nawrócenia. Powodzenia !
2020-10-26 22:50
A Kościół akurat teraz w niczym nie zawinił. Jedyne co to poparł wyrok TK, który stwierdził fakt. W sumie to KK nawet musiał to poprzeć, bo inaczej byłby niekonsekwentny w swej nauce.
Za to TK nie musiał wydawać żadnego orzeczenia (umorzyć), i to on ponosi całą winę. Nie KK.
2020-10-27 09:58
to KK właśnie wpływało na rząd w czasie gdy wiadomo, że mają sojusz tronu z ołtarzem, poparcie za ustawy korzystne dla nich
2020-10-27 12:32
za którymi stoi jakiś elektorat. To nie Kościół kandyduje w wyborach, tylko partie i to one kupują głosy elektoratu swoimi obietnicami.
2020-10-26 23:19
2020-10-27 06:03
Myślisz, że tu chodzi o chodzenie do kościoła? Wypowiadasz się w sprawach o których nie masz pojęcia. Kościół o aborcji ma niezmienne zdanie wynikające właśnie z podstaw wiary z pierwszego przykazania. Dlatego dziwię się tym protestom pod kościołami bo co o e mają przynieść? Jedzcie do Papieża i też nic nie wskóracie.
2020-10-27 08:30
2020-10-27 14:07
2020-10-26 20:02
Przez antife, daleko zajedziecie
2020-10-26 20:13
Bo tak to wygląda, jakby to PiSiorom zależało na rozrubach. Ludzie są zestresowani koronaparanoją i już są roztrojeni nerwowo przez te wszystkie obostrzenia, a teraz rządzący dowalili jeszcze tym. Czyżby pretekst do stanu wyjątkowego???
2020-10-26 20:16
Raczej chowanie prawdziwego tematu czytaj przegłosowanego przymusu nietestowanych szczepionek i braku odpowiedzialności za błędy lekarskie.
2020-10-26 21:00
2020-10-26 22:46
2020-10-26 21:04
Fake news.To zostało przegłosowane w 2009 r.Poczytaj ,jak umiesz.
2020-10-26 21:29
żeby zmienić konstytucję
2020-10-26 22:46
2020-10-27 12:38
Być może w tym masz rację (lanie benzyny, wspieranie rozruchów itp.), ale to nie zmienia faktu, że takie same orzeczenie zostało zostało wydane przez TK także w 1997, czyli że niekonstytucyjność ustawy uchwalonej 27 lat temu trwa już 23 lata. Tyle że partie u władzy uzgodniły, że to oleją dla świętego spokoju i ułatwienia sobie i wyborcom życia.
2020-10-26 20:15
nie w tych czasach, to najgorsze co może nas spotkać.
2020-10-27 12:44
to sie nie oddzielaj i chodź protestowac. nie dla katokalifatu
2020-10-27 13:01
Oby nigdy się nam nie przydarzył żaden.
2020-10-26 20:19
wszelkie skrajne lewactwo i prawactwo powinno byc zlikwidowane bo tego typu ludzie o skrajnych pogladach sieją nienawiść i żywią sie nienawiscią.
2020-10-27 07:13
Tak a wszystko to się dzieje bo większość ma wszystkovw d*pie. Takich miernot twojego pokroju powinno nie być.
2020-10-26 20:26
2020-10-26 20:47
2020-10-26 21:33
2020-10-26 20:41
Niestety oni tego nie rozumieją, że komuś zależy na rewolucji...
2020-10-26 21:32
2020-10-26 21:54
2020-10-26 22:22
tak, to byli wikary i proboszcz, chłopak miał trudne dziecinstwo...
2020-10-26 22:49
2020-10-27 06:06
... Napisał zwolennik lgbt.
2020-10-26 21:36
daj się dalej manipulować jędraszewskim, rydzykom i dziwiszom, zajedziesz prosto do piekła. naiwność nie będzie taryfą ulgową.
2020-10-26 21:39
wypitalaj!
2020-10-26 23:57
Zawsze dalej niż przez ONanówRydzowych
2020-10-27 07:13
TVP szkodzi jak widać nawet w małych dawkach
2020-10-27 13:01
2020-10-27 11:25
Jak by ludzie myśleli to by mądrze głosowali i takich głupawych decyzji by nie było (samobóje) !!!
2020-10-27 12:27
Głowa nie boli
2020-10-26 20:07
Sanepid się modlił i zachorował a ilość zakażeń wzrosła. Może to działa na odwrót? W średniowieczu też się modlili gdy zapadła dżuma. Bóg zabrał chyba 2/3 Europy wtedy zanim wysłuchał ;)
2020-10-26 22:08
Bardzo.
2020-10-26 22:20
ale zapomniaj stworzyc kasy dla swoich namiestnikow ?
2020-10-27 00:23
Na dobre owoce czasem trzeba dłużej poczekać. Owoce, których się nie spodziewamy, inne niż przedmiot modlitwy.
Budżet? Państwo zagrabiło kościołowi majątek warty miliardy złotych i taki jest układ. Stare komuchy o
Na dobre owoce czasem trzeba dłużej poczekać. Owoce, których się nie spodziewamy, inne niż przedmiot modlitwy.
Budżet? Państwo zagrabiło kościołowi majątek warty miliardy złotych i taki jest układ. Stare komuchy o tym wiedza ale dzieciaki niestety nie maja zbyt dużej wiedzy w wielu dziedzinach. 90% mediów w Polsce nie jest polskich. Nie do pomyślenia w Niemczech.
2020-10-27 00:54
Podpowiem ci - z wyzysku naiwnych.
To nie jest majątek zdobyty uczciwie.
2020-10-27 10:04
2020-10-27 05:37
Jedni chodzą na jogę, inni medytują a jeszcze inni się modlą. Krzywdy tym nie robią, a jeśli uzyskują tym równowagę duchową, psychiczną nic w tym złego. Co tak boli niektórych, że ktoś jest wierzący? Dobrze jest gdy człowiek prócz dbania o swoje ciało pielęgnuje też strefę duchową, emocjonalną, moralną
2020-10-27 08:24
Slabo sie modla, skoro Covida nie przestraszyli. A swoja droga juz baaaaaaardzo dawno temu pewnien bardzo madry czlowiek napisal "modli sie pod figura a diabla ma za skora"
2020-10-26 20:08
Dlaczego władza wchodzi z religią w życie prywatne obywateli?
2020-10-26 20:39
jakiś problem?
2020-10-26 20:42
Polska jest krajem świeckim, a nie katolickim. Niby większość to katolicy, a kościoły puste - bo po narodzinach ludzie zostali do tych kościołów zapisani.
2020-10-26 20:44
2020-10-26 21:03
W którym punkcie konstytucji masz zapisane, że Polska jest katolicka?
2020-10-26 21:56
To jak to z naszą konstytucją buraku? Jest dla ciebie wykładnia czy nie? Teraz protestujecie przeciw konstytucji z 1997 roku buraki a się na nią powolujecie. Mordercy
2020-10-26 22:40
Nikt nie protestuje przeciwko konstytucji, a przeciwko orzeczeniu wydanemu przez ludzi którzy nie mają prawa w nim orzekać, opartym nie na normach konstytucyjnych, a na prywatnych poglądach.
2020-10-26 23:59
No tak prawo mają orzekać tylko wasi jak Rzeplinski co orzekł że kasa z OFE nie należy do Polaków
2020-10-26 23:04
2020-10-26 21:07
2020-10-26 20:56
2020-10-26 20:58
to głosuj na Korwina i Brauna, oni wolą monarchię
2020-10-26 21:47
i kto będzie tym monarchą? jezus chrystus? :D
2020-10-26 22:21
musi byc polakiem, zaden zyd nigdy nie byl i nie bedzie wladca polski
2020-10-26 22:34
2020-10-27 13:51
2020-10-26 21:11
fajnie piszesz, szkoda, że totalną nieprawdę. Przed pandemią w przeciętna niedzielę pazdziernika w mszach uczestniczyło około 40% z ochrzczonych Polaków. Ochrzczonych jest około 90%. To pi razy drzwi 11-12 mln
fajnie piszesz, szkoda, że totalną nieprawdę. Przed pandemią w przeciętna niedzielę pazdziernika w mszach uczestniczyło około 40% z ochrzczonych Polaków. Ochrzczonych jest około 90%. To pi razy drzwi 11-12 mln ludzi którzy co niedzielę chodzą do kościoła. To tyle ile miała Solidarność. To więcej niż glosowało na A. Dudę. To największa 'aktywna' społecznie grupa . A to nie jest też tak, że każdy kto nie chodzi automatycznie jest kościołowi wrogi.
2020-10-26 21:19
Nie jest też tak, że każdy kto chodzi, automatycznie popiera wpływanie kościoła na kształt prawa w Polsce.
2020-10-26 21:31
Pewnie, że nie, ale jeżeli chodzi, to raczej nie chce by jego kościół został pobazgrany lub żeby ktoś mu w nim trzodził.
2020-10-27 12:55
To niech się Kościół grzecznie zachowuje i pilnuje własnego nosa. Wtedy nie będziemy wku*wieni.
2020-10-26 21:46
1/4 Polski co niedziela w kościółku... to nie spotkanie oazowe, żeby ludzie łykali te fantazje :D
2020-10-26 21:58
A oddałeś za mleko starej? Żyje u starej na jej rachunku ale jest samodzielny i myślący haha
2020-10-26 22:24
2020-10-26 22:43
skąd ci się tam matka i mleko wzięły? :D podświadomość puka z kompleksem edypa? :D
2020-10-26 22:26
To dane statystyczne, a nie fantazje. Z resztą to nie ja zachodzę w głowę, dlaczego jest jak jest - ja wam odpowiadam. Jeżeli nie chcecie przyjąć do wiadomości rzeczywistości, to już wasz problem.
2020-10-26 22:41
dane statystyczne opublikowane w gościu niedzielnym czy rycerzu niepokolanej?
2020-10-26 22:58
Dane statystyczne, które na poziomie lokalnym sam możesz sobie zweryfikować, wystarczy poświecić jedną niedzielę października.
W Polsce jest 10 000 parafii, jak uda wam się skrzyknąć tyle ludzi w całej Polsce to możecie bez problemu zweryfikować pełne dane "ze wszystkich obwodów".
2020-10-26 22:46
Jeżeli 40% ochrzczonych chodzi to znaczy że 60% nie chodzi. Kto jest większością?
2020-10-26 22:55
Pamiętaj, że 10 mln głosów wystarczyło, żeby zostać prezydentem przy takiej mobilizacji jaka była przy ostatnich wyborach. Spora cześć z tych 60% które nie chodzą są równie bierne w innych dziedzinach życia społecznego. Innymi słowy mając 10 mln ludzi zjednoczonych wokół jednej idei wygrasz w Polsce wszystko.
2020-10-27 05:50
liczebność to nie jest argument. Kościół w Polsce rozzuchwalił się i chce każdemu układać życie. Katolicy zamiast zajmować się swoim, zajmują się cudzym.
2020-10-27 13:07
Każda religia układa wyznawcom życie - dzięki temu jakoś trwają społeczeństwa, z pokolenia na pokolenie. Przeszkadza Ci to?
2020-10-27 09:05
38,2 proc. wiernych, to tak naprawdę "wierni zobowiązani". Definicja ISKK wyłącza z tej grupy dzieci przed 7 rokiem życia i starsze osoby. Po przeliczeniu, da to tylko 31,3 proc. ochrzczonych.
A co do metody:
rozwiń...
38,2 proc. wiernych, to tak naprawdę "wierni zobowiązani". Definicja ISKK wyłącza z tej grupy dzieci przed 7 rokiem życia i starsze osoby. Po przeliczeniu, da to tylko 31,3 proc. ochrzczonych.
A co do metody:
Ministranci obliczają na chybił trafił liczbę uczestników mszy i przyjętych wtedy komunii w danej świątyni, a później przekazują te dane księdzu proboszczowi. On zaś przesyła je do kurii biskupiej, skąd trafiają do badaczy Instytutu Statystyki Kościoła Katolickiego.
Proboszcz nie może przekazać zbyt niskich danych, bo to źle wpłynie na postrzeganie jego parafii. Ważne jest więc przede wszystkim to, by biskup był zadowolony, a sam proboszcz miał spokój.
2020-10-26 22:23
placisz 8-9% z tego co zarobisz. i potem pogadamy ile jest pokropionych a ilu placi
2020-10-27 09:15
wtedy by się okazało ile jest katolików w Polsce pewnie 15%
2020-10-27 13:08
Po co Kościołowi tyle kasy? Teraz znacznie mniej mu wystarcza.
2020-10-26 22:42
Około 40% z około 90% to jest zdecydowana większość?
2020-10-27 09:12
skąd masz takie dane?, kilka babć w moherowych beretach to nie jest 40%
2020-10-27 09:26
Polska jest globalnym liderem jeśli chodzi o spadek religijności. Religia jest ważna dla 40 proc. starszych i zaledwie dla 16 proc. młodych. Różnica w religijności między starszym i młodym pokoleniem jest największa na świecie ale nie ma co się dziwić KK sam na to zapracował.
2020-10-26 21:27
Mam nadzieję że po apostazji jesteś
2020-10-26 23:57
Tacy są tępi że wypisać się nie potrafia? No tak bo jak to bez ślubu kościelnego nie było by opcji na insta się pochwalić xD
2020-10-27 01:03
Ślub kościelny, to to coś co kurkski dostał już kilka razy?!
2020-10-26 21:09
To ze ktos jest ochrzczony itd.. i kościół podaje ze ponad 90% Polaków jest... to jeszcze nie powod ze beda oni ślepo w sukienkowych poglądy wierzyc. Szkoda ze oni nie przestrzegają głoszonych przykazań... wiec niech zajmą się sobą a ludziom niech dają decydować o swoim życiu. Nie pasuje to do Watykanu..
2020-10-26 21:45
ej, skoro większość ma rację, to co wam przeszkadzają prześladowania chrześcijan w chinach czy innych iranach? dostosujcie się :D
2020-10-26 22:10
Jesteśmy najszybciej sekularyzującym się młodym społeczeństwem... reszta już dawno kościoły na muzea zamieniła...Boga w kościele nie znajdziesz... jakby w Biblii już o tym 2 tys.lat temu przerabiali rozwalając złote cielce... myśł głupi narodzie- z kolan powstań
2020-10-27 11:36
2020-10-27 12:53
Tak, jest problem. Kościół do kościoła. A Polska to Państwo świeckie. Jak ktoś chce katokalifatu to niech go sobie robi w domu. Nie damy zrobić z Polski państwa wyznaniowego.
2020-10-26 20:44
2020-10-26 21:04
2020-10-26 21:59
Mamo wiesz o rozliczeniach. Powtarza biedna głupia owca a nic nie sprawdzi...
2020-10-26 22:27
nazywasz rozliczeniami kk ? jakby pracodawca placil pracownikowi wg stawek dla kk, to pol europy by chcialo u nas pracowac na 1/4 etatu. a vat bylby rowny zero. na wszystko
2020-10-26 21:05
Laskawie wystarczaja im nasze pieniadze.
2020-10-26 23:02
Posłuchaj Kościół zawsze będzie za życiem i nie jest to związane z polityką A nauką kościoła.
2020-10-26 23:45
Kiedy był za życiem umierającej przy porodzie warzywka ? Ważne zawsze jest dziecko warzywko, a o matce już milczą. Jak się urodzi żadnej pomocy od państwa, a tym bardziej kościoła niema.
2020-10-27 13:11
2020-10-27 13:08
Kościół jest za życiem, ale nie uchodźców, nie lgbt, nie matek, nie dzieci gwałconych przez swoich pracowników. generalnie za życiem swoich i swoich fanatycznych owieczek
2020-10-26 23:17
Idąc tym tokiem: dlaczego ludzie LGBT są tak głośni w przestrzeni publiczej ? - przecież to mniejszość. Były zbierane podpisy przeciwko aborcji, z reszta nie po raz pierwszy. W końcu PiS się musiał tym zająć, choć sam
Idąc tym tokiem: dlaczego ludzie LGBT są tak głośni w przestrzeni publiczej ? - przecież to mniejszość. Były zbierane podpisy przeciwko aborcji, z reszta nie po raz pierwszy. W końcu PiS się musiał tym zająć, choć sam jest podzielony w tej kwestii. Umywajac ręce wysłał ustawę do TK. Teraz posłowie Pisu już zapowiedzieli zmianę kwalifikacji uszkodzeń letalnych. A ludzie dalej z agresja wychodzą na ulice w czasie pandemii. Komuś mocno zależy na tych burdach w kraju. Czytają tylko nagłówki wątpliwych mediów, nie zgłębiając tematu. WSTYD!
2020-10-26 20:08
Poprowadź mnie za rękę i opowiadaj co słychać u Ciebie, co słychać opowiadaj. Nie wstydź się mnie Polsko...
2020-10-27 04:53
Sztywny Pal... forever!
2020-10-27 15:36
tępy drech z krzyżem w ręku... kaczyński doprowadził do tego, że kościół jest w takich sytuacjach reprezentowany przez prostych kiboli. Bieżąca "scena polityczna" Polski to zwykłe podwórko, na którym rządzi ten co
tępy drech z krzyżem w ręku... kaczyński doprowadził do tego, że kościół jest w takich sytuacjach reprezentowany przez prostych kiboli. Bieżąca "scena polityczna" Polski to zwykłe podwórko, na którym rządzi ten co krzyczy głośniej, otacza się bandami radykałów. Przypomina mi to PRLowskie podwórko przed blokiem, gdzie dwie bandy regularnie ganiały się z lewa na prawą i z powrotem. Jak doszło do czegoś grubszego, to jeden z rodziców spuszczał łomot jednemu cwaniakowi i dzieciarnia rozbiegała się po kątach. To co teraz się dzieje, niczym nie różni się od g*wniarzerii z PRLu. Ponad połowa krzyczy dla samego krzyczenia, a jednostki mają idee.
2020-10-26 20:09
2020-10-26 20:11
jedna koalicja!
2020-10-26 20:29
lewacy za dobrze na tym zarabiają
2020-10-26 20:33
2020-10-26 21:46
W tvpis opowiadają że na ulicach są ruchy poparcia dla rządu .
2020-10-26 22:01
No i mają rację. Zobacz co się dzieje w Warszawie. Narodowcy ruszyli na protestujących, jeszcze 2 dni i was zmasakrują lewacy!!!
2020-10-26 22:14
2020-10-26 22:33
coś długo idą, grożą już co najmniej od soboty :D
2020-10-27 04:18
No i doszli. Dwóch rozjechał samochód, resztę spod kościoła św. Aleksandra przegonili. Obejrzyj inne źródła niż tvn. Notabene TVP też tego nie pokaże.
2020-10-26 21:50
i z 45 tysiącami / m dla Holeckiej
2020-10-26 22:13
2020-10-26 22:30
ale nie jestem prawiczkiem, czy tam prawakiem, czy jak tam te puste dzbany o sobie gadajo
2020-10-26 23:29
2020-10-27 00:55
Proste :D
2020-10-26 20:32
Reszcie naszych wrogów zależy na tym byśmy się sami rozszarpali, by w razie ewentualnej agresji łatwiej byłoby przejąć to co cenne. Spirala nienawiści nigdy się nie kończy, zmienia się tylko oprawca.
2020-10-26 21:54
2020-10-26 20:56
2020-10-26 21:46
Ta wojna niestety dopiero się zaczyna...
Jedno szczęście ta ciemna strona proPIS jest w mniejszości i zgaśnie jak płomień świeczki..
2020-10-26 21:53
2020-10-27 13:14
2020-10-26 22:00
To nie wojna polsko-polska a Polsko-tuska.
2020-10-26 22:17
Kaczy to agent- inaczej nie zażynałby Polski
2020-10-26 23:22
... warchoł jakich mało
2020-10-26 22:03
Jarosław K.
2020-10-26 22:07
I przestanie w nas wtłaczać patriotyczną papkę z epoki romantyzmu.
2020-10-26 22:11
Myślenia o Polakach w kat. Tępego katola ala Du..da.. jak zrozumie , że średniowiecze już było... jak pozwoli ludziom kochać i myśleć inaczej niż 100 lat temu
2020-10-26 22:34
...kiedy od władzy odejdą zakompleksione, zachłanne miernoty, wykorzystujące prostych ludzi.
2020-10-27 13:15
2020-10-26 22:44
Kiedy powstanie federacja, podział na landy
2020-10-26 23:28
to by nie było złe wtedy stanowilibyśmy sobie własne prawa a nie nam podkarpacie i podlasie władzę wybiera
2020-10-27 13:16
Albo po co państwo - każda chałupa niech się sama rządzi i sama się broni.
2020-10-26 23:21
to wyjatkowo durny naród
2020-10-27 13:17
2020-10-27 00:15
2020-10-27 07:41
NIGDY
2020-10-27 07:53
2020-10-27 08:25
Jak Kaczynski przejdzie wreszcie w zapomnienie
2020-10-28 00:00
Niepodległość
2020-10-26 20:12
Ależ jestem dumny z narodowców
2020-10-26 20:46
Na pewno ich uczynki są nieskazitelne a katechizm i jego stosowanie jest w małym palcu. Swoją ciężka praca i wysokimi podatkami zasilają budżet panstwa
2020-10-26 22:25
Ja po twarzach wyszczekanych g*wniar też nie widzę,żeby cokolwiek rozumowały. Patola
2020-10-26 22:35
Skoro "wyszczekane", to rozumu im nie brak.
Gorzej z "obrońcami katedry" - tylko kilka tych samych haseł z karteczki.
2020-10-26 22:46
najbardziej mi się podobały te dukane pod nosem miłosierdzia dla całego świata i christus rex i darte pełną gębą raz sierpem raz młotem i mordercy :D widać, że w mózgu miejsca styka tylko na jedną retorykę :D
2020-10-27 00:08
Ci spod kościoła to sadyści. To oni są mordercami kobiet. To oni chcą je ukrzyżować. Dziwne ze to głowne faceci. Co oni wiedzą o rodzeniu chorych dzieci. To imbecyle i niech nie zaglądają q majtki kobietom . Niech samo sobie wezmą uposledzone dzieci na wychowanie
2020-10-27 06:51
I twoi rodzice stwierdza "aaa nie chcemy córki z downem bo to problem, i nie chcemy rodzic lewackiego bachora"... To by cię teraz na świecie nie było.
2020-10-27 08:57
ale nie kurduplowi z nowogrodzkiej o tym decydować.
2020-10-27 20:03
A komu? Szatniarzowi z Brukseli?
2020-10-27 20:00
Ciesz się wtedy, bo i się urodziłaś i bez niepełnosprawności. A gdyby i ciebie tak za żywca wyrwano i wrzucono do wiadra? Pomyśl kto tu jesy mordercą?
2020-10-27 00:05
Naprawdę az takie ulomny? One doskonale wiwdza o co walczą . Proponuje zaadoptować mocno upośledzone dziecko albo od razu 2. I spędzić 30 lat 24 godz na dobe nad ich ciagla opieką. Nikt tu nie walczy o aborcje zdrowych dzieci. Chodzi o godność kobiety. I prawo do wyboru. Bóg dał nam wolna wolę
2020-10-27 11:05
To sprawa genetyczna jest, Może więc lepiej ją abortować. Nie będzie musiała się skrobać lub wydawać na świat chorych i będzie spokój.
2020-10-27 13:20
Możesz zostawić w szpitalu, i to jest tylko Twój wybór, aborcja dotyczy co najmniej dwóch ludzi.
2020-10-27 00:03
Ile z nich choć weekend spędzili 24 godz na dobe na opiece na ulomnymi dziećmi i odciążyli matki samotnie wychowujące mocno uposledzone dzieci? Krzyczą bo to nie ich problem. Łatwo oczekiwać heroizmu od kobiet będąc facetem
2020-10-27 03:42
No to krok dalej - trzeba dać prawo zabijania niepełnosprawnych dzieci tym, które się rozmyśliły. Konsekwentnie. O to powalczycie za 10 lat.
2020-10-27 06:54
Tylko że w 95% takie kroki jak ty siedzą ś domu, nic nie robią i udają wielce zapracowane "bo one się dzieckiem zajmują" Hahahaha. Ale to facet pracuje cały dzień i utrzymuje takiego nieroba jak ty i wasze dziecko. Ty nie musisz wstawać o 6 i lecieć do roboty, tylko śpisz do 9
2020-10-27 09:21
oni tylko stoją pod klatką
2020-10-27 11:01
Jak ten dziennikarzyna co przemalował się na murzyna na pochód niepodległości i też widział po twarzach nienawiść
2020-10-26 21:00
Ciekawe czy ta "grupa narodowców, zwolenników zaostrzenia prawa aborcyjnego" chociaż wie jak się odmawia różaniec. Wstyd panowie, wstyd. Przecież sami nie wiecie po co tam jesteście. Stadiony zamknięte to przyszliście pod kościół?
2020-10-26 22:02
Średnia wieku protestujących 18 lat. Na rachunku rodziców co z nimi jeszcze mieszkają. Zero samodzielności. A część w proteście to geje maszerujacy z tęczami. I kto tu nie wie po co jest? Owce...
2020-10-26 22:22
Jestem hetero..mam 40 lat i jestem przeciwna robieniu z kobiet trumien dla pochówku i kasy dla kościoła dla kart partyjnych pisu rozdawanych pod stołem... Kościołowi mówię nie od lat 15... bo zostaly we mnie strzępy wiary.. i wizja piekła mnie nie nęci za wyznawanie wypaczonej wiary i
2020-10-26 22:26
Tu już nie chodzi o politykę. Tu nie chodzi o religię. Tu chodzi po prostu o człowieka. Widziałem młodych ludzi, widziałem starszych ludzi machających z okien. O co w tym wszystkim chodzi? Dlaczego jak ludzie nie możemy się dogadać? Przecież Bóg dał nam wolę
2020-10-26 22:27
2020-10-27 09:22
są tacy którzy w czary nie wierzą.
2020-10-26 22:42
tak samo jak kolezkowcy w czarnych kieckach
2020-10-26 23:01
dlatego tak się, hehe, bratają ;)
2020-10-27 00:12
To dobrze ze młodzi bo to ich przyszle problemy. Tu nie chodzi o Aborcję na życzenie. Tu chodzi o godność kobiety i jej czlowieczeństwo. Czy po porodzie tych panów spod kościoła interesuje jak kobieta radzi dobie z
To dobrze ze młodzi bo to ich przyszle problemy. Tu nie chodzi o Aborcję na życzenie. Tu chodzi o godność kobiety i jej czlowieczeństwo. Czy po porodzie tych panów spod kościoła interesuje jak kobieta radzi dobie z opieką nad takim dzieckiem za co ma się utrzymać? A ze geje protestują? Oni doskonale wiedzą co to szczucie na ludzi a tu szczuje się kobiety. I sprowadza je do krów rozpłodowych
2020-10-27 09:33
Zadziwia mnie to, że niektórym osobom tak ciężko wyobrazić sobie, że można walczyć w czyjejś sprawie, zamiast widzieć jedynie czubek własnego nosa.
Protestujący są głównie młodzi, tak właśnie od 16-30 lat w
Zadziwia mnie to, że niektórym osobom tak ciężko wyobrazić sobie, że można walczyć w czyjejś sprawie, zamiast widzieć jedynie czubek własnego nosa.
Protestujący są głównie młodzi, tak właśnie od 16-30 lat w większości bo to właśnie ich sprawa dotyczy. Zdziwiłabym się gdyby tak nie było, to właśnie jest wiek, w którym zazwyczaj planujesz zakładanie rodziny i myślisz o przyszłości. Wiek czy mieszkanie z rodzicami nie ma tu najmniejszego znaczenia, chodzi o przyszłość. Każdy ma prawo decydować o swojej przyszłości i reagować gdy ktoś wychodzi z czymś takim. Popierają to osoby starsze bo mają dzieci/wnuki, dla których chcą wolnego kraju. Popierają to hetero mężczyźni, geje, lesbijki, osoby bezpłodne i takie, które dzieci po prostu nie chcą mieć dlatego, że to ograniczenie wolności. I chociaż nie dotyka to ich bezpośrednio to mają koleżanki, mają siostry, mają sąsiadki, dla których chcą jak najlepiej (ciężko to sobie wyobrazić, nie?). Poza tym, to po prostu zmiana w złym kierunku, w kierunku organiczenia wolności (jak homoseksualiści np mają walczyć o to co ważne jest dla nich jeżeli tu wyskakują z czymś takim w stronę kobiet?). To po prostu odbiera nadzieję na lepsze jutro.
2020-10-27 13:22
2020-10-26 21:05
2020-10-26 23:21
2020-10-27 04:55
Nie narodowcy...
2020-10-26 21:11
Ja też mega mi zaimponowali uważałem ich za i**otow ale już tak nie uważam
2020-10-26 23:50
2020-10-27 00:48
uwazales ale juz tak nie uwazasz, czyli uwazasz inaczej, no niezle niezle
2020-10-27 01:24
To prawdziwy przelom w akcji filmu.
Bedziesz informowal o swoich kolejnych odkryciach?
2020-10-26 21:11
żeby zamiast bronić kobiet, broni się księży.
2020-10-26 21:28
Przecież to klerycy z seminarium duchownego!
2020-10-26 21:52
też tak pomyślałam, bo widać że takie niedorobione trochę
2020-10-26 21:49
mózg
2020-10-26 21:58
który sam go szuka.
2020-10-26 21:59
a ty co ministrant? dwuzłotówki
2020-10-26 22:29
2020-10-26 21:58
sznurek
2020-10-26 23:20
bo to kryptogeje są, tylko chłopcy im w głowach
2020-10-27 11:08
2020-10-26 22:05
Gangusy, sutenerzy, dilerzy, złodzieje , zadymiarze... No kwiat narodu buhehe
2020-10-26 22:41
tacy "patrioci" - pozerzy
2020-10-27 04:56
2020-10-27 05:28
by ich zapytać ilu z nich szanuje swoje żony, partnerki, matki, siostry itp i nigdy nie podniósł na żadną z nich ręki
2020-10-26 22:23
Wielcy katolicy ciekawe jak często ci narodowcy do kościoła chodza
2020-10-27 04:56
2020-10-26 22:35
Niepotrzebnie, Zenonie.
2020-10-26 23:18
ah Ci narodowcy naprawdę kwiat młodzieży polskiej, samo dobro
2020-10-27 00:00
Narodowcy to kryptogeje dla nich kobieta jako inkubator bardzo im pasuje. To sadyści niech sami wychowują uposledzone dzieci które kobiety im zostawią. Bo Tacy tylko w gatce mocni i w kupie a najczęściej podkulaja ogony i spierniaczajà od problemów.
2020-10-27 04:54
Klasycznie...
Pewne niejeden po zarzutach...
2020-10-27 08:57
przecież to bezmuzgowia, troglodyci?
2020-10-27 13:00
Z tego mega fałszu????? Uszy więdły
2020-10-27 19:53
Myślę, że jest to raczej wojna trojańsko-polska.
2020-10-26 20:14
2020-10-26 20:56
W 68 roku tacy jak ty pisali literaci do pióra studenci do książek a potem pałowali ludzi jako ormo. Ludziom puściły nerwy i nie chodzi o aborcje tylko o to ze jest deptana wolność jednostki do wyboru. PiS ogranicza nas
W 68 roku tacy jak ty pisali literaci do pióra studenci do książek a potem pałowali ludzi jako ormo. Ludziom puściły nerwy i nie chodzi o aborcje tylko o to ze jest deptana wolność jednostki do wyboru. PiS ogranicza nas z każdej możliwej strony. Banda matolow dorwała się do władzy i uzurpuje sobie prawo do rządzenia jednostka. Powiem tylko wy.......
2020-10-26 21:10
że zmiana na totalitaryzm trzaskowsko-marksistowski da nam wolność?
2020-10-26 21:14
Czas już przez ulicę do zakopanego
2020-10-26 22:40
Nie łącz słów, których nie rozumiesz...
2020-10-26 21:53
tu jest więcej analogii z latami 80. Jaruzelski przecież nie był socjalistą (komunistą) - był panem folwarcznym, narodowcem, po szkółce kościelnej. To właśnie wówczas, za Jaruzela odrodziła się Polska brunatna
2020-10-26 22:41
Po szkółce to on był, ale moskiewskiej. Też znalazłeś sobie autorytet.
2020-10-26 22:47
zanim Moskwa, u Jaruzelskiego był przedwojenny ONR. To ich duchowy ojciec, tylko że Jaruzelski wreszcie oddał władzę.
2020-10-26 22:50
O tak, Jaruzelski był prawicowcem i Gomułka też! xD
2020-10-26 23:11
Puknij się lepiej w głowę zanim coś napiszesz
2020-10-26 22:39
A ja widzę bandę matołów na ulicy
2020-10-26 22:49
Miały być protesty przeciwko wyrokowi TK w sprawie aborcji. Temat nie załapał. Agresywne wulgarne krzykaczki zniechęciły ludzi, więc teraz nagle jest: "Nie, to nie o aborcję chodzi, to tak ogólnie o PiS, przyjdźcie protestować, plizzz!". Ktoś wam płaci i rozlicza z wyników?
2020-10-26 20:17
Jak ludzie umierają np dzieci to kosciol zawsze mowi jedno: Bog tak chciał :D
Zero realnej np finansowej pomocy na leki czy operacje tylko mowia ze Bog tak chcial i kaza sie modlic. I ten wystudiowany trzęsący się
Jak ludzie umierają np dzieci to kosciol zawsze mowi jedno: Bog tak chciał :D
Zero realnej np finansowej pomocy na leki czy operacje tylko mowia ze Bog tak chcial i kaza sie modlic. I ten wystudiowany trzęsący się bogobojny głosik księży szczegolnie kiedy maja do czynienia ze zwyklymi prostymi ludzmi ktorzy przyszli po pomoc a sa ich parafianami
2020-10-26 20:57
Nie płacisz jak nie chcesz korzystac, pochowają ciębez kapłana jak psa pod płotem
2020-10-26 22:09
Znam dwie parafie ktore zawsze i kazdenu pomagaja.
2020-10-27 07:33
Dwie xd.
2020-10-27 08:36
Za bóg zapłać ale nie mniej niż 500 zeta. Wiemy wiemy
2020-10-27 08:35
2020-10-27 08:45
2020-10-26 20:19
Dlaczego kler wtraca sie do polityki, wiem organizuje elektorat pis
2020-10-26 22:03
2020-10-27 09:52
2020-10-27 11:15
bo im Pis płaci wielkie pieniądze. Nasze pieniądze
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.