2017-07-03 06:01
2017-07-03 06:24
Proponuję kierowców zostawić, a kierownictwo i kadry zatrudnić przez ogłoszenie pisane cyrylicą ;)
2017-07-03 06:28
Na przyjaciół PO z Ukrainy
2017-07-03 06:25
2017-07-03 08:12
no to niech biorą!
2017-07-03 09:08
No to niech biorą i będzie jak w Warszawie ze będą autobusy szukać na ukrajinie bo jakiemuś ukraincowi się tu nie podobało albo zakład spuzni się chociaż o dzień z wynagrodzeniem to następnego dnia nie będzie ani jednego ukrainca bo taka u nich jest wspólnota jak to miało miejsce w jednym magazynie biedronki na kokoszkach
2017-07-03 09:49
2017-07-03 10:35
2017-07-03 11:13
A pan zabiera premie tylko za to ze ktos nie przyjdzie z wolnego do pracy wiec kierowcy chodza bo sa szantarzowani i przemeczni wiec wala dzwony taka prawda a pan sie usmiecha jak glupi do sera kierowa zrobil stluczke
A pan zabiera premie tylko za to ze ktos nie przyjdzie z wolnego do pracy wiec kierowcy chodza bo sa szantarzowani i przemeczni wiec wala dzwony taka prawda a pan sie usmiecha jak glupi do sera kierowa zrobil stluczke kierowca naprawi za wlasna wyplate. kwestia druga dlaczego kierowca nie ma przerwy normalnej nawet jak sie spozni na koncowy tylko jak jest po odjezdzie to musie jechac odrazu
2017-07-03 12:22
zabierają nawet za brat krawata ..
2017-07-03 13:18
Co na to inspekcja pracy?! Nic...
2017-07-03 14:25
Bez przerwy jeździ i gdzie inspekcja pracy?! Nie widzi problemu bo na papierze przerwa jest!!!
2017-07-03 13:56
Miasto i jego firmy nie potrafią dobrze zarządzać i dbać o biznesowe potrzeby tychże firm.
2017-07-03 14:04
Nie można ustawa zabrania, jak by mogli to by brali
2017-07-03 16:33
2017-07-03 19:13
2017-07-03 20:07
Nie chciałbyś tego. Już by Ciebie Ukrainiec przewiózł i bilet sprzedał, wytłumaczył gdzie wysiąść... pomyśl zanim z bzdurą wyskoczysz.
2018-05-16 20:49
ukraina poza unia eur skad ma wziac kierowca z ukrainy prawo jazdy z wymaganymi wpisami wymaganymi do jazdy z pasazerami na terenie uni a takim jeszcze poki co jest polska
2017-07-03 06:06
A zwłaszcza, że kokosów się w niej nie zarabia, więc po części rozumiem narzekania, jednak tak jak i z wszystkimi innymi zawodami - mamy wolny rynek, jak komuś się coś nie podoba to może odejść i pracować w tym samym zawodzie w innej firmie lub przekwalifikować się i robić coś innego - wolny wybór
2017-07-03 06:24
Przecież to nie ich prywatna firma... A tylu z nadania politycznego przyrosło tam do stołków
2017-07-03 10:00
Pytanie: "Dlaczego tak mało pracowników?" Odpowiedź: "To normalne, gdzie indziej jest tak samo". Skoro prezes przyjmuje taką sytuację za normę i nie próbuje nic z tym zrobić, to nie nadaje się na prezesa.
2017-07-03 07:32
Pan prezes Lisiecki jak widać jest idealnym przykładem "misiewicza" z lokalnej sitewki Platformianej. Typowy BMW. Bierny Mierny ale Wierny bo nasz.
Brakuje mu pracowników przy dużej rotacji spowodowanej niskimi
Pan prezes Lisiecki jak widać jest idealnym przykładem "misiewicza" z lokalnej sitewki Platformianej. Typowy BMW. Bierny Mierny ale Wierny bo nasz.
Brakuje mu pracowników przy dużej rotacji spowodowanej niskimi zarobkami tak twierdzą pracownicy ale się tym nie przejmuje. Uważa sytuację za dobrą stabilną.
O zarobkach kierowców prezes twierdzi że są bardzo dobre a pracownicy że nie i odchodzą. Naprawdę prezes wierzy w to że odchodzą na gorsze warunki???
Słowem nie zająknął się o wynagrodzeniach dyrektorów i prezesów muszą być naprawdę gigantyczne bo jak czytam nie ma w śród nich rotacji i odejść do konkurencji a skoro sytuacja w firmie nie jest najlepsza oznacza to że zarobki w kadrze dyrektorsko- prezesowskiej są zdecydowanie za duże, jak w większości firm w tym kraju. Najciekawsze jest zdanie pana Adamowicza że kasa na podwyżki jest w firmie pewnie ktoś ją przytulił i nie dzieli się z kolegami, i nie są to kierowcy.
O restrukturyzacji pan prezes powołał dobrze opłacaną komisję. No właśnie jest tak wspaniałym specjalistą od zarządzania że nie ma pojęcie jak zrestrukturyzować swoją firmę no i na pomoc powołał komisję. A pamiętacie dlaczego zmienił poprzednika? Wszystko po to by powołać komisję?
O usterkach i "sposobach" na radzenie sobie z nimi pan prezes nie wie. Bardzo wygodne stanowisko niestety ono definiuje niekompetencje pana prezesa, nie wie i nie zrobił nic by się dowiedzieć co myśli i z czym się zmaga jego załoga. A po co komplikować sobie życie. Nic nie wiem nic nie słyszałem i święty spokój a jak będzie wypadek obciążymy kosztami kierowcę i z głowy. Gdyby nie chodziło o bezpieczeństwo pasażerów mógłby pan nie wiedzieć ale pana niechęć do wiedzy o patologiach w pana firmie zagraża życiu i zdrowiu pasażerów.
Panie prezesie NA KONIEC NAJLEPSZE zgodził się pan by pasażerów woził ktoś kto wcześniej wyleciał z pańskiej firmy za alkohol i pan się do tego publicznie przyznaje i nie widzi w tym niczego złego??? bo ma trudną sytuację? A jak znowu się napije i zabije pasażerów to co pan powie rodzinom ofiar że pan nie wiedział?? Chce pan ryzykować życiem dzieci i młodzieży bo ktoś tam lubi alkohol ale ma trudną sytuację.
W imieniu pasażerów proszę pana niech pan natychmiast poda się do dymisji nie nadaje się pan do prezesowania. Jak widać z artykułu to pan i pańskie decyzje są największym zagrożeniem dla pasażerów i firmy.
2017-07-03 07:55
2017-07-03 11:40
2017-07-03 10:44
choć być może jesteś płatnym trollem, to wiele może wyjaśnić
2017-07-03 11:15
A może by tak zamiast wyzwisk konkrety?? Czy może to akurat przekracza możliwości intelektualne ANONIMOWEGO (grunt to odwaga) komentatora.
2017-07-03 11:42
2017-07-03 12:28
Ach ten wasz język miłości,jak bym schetynę sluchal.
2017-07-03 19:14
cały PiS
2017-07-03 17:16
POlityk - zawsze Ci powie co chcesz usłyszeć... no chyba że Pan Lisicki dostał tę posadę naturalną drogą awansu - Kierowca-> Dyspozytor -> Kierownik -> Prezes... :)
2017-07-03 07:41
Chwała kierowcy/kierowcom, że wskazują problemy, póki jeszcze można je rozwiązać.
Moim zdaniem prezes i kierownicy do zmiany.
Jakie to marnotrastwo kiedy brakuje pieniędzy na mechaników i zaniedbane są
Chwała kierowcy/kierowcom, że wskazują problemy, póki jeszcze można je rozwiązać.
Moim zdaniem prezes i kierownicy do zmiany.
Jakie to marnotrastwo kiedy brakuje pieniędzy na mechaników i zaniedbane są pojazdy, które kosztują od 1,5mln (autobus) do kilku mln zł (tramwaj) za sztukę!
Wydać miliony na kredyt potrafią, a rekrutować i utrzymać mechaników nie? Co to za szef?
W prywatnym biznesie już dawno by splajtował.
2017-07-03 10:26
Róznica miecy motorniczym jest ogromna ,kierowca walczy z korkami i piratami drogowymi.motorniczy ma tylko pilnować świateł ,ale widać ze nawet tego nie potrafią.
2017-07-03 12:34
Każdy głupi potrafi prowadzić autobus, tramwaj to inna bajka jak masz 100przycisków na pulpicie i odcinki sektory bez prądu, a jechać trzeba
2017-07-03 12:35
Takich odcinków sektorów bez prądu jest około 150 w Gdańsku
2017-07-03 14:37
g*wno wiesz a się wypowiadasz! Jak coś takiego słyszę to utwierdza mnie przekonanie o postepujacym debilizmie u niektórych. Ma tylko przyciski hehehe no to żeś rąbnal. Wsiadz poprowadz i godzinę wytrzymaj a potem się wypowiedź! I jedni i drudzy zmagają się z tymi samymi problemami
2017-07-03 20:21
W D.. .e byłeś i g*wno widziałeś cwaniaczku!!!Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz!!!
2017-07-03 10:32
Obraz miejskiego przewoźnika to katastrofa. Pan prezes oczywiście owija w bawełnę, a mógłby przejechać się 167 wysiąść na Nowatorów, przejść się chodniczkiem do ulicy Bysewskiej. Na przeciwko jest pomnik i 32 nazwiska. Niech se tam stanie i pomyśli czy warto ryzykować życie pasażerów dla paru złotych.
2017-07-04 03:25
niech się zwolnią kierowcy kasjerki pielęgniarki
ciekawe co z tego będzie
czy jeżeli ktoś nie pracuje w biurze to no właśnie co?!
ludzie chcą w miarę godnych warunków i płacy czy to tak wiele
praca świątek piątek i niedziela przecież ktoś też musi pracować na takich stanowiskach
2017-07-03 06:09
Jest jeszcze gorzej. Najgorsze, że wszystko w tym artykule to prawda.
2017-07-03 06:31
Potwierdzam!
2017-07-03 06:47
Nareszcie ktoś się odważył napisać prawdę jak jest w budyniowych firmach. Lisicki nie poszedł tam żeby coś naprawiać. On tam jest żeby lukrować, sponsorować i przyklepywać. Dobrze musi mieć tylko Adamowicz. Ludzie się nie liczą.
2017-07-03 06:51
Może niech poleje autobusy z węża strażackiego, jak kiedyś handlarzy przy budynku LOT. Według niego taki zabieg rozwiązuje wszystkie problemy.
2017-07-03 08:21
To świadczy tylko o jego niewiedzy o rzeczywistości i braku kompetencji. To nie wróży żadnych zmian!! Skoro jest dobrze i normalnie. Jeżeli tak zawsze było i jest jak w artykule no to dla prezesa może się wydawać że jest normalnie.
2017-07-03 10:23
Nie jeżdżą komunikacją miejską. Mają ją konkretnie w dudzie
więc już wiecie, że dobrze nie ma szans być.
2017-07-03 12:15
2017-07-03 12:54
serio
2017-07-03 14:22
dziś walił przy Bibliotece, na trzeciego, pod prąd w ludzi, ale morda szczęśliwa
2017-07-03 10:32
2017-07-03 13:15
Zdecydowana prawda.
2017-07-03 22:05
trzeba zapłacić za szkolenie do pracy. Dziwię się, że są w ogóle jacyś chętni.
Rozumiem jeszcze, że można wymagać rzadkich kwalifikacji, np. żeby gość miał jednocześnie na traktor i tupolewa - ale żeby sam za to
trzeba zapłacić za szkolenie do pracy. Dziwię się, że są w ogóle jacyś chętni.
Rozumiem jeszcze, że można wymagać rzadkich kwalifikacji, np. żeby gość miał jednocześnie na traktor i tupolewa - ale żeby sam za to płacił?
A jak mnie zwolnią albo sam się zwolnię to gdzie ja potem pracę znajdę, jak umiem tylko te tupolewy? To nie Japonia, że w Tokio jest 600 spółek transportu szynowego.
Każdy nowy pracownik mniej lub bardziej musi się czegoś nauczyć i poświęca na to swój czas, więc trzeba mu za to płacić.
2017-07-06 06:54
Szkolenie opłaca firma. Ale z założenia opłaca swojemu pracownikowi. Jeśli natomiast ktoś zwalnia się zaraz po szkoleniu to chyba normalne, że musi zwrócić koszty szkolenia, którego efektów nie wykorzysta w tej firmie.
Szkolenie opłaca firma. Ale z założenia opłaca swojemu pracownikowi. Jeśli natomiast ktoś zwalnia się zaraz po szkoleniu to chyba normalne, że musi zwrócić koszty szkolenia, którego efektów nie wykorzysta w tej firmie. To jest normalna praktyka.
Szkolenia są kosztowne i żadna firma nie może sobie pozwolić na to, żeby te pieniądze szły na marne.
2017-07-03 06:11
Ciągle nie rozumiem, to po co Pan kierowca tam pracuje skoro tak narzeka? Z takimi uprawnieniami moze wozić wycieczki autokarowe, zatrudnić sie w jakiejś innej firmie przewozowej, iść na trolejbusy itd. Nikt nie zmusza
Ciągle nie rozumiem, to po co Pan kierowca tam pracuje skoro tak narzeka? Z takimi uprawnieniami moze wozić wycieczki autokarowe, zatrudnić sie w jakiejś innej firmie przewozowej, iść na trolejbusy itd. Nikt nie zmusza do pracy, a narzekanie na własną firmę przed mediami uważam za skrajną głupotę. Chyba że "pan redaktor" sam wymyślił sobie "pracownika". Tak czy owak jeśli robota nie leży, to należy sie zwolnić. Skoro firma zostawia furtki nawet alkoholikom to gdy warunki pracy sie poprawią, zatrudnią pana spowrotem. Chyba że to pana wyrzucili za ten alkohol skoro jest pan tak dobrze poinformowany.
2017-07-03 06:35
Moze ten czlowiek przepracowal tam wiele lat I nie w glowie my zmiany.Moze boli go sytuacja w firmie
2017-07-03 08:07
Pan prezes też przepracował wiele lat i nie w głowie mu zmiany, bo i po co skoro wszystko sie jakoś kręci? Skoro panu kierowcy też zmiany nie w głowie to dlaczego narzeka i oczekuje zmian od kogoś innego? Jedno jest pewne, nie chciałbym takiego pracownika który opowiada na portalach o wewnętrznych sprawach firmy.
2017-07-03 10:17
dlatego firma powinna upaść
dla dobra wszystkich
tej budowli nia się naprawiać
trzeba zburzyć i zbudować od nowa
na lepszym fundamencie
2017-07-05 20:55
W GAiT (ZTM zresztą też) problemy są niemile widziane przez zarząd.
2017-07-03 06:56
Ale Ty madry jesteś pajacyku
2017-07-03 08:13
Nie wiem kto pisał ten komentarz, ale nie ma Pan/i racji. Ludzie pracują w GAiT wiele lat i lubią tą pracę, tu pracuje ojciec, potem przychodzi syn, to firma prawie rodzinna, tu wszyscy się znają, to coś więcej niż
Nie wiem kto pisał ten komentarz, ale nie ma Pan/i racji. Ludzie pracują w GAiT wiele lat i lubią tą pracę, tu pracuje ojciec, potem przychodzi syn, to firma prawie rodzinna, tu wszyscy się znają, to coś więcej niż praca, dlatego wielu nie odchodzi, ale próbują pokazać co trzeba zmienić i uważam, że to jest dobre. Tak w dzisiejszych czasach nie trudno znaleźć pracę jako kierowca, ale to wiąże się często z oddaleniem od rodziny i tego wielu po prostu nie chce, ale chcą pracować w normalnych warunkach i tyle. Wszyscy liczą na nowego prezesa i czekają na zmiany, ale wiadomo też, że nie można pewnych rzeczy zrobić z dnia na dzień.
2017-07-03 10:13
z dnia na dzień można by wrzucić granat w szambo:
wywalić 100% biurew i zarządu
połączyć ZTM i ZKM
zaprosić ITD do CODZIENNEGO nadzoru
i odtworzyć linię A101, z tym, żeby emeryci w niej wyjątkowo nie mieli ulgi 100% tylko 50% bo celem jest podebranie klientow placących równie beznadziejnej SKM
2017-07-05 20:57
A wypłaty to pinokio zatwierdzi? A tankowanie to kierowca będzie robił na każdej stacji wg swojego uznania?
Drogie dziecko, skończ gimnazjum, póki jeszcze istnieje.
2017-07-03 08:14
Wyobraź sobie, że niektórym pracownikom zależy na czymś takim jak firma, w której pracują. Czasem pracownikom zależy bardziej niż dyrekcji...
2017-07-03 09:02
Jak ma się zwolnić Pan kierowca ? Jak zakład pracy nie chce rozwiązać umowy za porozumieniem stron a tylko 3 miesięczne a jak inne firmy potrzebują kierowców to potrzebują od zaraz od jutra
2017-07-03 09:20
Ma doświadczenie bo pracował tam kilkanaście lat. Kto ma sie ba ten temat wypowiadać?
2017-07-03 09:46
bo w głowie Ci się nie mieści, że ktoś nieodpłatnie, altruistycznie próbuje pomóc,
wskazać źródła problemów.
Zależy mu na firmie w której pracuje i na lokalnej społeczności.
Dziwno, co?
2017-07-03 10:03
ciągle nie rozumiem, po co piszesz o czymś, co Ci się nie podoba. Zamknij kompa, wyrzuć przez okno i nie będziesz już musiał czytać o niczym, czego nie rozumiesz.
2017-07-03 13:19
Głupi jestes
2017-07-03 13:54
taki mądry jesteś? Wcale nie jest łatwo znaleźć nową, dobra pracę. Niektórzy pracują, bo nie mają wyjścia - muszą utrzymać rodzinę, spłacać kredyt i nie mogą sobie pozwolić na skakanie z kwiatka na kwiatek.
2017-07-03 14:41
Ale debil z Ciebie że tacy jeszcze żyją
2017-07-03 14:54
szkoda że komentarze piszą ludzie którzy nie mają pojęcia o pracy kierowcy autobusu każdy ma prawo walczyć o swoje . A głupota to właśnie ten komentarz i to wielka !!!!!!!
2017-07-03 16:01
2017-07-03 16:15
Chetnie sie z Toba zamienie na prace. Jak poczujesz na wlasnej skorze co to znaczy kierowca/motorniczy, ro zmienisz zdanie i nigdy juz nie bedziesz sie tak wypowiadac.
Gdy Ty spisz my wstajemy juz od ok. 2:30 rano,
Chetnie sie z Toba zamienie na prace. Jak poczujesz na wlasnej skorze co to znaczy kierowca/motorniczy, ro zmienisz zdanie i nigdy juz nie bedziesz sie tak wypowiadac.
Gdy Ty spisz my wstajemy juz od ok. 2:30 rano, gdy Ty juz spisz, my konczymy dopiero prace.
Jestesmy dla Was pasazerow pierwsza osoba na ktorej mozecie sie wyzyc rano, spluwaczka i wszystkim najgorszym. Ilu z Was nas juz zwalnialo, a MY jestesmy przemeczonymi ludzmi, ktorzy sa osppwiedzialni za ludzkie zycie przed prokuratorem w razie wypadku. Wozimy Was autobusami (18 tonowymi) i tramwajami (min. 60 tonowymi). Musimy miec oczy dookola glowy i myslec za wszystkich na drodze, i za tych ktorzy nie mysla i zajezdzaja nam droge i skracaja deoge hamowania (bo po to mamy taki odatep, zeby bezpiecznie wyhamowac).
Moze troche z zycia kierowcy/motornixzego pokaze Wam jaki to "cudowny" swiat jest.
2017-07-05 11:50
Może Panu Kierowcy zostało niewiele lat do emerytury. Na zmianę pracy za póżno bo lata a dbałość o firmę ogromna.
2017-07-03 06:12
... autobusowego, czy też tramwajowego, na taki pancerny, bardziej wytrzymały :)
Zawsze to taniej. Odprawy nie trzeba płacić kolejnym prezesom ;)
2017-07-03 09:03
na metro tam niema kolizyjnych kursów
2017-07-03 10:21
2017-07-03 22:12
- zmiany tras i rozkładów, koniec z emeryt tour de dzielnica, komu się chce studiować zawiłe schematy i rozkłady? Autobusy powinny jeździć wzdłuż morza i w poprzek po linii prostej np. co 10 minut. Wtedy zawsze wiem
- zmiany tras i rozkładów, koniec z emeryt tour de dzielnica, komu się chce studiować zawiłe schematy i rozkłady? Autobusy powinny jeździć wzdłuż morza i w poprzek po linii prostej np. co 10 minut. Wtedy zawsze wiem gdzie jechać i że dojadę z minimum jedną przesiadką.
- biletomaty w pojazdach i/lub przystankach
- łatwiejsza płatność telefonem
- ujednolicenie taryf/biletów między miastami i spółkami
- poprawa komfortu w pojazdach
- możliwość wniesienia roweru, deskorolki, rolek, hulajnogi czy hula-hop
- jeszcze wiele można by zmienić
2017-07-05 20:58
rozkłady bynajmniej zawiłe nie są. Marne te twoje recepty.
2017-07-06 08:34
Konstal 105Na się nazywa. Niestety od równych dziesięciu lat zrobiły się bardzo passe. Pomimo że najświeższy z nich odbudowany został raptem lat temu dwanaście.
2017-07-03 06:14
jak mozna finansować ze swoich środków takie dziadostwo
2017-07-03 09:13
Kolejne cwaniaczki z szeptanym marketingiem w Internecie.
2017-07-03 15:29
Pewnie jakiś "kierownik regionalny" z Ubera promuje firmę.
2017-07-03 06:14
2017-07-03 06:17
Jak rozwalił w UM to co mial pod sobą, w niesmaku odszedł - miękko wylądował w tramwajach...
Zarządzać nie umie, choć jest przekonany jak papież o swej nieomylności!
Nie na takie elity liczył Małkowski zakładając ruch harcerski!
Wstyd.
2017-07-03 20:24
tak jak np w szpitalu Kopernikus, w szczególności przez Zaspę.
2017-07-03 06:22
i wywalenie pierdzacych w stolki grazynek. tzw pracownik administracyjny to najmniej wydajna jednostka. obciac ilosc etatow i pracy bedzie akurat na 8h dziennie, teraz to jest jedno wielkie picie kawki
2017-07-03 06:53
2017-07-03 10:56
Ten facet w ogóle nie wie co się dzieje w firmie, którą "zarządza"
2017-07-03 06:15
ale fakt, przydała by się zmiana, zakład jeszcze jest lekko w komunie, musi się rozwijać i iść do przodu a nie stać i dziadować.
2017-07-03 07:11
Każda firma opłacana z podatków będzie tkwić w komunie bo po prostu tam nie liczy się rachunek ekonomiczny tylko trwanie na stołkach.
2017-07-03 08:22
na tych 'nowych'. to mentalność człowieka się tylko nie zmienia, widać tak ma być
artykuł jest o GAiT ale to można dopasować wszędzie, do każdej innej firmy w tym kraju.
to, że jest tak fajnie to tylko lukrowanie mediów!
2017-07-03 09:30
Prawde nigdy nie leży po środku. To mit.
2017-07-03 10:28
codziennie. Natomiast Lisicki, Budyń i ktokolwiek z tej gdańskiej mafii NIGDY nie wsiada do tramwaju, ma go w du...pie, głęboko podtarty. On chce parking przed UWojewódzkim za 20 baniek, przejścia podziemne i arterie do pokładów swojej głupoty
2017-07-03 12:48
Pośrodku to masz rów w pupie. A prawda jest tam, gdzie jest!!!
2017-07-03 06:16
Pracownicy do roboty a dyrekcja do kasy.
2017-07-03 08:37
Barakuje rąk do pracy? Ludzie do pracy są, wszystko zależy za jakie pieniądze, zapłaćcie godziwie to ludzie się znajdą!
2017-07-03 11:32
przecież wiadomo, że nigdy wcześniej GAiT (ZKM) nie funkcjonowała i nie rozwijała się tak prężnie jak za prezesa Lisickiego. To nie jest tak, że Budyń wsadził najpierw na dyrektora a potem na prezesa jakiegoś swojego
przecież wiadomo, że nigdy wcześniej GAiT (ZKM) nie funkcjonowała i nie rozwijała się tak prężnie jak za prezesa Lisickiego. To nie jest tak, że Budyń wsadził najpierw na dyrektora a potem na prezesa jakiegoś swojego lojalnego kolesia na ciepły stołek. Tak to robią tylko pisowcy z misiewiczami. W Gdańsku, mieście wolności i demokracji na właściwe miejsce przyszedł po prostu pierwszorzędny fachowiec, z żalem pożegnany z urzędu miasta bo tam też odwalał świetną robotę (np. organizował happeningi z podlewaniem chodników). I to nieprawda, że w Gdańsku jest jakiś układ i mafia postpeerelowska która omotała miasto.
2017-07-03 16:02
Jarząbek?!
;)
2017-07-03 15:31
W dobrze zorganizowanej firmie pieniądze płyną do góry, a g*wno spływa w dół :) To chyba Soprano tak powiedział.
2017-07-03 06:21
Zderzenie czołowe tramwajów na skrzyżowaniu to efekt bałaganu organizacyjnego i finansowego w firmie. A to ciekawe...
2017-07-03 08:24
To może zrozumiesz. Czytaj między wierszami
2017-07-03 12:50
Marysia ci powie gdzie.
2017-07-03 12:51
To winna motorniczej
2017-07-05 21:35
Kierowca autobusu o tramwajach sie wypowiada
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.