2019-01-11 14:15
2019-01-11 14:27
2019-01-13 14:03
2019-01-11 14:29
razem z dzikami...
2019-01-11 14:57
poza bólem dolnej części pleców nikt nie zadał pytania dlaczego idiota, który nagrał ten film zamiast nagrywać nie klepnął w kabinę kierowcy i nie powiedział mu, że jedzie na znak i słupki. Skończona ameba teraz odstawia
poza bólem dolnej części pleców nikt nie zadał pytania dlaczego idiota, który nagrał ten film zamiast nagrywać nie klepnął w kabinę kierowcy i nie powiedział mu, że jedzie na znak i słupki. Skończona ameba teraz odstawia cyrki i gorzkie żale a pseudo dziennikarz też nie zadał pytania czy może zamiast stać i nagrywać nie lepiej było poświęcić tego czasu na stanięcie w polu widzenia kierowcy, żeby pomóc mu wyjechać bez uszkodzenia infrastruktury.
2019-01-11 15:14
Ale u nas tak niestety jest lepiej aferę robić niż komuś pomoc.
2019-01-11 15:41
2019-01-11 23:07
Ta ameba która to nagrała ,to skończona menda ,konfident i kawał gnoja! Jak ograniczonym chamem trzeba być ,żeby się tak zachować ? Wystarczyło pomoc kierowcy w manewrze...
2019-01-13 14:03
a zombie zombie zombie
2019-01-11 15:44
kierowcy ktory najwyraxniej nie widzi nic dookola i jeszcze stoi na gorce chce sie pchac pod kola "w pole widzenia" i dawac dobre rady.
Wiesz jak to sie dla ciebie skonczy? Na 2 sposoby. Sposob pierwszy: zostanie z ciebie mokra plama. Sposob drugi: kierowca uprzejmie ci podziekuje za motywowanie do pracy prostujac ci piescia wykrzywione zeby.
2019-01-11 23:09
Ja bym Ci zwoje wyprostował chętnie po przeczytaniu twojego komentarza. Jesteś zwykłym śmieciem.
2019-01-11 17:05
masz rację barany be jaj potrafią tylko nagrywać i donosić zamiast pomóc człowiekowi a póżnie j narzekają że niema kierowców któregoś pięknego dnia taki łach pójdzie do sklepu zobaczy puste półki to może się ogarnie zamiast nagrywać
2019-01-11 22:11
Bo As. Chciał nagrać sensację idioty.. zamiast mu pomóc wymanewrować( tzn. kierować jak daleko może cofać by nierozwalić czegoś.)
2019-01-11 15:46
Zabili go i uciekł!!!
2019-01-13 14:04
2019-01-11 17:24
Aby wjechać ciężkim sprzętem to straż pożarna kręci pod prąd ze Świętojańskiej a nie przez Bema czy Słowackiego. Porobili jednokierunkowe to teraz niech UM płaci. Ponadto pół godziny jechać z UM trasę mającą 60m to jest skandal dla SM
2019-01-11 23:40
trzeba było pomóc, co za ludzie? zupełnie jak moja żona
2019-01-12 19:51
On jest "pierdy deń", z ukrainy przyjechał i nie wie.
Kto był na ukrainie ten znaju
2019-01-11 14:16
2019-01-11 15:24
Ale piękny śmietnik; to z Gdańska?
2019-01-12 17:07
Ty gnoju filmowcu, pomógłbyś biedakowi!
2019-01-11 14:16
Zaczal od znakow rownac Gdyniowo :)
2019-01-11 14:47
A ty kapciu zmieniłeś pseudonim i dalej piszesz chłopie idź naprawdę do psychiatry!!!!!
2019-01-14 13:10
Co wy tak przeżywacie tak te znaki ? I co się takiego to stało żeby w gazecie internecie i w radio jeszcze nagłaśniać co ? Bo jakiś znak otarł czy wykrzywił itp, itd.... ha ha ha ja pierdziele... no nie wierzę... co się
Co wy tak przeżywacie tak te znaki ? I co się takiego to stało żeby w gazecie internecie i w radio jeszcze nagłaśniać co ? Bo jakiś znak otarł czy wykrzywił itp, itd.... ha ha ha ja pierdziele... no nie wierzę... co się ludzie co z niektórymi z was dzieje ? Brak afer, problemów sztucznie produkowanych ? To co dopiero będzie jak coś naprawdę poważnego się wydarzy.... uciekniecie, nie pomożecie na froncie.... ewentualnie na 3-ciej linii ale nie na froncie... co setny może albo i lepiej... a jak ktoś coś wygnie na ulicy to w gazetach zaraz jest bo wy reagujecie... ha ha ha jaki d**ilizm. Byłem nie raz w tej waszej Gdynii i stwierdzam że macie totalnie skopane ulice, system ulic beznadziejny, wąsko że w tym mieście właściwie same małe fiaty i dorożki powinny jeździć a tu jakaś firma wysłała dużego normalnego tira z dostawą i biedak niezłe stresy przez to miał na bank. Ogarnijcie ten swój urząd miasta bo nawet miejsca do parkowania u was nie ma ha ha ha a jak jest to ceny jak u cyganów albo żydowskich handlarzy ulicznych... co to w ogóle ma być ? ha ha ha Ale ten kierowca co tak strasznie niszczył te znaki.... ha ha ha.... co za d**ilizm.... sorki za słownictwo ale tak to właśnie wygląda.przypomina mi to trochę takie idiotyczne klany czy sekty... i oby tylko szydzić, nabijać się i tępić... takie typowe trollowanie.... bo to jest czysty trolling. pozdrowienia Gdynio !!!!
2019-01-11 14:16
W Gdyni mógł spokojnie zaparkować na cały dzień na chodniku.
2019-01-11 14:58
Dziadki z SM zjawili się dwie minuty przed 8.00 ... 32 minuty po zgłoszeniu. Niewątpliwie istne cuda w tej Gdyni się dzieją ...
2019-01-11 14:19
masakra jakas..ale pół pandory zapakuje
2019-01-11 15:26
Sama jesteś masakra albo tragedia
2019-01-11 17:04
2019-01-11 19:17
A Ty masz chociażby prawko na B ze się wypowiadasz?
2019-01-11 22:14
W Gdyni starcza no rower....Niewiesz.
2019-01-11 23:25
To był Andrzej
2019-01-12 08:49
to był Seba, amator cudzych żon;)
2019-01-11 14:19
Trzeba było siąść za kółko i zrobić to lepiej. A odpowiedzialność powinien ponieść idiota, który wysłał tam ten transport.
2019-01-11 14:23
Czyżby za kierownicą siedział manekin? mógł żądać polecenia na pismie.
2019-01-12 14:08
polecenie na pismie czy ustnie?
tego na pismie robic by nie musial?
2019-01-11 14:38
2019-01-11 14:49
Szef, zaden z ciebie szef! Polecenie ustne to tez polecenie!
Tylko, ze korpo ludki tego nie rozumieja, bo tam na wszystko ma byc papier.
2019-01-11 16:51
To jedź na ustne polecenie z otwartą łyżką koparki, już jeden taki był,za dobrze na tym nie wyszedł..
2019-01-11 16:54
A ten gamoń co nagrywa zamiast spróbować pomóc kierowcy to jeszcze donosy wysyła....widzisz baranie że kierowca się męczy to podejdź pomóż korona by Ci z głowy nie spadła...ale nie lepiej nagrywać i szybciutko do straży miejskiej....
2019-01-11 18:07
dostanę...
2019-01-11 19:25
to nie żaden obywatel.
to zwykły głupek z komórką.
2019-01-12 12:23
2019-01-11 20:56
Rudy zadzwonił do płokułatuły...
2019-01-11 21:53
dac rajt
2019-01-11 22:14
Poczul ze bedzie gwiazdą, jak jego stary w PRL :) ale to poczul...tak ze az nie wytrzymal i po pochwały od razu zadzwonił do tych co szybciej odbiorą...
Pewnie informatyk jakis, bez kompetencji do zycia "w
Poczul ze bedzie gwiazdą, jak jego stary w PRL :) ale to poczul...tak ze az nie wytrzymal i po pochwały od razu zadzwonił do tych co szybciej odbiorą...
Pewnie informatyk jakis, bez kompetencji do zycia "w realu".
Swojego syna wieloryba z tabletem przyklejonym do ryja przyjechal z w-fu zwalniac, to przy okazji jak syn wstac probowal z wozka se cyknal "trojmiasto stories" a co tam.
2019-01-11 16:56
Zawodowy kierowca powinien mieć więcej oleju w głowie. Jak się jedzie na GPS'a to potem tak się to kończy.
2019-01-11 19:58
Idiota to napisał komentarz
2019-01-11 21:35
Ale kolejny konfident z kamerą zamiast pomóc kierowcy w kłopocie wysyła filmy do redakcji z komentarzem że prawie dziecko na pasach potrącił.
2019-01-12 13:30
To jest w kwestii kierowcy!!! Ma prawo jazdy czy paszport Polsatu?
2019-01-12 13:42
2019-01-11 14:20
Jak to tam szło? Zaowodowi kierowcy, bez nich nie będzie świeżych bułek, wędlin itd.?
2019-01-11 14:39
Z nimi nie bedzie znaków i słupków
2019-01-11 15:31
to dokładnie ten kierowca tira który dowozi masło do lidla bo w dostawczaku to max 1 paleta wchodzi czy jakoś tak wczoraj pisali :D:D:D
2019-01-11 19:34
A bez ciebie mamusia nie będzie miała komu gotowac..darmozjadzie
2019-01-11 21:05
Jesteś d**ilem
2019-01-11 22:47
polak to wie lepiej wszystko, tylko gorzej to zrobić. osobówkami jeździcie tygodniowo 30 km , jak trzeba jechać gdzieś dalej to sr*czka w gaciach. powiem tak jak by wszystkie filmy wrzucać jak na obwodnicy jest zajżdżana droga bo nagle sobie przypominają że trzeba skręcić w prawo to zoo w Oliwie by było za darmo przez rok.
2019-01-12 06:06
Gdyby osoba która zamiast zaciekle kamerować zwróciła uwagę i pokazała kierowcy że zaraz uderzy w znak najprawdopodobnie nic by się nie stało. Ale w naszym kraju zamiast pomóc jeden drugiemu to patrzy się jak tu kogoś podpierdzielić. Wstyd
2019-01-12 07:35
Nikt już nie uczy młodzieży obowiązków i odpowiedzialności, za to wszyscy wbijają im do głów, że mają same prawa. I do tego róbta co chceta.
Dzisiejsze dzieci będą w przyszłości swoich starych rodziców utylizować pod pretekstem eutanazji. Bo przecież mają prawo się samorealizować i być szczęśliwi, a starcy im w tym przeszkadzają.
2019-01-11 14:22
Po kursie.. teoretycznie ma uprawnienia.
2019-01-11 14:41
Prawda. Niestety nikt mu nie pomoże. Duzo stresu i mandat i patafian nagrywajacy. Chociaż odpowiedzialność tez musi być.
2019-01-11 18:23
ale jaka znowu odpowiedzialnosc d**ilu? gdyby drugi d**il krecacy filmi pomoglby, nie byloby krzywych znakow
2019-01-12 06:11
Po co mi ublizasz. Taki madry jesteś a nie potrafisz nic napisac bez obrażania innych.
2019-01-11 15:35
TO zdobywanie,
TE zdobywania.
Skąd taki slang się bierze- z bagien?
2019-01-11 17:38
Weź nie swiruj
2019-01-11 19:27
spod ogona taki slang sie bierze
ciemniaki którzy nie są w stanie się ojczystego języka nauczyc
a jak poprawisz takiego gamonia, to ci powie "weź wyluzuj"
dyktatura ciemniaków
2019-01-12 08:46
Weź postaraj się znaleźć sposób na tanią, dostępna energię, albo lepszy przesył informacji...albo coś innego, przydatnego i ważnego bo:
Ta kaczka czy tą kaczką, świata nie zmienisz... MĄDRY humanisto
2019-01-11 16:27
Do mistrzów wszelkich zawodów murarzy kafelkarzy itp. Wam zawsze wszystko wychodzi i nie zdarza wam się sp...... Ć roboty?
2019-01-11 14:22
Gdy takie auto cofa kazdy ma prawo zachowac szczegolna ostroznosc w szczegolnosci kierowca. Lecz Twoim zadaniem madry rodzicu jest nauka dziecka o nie zbilzanie w takiej sytuacji do auta poniewaz kierowca ma ograniczona widocznosc. Gdyby nie my nie mial bys co jesc !!! Szerokosci...
2019-01-11 14:31
Nie wiedziałem, że pieczywo wozi się takimi tirami.
2019-01-11 14:35
To mało jeszcze wiesz
2019-01-11 14:44
A ty tylko pieczywo jesz? Uuu bida z nydzą. Namaczasz chociaż by było mietkie.
2019-01-11 17:12
Nie, zjadam całe jachty
2019-01-11 21:56
ale chyba margaryny
2019-01-11 18:34
a piekarz z hurtowni wiezie juz busem. A jak w hurtowni nie bedzie maki to piekarz zrobi ci chlebek z piasku z plazy. smacznego gamoniu.
2019-01-11 19:36
Mąkę baran...
2019-01-12 16:59
Pieczywo pewnie nie ale taką mąkę i owszem
2019-01-11 14:34
Zgadza sie, dzieci wychowane bezstresowo, albo mowiac inaczej nie wychowane, ale za to donosicielstwo kwitnie.
Nagrywajacy mogl sam usiasc za kolkiem jak umie lepiej, a jak nie umie mogl zaproponowac kierowcy ze go wyprowadzi, Tylko, ze nie mogl pomoc go wyprowadzic bo wtedy nie byloby filmiku.
2019-01-11 14:39
Zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym Art. 23.
„1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
(…)
b) upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w razie trudności w osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany zapewnić sobie pomoc innej osoby.
2019-01-11 16:43
Co Ty za pierdoły wypisujesz a niby kogo miał
prosić o pomoc.tego co film kręcił?chyba jesteś znajomym tego reżysera.
2019-01-11 17:12
Bo ten dzban wolał kręcić film niz pomoc kierowcy ciężkiego zawodu.
2019-01-11 17:27
Nie, miał ulicę rozpie.rzyć. Stary, a głupi.
2019-01-11 14:48
Masz rację brawo sam jestem kierowcą
2019-01-11 15:14
Gdyby nie wy, pajace, drogi byłyby przejezdne, nie byłoby rozjechanych chodników, krzywych słupków, zatkanych obwodnic i autostrad, szeryfów na drogach.
Towary można wozić koleją, albo przy pomocy
Gdyby nie wy, pajace, drogi byłyby przejezdne, nie byłoby rozjechanych chodników, krzywych słupków, zatkanych obwodnic i autostrad, szeryfów na drogach.
Towary można wozić koleją, albo przy pomocy doświadczonych kierowców a nie ukraińców którzy nie potrafią znaków czytać.
Tak, średnio raz na 2 miesiące taki "gdyby nie ja to nie miał byś co jeść" wbija się we wiadukt na hallera. I co? i mamy co jeść.
2019-01-11 17:23
to dowieź baranie do Biedronki na witominie dowieź koleją połóż tory baranie i dowieź pociągiem
2019-01-14 17:13
Od tego są odpowiednie centra za miastem.
2019-01-11 19:40
Masz rację z hulajnogi tak to wyglada
2019-01-12 01:39
Pajace ? Obciagaj w kiblu smieciu chcialbym Cie spotkac na ulicy i wytluamczyc jacy mali jestescie tymi swoimi samochodzikami zdajac prawo jazdy kat. B uwazacie sie za szofierow co rozum zjadlo a teorie pewnie 15 razy zdawales i nie zdales. Prawko przywiezil Ci z Uk w leysach. Pzdr i szacunku teoche gamoniu. Kozak w necie pierdoła w swiecie tyle.
2019-01-14 17:15
Nawet egzaminator był zdziwiony :)
2019-01-12 02:57
Tylko ten kierowca musi jakos zdobyc doswiadczenie, prawda? A i wsrod doswiadczonych kierowcow ( jak i u wszystkich ludzi w kazdej mozliwej dziedzinie) zdarzają się błędy.
2019-01-13 22:42
co za dzbanki...
2019-01-11 15:20
Mamusia nie uczy dziecka pewnie siedzi w smartfonie a dzieci żyje swoim życiem. A rodzic głupi powie bo na przejściu miał pierwszeństwo ha ha ... lepiej żyć czy mieć pierwszeństwo;) ? A kierowca tira hm m strasznie tam mało miejsca....
2019-01-11 17:28
Mało miejsca to masz w łepetynie, po co tam jechał?
2019-01-11 15:29
Gdyby nie wy, to byłoby bezpieczniej na drogach. Jedzenia w to nie mieszaj.
2019-01-11 17:24
serio?Ciężarówki jak na ilość przejechanych kilometrów robią bardzo mało wypadków to że jakiś mały ch..jek wyprzedza by skręcić za 20 m w prawo i zestaw mu robi z d... garaż to już nie jest wina kierowcy tira
2019-01-11 15:32
okoliczne dzieci będą mogły zjeść świeżo połamane slupki oraz strącone znaki!
2019-01-11 23:57
no to pozdro
2019-01-11 21:51
Wątpię żeby na tak wąską ulicę jakaś firma wysłała duży zestaw który nie jest w stanie tam się zmiescic. Na takie dostawy wysyła się solówki albo dzwoni się do spedytora że nie ma dojazdu do firmy. A ten kolega
Wątpię żeby na tak wąską ulicę jakaś firma wysłała duży zestaw który nie jest w stanie tam się zmiescic. Na takie dostawy wysyła się solówki albo dzwoni się do spedytora że nie ma dojazdu do firmy. A ten kolega ewidentnie się zgubił i próbował zawracac, a widząc jak nieudolnie to robił to raczej jakiś świeżak dopiero po prawku. W firmach transportowych brakuje kierowców więc teraz biorą każdego nawet bez doświadczenia, jeszcze parę lat temu to musiałeś mieć przynajmniej dwa lata praktyki żeby dostać robotę na ciężarówkę a teraz jeżdżą g*wniarze bez doświadczenia i psują porządnym szanujacym się kierowcom stawki i opinie o kier. Ciężarówek
2019-01-11 22:33
To w Polsce istnieje takie pojecie? Jak "porzadny kierowca ciezarowki"? Same obszcz*ńce i brudasy..Zatrzymalem sie w okolicy Swiat przy Lotosie w Olsztynie, mialem ze soba psa, wiec stwierdzilem ze po 300km czas na
To w Polsce istnieje takie pojecie? Jak "porzadny kierowca ciezarowki"? Same obszcz*ńce i brudasy..Zatrzymalem sie w okolicy Swiat przy Lotosie w Olsztynie, mialem ze soba psa, wiec stwierdzilem ze po 300km czas na przystanek. Za stacja 3 TiRy, za nimi stoliczek - prowizorka totalna, dwa krzeselka, bo czemu nie, kilka pustych flakonow i?
I nasr*ne na rzadko zaraz pod samymi samochodami w kilku miekscach, jakby ciwzko bylo d*psko ruszyc na stacje, kaluze moczu przy kole "jak przyslowie kaze" a idz pan w c*uj z takim zartem...
Ćwierc mozgi, brudasy i patologia
Ps. Tylko mi nie mowcie ze do Biedronki bulki wozicie...Bo kazdy sredniomyslacy wie ze to nie prawda
Je x ać nieudacznikow co skonczyli i zaczeli by skonczyć wożąc palety....
2019-01-12 13:06
Pewnie twój pies nasr*ł albo jego pobratymcy.
2019-01-11 22:23
d**il jakis...Pewnie myslal ze jest na obwodnicy i wszystko mu wolno
2019-01-11 22:29
Ty d**ilu do jazdy z zaopatrzeniem przeznaczone sa mniejsze wozy,wystarczyło gdzieś zaparkować i przeladowac ?swiezy?towar.
2019-01-12 01:41
A wiesz dlaczego masz na imie Tomasz ? Bo Twoja mamusia nie chciala w tylek to masz Ci tomasz. Pzdr smieciu
2019-01-12 09:09
Nie umiejszaj sobie że bez tirów nie dało by się żyć. Mnóstwo towarów nie jest dostarczanych przez tiry a kierowca bądź firma powinna naprawić szkody
2019-01-11 14:23
A może wystarczyło pomoc kierowcy zamiast paradować z telefonem??!! Chyba ze autor filmu tylko czekał aż „coś” wydarzy.
Kierowca pewnie pierwszy raz w tym miejscu, szukał drogi na załadunek, rozładunek. Ciekawe jak autor nagrania poradziłby sobie cofając takim zestawem...
Człowiek tylko czeka na cudza krzywdę....
2019-01-11 14:46
Kiedys przed swietami gdy ruch jak wiadomo jest ogromny moj ojciec pomogl kierowcy tira cofajacemu do Lidla. Nie rozumiem ludzi wyciagajacych w tym momencie telefon, mi by bylo strasznie wstyd nagrywac czyjas prace.
Kiedys przed swietami gdy ruch jak wiadomo jest ogromny moj ojciec pomogl kierowcy tira cofajacemu do Lidla. Nie rozumiem ludzi wyciagajacych w tym momencie telefon, mi by bylo strasznie wstyd nagrywac czyjas prace. Wystarczy czasem pomachac reka, pokazac stop o ile tir sie nie miesci i wszytsko przebiegnie o wiele sprawniej. Pozatym te tiry dostarczaja kazdy towar ktory masz w domu lacznie z jedzeniem. Po co robic sobie pod gorke? Ciekawe czy autora filmu tez nagrywaja w pracy jak robi trudne zadania? Moze razem sie posmiejemy?
2019-01-11 15:37
Ten tir nic tylko wiózł świeże bułeczki bez których cała kamienna góra umarłaby z głodu. Pamietajcie też dziateczki, widząc że ktoś własnie wjeżdża w znak podbiegnijcie do niego wesoło wołając hop hop, prawie rozjechał pan mojego pieska, o o o tyle pan minął! Kierowca będzie wam bardzo wdzięczny!
2019-01-11 17:27
głupi palancie coś jednak wiózł może dźwig w częściach na jakąś budowę w centrum gdyni skąd to baranie wiesz co wiózł i po co się tam znalazł może pomylił ulice bo jest z południowej polski ty też baranie jesteś taką alfą i omegą wszędzie?Tak pacanie powiedz powiedz komuś że coś się dzieje a nie jak przygłup kręć to telefonem.
2019-01-11 20:35
Dźwig pod przykryciem, może wiózł też papieża i złoty pociąg!
Noooooo, to faktycznie, niech rozwali wszystko po drodze skoro to taki ultraważny ładunek!!!
2019-01-12 01:42
Pomoc pomocą, ale tak wielkie ciężarówki powinny mieć zakaz wjazdu do miast. Poza miastem są przecież centra logistyczne po to, by przeładowywać towar do mniejszych pojazdów, które nie utkną w wąskich uliczkach. Kwestia organizacji.
2019-01-12 03:03
Że wszystko podrozalo bo towar do sklepu jest dowozony 10 busami. Sa tez takie ladunki ktorych nie da sie przewieźć w inny sposób
2019-01-12 16:22
no pewnie centra logistyczne i uważasz pacanku że taki Auchan czy Tesco obsłuży 5 busików na krzyż?
2019-01-12 23:18
Duże dyskonty i centra handlowe mają (a przynajmniej powinny mieć) odpowiednio przygotowane bezpieczne, szerokie dojazdy. Zresztą w większości przypadków tak właśnie jest.
2019-01-15 12:16
Jednak mogl wiezdz towar na pobliska budowe. Na centra logistyczne zadna navi nie prowadzi przez kamienna
2023-01-11 11:33
Pewnie myślisz, że są budowane z małych detali przywożonych osobówkami. Takich małych rzeczy, jak np. Twój mózg...
2019-01-11 14:50
No własnie. Jak powinno to wygladac by wybrnąć z tej sytuacji? Pytam kierowców z praktyką. Ja nie mam praktyki ale nie jezdze zawodowo, chociaż sie przymierzam. Wezwac policje czy zimna krew i manewrowac do skutku w myśl "jak wiechałes to i wyjedziesz"
2019-01-11 15:39
1. przygotuj się do trasy - gps za ciebie nie pomyśli
2. jak widzisz że robi się ciasno to nie pchaj się na chama
3. jak już się wepchnąłeś na chama, to stój i nie rób więcej szkód
4. jak coś uszkodziłeś to ponieś konsekwencje a nie uciekaj
2019-01-12 06:15
Nie znam okolicy i nie wiem czy nie pchac sie na chama w tym przypadku nie oznacza zawracania bądź podobnego skretu w prawo
2019-01-11 18:24
Wyjść i poprosić o pomoc. Zawsze znajdzie się ktoś kto zdurnieje widząc zestaw w mieście i będzie kręcił filmik.
2019-01-11 22:34
Według mnie za mało się nadal do prawej. Pprzed manewrem powinien dać bardziej do prawej. Potem pewnie trochę z panikowal. I stres wziął górę. Z drugiej strony nie wiemy co było z drugiej strony której nie widzimy. Po za tym dobry kierowca powinien ocenić czy mu się uda manewr. Ale to już jest kwestia doświadczenia i wyobraźni i smykalki
2019-01-12 09:15
Nie wiemy co było po drugiej stronie. Znając to miejsce to pewnie pojazdy zaparkowane w obrębie skrzyżowania bo tak właśnie wygląda parkowanie na Kamiennej Górze i w jej okolicach.
2019-01-11 14:51
konfideci stojąc i nagrywaja mnie też kiedyś kręcili i na trójmiasto wystawili A nie powiedzieli mi że z tylu auta się wali
2019-01-11 17:30
Jełopie, nie widzisz, co się dzieje i jeszcze masz do innych pretensje?
2019-01-11 19:52
Jełopem to chyba ty jesteś
2019-01-11 14:54
ale jej brak nie usprawiedliwia niszczenia znaków i odjechania z miejsca zdarzenia, kierowca ciężarówki jak sobie nie radzi a w okolicy żaden przechodzień nie chce pomóc to niech poprosi kogoś komu ten towar dostarcz,
jak jakieś dziecko na chodniku rozjedzie to też powiesz że miał prawo nie widzieć bo zakręt jest wąski?
2019-01-11 14:59
Zrozum ze z szoferki widac bardzo malo a kazdy kiedys zaczynal. Stary wyga z 20letnim doswiadczeniem cofnie w 20sekund a mlody sie meczy 5min. Ciezko to pojac? Lepiej niech rozwali znaki, wezwiemy policje, fejm na trojmiasto i zarąbiscie. A wystarczylo pomoc...
2019-01-11 15:40
2019-01-11 15:55
Jak by Ci przetarł samochód to byś z płaczem na policję pobiegł. Gdyby wziął na bary odpowiedzialność za zniszczenia które spowodował było by ok, w wypadku ucieczki z miejsca zdarzenia nic go już nie usprawiedliwia. Jak tak go żałujecie to zróbcie zrzutkę na naprawę tego co zniszczone.
2019-01-11 16:27
Kumasz ze jak autor filmu nie stal by jak oferma ze smartfonikiem straty byly by rowne 0zl?
2019-01-11 16:36
A czy ja gdzieś w moim komentarzu bronię nagrywającego pana, lemingu? Gdyby babcia miała wąsy. Ty tez uciekasz jak wyrządzisz jakieś straty? Bo mam wrażenie czytając te komentarze, że połowa z was właśnie tak robi.
2019-01-11 19:53
A ty najmądrzejszy
2019-01-12 06:32
Oczywiście, ze odjeżdżam, co mnie czyjeś szkody obchodzą.
2019-01-11 15:25
Na miejscu tego filmującego to podszedłbym do kabiny kierowcy o pomógł mu manewrować.Tymczasem operatorowi chodziło o sensację.
2019-01-11 15:40
Ludzie to jednak są k.r.y
2019-01-11 15:47
Kret...to ty jesteś, a filmujący to ofiara ale losu
2019-01-11 18:28
Parafrazując: Nagrywajacego oskarżyć o brak udzielenia pomocy!
A (tylko) ciut poważniej, to zamiast włączać telefon, mógł włączyć rozum. Niestety. Żądny sensacji pozwoliłby potrącić człowieka. Byle by zaistnieć. kretyn!
2019-01-11 15:35
Jedyna pomoc dla niego to cios łaski.... Tego tira w ogóle tam nie powinno być, na żadnej z tych uliczek. od tego trzeba zacząć. Niestety się znalazł i zaczął niszczyć wszystko dookoła - słupki, znaki, krawężniki,
Jedyna pomoc dla niego to cios łaski.... Tego tira w ogóle tam nie powinno być, na żadnej z tych uliczek. od tego trzeba zacząć. Niestety się znalazł i zaczął niszczyć wszystko dookoła - słupki, znaki, krawężniki, drogę.
Co w tej sytuacji robi przeciętny komentator na tym portalu? Tak, zgadliście! Obwinia przechodzących obok ludzi.
Uśmiechnij się, jesteś w Polsce!
2019-01-11 15:49
Ja rąb..... , jak pomóc pytasz no kurna pokazując , dając znaki. Każdy jest tylko człowiekiem i może popełnić błąd. Ludzie pomagają np. w różnego rodzaju zbiórkach pieniędzy, dając coś ale już pomóc na ulicy innemu to tak ciężko?
2019-01-11 15:52
I tak, faktycznie, zbiórka pieniędzy dla tego kierowcy by była najlepsza. SMS o treści p.o.m.a.g.a.m.
2019-01-11 15:41
Kiedyś tacy ludzie to byli ormowcami teraz co drugi z telefonem to ormowiec nie pomoże tylko zaszkodzi.
2019-01-11 16:08
Nigdy nie potrafię pojąć, skąd u Polaków jest ciche przyzwolenie na łamanie prawa. Przecież to ewidentna wina kierowcy. Po pierwsze wjechał tam gdzie nie powinien. Ale to już pal licho, taki błąd może jeszcze przydarzyć
Nigdy nie potrafię pojąć, skąd u Polaków jest ciche przyzwolenie na łamanie prawa. Przecież to ewidentna wina kierowcy. Po pierwsze wjechał tam gdzie nie powinien. Ale to już pal licho, taki błąd może jeszcze przydarzyć się każdemu. Psim obowiązkiem kierowcy było jednak zapewnienie sobie kogoś do pomocy przy takich manewrach. A że nie chciało się ruszyć zadka z szoferki i poprosić jakiegoś przechodnia, to już jest tylko i wyłącznie jego problem. A najlepsze jest to że zniszczył mienie i bezczelnie sobie odjechał. Przecież gdyby nikt tego nie zarejestrował, to sprawa by przeszła bez echa i kto by zapłacił za dewastację? My wszyscy, solidarnie, z własnych portfeli. Trzeba być kompletnym głupcem by nie dostrzegać tak prostych zależności. Dlatego u nas jest jak jest...
2019-01-11 16:33
Z tą różnicą, że nie uciekli. Kto za to zapłacił?
2019-01-11 16:49
Lecz się na głowę człowieku.
Mnie ciekawi natomiast inny aspekt sprawy. Co by było gdyby na Trójmieście.pl pojawił się artykuł ze skutkami manewrów tego drajwera? Już widzę falę oburzenia i setki komentarzy
Lecz się na głowę człowieku.
Mnie ciekawi natomiast inny aspekt sprawy. Co by było gdyby na Trójmieście.pl pojawił się artykuł ze skutkami manewrów tego drajwera? Już widzę falę oburzenia i setki komentarzy naskakujących na służby, że mają ściągnąć zapisy z monitoringów i szukać złoczyńcę. Pospolite ruszenie, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie! A tu ktoś nagrał wyczyny leniwego kierowcy bez wyobraźni i jest tu hejtowany. Cóż, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jestem ciekaw, jaki byłby skowyt, gdyby ten kierowca tak potraktował wasze ogrodzenie lub zaparkowany samochód. Takie sprawy nie wystawiają o Polakach dobrej opinii.
2019-01-11 17:29
a po co to nagrywać baranie?Wiesz palancie mnie ludzka podłość i złośliwość nie przestają zadziwiać
2019-01-11 18:44
Gdyby ktoś tego nie nagrał, to mistrz kierownicy by sobie pojechał w siną dal bez jakichkolwiek konsekwencji. Jak jesteś taki wspaniałomyślny to zapłać z własnej kieszeni za szkody. Ja nie zamierzam.
2019-01-12 16:26
to pomóż ch..jozo pierd..na nie stój jak ta d... licząc na to aż coś się stanie i będzie fajny filmik tylko rusz tę roszczeniową d... i zadziałaj ale komu ja to tłumaczę?Przygłupiemu taboretowi a co do takich fajansów
to pomóż ch..jozo pierd..na nie stój jak ta d... licząc na to aż coś się stanie i będzie fajny filmik tylko rusz tę roszczeniową d... i zadziałaj ale komu ja to tłumaczę?Przygłupiemu taboretowi a co do takich fajansów jak ty to sobie poczytaj w przepisach w jakich miejscach w obrębie skrzyżowania nie można parkować i sobie po Gdyni pojeździj pacanie zobaczysz wtedy ulice totalnie zastawione złomem 15 m od skrzyżowania czy przejścia dla pieszych?A po co?Potem baranie głupi na takiej kamiennej górze nie może pokonać skrzyżowania większy pojazd nie tylko ty dzbanie tir ale też śmieciarka miejski autobus pług wóz straży pozarnej
2019-01-13 03:15
Nie zamierzam jednak z własnej kieszeni pokrywać szkód, których bez problemu można było uniknąć. spitalaj chamie.
2019-01-11 18:29
Bardziej chodziło mi o to by zapobiegać a nie leczyć.
2019-01-11 16:39
Bo pewnie ta część komentujących tak właśnie robi, przerysuje komuś auto na parkingu i spier.oli, a winna kamera w przerysowanym samochodzie która zarejestrowała zdarzenie.
2019-01-11 19:55
Normalnie
2019-01-11 16:37
Ten co kręcił ten filmik to napewno zrobil sobie przerwę w kręceniu beretów tylko czeka żeby zrobić tanią sensację ale żeby ruszyć d*pę i pomóc to nie.Zrób prawo jazdy na taki sprzęt i pojeździj trochę wtedy możesz mieć
Ten co kręcił ten filmik to napewno zrobil sobie przerwę w kręceniu beretów tylko czeka żeby zrobić tanią sensację ale żeby ruszyć d*pę i pomóc to nie.Zrób prawo jazdy na taki sprzęt i pojeździj trochę wtedy możesz mieć jakieś zdanie na ten temat.Trochę wyrozumiałości.A to Ty nie uczysz dzieci żeby się trzymały z daleka od ciężkiego sprzętu?Gratuluję!!!!
2019-01-11 16:57
Zamiast to nagrywać to mogłeś pomóc kierowcy ale Ty wolisz sławę poprzez wrzucenie filmiku do sieci. Gratuluję i pamiętaj, że karma wraca i kiedyś Ty będziesz potrzebował pomocy... Na pewno czytasz te komentarze bo
Zamiast to nagrywać to mogłeś pomóc kierowcy ale Ty wolisz sławę poprzez wrzucenie filmiku do sieci. Gratuluję i pamiętaj, że karma wraca i kiedyś Ty będziesz potrzebował pomocy... Na pewno czytasz te komentarze bo oczywiście masz super smartfona, który świetnie nagrywa i tylko na tyle Cię stać idealny egoisto. Brawo dostaniesz medal od Straży Miejskiej.
2019-01-11 17:08
mentalnosc polaka ... nagrac i na fejsbuczka... zalosne
2019-01-11 18:49
w końcu jakiś rozsadny komentarz,pozdrawiam.
2019-01-11 19:18
Wystarczyło krzyknąć lub gwizdnąć i kierowca by się zatrzymał
Był za to czas na wyjęcie telefon i ustawienie dalej nagrywanie
Kierowca z tak wyłamaną naczepą nie widzi jedzie na wyczucie. Nie zawsze widzi
Wystarczyło krzyknąć lub gwizdnąć i kierowca by się zatrzymał
Był za to czas na wyjęcie telefon i ustawienie dalej nagrywanie
Kierowca z tak wyłamaną naczepą nie widzi jedzie na wyczucie. Nie zawsze widzi dobrze w lusterkach bo np. oślepia go latarnia lu światła innego samochodu
Nie manewrował z zbyt dużą prędkością robił to ostrożnie Więc bicie piany z tą opowieścią o dziecku.
I nie wiemy tego czy nie zadzwoni na straż miejską by poinformować że wyrządził szkodę
Nie musi stać i czekać, blokować bo może przyjedzie jakaś interwencja
2019-01-11 20:40
nie widział jakie tam wąskie uliczki? Że się ie zmieści? Jak "nie widzi" i "jedzie na wyczucie" to niech wyskakuje z kasy na reperację szkód, których poczynił mnósto
2019-01-11 19:33
Ja w podobnej sytuacji zatrzymałem ruch na dwóch ulicach żeby wycofał..tego h...a z telefon ro bym kopnął w d***pę
2019-01-11 19:45
Jak to któś napisał: telefony bez klawiszy, drzwi bez klamki, ludzie bez mózgu. Zamiast nagrywać i cieszyć się z czyjegoś nieszczęścia, można by tak zaproponować pomoc. Kierowca ciężarówki ma ograniczone pole widzenia,
Jak to któś napisał: telefony bez klawiszy, drzwi bez klamki, ludzie bez mózgu. Zamiast nagrywać i cieszyć się z czyjegoś nieszczęścia, można by tak zaproponować pomoc. Kierowca ciężarówki ma ograniczone pole widzenia, martwe punkty, ciasna uliczka. Autor filmu chyba nigdy nie miał okazji cofać takim zestawem jak i większość wypisujacych tutaj negatywne komentarze pod kątem kierowcy. Nie mylą się tylko Ci, którzy nic nie robią.
2019-01-11 20:42
"Kierowca ciężarówki ma ograniczone pole widzenia, martwe punkty, ciasna uliczka."
Więc nigdy go tam nie powinno w ogóle być. End of topic.
2019-01-11 19:51
Tu masz rację tylko czekają na takie akcje i już nagranie do straży miejskiej lub policji
2019-01-11 19:58
Ty z telefonem mogles momagac a nie utrudniac to by nie zniszczyl znakow widac ze same w Gdyni dobre ludzie
2019-01-11 20:02
Wystarczyło wysiąść i pomóc ale po co... Przecież lepiej poczekać aż coś się stanie a później być dumnym, że się doniosło... No ale widać niektórych taka mentalność. I co to za ankieta?? Gdzie opcja "wysiadam i idę pomóc
Wystarczyło wysiąść i pomóc ale po co... Przecież lepiej poczekać aż coś się stanie a później być dumnym, że się doniosło... No ale widać niektórych taka mentalność. I co to za ankieta?? Gdzie opcja "wysiadam i idę pomóc kierowcy" no ta ale hieny dziennikarskie żerują tylko na czyimś nieszczęściu. W końcu zło sprzeda się lepiej niż dobro... Smutne ale prawdziwe...
2019-01-11 20:46
Tak kolego.... masz racje konfitura zamiast pomóc to doniosl. Pociągnąć do odpowiedzialności.....tylko wtedy gdyby latal z kijem beisbolowym i niszczyl mienie miejskie. A w tym przypadku próbował wyjechac . Straty
Tak kolego.... masz racje konfitura zamiast pomóc to doniosl. Pociągnąć do odpowiedzialności.....tylko wtedy gdyby latal z kijem beisbolowym i niszczyl mienie miejskie. A w tym przypadku próbował wyjechac . Straty przecież sa znikome... Chodzi mi o slupki i znaki .... wiec powinno isc z oc. Dla autora tego filmu powiem tylko tyle ze życzę ci bys byl w takiej samej sytuacji i by ci nikt nie pomogl
2019-01-11 21:34
O to chodzi ze spedytor wyszuka zaladunku/rozlodunek w takim miejscu że duży nie wjedzie a szefunio liczy kasę i ma w du...... Jak tam wyjedziesz rubta co chceta ale masz tam dojechać panowie i panie szanujmy się i nie jedzmy w dziury
2019-01-11 21:48
Właśnie. Zamiast nagrywać trzeba było go pokierować. Prowadząc taki zestaw kierowca ma pełno martwych punktów i po prostu nic nie widzi.
2019-01-11 22:08
A poza tym zamiast pisać donosy i nagrywać te durne w tej sytuacji filmiki pomogła byś człowiekowi powtarzać człowiekowi.
2019-01-11 22:17
Filmujacy gimbaza. Zamiast filmowac pomogłby kierowcy wycofać. Trzeba mieć dużo doświadczenie żeby takim autem manewrowac,w ciasnych miejscach. Trochę życzliwości i wyrozumiałości. Niektórzy osobowka na parkingu nie umieją zaparkować.
2019-01-12 01:00
Masz kolego rację aż przykro się czyta jak drugi człowiek czeka na czyjeś nieszczęście. Widać że osoby które się wypowiadają nigdy nawet nie siedzieli za kierownicą takiego zestawu nie mówiąc już o wykonywaniu manewrów. Ni3ch Was piorun trafi zawistne Polacy!!!!!!!!!!!!
2019-01-12 05:18
Jeżeli widzisz że ktoś potrzebuje pomocy i nie pomagasz, powinieneś się czuć współwinny. Zamiast pomóc lub zwrócić uwagę że może się coś uszkodzić wyciągasz telefon i nagrywasz. Jakie miasto tacy ludzie. Miasto zamiast szukać winnego powinno tak oznakować miejsce żeby do takich sytuacji nie dochodziło.
2019-01-12 06:30
Masz rację kolego dla mnie autor tego nagrania jest bez mózgu.
2019-01-12 08:14
Bo on krecil filmik na yt stop cham...
2019-01-12 12:53
Siemka i tu sie zgadzam w 100% z kolega buce tylko chodza i kreca a nie pomoze nikt. Wiele razy mialem taka sytuacje. Pozdro dla tego chłopa z renaty
2019-01-12 21:01
A gdyby ktoś umierał na ulicy ta pani by to tylko nagrywała zamiast pomuc ,takie czasy.
2019-01-13 10:02
Własną też, pieniądze na nowe znaki nie biorą się z powietrza.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.