2017-04-20 13:42
Pomyślcie co by było gdyby kierowca spowodował wypadek przez takiego typa z telefonem.
Pewnie komentarze pisał na Facebooku.
2017-04-20 13:50
też byście się pienili, a teraz w internecie zgrywacie taki ogarniętych
2017-04-20 13:51
:)
2017-04-20 13:54
a gdzie ja teraz taki błotnik dostane
2017-04-20 19:39
pomaluje się
2017-04-20 13:59
...kierowca jest szefem i nie ma dyskusji
2017-04-20 20:28
ale powinno być wyjaśnienie
2017-04-20 21:00
to też nie będziesz dyskutował?
2017-04-20 21:13
...poszedłbym się z Nim wykłócać i napisałbym list do trójmiasto.pl
2017-04-21 06:54
Kierowca nie jest szefem tylko pół-bogiem w autobusie, przynajmniej tak się zachowują.
2017-04-22 15:19
i też nie ma dyskusji - OK?
2017-04-23 11:34
najważniejsze że już nie ma ryżego i kopaczowej
2017-04-20 13:54
uważam, że kierowca powinien doprecyzować dlaczego coś mu w tej sytuacji przeszkadzało, na pewno nikt nie miał by pretensji i nie musiał pisać listów do ZKM. Gdy przeczytałam nagłówek to pomyślałam, że pasażer głośno gadał przez komórkę (i tu akurat bym wywaliła takiego na zbity pysk) a chłopek sobie cichutko siedział i pisał smsy
2017-04-20 21:43
Idzie przez pasy to leb w tel zamiast sie chociaz rozejzec. Jedzie autem, grzebie w tel. Idzie do sklepu leb w telefonie.
2017-04-21 07:41
Bo szczerze wątpię, że odblask od telefonu był silniejszy, niż światła pojazdów z naprzeciwka. Sądzę wręcz, że był jakieś sto razy słabszy. Kierowcy gdyńskich autobusów zawsze znajdą powód do niezadowolenia
2017-04-20 13:59
W gdyńskim autobusie... nic dodać
2017-04-23 11:34
z bolkowskim autobusem ci się pomyliło
2017-04-20 14:09
argument w stylu - a gdyby tam było oko?. Kierowcy w dudzie sie poprzewracało i tyle. Może zimą mam nie oddychać, bo para na szybach sie osadza..... hrabia za kółkiem...
2017-04-20 20:53
Napisał nie kierowca
2017-04-20 14:33
2017-04-20 20:55
..,a wiedziałeś,że niezgodne z prawem i bezmyślne jest rozpraszanie kierowcy?
2017-04-20 14:34
Gdynia - i wszystko jasne
2017-04-20 14:38
2017-04-20 16:38
Wyjaśnij , dlaczego uważasz zwrócenie uwagi pasażerowi przeszkadzającemu kierowcy w prowadzeniu pojazdu , uważasz za coś chamskiego ? przecież kierowca zrobił to w trosce o bezpieczeństwo własne , przewożonych pasażerów i uczestników ruchu drogowego .Mocne światło odbite od przedniej szyby potrafi skutecznie oślepić kierowcę .
2017-04-20 20:31
możesz mieć rację, kiedy komuś coś zarzucasz, ale powinieneś wyartykułować o co chodzi. Kierowca powinien dostać naganę za brak komunikacji z pasażerem.
2017-04-21 08:59
Wymagania wobec innych - ogromne - niech wyjaśniają, tłumaczą się, są superbohaterami. Natomiast wobec siebie - żadnych, tylko szukanie niedoskonałości u innych.
Jaki brak komunikacji? Czy kierowca jest działem PR komunikacji miejskiej?
2017-04-20 14:40
a jakby latarka se ktos swiecil tez ma prawo kierowca mial racje to nie jest latwy zawod wielka odpowiedzialnosc 20 ton z kilkudziesiecioma nieraz osobami
2017-04-20 15:04
tylko o to w jaki sposób to przekazał - nie bo nie. Wyobraź sobie, że idziesz kupić chleb a ekspedientka Ci mówi tylko, że nie sprzeda nie wyjaśniając, że np. jest spleśniały. Jakby się tak do Ciebie odezwała to byłbyś wzburzony ale jakby sprecyzowała dlaczego to raczej przyjąłbyś to ze zrozumieniem.
2017-04-20 20:33
a gdyby miał tylko jednego pasażera?
2017-04-20 16:01
Ale chyba nikt nie doczytał do końca. Składający skargę pasażer napisał: "sprawy by nie było, gdyby kierowca wyjaśnił, o co dokładnie mu chodzi. Wszyscy zaoszczędziliby czas i nerwy." Więc wychodzi na to, że kierowca
Ale chyba nikt nie doczytał do końca. Składający skargę pasażer napisał: "sprawy by nie było, gdyby kierowca wyjaśnił, o co dokładnie mu chodzi. Wszyscy zaoszczędziliby czas i nerwy." Więc wychodzi na to, że kierowca zachował się jak Janusz i burak zamiast kulturalnie powiedzieć do pasażera, proszę się przesiąść czy też wyłączyć tel. gdyż odbija mi się on w szybie i utrudnia widoczność. Fajnie, że kierowca nie chciał kontynuować jazdy i stwarzać zagrożenia dla pasażerów ale ogólnie to rozegrał to jak burak.
2017-04-20 17:10
myślisz, że kogo zatrudniają w zkm; mistrzów elokwencji ?
2017-04-20 17:32
To idź sam do ZKM-u i będzie jak w bajce ;)
2017-04-20 20:59
"że powodem zwrócenia się kierowcy do Pana z prośbą o wyłączenie telefonu lub zajęcie innego miejsca"
Odnośnie czytania ze zrozumieniem
2017-04-23 11:13
A co miał napisać? To, że tak napisał nie znaczy, że tak naprawdę było.
2017-04-20 18:43
Okej z tym, że kierowca mógł wyjaśnić dlaczego prosi pasażera o niekorzystnie z telefonu
2017-04-20 19:35
robic szopki z zatrzymywaniam autobusu
2017-04-20 21:01
"że powodem zwrócenia się kierowcy do Pana z prośbą o wyłączenie telefonu lub zajęcie innego miejsca"
2017-04-21 12:53
Piszesz ten sam komentarz już któryś raz...Pewnie dumny jesteś z siebie jak to odkryłeś cos czego inni nie rozumieją...A teraz weź jeszcze raz przeczytaj to co tak usilnie tu cytujesz...I powiedz mi, jakie z tego wnioski
Piszesz ten sam komentarz już któryś raz...Pewnie dumny jesteś z siebie jak to odkryłeś cos czego inni nie rozumieją...A teraz weź jeszcze raz przeczytaj to co tak usilnie tu cytujesz...I powiedz mi, jakie z tego wnioski płyna? Kierowca rzekomo powiedział ze ma wyłączyć tel albo się przesiąść ale nie powiedział czemu!. Rozumiesz to czy masz problem z logiką? A kim do h**a ciężkiego jest kierowca żeby mi cos kazał robic w autobusie? I tak już poza wszelkimi dygresjami...Szczerze bardzo watpie aby ten wyswietalcz odbijajacy sie w szybie (?) był az tak przeszkadzający jesli w ogóle!!
2017-04-21 20:54
zrob prawko to bedziesz wiedzial kto jest odpowiedzialny za ladunek i pasazerow
2017-04-22 10:58
odpowiada za pojazd i ladunek ma stosowne uprawnienia i to on decyduje co zrobi. tak jak kapitan statku. a pasazer ma sie stosowac do regulaminu i polecen kapitana / tfu kierowcy/ a jak nie pasuje to wypad i z buta. co tu jest do rozumienia?
sprobuj tak poduskutowac z policjantem w usa wpierw cie zastrzeli a pozniej wyslucha.
2017-04-22 22:23
nie musi nam z niczego się tłumaczyć
2017-04-22 22:39
szydlo i reszta rzadu jest wybierana i utrzymywana przez spoleczenstwo a kierowca jest profesionalista i nikt go nie wybiera. sprobuj cos nakazac kierowcy samolotu /tzn pilotowi / na pierwszym lotnisku wychodzisz w kajdanach.
2017-04-23 12:29
i cofają z zaleceniem grzywny i pudła, natomiast u nas polityk może powiedzieć o mistralu za dolara lub o skasowaniu przez niego caracali, a MSZ (po dymisji tego drugiego, bo pierwszy jest nietykalny) uznaje temat za zakończony, a o badaniu psych. nawet nie ma wzmianki. Mamy sprawiedliwość po polsku...
2017-04-23 01:27
zwłaszcza, że pytanie może być z sensem...
2017-04-23 01:29
u nas były przypadki strzelania przez policjantów do jadących autem dzieciaków lub całkiem niewinnych, także omyłkowego pobicia, bo mieszkanie nie to...
2017-04-21 05:05
2017-04-21 10:52
Kierowcy sa wulgarni i chamscy jak zwyczajni kierowcy na ulicach gdzie jak zatrzabisz to wyjdzie delikwent i kopnie w Twoje drzwi. Stres nakladany przez zycie powoduje ze emocje kieruja w strne pasazerow uwazajac ich za
Kierowcy sa wulgarni i chamscy jak zwyczajni kierowcy na ulicach gdzie jak zatrzabisz to wyjdzie delikwent i kopnie w Twoje drzwi. Stres nakladany przez zycie powoduje ze emocje kieruja w strne pasazerow uwazajac ich za zlo konieczne. Jescze jak facet wyglada na spokojego gostka to chetniej go zaczepic mu. Do mnie czepial sie kiedys kierowca ze za często naciskalem przycisk otwierania drzwi na zewnatrz nim je odblokowal, pojazdu i zaraz je zepsuje. Na to mu odparlem ze jak chleja piwo z tylu autobusu to boja sie podejsc i zwrócić uwage. Zatem jest tak i bedzie, dopoki pęd zycia nie zwolni i nie bedziemy zarabiac jak w szwajcarii.
2017-04-21 12:00
oczywiście trzymając komórkę w ręku przy uchu
2017-04-21 14:02
tylko jak kierowca używa telefonu podczas jazdy to jest ok ....
2017-04-20 13:42
Jak kierowcę dekoncentrują takie rzeczy to nie nadaje się oo prostu na autobusiarza.
2017-04-20 13:59
Przykre to. We Wloszech jechalem kiedys autobusem kierowca zatrzymal sie na srodku drogi bo na poboczu zobaczyl swojego kolege. Spalil z nim fajke i pojechalismy dalej i nikomu to nie przeszkadzalo a tu ? Byla by Afera na trojmiasto.pl Breaking news !
2017-04-20 14:02
...rządzi mafia, a z mafią nie ma co zadzierać. Kto wie czy kierowca nie był "wRodzinie"
2017-04-20 20:51
A we Francji imigranci demolują mienie publiczne i prywatne,napadają,gwałcą i rabują,a u Nas zaraz afera by z tego była
2017-04-21 07:42
2017-04-20 14:04
teraz wszędzie pełno matołów z telefonami, drze ryja pie***** głupoty w autobusie w poczekalni do lekarza jakieś ułomne pokolenie
2017-04-20 14:36
2017-04-20 17:02
Ale obowiązują zasady współżycia społecznego.
2017-04-20 17:12
2017-04-20 14:46
myślę że nie miałeś okazji jako kierowca prowadzić wieczorem samochodu gdy ktoś obok oślepiał Cię ekranem telefon. Jeśli jest ciemno to działa jak latarka skierowana w Twoją stronę...
2017-04-20 15:23
Nie ma słowa autobusiarz - kierujący autobusem to kierowca!
2017-04-20 20:11
O ile ma prawo jazdy. Jak nie ma prawa jazdy, to jest tylko kierującym.
2017-04-20 15:52
... to nawet, gdy ktoś obok ogląda porno - to też nie przeszkadza.
Widać, że osoba wpisująca bzdury, nigdy nie siedziała nawet obok
kierowcy w czasie jazdy. W nocy bardzo dużo refleksów świetlnych
... to nawet, gdy ktoś obok ogląda porno - to też nie przeszkadza.
Widać, że osoba wpisująca bzdury, nigdy nie siedziała nawet obok
kierowcy w czasie jazdy. W nocy bardzo dużo refleksów świetlnych
przeszkadza w prowadzeniu pojazdu. Np połóż białą gazetę na
podszybiu i sprawdź jak jej odbicie w szybie przeszkadza w czasie jazdy.
2017-04-20 19:25
"autobusiarz"? loko gimbusie ty obsr*jtusie do książek won z facebooka!
2017-04-20 22:21
2017-04-21 20:07
Nie pasuje autobusiarz to niech będzie szofer.
2017-04-20 21:04
A Ty w takim razie nie nadajesz się do pisania komentarzy. Tyle w temacie
2017-04-21 07:08
2017-04-21 10:54
a jeździłeś kiedyś 8 godzin autobusem w kroku i miałeś upierdliwych pasażerów w każdym kursie? Kierowcy autobusu zgodnie z prawem mają uciążliwe warunki pracy.
2017-04-20 13:43
Jeżeli takie są fakty toooo kierowca miał rację
2017-04-20 14:48
Raz byłem świadkiem jak kierowca zatrzymał trolejbus i kazał wysiaść temu pasażerowi, który najadł się czonsnku i powiedział że dalej nie pojedzie, bo rzeczywiście smród był nie do wytrzymania.
2017-04-20 15:38
Pan Jacek nie ma poważniejszych problemów? Zazdroszczę, też chciałbym mieć tylko takie problemy.
2017-04-20 17:18
Roszczeniowy pieniacz,filozofia róbta co chceta zbiera zniwo.
2017-04-20 16:06
Kierowca miał rację ale dlaczego nie potrafił tego normalnie przekazać pasażerowi tylko burczał, że on dalej nie pojedzie i już. Jak by wyjaśnił o co mu chodzi z tym telefonem to pasażer natychmiast by się zastosował do prośby i nie było by problemu. Z resztą sam autor tej skargi to napisał na końcu artykułu.
2017-04-21 10:12
Jakie to polskie. Totalna wiocha. To sobie Pan Jacek zrobił reklamę.
Pozdrawiam bohatera i życzę dalszych sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym.
2017-04-20 13:43
Panie Jacku, powierza Pan swoje bezpieczeństwo innemu człowiekowi, więc proszę umożliwić mu, żeby dowiózł Pana bezpiecznie do celu. Jeżeli nie pomagając to przynajmniej nie przeszkadzając.
2017-04-20 13:55
że migoczący ekran odbija mu się w szybie i przeszkadza w prowadzeniu autobusu
2017-04-20 16:02
Dokładnie. Jeszcze auto skargi napisał na końcu, że gdyby kierowca wyjaśnił od razu kulturalnie o co chodzi to by nie było tego zbędnego tematu.
2017-04-21 10:14
2017-04-20 14:37
cóż innego im pozostało, kiedy ma się kierowców takiej jakości
2017-04-20 23:10
Nie ma czegoś takiego, jak ZTM Gdynia.
2017-04-20 14:51
Ale tu nie chodzi o to czy mu to przeszkadzało w jeździe czy nie tylko o to że mógł od razu powiedzieć dlaczego mu tel przeszkadza
2017-04-20 14:59
Od kiedy nie można w autobusie korzystać z komórki. Co to samolot?
Ja ciągle nie rozumiem, jak może ktoś kto przegląda strony www przeszkadza w prowadzeniu autobusu. Jak taki mały ekran może odbijać się w olbrzymiej szybie autobusu.
2017-04-20 20:12
Dlaczego pasażer stoi przy kabinie kierownicy i wyje na cały pojazd przez komórkę
2017-04-20 23:43
Zrob prawo jazdy i sie wtedy wypowiadaj gamoniu.
2017-04-20 13:44
NIe lubię gdy kieruję samochodem i pasażer/pasażerka obok korzysta z telefonu (oczywiście w godzinach nocnych) bo to strasznie rozprasza i wnętrze auta odbija się w szybie przez co ogranicza dosyć widoczność i koncentrację bo po prostu wkurza.
2017-04-20 13:54
Ja uwielbiam takich co to nie mogę przestać sprawdzać wiadomości na messengerze nawet w kinie!
2017-04-20 13:57
I pozostali pasażerowie również, a tak nie pojadę bo nie i weź tu bądz mądry i zastanawiaj się o co mu chodzi
2017-04-20 15:06
Co Ty jesteś taki delikatny
2017-04-20 16:03
Nie widzisz,nie jedź :p
2017-04-20 20:12
Tak też zrobił kierowca, nie widział więc postanowił nie jechać.
2017-04-21 20:14
Jak by jechał swoim samochodem to może stanąć i nie jechać. W autobusie płacę za bilet z czego kierowca dostaje pensję i powinien wykonywać pracę, za którą mu płacą jak mu się nie podoba to won na bruk.
2017-04-20 16:04
Masz racje ale rozchodzi się o to, że kierowca zachował się jak janusz i burak bez kultury zamiast powiedzieć od razu jasno i wyraźnie o co mu chodzi!
2017-04-20 20:13
A skąd ty wiesz jak zachował się kierowca?? Byłeś? Słyszałeś? Opierasz sie na wersji "panajacka"??
2017-04-20 20:26
a ta na przejrzeniu kamerki i wyjaśnienia kierowcy
2017-04-21 07:24
jesteś taxiarzem czy jak?
2017-04-20 13:44
Kierowca powinien patrzeć przed siebie na drogę, a nie podglądać co ogląda pasażer w telefonie.
2017-04-20 15:28
Światło telefonu odbija się w szybie czołowej , kierowca się nie rozgląda na boki . Gdyby usiadł za kierowca albo w głębi autobusu , kłopot by nie istniał .
2017-04-20 20:46
???
2017-04-21 10:04
2017-04-21 12:43
a jacek to co ? typowy smartfon zombie vo bez telefonu mrugać powiekami nie potrafi ? was pogieło z tymi telefonami , całe szeście , że moja mama nie biegała z aparatem telefonicznym i nie zrobiła z tego sobie stylu
a jacek to co ? typowy smartfon zombie vo bez telefonu mrugać powiekami nie potrafi ? was pogieło z tymi telefonami , całe szeście , że moja mama nie biegała z aparatem telefonicznym i nie zrobiła z tego sobie stylu zycia a mogła , jednak starsze pokolenie miało więcej w głowie , teraz ,dżesiki , brajany wychowywane przez smartfony , pokolenie niewychowanych zombiaków z umiejętnością obsługiwania aplikacji ... tylko kto za to daje pieniadze na zycie ? sprzątaczek mamy wbród a konkurencja z ukrainy wykosi młodych leserów , nie chce ci się , ok ukrainka zrobi to 2 razy lepiej a ty idź do mamy niech ci da na lizaka
2017-04-21 12:21
a nie popisywać się głupim docinkiem osobie, która i tak pewnie nie przeczyta jego wypocin.
2017-04-20 13:45
Godne artykułu... Żenada. Brak umiejętności rozmawiania ze sobą w coraz bardziej poróżnionym i myślącym tylko o sobie społeczeństwie. - o tym powinniście napisać.
2017-04-20 14:12
tak, ale weź sobie bądź kierowcą i porozumiewaj się z setka różnych ludzi dziennie, których masz dowieźć do celu, a oni albo ciągle coś chcą, albo nie umieją się zachować...
2017-04-20 16:07
Wystarczyło, że kierowca powiedział by do pasażera czy może Pan schować telefon gdyż mnie oślepia? Ale on wolał burczeć schowaj telefon bo nie pojadę i nie powiem Ci o co mi chodzi.
2017-04-20 14:41
kierowca mógł mu wysłać sms'a. może by dotarło ?
2017-04-21 10:16
Brawo słuszna uwaga. Pan Jacek, to typowy reprezentant pokolenia zombie, którego życie toczy się w okół telefonu. Zapatrzony w ekran widzi tylko koniec swojego nosa. W poważaniu ma prace i role społeczne innych
Brawo słuszna uwaga. Pan Jacek, to typowy reprezentant pokolenia zombie, którego życie toczy się w okół telefonu. Zapatrzony w ekran widzi tylko koniec swojego nosa. W poważaniu ma prace i role społeczne innych otaczających go osób. W przypadku konfliktu reaguje agresją i przedstawia siebie jako ofiarę. Analogiczny problemy miał nasz wczorajszy bohater, który upatrzył sobie na cel bogu ducha winnego kontrolera biletów.
Opisu sytuacji wskazuje, na to że Pan Jacek nie ma prawa jazda/nigdy nie prowadził samochodu lub jest zwyczajnie osobą mało inteligentną, która nie potrafi przewidywać konsekwencji i następstw mało skomplikowanych czynności.
Panie Jacku, niech Pan się ogarnie!
2017-04-20 13:45
trzy zarządy, trzy firmy, etaty związkowe, ZKM z roku na rok przewozi coraz mniej pasażerów, a wszyscy w samozadowoleniu. nie dziwie sie, jak w korku stoi sie tak samo dlugo we własnym samochodzie jak w autobusie
2017-04-20 14:39
i jak ponownie widzę - to była bardzo dobra decyzja
2017-04-20 19:53
Gdyby każdy ćwok osobno nie jeżdzil do pracy swooja limuzyną za 1500zl z allegro
autobusy nie staly by w koru.Proste
2017-04-20 23:11
A co ma ZKM zrobić z korkami?
2017-04-21 11:35
przegubowcem ( bo strasznie w nich tłok ), to dał mi do zrozumienia, że alternatywą do ESKI jest kolejka, że jak mi nie pasuje to mam się przesiąść do SKM...to jest niereformowalna firma
2017-04-21 12:25
Skoro na większości tras brak jest buspasów, to niby co jest dziwnego, że autobusy i trolejbusy stoją w tych samych korkach co samochody osobowe?
I tak poza szczytem jeżdżą co do minuty, więc pretensje proszę mieć do kierowców samochodów osobowych, którzy zapychają gdyńskie drogi, bo "nie będą jeździć z kaszlącym motłochem".
2017-04-21 21:11
Przez 3 lata korzystałem intensywnie z ZKM i nie pamiętam, żebym miał jakieś większe problemy.
Od kilku miesięcy niestety jestem zmuszony korzystać z ZTM w Gdańsku i, szczególnie w ostatnim czasie, praktycznie nie
Przez 3 lata korzystałem intensywnie z ZKM i nie pamiętam, żebym miał jakieś większe problemy.
Od kilku miesięcy niestety jestem zmuszony korzystać z ZTM w Gdańsku i, szczególnie w ostatnim czasie, praktycznie nie ma tygodnia, żeby tramwaje nie miały wypadku/awarii i ogromnych opóźnień, a autobusy w dużej części wyglądają na eksponaty muzealne.
Naprawdę, cieszmy się z tego co mamy w Gdyni.
2017-04-20 13:46
Ale z telefonami to jakaś plaga ! Jak by tak wyłączyli na dzień internet o więkasz połowa zwariowała ! to jest chore z tymi tel deblizm
2017-04-20 13:48
Z drugiej strony dlaczego pasażer miałby bezczynnie siedzieć? Jeżeli zamiast tego woli coś poczytać to co w tym złego?
2017-04-21 19:10
większość się odmóżdża przy pokemonach
2017-04-22 00:53
Z autobusu nie da się grać w Pokemon Go (chyba że jesteś w korku), także tego...
2017-04-20 13:55
.. nie ma "większej połowy". Połowy są równe :-)
2017-04-20 14:31
widac kto pisze
2017-04-21 08:58
że nie ma większej i mniejszej połowy.
2017-04-20 14:50
są też połowy równiejsze :)
2017-04-20 18:02
tylko ludzie są równi i równiejsi
2017-04-20 14:30
polscy to jednak glupki
2017-04-20 14:44
korzystanie z telefonu w autobusie nie jest zabronione, kierowca złamał prawo, w dodatku był bezczelny i chamski, nie chciał wytłumaczyć o co mu chodzi. Ten człowiek jest w pracy, nie jest tam prywatnie - reprezentuje
korzystanie z telefonu w autobusie nie jest zabronione, kierowca złamał prawo, w dodatku był bezczelny i chamski, nie chciał wytłumaczyć o co mu chodzi. Ten człowiek jest w pracy, nie jest tam prywatnie - reprezentuje tam swojego pracodawcę który mu płaci, uważam że takiego osobnika powinno się wyrzucić z pracy ale widać to jest jakość ZKM Gdynia, wolę wydać trochę więcej jeździć samochodem niż być narażonym na taką obsługę klienta
2017-04-20 14:47
Będzie kilka zł taniej, to nawet pomożesz pchać ten autobus. Obsługa klienta w autobusie ... daj spokój. Póki jazda płynna wszystko jest ok. Za niedługo będziecie chcieli, żeby kierowcy wam buty czyścili przed wejściem do autobusu.
2017-04-21 12:01
2017-04-20 14:44
A internet wbrew pozorom ogłupia.
2017-04-20 15:24
ponieważ na uczelnię dojeżdżam półtorej godziny w jedną stronę to z telefonu ucze się bo książki są nieporęczne a telefon łatwo schować.
2017-04-20 20:38
oraz skm byłoby podobnie...
2017-04-20 22:04
2017-04-21 12:04
2017-04-21 12:31
Przecież większość osób nie kupuje gazety i nie zabiera ze sobą książki do poczytania na 15-minutową trasę, a komórkę i pakiet internetowy ma przy sobie praktycznie 24h/dobę.
Wystarczyłoby przyciemnić nieco ekran i
Przecież większość osób nie kupuje gazety i nie zabiera ze sobą książki do poczytania na 15-minutową trasę, a komórkę i pakiet internetowy ma przy sobie praktycznie 24h/dobę.
Wystarczyłoby przyciemnić nieco ekran i mieć go odwrócony tak, aby nie odbijał się od przedniej szyby pojazdu.
Ostatnio zacząłem "zliczać" teleinternautów w pociągach (tak. jak liczy się ptaki) i wyszło, że z telefonów komórkowych i (rzadziej) laptopów/tabletów korzysta ok. 2/3 podróżnych. Głównie siedzą na popularnych portalach społecznościowych i (rzadziej) przeglądają serwisy informacyjne (zwłaszcza mężczyznom trudno przeżyć to, że nie znają wyniku meczu tuż po jego zakończeniu).
2017-04-21 17:17
połowa to połowa, są równe...nie ma większych :)
2017-04-20 13:46
To dlaczego kazał mu przestać korzystać a nie odejść?
2017-04-20 14:08
W odpowiedzi ZKM masz jak byk napisane, że poproszono również o zajęcie innego miejsca co wynika z nagrania monitoringu, ale roszczeniowy Pan Jacek, nie wspomniał o tym w swoim liście do redakcji, żeby wiadomość brzmiała
W odpowiedzi ZKM masz jak byk napisane, że poproszono również o zajęcie innego miejsca co wynika z nagrania monitoringu, ale roszczeniowy Pan Jacek, nie wspomniał o tym w swoim liście do redakcji, żeby wiadomość brzmiała bardziej absurdalnie i żeby nadać całej sytuacji dramaturgii. Takie czasy, zwrócisz się do człowieka z jakąś sprawą, to ten zamiast wykonać Twoje często błahe polecenie, rozpoczyna wielką dysputę o swoich prawach i losach świata.
2017-04-21 08:56
Roszczeniowy pan Jacek jak większość społeczeństwa zna swoje prawa i ma w pupie innych , ale nie wie że poza prawami ma się też obowiązki , np nie bycie uciążliwym dla reszty społeczeństwa i nie narażanie przez swoje kaprysu innych na bezpieczeństwo - poprostu pan Jacek to niewychowany bachor !
2017-04-21 10:06
2017-04-21 13:09
taka to już przypadłość konformistów ze wykonują kazde polecenie bez szczekniecia, nawet polecenia jakiegoś smiesznego kierowcy autobusu z aj kju orzecha laskowego...no i u nas tez jest tak jak ktoś kto całe zycie był
taka to już przypadłość konformistów ze wykonują kazde polecenie bez szczekniecia, nawet polecenia jakiegoś smiesznego kierowcy autobusu z aj kju orzecha laskowego...no i u nas tez jest tak jak ktoś kto całe zycie był pomiatany a nagle zostanie posadzony na stanowisku na którym ma jakas władze i cos od niego zależy to mu totalnie odbija i wtedy mamy takie przypadki jak ten, ze kierowca autobusu dzielnie broni go przed refleksami świetlnymi w szybie...gorzej jak jakies dwa dresiki pija i wyzywaja wszystkich dookoła...wtedy jakos ich bohaterstwo spływa nogawką razem z moczem popuszczonym ze strachu!!
2017-04-20 16:38
Zawsze jak jadę moim E46 to porażam wszystkich moim stylem jazdy,a najbardziej jak jadę z ciocią.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.