2021-01-01 09:51
Opinia wyróżniona
Należy w końcu zakazać sprzedaży fajerwerków. Miasta mogą organizować spektakle z muzyką i laserami, jeśli ktoś koniecznie chce efektów specjalnych a te prywatne pokazy hukowe, serwowane przez pijanych sąsiadów, można śmiało wykluczyć z naszych osiedli.
2021-01-02 11:32
Człowieku to co Ty robisz z tym psem... w piwnicy trzymasz. Przypominam to miasto chcesz mieć psa musisz go przyzwyczaić do miejskiego hałasu a nie zakładać kurteczkę bo na dworze 0 stopni.
Propozycja dla marud
Człowieku to co Ty robisz z tym psem... w piwnicy trzymasz. Przypominam to miasto chcesz mieć psa musisz go przyzwyczaić do miejskiego hałasu a nie zakładać kurteczkę bo na dworze 0 stopni.
Propozycja dla marud kupujących sobie psa bo dziecko!!!! Chce mieć psa to go wychowuj lub spraw sobie dom poza miastem z większą działką i po problemie. Pies to nie zabawka!!!
2021-01-02 12:41
Jeżeli pies się boi huku to tego go nie oduczysz. To cecha osobnicza i tyle.
2021-01-02 09:42
A dlaczego nie można??? Jak sąsiadów psy napieprzają czy rok dzień i w nocy to jest dobrze???
2021-01-01 22:59
tym co to wszystko przeszkadza by nie korzystali z wolnego tylko normalnie do pracy jak co dzień, państwu alko też nie potrzebny wiec niech nie kupują ja nie oglądam telewizji wiec proszę o zakaz sprzedaży odbiorników
tym co to wszystko przeszkadza by nie korzystali z wolnego tylko normalnie do pracy jak co dzień, państwu alko też nie potrzebny wiec niech nie kupują ja nie oglądam telewizji wiec proszę o zakaz sprzedaży odbiorników telewizyjnych nie gram na ps i xboksach wiec ich tez nie bedziemy tworzyć wogóle to mysle likwidacji blokowisk i stawianiu wigwamów i domków na drzewie wydobycie ropy też jest szkodliwe wiec autobusy i tramwaje do likwidacji coś pominąłem
2021-01-02 16:32
pewnikiem przyda się w trakcie zajęć.
2021-01-01 22:47
Fajerwerki to taki symbol wolności, trzeba go zdeptać za wszelką cenę.
Oczywiście nie popieram robienia bałaganu, zostawiania resztek na ulicach, trawnikach itp. to powinno być surowo ścigane i karane.
Fajerwerki to taki symbol wolności, trzeba go zdeptać za wszelką cenę.
Oczywiście nie popieram robienia bałaganu, zostawiania resztek na ulicach, trawnikach itp. to powinno być surowo ścigane i karane.
Popieram natomiast wolność witania nowego roku hukiem i błyskiem choć w ten jeden dzień.
Tak samo jak niektórym nie podobają się fajerwerki raz do roku to mnie wkurzają ujadające psy przez cały rok oraz zasr*ne trawniki oraz chodniki. To jest brak poszanowania ludzi, którzy nie chcą słuchać skowytu, ujadania i nie chcą przechodzić przez plażę, trawniki, las jak przez pole minowe (nie mówiąc już o chodnikach).
Prymitywne to jest właśnie narzucanie innym co mają robić wycierając się poszanowaniem zwierząt i jakiegoś małego procenta ludzi, którzy w tym dniu mogą sobie wsadzić stopery do uszu albo założyć ochraniacze i nic im się nie stanie.
Z rzetelnym dziennikarstwem to nie ma nic wspólnego a jest jedynie propagowaniem pewnych trendów, których nie popierałem nie popieram i nie mam zamiaru popierać.
2021-01-02 09:16
A może symbolem tej wolności naruszania? Narzucania swojej hałaśliwej zabawy innym, nie pytając się o zdanie? Przecież w tej dyskusji nie chodzi o to żeby ludziom zakazać bawić się w sylwestra. Chodzi o to, żeby
A może symbolem tej wolności naruszania? Narzucania swojej hałaśliwej zabawy innym, nie pytając się o zdanie? Przecież w tej dyskusji nie chodzi o to żeby ludziom zakazać bawić się w sylwestra. Chodzi o to, żeby uszanować, że nie każdy uwielbia ciągnący się godzinami huk i żeby głośną zabawę ograniczyć do zorganizowanej, bezpiecznej formy celebracji w określonym punkcie miasta. Bez petard, strzelających na każdym rogu, często w stylu czysto huligańskim (pod nogami, na balkonie, na przystanku itd.).
2021-01-02 09:51
2021-01-02 22:22
2021-01-01 16:31
Miasto jest dla ludzi, a nie dla zwierząt.
2021-01-02 12:40
Miasto jest dla wszystkich. Żyją w nim też zwierzęta, zarówno te domowe jak i wolnozyjace. I pogódź się z tym.
2021-01-01 16:26
2021-01-01 15:25
A ja zakazał bym w końcu dzielenia polaków poprzez używanie starego dobrego dziel i rządź.
Czytaj wkładaj kij w mrowisku (rzuć kontrowersyjny temat) i patrz jak się kłócą między sobą, ty w tym czasie zbijaj kasę na nich. Naród podzielony to naród słaby.
2021-01-01 13:59
król lew i innych i im sie wydaje ze pies szarik to on tak naprawdę taki był to ze w filmie grało 5 psów tresowanych do nich nie dociera :)
Dlatego niewidza zadnej róznicy.
2021-01-01 11:44
Prymitywie Fajerwerki są od lat i były w tym roku w najbardziej rozwiniętych cywilizacyjnie miast na świecie!! To tacy jak ty prymitywie są największymi szkodnikami zwierząt to ty prymitywie przebierasz w ciuszki psy
Prymitywie Fajerwerki są od lat i były w tym roku w najbardziej rozwiniętych cywilizacyjnie miast na świecie!! To tacy jak ty prymitywie są największymi szkodnikami zwierząt to ty prymitywie przebierasz w ciuszki psy koty według własnego kaprysu i uczłowieczasz zwierzęta. Nie będę pisał bys się leczył bo głupoty wyleczyć nie można.
Ale pamiętaj ,ze to dzięki tym których wyzywasz od prymitywów powstał internet i dzięki temu możesz się ta głupotą chwalić i nikt w przeciwieństwie do ciebie jej nie zakazuje.
2021-01-01 20:23
Odwróć te proporcje, będzie się tobie lepiej żyło. Naprawdę da się żyć bez strzału petardy w sylwestra.
2021-01-01 11:17
A teraz smierdziele posprzatajcie te pudla chinskie po fajerwerkach od razu widac z kim mamy do czynienia patusy brudasy wystrzelic i zostawic niech zyje wlasnym zyciem
2021-01-01 17:42
To jest dopiero problem. Obsr*ne, śmierdzące trawniki czy nawet chodniki i to cały rok na okrągło. Trzeba ciągle uważać by nie wdepnąć.
2021-01-03 16:17
Byłam dzisiaj na spacerze w okolicy mojego osiedlach, na terenach zielonych. Nie było ani jednej kupy (przynajmniej na widoku) za to mnóstwo opakowań po petardach, alkoholu a nawet części garderoby. Wszystko zostawione
Byłam dzisiaj na spacerze w okolicy mojego osiedlach, na terenach zielonych. Nie było ani jednej kupy (przynajmniej na widoku) za to mnóstwo opakowań po petardach, alkoholu a nawet części garderoby. Wszystko zostawione widać, zaraz po użyciu, tak jak stali. Opakowania po fajerwerkach przyklejone tasna do ławek, poręczy a nawet balustrady mostu. Chyba nawet nie trzeba tego komentować.
2021-01-01 11:40
a Gdansk nie bedący tu wyjatkiem brzydko pachnie przez to.
2021-01-01 10:11
Trójmiasto.pl w tym roku prowadzi prawdziwą kampanię przeciwko fajerwerkom. Pewnie któryś z redaktorów ma yorka co się nawet kota przestraszy, to dla niego faktycznie ten zwyczaj może być uciążliwy
2021-01-01 11:13
niż prymitywny łomot tzw. muzyki discopolo, którą katowali mnie sąsiedzi przez pół nocy.
2021-01-01 11:09
To tylko jedna noc w roku więc nie rozumiem po cholerę ten twój wrzask. Nie musisz akurat tej nocy wychodzić na nocny spacer z psem a w domu można znaleźć jakieś ciche miejsce, albo potrzymać psa na kolanach. Mój kot uwielbia fajerwerki i cały czas podziwia je z parapetu.
2021-01-01 14:20
Petardy są odpalane często już od 10-12 rano i przez cały kolejny dzień ktoś gdzieś nimi rzuca. Gdyby używano ich załóżmy od 20 do 2 to byłoby choć trochę lepiej bo można się na to przygotować i czas jest krótszy. Ale nieee, trzeba cały dzień straszyć ludzi i zwierzęta.
2021-01-01 12:51
Z tej wdzięczności
2021-01-01 10:24
Jak psiarze hałasują cały rok burkami ujadającymi od 6 rano do 24 to jest ok a tu raz w roku nie można sobie postrzelać? Właśnie na złość nawiedzonym obrońcom praw zwierząt kupuję co roku coraz większy arsenał i
Jak psiarze hałasują cały rok burkami ujadającymi od 6 rano do 24 to jest ok a tu raz w roku nie można sobie postrzelać? Właśnie na złość nawiedzonym obrońcom praw zwierząt kupuję co roku coraz większy arsenał i odpalanie go sprawia mi niebywałą przyjemność.
PS Burzy też zabrońcie. Przecież w czasie burzy musi być prawdziwy pomór wśród waszych milusińskich. I nie trzymajcie zwierząt w mieszkaniach bo to zbrodnia więzić biedne zwierzę na tak malutkiej powierzchni.
2021-01-01 14:16
Po pierwsze, nie wyżywaj się na zwierzętach za błędy właścicieli. Pies nie szczeka na złość tylko sygnalizuje swoje potrzeby. To człowieka wina ze nie potrafi ich odczytać. Dlatego nie każdy powinien mieć psa. Po drugie,
Po pierwsze, nie wyżywaj się na zwierzętach za błędy właścicieli. Pies nie szczeka na złość tylko sygnalizuje swoje potrzeby. To człowieka wina ze nie potrafi ich odczytać. Dlatego nie każdy powinien mieć psa. Po drugie, nie ma znaczenia metraż mieszkania. Można mieć kawalerkę i poświęcać psu dużo czasu, zabierać na spacery, wybiegać i wybawić, tak że w domu tylko odpoczywa. A można mieć też wielka rezydencję z ogrodem w której pies jest więźniem bo prawie nie wchodzi. Znowu, wina właściciela bo trzeba podejmować odpowiedzialne decyzje. Po trzecie w końcu, lepiej siedzieć godzinami we własnym domu i czekać na swojego człowieka niż w schroniskowej budzie. Na burzę nie mamy żadnego wpływu, natomiast na to co robimy już tak. Jeżeli fundujesz sobie rozrywkę kosztem cudzego cierpienia i co gorsza na złość, wiedząc o problemie, to jesteś po prostu malutkim podłym człowieczkiem. Piękny przykład dajesz swoim dzieciom, jeśli je w ogóle masz
2021-01-01 11:02
To fajne, że ludzie mają zwierzęta w domu. Są gatunki, które oswoiliśmy i wzięliśmy za nie w ten spósób odpowiedzialność. Kochanie zwierzaka, to nie jest nic złego. Często, to ci najbardziej wrażliwi opiekują się
To fajne, że ludzie mają zwierzęta w domu. Są gatunki, które oswoiliśmy i wzięliśmy za nie w ten spósób odpowiedzialność. Kochanie zwierzaka, to nie jest nic złego. Często, to ci najbardziej wrażliwi opiekują się zwierzętami. Wrażliwi na zwierzęta i na ludzi, bo działa to tak, że albo masz w sobie empatię, albo nie. Z Twojego postu przebija frustracja, złość i nienawiść. Warto to zmienić!
Fajerwerki to nie tylko zagrożenie dla zwierząt. To też koszmar dla ludzi, którzy chcą po prostu w spokoju przywitać nowy rok. Nie narzucajmy innym swojej rozrywki. Walenie petardami przez cały dzień, to nie jest drobiazg. Naprawdę nie trzeba strzelać na każdym rogu żeby przywitać nowy rok. Chcesz się bawić, będzie do tego odpowiednie miejsce i grupa ludzi, którzy lubią tak samo. Jeśli ktoś postanowi zostać w domu, niech wita i świętuje nowy rok tak jak ma na to ochotę. Równiekameralnie, w zaciszu domowego ogniska. Więcej spokoju i radośći wszystkim w 2021 roku.
2021-01-01 17:40
Nie życzę też sobie żeby do mnie podbiegał, skakał na mnie brudnymi łapami, itd. Powinni zabronić trzymania psów w miastach, nie może być tak że jedni sprawiają sobie przyjemność względem drugich.
2021-01-03 16:12
Nie trzymam psa dla rozrywki, tylko z dobrego serca wziąłem go ze schroniska. Polecam uruchomić empatię.
2021-01-02 12:35
No tak, bo najważniejsze żeby pies miał czyste lapy. Co z tego że ktoś wziął zwierzaka ze schroniska, dal mu dom i zrobił dobry uczynek. Ważne żeby nie przeszkadzał jaśnie Panu.
2021-01-01 22:23
2021-01-02 08:18
2021-01-02 09:11
2021-01-02 12:05
To trzeba mieć naprawdę coś nie tak pod kopułą.
2021-01-02 16:19
Poczytaj o udomowionych gatunkach. Zresztą nie ma to nic do rzeczy w tej dyskusji, bo problem dotyczy też zwierząt dziko żyjących i ludzi, którzy niekoniecznie są zolennikami wściekłej kanonady na kazdym zakręcie.
2021-01-02 12:36
Lepiej czekać we własnym, nawet ciasnym ale cieplym domu na swojego opiekuna niż siedzieć w schronisku.
2021-01-01 10:46
Nikt by się burzył z psiarzy, że są fajerwerki, gdyby ludzie je odpalali w określonych godzinach. A nie przez pół dnia. Mój pies sikał ostatni raz o 16, bo bał się wyjść, potem o drugiej w nocy niby ucichło, ale i tak że strachu się nie wysikał, może to i głupie stworzenie, bo się boi? Ale czy ty chciałbyś wstrzymywać swoje siku przez tyle czasu?
2021-01-01 11:19
Potrzebna odrobina cierpliwości i trochę czasu. Przez kilkadziesiąt lat miałem cztery psy i żaden z nich fajerwerkami się nie przejmował a mój kocur fajerwerki wręcz uwielbia.
2021-01-01 14:17
To miałeś po prostu szczęście. Psa można ułożyć ale na takie reakcje nie mamy za bardzo wpływu. Poza tym da też psy po przejściach i z traumami do których w takich sytuacjach powracają wszystkie najgorsze przeżycia. Tego nie da się "ułożyć".
2021-01-01 10:20
2021-01-01 14:09
A dzikim zwierzętom też dasz coś na uspokojenie? Chce zobaczyć jak to robisz.
2021-01-01 17:36
2021-01-02 12:33
Jest miejsce. To są pełnoprawni mieszkancy, bardzo potrzebni. Ptaki miejskie, koty wolno żyjące. Jak sobie wyobrażasz karmienie ich środkami usspokajajacymi? Szczególnie że strzela się długo przed i jeszcze długo po sylwestrze a nie tylko przez kulka godzin? Niedaleko jest też Park Krajobrazowy. Tam też będziesz rozrzucac leki?
2021-01-01 12:49
Tym co strzelają. Uspokoją się i od razu im się odechce. To tylko raz w roku
2021-01-01 10:19
Zgadzam się w 100%! Dobrym rozwiązaniem dla tych co bez fajerwerków nie mogą przeżyć tego, że ziemia wykonała obrót wokół własnej osi miasto mogłoby zorganizować profesjonalny 10-15 minutowy pokaz i tyle.
2021-01-01 14:41
Profesjonalne pokazy wykonywane przez fachowców w konkretnych godzinach to na pewno byłby dobry kompromis na początek. Docelowo warto zrezygnować w ogóle. Można użyć laserów.
2021-01-01 10:11
Zakazać zabaw sylwestrowych. To dzień jak każdy inny, zmienia się tylko cyferka więc o co chodzi. Zakazać karnawałów bo ludzie marnują na nie czas i pieniądze. Niejeden po pijaku zdradza bądź bije w mordę innych przy tym. Bierzcie się do pracy ludzie zamiast udawać rozbawione sylwestrowe parki bo jest karnawał. Śmiechu warte
2021-01-02 12:50
Nie chodzi o wydawanie pieniędzy. Chodzi o szkody jakie potem trzeba naprawiać. Jeslicwyfajesz swoje pieniądze dla siebie i swojej przyjemności i nie robisz przy tym nikomu krzywdy to bardzo proszę. Ale jeśli szkodzisz swoim postępowaniem to już nie jest tylko Twoja spawa i to Jie jest ok.
2021-01-01 10:53
Bawić się trzeba tak, żeby nie rujnować przy tym życia całej okolicy. Zerwane w nocy ptaki giną często na skutek tej bezsensownej kanonady, zwierzęta domowe szaleją ze stresu a ludzie, którzy chcą spokoju, muszą
Bawić się trzeba tak, żeby nie rujnować przy tym życia całej okolicy. Zerwane w nocy ptaki giną często na skutek tej bezsensownej kanonady, zwierzęta domowe szaleją ze stresu a ludzie, którzy chcą spokoju, muszą przecierpieć strzały ciągnące się przecież przez cały wieczór (północ, to jedynie kulminacja). Jedno miejsce w mieście ze zorganizowanym pokazem świałto i dźwięk to za mało? Naprawdę to strzelenie petardą pod blokiem jest Wam niezbędne do szczęścia? Ilość wyrządzanych przy okazji szkód, jest porażająca, nie tak powinno się funkcjonować na tym świecie. Wejdźmy na wyższy poziom cywilizacyjny. Warto!
2021-01-01 16:30
2021-01-01 12:06
2021-01-02 13:37
Pozary, urwane palce, czasem trup... Faktycznie, nie ma problemu. Niestety o polnocy wielu fajerwerkowych wojownikow jest juz pijanych...
2021-01-01 14:39
Co z tego że tylko jedna noc. Nadal jest to szkodliwe. Jak możnaby kraść i mordować tylko przez jeden dzień w roku to byłoby ok? Już taki film nakręcili.
2021-01-01 11:24
Raz w roku, raz... I tyle problemów....
2021-01-01 16:04
2021-01-03 16:10
Ktoś wpadł na genialny pomysł żeby przywiązać petardy kotu do głowy. Zwierzę oczywiście nie przeżyło. Jak widać ten raz w roku to o raz za dużo.
2021-01-01 18:02
to nawet pusty łeb urwało...
2021-01-01 10:23
głupie fajerwerki bez żadnego planu wszędzie powodują więcej złego niż dobrego, zwłaszcza dla środowiska (ich produkcja, śmieci po nich) i dla zwierząt, przede wszystkim dla dzikich ptaków. One panikują i się po prostu rozbijają o budynki. Nie mówiąc już o innych dziko żyjących i domowych zwierzakach
2021-01-01 23:54
Mimo że jestem przeciwnikiem fajerwerków, z różnych powodów to argument o straszeniu zwierząt są wyssana z palca. Zwykła burza robi więcej hałasu i opowiadanie bajek co to się z zwierzętami nie dzieje doprowadza mnie do śmiechu.
Ps. Dla mojego psa, sylwester to najszczęśliwszy dzień w roku, tak bardzo lubi hałas fajerwerków.
2021-01-02 13:34
Twoj pies nalezy do mniejszosci. Dla ciebie nie ma roznicy burza-fajerwerk, bo nie potrafisz czytac przedburzowych sygnalow. Burza zwierzat nie zaskakuje. Choc wcale nie jest rzadkoscia, ze np. pies boi sie grzmotow.
2021-01-01 12:40
2021-01-01 14:42
Przeszkadzają dlatego nie jem od lat.
2021-01-01 23:44
a ja wyganiam i myjmę talerz
nie pozwalam zwierzętom łazić mi po talerzu
to niehigieniczne jest
2021-01-01 13:22
2021-01-01 10:26
Dokładnie, dlatego złożyłem wniosek o zakazanie burz bo ginie masowo dzikie ptactwo!
2021-01-01 14:42
Zwierzęta wyczuwają zmiany pogody i reagują zupełnie inaczej niż na niespodziewane strzały. Doucz się.
2021-01-01 17:34
Nieraz widziałem jak dzikie ptactwo w popłochu uciekało gdy waliły pioruny. Więc nie pitol tu głodnych kawałków które przeczą naturze.
2021-01-02 12:28
Tak, bo fajerwerki i petardy takie naturalne. Ich huk jest nieporównywalnie większy niż grzmoty. Poza tym nie występują w żadnym usystematyzowany czasie. Grzmoty tak. Można się spodziewać kiedy nastąpi kolejny a to jest
Tak, bo fajerwerki i petardy takie naturalne. Ich huk jest nieporównywalnie większy niż grzmoty. Poza tym nie występują w żadnym usystematyzowany czasie. Grzmoty tak. Można się spodziewać kiedy nastąpi kolejny a to jest bardzo ważne dla zwierząt. Poza tym jak mówiłam, burze można wyczuć i podrywanie się ptaków z drzew nie ma tu nic do rzeczy, bo potem po prostu odlatują a nie padają trupem na zawał jak na Senatorskiej w Warszawie albo w Rzymie kolo dworca. Zobacz sobie filmiki i zdjęcia. Tacy jak Ty się do tego przyczyniają, dla chwili zabawy.
2021-01-02 11:42
Że warto lutować od samego rana petardą hukową na każdym kroku? Wyobraź sobie, że idąc twoją logiką, są też w naturze np. trzęsienia ziemi, które powodują ogromne straty i zniszczenia. Powinniśmy w związku z tym dopuścić lekką dewastację od czasu do czasu dla tzw. zabawy?
2021-01-02 12:03
Zabronić posiadania psów w miastach!
2021-01-02 13:30
Tak z ciekawosci: gdzie te psy tak ujadaja od rana? :D
2021-01-02 16:13
Gdzie te psy tak ujadają? Może ty w schronisku dla zwierząt mieszkasz?
2021-01-02 14:32
Gdynia Orlowo, Gdynia Redlowo, Gdynia Mały Kack.
2021-01-01 14:08
Na burze nie masz wpływu ale na swoje decyzje i zachowanie już tak. Taka subtelna różnica.
2021-01-01 11:38
2021-01-01 10:05
Dlaczego trójmiasto wyróżnia tą opinię, mimo że jest bardzo stronnicza i nie wnosi żadnej wartości do dyskusji?
2021-01-01 14:07
Bo jest słuszna.
2021-01-01 11:09
wyraża zdanie jednej ze stron dyskusji. W tym przypadku po prostu dobrze, żeby wygrał rozsądek i cywilizacja...
2021-01-01 11:37
2021-01-01 12:00
2021-01-01 13:21
2021-01-02 13:27
Jak ktos sie podpisuje « nacjonalista » to nic dziwnego, ze nie wie, co to cywilizacja.
2021-01-01 14:21
fajerwerki to jak już cywilizacja śmierci
2021-01-01 10:40
2021-01-02 12:01
A jaki jest sens używania samochodów w mieście? Tylko smrodzą i hałasują i to cały rok na okrągło. Przecież można jeździć rowerami lub poruszać się pieszo. Skoro wszystkiego zakazujemy to zakażmy też jeżdżenia samochodami! Zacznijmy korzystać z rowerów i własnych nóg!
2021-01-02 13:26
Proponuje wysciubic nos poza wlasna wies. Wielkie miasta na zachodzie wywalaja ruch samochodowy na obrzeza.
2021-01-02 12:19
Jestem za!
2021-01-01 10:29
Propaganda jak w TVP
2021-01-01 09:59
Bo co, bo ty tak chcesz?
2021-01-01 14:06
Bo tak nakazuje zdrowy rozsądek. Więcej szkody niż pożytku z tego. Cierpią ludzie, zwierzęta i środowisko. Marnuje się mnóstwo pieniędzy najpierw na kupienie tego badziewia a potem na neutralizowanie skutków użycia. Czas na zakaz!
2021-01-01 15:18
Pijani ostrzeliwujący innych sąsiadów, huki ogłuszające ludzi i zwierzęta, zapach prochu w powietrzu i śmieci walające się całymi miesiącami, stracone przez ludzi palce, oczy, czasem życie. Po co nam to? A kiedyś? Najpiękniejszymi racami strzelało wojsko. To było coś! Dobrze by było, żeby wrócić do tamtych zwyczajów.
2021-01-02 11:22
Czyż nie???
2021-01-02 13:24
Czyz nie. W PRL nie bylo takiego zakazu.
2021-01-01 10:41
prawda jest taka, że większość by chciała spokoju
2021-01-01 11:10
Przeprowadziłeś nocny sondaż?
2021-01-01 12:02
to naprawdę nie jest takie trudne, żeby zrozumieć, że huk i wystrzały nie są czymś normalnym
2021-01-01 13:43
W lesie się wychowywałaś?
2021-01-01 14:53
a ty gdzie się wychowałeś, w somalii?
2021-01-01 11:36
2021-01-01 15:10
Gorzej że "okaleczał" też.
2021-01-01 09:00
Ludzie nie potrafią z tego korzystać,kozaczą i często po nadmiarze alko.Szacunek dla strażaków.Ja o 21 poszłem spać,nawet nie chciało się tv oglądać.Mam nadzieję że następny Sylwek będzie już normalny.Najlepszego w 2021 wszystkim czytelnikom)
2021-01-01 09:03
Ja o 20 już poszłam spać, obudziłam się o północy, pooglądałam fajerwerki i znowu poszłam spać. Taki sylwester, nie żałuję
2021-01-01 10:38
2021-01-01 12:19
2021-01-01 09:24
Jesteśmy "programowani" pod "nową normalność". Wespół zespół przez tvp i tvn i inne. Kto się nie zaszczepi będzie na cenzurowanym. Nie pójdzie na mecz, do kościoła na zakupy do biedry czy tam lidla. Nie poleci samolotem, nie wynajmie pokoju w hotelu, nie dostanie pracy. Ale przymusu nie ma, aby przyjąć nieprzebadny preparat medyczny.
2021-01-01 09:45
2021-01-01 10:25
"poszedłem" analfabeto
2021-01-01 10:58
Szłem łąką, kwiaty pachły, wiater wiał, ona mnie odepchła. Więc weszłem do domu, trzasłem drzwiami, pierdłem, rzygłem i wyszłem, bo hamstwa nie zniesłem!
2021-01-01 11:40
2021-01-01 17:47
I samochody sie zapaliły?
;)
2021-01-01 11:42
To jest "apsurt " 2020 roku.
2021-01-01 17:48
Zawsze odpisujesz jakko pierwszy (albo prawie).
Pewnie pod tym kryptonimem jest autor tego artykułu:
"poszłem"
"Gdańsk- Kowale" - nie ma takiej dzielnicy.
2021-01-01 09:05
Pewnie na co dzień z pistoletami biegają krzycząc paf-paf
2021-01-01 10:00
Mnie to cieszy i córkę też, więc dlaczego mam z tego rezygnować. Moja kasa co z nią robię i powiem lepiej będę jechał do epicentrum fajerwerek żeby kupić dzisiaj 30% taniej i też dzisiaj będę puszczał. Tylko trzeba pamiętać, wszystko z głową. Wszystko dobrego w nowym roku :)
2021-01-01 11:42
rakotworcze substancje to ci wolno? o NIE. Nie ma zgody. dostaniesz w cymbał.
2021-01-01 17:45
Jak ci nie wstyd egoisto?
2021-01-01 19:01
A ty na puncie samochodu masz świra, ciągle się czepiasz niby taki ekolog, no ale jeżeli ciebie i córkę cieszy to dlaczego nie... Nie ma zgody na straszenie ludzi i zwierząt. I kto tu jest egoistą.
2021-01-02 01:06
Co więcej, zatruwasz nie tylko ludzi ale też swoich milusińskich. Jesteś koszmarnym hipokrytą.
2021-01-02 09:55
ale ja jestem lewakiem, wiec nie mam oporow przed oddaniem kobiecie :)
2021-01-02 12:43
A gdyby Twoja córkę cieszyło wyrywanie kwiatów, ciągnięcie psa za uszy albo kota za ogon to też byś jej pozwalał? Zabawa nie może odbywać się kosztem innych. Dziecko szybciej by zrozumialo takie rzeczy niz dorosły bo jest bardziej empatyczne.
2021-01-01 10:28
2021-01-01 11:45
W tym przypadku niedojrzałość nie ma nic wspólnego z wiekiem
2021-01-02 08:49
2021-01-01 13:34
Nie..pif-paf!
2021-01-01 09:08
Jakim trzeba być tępakiem by jarać się frajerwerkami... Oby za rok byl całkowity zakaz odpalania tych gó*.ien. No ale motłoch się bawi, czesto po alko bo to taka trendy tradycja.... Janusze i Sebixy czują się ważni bo są
Jakim trzeba być tępakiem by jarać się frajerwerkami... Oby za rok byl całkowity zakaz odpalania tych gó*.ien. No ale motłoch się bawi, czesto po alko bo to taka trendy tradycja.... Janusze i Sebixy czują się ważni bo są jak tandetni, podwórkowi MakGajwerzy. A i Brajanek ma ubaw z kumplami po szuwaxie można wrzucić petardę do kontenera na śmieci. Ale zabawa....
2021-01-01 09:42
Daj pan spokój, to że ty nie masz przyjaciół z którymi możesz spędzić Sylwestra to nie znaczy że inni muszą tak jak ty oglądać Sylwestra z TVP2...
2021-01-01 09:58
Gdzie napisałem, ze nie mam przyjaciół? Widać, że ci co lubią frajerwerki chyba nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Btw czy zabawa z Przyjaciółmi oznacza zaraz nawalanie petardami po pijaku??
2021-01-01 11:26
A kto powiedział, że po pijaku?
Trzeźwo też można szaleć.
2021-01-01 09:46
2021-01-01 10:51
Synonim prostaka z budowy. Na całym świecie są takie statystyki. Plebs, i zawodowi kierowcy skrający na trawnikach
2021-01-01 11:35
2021-01-01 10:01
Za dzieciaka sam puszczałeś fajerwerki, a teraz taki wielce na nie bo tobie się już znudziło. Tylko ja ja ja
2021-01-01 10:11
Nie każdy za dzieciaka puszczal fajerwerki. Nie mierz wszystkich swoją miarą.
2021-01-01 17:46
2021-01-01 10:15
Ty to masz chyba depresję,
2021-01-01 10:50
Nie. Po.prostu widzę jak ludzie staczają się w swej głupocie. Jak jedyne kontrargumenty jakie mają, to obrażanie innych tekstami typu "jesteś poj***y" albo "twoja st**a..". Wyraziłem swoją opinię. Masz prawo sie z nią nie zgadzać, ale wyraź to w sposób cywilizowany, a nie prymitywnymi słowami....
2021-01-01 12:20
zanim komuś zarzucisz prymitywizm i obrażanie innych cofnij się do własnej wypowiedzi.
"Jakim trzeba być tępakiem by jarać się frajerwerkami... Oby za rok byl całkowity zakaz odpalania tych gó*.ien. No ale
zanim komuś zarzucisz prymitywizm i obrażanie innych cofnij się do własnej wypowiedzi.
"Jakim trzeba być tępakiem by jarać się frajerwerkami... Oby za rok byl całkowity zakaz odpalania tych gó*.ien. No ale motłoch się bawi, czesto po alko bo to taka trendy tradycja.... Janusze i Sebixy czują się ważni bo są jak tandetni, podwórkowi MakGajwerzy. A i Brajanek ma ubaw z kumplami po szuwaxie można wrzucić petardę do kontenera na śmieci. Ale zabawa...."
2021-01-01 12:50
2021-01-01 13:27
Najlepsze hasło, klucz, wytrych :
" wyraziłem swoją opinię ".
Jak nazwę kogoś tępym ch.
to też będzie tylko moja opinia.
2021-01-01 10:47
Kim ty jesteś?
2021-01-01 11:07
Sobą
2021-01-01 12:51
2021-01-01 10:49
Zabawa dla fizoli i kierowców tirów
2021-01-01 11:09
2021-01-01 13:23
Kuźwa...a jak jestem lewakiem i nie lubię, nie odpalałem i nie odpalam fajerwerków, to co?
2021-01-02 13:42
Tylko prostak uzywa imion jak inwektyw. Przedstaw sie, posmiejemy sie!
2021-01-01 09:11
Tylko wydałem 600zl na petardy.
2021-01-01 09:12
A ja 1,99zł na korki do uszu)
2021-01-01 09:14
Strzelałem w Bieszczadach.
2021-01-01 09:36
To jeszcze gorzej. Pojechał bliżej natury, a fajerwerkami śmiecił.
2021-01-01 11:28
Cywilizowani ludzie sprzątają po sobie... i swoim psie.
2021-01-01 10:30
2021-01-01 10:49
Dziecko pewnie głodne
2021-01-01 11:26
Bo taka skromność nie przystoi na tą jedyną noc w roku.
2021-01-02 08:54
est dla biedakow
2021-01-02 08:53
Zamiast tego spalę po prostu 600 PLN w kominku.
2021-01-01 09:13
Powinni znaleźć tych co przyczynili się do pożarów i obciążyć kosztami interwencji służb i wlewpić 30 tysięcy mandatu + pokrycie strat. Od razu by się odechciało tej prymitywnej zabawy
2021-01-01 09:14
Żeby co roku puszczać aż tyle tego badziewia. Mam 31 lat a w życiu ani jednej petardy nie kupiłem i nie mam zamiaru. Pokazy sztucznych ogni powinny być organizowane przez samorząd miejski a sprzedaż detaliczna zakazana.
2021-01-01 09:55
stateczny i zorganizowany!
2021-01-01 10:07
Bawic się nie umiesz, smuteczek
2021-01-01 10:16
2021-01-01 10:26
haha pewnie kolarz weganin hipster - 31 lat i taki gamoń
2021-01-01 12:54
Janusz, sport oglądanie telewizji, pizza i pasztet w diecie a jedyna forma rozwoju to czytanie etykiet w kiblu.
2021-01-01 20:34
i gimbaza
2021-01-01 13:21
To, że nie lubi fajerwerków oznacza, że jest nudziarzem? O żesz ty kar.fa dedukcja zaiste godna Sherlocka.
2021-01-01 17:59
Możesz sobie nie rozumieć, ale daj innym swobodę własnego wyboru. To, że tobie fajerwerki się nie podobają, mało mnie obchodzi. Mnie np. nie podobają się szczekające i sr*jące psy, a i tak nie mam na to wpływu. żyj i daj żyć innym.
2021-01-01 19:22
Co to chcą robić wszystko na złość bo przecież wolność...
Narobić w nogawkę też Ci nikt nie broni, może spróbujesz
2021-01-02 12:46
Swoboda wyboru kończy się tam gdzie zaczyna się swoboda i komfort innych istot. Jeśli robisz coś co powoduje cierpienie to znaczy że nie powinno się tego robić. Przynajmniej tak postępują dojrzali i odpowiedzialni ludzie.
2021-01-02 09:58
2021-01-01 09:30
Zdarza się, że serduszka psów też tego nie wytrzymują i umierają że strachu. Mnóstwo zwierząt ucieka w popłochu nie wie dokąd, ciężko im potem znaleźć drogę powrotną do domu. Życzę na 2021 r więcej empatii dla innych istot żyjących obok nas przez cały rok, bądźmy uważni.
2021-01-01 09:45
Nie wyobrażam sobie przywitania nowego roku w ciszy...
2021-01-01 09:59
Widać masz małą wyobraźnie ;-)
2021-01-01 10:00
Kiedyś pies nie bał się bomb lotniczych a teraz sr* na dywan od zimnych ogni.
2021-01-01 10:08
Lepiej na dywan niż na chodniku, przynajmniej właściciel nauczy się sprzątać po swoim psie
2021-01-01 10:17
Bełkoczesz takie bzdury że uszy więdną.
2021-01-01 14:30
Po pierwsze, na burze nie masz wpływu a na to co robisz - tak. Po drugie zwierzęta wyczuwają zmianę pogody ( z resztą ludzie też) i reagują na nią zupełnie inaczej niż na taki huk z zaskoczenia. Proste?
2021-01-01 17:49
Chyba nigdy burzy nie widziałeś. Byłeś chociaż kiedyś poza miastem?
2021-01-02 12:47
Widziałam. Reakcja zwierząt na burze jest zupełnie inna niż na strzały.
2021-01-01 12:48
2021-01-01 14:31
Przeszkadza. Dlatego nie jem od 20 lat.
2021-01-01 09:32
Dziękuję wszystkim, którzy wydali setki złotych, żeby zapewnić mi wspaniałe pirotechniczne show, które mogłem za darmo podziwiać ze swojego balkonu. W przyszłym roku już nie musicie.
2021-01-01 16:48
2021-01-01 09:36
2021-01-01 09:36
Miało być mniej, było jeszcze gorzej niż zawsze. Ludzie nie chcieli się ruszać i puszczali albo z balkonów albo zaraz spod bloków, bo latały i wybuchały tuż przy oknach. Aż dziwne, że tylko tyle pożarów.
To
Miało być mniej, było jeszcze gorzej niż zawsze. Ludzie nie chcieli się ruszać i puszczali albo z balkonów albo zaraz spod bloków, bo latały i wybuchały tuż przy oknach. Aż dziwne, że tylko tyle pożarów.
To naprawdę tyle osób bawi? Nie można 'witać roku' cokolwiek to dla każdego znaczy w sposób który nie jest zagrożeniem, nie męczy zwierząt i nie robi syfu (spacer pierwszego to zawsze labirynt wśród tych śmieci)?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.