2017-12-05 06:01
Miasto dla ludzi i rowerów!
2017-12-05 06:11
2017-12-05 06:34
2017-12-05 11:37
2017-12-05 14:04
Można podejśc kilka kroków.
2017-12-05 16:25
2017-12-05 14:35
2017-12-05 08:29
2017-12-05 13:42
2017-12-05 14:04
2017-12-05 06:44
I jeszcze miejsce dla piwoszy aby mieli gdzie się wypróżniać.
2017-12-05 08:59
Już mają tu w komentarzach
2017-12-05 06:46
Tymi bzidkimi samochodami to kosmici jeżdżą!
2017-12-05 07:18
ty chyba na rowerze śpisz i kopulujesz
2017-12-05 09:54
2017-12-05 11:06
i to pasywnie...
2017-12-05 11:12
2017-12-05 11:39
2017-12-05 07:20
Klepiesz bzdury bez krzyytyny refleksji.
2017-12-05 07:29
2017-12-05 07:51
2017-12-05 07:34
2017-12-05 09:55
lub myślą jak kosmici: że samochód jest jedynym sposobem poruszania się po mieście, chociaż to wierutna nieprawda
2017-12-05 08:24
Miasto dla ludzi i dla rowerzystów!!!
2017-12-05 09:56
którzy powinni mieć poczucie bezpieczeństwa bez względu na to, na jaki sposób poruszania się po mieście wybiorą.
Jak na razie duża część miasta jest dla zaparkowanych pojazdów - stojących w miejscu przeciętnie 23 godziny na dobę.
W zaparkowanych samochodach ludzie bywają baardzo rzadko.
2017-12-05 10:37
Przecież wg aktywistów w rajtuzach są takie korki w całym Trójmieście, że każdy kierowca spędza w nich dobre sześć godzin dziennie?!
2017-12-05 11:16
nie bywałe!
2017-12-05 14:29
2017-12-05 15:13
Zawsze możesz poprosić o pomoc kogoś dorosłego!
2017-12-05 16:26
?
2017-12-05 14:36
To zbuduj sobie własne! Tylko dostawy do sklepów też rób na pieszo albo rowerem.
2017-12-05 14:41
Spokojnie to tylko rowerowy przymółek :)
2017-12-06 22:39
rowery to chyba bardziej na wieś ;)
2017-12-05 08:33
2017-12-05 09:57
2017-12-05 08:44
To ze janusze w swoich 20 letnich blachosmrodach bedą protestowac to nic nowego ci sami protestowali gdy świat sie motoryzował oni chcieli zaprzegami konnymi jeździc.:)
Dla typowego wiesniaka auto to synonim luksusu . To ze na całym swiecie juz dano zlikiwdowali wszystkie tunele i kladki dla wiesniaka niedociera on chce by kraj był zacofany.
2017-12-05 08:58
Właśnie wychodzi z ciebie wieśniak i ból d.py, że nawet na 20-letni samochód cię nie stać, co najwyżej na wigry 3. Skąd przyjechałeś do Gdańska, Białystok, Sokółka?
2017-12-05 11:02
Zabolało w ego połechtane szrotem stojącym na trawniku, bo miejsca na parkingu nie ma?
Ale masz rację, jesteś lepszy od wszystkich, bo mieszkasz tu parę lat dłużej :)
Jeżeli to jedyne, czym możesz się wywyższyć, współczuję.
2017-12-05 14:10
Nie mam zamiaru się niczym wywyższać ale wkurza mnie jak przyjezdny mówi mi jak ma wyglądać moje miasto w którym żyję od urodzenia. A mój 'szrot' stoi w garażu więc się nie obawiaj o trawniczki. Na codzień jeżdżę motocyklem, samochodem tylko na dalsze wypady misiu :)
2017-12-05 12:19
akurat z wymienionych miejsc to rejestracje na gratach w Gdańsku obserwuję. I każdego stać w Polsce na grata. Każdego.
2017-12-05 09:55
Pojeźdź może do tych miast na zachodzi i zobacz jak tam jest na takich osiedlach jak Zaspa.
2017-12-05 17:13
Jest jak u nas, tylko mieszkają araby. No i maja niski PKB, brak wzrostu, ogólny marazm
2017-12-05 21:48
Niski PKB nie przeszkadzałby gdybym miał 7 Funtów per godzina.
2017-12-05 08:57
2017-12-05 09:03
Rowerki poza miasto. Żeby żyć trzeba się przemieszczać i to szybko. Zwolennicy rowerków zmieniliby zdanie, gdyby musieli przeżyć z pracy wykonywanej 7 dni w tygodniu.
2017-12-05 09:15
2017-12-05 09:19
Mentalnosc niewolnika. Juz więcej honoru mieli pracujący na polach bawelny
2017-12-05 09:22
gdy jest wspomagany elektrycznie pozwala na ominięcie korków i jazdę bez pocenia się na odległości dużo większe.
Jaką odległość codziennie pokonujesz stojąc w korkach ?
2017-12-05 10:12
Dokładnie taką samą, jak nie stojąc w korkach. A czemu pytasz?
2017-12-05 11:17
2017-12-05 09:24
2017-12-05 09:58
2017-12-05 10:35
Przecież dla rowerzystów są bardzo ładne pasy wydzielone i sprawnie się nimi porusza a dla ludzi bezpieczniej przejść górą niż pchać się na drogę z podniesionym ograniczeniem do 70.
2017-12-05 14:08
2017-12-05 19:30
I jeszcze staw, miasto dla kajaków...
2017-12-06 00:44
2017-12-06 20:39
Nic ludziom nie zbudowali, ukradli nawet rezerwy terenowe, które zostawiła komuna, a udają Św. Mikołaja.
2017-12-05 06:06
Ta, najlepiej wyburzyć i niech ludzie wpadają pod auta i tramwaje
2017-12-05 06:36
2017-12-05 07:15
Dlaczego sąsiednie skrzyżowania z ulicami Kołobrzeską lub Piastowską mogą odbywać się na jednym poziomie, a w omawianym przypadku konieczne jest trzy-poziomowe i na dodatek kolizyjne ?
2017-12-05 07:28
Niestety jedyne co jest kolizyjne to ty i twój tok myślenia
2017-12-05 07:41
Nie zrozumiałem Twojej argumentacji. Czy mógłbyś zniżyć się do mojego poziomu i trochę jaśniej ?
2017-12-05 09:22
Przekonałeś mnie!
2017-12-05 15:04
na tym skrzyżowaniu jeszcze niedawno stały 4 znaki STOP, więc jest chyba bardzo kolizyjne,
mieszkam na Zaspie i jeżdżę tamtędy codziennie i dołem i górą
2017-12-05 08:09
Jak Ty radzisz sobie w mieście? Co skrzyżowanie to wpadasz pod samochód albo tramwaj. Normalnie aż mi Ciebie szkoda.
W Gdańsku mamy tysiące skrzyżowań, przejść przez torowiska, pasów dla pieszych, a jakoś nie słychać o masowej eksterminacji mieszkańców. To pewnie jakiś spisek, prawda?
2017-12-05 09:00
To powiedz ile było wypadków śmiertelnych na skrzyżowaniu z Kołobrzeską?
2017-12-05 09:26
Ile?
2017-12-05 09:28
Nie pamiętam żadnego.
2017-12-05 11:12
Proszę. Do znalezienia:
naszemiasto - śmierć na torach tramwajowych
trojmiasto - Śmierć na torach na Przymorzu
trojmiasto - Śmierć pod kołami tramwaju na Przymorzu
trojmiasto - Tramwaj przejechał mężczyznę na Przymorzu
Ja tu widzę co najmniej 4 wypadki ŚMIERTELNE.
2017-12-05 14:19
Jak po mieście grasowałby nożownik, to należy pozbyć się mordercy, czy kazać ludziom uważać i chodzić w specjalnych tunelach?
2017-12-05 14:39
No kto był winien? Pieszy który wlazł pod tramwaj. Sugerujesz, że dobrze się stało, że ktoś zginął w wypadku? Tak odebrałem twoje 'pozbycie się mordercy'.
Sparafrazuję powiedzonko policji o strefach 30 - skoro
No kto był winien? Pieszy który wlazł pod tramwaj. Sugerujesz, że dobrze się stało, że ktoś zginął w wypadku? Tak odebrałem twoje 'pozbycie się mordercy'.
Sparafrazuję powiedzonko policji o strefach 30 - skoro można uratować choćby jedno życie to dlaczego z tego rezygnować?
Nikogo nie trzeba zmuszać, bo infrastruktura jest i spełnia swoje zadanie. Zmuszaniem jest plan wyburzenia i robienia przejść naziemnych.
2017-12-05 15:36
czyli "mniej niż zera"
ograniczanie prędkości do 30 zmusza NIKOGO do bezpiecznych zachowań, nakłada kaganiec wściekłemu psu, trzyma nożownika za kratami
no chyba że jesteś za karą śmierci dla
czyli "mniej niż zera"
ograniczanie prędkości do 30 zmusza NIKOGO do bezpiecznych zachowań, nakłada kaganiec wściekłemu psu, trzyma nożownika za kratami
no chyba że jesteś za karą śmierci dla nożownika, popieram to, odstrzał sanitarny kierowców, tego nikogo, przy najmniejszym zagrożeniu ze strony owego nikogo- owszem, wtedy było by "bez zmuszania i rezygnacji z normalności"
2017-12-05 18:27
Matka wie że ćpiesz?
2017-12-05 14:41
przecież z Twojego posta jasno wynika, że tramwaje wszystkiemu winne ;)
2017-12-06 00:58
2017-12-05 19:56
jak nie pamiętasz to łyknij tabletki na pamięć
2017-12-05 21:31
tak pójść za ciosem i zlikwidować wdzelkie kładki, mostki i tunele w mieście?! Ba! Może i wszelkie przejścia dla pieszych, ścieżki rowerowe i chodniki? Latarnie zezłomować! Jakie to da oszczędnosci!? Starczy na adwokata dla urzędników czy tylko na psychiatrę?
2017-12-05 08:49
2017-12-05 10:38
I się zaczyna...
A pieszy to nie ma czasem obowiązku się zatrzymać na czerwonym świetle? Nie przebiegać przez pasy? Iść prosto a nie po jakichś skosach? Wbiegać przed jadący pojazd?
2017-12-05 21:57
A kierowca ma obowiązek zachować szczególną ostrożność.
2017-12-05 10:24
Chcą wszystko burzyć? No tak remontu przez 40 lat nie było a jest potrzebny tzn że do rozbiórki.
2017-12-05 14:12
No i jest zonk.... okna będa wychodziły na kładkę i będzie można podglądać ludzi. No więc deweloper, który nie mógł sprzedać mieszkań w browarze i miasto po frajersku kupiło te niedoróbki znowu zgłosił pomysł racjonalizatorski do budynia i zaczyna się dyskusja.... Musi się śpieszyć, bo za rok nie będzie zmiana w mieście...
2017-12-05 16:30
Akurat Browar schodził jak świeże bułeczki, bo to najlepsza lokalizacja w Trójmieście.
Niepotrzebnie wszedł tam bank (chyba rozwoju krajowego) wykupując sporą część mieszkań.
2017-12-05 20:02
i czemu akurat teraz chcą na siłę ludzi uszczęśliwić.
Wystarczy zrobić remont schodów tam gdzie to wymaga i już.
Jak chcą to niech najmniej uczęszczaną część klądki usuną a resztę
naprawić
2017-12-05 21:59
Im przeszkadza. Pytanie powinno brzmieć: skoro można to rozwiązać lepiej, to dlaczego komuś to przeszkadza?
2017-12-05 06:09
ktorej miasto nie ma.
2017-12-05 06:10
2 mln do przytulenia za posianie kwiatkow?
2017-12-05 07:12
Dać wolną rękę złomiarzom, rozbiorą za free..
2017-12-05 09:08
i to w malignie. Weź ja sobie, ale remontuj i utrzymuj.
2017-12-05 06:11
ale moze po prostu je wybudujcie na pustych terenach gdzies pod Gdanskiem.
przynajmniej my za to nie zaplacimy i bedzie spokoj.
2017-12-05 06:18
budyn postepuje podobnie. tak samo nie liczac sie z mieszkancami i ich zdaniem.
2017-12-05 16:31
ktore potem dostal PRL
2017-12-05 08:59
2017-12-05 06:15
2017-12-05 06:22
2017-12-05 06:26
nie samymi mieszkaniami urzednicy a szczegolnie prezydenci Gdanska zyja. to miasto ma tradycje korupcji.
Franciszek Jamroż i Dariusz Śmiałkowski – byli prawicowi prezydenci Gdańska… w więzieniu
nie samymi mieszkaniami urzednicy a szczegolnie prezydenci Gdanska zyja. to miasto ma tradycje korupcji.
Franciszek Jamroż i Dariusz Śmiałkowski – byli prawicowi prezydenci Gdańska… w więzieniu
Gdańsk stracił prestiż – podsumował w mowie końcowej prokurator podczas zakończonej niedawno sprawy przeciwko byłym prezydentom miasta. Franciszek Jamroż i Dariusz Śmiałkowski pójdą siedzieć na 3 lata. To nie jedyni skazani w związku z tą sprawą i nie jedyny proces byłego prezydenta Gdańska. Sądowi nie udało się ustalić, gdzie „wypłynęły” pieniądze pochodzące z łapówki, a wpłacone na nielegalne szwajcarskie konto Franciszka Jamroża.
2017-12-05 08:34
2017-12-05 09:39
2017-12-05 06:38
ktoś chce przytulić kasę na odchodnym?
2017-12-05 08:22
Zostawić i dobudować podjazdy!!!
2017-12-05 06:09
ludzie nie chcą ciągle chodzić po schodach kładek lub ciemnych i brudnych tuneli
2017-12-05 06:18
2017-12-05 06:29
Świętą przepustowość racz nam dac Panie a samachody niech popylają w pokoju, alent
2017-12-05 06:48
Ale jak mózg w rajstopy pójdzie najgorzej.
2017-12-05 07:52
Nie martw się. Najważniejsze, że potrafiłeś przyznać się do swojej słabości. Teraz powinno się już poprawiać.
2017-12-05 08:51
Gdybys miał nawet namiastke mózgu tobys wiedział wiekszosc pieszych rowerem nie jeżdzi.
2017-12-05 06:45
Nie chcesz, to nie chodź...
2017-12-05 07:16
w ttm akurat miejscu wybitnie jest to utrudnione
2017-12-05 09:01
Są windy
2017-12-05 10:25
Niż przejścia. Ostatnio dużo ludzi wpada pod tramwaje i samochody właśnie na przejściach naziemnych.
2017-12-05 12:21
z roku na rok mniej, zwłaszcza w miastach, zwłaszcza tych rozsąnie zarządzanych, a nie przez januszy dbających tylko o blachosmrodziarzy
2017-12-05 15:15
poza miastami to raczej trudno je znaleźć
a co do rozsądku i wypadków, to raczej zależy to od pieszych a nie od zrządzania miastem, najbezpieczniejsze są jednak kładki i tunele,
zwłaszcza że tam wypadków jest najmniej
w przeciwieństwie, na skrzyżowaniach jest ich najwięcej - zwłaszcza gdy piesi wtargną na czerwonym świetle
2017-12-05 16:32
"Wpada pod tramwaje i samochody" - no samobójcy normalnie. A drzewa na poboczach też tylko czekają żeby wpaść na samochód.
2017-12-05 12:29
Skoro przyjazne miasto ma być miastem zakorkowanym z powolną komunikacją miejską. Ale co kto lubi.
2017-12-05 16:54
to trza wrócić na wieś tam na ogół kładek, schodów nie ma
2017-12-06 00:09
Boję się tych schodów.
2017-12-05 06:10
2017-12-05 06:14
gdzie rozum?
2017-12-05 06:15
2017-12-05 06:20
"idioto" jezyk twoj swoja droga okresla twoj poziom umyslowy.
2017-12-05 06:23
Gdy brakuje argumentow to sie taki slini i wyzywa kazdego widzacego swoje miasto i wyciagajacego wnioski z faktow.
Obrazic probuje podchodzacych rozsadnie do zycia,
ktore jest jedno.i powinno byc dobre.
2017-12-05 06:46
Idź już do szkoły...
2017-12-05 17:38
Po co wyzwiska . Nie lepiej dyskutowac merytorycznie
2017-12-05 14:21
I Trójmiasto przeludnione? oO
Zaprzaszam do prawdziwych miast. Gdańsk przy nich wygląda jak łąkowisko.
2017-12-05 06:49
A aktywiści w rajstopkach widzą miasto jako chińską wioskę sprzed 40 lat.
2017-12-05 14:01
Chińskie wioski sprzed 40 lat wyglądały akurat jak to, co u nas się próbuje teraz tworzyć.
Nawet Chiny ogarnęły, że należy ograniczać spaliny.
2017-12-05 16:35
No właśnie wy widzicie miasto tak jak 40 lat temu - jako miejsce na autostrady i 'drogi średnicowe'. Nie wiem o jakich aktywistach w rajstopkach mówisz, ale ludzie którzy postulują zmiany w naszym mieście to z reguły młodzi urbaniści.
2017-12-05 21:44
proponujesz zamiast dróg? Jeśli chcesz merytorycznie? Może trzeba zasypać tunel, bo to koszty, a za prom ludzie sami płacili(by). Może wzorem części Gdyni pozdyć się dwupoziomowych przejazdów kolejowych i innych tego typu rozwiazań? I po co zamontowano dźwigi (zwane przez dyletantów windami), skoro teraz to na zom, bo kosztuje?
2017-12-05 22:05
Tym słowem posługują się nie dyletanci, a osoby, które mają szerszy zakres słownictwa. Dyletanci nie dopuszczają do świadomości istnienia tego słowa.
2017-12-05 07:47
Tez sie nie moge doczekac az bede mogl latac moim bentlejem
2017-12-05 08:57
Wszystkie kraje zachodnie juz dawno zlikwidowały kładki i tunele.Ale burak zasciankowy tego niewie bo nosa ze złomu nie wytyka.Wkoncu udało sie mu kupic 20 letni złom sysnonim luksusu za PRLu sprowadzony do Polski z Niemieckiego złomowiska!! Na zachodzie juz zatwierdzili całkowity zakaz produkcji diesla i aut spalinowych za kilka lat!
2017-12-05 09:01
To będzie można ewentualnie pochylić się nad fanaberiami chłopców w rajtuzach.
2017-12-05 09:29
budżet USA nie ma środków na utrzymanie istniejącej, przewymiarowanej infrastruktury drogowej, a ludzie jak tracili czas w korkach, tak tracą.
Chyba że nie boją się korzystać z rowerów.
2017-12-05 10:41
ja bynajmniej nie byłem palcem po mapie, a ty?
2017-12-05 14:25
Poza tym, można się przerzucać - "sowieckie", "postmodernistyczne", "zachodnie".
A można po prostu pomyśleć i wybrać najlepsze rozwiązanie. Patrząc na wielkość Trójmiasta potrzebne są drogi samochodowe. Czy potrzebne są jednak trasy eksterytorialne?
Ośmielę się to zanegować.
2017-12-05 22:21
No i dobrze, że zostaliśmy nieco z tyłu. Dzięki temu tak jak w bankowości, tak i w urbanizacji będzie można wprowadzać nowe rozwiązania. Na obecnych zachodnich nie ma co się wzorować bo sami chcą je zmienić.
2017-12-05 11:02
2017-12-05 14:23
2017-12-05 20:27
Chyba autostrady w mieście nie widziałeś - wystarczy pojechać choćby do tak tutaj chwalonego Amsterdamu.
2017-12-05 06:11
2017-12-05 06:11
Czyli wariant 3 + kładki nad JP2 wzdłuż Rzeczypospolitej tak żeby można było prosto w jednym poziomie poruszać się w stronę Przymorza bez zawijasów do przejść dla pieszych które są osunięte od Rzeczypospolitej o 80-100m
2017-12-05 09:40
...czerwonej. Obecne drogi powinna stać sie drogami dojazdowymi, a nie tranzytowymi.
2017-12-05 09:54
A jak chcesz jeździć po Gdańsku?
2017-12-05 12:48
Konieczna jest trasa tranzytowa, czyli droga biegnąca wzdłuż torów, zwana w planach "drogą czerwoną". Konieczna jest "nowa kościuszki". Być może trasa zielona. Czyli drogi, które ominą "mrówkowce" osiedli mieszkalnych.
2017-12-05 13:18
Ale przecież Drogi Czerwonej nie będzie, bo aktywni mieszkańcy Gdańska są przeciw.
Drogi Zielonej też nie będzie bo i po co ja budować.
I jaka "nowa" Kościuszki ma być, skoro okoliczni mieszkańcy jej też nie chcą.
Proste i oczywiste - zamknąć Gdańsk (cały) dla prywatnych samochodów. Bo do tego dąży wielu.
2017-12-05 14:27
A jak Pan?
2017-12-05 15:57
Ale zaraz, jaki samochód?
Skoro Rzeczypospolitej ma być tylko dojazdowa, ma zostać zlikwidowany tranzyt przez Śródmieście, a mieszkańcy Wrzeszcza też chcą mieć osiedlowe uliczki zamiast Grunwaldzkiej to gdzie tym
Ale zaraz, jaki samochód?
Skoro Rzeczypospolitej ma być tylko dojazdowa, ma zostać zlikwidowany tranzyt przez Śródmieście, a mieszkańcy Wrzeszcza też chcą mieć osiedlowe uliczki zamiast Grunwaldzkiej to gdzie tym samochodem/autobusem/ taksówką pojedziesz?
No i jaki tramwaj, ten stojący nieustannie na światłach przy przejściach dla pieszych?
2017-12-05 11:35
i zapewne najbardziej kosztowny. ale tez najwygodniejszy dla wszystkich. odwrócić poziomy układu drogowego- rzeczpospolitej sprowadzić w dół, zrobić z tego tunel i zasypać, na górze zostawić tramwaj. jana pawła wynieść
i zapewne najbardziej kosztowny. ale tez najwygodniejszy dla wszystkich. odwrócić poziomy układu drogowego- rzeczpospolitej sprowadzić w dół, zrobić z tego tunel i zasypać, na górze zostawić tramwaj. jana pawła wynieść do poziomu i zrobić zwykłe skrzyżowanie z przejściami dla pieszych + zjazdy łączące z rzeczpospolitej + jakieś pasy rozbiegowe. ale skrzyżowanie kolizyjne będzie tylko z tramwajem i przejściami. zadowoleni będą kierowcy (nie będą stać na rzeczpospolitej, a na jana pawła i tak stoją przy wyjeździe z niecki) piesi i rowerzyści (duża, płaska przestrzeń+ jedno przejście/przejazd na wprost, bez nadkładania drogi) i jakos tak bardziej estetycnie się zrobi. miejsce jest, robót ziemnych wiele nie będzie. koszty utrzymania pewnie wysokie...
2017-12-05 12:11
duże rondo w poziomie 0
2017-12-06 16:23
Wyburzyć część, resztę wyremontować (fragment jest gotowy) i po sprawie.
2017-12-05 06:12
A jak zasiądzie kandydat partii konserwatywnej to i u nas z pustego naleją. Są w tym dobrzy.
2017-12-05 06:17
2017-12-05 06:17
Margaryna zdrowsza,ale to akurat wina rządu w Warszawie.
2017-12-05 07:15
Co ma rząd do zdrowia obywateli po zjedzeniu margaryny tak samo jak Radek olał obywateli po spożyciu pół litra i ośmiorniczki
2017-12-05 09:09
Pieniądze kradną ludziom z konta, a oddawane są z funduszu bankowego, na który składają się normalne banki, a skok tylko wyciąga!
2017-12-05 09:46
SKOK Wołomin oczywiście.
2017-12-05 19:32
Idz dopytaj tvn i wybiórcza jak było, źle dosłyszałeś na tv
2017-12-05 11:24
ZPT też upadł, to co ma być omastą ?
2017-12-05 06:29
Jak zeznał na procesie w lutym 2001 r. jeden ze świadków, Tadeusz T., prezydent osobiście targował z nim cenę „mecenatu”, a zapytany, dlaczego pieniądze mają wpłynąć na konto Capelli, a nie na konto np. oruńskiego domu
Jak zeznał na procesie w lutym 2001 r. jeden ze świadków, Tadeusz T., prezydent osobiście targował z nim cenę „mecenatu”, a zapytany, dlaczego pieniądze mają wpłynąć na konto Capelli, a nie na konto np. oruńskiego domu dziecka, powiedział, że zespół jest wizytówką Gdańska i reprezentuje miasto. Franciszek Jamroż miał też powiedzieć, że jak kogoś stać na handel alkoholem, stać go również na wspieranie kultury.
2017-12-05 06:48
2017-12-05 09:10
albo nieudacznik i kanciarz Jaworski?
2017-12-05 10:28
Jaworski to udacznik. Ma nową robotę, znowu jest prezesem. Jest ustawiony do końca życia, czego życzę wszystkim ludziom pracy!
2017-12-05 10:56
On nic nie umie ale ma chody. Ciekawe gdzie.
2017-12-05 14:51
tylko do końca kadencji tej partii, przyjdą nowi i wsadzą swoich na wygodne stolce.
dlatego teraz tak okradają budżet i państwowe firmy, bo nie wiadomo jak długo to potrwa
2019-03-14 12:14
2017-12-05 06:13
#logikaróżowychpasków bo tego molocha zaprojektowała Pani.
2017-12-05 06:26
Hohoho jaki Budyń przed wyborami stał się troskliwy dla pieszych. Normalnie to nawet nie ma kto wystawić mandatów za parkowanie autamj na chodnikach, a teraz propaganda pełną parą: przejście naziemne przy dworcu i likwidacja tej bzdurnej kładki. Czekam jeszcze na 145. obietnicę remontu Długiej i Długiego Pobrzeża.
2017-12-05 08:21
Akurat likwidacja tej kładki to utrudnienia dla pieszych, a nie troska o nich. Teraz można z każdej części Zaspy łatwo i szybko przejść do pozostałych, a po zburzeniu jednej strony trzeba będzie zapierniczać dookoła.
Akurat likwidacja tej kładki to utrudnienia dla pieszych, a nie troska o nich. Teraz można z każdej części Zaspy łatwo i szybko przejść do pozostałych, a po zburzeniu jednej strony trzeba będzie zapierniczać dookoła. Taki układ jak jest teraz jest potrzebny, bo służy także do szybkiego przejścia na drugą stronę od ul. Dywizjonu do ul. Burzyńskiego.
A pan Kotłowski z tekstem: "Okazało się, chodzą po niej głównie pasażerowie korzystający z przystanków tramwajowych i autobusowych w ciągu al. Rzeczpospolitej. Wykorzystują jednak wyłącznie jedną część kładki, tę z windami" rozwalił system. Nie kuźwa, będą chodzić drugą kładką i na linach spuszczać się na przystanek...
2017-12-05 18:20
Też zastanawiam się, jakim cudem ludzie mają chodzić częścią bez wind, skoro nie ma tam nawet schodów :) Gdyby zamontowali chociaż drabiny, od razu ruch na drugiej części kładki by się zwiększył ;)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.