Opinie (82) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • ważną rolę w rozwiązywaniu problemów mobilności mieszkańców (3)

    mogą odgrywać małe przepusty w nasypach linii kolejowych, małe wiadukty nad ulicami prostopadłymi do linii SKM, małe tunele pod obwodnicą lub drogami dojazdowymi do niej (pod Spacerową w Oliwie, pod Świętokrzyską w

    mogą odgrywać małe przepusty w nasypach linii kolejowych, małe wiadukty nad ulicami prostopadłymi do linii SKM, małe tunele pod obwodnicą lub drogami dojazdowymi do niej (pod Spacerową w Oliwie, pod Świętokrzyską w okolicach zbiornika retencyjnego Świętokrzyska i ulicy Bergiela tak, by można było bez problemu dotrzeć do ulicy Bieszczadzkiej). Przy modernizacji wiaduktu Alei NIepodległości nad torami SKM w okolicach stacji SKM Sopot Kamienny Potok powinien powstać ciąg pieszo rowerowy umożliwiający bezkolizyjne dotarcie rowerem do ulicy Obrońców Westerplatte przez mostek nad jarem leżącym na przedłużeniu ulicy A. Majkowskiego w Sopocie.

    • 26 6

    • Nie ten etap

      Takie rzeczy tylko w Słowenii. Widziałem na własne oczy tunele bezkolizyjne tylko dla rowerzystów...A u nas w Gdańsku gwałtem chcieli zasypywać, zamiast remontować.

      • 0 0

    • "małe przepusty, małe wiadukty..." (1)

      Tak jak małe mostki na Kaczej czy "małe" osuwiska ulic usuwane latami...
      Kto ma to zrobić, bo miasta raczej się nie kwapią...

      • 0 1

      • a nich tubylcy wezmą łopaty w garść i kopią

        jak w dawnych nieoPiSanie lepszych czasach - w czynie społecznym!

        • 0 0

  • A co z przejazdami na Oruni?

    • 1 0

  • Dziwna logika inwestycji

    Mam w domu małego maniaka kolejowego, więc często się poruszamy po terenach okołokolejowych, do tego korzystam z tej ulicy i powiem, że w układzie "koszt-efekt" na inwestycja jest bez sensu.
    Raz, że poziom ruchu na

    Mam w domu małego maniaka kolejowego, więc często się poruszamy po terenach okołokolejowych, do tego korzystam z tej ulicy i powiem, że w układzie "koszt-efekt" na inwestycja jest bez sensu.
    Raz, że poziom ruchu na tej bocznicy nie jest jakoś specjalnie duży, także ulica Ku Ujściu stanowi boczny ciąg komunikacyjny. Kłania się tu więc porządny przejazd, a nie kosztowny wiadukt.
    Co więcej - ulica ta stanowi objazd w przypadku korków na Sucharskiego - więc budowa wiaduktu tym bardziej może nasilić ruch samochodów tamtędy.

    Ale z drugiej strony - to inwestycja w stylu plk sa. tak samo jak zamiast odtwarzać boczne linie kolejowe z pewnymi ograniczeniami, to od razu chcą się bawić w budowanie skomputeryzowanych linii na 120 km (bo przecież będą to budować nie za swoje, a za pieniądze rządowe i samorządów)

    • 0 0

  • A gdzie tory dla SKM w kierunku Tczewa

    Gdzie rewitalizacja linii 229 z Pruszcza do Starej Piły?
    Ukłony dla kierowców robicie?

    • 0 0

  • Super. Każda nowa inwestycja, nawet na uboczu, cieszy (5)

    Ale zobaczcie na miasto obok. U nas 8 remontów przejazdów i nowy wiadukt, tam - od dwudziestu lat ludzie stoją pod szlabanem po pół godziny.

    • 86 10

    • Im więcej towaru na wagonach, tym bezpieczniej na drogach. (1)

      Tiry na złom.

      • 5 1

      • PKP - Piechotą z Kopyta Prędzej

        • 0 0

    • przejazdy kolejowe to relikt

      minionego wieku. szlaki kolejowe powinny byc bezkolizyjne wiec te inwestycje to marnotrastwo funduszy. nalezy zmodernizowac infrastrukture tak aby nad torami byly wiadukty lub puscic kolej w tunelu.

      • 3 0

    • Na Orunii stoją od 50 lat, a ta inwestycja jest ze skarbu Państwa (1)

      u nas inwestycji jest dużo tylko drogi dziurawe i chodniki wypadają, bo tylko nowe się buduje, a reszta się sypie.

      • 9 14

      • Na oruni najpierw zbudujcie - jak obiecali.

        A nie nowe wymyślać zanim powstały stare....

        • 1 0

  • Mapa pokazuje najlepiej różnicę w inwestycjach między Gdynią i Gdańskiem. Nie ma zludzeń, które miasto jest istotniejsze. (7)

    • 22 14

    • zawsze tak było i zawsze tak bedzie, to normalne, ze Gdansk jest najistotniejszym miastem na pólnoc od Warszawy. (5)

      • 4 4

      • po drodze jeszcze jest Bydgoszcz (4)

        co czapką Gdańsk nakrywa...
        Czarna dziura zaczyna się na północ od Bydgoszczy. Wystarczy spojrzeć na pociągi, które z północy przyjeżdżają...

        • 2 5

        • (1)

          Zapomiałeś o Toruniu w którym to rezyduje-wiadomo kogo mam na myśli.

          • 0 1

          • Toruń jest bardziej na południe

            i wschód...
            ;)

            • 0 0

        • Lecz się (1)

          Wtf? Powinieneś się leczyć psychiatrycznie.

          • 2 3

          • A dlaczego ja?

            Ja sie dobrze czuje... ;)

            • 1 1

    • ale jak spojrzysz na budżet

      tego przedsięwzięcia, to 2/3 trafia do Gdyni.
      W Gdyni są znacznie większe prace na torach.

      • 7 1

  • usmiechnij sie jestes w gdyni (4)

    Jeszcze niedawno (przed wyborami samorzadowymi) tunel miedzy chylonska a hutnicza, wiadukt na puckiej 108. Potem raczkiem cichutko tylko przygotowania do przetargu na projekt wiaduktu na puckiej (o tunelu ani slowa). No

    Jeszcze niedawno (przed wyborami samorzadowymi) tunel miedzy chylonska a hutnicza, wiadukt na puckiej 108. Potem raczkiem cichutko tylko przygotowania do przetargu na projekt wiaduktu na puckiej (o tunelu ani slowa). No a teraz buuuum PKP z duma oglasza dzielnie wyremontowac nawierzchnie na puckiej. W jakim matrixie my zyjemy. 21 wiek miasto portowe, ul wisniewskiego nie da rady naprawic po burzy, a przejazdy kolejowe ze szlabanami w scislej okolicy portu i zaplecza logistycznego maja sie w najlepsze. Kochani wlodarze zdradze wam tajemnice, bogactwo i rozwoj gdyni nie w fajerwerkach, malowania ulicy, infoboxu itp itd - przypominam Gdynia to miasto portowe!

    • 6 0

    • (2)

      Przejazdy kolejowe nie są w gestii miasta - pretensje kieruj do właściwej spółki PKP z siedzibą w Warszawie.

      • 1 2

      • to bardzo wygodne - nic nie móc

        typowa odpowiedź urzędasa.

        • 1 0

      • Co jest czyje?

        Kolejarze mówją"tory(szyny) są nasze",asalt jest miasta.Itakie mamy te wszystkie przejazdy.

        • 1 0

    • to nie miasto ma być bogate

      Bogate to mają być jego "włodarze"...

      • 0 0

  • Mają rozmach (3)

    Tam prawie nic nie jeździ , od lat zapomniane a tory rozkradzione a tu taka kasa do wydania? Kolejni działacze i rodziny opisialych łupią grube mln?

    • 9 44

    • Rozkradzione ??? (1)

      Idź i sprawdź, tory ciągle są, a nie długo będzie przebudowa. Ruch może mały, ale ciągle jest.

      • 3 1

      • Plaża terenem portu kontenerowego.

        To jest przygotowywanie się do zwiększenia przeładunków w porcie.Już za Adamowicza plaża Stogi została sprzedana,ten płot który tam jest,będzie przesunięty o około 500 m na wschód.

        • 0 0

    • Trolu wlasnie trwa modernizacja torowisk w portach

      • 6 0

  • Gdzie jest nowa ul. Swietokrzytska tu horroro mamy od czasów Budynia, a dewelop. buduja na całego. Gdzie jes architekt tego

    miasta dziwnego

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.