2020-10-25 11:08
wystarczyło pięć lat
2020-10-25 11:10
Niedługo będzie jak na Białorusi
2020-10-25 12:06
2020-10-25 13:33
Dobrze że za poprzedników nie było palowania manifestacji czy strzelania jak do górników. W pacyfikowaniu demonstracji to PiS to jest delikatne w porównaniu do PO
2020-10-25 14:05
i pozdrow gornikow
2020-10-25 16:11
2020-10-25 17:06
tusk - ratuj :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
2020-10-25 17:30
2020-10-25 17:33
2020-10-26 09:25
Zrozumcie
Demonstranci przez poprzednie 5 lat chodzili z konstytucją jak z talizmanem wierząc ślepo że jak SLD i Kwaśniewski ją napisali to na pewno jest dobra. W czwartek wyjaśniono im co w tej konstytucji jest
Zrozumcie
Demonstranci przez poprzednie 5 lat chodzili z konstytucją jak z talizmanem wierząc ślepo że jak SLD i Kwaśniewski ją napisali to na pewno jest dobra. W czwartek wyjaśniono im co w tej konstytucji jest rzeczywiście napisane. Dlatego tak duży wybuch frustracji mnie nie dziwi przecież w gw, tok fm i TVN przez lata kazali im zamiast czytać konstytucję ze zrozumieniem bronić jej jako najważniejszej. A tu taka niespodzianka. Konstytucja od chwili przyjęcia chroni życie od poczęcia i TK zawsze miał takie samo zdanie. 1997 rok orzeczenie że aborcja jest zabroniona przez konstytucję w Polsce. Zawsze kolejne składy TK orzekały tak samo.
Rozumiem dziś tą frustrację, gdybym bezmyślnie 5 lat bronił konstytucji a teraz dowiedziałbym się czego broniłem też bym się zdenerwował.
konstytucja , konstytucja , konstytucja , konstytucja .
2020-10-26 11:06
2020-10-26 11:54
tak jak z wyborami ciągle chca wygrac ale ich nikt nie chce
2020-10-26 13:42
2020-10-26 14:15
2020-10-25 13:14
a w rosji jeszcze bardziej . wiec jak ci tak teksno to lec tam.
2020-10-25 14:48
2020-10-25 20:48
zatwierdził cały naród w referendum. Nie wiedział co zatwierdza, baranie???
2020-10-26 11:56
dziś by jej nie uchwalono
2020-10-25 22:17
Od krypto-komunisty Kaczyńskiego
2020-10-26 19:46
2020-10-25 16:10
2020-10-25 17:33
2020-10-25 22:19
Przywrócili już 8-letnienpodstawowki, podporządkowali prokuraturę, sady , trybunały, ograniczają samorządy, swobody obywatelskie, prawa kobiet, nacjonalizują banki, media. Ale za trudne dla pisowskich inteligentów - antykomunistow, co ?
2020-10-26 11:57
2020-10-25 11:11
2020-10-25 11:13
Strajki ma cały kraj i masowe aresztowania i dojdą też oszustwa w wyborach...
2020-10-25 11:16
2020-10-25 12:56
przeciez opozycja caly czas posluhuje sie nieprawdami i polprawdami a nie faktami. A te durnoludki zasysaja te gnioty i powielaja bez zastanowienia. chciałam zaznaczyć że g*wno sie znowu z warszawy leje do wisły - gdzie jesteście w tym temacie durnoludki??? pod dom trzaskosiego z transparentami !!!
2020-10-25 13:08
Na "posluhuje" mogłeś zakończyć wypowiedź.
2020-10-25 14:38
2020-10-25 14:55
2020-10-25 14:56
2020-10-25 14:55
Tylko nie chce teraz pokazać
2020-10-25 22:22
Bo wedle twojej sekty już w lipcu było bezpiecznie
2020-10-25 15:47
Najpierw naucz się pisac
2020-10-25 22:21
Słuchają TVP i są przekonani, ze gdyby marionetkowym nowogrodzkim prezydentem był jakiś jaki to by się czajka nie zepsuła . Gdzie sieją takie tęgie głowy ?
2020-10-26 11:58
2020-10-25 20:49
chociażby 100% głosów na Dudę w DPSach
2020-10-25 16:12
2020-10-26 11:07
2020-10-25 11:22
Zniszczyli sądownictwo, zrobili nielegalne wybory w trakcie epidemii, wydrenowali budżet populistycznym, niedziałającym rozdawnictwem. Nie zadbali o respiratory, maski dla każdego Polaka. Poobsadzali stołeczki, spółi
Zniszczyli sądownictwo, zrobili nielegalne wybory w trakcie epidemii, wydrenowali budżet populistycznym, niedziałającym rozdawnictwem. Nie zadbali o respiratory, maski dla każdego Polaka. Poobsadzali stołeczki, spółi skarbu państwa zagarnięte. Dają miliony kościołowi, mimo że do kościoła chodzi ok 11% obywateli, w dniu liczenia wiernych - ok 30%. Nie chronią naszych praw, a wręcz je zabierają. Nie robią nic dobrego, dzielą Polskę od dawna.
Generalnie republika bananowa z populistami.
2020-10-25 11:32
Po co respiratory dla każdego?
2020-10-25 11:33
OMG co za dziecinada.
Sądownictwo nie dało się zniszczyć bo było od komuny w fatalnym stanie. Kiedy mieli zrobić wybory? Na jesieni jak sugerował Budka? Czy zauważono choćby jakikolwiek wzrost zachorowań z tytułu
OMG co za dziecinada.
Sądownictwo nie dało się zniszczyć bo było od komuny w fatalnym stanie. Kiedy mieli zrobić wybory? Na jesieni jak sugerował Budka? Czy zauważono choćby jakikolwiek wzrost zachorowań z tytułu wyborów? Niedziałające rozdawnictwo było efektem pochwał UE jako to które przyniosło najmniej upadków podmiotów gospodarczych. 500+ wyciągnęło nie jedną rodzinę z biedy zafundowanej im przez "wolny rynek" Lewandowskiego i Balcerowicza. Nikogo nie wzbogaciło. Do tego takie programy istnieją w każdym rozwiniętym państwie. Żaden kraj w Europie nie poradził sobie z cowidem i nie ma respiratora dla każdego mieszkańca! Radzimy sobie lepiej niż Włochy, Francja i Hiszpania, Holandia, Belgia i wiele innych krajów. Każda władza obsadza swoimi spółki skarbu państwa. Tyle że teraz zaczęły on przynosić wysokie zyski (porównanie przychodów Orlenu za PO i PIS to powinien być gotowy akt oskarżenia dla PO). Miliony Kościołowi były 'dawane' za SLD, PO i są dawane za PIS. Ostatni wyrok TK to w prostej linii obrona praw ludzi. i Kons-TY-tuc-JA w najczystszym przypadku. Nie podoba się demokracja?
2020-10-25 11:37
Brawo!
2020-10-25 12:30
Bez komentarza bez różowych okularów... Ja
2020-10-25 17:35
I ta przeklinająca profesorka ...
2020-10-25 22:25
2020-10-26 11:59
2020-10-25 11:45
To dla wyborów poluzowano wszystkie ograniczenia, nawet RCB wysyłało smsy, żeby starsi ludzie szli głosować. Gdyby reżim pandemiczny był utrzymany, ewentualnie nie odpuszczono wszelkich restrykcji, na jesieni nie byłoby obecnego armagedonu, tylko po kilkaset zachorowań dziennie max.
Skończcie z tym populizmem rządowe klakiery
2020-10-25 11:51
2020-10-25 12:06
To twoje myślenie kolego to bardzo wątpliwa sprawa.
2020-10-25 12:33
2020-10-25 12:57
2020-10-25 17:36
2020-10-25 17:39
Mamy taki zasięg że wybory u nas a największy wzrost covidu w Czechach i Francji.
2020-10-25 12:31
2020-10-25 14:23
"Ostatni wyrok TK to w prostej linii obrona praw ludzi. i Kons-TY-tuc-JA w najczystszym przypadku."
Czyli aborcja płodu (nawet bez wad genetycznych) poczętego w wyniku gwałtu już zgodna z konstytucją jest? Tu już
"Ostatni wyrok TK to w prostej linii obrona praw ludzi. i Kons-TY-tuc-JA w najczystszym przypadku."
Czyli aborcja płodu (nawet bez wad genetycznych) poczętego w wyniku gwałtu już zgodna z konstytucją jest? Tu już prawa człowieka nie sięgają? Zdecyduj się pisowski hipokryto albo, albo.
A konstytucją którą twój wódz ma głęboko w Dudzie sobie gęby nie wycieraj.
2020-10-25 15:12
Człowieku zwolnij i przestań obrażać innych. Myślisz, że to takie fajne pisać hipokryta o kimś kogo zupełnie nie znasz. Albo wstawiać teksty 'głęboko w Dudzie'. Kim ty jesteś? Żołnierzem demokracji spod znaku po, tvn,
Człowieku zwolnij i przestań obrażać innych. Myślisz, że to takie fajne pisać hipokryta o kimś kogo zupełnie nie znasz. Albo wstawiać teksty 'głęboko w Dudzie'. Kim ty jesteś? Żołnierzem demokracji spod znaku po, tvn, gw?
Dzisiaj bojówki grupy, które walczą o 'prawa kobiet' zakłócały msze, pomazały sprayem kościoły, krzyczą ***** *** i Wyp****. Za chwilę będziecie się wszyscy domagali szacunku. Zwłaszcza dla mniejszości. A gdzie szacunek dla większości?
2020-10-25 15:48
Te kobiety są wlasnie wiekszoscia
2020-10-25 17:27
to tak jak z tymi antyrządowymi protestami, w każdej sprawie te same osoby, garstki z punktu widzenia całego kraju, po prosty krzykliwa ekipa, podsycana "liberalnymi" mediami
2020-10-25 16:08
Przecież 500+ to nie miałbyć program socjalny. Nawet Szydło dysponowała danymi że przynosi efekt i jest więcej urodzeń. Do tej pory tych danych nie przedstawiła a te które znalazłem mówią że z roku na rok jest trend spadkowy.
2020-10-25 19:00
niz przed rzadami PIS. Dla obywatela zmienilo sie tylko na gorsze. Dla PIS na lepsze bo sa bezkarni. Nie wszczeto postepowan, ba nawet jednej osoby nie przesluchano w sprawie licznych afer PIS np. Farma trolli w MS, dwie
niz przed rzadami PIS. Dla obywatela zmienilo sie tylko na gorsze. Dla PIS na lepsze bo sa bezkarni. Nie wszczeto postepowan, ba nawet jednej osoby nie przesluchano w sprawie licznych afer PIS np. Farma trolli w MS, dwie wieze prezesa, get back kilka razy wieksza niz amber gold zreszta, skoki, respiratory od narciarza, afera knf czy likwidacja 3podzialu wladzy czyli w zasadzie obalenie ustroju. Wskaz mi jakikolwiek kraj w EU o podobny PKB jak nasz, ktory pali okolo 18% sredniej krajowej netto na dane dziecko. Mowa o 500 plus. Dodatkowo kraje w ktorych jest gorzej z pandemia to kraje o zdecydowanie wiekszej gestosci zaludnienia w miastach. Skoro PIS jest taki super dla Polakow dlaczego jedynie 19% Polakow z wyksztalceniem wyzszym ich popiera? I dlaczego az 76% z wyksztalceniem podstawowym?
2020-10-25 22:24
W wykonaniu kogoś ogłupionego prymitywną propagandą mediów publicznych, zwłaszcza blyskotiwy wywód o sądownictwie .
2020-10-26 04:42
Sądy był w fatalnym stanie więć je przejęto i pozbawiono niezależnośći, nieźle.
2020-10-26 11:09
spójrz na te twarze z protestow i zastanow sie czy potrafią doczytac i zrozumiec az tyle tekstu
2020-10-25 11:37
Sądownictwo to jedna klika należało by je całkowicie zaorac i ogarnąć od początku i wyplenić wszystkich komuchów. Wybory były legalne przypomnę ci opozycja chciała aby wybory były z wrześniu. A najlepszym czasem na
Sądownictwo to jedna klika należało by je całkowicie zaorac i ogarnąć od początku i wyplenić wszystkich komuchów. Wybory były legalne przypomnę ci opozycja chciała aby wybory były z wrześniu. A najlepszym czasem na wybory był jego pierwotny termin. Rozdawnictwo zadziałało bo dało drugą kadencję taki był główny zamysł. Które poprzednie rzady w spółkach państwa nie obstawiali swoich rodzin i partyjnych kolegów? Wszyscy to robili jak i również poprzednicy dawali miliony klecha nawet SLD dawalo. Polski podział zaczął się od słów "zabierzcie babci dowód aby nie mogła iść głosować"
Generalnie to nie jesteś obiektywny tylko jesteś takim samym fanatykiem tylko z drugiej strony z takimi argumentami to nie przekonacie do siebie osób trzeźwo myślących które nie mają zaników pamięci o dobrze pamiętają rzady po 89 i śmiało mogę powiedzieć że wszyscy co do tej pory rządzili to tylko mieli jeden plan dorobic siebie i swoją rodzinę a obywatela drenować jak najgłębiej po kieszeni. Pis po psl sld to ten sam ściek który gdzieś ma obywateli
2020-10-25 11:47
a kato-partia zamiast nadstawić drugi, wprowadziła kodeks hammurabiego na sterydach.
2020-10-25 13:35
Nastawić drugi policzek można raz ale nie 15. Najwięcej o zasadach katolickich krzyczą osoby które te zasady na co dzień mają gdzieś. Więc milcz :)
2020-10-25 11:47
Zgadzam się. Podział Polaków i wojna Polsko-Polska zaczęła się w momencie hasła "zabierz babci dowód". To PO nakręciło tą całą fale nienawiści do wszystkich o odmiennych poglądach. Warto przypomnieć też ich hasła po
Zgadzam się. Podział Polaków i wojna Polsko-Polska zaczęła się w momencie hasła "zabierz babci dowód". To PO nakręciło tą całą fale nienawiści do wszystkich o odmiennych poglądach. Warto przypomnieć też ich hasła po przegranych wyborach "władzę siłą/wojną odbierzemy".
Nie. PO nie ma monopolu na władzę. Nie. PO nie jest jedyną słuszną partią rządzącą.
2020-10-25 12:09
Oczywiście że nie jest, ale w porównaniu do tego co się odwala teraz kiedy kradną kasę i nawet się nie kryją (vide. Szumowski, Sasin, Szyszko, Misiewicz, Kuchciński.) a jeszcze bąkają o ustawie bezkarnościowej. Takiej bezczelności i w takiej skali jeszcze nigdy nie był.
2020-10-25 13:37
Jakby PO nie kradlo afera stadionowa afera meriolacyjna czy kradzież kasy z OFE gdzie padły slowa te pieniądze nie naleza do obywateli co klepnal Rzeplinski. To tak na początek a jest tego x20. Skończ więc pier... Bo po
Jakby PO nie kradlo afera stadionowa afera meriolacyjna czy kradzież kasy z OFE gdzie padły slowa te pieniądze nie naleza do obywateli co klepnal Rzeplinski. To tak na początek a jest tego x20. Skończ więc pier... Bo po tak samo kradlo jak PiS kradnie. Ale po jest twoja ukochana partia zdjęcie Tuska pewnie masz na scianie. Więc powiedz czym różnie się twój fanatyzm polityczny od fanatyzmu wyborców PiS?
2020-10-25 14:51
Afery PiSu to diamenty przeciw POwskim orzechom. Kradzież z OFE? Ciekawe że przeniesienie kasy do ZUS to teraz kradzież. Zresztą pozostałe 50% PiS też zabiera, gdzie ta sprawiedliwość?
2020-10-25 14:13
A co niby ukradł Sasin?
2020-10-25 17:37
Ukradł 1 sasina złotych.
2020-10-25 20:41
Nie ukradł tylko wydał na wybory których nie było. Czy było to słuszne to inna sprawa, ale nie porównujcie decyzji które uważacie za złe ze złodziejstwem PO.
2020-10-25 13:37
To zaczęło się wcześniej- jak Lech Kaczyński wygrał z Donaldem Tuskiem wybory prezydenckie. Wtedy ten drugi strzelił fochy, odwołał "popis", i zaczęło się dzielenie, jątrzenie, palikoty, Niesiołowskie i dyplomatołki.
2020-10-25 19:09
Zakladajac, ze rzekomy komuch w 89 roku skonczyl aplikacje i zostal sedzia mial moze 28lat. Czyli teraz mialby 59 lat. Czyli zakladajac, ze ludzie w wieku 59 do 70 lat sa w 100% komunistami i maja w pokojach obrazy
Zakladajac, ze rzekomy komuch w 89 roku skonczyl aplikacje i zostal sedzia mial moze 28lat. Czyli teraz mialby 59 lat. Czyli zakladajac, ze ludzie w wieku 59 do 70 lat sa w 100% komunistami i maja w pokojach obrazy lenina na scianach, to jest raptem mniej niz 5% obsady w sadach. Pozostali konczyli aplikacje i praktyki w latach po przemianach. A sedziowie szkalowani przez obecnych narodowych socjalistow to osoby przed 60tka.
2020-10-25 20:00
a wyszła dojna zmiana
2020-10-25 22:30
W sądownictwie wsadzono przyłebską inpiotrowicza z prlowskim rodowodem ? Taka zmyłka tak ? W ramach tego wypleniania 7% orzekających obecnie sędziów powołanych przed 89. No brawo , logika pisowca na schwał. Towarzysze w kc byliby dumni
2020-10-25 12:05
Jakiej epidemii ????
2020-10-25 12:26
2020-10-25 12:52
ale jestes ograniczony intelektualnie...
2020-10-25 15:02
i nie ma przymusu płacić.
2020-10-25 17:30
Skąd czerpiesz te ciekawe informacje Przyjacielu? Jeśli jesteś naocznym świadkiem każdego etapu w wymienionych procesach i masz nieograniczony dostęp do wiedzy niezniekształconej przez żadną ze stron i do tego wykazujesz
Skąd czerpiesz te ciekawe informacje Przyjacielu? Jeśli jesteś naocznym świadkiem każdego etapu w wymienionych procesach i masz nieograniczony dostęp do wiedzy niezniekształconej przez żadną ze stron i do tego wykazujesz odrobinę dobrej woli to jestem w stanie Ci uwierzyć. Niestety szczerze w to wątpię.
Ad.1 - Może zniszczyli a może było zniszczone już wcześniej a to tylko niezbyt udolna próba naprawy.
Ad.2 - Tu akurat prawda. W pierwszej fazie się zagalopowali i chcieli rozdawać karty bez udziału PKW. Ostatecznie jednak zatańczyli jak im zagrała opozycja (co tych ostatnich zbiło z pantałyku) i co do sposobu przeprowadzenia wyborów nie ma żadnych wątpliwości.
Ad.3 - Respiratory są w ilościach mniej więcej proporcjonalnych w stosunku do innych krajów Europy. Masek nikt nie obiecywał. Zresztą 30 groszy dziennie można się szarpnąć. Jak się zdarzyło że nie miałem w przychodni to dali i nikt nie sapał.
Ad.4 - Stołeczki i spółki - znowu pełna zgoda ale (wiem marne pocieszenie) każdy zawsze robi w ten sposób. Mimo że kolesie to ci kolesie w przeważającej części są bardziej ogarnięci i generują lepsze zyski SSP.
Ad.5 - Dają miliony kościołowi. Zgoda ale znowu patrz wyżej. Nie dają nic ponad to co dawali poprzednicy. Te miliony to ledwie promil potrzeb w dużej mierze konsumowany na cele typu sierocińce, szkoły, pomoc ubogim, ochrona zabytków. Ale o tym już niewygodnie pamiętać.
Wybacz więc mój drogi ale mówiąc kolokwialnie argumenty z ...
2020-10-25 17:43
Tiaa, szczególnie Rydzyk prowadzi te wszystkie sierocińce, szkoły i domy pomocy. Zresztą jak już parafia prowadzi szkołę katolicką to dla nich jest dodatkowy interes, jestem absolwentem który kiedyś mocno się udzielał,
Tiaa, szczególnie Rydzyk prowadzi te wszystkie sierocińce, szkoły i domy pomocy. Zresztą jak już parafia prowadzi szkołę katolicką to dla nich jest dodatkowy interes, jestem absolwentem który kiedyś mocno się udzielał, znam to od środka. Taka szkoła ciągnie dopłaty jak każda inna placówka, z rodziców ściągają dodatkowo. A jakie księża mają salony, kuchnie, samochody?
Jakie w tych kuchniach pracują sprzątaczki...
A ja i tak widziałem tylko to czym młodsi głupsi księże zechcieli się pochwalić.
2020-10-26 11:08
2020-10-25 13:00
ale pogarda dla prawa jaka we mnie urosła podczas tych rządów jest niestety faktem. :(
Poprzednie trybunały chociaż stwarzały pozory niezależności (przynajmniej ja szary obywatel tak myślałem) a teraz no cóż wyrok
ale pogarda dla prawa jaka we mnie urosła podczas tych rządów jest niestety faktem. :(
Poprzednie trybunały chociaż stwarzały pozory niezależności (przynajmniej ja szary obywatel tak myślałem) a teraz no cóż wyrok zależy od tego kto tam siedzi i to aż szczypie w oczy. Niestety obecnie rządzącym finezji brak. Odnoszę nawet takie wrażenie, że pan prezes robi to specjalnie przekraczając kolejne nieprzekraczalne granice.
2020-10-25 13:43
Jak mogłeś coś widzieć jak wszystkie media głównego nurtu mówiły to samo. Czy wtedy gdzieś słyszałeś o wspólnych spotkaniach rzeplinskiego z władzami po? Nie bo żadna tv tego ci nie powiedziała i dlatego to tak cię nie
Jak mogłeś coś widzieć jak wszystkie media głównego nurtu mówiły to samo. Czy wtedy gdzieś słyszałeś o wspólnych spotkaniach rzeplinskiego z władzami po? Nie bo żadna tv tego ci nie powiedziała i dlatego to tak cię nie raziło a pozory stwarzała tv bo jak wszyscy mówili to samo to znaczy że wszystko było ok. Bo każdy dobrze wie jaki wpływ na ludzi ma tv oraz że ludzie są zapatrzeni w przekaz telewizyjny. Moim zdaniem tv takie jak tvp tvn czy Polsat oglądają ludzie którzy nie potrafią samodzielnie myśleć i wyciągać wniosków. Co do TVP to chyba nie muszę przytaczać przykładów a co do TVN to najlepszym przykładem jest to jak mówiono że ludzie sprzedali się za 500+ tylko nikt nie zastanowił się jaka była sytuacja tych osób przed 500+ że za tak małe pieniądze dali się sprzedać nad tym TVN się nie zastanowił bo by wyszło że za PO była straszna bieda w większości spoleczenstwa. Przykład mój teść fanatyk PO którego jak zapytałem jaki był powód że ludzie się sprzedali za 500+ nie był w stanie dać mi merytorycznej odpowiedzi tylko coś o propagandzie zaczął mówić. Typ który u Niemca zarabia i już mu się zadne 500+ nie należy bo teraz kurtyna sam jeszcze na 1 dziecko pobiera kindergeld :)
2020-10-25 13:52
Żartujesz? Nie pamiętasz jak PO kradło z ofe, jak wbrew prawu zwiększyli wiek emerytalny, jak posłali 6latki do szkół żeby szybciej rzucić na rynek pracy, jak niewinnych ludzi w więzieniach latami trzymali (Maciek
Żartujesz? Nie pamiętasz jak PO kradło z ofe, jak wbrew prawu zwiększyli wiek emerytalny, jak posłali 6latki do szkół żeby szybciej rzucić na rynek pracy, jak niewinnych ludzi w więzieniach latami trzymali (Maciek Dobrowolski itp), jak kiboli gazowali bo wywiesili "Michnik przeproś za brata", jak CBŚ rano wpadał do gościa co zrobił stronę antykomor, jak kazali spalić budkę na 11 listopada żeby zrobić aferę międzynarodową? A przy pis - można się zgadzać z ich działaniami, ale napisz choć jeden przypadek "pogardy dla prawa" - poza gadaniem nic takiego nie ma.
2020-10-25 14:04
Wbrew jakiemu prawu zwiększyli wiek emerytalny? Który przepis tego zakazuje?
2020-10-25 14:17
Zasada ochrony praw nabytych, czyli choćby art. 2 Konstytucji.
2020-10-25 14:24
A jakie to "prawa nabyte" zostały złamane? Prawo nabyte to uzyskane uprawnienie. Jakież to uzyskane uprawnienia zostały złamane? Poza tym polecam wyrok TK K 18/99
"Zasada ochrony praw nabytych chroni
A jakie to "prawa nabyte" zostały złamane? Prawo nabyte to uzyskane uprawnienie. Jakież to uzyskane uprawnienia zostały złamane? Poza tym polecam wyrok TK K 18/99
"Zasada ochrony praw nabytych chroni wyłącznie
oczekiwania usprawiedliwione i racjonalne. Istnieją dziedziny życia i sytuacje, w
których jednostka musi liczyć się z tym, że zmiana warunków społecznych lub
gospodarczych może wymagać zmian regulacji prawnych, w tym również zmian
które znoszą lub ograniczają dotychczas zagwarantowane prawa podmiotowe
2020-10-25 15:40
Ktośidzie na Górnika- praca trudna ale myśli że warto bo będzie pracował do 60, i gdy ma 59 zwiększają mu wiek do 67... jak to nie jest prawo nabyte to co nim jest???
2020-10-25 18:25
Taka trudna że bez znajomości nie masz szans na robotę w kopalni. Wszystko obstawione swojakami.
2020-10-25 20:44
Może i tak może i nie. Dyskusja jest o terrorze i złodziejstwie za czasów PO. To zmieniacie na dyskusję o prawach nabytych. Gdy ktoś to tłumaczy - to zmieniacie na dyskusję jak trudno zostać górnikiem.
2020-10-25 22:35
Któremu się wydaje, ze coś ogarnia.
2020-10-25 11:12
2020-10-25 11:16
To jest opozycja?:) To jest popier....a
2020-10-25 15:24
2020-10-25 11:39
Nie głosowałem za pisem nigdy i mogę śmiało powiedzieć że ostatnie wybory PiS wygrał dzieki opozycji której głównym hasłem było i nadal jest tylko bycie anty PiS a takim hasłem nie przekona się do siebie większości ludzi
2020-10-25 12:59
bo taka to opozycja jest - nie maja programu niemaja zadnego pomyslu na polske. jeszcze w lutym sugerowali ze rzad ukrywa chorych na covid... banda foliarzy i półinteligentow a lemingoza patrzy na nic jak w swiety obraz.
2020-10-25 13:56
Tu muszę się z tobą zgodzic. Po nie ma żadnego pomysłu co zostało parę razy pokazane w Polsacie jak redaktor zapytał to jaki byście jutro przejmując rząd wprowadzili plan przecież macie gabinet cieni. Nigdy nie padła
Tu muszę się z tobą zgodzic. Po nie ma żadnego pomysłu co zostało parę razy pokazane w Polsacie jak redaktor zapytał to jaki byście jutro przejmując rząd wprowadzili plan przecież macie gabinet cieni. Nigdy nie padła zaden konkretny plan działania: czyli najpierw byśmy zrobili to następnie to gdyby jednak nie nie pomogła mamy jeszcze taki plan. Ale nigdy takie coś nie miało miejsca.
2020-10-25 14:18
Ich głównym hasłem nie był antypis a ***** ***. Czyli jeszcze śmieszniej, jeśli liczyli na skutek.
2020-10-25 11:13
Kto coś zrobił?
2020-10-25 11:17
ktoś kazał głosować pod przymusem?
zrobili ci, którzy połaszczyli się na 500+
nie ma darmowych kolacji - teraz za wszystko trzeba będzie zapłacić...
2020-10-25 11:42
To wyobraź sobie w jakiej sytuacji finansowej byli ludzie ktorch wystarczyło kupić za 500zl. To swiadczy tylko o tym jak o ludzi dbali poprzednicy
2020-10-25 12:10
Tu nie chodzi o sytuację, mamy tylu sprzedawczyków że i 250 by wystarczyło, PiS i tak przestrzelił.
2020-10-25 14:03
Sprzedawczyków to zarazem po wysłało do bruuksleli. Jak P.Adamowicz która chciała by wręczyć order niemieckiej polityk która chciała by zagłodzić Polskę. Sami sobie strzelają w kolano a później płacz że kolejne wybory przegrane i wszystko zwalacie na propagandę (która oczywiście że jest w TVP) ale która wykorzystuje sytuację które po samo podsuwa
2020-10-25 17:47
Kiepska argumentacja, na zasadzie czemu masz pretensje do złodzieja że ukradł skoro nie założyłeś łańcucha i kłódki.
2020-10-25 12:16
2020-10-25 12:36
2020-10-25 13:59
To jaka była sytuacja tych ludzi którzy się sprzedali za 500+ ? Tak mlim się cudownie za PO żyło że od dobrobytu za 500zl się sprzedali? Przestań gadać głupoty. Sam dobrze zarabiam nie mam dzieci nic od pisu nie
To jaka była sytuacja tych ludzi którzy się sprzedali za 500+ ? Tak mlim się cudownie za PO żyło że od dobrobytu za 500zl się sprzedali? Przestań gadać głupoty. Sam dobrze zarabiam nie mam dzieci nic od pisu nie dostałem ale nigdy nie zagłosuje ani na PiS a tym bardziej na PO. Dla mnie te partie mogły by zostać zdelegalizowane i wszyscy ich członkowie pozbawieni obywatelstwa
2020-10-25 11:19
Wiadomo jacy idą zarazać siebie i innych
2020-10-25 11:42
Ja niedzieli ani w domu ani w kościele nie spędzam :)
2020-10-25 12:37
2020-10-25 12:38
2020-10-25 11:21
Zjednoczyli wszystkich Polaków wkurzonych na obecną władze wiekszość siedzacych do tej pory cicho wreszcie ruszyla tyłki
2020-10-25 14:05
To szczerze mówiąc mało tych wkurzonych bo za dużej skali nie są te protesty. Bo nawet 10% obywateli w tym nie bierze udziału. Głównie osoby o lewicowych poglądach. A to przypomnę nie są wszyscy Polacy
2020-10-25 11:23
Gonić te głąby PiSowskie z Gdańska co pozwalają na grabież naszych firm.
2020-10-25 11:29
a Polska jest przy kościele, wartościach i przy prawie do życia dla wszystkich. Piszcie dalej skargi na własne Państwo konfidenci, kłamiący że w Polsce jest jak na Białorusi- gdzie zamyka się opozycję i nie pozwala na
a Polska jest przy kościele, wartościach i przy prawie do życia dla wszystkich. Piszcie dalej skargi na własne Państwo konfidenci, kłamiący że w Polsce jest jak na Białorusi- gdzie zamyka się opozycję i nie pozwala na działalność mediom opozycyjnym- Biden właśnie porównał sytuację Białorusi z Polską. Stop nonsensom, mądrość narodu wygra a Lechia to Polska
Lechia Gdańsk - na zawsze !
2020-10-25 12:06
to wiedziałbys, ze kler katolicki przez wieki kupczyl Polska min z osciennymi narodami. Tylko skad ty parafianinie mozesz o tym wiedziec...
2020-10-25 14:06
Jakbyś Ty znał język Polski to pewnie uczył byś historii :)
2020-10-25 15:46
Gdyby Polska poszła z czerwonymi to byśmy byli tam gdzie Rosja, Białoruś, Kuba, Korea i Kongo z Zairem...
2020-10-25 12:13
Nie wycieraj se mordy Lechia.
2020-10-25 12:13
Zawsze prawilni.
2020-10-25 17:37
2020-10-25 12:51
Przy kościele? Tym nowotworze ciągnącym miliardy złotych z budżetu każdego roku? Tfu!
2020-10-25 17:37
2020-10-25 23:21
To wszystko tłumaczy.
2020-10-25 11:43
Teraz mówisz że to kibice a wcześniej ich kibolami nazywałes hahaha hipokryzja level master
2020-10-25 11:51
2020-10-25 13:54
Arka skakała w koszulce z Rysiem K.
2020-10-25 17:38
2020-10-26 12:37
2020-10-25 12:12
a ty nawet tego nie rozumiesz
2020-10-25 14:10
Kibice śpiewający Donald matole przekaz TVN to kibole wyborczy Po: wszyscy kibice to kibole.
Kibole wjeżdżający z drzwiami do biura PiS przekaz TVN: kibice po stronie kobiet wyborcy PO: brawo kibice przeciwko
Kibice śpiewający Donald matole przekaz TVN to kibole wyborczy Po: wszyscy kibice to kibole.
Kibole wjeżdżający z drzwiami do biura PiS przekaz TVN: kibice po stronie kobiet wyborcy PO: brawo kibice przeciwko PiSowi.
Ciekawe czy ten sam przekaz byłby jakby teraz noce wjechali z buta na biura po po tym jak Adomwicz chce wreczac ordery niemieckim polityka mówiącym o zgłoszeniu polski.
2020-10-25 11:24
dla ich dobra !!
Biedaków wywalali z kamienic i mieszkań bo tak już musi być ,aż szkoda czasu do opisywania dla dzbana !!
2020-10-25 11:47
A co PiS zrobił aby ludzi żyło się lepiej? Ok dał 500+ ale dzięki inflacji i 35nowym podatka które wprowadził to te 500 jest warte już 0. A ci co nie dostają 500+ bo nie mają dzieci są wtedy 500 ale na minus. Jakby rząd
A co PiS zrobił aby ludzi żyło się lepiej? Ok dał 500+ ale dzięki inflacji i 35nowym podatka które wprowadził to te 500 jest warte już 0. A ci co nie dostają 500+ bo nie mają dzieci są wtedy 500 ale na minus. Jakby rząd chciał ludzia pomoc to by poniósł kwotę wolną od podatku do 12ktortnosci minimalnej krajowej ale 2dni temu taka poprawkę odrzucili na komisji
2020-10-25 12:15
....teraz przepisują na żony.
2020-10-25 11:26
Bo rząd nie ma planu na covid działa haotycznie i wprowadza nielogiczne obostrzenia, PIS od wyborów prezydenckich tylko stołki w rządzie ustawiali zamiast strategię na drugą falę opracowywać. Uznali że jakoś to będzie
Bo rząd nie ma planu na covid działa haotycznie i wprowadza nielogiczne obostrzenia, PIS od wyborów prezydenckich tylko stołki w rządzie ustawiali zamiast strategię na drugą falę opracowywać. Uznali że jakoś to będzie teraz żeby przykryć swoją indolencję włożyli kij w mrowisko. Jeśli będzie wzrost zachorowań na covid po manifestacja to winny będzie Kaczyński bo bez jego zgody jego odkrycie towarzyskie Przyłębska nie odwarzyłaby się wydać taki wyrok w sprawie zakazu aborcji.
2020-10-25 14:37
Zwierząta maja wiecej praw niz zycie w łonie matki.... mentalnie to ludzie sa ubodzy.
2020-10-25 15:35
Lewactwo i faszyści to jedno. Lewacy są spadkobiercami faszystów. A faszyści to socjaliści narodowi, a więc socjaliści to komuniści i lewacy. Proste?
2020-10-25 17:39
2020-10-25 16:07
Trzeba połączyć siły wszyscy walczą o to samo dość zastraszania dość restrykcji i zniewolenia rząd ma czerwoną kartkę
2020-10-25 16:10
2020-10-25 16:11
minęło 5 lat i nikt nie wie ?
2020-10-25 16:41
2020-10-25 19:54
Nie wierze.
2020-10-25 20:43
Niszczą Państwo Polskie !
Niszczą Wolność polaków !
Niszczą Polską Gospodarkę !
Niszczą Polski Przemysł !!!
Czas się podnieść polsko !!!
2020-10-26 00:57
2020-10-26 09:40
doprowadzili do porzadku po 8 latach rzadzenienia nierobow cwaniakow
2020-10-26 11:05
2020-10-26 12:35
Co za głupoty????????????????
2020-10-25 11:11
2020-10-25 11:14
Za chwilę katotalibani z TK i innych pisokonfederatów z prolajfem na czele zakażą całkowicie aborcji, bo:
1. Ciąża nie ma prawa zagrażać nikomu zgodnie z Konstytucją
2. Gwałty są niezgodne z Konstytucją
rozwiń...
Za chwilę katotalibani z TK i innych pisokonfederatów z prolajfem na czele zakażą całkowicie aborcji, bo:
1. Ciąża nie ma prawa zagrażać nikomu zgodnie z Konstytucją
2. Gwałty są niezgodne z Konstytucją
Więc co robimy? zakazać aborcji!
Ale, idziemy o krok dalej. Jak kobieta poroni, to przyrównają to do nieumyślnego zabójstwa. Spokojnie 25lat w pudle gwarantowane. Albo lepiej dożywocie. Gdyby mogli, to by karę śmierci dali, ale to by znaczyło, że żmija zjada własny ogon...
2020-10-25 11:17
Widać, zależy im na tym, żeby obywatele cyklicznie wychodzili na ulice na zawołanie TK po każdym wyroku...
2020-10-25 11:22
2020-10-25 11:25
Ale swoim komentarzem jedynie udowadniasz, że ludzie protestują w słusznym celu.
2020-10-25 12:09
Dla was czyli kogo ?
2020-10-25 18:06
kolejny jasnowidz?
Lepiej zacznij czytać i słuchać ze zrozumieniem, za swoje rozchuśtane emocje podziękuj rodzicom i lecz u ziołami.
2020-10-25 11:15
Bo nic nie robi tylko wprowadza bezsensowne obostrzenia doprowadzając ludzi do bankructwa których potem będzie mamił jakimś rozdawnictwem przed wyborami. Inflacja tak skacze, że pewnie będzie potrzebne 1000+ żeby kupić sobie głosy
2020-10-25 11:17
Nie widzisz tego czy nie chcesz widzieć
2020-10-25 11:20
W innych krajach zamykają również kościoły .
2020-10-25 13:05
2020-10-25 15:50
2020-10-25 11:24
Muszę zwolnić jutro kilku pracowników żeby mieć na ratę leasingu S klasy, bo tylko wynosy są.
2020-10-25 11:28
2020-10-25 12:09
I to jest właśnie słuszna decyzja.
2020-10-25 14:24
Ale leasingu na s klasę nikt by ci nie dał bo tylko budę z kebabem prowadzisz :)
2020-10-25 16:12
Jarek, nie wygłupiaj się... jaka s-klasa? Przecież wożą cię służbową skodziną...
2020-10-25 13:02
2020-10-25 14:37
Dużo robi. Ale to co jest wygodne dla rządzących. Nie dla ludzi!!!!
2020-10-25 15:38
Jak to nic nie robią. Cofają Polskę do średniowiecza
2020-10-26 10:01
Ja sadze, ze zrobil to celowo. Doskonale wiedzial ze temat aborcji wywoła burze społeczna i ludzie masowo wyjdą na ulice. Ale nie elektorat PIS, ktorego poglady sa przeciwne aborcji. Wiec przekaz na TVP bedzie dokładnie
Ja sadze, ze zrobil to celowo. Doskonale wiedzial ze temat aborcji wywoła burze społeczna i ludzie masowo wyjdą na ulice. Ale nie elektorat PIS, ktorego poglady sa przeciwne aborcji. Wiec przekaz na TVP bedzie dokładnie taki. Lewacy chcący mordować swoje dzieci wyszly masowo na ulice zarażając Covidem wszystkich pozostałych, niszcząc przy tym gospodarkę i zdrowie milionów Polaków . O juz maja gotowe wytlumaczenie wzrostu zakażeń, ktora bedzie powtarzać swoim zwolennikom . Niestety , tańczymy jak nam ten Maly pan zagra:/
2020-10-25 11:12
Nie maja co robic
2020-10-25 11:21
Czy o milicji-omonie?
2020-10-25 11:50
Zapomniałeś jeszcze o PSL ;) masz nie pełna wiedzę :) jak już wymieniasz to wymieniaj wszystkich :)
2020-10-25 13:40
Przypominam, ze nie wszyscy członkowie tzw "składu orzekającego" są sędziami TK
2020-10-25 14:27
Ale co wam to da lewica i tak wyborów nie wygra a PO wam nie da wolnej ręki do aborcji nawet do 3miesiaca. Teraz macie trzaska na czele prostetow a co jedno partia zrobiła aby do tej sytuacji nie doszlo? PiS wykorzystuje
Ale co wam to da lewica i tak wyborów nie wygra a PO wam nie da wolnej ręki do aborcji nawet do 3miesiaca. Teraz macie trzaska na czele prostetow a co jedno partia zrobiła aby do tej sytuacji nie doszlo? PiS wykorzystuje nieudolność poprzednich rzadow czyli lewicy i platfusow a wy jak kretyni dajecie się wykorzystać aby kilku polityka kapitał polityczny zwiększyć :) a wszyscy politycy i tak mają was gdzies :)
2020-10-25 11:22
chyba tobie jak nie rozumiesz powagi sytuacji
2020-10-25 13:24
Ich marsze są lepsze od tamtych ! Bo oni mogą iść spokojnie w niezarejestrowanym zgromadzeniu ... extra . Widać o co toczy się tu gra ... mądry zrozumie. A ten ślepy nie da się przekonać .
2020-10-25 14:50
murem za gastro!
2020-10-25 15:16
2020-10-25 15:47
"Raz zdobytej władzy nie oddamy".
2020-10-25 23:03
Już nie tacy dyktatorzy upadali
2020-10-25 19:26
2020-10-25 20:14
Prędzej ogłosi stan wojenny albo zacznie strzelac
2020-10-25 16:46
Na bank jestes polskim facetem. Burakiem.
2020-10-25 19:12
Jak wyzej
2020-10-25 20:17
dokładnie jest pandemia to nie ten czas. Nie popieram tego wyroku i średniowiecza ale mamy pandemię !!!
2020-10-25 11:12
Tego kraju nie zmienicie, ja wyjeżdżam
2020-10-25 11:14
2020-10-25 11:19
Lewactwo mniej szkodliwe niż twój faszyzm.
2020-10-25 11:53
Tylko lewactwo to komunizm. A faszyzm przy komunizmie to pikuś. Ograniczona masz wiedzę widzę
2020-10-25 13:08
faszyzm przy komunizmie to pikuś? ile mln ludzi wymordowali faszyści we Włoszech i Hiszpanii a ile komuniści w ZSRR, Chinach, Wietnamie, Kambodży, na Kubie i wielu innych miejscach? o czym Ty mówisz błaźnie
2020-10-25 14:47
Komuniści w ZSRR 20milionow, Mao oficjalnie 60milionow nieoficjalnie w okolicy 200. Co do faszyzmu w wloszech:
no jesli do ofiar faszyzmu doliczyć zabitych żołnierzy w kompromitujących wojnach to byłoby trochę
Komuniści w ZSRR 20milionow, Mao oficjalnie 60milionow nieoficjalnie w okolicy 200. Co do faszyzmu w wloszech:
no jesli do ofiar faszyzmu doliczyć zabitych żołnierzy w kompromitujących wojnach to byłoby trochę tegoa tak na prawdę jeśli chodzi o ofiary reżymu to fakt nie była to jakaś wielka liczba. tych zabitych za poglądy i antyfaszyzm pewnie było kilka- kilkadziesiąt. Najgłosniejsze było zasztyletowanie Matteottiego; poza tym były represje, ale nie zabójstwa. Mussolini widać nie miał zapędów jak Stalin. Wprawdzie założył obozy koncentracyjne, ale nie były to obozy zagłady. trzymał tam po prostu przeciwników politycznych, a warunki były zbliżone do więziennych. A jak wyglądały obozy komunistyczne? Kto w nich wylądował nigdy z nich nie wrócił. Co do ofiar w Hiszpanii Według różnych szacunków śmierć poniosło od 57 662 do nawet 400 000 ofiar. Więc faszyzm przy komunizmie to pikuś same liczby za siebie to mówią :)
2020-10-25 18:45
2020-10-25 11:15
Strach ogarnia na samą mysl.Masz rację..Powodzenia
2020-10-25 11:20
2020-10-25 14:39
Ile masz kasy za ten komentarz?
2020-10-25 11:25
2020-10-25 11:54
Widzę że obeznany jak ... jestes. Granice są otwarte kto chce może wyjechać w każdej chwili :)
2020-10-25 12:50
To szerokiej drogi. Jedź do naszych zachodnich "wyzwolicieli".
2020-10-25 15:20
ładna dziś pogoda w Moskwie.. Iwan?
2020-10-26 17:43
https://www.accuweather.com/pl/ru/moscow/294021/weather-forecast/294021
2020-10-25 13:00
jedź do francji tylko uwazaj zeby cie glowy nie obcieli...
2020-10-25 14:51
Mieszkałem 3 lata i nikt mi nie obcial. A ty uważaj aby ksiądz twojemu dziecku batona nie dawał :)
2020-10-25 16:49
Tez mam głowę i cała moja rodzina. Wszyscy mieszkaliśmy w Paryżu przez wiele lat. Wyjedz gdzies kiedys poza swoja wioske.
2020-10-25 13:09
2020-10-25 13:22
Nie zapomnij zabrać zapasową ...głowę.
2020-10-25 14:53
A ty nie zapomnij dziecka na plebanię podesłać :)
2020-10-25 14:36
2020-10-25 15:00
Nara
2020-10-25 15:27
Wyjeżdżaj,chcesz na bilet?,ale POd warunkom że w jedną stronę!!!
2020-10-25 16:47
hahahaha mój facet od paru godzin jest juz na emigracji. Za pare chwil czas na mnie ! Sajonara !
2020-10-25 16:59
2020-10-25 17:08
Najgorsze jest to że masz rację bo jak przyjdą wybory to znoeu tłumnie ruszą dziadki a młodzież szybko zapomni i dalej będzie siedziała wgapiona w monitor :(
2020-10-25 17:53
już dziśwynocha z Tego Kraju! onuco moskiewska!!!
2020-10-25 19:02
Daj numer konta, dorzucę się do biletu!
2020-10-25 19:55
Bedzie lepiej
2020-10-25 20:14
Zgodnie z Waszym hasłem wyp...!
2020-10-26 09:54
Ale spróbujemy, mimo wszystko, walczyć o normalna, swiecką Polskę
2020-10-27 05:34
Szerokiej drogi
2020-10-25 11:12
Swoją drogą gdzie on jest z Matką Boską w klapie?
2020-10-25 11:17
2020-10-25 11:22
2020-10-25 11:56
Uwielbiam te wasze wymiany jak komuchów bronicie. Bo Bolek to ale balbina tamto hahahaha bronicie swoich komuchów towarzysze ale pretensje macie o komuchów i przeciwnika hahaha i przez takich jak wy nasz kraj nigdy nie będzie normalny
2020-10-25 11:20
Gra w totka)
2020-10-25 11:47
a teraz jednak to trochę wtopa;]
2020-10-25 11:53
2020-10-25 15:02
Pewnie kogo tam nie ma a pilnują bo hołota gdyby nie policja już by mu dom zapewne spaliła
2020-10-25 11:56
OTUA trzeba przemianować na Otumanione Towarzystwo Utylizacji i Aborcji
2020-10-25 13:01
2020-10-25 13:52
2020-10-25 13:12
Zostal internowany przez piskomune.
2020-10-25 18:39
z koszulką konstytucją.
2020-10-26 09:06
teraz nosi ja na klapie od sedesa efekT ŁUFO takzwana strefa motorówka skok na stołek
2020-10-25 11:12
Będziemy protestować do skutku
2020-10-25 14:15
"Kobiety są od rodzenia dzieci. Cztery klasy i kościół powinny im wystarczyć."
To nie moje słowa. Naród chciał PIS, to ma. Z całym dobrodziejstwem inwentarza.
2020-10-25 15:18
2020-10-25 15:58
To był cytat. Ja też się z nim nie zgadzam.
A co do bycia inkubatorem, to można na to tak patrzeć. Jaki jest sens życia? Wydanie potomstwa. Przy takim podejściu samica (mam na myśli wszystkie łożyskowce)
To był cytat. Ja też się z nim nie zgadzam.
A co do bycia inkubatorem, to można na to tak patrzeć. Jaki jest sens życia? Wydanie potomstwa. Przy takim podejściu samica (mam na myśli wszystkie łożyskowce) jest autonomicznym inkubatorem i karmnikiem. Rola samca jest jeszcze mniejsza. To, że akurat człowiek myśli, to tylko dodatkowa cecha, która zwiększa skuteczność w przedłużaniu gatunku. :-)
2020-10-25 18:59
to zbiorniki na spermę - same się tak kreują
2020-10-26 08:26
nie mierz wszystkim miarą swojej rodziny
2020-10-26 19:45
Tu chodzi o twoją rodzinę.
2020-10-25 14:20
Przestaniecie łamać prawo i zakaz zgromadzeń jak PiS wprowadzi eugeniczna aborcję? To jest najważniejszy temat dla was? Największy problem z jakim "kobiety" musza się zmagać w Polsce.
2020-10-25 15:15
Nie będziecie, bo nie możecie blokować ulic.
2020-10-25 15:22
Jesteście po prostu rozszalałą tłuszczą. Posłuchajcie siebie 'z boku". Przekleństwa, wulgaryzmy, wyzwiska. Tyle mówicie o tolerancji, poszanowaniu innych. Od Was bije tylko mowa nienawiści!!!
2020-10-25 15:42
Zbieracie to, na co zasłużyliście. Wam się prawaczki wydaje ze możecie pluc i charczeć na innych do woli? Skończyło się
2020-10-25 17:03
Pluj dalej na innych to zęby jeszcze stracisz
2020-10-25 17:37
Będę pluć, na nic innego nie zaslugujecie
2020-10-25 15:26
2020-10-25 17:22
Na odległość czuć smród z piekła. Niektórym siarka wypaliła już trochę mózgu.
2020-10-25 17:37
Jaka dzisiaj pogoda na Podkarpaciu?
2020-10-26 19:46
Sprawdź sobie
2020-10-26 05:19
I zamknij rozum
2020-10-26 10:05
to ich wzięła w opiekę konstytucja a TK to potwierdził
2020-10-26 11:24
Tak trzymajcie, popieram..
2020-10-25 11:13
2020-10-25 11:14
Tylko uzurpatorzy
2020-10-25 11:28
Wróżka ci tak powiedziała?
2020-10-25 14:00
Bo tak mówi art. 194 ust. 1 Konstytucji RP
2020-10-25 16:04
Skoro nie rozumiesz słowa pisanego, to nie powołuj się na nie. Co więcej, artykuły nie mówią. Łatwo sprawdzić. Wystarczy do nich przemówić. Na pewno nie odpowiedzą.
2020-10-25 11:59
Bo nie ma tam tych guru co w TVN występowali. Przypomnij sobie wystąpienie z 2016 myszki agresorki to mówiła z mowinicy sejmowej do pisiorow (tk wtedy to był przez sędziów po obstawiony) nie macie prawa podważać decyzji tk nie ważne czy wam się to decyzja podoba czy nie podoba wam skład tk nie macie prawa podważać decyzji.
2020-10-25 13:42
Owszem, nie ma prawa podważać decyzji TK. Tylko, że to nie jest decyzja TK. Ani Julia Przyłębska, ani Mariusz Muszyński nie zostali wybrali w sposób legalny - to dublerzy wybrani na obsadzone już stanowiska. Podobnie Jarosław Wyrembak, który został powołany na miejsce zmarłego dublera Henryka Ciocha
2020-10-25 14:02
Petru kiedyś nawoływał aby wycofac tych paru swoich bo bedzie źle. Jednak PO-PSL wiedząc jak sądy działają tylko się smiali. PIS złozyło swoje pismo do Sądu na te wybory do Trybunału a jak zwykle zanim rozpatrzą minąłby
Petru kiedyś nawoływał aby wycofac tych paru swoich bo bedzie źle. Jednak PO-PSL wiedząc jak sądy działają tylko się smiali. PIS złozyło swoje pismo do Sądu na te wybory do Trybunału a jak zwykle zanim rozpatrzą minąłby z rok a potem sąd przyzna racje ale stwierdzi że nic takiego się nie stało. Droga opracowana przez szmat czasu i znana. PIS jednak wszedł do sejmu i pismo z sądu wycofał i przeforsował swoje zmiany. Nagle sąd się obudził i próbował reagować ale mleko się rozlało. Cokolwiek pisac o Petru ten jednak w tym aspekcie miał rację. Sam miałem romans z prawem kiedy uniemozliwiono mi zasiadanie w pewnej radzie i co sąd mi na to? Nic. Tak więc daruj sobie bzdety bo wszystko juz było przerabiane. A teraz jesli idzie o orzeczenie Trybunału to ono nic nie zmienia. Sprzeczność ustawy z konstytucja było bowiem wiadome od dawna. Potwierdził to już dawno i Rzepliński i Zoll. No to teraz zapodam ci sztuczke sądową. Jak składasz o coś pismo do sądu to sąd rozpatruje wyłącznie to o co wnosiłeś. Tak więc sprzeczność wykazana ale ustawa nie jest unieważniona. Oznacza to w praktyce ze sejm ma ustawę dososować do konstytucji w wyznaczonym czasie. Jesli brak czasu to oznacza że w nieodgadnietej przyszłości. Może wystarczy zmienić kilka słów albo... zmienić konstytucję. Mozliwości jest sporo ale obecnie jest jak było.
2020-10-25 14:17
Jakie "pismo" do sądu, jakie zmiany? Człowieku, co ty tworzysz. Poprzednia kadencja sejmu legalnie wybrała 3 sędziów TK. Duda nie odebrał od nich przysięgi mimo iż miał taki obowiązek, a PIS wybrał swoich na ich miejsce.
Ty miałeś "romans z prawem"? Wyrok TK uchyla zakwestionowany przepis w wyznaczonym czasie.
2020-10-25 16:03
Nie masz pojęcia o czym piszesz, ale piszesz...
2020-10-25 18:10
nie pisz do niego bo on nie rozumie
2020-10-26 12:40
2020-10-25 22:46
Ale niewiele zrozumiales. Dawno takiego bełkotu nie czytałem
2020-10-25 16:02
Co bierzesz? Super odlot:)
2020-10-25 11:14
Serio ?????
2020-10-25 11:28
2020-10-25 11:23
Ten taki nie jest
2020-10-25 11:28
2020-10-25 11:51
Jesteś mądry.
2020-10-25 12:10
Mam na twój temat takie samo zdanie.
2020-10-25 13:24
Ale przywykłeś już że z twoim zdaniem nikt się nie liczy?
2020-10-25 16:01
Podobnie jak z twoim.
2020-10-25 11:30
to nie jest wyrok - tylko orzeczenie!
2020-10-25 11:52
z orzeczeniami niezawisłych sądów się nie dyskutuje
2020-10-25 13:45
To nie jest orzeczenie tylko opinia. Przypominam art. 194 ust. 1 Konstytucji RP
1. Trybunał Konstytucyjny składa się z 15 sędziów, wybieranych indywidualnie przez Sejm na 9 lat spośród osób wyróżniających
To nie jest orzeczenie tylko opinia. Przypominam art. 194 ust. 1 Konstytucji RP
1. Trybunał Konstytucyjny składa się z 15 sędziów, wybieranych indywidualnie przez Sejm na 9 lat spośród osób wyróżniających się wiedzą prawniczą.
Julia Przyłębska i Mariusz Muszyński nie zostali wybrani zgodnie z tym przepisem. Jarosław Wyrembak z kolei został wybrany na miejsce zmarłego Henryka Ciocha - także wybranego niezgodnie z powyższym przepisem Konstytucji.
2020-10-25 12:07
2020-10-25 12:47
Obyś prawaku nigdy nie miał dziecka ze śmiertelnymi wadami. Jeśli jesteś chłopem uciekniesz, bo cię to przerośnie .
2020-10-25 16:00
Obyś anty prawaku nigdy nie miał dziecka ze śmiertelnymi wadami. Jeśli jesteś chłopem uciekniesz, bo cię to przerośnie .
2020-10-25 13:50
TK nie istnieje od końca 2015 roku.
2020-10-25 15:20
Tak to jest Gdy wyrok Trybunału Konstytucyjnego wydaje odkrycie towarzyskie prezesa PiS Prokurator z Czasów PRL Stanisław Piotrowicz i prof. o kontrowersyjnych poglądach i pomysłów Krystyna Pawłowicz oraz sędziowie dublerzy...
2020-10-25 16:36
2020-10-25 20:37
Wyroki są ustalane przy niedzielnym obiadku u Pani prezes
2020-10-25 11:24
To Kaczyński ustalił wyrok, pseudotrybunal pod wodzą pani magister od gotowania go tylko przyklepal.
2020-10-25 11:27
Mam nadzieję, że znasz konsekwencje za pomówienia?
2020-10-25 11:53
Wcześniej czy później ci uzurpatorzy zostaną wszyscy osądzeni!
2020-10-25 12:08
Dalej pomawiasz?
2020-10-25 13:11
Prawda nie jest pomówieniem. To nie jest żaden niezawisły sąd, tylko zawisła i zależna od woli prezesa PiS banda kolesi przy kawie, powołanych nielegalnie. To są polityczni pseudosędziowie wydający pseudoorzeczenia.
Prawda nie jest pomówieniem. To nie jest żaden niezawisły sąd, tylko zawisła i zależna od woli prezesa PiS banda kolesi przy kawie, powołanych nielegalnie. To są polityczni pseudosędziowie wydający pseudoorzeczenia. Działania tej bandy kolesi przy kawie zostaną unieważnione przez następną władzę zwykłą, ustawą a sama ta banda - odwołana tą samą ustawą i postawiona przed sądem za uzurpację władzy.
2020-10-25 15:51
gdy teczkę za tuskiem nosił :)
2020-10-25 21:51
I koniec dyskusji przemówił Judasz 500+
2020-10-25 15:57
A co to jest?
2020-10-25 21:50
Putin jak ty ma swoją prawdę!
2020-10-25 14:17
W Polsce? Uwierzę, gdy zobaczę. Nie rozliczono PRL, to i ci nie zostaną rozliczeni.
2020-10-25 19:40
spod znaku lgtb i PO
2020-10-25 21:50
Przez prawicowych oszołomów , postaszycie bojówkami kiboli wyklętych,??
2020-10-25 12:12
2020-10-25 15:58
2020-10-25 22:38
Mamy nie pytaj - one też nie wie który to.
2020-10-25 14:23
2020-10-25 21:48
PZPRowskie przyzwyczajenia??
2020-10-25 22:49
Przy okazji poczytaj o znikomej szkodliwości społecznej czynu
2020-10-26 21:45
A Ty wiesz, że jest już późno i musisz iść spać bo rano wstajesz do szkoły? Podobno mama kazała Ci już zgasić światło
2020-10-25 12:02
No tak decyzja była by spoko jakby na spotkania w biurze PO chodziła jak Rzeplinski haha PiS wykorzystał tylko wasza technikę która sami stosowaliscie :) a teraz macie pretensje że robią tak samo jak robili poprzednicy? Haha i właśnie przez takie wasze podejście nigdy w nasz kraju nie będzie normalnie :)
2020-10-25 13:46
Rzepliński nie chodził na żadne spotkania do biura PO. Powtarzasz propagandowe teksty.
Za to Kaczyński przyłazi do mieszkania nielegalnie wybranej Przyłębskiej. To już jest ok?
2020-10-25 14:02
Na wszystkie imprezki opozycji chodził i świecił gębą, ale już się nawojował tak samo jak Gersdorf. Za friko to oni "rządów prawa" bronić nie będą.
2020-10-26 13:00
bo za pomówienia można zostać ukaranym
2020-10-25 15:59
Napisz coś jeszcze. Pośmiejemy się razem.
2020-10-25 16:47
Nie, nie wysyłał sobowtóra. Tylko to spotkanie o którym nie piszesz nie było w siedzibie PO tylko w restauracji niedaleko sejmu. I mógł tam sobie wejść każdy z ulicy
2020-10-25 17:46
A takie mundury można kupić w każdym sklepie z mundurami.
2020-10-25 21:53
Mundury PiSowskich tłuków
2020-10-25 15:59
Pamiętaj, że każdy mierzy swoją miarą. PIS wykorzystał tylko to w co wierzył i zrobił to w sposób, w który wierzył...
2020-10-26 21:43
"ha ha" rozumiem, że masz 12 lat i się nudzisz. Weź syneczku jakąś książkę z biblioteczki i poczytaj do poduszki.
Bo jak mam inaczej napisać do człowieka, który w tak durnowaty sposób odpowiada innym?.
2020-10-25 15:21
Tak to jest Gdy wyrok Trybunału Konstytucyjnego wydaje odkrycie towarzyskie prezesa PiS Prokurator z Czasów PRL Stanisław Piotrowicz i prof. o kontrowersyjnych poglądach i pomysłów Krystyna Pawłowicz oraz sędziowie dublerzy...
2020-10-25 16:58
i głosy większości wyborców. Przegrywacie lewaki wszystko hehehe spałują was na ulicy, kulami gumowymi poczęstują, a kibice nasi dołożą jak nie wystarczy
2020-10-25 16:59
2020-10-25 16:55
Jaro nie winien, ale się cieszy jak wszyscy normalni Polacy
2020-10-25 11:27
tylko zebranie u samozwańczej przewodniczącej na herbatce.
2020-10-25 12:09
towarzyskie spędy przebranych w togi pacynek demoliberalnych
2020-10-25 12:11
To, że jesteś głupi, nie znaczy że masz specjalne przywileje w sieci.
2020-10-25 22:42
Lepszy sort, rozumiem.
2020-10-25 11:34
Część składu, w tym przewodnicząca, nie ma uprawnień do orzekania i nie jest sędziami Trybunału Konstytucyjnego.
2020-10-25 12:11
A jakie powinna mieć uprawnienia wg ciebie?
2020-10-25 12:15
Powinna należeć do sędziów wybranych wbrew przepisom "na zaś" przez PO.
2020-10-25 13:47
Sędziowie wybrani "na zaś" nie zostali sędziami TK, nie wiem czy zauważyłeś. natomiast PIS powołał nielegalnie trzech sędziów. To nie jest odległa historia...
2020-10-25 16:06
No no no.
2020-10-25 16:35
Procedurą dopełniona od a do z. I Pozamiatane, hehe
2020-10-25 16:48
Nie, ponieważ sejm nie miał uprawnień do powoływania sędziów na obsadzone już stanowiska.
2020-10-25 16:51
Tylko Sejm decyduje co może a coś nie. Rzeplinski i ferajna nie przestrzegał prawą, nowej ustawy o TK. Jak by Sejm chciał, to by mógł uchwalić, że TK ma obradować na golasa.
2020-10-25 17:26
Radzę poczytać o konstrukcji ustroju zamiast bajdurzyć o tym co ci się wydaje. Ty nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że zwykła większość sejmowa nie ma prawa do zmiany konstytucji - do tego potrzeba większości
Radzę poczytać o konstrukcji ustroju zamiast bajdurzyć o tym co ci się wydaje. Ty nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że zwykła większość sejmowa nie ma prawa do zmiany konstytucji - do tego potrzeba większości kwalifikowanej 2/3 głosów. Ale twoim zdaniem "może wszystko"? Sejm może tylko to na co zezwala mu prawo:
Art 7 Konstytucji RP:
Organy władzy publicznej działają na podstawie i w granicach prawa.
Nie wpadłeś na to, że jeżeli sejm może wszystko to w ogóle konstytucja byłaby zbędna?
2020-10-25 19:18
2020-10-25 22:53
Ta ćwierćinteligencja jest zaimpregnowana na racjonalne argumenty, o cytowaniu trudnego tekstu prawniczego nie mówiąc. Na nich to nie działa , za trudne
2020-10-25 16:54
nie przyjął pezysizgi. Nie przyjął, więc nominaci zostali tylko nominatami i niczym innym. Sejm może wszystko co uważa, Sejm uchwala prawo, a sędziowie tylko mogą i wręcz muszą je stosować
2020-10-25 17:28
Sejm nie wybiera nominatów, tylko sędziów. Czego nie rozumiesz we fragmencie "15 sędziów wybieranych indywidualnie przez Sejm"? Prezydent nie ma żadnego uprawnienia w tej materii. Miał obowiązek zaprzysiężyć wybranych przez sejm sędziów.
2020-10-25 17:47
Miał. Bo wcześniejsze wybory 5 sędziów były nieprawidłowe bo 2 z ich wybrano "na zaś".
2020-10-25 18:03
Nie miał. Bo to nie "wybory 5-ciu sędziów były nieprawidłowe" a wybory 2 sędziów były nieprawidłowe. Masz jak wół w art. 194 ust. 1 Konstytucji napisane, że sędziowie są wybierani indywidualnie. To nie było jedno głosowanie tylko 5 osobnych głosowań.
2020-10-25 19:38
A większość ma rację w demokracji, a nie kolesie Rzeplinskiego, szechter czy TVN.
2020-10-25 21:54
Zgodę PiSokomucha TWBalbiny
2020-10-25 11:39
Sądy to żart w Polsce. Omijają dowody, kłamią w orzeczeniach. I każdy kto miał z nimi styczność o tym wie. Problemem jest, że styczność miała z nimi bardzo nieliczna grupa społeczeństwa, a Ci co nie mieli, kształtują swoje opinie o "tak mi się wydaje".
2020-10-25 13:28
Miałem już kilka spraw sądowych o wyegzekwowanie należności od dłużników. Zawsze wszystko załatwione jak należy, bez większych problemów. Jedyne na co można i należy narzekać to tempo prac bo czeka się od pół roku nawet
Miałem już kilka spraw sądowych o wyegzekwowanie należności od dłużników. Zawsze wszystko załatwione jak należy, bez większych problemów. Jedyne na co można i należy narzekać to tempo prac bo czeka się od pół roku nawet do roku a to często wystarczy żeby dłużnik się zwinął. Gdyby jednak skrócić czas rozpatrywania do jakiegoś miesiąca to sądownictwo mamy bardzo dobre. Ty opierasz się tylko na populistycznych -sprawach- wyjętych z kontekstu a nie na żadnym doświadczeniu.
2020-10-25 16:37
Takie sprawy egzekucyjne są proste. A w sytuacjach gdzie nie ma jasnych umów między stronami, tylko trzeba samemu coś wywnioskowac, to sytuacja ich przerasta. Opieram swoja opinię na swoim własnym doświadczeniu.
Takie sprawy egzekucyjne są proste. A w sytuacjach gdzie nie ma jasnych umów między stronami, tylko trzeba samemu coś wywnioskowac, to sytuacja ich przerasta. Opieram swoja opinię na swoim własnym doświadczeniu. Sędziowie zamiast rozpatrzeć dowody to udali, że ich nie ma i oddalili sprawę. Czemu? Bo tak jest prościej. Nie trzeba się wysilic, glowkowac, zastanawiać nad interpretacja, która będzie fair.
2020-10-25 22:57
takie, ze to on jest mądrzejszy i ma rację, a nie jakieś głupie sądy wiec skoro przegrał to a) sąd głupi b) sąd wziął w łapę, co ?
2020-10-25 17:49
Takie rzeczy klepią nakazami. No chyba że jest interes polityczny by nie były klepnięte nakazami.
2020-10-25 22:55
Czy przegrałas sprawę i ci prawnik tak wyłuszczył ? Czy może szkoda było hajsu na prawnika skoro twoja racja jest twojsza niż mojsza ?
2020-10-25 12:06
pod prezesurą komucha Rzeplinskiego
2020-10-25 12:49
A ten pseudo sąd pod przewodnictwem Wolfgangowej jest ok haha
2020-10-25 16:08
Tak jest w każdym państwie. Nie jesteśmy wyjątkiem. Większość parlamentarna rządzi i obsadza wakujące stanowiska.
2020-10-25 12:13
To nawet nie musi być wyrok Trybunału. Każda osoba czytająca i myśląca logicznie potrafi zrozumieć co jest w konstytucji Kwaśniewskiego napisane.
2020-10-25 12:21
Gdyby sąd Przyłębskiej orzekł jak przygotować chrupiącego schabowego, nikt by nie protestował.
2020-10-25 16:10
Ależ nikt nie protestuje, poza nic nie znaczącym promilem społeczeństwa.
2020-10-25 12:40
2020-10-25 12:42
Z wyrokami pisielców jak najbardziej.
2020-10-25 13:09
To NIE jest żaden sąd. To pseudotrybunał obsadzony pseudosędziami i wydający pseudowyroki. Decyzje tej grupy są z mocy prawa nieważne i niebyłe. Ta banda kolesi przy kawie zostanie rozwiązana jedną ustawą, gdy zmieni się
To NIE jest żaden sąd. To pseudotrybunał obsadzony pseudosędziami i wydający pseudowyroki. Decyzje tej grupy są z mocy prawa nieważne i niebyłe. Ta banda kolesi przy kawie zostanie rozwiązana jedną ustawą, gdy zmieni się władza, a jej pseudoorzeczenia zostaną oficjalniepotwierdzone jako nieważne i niebyłe. Dodatkowo niewykluczone, że ci pseudosędziowie zostaną uznani za przestępców i skazani na więzienie.
2020-10-25 13:32
2020-10-25 19:25
Polakom, naszym wartościom
2020-10-25 22:41
Od swojego chrztu z okazji 40 urodzin i nadchodzących wyborów?
2020-10-25 15:29
TK to nie sąd. Zwłaszcza, że ten TK jest nieprawomocny.
2020-10-25 16:28
Jakie sądy takie wyroki.
2020-10-25 17:09
gdzie w konstytucji jest zapis o ochronie życia poczętego?, sami sobie to wymyślili to ich durna interpretacja
2020-10-25 17:50
Art 38.
2020-10-25 18:07
Art. 38
Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.
Gdzie tu masz napisane, że płód jest żywym człowiekiem? To już wynika tylko i wyłącznie z prywatnych poglądów składu orzekającego.
2020-10-25 18:37
Nie posiada atrybutów sądu.
2020-10-25 18:54
Sąd nie jest święta krow. Jeżeli robi źle rzeczy to ja się na to nie godzę.
2020-10-25 20:32
Magister Przyłębska jest tego najlepszym przykładem!!
Kuchenne odkrycie Kaczyńskiego
2020-10-25 21:45
Powiedz to osobom skazanym po wojnie lub za komuny. Pewnie wam biorącym przyklad z wodza TWBalbiny syna SBeka Rajmunda Kaczyńskiego jest to obce.
2020-10-25 22:35
2020-10-25 22:44
Nieprawoisprawiedliwościomyślne. I dyskutuje na codziennych konferencjach błędnymi wyrokami uzasadniając swoje deformy . I co ? Masz już same słuszne wyroki , czy ci niedobrzy sędziowie - komuniści dalej nie słuchają jedynych prawdziwych Polaków - patriotów ?
2020-10-26 00:27
Ci pseudo sędziowie pseudo TK to pacynkowy teatrzyk uliczny Kaczora Kaczyńskiego
2020-10-26 09:31
Dlatego musieliście w sadach tylko swoich obsadzić?
2020-10-26 09:56
2020-10-26 12:49
2020-10-26 13:33
2020-10-26 15:44
Tylko i**ota tak uważa.
2020-10-25 11:13
Bez sensu...co to zmieni?Jest pandemia a ludzie widzę mają czas na bezsensowne protesty.Ja nie oglądam tv,nie czytam gazet i przez to jestem zdrowszy.Jak coś nie pasuje głosujcie na inną opcję-proste.Oczywiście pierwsi w
Bez sensu...co to zmieni?Jest pandemia a ludzie widzę mają czas na bezsensowne protesty.Ja nie oglądam tv,nie czytam gazet i przez to jestem zdrowszy.Jak coś nie pasuje głosujcie na inną opcję-proste.Oczywiście pierwsi w szeregu "obrońcy" demokracji....ehhh pamięć widzę krótka.Oczywiście nie popieram tego,aby kobiety rodziły upośledzone dzieci ale następny rząd może to zmienić,tak jak podwyższyć wiek emerytalny do 80tki).Pozdro z działki Rodos)
2020-10-25 11:15
Piekna postawa. Doprawdy. Kiedys przyjda po Ciebie. I wtedy tez tak pomyslimy i nic , kompletnie nic nie zrobimy. Bo to bez sensu przecież.
2020-10-25 12:07
Już kiedyś po mnie przysli i też sam musiałem sobie radzić więc nie pier... I sam musiałem walczyć o swoją obronę bo nikogo chętnego do pomocy nie było
2020-10-25 14:05
Jak masz liczyć na kogoś licz na siebie. Tak to wygląda w praktyce.
2020-10-26 01:05
2020-10-25 12:12
Nie strasz, nie strasz...
2020-10-25 14:22
A co tu można zrobić? Większość chciała takiego ustroju. Mamy to, czego chce większość. Tak, niepójście na wybory to też wybór, akceptacja wyboru innych.
2020-10-25 11:22
2020-10-25 11:34
tekst - znak rozpoznawczy trolla z PIS
2020-10-25 11:44
Jasne,a jaki jest znak rozpoznawczy trolla z PoKo?
2020-10-25 12:01
ale tylko jak się tyczy mnie bo jak ktoś inny coś zrobi czy powie to dyktatura, faszyzm i średniowiecze.
2020-10-25 13:53
Bo to co robi PiS i Konfederacja to dyktatura faszyzm i średniowiecze
2020-10-26 01:08
Rozsądni ludzie niepopierajacy PiS wolą oddać nieważny głos niż zagłosować na obrażające ich prostactwo.
2020-10-26 02:06
Prostactwo opisiale i plebs dostało władzę i jest jak 6 lat temu... Wstyd, zadymy itd.. Dać dyzmom kasę i klops prostaki
2020-10-25 13:14
Nie oglądam TVPIS,
Nie słucham Radia Maryja,
Nie glosuje na PISkomune,
poprostu myślę
2020-10-25 14:07
Łatwiej wymienić to co robię ale jak widze ty nie masz z niczym problemów bo... nie myslisz wcale. Czy zastanowiłes się co napisałeś?
2020-10-25 11:13
Nie można zamiast argumentów używać chamstwa. dla uzasadniania swoich racji
2020-10-25 11:14
Chamstwo i tyle
2020-10-25 11:27
Chamstwo, prostaki i słoma z butów rządzi Polską. Ale już niedługo...
2020-10-25 12:03
chyba się nie doczekacie
2020-10-25 11:16
Taka jest smutna prawda.
2020-10-25 12:32
"zdradzieckimi mordami i kanaliami" ?
2020-10-25 13:58
Co było reakcją na nazwanie Polaków "bydłem".
2020-10-25 14:00
Ciebie zrównać z bydłem to obraza dla bydla
2020-10-25 14:10
Kto ci takich głupot nagadał? Obudź się. Jak dwóch się bije i sobie wymyslają to ty bierzesz coś do siebie? Poważnie? Ty czy ja jestesmy za mali na cięzszych polityków i oni nas lekceważą. No chyba że ty masz manię wielkości i czujesz się wazniejszy. Pogratulowac ale w takim wypadki to raczej choroba psychiczna.
2020-10-25 11:19
Dla nich każdy pretekst jest dobry. Biedne zmanipulowane małolaty
2020-10-25 20:25
rodziców ?
2020-10-25 11:24
on te bluzgi doskonale to wykorzysta. Środowiska pro-choice zohydzą się reszczcie społeczeństwa sami
2020-10-25 12:10
Dziel i rządź wiecznie na propsie bo ciemny lud potrzebuje igrzysk które właśnie trwają :) co jak co nie cierpię kaczora ale strategiem na starość stał się b.dobrym
2020-10-25 11:25
Inaczej nie dotrze.
2020-10-25 14:12
Wodzowie polityczni z tej czy innej partyjki nie oglądaja wieców i protestów. Za to zwykli ludzie juz tak. Przepraszam ale w takim wypadku odnosimy ten prosty język do siebie. Odczuwam lekceważenie. Ludzie którzy czuja
Wodzowie polityczni z tej czy innej partyjki nie oglądaja wieców i protestów. Za to zwykli ludzie juz tak. Przepraszam ale w takim wypadku odnosimy ten prosty język do siebie. Odczuwam lekceważenie. Ludzie którzy czuja się lepsi winni zachowywac się lepiej a oni zachowuja się tak jakby z rynsztoka wyszli. Nie rozumieja co to jest kultura wypowiedzi.
2020-10-25 14:23
Z chamami i prostakami tylko ich językiem. Inaczej nie dotrze.
2020-10-25 11:53
A chamstwo rzadzacych nie przeszkadza? Czego jeszcze potrzeba ?
2020-10-25 12:05
2020-10-25 13:14
Pomyliło Ci się z klerem.
2020-10-25 16:47
wartości, patriotyzmu
2020-10-25 21:23
nośnik obłudy i pazerności
2020-10-25 13:59
Powiało eunuszą aurą bigota. Wyuzdanie i rozwiązłość to coś złego? Amoralność? Moralność to gotowiec postępowania dla ludzi którzy nie zadają pytań.
Podejrzewam, że ty w ogóle nie wiesz co to jest to całe lewactwo.
2020-10-25 16:45
fałszem i nikczemnością. Wszystko co złe na świecie z grzechy, brudu, nieczystości się bierze. Lewactwo nie szanuje wartości ludzkiego życia, orzyrodzonej ludzkiej godności, wolności, prawdy, własności. Z wszystkich tych idei i wartości czyni monstrualną karykaturę.
2020-10-25 16:49
ale kazania to raczej w kościele wygłaszaj
2020-10-25 19:02
moralne obrzydlistwo, obraza piękna życia, hedonistyczne i egoistyczne zło
2020-10-25 21:22
Pewnie seks w niedzielę po kościele. Nie wiedziałem że sa tacy płaskoziemcy jeszcze.
2020-10-25 21:23
wyj wyj, tylko to ci zostało :D
2020-10-25 19:00
a prawactwo myśli, że kościelna retoryka robi na kimkolwiek wrażenie :D
2020-10-25 21:04
To się nijak ma do siebie. PiS to lewica. Skrajnie religijna ale nadal socjalistyczna lewica!
2020-10-25 21:22
no uważaj jak pisowiec nazwie siebie lewicowcem :D
2020-10-25 21:03
2020-10-25 21:21
Normalnie zaśmierdziało religią pefofilii!!
2020-10-25 16:53
omg omg omg
2020-10-25 12:06
coś zapomniało się ,że pisiorstwo nauczyło bezczelności i chamstwa
2020-10-25 12:30
"spie**zaj dziadu' to nie obrażliwe ?
2020-10-25 13:18
A czy te są obraźliwe i powinny być napietnowane?
2020-10-25 13:57
Nie, do takich tłumokow jak ty nie trafi argument, tylko krótka piłka. Jak do psa.
2020-10-25 15:30
Zatem, idąc twoją "logiką" LK. również użył słownictwa adekwatnego do sytuacji. Ponieważ obszyczmurek nie zrozumiałby słów, których powszechnie używa erudyta. Do ciebie one również nie trafiają, jak widać. Więc nie merdaj ogonkiem kundlu, bo nie uchodzi.
2020-10-25 17:41
Akurat tam bohaterowie byli na jednym poziomie, zgadnij którym ;)
2020-10-25 16:26
Dosyć osobliwa argumentacja.
2020-10-25 17:36
ale kto rwie struny głosowe na zbiorowe wyp...ć! i rąb....! nie pojmie. I to jest rzeczywisty problem.
2020-10-25 21:25
Mądra to znaczy zgodna z linią partii. Już to bylo wysil się bardziej.
2020-10-25 17:40
Dokładnie. Bo bardziej razi cie wulgarne słowo, niż wulgarne działania rządu.
2020-10-25 18:59
we pisd..., jak bym mu je sprzedał kopa na rozpęd, ale Panu prezydentów nie wypadało
2020-10-25 12:52
Niby masz rację. Z drugiej strony telewizja i gazety lubią prowokacje i wtedy chętniej nagłaśniają że jakieś protesty w ogóle są. Tak to nawet TVP coś wspomniało o protestach, choć w zupełnie negatywnym tonie.
2020-10-25 13:25
Bo jak można dyskutować z chamem? Pozom rozemocjonowania przy tym jest tak duży, że niewiele osób potrafi albo chce wymienić się argumentami. Jak na transparentach przebija się wulgarność zamiast konkretnych argumentów,
Bo jak można dyskutować z chamem? Pozom rozemocjonowania przy tym jest tak duży, że niewiele osób potrafi albo chce wymienić się argumentami. Jak na transparentach przebija się wulgarność zamiast konkretnych argumentów, to chodzi o wzbudzanie tylko złych emocji, a nie o prawdę. Taka próba zakrzyczenia. Wolałbym, aby następował przekaz na co określenie zgodności ustawy z konstytucją, po ponad 25 latach od powstania ustawy, ma wpływ, pozytywny a na co negatywny. Ciekawe jest dlaczego poprzednie trybunały nie chciały takiego orzeczenia wydać. Bo bez zmiany konstytucji nie byłoby możliwe inne? To jest poziom dyskusji, a nie upodlanie się wzajemne rynsztokowymi epitetami.
2020-10-25 14:16
Poprzednie Trybunały zajmowały się tym co wpływało. Jesli dopiero teraz wpłyneło pismo to się dopiero teraz zajęły. Rzecz w tym że ustawa powstała najpierw a potem opracowano konstytucję. Na sprzeczność ustawy z
Poprzednie Trybunały zajmowały się tym co wpływało. Jesli dopiero teraz wpłyneło pismo to się dopiero teraz zajęły. Rzecz w tym że ustawa powstała najpierw a potem opracowano konstytucję. Na sprzeczność ustawy z konstytucja zwracał uwage sam Rzepliński i Zoll. Może wystarczy zmienić używane słownictwo albo przeredagować tekst a może konieczna zmiana konstytucji. Tak czy tak jeszcze nie teraz. Na to sejm ma czas i może za kilka kadencji podjąć uchwałę.
2020-10-25 13:01
Bo jak jeszcze tymi głupimi komentarzami wkurzycie tych ludzi to wam policji zabraknie do własnej ochrony. Historia już raz opisała co się działo z bolszewikami.
2020-10-25 17:38
przecież oni się zachowują, jak bolszewicy właśnie.
2020-10-25 21:28
Wy chcąc zawładnąć nawet lózkami Polaków to kim jesteście. Narzucacie wszystkim swoje XV wieczne poglądy , nie potraficie uszaanować mniejszości. Nie ma miejsca w 2020 roku dla ciemnogrodu.
2020-10-25 13:03
2020-10-25 13:14
Protest w końcu zaczął mówić językiem tej władzy i to wam nie pasuje? A traktowanie części społeczeństwa jak podludzi to już tak? Skrajna hipokryzja.
2020-10-25 13:15
Nie założyłbym rodziny z żadną z tych wrzeszczących, wulgarnych kobiet.
2020-10-25 13:57
Żadna by na ciebie nawet nie splunela
2020-10-25 15:27
Ty to nie wszystkie.
2020-10-25 19:02
odważ się i idź którejś zapytaj ;)
2020-10-25 21:19
To troll z sekty.
2020-10-25 19:02
2020-10-25 21:18
Nie mierz wszystkich swoją miarą!
2020-10-25 22:28
2020-10-25 21:24
tak, twoja matka jest z nami! :)
2020-10-25 13:15
"Drogi rządzie, uprzejmie prosimy o zmianę decyzji"?
Z takimi trzeba ostro - oczywiście rządzącymi, nie protestującymi.
2020-10-25 13:40
które powodują zapisy konstytucyjne powodują, bo to jest chyba problemem dla protestujących a nie samo orzeczenie TK albo rząd tak jak napisałeś. Chciałbym dowiedzieć się, które przepisy powinny być wykreślone, które
które powodują zapisy konstytucyjne powodują, bo to jest chyba problemem dla protestujących a nie samo orzeczenie TK albo rząd tak jak napisałeś. Chciałbym dowiedzieć się, które przepisy powinny być wykreślone, które zmienione, wtedy będę mógł się do tego odnieść. Jak rozumiem z niektórych, niewulgarnych haseł, jednym z takich postulatów jest nieobejmowanie ochroną prawną dzieci przed urodzeniem? Tak o to chodzi? To proszę to wyartykułować w sposób zrozumiały. Inny postulat to jak rozumiem, że ma być możliwość bezkarnego uśmiercania dzieci z nieodwracalnymi wadami, przed ich naturalną śmiercią, o ile jeszcze się nie narodziły, bo dzięki temu kobiety będą miały władzę absolutną nad swoimi dziećmi przynajmniej do czasu urodzenia dzieci. Prosty i zrozumiały postulat, określający gdzie dla postulatorów zaczyna się człowieczeństwo i jakie prawa mają dzieci przed urodzeniem względem tych po urodzenia albo względem zwierząt.
2020-10-25 15:35
Tłumaczysz to tłuczkowi naładowanemu negatywnymi emocjami. On nic z tego nie rozumie z prostego powodu. Nie ma podstawowej wiedzy nt. konstytucji, ale usłyszał, że rząd, bo TK to dla niego rząd, a dokładnie JK, zabrania aborcji. Co przecież nie jest prawdą. Tylko policja tu pomoże i wysokie kary za nielegalne zgromadzenie w czasie pandemii.
2020-10-25 21:12
Już widać z kim się rozmawiam , TK to nie rząd? Pewnie PiS to nie Jarosław Kaczyński?? TVPiS i wszystko w temacie. Pewnie kólka różańcowe to wolnomyślicielki??
2020-10-25 16:26
Zauważam również, że orzeczenie TK było niejednogłośne, co oznacza, że według części sędziów (jeszcze) istniejące przepisy są zgodne z konstytucją. Oczywiście to, że wiążące orzeczenie wymaga większości, a nie
Zauważam również, że orzeczenie TK było niejednogłośne, co oznacza, że według części sędziów (jeszcze) istniejące przepisy są zgodne z konstytucją. Oczywiście to, że wiążące orzeczenie wymaga większości, a nie jednomyślności sędziów, to kolejna z wielu ułomności polskiego systemu prawnego.
Jak żądasz od kobiet, by rodziły chore dzieci bez względu na wszystko, to potem im zrekompensuj lata cierpień i pracę, którą najpewniej musiały porzucić, by całą dobę spędzać z nieprawidłowo rozwiniętym potomkiem. I nie, parę tysięcy złotych nie wystarczy.
2020-10-25 18:16
można się ich zrzec, zaraz po urodzeniu. To najlepsze co można im ofiarować, jak czuje się, że nie podoła się obowiązkowi rodzicielskiemu. Takie dzieci, wtedy trafiają do adopcji. Jeżeli w Polsce nie znajdą się chętni
można się ich zrzec, zaraz po urodzeniu. To najlepsze co można im ofiarować, jak czuje się, że nie podoła się obowiązkowi rodzicielskiemu. Takie dzieci, wtedy trafiają do adopcji. Jeżeli w Polsce nie znajdą się chętni np. ze względu na stan zdrowia dziecka to trafia ono do adopcji zagranicznej. W domach dziecka nie ma dzieci, które czekają na adopcję, a mają uregulowaną sytuację prawną.
2020-10-25 18:18
Mhm, całe kolejki z zachodu do adoptowania zdefornowanych dzieci :)
2020-10-25 18:46
Spora grupa rodziców adopcyjnych ma warunki, możliwości i przygotowanie aby zaadoptować te z wadami, np. porażeniami. Ale nie oszukujmy się, każde dziecko adopcyjne ma jakiś problem, który jak nie od razu to będzie
Spora grupa rodziców adopcyjnych ma warunki, możliwości i przygotowanie aby zaadoptować te z wadami, np. porażeniami. Ale nie oszukujmy się, każde dziecko adopcyjne ma jakiś problem, który jak nie od razu to będzie musiało pokonać za kilka lub kilkanaście lat. Można się z tego śmiać, ale fakty są zupełnie inne, wystarczy po nie sięgnąć. Dzieci adopcyjne znajdują rodziców bardzo szybko. Nie wiem co masz na myśli zdeformowane dzieci? Jeżeli chodzi o ciężkie uszkodzenia płodu to są to bardzo nieliczne przypadki i dzieci takie nie są adoptowane, bo albo dokonuje się na nich aborcji albo umierają wkrótce po urodzeniu. Jeżeli jednak zdeformowane dzieci to dla ciebie dzieci z zespołem Downa, to tak, takie dzieci trafiają do adopcji i znajdują rodziców w Polsce albo za granicą.
2020-10-25 18:59
"Jeżeli chodzi o ciężkie uszkodzenia płodu to są to bardzo nieliczne przypadki i dzieci takie nie są adoptowane, bo albo dokonuje się na nich aborcji albo umierają wkrótce po urodzeniu."
no nie
1/ dzisiejsza
"Jeżeli chodzi o ciężkie uszkodzenia płodu to są to bardzo nieliczne przypadki i dzieci takie nie są adoptowane, bo albo dokonuje się na nich aborcji albo umierają wkrótce po urodzeniu."
no nie
1/ dzisiejsza medycyna świetnie podtrzymuje życie, ale nie leczy i wcale nie poprawia komfortu tego życia
2/ nie będą już abortowane
3/ urodzić po to, żeby w cierpieniu umarło... no mlask, mlask, jakie pyszne cierpienie, pomódlmy się ;)
4/ nawet jeśli są "nieliczne", to co wtedy? jakie masz rozwiązanie?
5/ dziecko z zespołem downa:
a/ żeby miało jakiś start generuje ogromne ilości pieniędzy włożone w rehabilitację, a o które trzeba żebrać po fundacjach i ludziach dobrej woli, bo państwo wuja daje, i to ci powie każdy opiekun dziecka z zespołem downa
b/ co się dzieje z tym dzieckiem, jak rodzice umierają? radzą sobie same? przygarnia kochająca dalsza rodzina? no nie ;)
c/ ale magiczna "adopcja z zagranicy" rozwiąże sprawę ;)
2020-10-25 19:12
ale to wg mnie haniebne rozwiązanie, że inne państwa, a nie Polska, dla tej garstki osób mogą stworzyć takie warunki socjalne, że rodzice nie boją się wziąć na siebie trudu wychowania. Na prawdę to nie kosztowało by
ale to wg mnie haniebne rozwiązanie, że inne państwa, a nie Polska, dla tej garstki osób mogą stworzyć takie warunki socjalne, że rodzice nie boją się wziąć na siebie trudu wychowania. Na prawdę to nie kosztowało by miliardów złotych w budżecie i Polskę na to stać. Łatwo krzyczeć "nie zabijaj" i stać z boku. Za nie zabijaj, powinno iść również wsparcie i nawet przejęcie opieki nad "beznadziejnymi" przypadkami.
2020-10-25 21:25
no to może państwo wzięło się za sprawę od d*y strony? a dlaczego? a dlatego, że jak pokazał protest niepełnosprawnych, w tejże d*ie tak naprawdę ich ma ;)
2020-10-25 21:10
Nie tłumacz PiSlam to stan umysłu.
2020-10-25 18:56
wywolane przez kosmitę, który pcha się na świat by po wyjściu stać na nagle czlowiekiem
2020-10-25 13:29
Można ..delikatność nic nie daje....górnik postraszył i ma a co ma nauczyciel?
2020-10-25 13:32
Język dostosowany do odbiorcy
2020-10-25 13:46
2020-10-25 13:56
Nie myśl samodzielnie bo się jeszcze proboszcz pogniewa
2020-10-25 15:30
Waruj!
2020-10-25 15:39
Ministrant, kiełbaska czeka!
2020-10-25 21:29
Podpisz się inaczejmyślący.
2020-10-25 13:59
Zgadnij gdzie mamy twoja niechęć
2020-10-25 15:22
2020-10-25 16:52
Ach ale Pawłowicz czy spie**zaj dziadu to Ci nie przeszkadza. Git. Morawiecki kur...ujacy u Sowy tez był si ?
2020-10-25 19:04
si?
2020-10-25 21:17
Skoro TK to nie rząd (obecnie nie zawsze) to o czym z tobą rozmawiać. Pewnie prezesi spółek to nie rodzina na swoim tylko specjaliści. Szumowina to nie oszust i zlodziej tylko ciężko pracujący minister (ponad 300mln na firmę brata to spokojne działanie). Idź do kościoła wybaczaj dalej najbardziej swojej PiSmafii!!
2020-10-25 18:25
Następny etap to butelki z benzyną ...
2020-10-25 21:25
Już wam Sasin kupił zapasy.
2020-10-25 19:56
Można, gdyby to było złe to Bóg by inaczej świat stworzył
2020-10-25 21:01
Miałam to samo odczucie słysząc skandowane hasła, a potem słuchając rozmów młodzieży w tramwaju, głośne wulgarne wypowiedzi jakby szukali zaczepki.
2020-10-25 21:26
ojej, taka delikatna dama jeździ plebejskim tramwajem?
2020-10-25 21:07
"Zdradzieckie mordy" do posłów wybranych przez naród to wasze PiSowskie grzeczne hasła. Wolę młode osoby które wiedzą czego chcą a nie Judaszy500+!!
2020-10-26 01:09
Dużo tam pijanych ludzi
2020-10-26 01:11
masz maseczkę i po prostu wdychasz to, co wydychasz ;)
2020-10-26 11:05
To prawda, te hasła nie pomagają...
2020-10-28 08:50
No właśnie brak argumentów jest problemem. Dlatego chamstwo
2020-10-25 11:13
Pokazcie filmik jak ściaga policji ludzi z protestu. Co sie dzieje od drugiej strony...
2020-10-25 12:08
Wadim po jakiemu ty piszesz, twój oficer prowadzący wpadnie w furię jak to zobaczy, wszystko się wyda skąd piszesz.
2020-10-25 13:55
2020-10-25 15:50
2020-10-25 12:16
Mieliście już ciamajdan i wyPAD. Teraz kolejne majaczenie.
2020-10-25 12:47
2020-10-25 13:59
Przecież to POko broni postkomunistycznego układu z Magdalenki.
2020-10-25 15:53
Nie szukaj u nich logicznego myślenia, ich proces rozumowania polega tylko na sklejaniu ze sobą różnych wyzwisk i bluzgów.
2020-10-26 08:16
wybrali ludzie. Każdy przed sobą niech sobie odpowie na ile jest winien. I nie, rozwiązaniem nie było wybranie Lewicy, tylko jedynej prawdziwej prawicy. Może w końcu ludzie zrozumieją. Czekam.
2020-10-26 08:32
Tak na marginesie, rząd upada już od 2015 roku i na nieszczęście zwolenników lewackiej opozycji z PO na czele, upaść nie może.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.