2017-12-15 06:09
2017-12-15 06:49
Na różnego rodzaju spendy w obronie własnych interesów
2017-12-15 07:28
2017-12-15 07:51
taki P.
2017-12-15 08:53
2017-12-15 12:15
to dopiero jest zakłamana banda potomków ubeckich i nkwd.. maja w swoich szeregach kryże , piotrowicza i innych spod znaku balbiny .... a emerytury odbierają szeregowym sb-kom hahahah
2017-12-15 17:26
ale dużo osób miało niewiele wspólnego z sb jak np. lekarze i pielęgniarki czy piłkarze ( np. Wisła Kraków) i takim ludziom też się odbiera emerytury tylko dlatego że byli na etatach esbeckich a jakie wtedy były czasy to wiedzą ci co sami to przeżyli
2017-12-15 23:58
Każdy, kto firmował komunistyczne specsłużby - czy to jako lekarz, czy sportowiec - jest współodpowiedzialny za całokształt tych lat. A już na pewno nie zasługuje na wyższą emeryturę niż ktoś, kto wykonywał taką samą pracę"w cywilu".
2017-12-16 23:45
2017-12-15 09:38
A ich ofiary wyjadały ze śmietnika odpadki bo PO miało ich gdzies i niechciało zadnej pomocy udzielac!Naszczescie sie to juz smieniło!!
Dlatego teraz wszedzie burdy organizują i protesty robią w obronie swoich kolesiów i przywróceniu emerytów bo to PO im obiecuje!
A jak wrócą z ze stołków z Brukseli powinni trafic za kratki!
2017-12-15 10:43
2017-12-16 00:00
...przez polskich patriotów? Bo większość była całkiem gramatyczna...
2017-12-16 07:58
2017-12-15 17:32
powinien wiedzieć że za kłamstwa i oszczerstwa idzie się do piekła
2017-12-16 11:16
No to z pewnością tam trafisz.
2017-12-15 09:56
Taak, dziś mają po 140 lat, jak ci od Warszawskich kamienic.
2017-12-15 10:10
np. taki Piotrowicz z PiS zrehabilitowany przez guru tego bandyckiego stowarzyszenia
2017-12-15 23:55
...choć jeden wyrok wydany przez piotrowicza w oparciu o dekret o stanie wojennym.
2017-12-16 12:41
potrafie tylko nadawac bzdury
2017-12-16 13:58
Ani jeden. Bo Piotrowicz nie był sędzią, tylko prokuratorem.
2017-12-16 23:56
Nędzo umysłowa, wyrok wydaje sędzia a nie prokurator.
Porkurator Piotrowicz pisał akt oskarżenia a wyrok wydawał sędzia Kryże, minister w pierwszym rządzie pisu.To są fakty dostępne w internecie.
2017-12-17 09:43
Ale potrafisz tylko popiardywać.
Ale ułatwię Ci.
Kogo poradził Piotrowicz posługując się dekretem o stanie wojennym. A może przed szaleństwem Piotrowicza opozycjonistów takich jak maleszka ratowali sędziowie po duraczówce?
2017-12-16 19:17
10 czerwonych śmieci na nie. Z pewnością dzieci komunistycznych morderców.
2017-12-16 23:04
sąd wojskowy i pod ściane laskoroby moskwy!
2017-12-16 23:50
Potępiam bandytów komunistycznych, ale napiętnuję także tępotę umysłową ogłupiałą przez nędzną propagandę pseudo patriotów, to było w 1952 roku i ci oprawcy żyją ale na cmentarzu.
2017-12-17 06:39
A mają zaledwie po 100 - 110 lat!
2017-12-17 14:45
To jest ta zaje...a komuna.Ludzi szli do piachu nie winni.Do ten pory żyją oprawcy emeryturke wysokie były to się żyło. Ale PiS to skrucil a wy z z Po tylko krzycie.PiS góra jak narazie.
2017-12-15 06:42
Panie Michale, elegancki artykuł!
2017-12-15 06:43
2017-12-15 14:17
To dziś IPN kazał by wymazać ich imiona z przestrzeni publicznej, a gdyby jeszcze żyli, zostali by pozbawieni emerytur.
2017-12-16 07:44
2017-12-17 00:44
szlachta nie pracuje
2017-12-15 06:48
Zostali aresztowani również inni oficerowie MW, których w bestialski sposób próbowano zmusić do złożenia obciążających kolegów i przełożonych zeznań.
2017-12-15 07:00
Dlaczego służyli w wojsku PRL?
2017-12-15 07:10
Walczyli w czasie iiwś, kraj ostatecznie obronili i ... nagle mieli zapomnieć o nim? Kto wiedział jak będzie wyglądała Polska za 3, 5, 10 czy 50 lat? Czym będzie PRL? Ludzie bali się przede wszystkim kolejnej wojny.
Walczyli w czasie iiwś, kraj ostatecznie obronili i ... nagle mieli zapomnieć o nim? Kto wiedział jak będzie wyglądała Polska za 3, 5, 10 czy 50 lat? Czym będzie PRL? Ludzie bali się przede wszystkim kolejnej wojny. Byli najlepsi, więc zostali znów powołani do służby. Mieli tworzyć od nowa MW - zobacz, że zajmowali najwyższe stanowiska, byli komendantami WSMW. Mogli wierzyć, że będą mieli wpływ na MW i wychowają godnych następców, patriotów. I właśnie to zabolało władze PRL, które postanowili się ich pozbyć.
2017-12-15 07:17
2017-12-15 08:23
a co boli obecnego ministra?
2017-12-15 08:44
i woleli zostań kelnerami niż sługusami komuchów, wychowującymi mięso armatnie do podboju świata.
2017-12-15 09:14
Inna sprawa, że gdyby w MW służby odmówili Polacy, na ich miejsce sojusznicy (ZSRR) przysłaliby sowieckich oficerów, a w razie braków kadrowych również podoficerów i marynarzy.
Przysłać łatwo, odesłać "nie lzia"...
Wówczas byłoby już bardzo krucho z naszą quasi niepodległością.
2017-12-15 10:07
1. Stanisław Maczek oceniał z dzisiejszego punktu widzenia?
Albo Władysław Anders?
2. I tak przysyłali.
3. po 1945r. nie było quasi niepodległości. Niepodległości w ogóle nie było.
2017-12-15 10:38
1. Owszem, Panowie Stanisław Maczek i Władysław Anders "wybrali lepiej". Los okazał się dla nich łaskawszy - m.in. w kwestii oceny potomnych (wyposażonych właśnie w dzisiejsza wiedzę). Wówczas, nikt wiedzy jak potoczą
1. Owszem, Panowie Stanisław Maczek i Władysław Anders "wybrali lepiej". Los okazał się dla nich łaskawszy - m.in. w kwestii oceny potomnych (wyposażonych właśnie w dzisiejsza wiedzę). Wówczas, nikt wiedzy jak potoczą się losy Polski nie posiadał. Gdyby tak było - czyżby oficerowie MW wybrali aresztowanie, tortury, śmierć i spoczynek w bezimiennym dole? Z pewnością nie.
2. Owszem, ale dzięki decyzjom Panów Komandorów skala zjawiska została ograniczona. Nie tylko o te trzy etaty - za komandorami poszli inni Polacy.
3. Owszem, wyraziłem się skrótowo. Nie było quasi niepodległości, jednak warunki okupacji Polski były nieporównywalnie łagodniejsze niż panujące np. w Krajach Bałtyckich czy na Ukrainie (piszę o tym, nawet pomimo faktu, że moja rodzina w latach 50-tych bardzo mocno odczuła ciężar reżimu komunistycznego).
U nas ludzie nie ginęli bez śladu dziesiątkami tysięcy, lecz "tylko" setkami, do kołchozów nie zaganiano bagnetami czy zabójczym dla milionów głodem, lecz mieszanką zastraszania, propagandy itd.
Jakościowo - było to samo; ilościowo - niebo a ziemia. To miałem na myśli mówiąc skrótowo o quasi niepodległości.
2017-12-15 17:43
i taka decyzja była łatwiejsza, chociaż wielu wracało bo ojczyznę ma się jedną i niedobrze się to dla niech skończyło
Dzisiaj też, ci co są w UK nie chcą wracać chociaż dobra zmiana przekonuje że będą mieli w Polsce pracę. to jakoś nie kwapią się z powrotem i nadal wiele osób emigruje na zachód
2017-12-15 18:48
z oficerami. Zarówno Generał Maczek jak i Generał Anders doskonale wiedzieli, że powrót do Polski byłby dla nich wyrokiem śmierci, a już szczególnie Anders, który miał "przyjemność" poznać metody Sowietów, gdy w 1939
z oficerami. Zarówno Generał Maczek jak i Generał Anders doskonale wiedzieli, że powrót do Polski byłby dla nich wyrokiem śmierci, a już szczególnie Anders, który miał "przyjemność" poznać metody Sowietów, gdy w 1939 roku dwukrotnie postrzelony trafił do niewoli sowieckiej, a w 1940 roku aresztowało go NKWD.
A wielu wróciło, bo w Polsce mieli rodziny o których wiedzieli, że żyją, a w trakcie wojny się nie związali z kimś innym jak np. Anders, ani z jakichś powodów nie było szans na wyciągnięcie rodziny zagranicę. Tak było np. w przypadku mojego pradziadka, sanitariusza w II Korpusie Polskim, który chciał po wojnie ściągnąć prababkę z dziećmi do Anglii, nawet miał wszystko załatwione, ale prababka, całe życie uparta twarda kobieta ze wsi pod Starogardem powiedziała, że ona ojcowizny nie zostawi i rad nie rad musiał wrócić do Polski.
2017-12-15 07:17
Bardzo trafne pytanie. Jestem pewien , że po prostu dla tych Patriotów istniała tylko jedna OJCZYZNA POLSKA bez względu na to kto sprawuje w niej władzę. Chwała Bohaterom!
2017-12-15 07:24
których się teraz wymazuje z historii i prześladuje
2017-12-15 08:01
2017-12-15 08:47
To czemu nie rozumiemy Niemców, dla których istniała tylko jedna ojczyzna bez względu na to kto sprawował w niej władzę w latach 1933 - 1945?
2017-12-15 09:26
Porównujesz oficerów MW do żołdaków służących pod sztandarami III Rzeszy, popełniających zbrodnie wojenne na masową skalę?
Nie zasługujesz nawet na oberwanie po pysku...
2017-12-15 10:12
Gdyby z Moskwy padł odpowiedni rozkaz, panowie oficerowie MW wraz z wyszkolonymi podwładnymi ruszyliby podbijać Zachód, a zwłaszcza oni wiedzieli dobrze czym się kończy podbicie ziem przez komunistów. Na zbrodniach wojennych by się nie skończyło.
2017-12-15 10:50
Jednak nie można w jednym rzędzie stawiać Komandorów z oprawcami III Rzeszy. Rozumiem, miała być prowokacja - i była, dałem się sprowokować.
Z drugiej strony - czy poszli by z desantem na Bornholm i Danię, jak
Jednak nie można w jednym rzędzie stawiać Komandorów z oprawcami III Rzeszy. Rozumiem, miała być prowokacja - i była, dałem się sprowokować.
Z drugiej strony - czy poszli by z desantem na Bornholm i Danię, jak zakładały nasze plany?
Nie wiem. I nigdy się tego nie dowiemy. Ani ja, ani nikt inny.
Nie można nikogo osądzać, że pewnie zrobiłby coś, co nam się wydaje pasuje do naszych wyobrażeń o nim, jego profilu psychologicznego, funkcji itd. Każdy z nas w odpowiednich warunkach zrobiłby coś (czasem dobrego, czasem złego) albo i zaniechał jakichkolwiek działań. I co? Mamy prawo go oceniać, bo coś nam się wydaje?
2017-12-15 11:12
Naprawdę nie widzę różnicy między komandorem szkolącym kadry LWP do wojny z Zachodem, a dajmy na to inspektorem wojsk pancernych III Rzeszy. A że w pierwszym przypadku, na szczęście, do inwazji na Europę nie doszło, to
Naprawdę nie widzę różnicy między komandorem szkolącym kadry LWP do wojny z Zachodem, a dajmy na to inspektorem wojsk pancernych III Rzeszy. A że w pierwszym przypadku, na szczęście, do inwazji na Europę nie doszło, to żadna zasługa tragicznie zmarłych. Powiedziałbym, że wręcz przeciwnie, dzieląc się swoim wojennym doświadczeniem, bezwiednie zwiększali szansę na sukces komunistów.
W 1945r. w kręgach wojskowych słyszało się o Katyniu, deportacjach, co się stało w Wilnie i Lwowie, co Stalin zrobił pod Warszawą, o "procesie 16" itp. Mimo to przyjeżdżać do PRL to jak wybrać się w nocy na cmentarz na zaproszenie bladawego chudzielca z wystającymi kłami...
Bohaterowie wybrali emigrację lub walkę z bronią w ręku. Spora część społeczeństwa nie miała wyboru. Komandorzy mieli wybór i źle wybrali, ale za to co ich spotkało, należy się im współczucie i pamięć, bo kierowali się patriotyzmem.
Natomiast nie można dać spokoju tym przeklętym, którzy doprowadzili do takich dramatycznych decyzji, tortur, mordów sądowych itd. Na kwiatkach i celebrze dla zmarłych nie można skończyć.
Pozdrawiam
2017-12-15 12:00
Proszę wybaczyć, będę cytował - tak będzie szybciej, bo mnogość poruszanych wątków nie pozwala mi klarownie odnieść się do całości.
"Bohaterowie wybrali emigrację lub walkę z bronią w ręku" - moim zdaniem, nie
Proszę wybaczyć, będę cytował - tak będzie szybciej, bo mnogość poruszanych wątków nie pozwala mi klarownie odnieść się do całości.
"Bohaterowie wybrali emigrację lub walkę z bronią w ręku" - moim zdaniem, nie tylko walka jest formą okazywania patriotyzmu. Uczciwa praca, nawet w warunkach zależności państwa, może okazać się również wybitnie przydatna. Ktoś musi nie tylko rozwijać kraj, lecz również wywozić śmieci, leczyć chorych czy piec chleb . Bez udziału społeczeństwa polskiego w życiu Polski, po prostu... by Jej nie było.
"Natomiast nie można dać spokoju tym przeklętym" itd. - tu zgadzam się całkowicie. Boję się jednak, że to niemożliwe - większość nie żyje. Pozostali to obecnie schorowani starcy i staruszki. W tym przypadku, bardziej widziałbym to w kwestii moralnej (negatywnej) oceny, niż ciągania w kajdankach i wtrącania do więzień - to mogłoby wynieść ich do poziomu jakichś męczenników. Ponadto, mocniej w pamięci utkwiło mi wieszanie portretów zdrajców, niż rzeczywiste egzekucje przeprowadzone na głównych architektach Konfederacji Targowickiej.
2017-12-15 10:57
to była zupełnie inna sytuacja, człowieku, nie będę Cię uczyć historii, bo szkoda czasu, ale weź trochę głębiej sięgnij po wiedzę i błagam, nie pisz takich potworków tutaj
2017-12-15 17:51
jak dzisiaj połowa naszego społeczeństwa która ogląda TVPiS i nie widzi co robi i do czego dąży obecna władza. Cokolwiek by się nie działo to i tak to poprą, każde działanie przeciw społeczeństwu i każde łamanie konstytucji jest usprawiedliwione
2017-12-18 01:01
Skoro Ty nie oglądasz TVPiS, to skąd wiesz co tam jest pokazywane??Nie wiem, czy kojarzysz ze sobą cyferki, ale udział w rynku TVP jest mniejszy niż poparcie dla koalicji Zjednoczona Prawica. A czemu ludzie mają
Skoro Ty nie oglądasz TVPiS, to skąd wiesz co tam jest pokazywane??Nie wiem, czy kojarzysz ze sobą cyferki, ale udział w rynku TVP jest mniejszy niż poparcie dla koalicji Zjednoczona Prawica. A czemu ludzie mają protestować? PKB rośnie, bezrobocie maleje, płace rosną, ludziom żyje się dostatniej. Władza jest obalana, gdy ludziom żyje się źle, nie gdy żyje się dobrze. Polacy zrozumieli swój błąd z 2007 r. kiedy wybrali PO.
2017-12-16 18:20
To Niemcy III Rzesza napadły na Polskę, to komandorowie bronili Polski a Niemcy hitlerowskie, elita polityczna, wojskowa, armia, naród realizowali plan podboju Europy i wytępienia Słowian. 80 mln ludzi w tym 8 mln
To Niemcy III Rzesza napadły na Polskę, to komandorowie bronili Polski a Niemcy hitlerowskie, elita polityczna, wojskowa, armia, naród realizowali plan podboju Europy i wytępienia Słowian. 80 mln ludzi w tym 8 mln członków NSDAP. Formacje SA, SS, Wehrmaht, Kriegsmarine. Luftwaffe, itd. Dla nich ojczyzna to było Deutschland uber alles. Dla komandorów i żołnierzy niezłomnych ojczyzna to była obrona tozsamosci, niepodległosćci.
2017-12-16 18:35
Jesteś trolem.
2017-12-15 09:48
Czyli jednak "Żołnierze Wyklęci" nie zachowali się jak trzeba, bo walczyli z władzą?
Pokrętna logika.
2017-12-15 10:13
Oni i emigracja tak, przy całym współczuciu do losu ofiar rzekomego spisku komandorów.
2017-12-16 18:36
Idź stąd trolu.
2017-12-15 07:19
Oficerowie często skuszeni obietnicami władz komunistycznych wracali. Myśleli, że tu będzie normalna Polska a oni będą mogli wykonywać swoje obowiązki w normalnych warunkach. Niestety stalinowcy nie byli słowni i
Oficerowie często skuszeni obietnicami władz komunistycznych wracali. Myśleli, że tu będzie normalna Polska a oni będą mogli wykonywać swoje obowiązki w normalnych warunkach. Niestety stalinowcy nie byli słowni i kłamliwie niszczyli kwiat polskiej Marynarki i Wojska Polskiego. Mordowali ludzi, którzy w obronie naszej Ojczyzny walczyli z hitlerowskim najeźdźcą.
2017-12-15 08:47
jakoś Anders czy Maczek tak nie myśleli...
2017-12-15 13:21
czy byli szczęśliwi, jak im podziękowano oraz lotnikom wiadomo "...możecie teraz wracać do swojej Polski.. " to cytat z pamiętnika jednego z lotników. Nie dość że zachód sprzedał nas 2 razy to jeszcze Ci którzy walczyli
czy byli szczęśliwi, jak im podziękowano oraz lotnikom wiadomo "...możecie teraz wracać do swojej Polski.. " to cytat z pamiętnika jednego z lotników. Nie dość że zachód sprzedał nas 2 razy to jeszcze Ci którzy walczyli o Polskę z Niemcaminie są wykluczani z historii bo przyszli ze wschodu... Tak dla przypomnienia pierwszym czołgiem, który wjechał do Gdańska był Sherman z gwiazdą rosyjska na wieżyczce, wtedy wszyscy byli dobrzy, syf zrobił się po 1946 roku PS. Nie bronię zdrajców z UB,SB i PZPR ich należy rozliczyć mimo, że są tacy co byli prezydentem lub premierami...
2017-12-15 08:09
takiego debila jak Ty. Może wieli służyć w wojskach społeczności międzygwiezdnej..
2017-12-15 08:50
Bo byli żołnierzami. Znali się na tym najlepiej.
2017-12-15 09:47
Gdyby ich komuniści nie zamordowali, dzisiaj IPN usuwałby ich nazwiska z przestrzeni publicznej.
2017-12-15 11:57
Bardzo trafna uwaga, a gdyby dożyli, to by zostali pozbawieni emerytur.
2017-12-16 13:05
2017-12-15 09:49
A w jakim mieli służyć? Zastanów się zanim zaczniesz klikać. Używanie mózgu nie boli.
2017-12-15 10:17
jakoś Jan Zumbach czy Rafał Gan-Ganowicz wiedzieli gdzie przysłużyć się Polsce...
2017-12-16 17:35
Najemnik robiący interesy z wywiadem PRL Jak żył tak zmarł
2017-12-15 12:23
PRL powstało w 1952 roku. Kiedy mój ojciec wraz ze swoimi kolegami wrócili z oflagu, wrócili do Rzeczpospolitej Polskiej o którą walczyli w 39 roku. Obiecywano im wolne wybory gwarantowane międzynarodowymi umowami.
PRL powstało w 1952 roku. Kiedy mój ojciec wraz ze swoimi kolegami wrócili z oflagu, wrócili do Rzeczpospolitej Polskiej o którą walczyli w 39 roku. Obiecywano im wolne wybory gwarantowane międzynarodowymi umowami. Chcieli robić to co potrafili najlepiej czyli służyć Polsce na morzu. Mój ojciec , kawaler Virtuti Militari za 39 rok, prywatnie przyjaciel komandora Przybyszewskiego, służył w sztabie MW, a także był dowódcą flotylli trałowców, które rozminowywały nasze wybrzeże. Później doszli do władzy komuniści osadzeni u nas przez Stalina i zaczęło się piekło dla tych, którzy walczyli o wolną Polskę.
2017-12-15 13:13
Dziś, siedząc za klawiaturą bardzo łatwo jest oceniać...
2017-12-15 15:59
Ciepły kominek, filiżanka aromatycznej kawki i dalejże sądzić i rozstrzygać o prawości bądź jej braku.
2017-12-18 01:05
Przypomniał mi się komentarz: łatwo jest rozprawiać o komunizmie siedząc w paryskiej kafejce popijając espresso. Co prawda nie pasuje do artykułu, ale taki sam sens.
2017-12-15 13:31
bo nie było piSSowskiego
2017-12-15 15:01
i całą prawda
2017-12-16 00:21
...komuna by im nie odpuściła.
2017-12-16 18:33
22 lipca 1952 Sejm uchwalił formalnie Konstytucję Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej (konstytucję lipcową). Zmieniono nazwę państwa na Polska Rzeczpospolita Ludowa.
Nie służyli w PRL.
2017-12-18 01:07
De iure nie,de facto tak.
2017-12-15 07:03
Ludzie, którzy walczyli o Polskę, byli patriotami, po wojnie przez "Polskę" zostali osądzeni i zamordowani. Mimo, że urodziłem się w 89 roku, to mnie szlag trafia jak ktoś z uśmiechem i tęsknotą wspomina PRL...
A to dziadostwo, które zmieniło barwy powinno się pogonić w cholerę
2017-12-15 07:17
2017-12-15 07:58
oni tworzyli Ludowe Wojsko Polskie.
Ot taki paradoks
2017-12-15 08:27
Tak, szczególnie "tworzyli te wojsko" w latach 1950 - 1952, kiedy byli torturowani w katowniach Informacji Wojskowej. Zanim coś się napisze, warto niekiedy pomyśleć.
2017-12-15 09:22
Jak "Rój" był w lesie, gdzie byli oni?
2017-12-15 17:06
2017-12-15 17:28
już śmierdzisz choć jeszcze żyjesz. Pewnie dostałeś w d... za szpiclowanie do sovietów.
2017-12-16 02:47
A co do smrodu, to jedzie od ciebie od roku niezmienianymi onucami. Naucz się, tu płynie Wisła, nie Wołga i imponderabilia zmienia się częściej.
2017-12-15 12:10
ale w czasie gdy byli zamknięci i jak mówisz torturowani / ach ta gra na emocjach/ to także i wówczas byli częścią Ludowego Wojska Polskiego.
2017-12-15 20:40
Wróć do szkoły i naucz się podstawowych faktów i dat z historii własnego kraju.
2017-12-15 08:03
bo Polska niepodległość po 39 została zabrana...
Magdalenka tego też nie zmieniła...
2017-12-15 10:19
Dzieciaku. Jak urodziłeś się w 89 r. To siedź cicho, bo nic nie wiesz i nic nie rozumiesz z tamtych czasów.
2017-12-15 11:19
Bardzo dobrze zrozumiał sytuację
Jeśli ktoś dobrze wspomina PRL, to chyba był złodziejem z PZPR, albo źle nazywa to, do czego tęskni. Młodość można wspominać, jako coś dobrego, ale nie system, który marnował ludzi.
2017-12-15 14:11
Znakomita refleksja pan Kaczynski wraz ze swoja prokuratorska familia powinien miec problemy , no i oczywiscie trzeba byloby caly ten PiS przewietrzyc bo z tamtad zajezdza PRL-em .
2017-12-15 11:35
Nie będziesz mnie staruchu pouczał...
2017-12-15 12:17
ale ty moich możesz nie dożyc z takim głupim ryjem..
2017-12-15 15:44
Matko i Córko, mistrzu riposty...
Ja rozumiem, że w ZOMO było fajnie i przytulnie ale te czasy już minęły i mi przykro, że nie potrafisz się odnaleźć w tym świecie.
2017-12-15 16:56
Wielu w ZOMO miało dobrze a w KODzie jako zasłużeni dla komuny mają bardzo dobrze. Będą bronić komuny aż do śmierci.
2017-12-15 22:56
2017-12-15 15:03
Nic dodać nic ująć... Tylko jak tu ich pogonić, skoro komunistyczny prokurator nam teraz prawo tworzy... :(
2017-12-15 17:54
żeby to zrozumieć.... Komunistyczny prokurator śmieje się bezczelnie i robi karierę w sejmie. To możliwe tylko w Polsce. Głupi Polacy później sie dziwią, że jesteśmy ogonem Europy i nikt nas nie szanuje. Zgroza.
2017-12-15 07:21
a nie kolesie którzy po 45r. rabowali banki, poczty i sklepy GS. O mordercach kobiet i dzieci nawet nie wspominam
2017-12-15 13:59
Zwłaszcza Ci, których obudził hałas strajkujących za oknem..
2017-12-15 17:08
co w "togach" siedzieli i wydawali "wyroki" ochoczo współpracując z nowym okupantem !
2017-12-15 17:14
Do szkoły
2017-12-15 07:22
Idol zakodowanych?
2017-12-15 07:36
2017-12-15 12:22
2017-12-16 00:03
Czy z lesiakiem do spóły?
2017-12-15 17:56
I jak w tym kraju ma być lepiej skoro takie "zera" się wypowiadają.
2017-12-16 11:30
michnik to ty?
2017-12-16 23:05
2017-12-15 07:34
J.w
2017-12-15 07:42
2017-12-15 07:43
tez byś dożył tak jak on. takie były czasy. Miej pretensje do zachodu że mieli na nas wyje...ne
2017-12-16 00:04
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.