2021-11-23 09:29
Opinia wyróżniona
Serdecznie współczuję wszystkim kierowcom autobusów i jednocześnie podziwiam że im się chce szarpać z tym wszystkim, wstawać o nieludzkich godzinach i wiele można tu napisać i to wszystko za takie słabe pieniądze.
Serdecznie współczuję wszystkim kierowcom autobusów i jednocześnie podziwiam że im się chce szarpać z tym wszystkim, wstawać o nieludzkich godzinach i wiele można tu napisać i to wszystko za takie słabe pieniądze.
i tak to prawda, że inni zarabiają gorzej, ale nie każdego kwalifikacje tyle kosztują, nie każdy pracuje w takich ciężkich warunkach, że nawet z toalety nie można skorzystać gdy potrzeba tylko gdy rozkład na to pozwala, nie każdy musi być cały czas czujny i odpowiedzialny, bo ryzykuje życiem innych. Więc przestańcie ludzie krytykować i zacznijcie doceniać, że są jeszcze tacy którzy chcą was wozić , bo jak tak będzie dalej to może ich zabraknąć.
2021-11-24 11:22
Ryzykują życiem innych bo większość z nich chciała zostać kierowcami rajdowymi ale coś nie pykło i śmigają autobusem. Jeżdżą na czerwonym i to bez przerwy widzę takie przypadki, za*********ą jak by w Biedronce masło było
Ryzykują życiem innych bo większość z nich chciała zostać kierowcami rajdowymi ale coś nie pykło i śmigają autobusem. Jeżdżą na czerwonym i to bez przerwy widzę takie przypadki, za*********ą jak by w Biedronce masło było po 1.99 zł. Nie raz też widziałem jak kierował z telefonem w ręku lub palił papierosy jadąc pustym autobusem np jadąc z zajezdni. Nie wspomnę już o tym że sporo z nich to rasowe gbury którym chyba żona nie daje bo wyżywają się na ludziach chcących kupić bilet. Pozdrawiam
2021-11-23 12:55
2021-11-23 12:31
To prawda.
Kierowcy nie mogą pracować zdalnie jak w innych zawodach.
Jest to praca odpowiedzialna.
Zaczyna skoro świt np.3:10 wyjazd i kończy po północy .
Piątek ,świątek i niedzielę.
Nawet nocne kursy.
2021-11-23 18:44
2021-11-24 08:50
wśród kierowców jest wiele osób z wyższym wykształceniem, więc akurat ten argument jest tu kompletnie nie na miejscu.
2021-11-23 11:27
powinni zrozumieć, że nowyład zabierze samorządom jeszcze więcej pieniędzy (firmy z jdg na ryczał poprzechodzą i VAT nie pójdzie przez miasto : ( )
więc może strajk ale w warszawie? byłoby też to lepsze w imieniu znacznej części społeczności
2021-11-23 14:37
Do tej nory budżety samorządów rosły każdego roku no ale wiadome pieniędzy nie ma i nie będzie gdyż nowy wał od stycznia wchodzi xD
2021-11-23 16:27
Oni to tylko pasmo niekończących się sukcesów, widziałem w telewizorze więc to musi być prawda.
2021-11-23 10:04
serdecznie należy współczuć wszystkim Polakom, że są niedoinwestowani, przez doprowadzenie kraju do ruiny przez targowicę
2021-11-23 09:53
strajki, strajki, jak mnie się w pracy nie układało, to poszedłem gdzie indziej i jest lepiej
2021-11-23 09:48
Lepiej dać podwyżkę kierowcom niż płacić gwiazdeczkom z arki!
2021-11-23 07:43
Opinia wyróżniona
Żądania płacowe zaczną się po nowym roku jak realnie zobaczymy ile wszystko podrożało . Na razie drożyzna w sklepach i usługach zobaczymy jak dostaniemy rachunki domowe i jak zobaczymy nowe raty kredytów .
2021-11-24 00:10
Którzy brali wysokie kredyty na zmienne oprocentowanie przy niskiej stopie referencyjnej. Trzymajcie sie! Tych, którzy te kredyty im wciskali nie pozdrawiam. Jeśli RPP chce realnie walczyć z inflacją stopy muszą pójść w
Którzy brali wysokie kredyty na zmienne oprocentowanie przy niskiej stopie referencyjnej. Trzymajcie sie! Tych, którzy te kredyty im wciskali nie pozdrawiam. Jeśli RPP chce realnie walczyć z inflacją stopy muszą pójść w kierunku 7%. Ciekawe ilu kredytobiorców z zadłużeniem powyżej 500tys to wytrzyma. Będzie nowa fala nie frankowiczów, a stopowiczów.
2021-11-23 08:31
2021-11-23 08:52
2021-11-23 09:01
2021-11-23 15:04
2015r. - Wystarczy nie kraść
2017r. - Oni kradli więcej
2019r. - Oni też kradli
2021r. - 433 miliardów długu+ i 100% większe pensje dla rządowych nierobów
... gdy inflacja pogalopowała...
2021-11-23 09:09
Nasz wielki wódz Kaczor Wielki I nas wykarmi I obroni. Pomogą mu jego wierne sługi, suski, sasiny I inni komunistyczni towarzysze. Niech żyje polsza znaczy IV RP
2021-11-23 02:12
Opinia wyróżniona
Wpuścić go do spółki. Niezależny menadżer odpowiedzialny za wypracowanie porozumienia i znalezienia środków. To znaczy:
Ucięcie nadprogramowych kosztów tam gdzie są i byłaby kasa na podwyżki dla kierowców. Bo
Wpuścić go do spółki. Niezależny menadżer odpowiedzialny za wypracowanie porozumienia i znalezienia środków. To znaczy:
Ucięcie nadprogramowych kosztów tam gdzie są i byłaby kasa na podwyżki dla kierowców. Bo pieniądze zawsze się znajdą tylko najczęściej są źle zagospodarowywane. Niestety, ale nie potrafimy nimi rozporządzać. Przykładem mogą być nasze rodzime gospodarstwa. (Proszę nie unosić się honorem, tylko faktycznie zastanowić się czy zawsze kupujemy rzeczy wyłącznie niezbędne czy co chwila orientujemy się że marnujemy kasę a moglibyśmy sobie ją na coś odłożyć)
2021-11-24 03:42
Dobry Menadżer do U. M. To znajdzie niepotrzebnych kolesi oraz rodzinne powiązania
2021-11-23 13:09
Proszę tylko nie to ja ma właśnie takich pajaców pseudo fachowców w pracy z Warszawy - na niczym się nie znają a kasę kroją że hoho a oszczędności jak nie ma tak nie ma a śmiem napisać że nawet strata.
2021-11-23 09:29
Menedżer, a nie "menadżer".
2021-11-23 15:10
2021-11-23 10:48
2021-11-23 06:49
Pierwsza sprawa zmiana umów.Co roku podwyżka denominowana o inflację plus 10%.Obniżka pensji prezesów i dyrektorów.A tłumaczenie że miasto nie ma pieniędzy..po to chyba ktoś tam rządzi żeby główkował aby pieniądze na takie rzeczy były...
2021-11-23 06:59
Kasjerka w biedrze, pielęgniarka, strażak ... A nie, sorry.. takie rzeczy tylko na Wiejskiej, w SSP i policji..
2021-11-23 07:08
2021-11-23 07:15
2021-11-23 04:58
Zwolnić dziesiątki prezesow
2021-11-23 10:54
Jaki ma zakres obowiązków prezes i jak je faktycznie realizuje? Stąd też różnice w zarobkowaniu. Proszę tak nie patrzeć, że prezes powinien zarabiać tyle, co kierowca.
Rozumiem, wszyscy chcielibyśmy sprawiedliwości
Jaki ma zakres obowiązków prezes i jak je faktycznie realizuje? Stąd też różnice w zarobkowaniu. Proszę tak nie patrzeć, że prezes powinien zarabiać tyle, co kierowca.
Rozumiem, wszyscy chcielibyśmy sprawiedliwości i równości ale to tak nie działa. Jedni są na szczeblu A, inni na szczeblu B lub C.
Porównajmy sobie działania różnych prezydentów, np. Pana Marka Materka ze Starachowic i dowolnie wybranego innego prezydenta z innego miasta z Polski, powodzenia :)
2021-11-23 06:57
Zwłaszcza w Spółkach typu CPK w szczerym polu, gdzie nic się nie dzieje a Zarząd kosztuje setki milionów rocznie.
2021-11-23 14:43
Chociaż jest miejsce wybrane gdzie ma być cpk nie to co prezes od elektrowni "kiedyś powstanie" atomowej gdzie nawet lokalizacji od 2010 nie wybrano xD
2021-11-23 15:06
któremu jeszcze zdrowe jak koń klacze padły już po pierwszych miesiącach zarządzania?
czekam na przykłady!
2021-11-22 20:34
I słusznie,wszystko przecież drożeje.A propozycji miasta podwyżki...o złotówkę nawet nie skomentuję.To już nawet ręce nie opadają.
2021-11-22 20:51
wystarczy mniej wydawać na remonty dróg i pieniądze się znajdą
2021-11-22 20:54
Sęk w tym ze trójmiejskie drogi dziurawe jak ementaler....
2021-11-22 23:10
2021-11-22 23:09
Zabierają pieniądze Samorządom, ale sobie potrafili dać podwyżki rzędu 60-120% i nawet się znalazła pensja dla niemowy w wysokości 16tys zł miesięcznie za noszenie obrączki.
2021-11-23 09:08
Z pretensjami do tych co pieniędzmi podatnika kupują sobie głosy wyborcze niepracującej patologii i drukują pustą gotówkę rozpędzając inflację. Może do nich niech się kierowcy zgłoszą po podwyżkę i nie tylko kierowcy.
Z pretensjami do tych co pieniędzmi podatnika kupują sobie głosy wyborcze niepracującej patologii i drukują pustą gotówkę rozpędzając inflację. Może do nich niech się kierowcy zgłoszą po podwyżkę i nie tylko kierowcy. Całe szczęście od stycznia kolejne podwyżki i może dzięki temu ludzie przestaną oglądać lecącą 24/7 propagandę w TVP dezInfo, mając do wyboru albo zapłacić za prąd, albo zjeść.
2021-11-24 00:13
2021-11-23 09:19
....przecież są wizytówką firmy w której pracują ....nikt nie wymaga od nich wyglądu ?
2021-11-23 09:27
Bezpiecznie przede wszystkim. Czego oczekujesz od kierowcy? Zeby wyglądał jak Ty byś chciał? Człowieku, to nie pokaz mody. A tą swoją gadkę korporacyjna zostaw dla naiwnych. Nie szata zdobi człowieka. Narcyza tak!!!
2021-11-24 00:12
I każdemu w kieszeni zostanie więcej pieniędzy.
2021-11-22 20:36
Serio kierowcy tak słabo zarabiają? Aż dziwne.
2021-11-22 20:52
W Norway i DE mają prawie 5 razy tyle...ja się dziwię że nie wyjeżdżają.Przecież to nawet na opłaty i jedzenie brakuje pewnie.
2021-11-22 23:11
2021-11-23 03:49
2021-11-23 07:01
2021-11-23 09:32
Lekarze ? W gabinetach prywatnych nadrabiają z nawiązką . Tylko tam chyba na składkę emerytalną nie idzie.
2021-11-23 12:58
2021-11-24 07:28
2021-11-23 14:44
Bo nie znają języka dlatego nie wyjechali. Ci, którzy coś dukali już dawno w pl nie pracują
2021-11-22 21:59
3200 w zeszłym, 3400 w tym miesiącu na konto dostałem. Podstawa jest marna, do tego premia uznaniowa, którą mogą uznać lub nie, zależy od kaprysu kierownika. Praca w stresie, ruchu drogowym, z ludźmi, pod presją czasu,
3200 w zeszłym, 3400 w tym miesiącu na konto dostałem. Podstawa jest marna, do tego premia uznaniowa, którą mogą uznać lub nie, zależy od kaprysu kierownika. Praca w stresie, ruchu drogowym, z ludźmi, pod presją czasu, bez ubezpieczenia - każda mała kolizja, dostajesz fakturę na kilka tys zł, bo w nowych Mercedesach każda pierdoła kosztuje krocie. Plusy takie, że wypłata na czas, praca w cieple, na siedząco, bez brudzenia rąk jak np. na ciężarówce.
2021-11-22 22:13
umów o pracę? Wtedy odpowiadacie do 3 krotnosci pensji.
2021-11-22 22:31
Masz rację - 9/10 tysięcy to taki drobiazg
2021-11-22 23:12
Już po tym tekście widać że trolujesz.
2021-11-23 04:17
No nie ma
2021-11-23 05:32
Papiesz to jest kawał chłela
2021-11-23 09:20
Jak sobie zapłacisz ubezpieczenie to masz, a jak nie to nie masz. to chyba logiczne. i to jest sprawa indywidualna czy ktoś się zdecyduje czy nie
2021-11-23 07:05
Taka rada dla ludzi, którzy myślą o komunikacji miejskiej. Szukajcie pracy w innej branży. To jest naprawdę ciężka praca, za marne pieniądze. A praca siedząca kolego to minus, nie plus. W komunikacji jesteś pod presja czasu, którego wiecznie brakuje. Kiedy rozprostować kości?
2021-11-23 09:28
i jeszcze użeranie się z ludźmi.
2021-11-23 07:37
słabo nie słabo wszystko drożeje to chcą więcej , ty nie chcesz więcej zarabiać ?
2021-11-22 20:36
2021-11-22 20:38
2021-11-22 20:45
Przecież to ledwo na opłaty i jedzenie.Dramat.
2021-11-23 08:19
Rozdawnictwo cudzych pieniędzy i dodruk pustej gotówki zawsze kończy się tak samo.
2021-11-22 20:56
Ja po 11 latach pracy mialem zarobione w2020 roku 56.000 brutto
2021-11-22 21:33
Miałem 75 tyś NETTO (na rękę)
Stary płaci nowemu kierowcy, ze świeżym prawkiem (tylko kat C) 5.500 na rękę miesięcznie i brakuje kierowców.
2021-11-22 22:25
2021-11-22 22:37
Na miejscu, codziennie w domu
2021-11-23 00:31
i się przesiadam z autobusu na ciężarówkę.
2021-11-23 15:35
70 000/12= 5833 miesięcznie, przy przepracowaniu 304 godzin miesięcznie. czyli 2 etaty.
2021-11-23 18:45
150- 185 godzin. Taki jest rozstrzał miesięczny.
2021-11-22 20:41
Minimalną krajową?
2021-11-22 21:01
2021-11-22 20:38
Podwyżka o złotówkę...ależ Ci włodarze mają gest!Nie wiem w jakim świecie żyją ale inflacja prawie 8% a od nowego roku podwyżki wszystkiego,łącznie z czynszami,prądem śmieciami.Powinni dać tym kierowcom 10zł i się cieszyć że wogóle jeszcze chcą jeździć za te grosze.Kierowca w Niemczech ma 3200E/mies.....Serdeczności!)
2021-11-22 23:14
2021-11-23 03:51
Nikt nie zabrania zmiany pracy jak słabo zarabiają. Kierowcow brakuje w Polsce
2021-11-22 20:38
2670
2021-11-22 21:14
W BP Tourze może sprzedawać. W Gait nie.
2021-11-22 23:16
A masz rację rzadko kiedy korzystam z komunikacji, ale jadnak musiałem i nie świadomy tego że od czasu pandemi kierowcy nie sprzedają biletów podszedłem do kierowcy kupić i mi sprzedał, idąc do kasownika dojrzałem
A masz rację rzadko kiedy korzystam z komunikacji, ale jadnak musiałem i nie świadomy tego że od czasu pandemi kierowcy nie sprzedają biletów podszedłem do kierowcy kupić i mi sprzedał, idąc do kasownika dojrzałem informacje że kierowca nie sprzedaje biletów możliwość kupna przez aplikację . Może kierowcy mają jakiś wybór czy chcą lub nie sprzedawać kupiłem na linii 127 i faktycznie znalazłem bilet w portfelu i jest bodajże na nim numer inwentarzowy 2670
2021-11-22 20:41
Na ten temat w ostatnim czasie,a pieniędzy jak nie było tak nie ma,w styczniu minimalna krajowa nam stuknie,miasto oczywiscie spłukane a kiedy było inaczej?daliby choć jakieś dodatki srowidowe ale nie,niech sprzedadzą skwer kościuszki to kasa bedzie
2021-11-22 23:16
Więc mam dobrą radę, niech władza centralna jeszcze więcej pieniędzy zabiera samorządom, wtedy napewno się polepszy.
2021-11-23 07:09
2021-11-23 08:16
2021-11-23 09:22
Zwolnijcie się wszyscy. Serio. Skończmy z dodawaniem jakiś dziwnych ideologii to takich sytuacji. Jeśli nie jesteście zadowoleni z pracodwacy to wyjście z tego jest wbrew pozorom bardzo proste. A jak ludzie nie będą
Zwolnijcie się wszyscy. Serio. Skończmy z dodawaniem jakiś dziwnych ideologii to takich sytuacji. Jeśli nie jesteście zadowoleni z pracodwacy to wyjście z tego jest wbrew pozorom bardzo proste. A jak ludzie nie będą mieli czym jeździć to może pójdą po rozum do głowy i wybiorą władzę, która będzie umiała lepiej zarządzać powierzonym budżetem.
Trzymam kciuki.
2021-11-22 20:42
Kraj mlekiem i miodem płynący, a chleb po 12zł
2021-11-23 12:41
2021-11-22 20:46
Jeździcie z ludźmi jest to odpowiedzialność i kasa się należy
2021-11-22 23:17
2021-11-22 20:46
A człowiek z Gdyni na Chwaszyno potrzebuje półtora godziny na przejazd to ile to powinno kosztować w takich warunkach.
2021-11-22 21:24
i ogień zamiast stać w korkach
2021-11-22 20:46
1 zł Brutto - to jest prz nominale godzin około 160 zł Brutto - to jest kpina skąd pani G S wzięła te stawkę ?
1 zł = 1 miska ryżu?
2021-11-24 15:01
Dali się wyrolować ,miało być referendum na temat strajku a związki podpisały lekką ręką tzw umowę to poprosyu wstyd tak pottaktować pracowników
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.