Dodaj opinię

Opinie (194) 7 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Doskonała ustawa ale... (1)
    Co z odzieżowy outletem na Kościuszki i koszmarnymi czerwonymi reklamami w oknach??
    Kolega prezydentów i radnych prowadzi sklep to uchwała już nie dotyczy??
    Mieszkaniec
    3 miesiące
    • W Gdańsku okres dostosowawczy dla wszystkich rodzajów nośników reklamowych mija 2 kwietnia 2020 r, tylko reklamy ustawione wbrew przpisom już po wejściu ich w życie mogą być ścigane. Na resztę niestety jeszcze musimy kilka miesięcy poczekać. :(
      :)
      3 miesiące
  • super :)
    3 miesiące
  • Wreszcie zrobione coś z głową! (5)
    I kary wysokie, a nie 500zł i kontrola zapowiedziana miesiąc wcześniej.
    3 miesiące
    • Jestem jak najbardziej 'za' odśmieceniem miast... ale... (4)
      Z czystej ciekawości, a co z "prawo nie działa wstecz"?

      A co w przypadku, jeśli ktoś miał wykupioną powierzchnię reklamową na np. 10 lat w przód?

      powtórzę, dla analfabetów: jestem za usunięciem tych plakatów, jednak oni też mają jakieś prawa ;) czy dostaną odszkodowania za to?
      3 miesiące
      • Widać (1)
        że nie masz pojęcia co oznacza zasada "prawo nie działa wstecz". Przecież nikt nie każe cofać się w czasie i ściągać reklam w przeszłości. Po upływie okresu przejściowego właściciel, który zarządza powierzchnią reklamową zwraca ci proporcjonalnie kwotę odpowiednią do okresu czasu jaki pozostał do końca umowy. Jeśli nie zrobi tego dobrowolnie to sąd mu pomoże.
        Marek
        3 miesiące
        • Przecież sam napisałem, że pytam bo nie mam pojęcia :D
          Po co te złośliwości, lewą nogą wstałeś?

          Dzięki za odpowiedź. Tak też podejrzewałem.
          3 miesiące
      • tak jak ze wszystkim, co kiedyś można było, a potem prawo zakazało (1)
        gdyby kazano płacić jakieś kary za okres sprzed obowiązywania zakazu, to by było działanie prawa wstecz. Idąc Twoim tokiem myślenia, to nie można by wprowadzać nowych lub modyfikować żadnych przepisów.
        3 miesiące
  • Wstyd . Tyle lat (1)
    Śmietnik na ulicy.
    W końcu coś ruszyło....
    A reszta miast?
    3 miesiące
    • Brawo Sopot! Precz z nielegalną reklamą na Zieleniaku!! Ile można udawać, że się nie widzi? To nie jest ta sama reklama, wymieniają te szmaty co kilka tygodni, więc podlega pod ustawę.
      3 miesiące
  • Reklamodawcy! (9)
    Wbijcie sobie do łbów, że reklamy większość społeczeństwa odpychają a nie przyciągają. Zwłaszcza takie natarczywe oraz te na wybory!!!
    3 miesiące
    • myślisz zatem, że większość reklamodawców, to d**ile? (1)
      Dają reklamę i widzą, że im sprzedaż spada, nie ma odzewu i mimo wszystko dają dalej płacą i tracą? Ja niestety mogę z pewnością powiedzieć, że reklama w internecie jak najbardziej działa, Bez reklam fb i googla nie ma sprzedaży. A te reklamy przypominają 1:1 właśnie te szmatławe banery z ulicy.
      3 miesiące
    • Dziesiątki lat badań i statystyki pokazują, że reklama działa i podnosi sprzedaż w stopniu wystarczającym aby za nią płacić. Co ciekawe reklama działa głównie na podświadomość. Patrzysz z obrzydzenie jak mówisz ale jednak podejmujesz takie, a nie inne decyzje przy zakupie. Jak nie dziś to za rok.
      3 miesiące
    • wbij sobie do głowy, że znikąd się to nie wzięło (2)
      Gdyby skuteczność reklamy prezentowała się tak jak piszesz, to nie byłoby na nią klientów. Reklama działa - czy Ci się to podoba czy nie. Przynosi wymierne efekty dla podmiotów z niej korzystających. Może Tobie się nie podoba, ale nawet Tobie zapada w pamięć.
      Makary Tacka
      3 miesiące
      • Dokładnie, jak z lewoskrętną witaminą C, prawda?
        Przecież jakby nie działała, nie było by na nią klientów :D
        3 miesiące
      • Ale nie tylko. Reklama to też forma wyprowadzania pieniędzy. Albo fraud albo po prostu ucieczka z opodatkowaniem.
        3 miesiące
    • Bzdury! Mnie interesują.
      Firma prywatna
      3 miesiące
  • Tylko prezydent Gdyni taki zapracowany, że nie ma czasu przyjąć uchwałę (7)
    3 miesiące
  • Jak ktoś chce znaleźć to znajdzie
    J.A.
    3 miesiące
  • Precz z reklamami! (4)
    I krzykliwymi szyldami. I tak nikt ich nie czyta.
    3 miesiące

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii