Opinie (220) ponad 20 zablokowanych

  • (7)

    A myślałem że takie rzeczy tylko w GTA...

    • 154 6

    • Zly kod.

      • 10 1

    • (1)

      W GTA to on by przeleciał ta ciężarowka,wsiadł by do auta Franklina okradli jakiś pieszych i i odjechali

      • 2 0

      • od drugiego końca tej estakady kierowca TiRa zrobił KLoSSA

        odtworzył scenkę z filmu wylatując całą ciężarówka z naczepą tuż przed zjezdem przez barierki - pionowo w dół

        • 0 0

    • To kontener na gryzonia

      • 1 1

    • (2)

      Wielkie halo, a co ktoś naprawę myślał że do góry poleci???

      • 0 0

      • Jakbyś jechał za nim, to byś musiał spodnie zmienić

        • 0 1

      • ja byłem pewien że poleci

        tylko, że szybkość TiRa była ciut ciut za mała...

        • 0 0

  • (15)

    Zmęczony kierowca....ojoj...ciężka to praca,strasznie monotonna,do tego prawie cały czas w trasie,prysznic w zajazdach,co z tego że parę groszy więcej jak nie ma czasu aby to wydać,zdjęcie rodziny w szoferce zmieniane co rok...do tego wszędzie na czas jakby od tego zależały losy świata.Praca siedząca,dużo zawałów i wylewów po 50 tce.Oczywiście nikt tam na siłę nie pcha ale sam bym nie chciał być takim drajwerem.Mimo wszystko wpółczuję wypadku i dobrze że nikt nie ucierpiał.Ave!

    • 267 54

    • Żaden zmęczony (1)

      Za zmęczenie prawa jazdy mu nie zabiera, za niezapiecie blokad na naczepie może stracić prawko plus żaden ubezpieczyciel nie zapłaci za uszkodzenie ładunku.

      • 49 0

      • dokładnie - nie zamknął blokad - bo pewnie wiózł tylko kontener z hutniczej do portu

        i mu się nie chciało

        • 4 0

    • jak nie ma czasu wydać? Przekaż kasę żonie i ona na pewno znajdzie czas

      • 36 2

    • w taka pogode najgorzej (3)

      slonce nurzy nie czujesz jak oko na pare sekund odjedzie

      • 21 4

      • Szczególnie po 16 godzinach za kółkiem. (2)

        • 14 1

        • (1)

          Legalnie 16h za kółkiem nie posiedzi

          • 8 0

          • Dlatego kombinują ile wlezie

            • 2 1

    • Odezwał się człowiek żyjący z pasją. (4)

      Łowca adrenaliny w oczekiwaniu na newsa...

      • 31 4

      • To jego praca (3)

        • 15 2

        • Też tak myślałem... (2)

          ...dopóki nie zauważyłem, że jego komentarze też są czasem kasowane.
          Własnego bota by nie filtrowali raczej.

          • 9 1

          • (1)

            Chyba, żeby go uwiarygodnić. Taki Hans Kloss.

            • 8 1

            • Raczej Adolf

              • 1 1

    • Błutel odetchnij

      • 0 0

    • Pełny 24000 kg cukier luz

      • 1 0

    • Sven, ty naprawdę jesteś malkontent z krzywym nosem! Na dokładkę znasz się na wszystkim - i to jak!

      • 2 0

  • (5)

    Kolejny super kierowca zawodowy. Po co zapinac kontener? Stracilby tylko czas

    • 236 48

    • (3)

      A jak się zapina kontener??

      • 5 23

      • Cóż za zgodność propozycji!

        • 11 0

      • Przekręcając "wajchę" w twist-locku.

        • 23 0

      • na każdym rogu kontenera masz dziurę na 3strony świata

        tam wsuwasz blokadę która jest na stale zainstalowana np. w naczepie TiRa ... i przekręcasz...

        • 5 0

    • Proste

      W gniazda kontenerowe wchodzą specjalne blokady, które trzeba obrócić ręcznie.

      • 27 0

  • (10)

    Zsunął się? Przecież kontener jest mocowany do naczepy za pomocą twistlocka.

    • 331 3

    • Dopiero teraz mi to mówisz ???

      Kierowca TIR-a

      • 126 0

    • ale nie wszyscy o tym wiedzą

      • 47 0

    • (2)

      Gwoli ścisłości, nieprawda ;) Twistlocki stosowane są na statku, do mocowania ze sobą spiętrzonych kontenerów. Na naczepie są zwyczajne rygle/zamki ;)

      • 54 3

      • twistlock to formalnie nazwa każdego rygla obrotowego (1)

        nie tylko tych, które są między pudełkami na statku - także rygle obrotowe w naczepie są tak nazywane. Oczywiście, naczepa może mieć nawet same tylko sworznie czy nawet zaczepu do łańcuchów.

        • 16 0

        • aha

          • 5 0

    • widocznie twist się unlocked (1)

      • 63 0

      • wszystkie cztery na raz?

        to tak samo prawdopodobne jak udane lądowanie tupolewem we mgle

        • 2 1

    • Za pomocą czego?

      • 5 3

    • Opatrzność

      Dlatego żyje...

      • 5 1

    • No i co aferę kręcita, tam za płotem tych kontenerów jest ze pierdyliard a tu bedą lamenty odprawiać nad jedną sztuką

      • 2 2

  • Na tej łącznicy obowiązuje ograniczenie do 30 km/h (8)

    Pewnie jechał szybko ale bezpiecznie

    • 190 15

    • (1)

      Mógł jechać 5 na godzinę, niezablokowany kontener i tak bt wie zaunął

      • 13 4

      • na zakręcie musiał mocno cisnąć ... by kontener się wychylił - to co najmniej 40km/h jak nie węcej

        • 0 0

    • to warunki nie dostosowały się do jego prędkości (1)

      • 28 1

      • wina Grawitacji

        kosztami obciążyć niejakiego Newtona - on to kuźwa z nudów wymyślił...

        • 1 0

    • (1)

      Nie interesuj sie bo kociej mordy dostaniesz. My tu jestesmy od ustalania przyczyn.

      • 3 9

      • Lepsza kocia morda niż d.pa zamiast twarzy.

        Wydalająca takie fekalia jak tekst o kociej mordzie.

        • 10 2

    • (1)

      To nie zależało akurat od prędkości, tylko siły, która oddziaływała na kontener, w momencie uderzenia o barierki.

      • 3 0

      • A sila zalezy od masy i przyspieszenia, ktore to juz z predkoscia ma bardzo wiele wspolnego, Macku.

        • 0 0

  • Wiemy Malina nam gadał (2)

    Co tak późno

    • 23 0

    • Skate Park (1)

      Czy to tam jest Skate Park ?

      • 1 1

      • Tak, pan właśnie zainstalował dzieciakom nowa przeszkodę. Order mu

        • 5 0

  • Super kierowca (9)

    Niecodzienne?! Zapraszam pod DCT, Najgorsi kierowcy z Cywilizowanej Europy to Polscy kierowcy samochodów ciężarowych.
    Nie zablokował kontenera i na łuku mu wypadł!! Nie ma innej możliwości. Dobrze zamocowany kontener poleciałby z naczepą!
    Ciekawe czy policja uwierzy.... Bo pomorskie ITD powinno być już dawno rozwiązanie.

    • 259 12

    • Na luku towar sie przemiescil i sila bezwladnosci zepchnal niezabezpieczony kontener z naczepy.

      • 9 16

    • Drajwer (2)

      Nie wiesz jak było a osadzony już jest.Nir takie rzeczy już w życiu widziałem i nie była to wina kierowcy.Chyba że mało jeździcie po świecie i to wasz pierwszy taki przypadek.

      • 7 31

      • Jak zawodowy kierowca gumki nie założy i złapie trypra to też wina tirówki? (1)

        • 28 2

        • Oczywiście

          • 3 1

    • (2)

      Gdańskie ITD trzyma sztamę z Pomorskiem stowarzyszenie przewoźników międzynarodowych.Pan Rojek dobrze dba by transport kontenerów w Trójmieście był opłacalny . Wszystkie firmy są informowane kiedy są łapanki i gdzie stoją co robią itd.Kazdej dobry z DCT i BCT i GCT wyjeżdżają 65 cio lub 70cio tonowe zestawy a itd nic sobie z tego nie robi.Dopiero ITD Bydgoszcz wyłapuje nielicznych

      • 17 2

      • Zglos do prokuratury, nie tkwij w przestepstwie.

        • 13 4

      • No i co Ci do tego? Stul pyska i zajmij się swoimi sprawami.

        • 0 1

    • ta droga nie nadaje sie na taka ilosc samochodow

      Estakada to bomba, ktora wcześniej czy pozniej może doprowadzić do tragedii
      Niestety korki, obciazenie jezdni maksymalne w samochody o roznej ladownosci

      • 1 0

    • Jezeli kontener byl prawidlowo zabezpieczony

      To powinien spasc z naczepa a jezeli jest tak jak kierowca mowi to zaczepy powinny byc sciete w mocowaniach. Proste jak j..nie

      • 1 0

  • Temat ankiety... (4)

    Bardzo ambitny... Moim zdaniem lepiej już o nic nie pytać niż zadawać tak głupie pytanie. Bardziej mnie interesuje, co czytelnicy uważają o karze dla kierowcy. Mandat czy sąd.

    • 73 7

    • To nie temat, tylko pytanie (1)

      Jak widać setki osób odpowiedziały, więc wracaj na zupę

      • 3 10

      • Pytanie...

        ...Jest tematem... I raczej w małym stopniu dotyczy samego zagadnienia artykułu.
        To tak jakby zapytać po artykule dotyczącym pijanego kierowcy "czy wsiadasz za kierownicę będąc pijanym?"

        • 2 2

    • mandat czy sąd

      a według mnie, sprawdzą mu tacho, jak nie będzie uchybień to mandat. a może wcześniej jeździł na nie swoich wykresówkach?

      • 0 0

    • Sąd

      Zabrać uprawnienia

      • 0 0

  • Kontener był niewłaściwie zamocowany i tyle w temacie. (8)

    A do tego pewnie za szybko wszedł w ten łuk z ładunkiem. Co te barierki winne?

    • 129 8

    • (2)

      Nie zachaczyl o barierke, jechal lewym pasem zbyt szybko i sila odsrodkowa spowodowala zsuniecie kontenera. Barierka jesgt uszkodzona na dlugosc kontenera, a wiec to on ja uszkodzil, a nie samochod.

      • 7 0

      • Auto też było solidnie przetarte

        • 0 0

      • Kontyner był źle zapakowany

        • 1 0

    • i podwozie tez bylo zle.

      • 4 0

    • TIR był zły... (3)

      ... I kontener też był zły - cytując klasyka...

      • 8 0

      • klasyczkę, teraz kobiety chcą odżeńskich nazw

        • 1 0

      • (1)

        Kwiatkoski źle zaprojektował estakadę, no jak tak można było żeby kontynery spadać mogły

        • 2 0

        • Pan Kwiatkowski z tą estakadą nie miał nic wspólnego

          Estakadę wybudował komunista E.Gierek - to jego ścigajcie za fuszerkę

          • 0 0

  • Współczuje - treaz będą schody ....chłopie . (1)

    Kiedyś się jezdziło dziś trzeba odpuscić - zyć i tyle.

    • 35 4

    • Nie ma czego współczuć. Lepiej, żeby kierowca, który nie zabezpiecza ładunku i nie kontroluje pojazdu na takim łuku nie pojawiał się na drogach publicznych. Jak kogoś zabije, to też powie, ze był "zmęczony"?

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.