2021-03-24 10:36
Wpłynie nie tylko na DCT ale na cały łancuch dystrybucji morskiej, kolejowej, kołowej i td.
Przecież tam wiekszość odbywa się just in time wedle ścisle określonego czasu i miejsca. Czas to pieniądz i jedyny zasób/aktywo, którego nie można nadrobić.
2021-03-24 13:03
2021-03-24 17:45
Niech sie ekspert od swietnosci dalmoru wypowie. Ewentualnie po konsultacji z pania Mielewczyk.
2021-03-24 21:39
2021-03-24 10:36
Robią takie monstrualne kolosy a potem się dziwią, że czasami mogą być problemy;0
2021-03-24 12:31
A są gdzieś niemonstrualne kolosy?
2021-03-24 12:53
Np prezes.
2021-03-25 07:46
nie znam sie ale się wypowiem ;)
2021-03-25 21:39
No przecież nie będą budowali kontenerowców żeby wpływały na Zalew Wiślany, a potem do Elbląga.
2021-03-24 10:37
nie wiedziałem, że trójmiasto sięga już aż do egiptu
2021-03-24 10:39
2021-03-24 10:52
2021-03-24 10:53
trojmiasto.pl martwi się o twoją paczkę z Chin dlatego o tym napisali - paczka a Chin jest teraz najważniejsza. co tam nasza gospodarka i produkcja - jako rynek zbytu jesteśmy uzależnieni od komunistycznych Chin i czekamy na towary z tamtego rejonu jak na zbawienie. czasem nie rozumiem myślenia rodaków...
2021-03-24 11:03
Ale o tym, że paczka jest teraz najważniejsza to już sam sobie dopowiedziałeś.
Jest różnica między czekać na paczkę, a paczka jest teraz najważniejsza.
2021-03-24 15:33
Ojejku ale dziś redakcyine spiencie!
2021-03-24 11:37
Artykul pisze się w pewnej sekwencji p/w waznosci faktów...
Powiązanie kontenerowca z portem powinno być jasno wyrażone a nie skodziowane jako czy majtki w DCT ostano siem suche.
3m pl to nie Financial Times ani portalportowca.
Just kiddin kochani i kochajniejsi ;)
2021-03-24 11:41
Miałem straszna ochotę na poranny rantcik!
Chyba dziś kogoś wyrzucę z pracy!
2021-03-24 15:18
2021-03-24 15:27
No coś ty ale nie musisz od razu tak agresywnie. Ja tylko wyrzuciłem lizusa i nieroba z pracy który śmiał się z bezrobotnego cukrzyka w podeszłym wieku.
2021-03-26 03:55
2021-03-24 10:38
Przepraszam, ale na jaką odpowiedź czekacie - czy DCT włączy się do akcji przepychania? Bądźcie poważni i nie zawracajcie ludziom głowy. Oczywiście, że to poważna sprawa, ale konsekwencje już opisaliście i gdański terminal może jedynie odpowiedzieć, że owszem czeka, że pewnie będzie kolejka, że może to wpłynąć na terminowość dostaw. I tyle.
2021-03-24 10:56
Taka sytucja bardzo wpłynie na pracę DCT. Na odblokowanie kanału wpływu nie mają żadnego, ale na organizację pracy i obsługi pozostałych jednostek już tak. Załadam, że albo są procudery zachowania się w takiej sytuaji, albo właśnie opracowyway jest nowy harmonogram, który dotknie kilkuset spedytorów i firm transportowych z całej Polski
2021-03-24 11:00
Napewno ucierpi na tym więcej podmiotów niż znajduje sie kontenetów na tej jednostce.
2021-03-24 21:04
Na taką odpowiedź by zrobić artykuł na miarę Faktu
2021-03-24 10:38
A nie ever given. Aż oczy bolą.
2021-03-24 10:43
Stachu nadal nazywa się Stachu, nawet jak ma na sobie bluzę z wielkim napisem Nike.
2021-03-24 10:46
To to jest dresiarz stachu
2021-03-24 10:44
Evergreen to armator statku, a Ever Given to nazwa. Jak nie jesteś w temacie to się nie wypowiadaj trolu internetowy.
2021-03-24 21:13
2021-03-24 10:44
Wielki napis "Evergreen" na burcie to nazwa armatora.
2021-03-24 17:51
Chinole go storpedujo jak bendzie tam sie tak zgrywał ten Never Forgiven
2021-03-24 10:44
j.w.
2021-03-24 10:48
evergreen- operator
2021-03-24 10:58
Wiesz, że statków z napisem na burcie Evergreen jest kilkadziesiąt, bo to nazwa armatora?
A Evergiven to nazwa tej konkretnej jednostki?
2021-03-24 11:06
Właśnie jeden minąłem.
2021-03-24 17:46
Kilkaset.
2021-03-24 11:02
ludziz branzy TSL przez Ciebie bola teraz bardziej ;)
2021-03-26 12:31
2021-03-24 11:04
Dobrze jest w artykule, asie jeden
2021-03-24 11:11
chciałem zabłysnąć i nie wyszło?
2021-03-24 12:11
Od strony rufy i go znioslo.
Blackouty slyszalem ze sa grozne,statek traci wtedy mozliwosc sterunku.
Najczesciej wystepuja na pustyniach .
2021-03-24 17:11
2021-03-26 12:34
Już odszczekali, żeby nie było na armatora ;) Teraz jest, że pustynna burz go zwiała.
2021-03-24 21:43
2021-03-24 12:47
Akurat w tym przypadku to ty się mylisz, statek nazywa się tak jak podano w artykule, czyli Ever Given. To, że ma wielki napis evergreen na burcie, nie znaczy że się tak nazywa.
2021-03-24 13:02
Ty tak samo; czytać i rozumieć niewielu potrafi co widać.
2021-03-24 15:56
Ever taki czy śmaki - stanął jak krowa na miedzy.
2021-03-24 19:39
Dokladnie
Stoi tam w poprzeg jak Enter Hoxha czy coś hihi
2021-03-24 16:09
https://en.wikipedia.org/wiki/Ever_Given
2021-03-24 18:25
Evergreen to nazwa armatora z Tajwanu,a ms. Ever Given to nazwa statku i nie tylko oczy mnie bola ale rowniez glowa!,nie komentuj jesli nie jestes obeznany w temacie.
2021-03-25 15:34
.. to taka prowokacja, prawda?
2021-03-25 08:07
To smutne, że tak wiele osób nie przeczytało artykułu, podobnie jak Ty.
2021-03-25 12:41
Ever Given to poprawna nazwa jednostki, natomiast Evergreen to nazwa armatora. Statki swoje nazwy zazwyczaj biorą nazwy od swoich armatorów, jak np. Marie Maersk, Mathilde Maersk, Ever Beady... itp.
2021-03-26 12:21
Evergreen to armator, Ever given to nazwa jednostki gamoniu.
2021-03-26 15:39
2021-03-26 18:57
Kontenerowiec nosi imię Ever Given. Evergreen to nazwa armatora, który jest jego właścicielem.
2021-03-28 22:02
Nie musi być właścicielem. Może być czarterującym,
2021-03-28 22:00
Zobacz nazwę statku a potem się wymądrzaj.
2021-03-24 10:39
Pamiętam, że pisał, że kolejny konflikt światowy zacznie się od "przypadkowego" zablokowania kanału Suseskiego ;) Zakladam, że służby też to czytały, więc teraz pewnie wszyscy mają pełne gacie ze strachu ;)
2021-03-24 11:12
Nie uderzając w tony spiskowe - odblokownie kanału może potrwać znacznie dłużej...
2021-03-24 17:49
No jest to to kacapska teoria. W 70 latach kanal byl zamkniety przez pare lat. Swiat sie nie zawalil. Uroslo pare fortun - nie tylko w Grecji - ale tz w gdyni:)
2021-03-24 21:11
w dłuższej perspektywie, to wzrost cen ale i też szansa dla europejskich rynków wschodzących na otwieranie produkcji:)
W takiej skali, że tak to ujmę lokalnej dzieje się to na linii UK - UE a dokładnie Europa Wschodnia. To ile w czasie pandemii się zaczęło towaru produkować i wywozić do UK jest niewyobrażalne.
2021-03-26 19:25
przeczytałam od deski do deski i nie znalazłam takiej informacji
2021-03-24 10:39
Statek płynie za statkiem
2021-03-24 13:40
2021-03-24 16:27
a jak pięknie będą wyglądać redy
2021-03-24 10:45
A kanał jaki był taki był ... czas go rozbudować jak panamski ...
2021-03-24 10:52
Trzeba dodać po dwa pasy w obie strony. To załatwi sprawę.
2021-03-24 11:52
2021-03-24 12:30
2021-03-24 21:34
Twój Nick mnie rozbawił :))) Dzięki
2021-03-25 03:18
A mój?
2021-03-25 08:06
Brzmi przerażająco :)))
2021-03-25 09:24
No! Ale dziękuję serdecznie!
2021-03-25 08:09
Cieszę się, że mogłem Ci poprawić humor.
2021-03-24 11:05
to od razu zbiorą majdan i lecą do Egiptu
2021-03-24 16:41
2021-03-25 08:10
Typowe. Nie wiesz czegoś, to na wszelki wypadek obraź osobę w dyskusji.
2021-03-24 17:49
A co , za przeproszeniem matolku , rozbudowali w panamskim?
2021-03-24 19:29
2021-03-24 10:45
2021-03-24 11:09
szybka ochronna do telefonu za dolara czy inny szajs?
2021-03-24 11:30
2021-03-24 12:25
Oraz ciuchy dla laski
2021-03-25 08:26
One utykają w Polsce. Zwyczajnie giną tutaj od momentu gdy utworzyli to centrum przesyłkowe...
2021-03-25 16:43
2021-03-24 10:46
2021-03-24 22:30
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.