2020-08-06 07:01
Serio?
Jak to mozliwe?
A tak na serio to pomyslodawca juz nie powinien pracowac w urzedzie
2020-08-06 07:14
Tam jest chyba cały sztab matołów, budowa przejść naziemnych, zwężenie w Oliwie, a teraz tu odwrócenie ruchu, genialne jak jednostka uszczęśliwia mieszkańców, "Nopel"
2020-08-06 08:50
Sięgają po amatorów ?
2020-08-06 08:57
2020-08-06 09:15
2020-08-06 09:51
No i gitara. W korkach beda na pewno mieli go wiecej.
2020-08-06 10:13
2020-08-06 11:20
2020-08-06 16:05
2020-08-06 09:31
znowu od księdza dla kulawego deweloperka z Ciemnogrodzkiej?
2020-08-06 10:18
2020-08-06 11:28
2020-08-06 16:06
Czyli komu?
2020-08-07 07:51
2020-08-07 08:58
2020-08-06 11:02
A skoro twierdzicie, że korków wcześniej nie było, to po co wam skrót do ominięcia nieistniejącego problemu?
2020-08-06 11:15
2020-08-06 11:25
Korków nie było bo był skrót
2020-08-06 12:57
nie widziałeś korków na Hallera przed zmianą organizacji ruchu?
2020-08-07 22:49
Ale wiesz, jak się ruszam zza kompa, to i widzę co się dzieje.
2020-08-06 11:28
2020-08-06 11:43
2020-08-06 09:30
w PiS samie miernoty, zmiana nic nie da
2020-08-06 10:14
2020-08-06 11:03
N. jest winny tylko braku ważnego przeglądu i ubezpieczenia
2020-08-06 11:21
2020-08-06 11:26
2020-08-06 13:14
Z perspektywy głupca caly swiat jest glupi, wiec nawet się nie mam prawa na Ciebie obrazić.
2020-08-06 07:20
2020-08-06 08:50
2020-08-06 09:36
idź badz sobą gdzie indziej - lepiej tu było bez głupków wioskowych
2020-08-06 09:50
2020-08-06 10:15
2020-08-06 11:08
2020-08-06 11:31
Więc niech spada na Podkarpacie...
2020-08-06 09:02
Redaktor Koprowski?
2020-08-06 09:16
2020-08-06 09:20
wynikającą z redukcji skali ruchu tranzytowego. Opowiedzą o tym swoim znajomym i analogiczne zmiany zostaną wprowadzone w innych rejonach Gdańska i pozostałych miast Trójmiasta
2020-08-06 09:30
2020-08-06 07:27
Widzisz, to nie do końca jest tak, że boczne uliczki służą do omijania zatkanych skrzyżowań. Jeśli nie masz ochoty stać w korku, rozważ rower albo tramwaj.
2020-08-06 07:35
A jak na rower mam zabrac ze soba 4 malych dzieci?
Ile tam bylo wypadkow?
I to zadna boczna uliczka- co wlasnie ten durny pomysl pokazal...
2020-08-06 07:46
A jak tak postać i popatrzeć koło ulicy to w większości samochodów jedna osoba jedzie .
2020-08-06 08:15
Ale sa ludzie, ktorzy maja rodzine, duza rodzine
2020-08-06 08:27
Po co
2020-08-06 08:39
2020-08-06 08:56
Wybory już niedługo
2020-08-06 09:24
dlatego będę przy wyborach podejmował samodzielne decyzje, oparte o analizę faktów, a nie emocji
2020-08-06 09:45
Strach przed Jarkiem ma wielkie oczy i kreuje jego postać na giganta
2020-08-06 10:15
2020-08-06 16:11
2020-08-06 10:16
2020-08-06 16:09
2020-08-06 21:07
A jarek ma dużą rodzinę. On kot i ochrona
2020-08-06 08:33
Mam małą rodzinę i jakoś sobie radzę bez samochodu w mieście .
2020-08-06 09:17
2020-08-06 09:25
mantra o nieodzowności samochodu jako sposobu dowożenia dzieci do żłobków, przedszkoli lub szkół to standard wśród kierofczyków bez wyobraźni
2020-08-06 10:17
2020-08-06 10:47
Nie płacisz podatków w Gdańsku, to siedź cicho...
2020-08-06 12:58
to może lepiej, że już nie ma tak łatwo
2020-08-06 13:00
Jest PKM, warto rozważyć wiele opcji
2020-08-07 15:04
2020-08-06 08:42
2020-08-06 08:46
Czyli studenciak albo korposzczurek niskiego szczebla; takich najwięcej wśród aktywistów miejskich...
2020-08-06 10:16
Więc nie mają przez to skręconej psychiki.
2020-08-06 10:49
Dokładnie teraz każdy kto się obłowi i stać go na samochód kupuje i nim wszędzie jeździ bo pamięta że to luksus mieć samochód, marzenie PRL.
2020-08-06 14:23
Samochód w naszym klimacie jest wygodny i ekonomiczny
2020-08-06 15:54
Co do ekonomiczności, też śmiech na sali.
2020-08-06 17:26
2020-08-06 10:48
Każdy kierowca który blokował przejazd na ścieżce rowerowej na tej ulicy włączając się do ruchu w al. Zwycięstwa miał w samochodzie duuużą rodzinę. Jasne.
2020-08-06 09:00
Kiedyś chorom teściowom i lodówke każdy woził
2020-08-07 09:07
2020-08-06 07:53
Którą nie powinien odbywać się tranzyt. W koncu tam mieszkajacy mają spokój.
2020-08-06 08:06
Ilu ludzi mieszka na tej ulicy?
2020-08-06 08:16
Przecież ty nie umiesz liczyć. Co cię to obchodź ilu ludzi tam mieszka? To nie jest ulica do skracania drogi jelopie.
2020-08-06 11:23
2020-08-06 08:49
2020-08-06 11:23
2020-08-06 11:37
2020-08-06 13:02
nadmiar samochodów "uspokaja" ruch ale powoduje wku*w drogowy. Niewielu kierowców zdaje się rozumieć zależności przyczynowo skutkowe i docenia rolę wspierania mniej terenochłonnych sposobów poruszania się po mieście.
2020-08-06 17:28
reaktywacja SKM do Brzeźna też mogłaby wiele pomóc. Promocja korzystania z rowerów wspomaganych elektrycznie takoż. Promocja kombinacji rower+ SKM dałaby wspaniałe rezultaty
2020-08-06 09:05
Zwyciestwa to przelotowa tranzytowa krajowa nr 468 tam ruch był i będzie.
2020-08-06 09:17
2020-08-06 15:47
Okrągłe zero.
2020-08-06 08:15
Ty jesteś durny tam były śmiertelne wypadki. Twoja 4 dzieci tez może na rower się przesiąść bo w przeciwnym razie grozi im otyłość
2020-08-06 08:39
2020-08-06 09:01
Dzieci na 2k plnów sie narobił
2020-08-06 09:23
na rowerze cargo można przewieźć dwoje dzieci bez problemu. Dzieci starsze mogą poruszać się rowerem do szkoły samodzielnie: jak skończą 11 lat miasto powinno zadbać, by mogły nim poruszać się po jezdni ulic miasta z pełnym poczuciem bezpieczeństwa. Dlatego taka poprawa bezpieczeństwa na wyjeździe z ulicy Piramowicza ma sens.
2020-08-06 09:56
Powodzenia!
2020-08-06 10:17
Po co od razu popadać w fanatyzm?
Męczenie się na siłę rowerem jak nie ma pogody jest tak samo głupie, jak stanie w korkach, kiedy pogoda jest.
2020-08-06 10:50
Bo kierowcy na tej ulicy wymuszali pierwszeństwo nad rowerzystami tylko zimą przy wichurze.
2020-08-06 17:30
w Szwecji i Norwegii takoż. 10 minut rowerem nawet w burzy śnieżnej to żaden problem. Wystarczy na przejechanie 3 km. Takie warunki paraliżują również ruch samochodów, autobusów i tramwajów jeszcze bardziej skutecznie.
2020-08-06 10:01
A ile dzieci można przewieźć na 10 rowerach cargo. A pomyślałeś, gdzie ten rower cargo ludzie mają trzymać? Wwozić windą na 7 piętro czy może znosić do piwnicy? Co za osioł...
2020-08-06 10:04
Na miejscu do parkowania.
W Polsce nie ma "miejsc do parkowania samochodów", ale można też tam pozostawiać inne urządzenia służące do transportu.
2020-08-06 11:42
Przesiada się na rowery i będą jeździć po tych wąskich ścieżkach to będzie gorzej niż na wczorajszym finale tour de polone
2020-08-06 12:45
2020-08-06 13:05
wysoka popularność rowerów w mieście generalnie działa na mieszkańców uspokajająco. W Kopenhadze nawet psy są spokojne.
2020-08-06 14:27
Jest dużo wypadków. Gnają po ścieżkach a jest na nich ogromny tłok. Oni są jacyś dziwni
2020-08-06 13:04
tak czy inaczej nawet osoba uważająca się za osła wykazała się jakimś przejawem zdolności do refleksji. Tylko pogratulować.
2020-08-06 13:04
miasto powinno zadabać- ha ha ha , człowieku skąd ty się urwałeś? z kosmosu?
Jak w tym mieście zaczna rządzić rowerzyści to będzie dramat
2020-08-06 10:47
Tak, każdy kierowca który wymuszał pierwszeństwo przede mną miał w bagażniku czwórkę małych dzieci.
(Na wszelki wypadek 4, bo 2 czy 3 to łątwo przewieźć na rowerze nie mówiąc o tramwaju)
2020-08-06 18:03
Jeśli to nie jest boczna uliczka to co nią jest?
2020-08-06 09:38
A co mają powiedzieć mieszkańcy Hallera którzy, zostali skazani na funkcjonowanie w permanentnym korku ?
2020-08-06 10:05
Wybrałem tramwaj :) Polecam!
2020-08-06 11:25
2020-08-06 11:40
A i większa wygoda, bo więcej pasażerów to więcej kursów.
Szkoda tylko, że zamiast promować komunikację, buduje się coraz szersze drogi i coraz więcej parkingów.
2020-08-06 11:42
I jeszcze mają pretensje do mnie, że tu mieszkam. Sorry, spadajcie stąd! To mój dom, Wasz jest w Żukowie. Ja Wam pod domem nie smrodzę.
Chcieliście mieszkać pod lasem, to sobie stójcie w korku. Najlepiej jak
I jeszcze mają pretensje do mnie, że tu mieszkam. Sorry, spadajcie stąd! To mój dom, Wasz jest w Żukowie. Ja Wam pod domem nie smrodzę.
Chcieliście mieszkać pod lasem, to sobie stójcie w korku. Najlepiej jak najdalej od mojego domu. Jak chcecie mi smrodzić pod oknem, to powinniście płacić.
Tak dla strefy płatnego parkowania!
Tak dla opłaty kongestyjnej!
2020-08-06 13:43
Tylko trzeba wreszcie glupote opodatkować.
2020-08-06 15:48
Tramwaje też stoją tam w korku
2020-08-06 10:28
Trzeba zmienić pracę wziąć kredyt i zmienić miejsce zamieszkania.
Taką mam radę.
Ola D.
2020-08-06 10:38
Tylko muszę wyrobić legitymację jedynej słusznej partii.
2020-08-06 10:51
Maj powiedzieć arrivederci roma do kierowców stojacych w korkach i wsiąść w tramwaj :) Na Hallera są :)
2020-08-06 11:22
2020-08-06 13:08
położonych przy niej, służy także do parkowania i jazdy rowerem oraz do korzystania z możliwości wymiany myśli z sąsiadami. Lista funkcji lokalnej ulicy jest bardzo długa, tym dłuższa, im mniej na niej ruchu tranzytowego.
2020-08-06 13:18
2020-08-06 14:30
Tylko u nas w GD to centrum wygląda jak w Starogardzie Gdańskim (z całym szacunkiem) ;)
2020-08-06 13:02
to właśnie jest tak, jeśli krety...ska polityka władz wygląda tak, że rozdają tereny deweloperom mając gdzie infrastrukturę drogową!
2020-08-06 07:56
ale są pozory ,że się coś robi.....
2020-08-06 09:26
2020-08-06 08:42
niestety ale za śp. Adamowicza takiej ilości głupot nie było... mimo że wpadki się zdarzały.
2020-08-06 08:46
2020-08-06 09:00
Niestety dopóki w urzędzie będą Grzelak i Kitlinski będzie więcej takich akcji
2020-08-06 09:27
2020-08-06 10:52
Dzięki będę widział na kogo głosować.
2020-08-06 09:19
GA0535T
2020-08-06 09:22
Do tej pory było gdzie skierować baranka kierującego TIRem, który bezmyślnie wpakował się pod wiadukt, ale miał tyle oleju, aby się przed nim zatrzymać. Teraz nie ma na to szans.
2020-08-06 09:33
W jaki sposób ma to przynieść bezpieczeństwo pieszym i rowerzystom? Czy na tym przejsciu doszło kiedykolwiek do potrącenia pieszego?? Chodzi o to żeby rowerzysta mógł zapiera... dać bezkarnie przez przejście? Na każdym
W jaki sposób ma to przynieść bezpieczeństwo pieszym i rowerzystom? Czy na tym przejsciu doszło kiedykolwiek do potrącenia pieszego?? Chodzi o to żeby rowerzysta mógł zapiera... dać bezkarnie przez przejście? Na każdym skrzyżowaniu z ulicą jest obowiązek zachowania szczególnej ostrożności!!! To znaczy zwolnić przed przejściem!!! Rozpędzony wariat na rowerze jest dużo większym zagrożeniem dla pieszego. Czy te wszystkie zmiany pod wpływem rowerowych świrów mają doprowadzić do zwolnienia ich z myślenia??
Idąc dalej tokiem rozumkowania autora tego chorego pomysłu, trzeba by wszystkie uliczki przebiegające wzdłuż ścieżki rowerowej od Oliwy do GD odwrócić tak aby żadna nie prowadziła do głównej ulicy.
Pytam się co za persona ma taki wpływ na urzędników???
2020-08-06 09:52
Aktywiści rowerowi sa bardzo agresywnym i chamskim typem ludzi, no i bezwzględnie dążą do celu eliminacji samochodu...;)
Ubocznym skutkiem bedzie doprowadzenie do sytuacji pustoszenia od klientów obszarów objętych
Aktywiści rowerowi sa bardzo agresywnym i chamskim typem ludzi, no i bezwzględnie dążą do celu eliminacji samochodu...;)
Ubocznym skutkiem bedzie doprowadzenie do sytuacji pustoszenia od klientów obszarów objętych strefą płatnego parkowania, i dostępność tych terenów jedynie dla bogatych d*pków oraz rowerowych hipsterów :) Ergo, te tereny będą wyłaczone z normalnej aktywności, co już się dzieje, zwykli obywatele i przedsiębiorcy znajdują sobie miejsca na obrzeżach głupoty miejskiej, gdzie mogą normalnie funkcjonować i prowadzić biznesy używając samochodu
2020-08-06 10:07
2020-08-06 10:18
2020-08-06 13:20
2020-08-06 13:12
Proponuję jednak wsiąść na rower i sprawdzić, jaka jest przeciętna prędkość rowerzysty w tym miejscu (waha się w przedziale od 15 km/h do 22 km/h). Ulice w strefie Tempo 30, jeśli na nich odbywa się ruch samochodów, nie
Proponuję jednak wsiąść na rower i sprawdzić, jaka jest przeciętna prędkość rowerzysty w tym miejscu (waha się w przedziale od 15 km/h do 22 km/h). Ulice w strefie Tempo 30, jeśli na nich odbywa się ruch samochodów, nie potrzebują wymalowanych przejść dla pieszych - kontakt wzrokowy z kierowcą zapewnia pieszym bezpieczeństwo. Tym bardziej zapewnia bezpieczeństwo kontakt wzrokowy pieszego z rowerzystą. Reszta twojego tekstu nie nadaje się do polemiki.
2020-08-06 13:22
Gdyby było choć w polowie tak, jak raczyles pisać, to nie byłoby kolizji na styku pieszy - rowerzysta. A w Polsce przecież sa, codziennie.
2020-08-06 13:28
Co do tego, że tak nie jest, to inna sprawa, bo u nas największą zbrodnią jest jazda 30 w strefie 30, o czym zostaniesz szybko poinformowany, kiedy się tego dopuścisz.
2020-08-06 13:46
Czyli bezmiaru glupoty i chamstwa narodu polskiego. Naprawde mądrzejsze społeczeństwa nie maja takich problemów, bo nie darza jeden drugiego taka pogarda, a często i nienawiscia. Dlatego Twoje wizje miałyby sens w przewazajacej części cywilizowanego swiata, a odnoszone do Polski brzmia po prostu absurdalnie, sa oderwane od rzeczywistości.
2020-08-06 10:20
czy ktoś analizuje jakie ilości zanieczyszczeń wpuszcza się w miejski smog, przez korek który tam się tworzy? Czas dojazdu, dezorganizacja w komunikacji miejskiej, etc...
2020-08-06 21:58
z roweru lub komunikacji miejskiej aby przyczynić się do redukcji smogu.
2020-08-06 10:24
2020-08-06 11:12
I obciazyc kosztami dodatkowej emisji spalin do srodowiska za stojące auta
2020-08-06 11:41
Bo to jest główna przyczyna dodatkowej emisji spalin...
2020-08-06 13:00
albo walić mandaty rowerzystom za jazdę niezgodną z przepisami!
2020-08-06 13:30
Walić wszystkim. Bardzo chętnie pojadę ulicą, tam gdzie mi wolno, zamiast ze strachu jechać po chodniku.
Z ciekawszych miejsc - Zwycięstwa w stronę Głównego.
2020-08-06 11:46
2020-08-06 12:53
2020-08-06 12:59
a co to dzbanie ma do rzeczy w tym temacie???
2020-08-06 13:56
Odwrócenie kierunku nie służy nikomu, pieszych jest jak na lekarstwo,rowerzyści tak jak ja w większości jeżdżą przy operze, za to ruch samochodowy a właściwie jego brak spowodował olbrzymie korki w tej części miasta. Po co wiec ta zmiana ? dla kogo? przecież ludziom ma się żyć lepiej, łatwiej...
2020-08-06 22:59
2020-08-07 09:21
Urzędasy walczą z ruchem ulicznym.
Zabrać urzedasow parkingi przy urzędach i w Forum Gdansk. Wtedy wytrzeźwiej.
2020-08-08 08:37
Powinien zamykać z miasta....
2020-08-06 07:02
Większość kierowców co ma pretensje o organizację ruchu, miejsc parkingowych to Ci którzy lubią zaparkować najbliższej miejsca docelowego tak aby tylko 3 kroki zrobić.
2020-08-06 07:19
i o wynikających z tego ogromnych korkach, które powstały z dnia na dzień.
To mniej więcej tak jakby teraz zamknąć tunel i udostępnić go tylko pieszym i rowerzystom, niby ok, ale całe miasto jest sparaliżowane.
2020-08-06 07:23
kierowca narzeka na korki które sam tworzy. hehe
2020-08-06 08:19
2020-08-06 08:43
2020-08-06 09:28
to przeczytaj skomlenie ze z do autobusu nie można wejść z rowerem
2020-08-06 09:33
To skomlenie to brak możliwości przejazdu rowerem, a nie stanie w korku.
2020-08-06 12:53
Lech Roch Pawlak
2020-08-06 10:19
2020-08-06 15:38
i tak samo się kłócicie na drodze rowerowej jak kierowcy na ulicy
2020-08-06 08:53
Zamknięto jedną małą uliczkę, a nie miejską autostradę
2020-08-06 09:05
Bo to jest układ drogowy, wzajemnie się uzupełniający i nie można ot tak sobie wyjmować z niego kolejnych klocków, bo stanie się niewydolny.
2020-08-06 09:33
trzeba zmieniać układ drogowy tak, by przejazd rowerem i przejście piesze stało się bardziej konkurencyjne od przejazdu samochodem na krótkie odległości w mieście. Skupianie uwagi jedynie na "wygodzie" osób korzystających z samochodów, tworzących korki i tkwiących w korkach nigdzie nie doprowadziło do poprawy warunków ruchu ludzi w mieście.
2020-08-06 10:19
Działało pięknie za PRL, kiedy samochody były na kartki :)
2020-08-06 10:35
Ogarnij się "skupienie się na wygodzie osób korzystających z samochodów " - typowe polskie januszowanie. Jak zwykle mniejszości narzucają swoją wolę większości. Ludzie ile jest samochodów w tym mieście a ilu
Ogarnij się "skupienie się na wygodzie osób korzystających z samochodów " - typowe polskie januszowanie. Jak zwykle mniejszości narzucają swoją wolę większości. Ludzie ile jest samochodów w tym mieście a ilu rowerzystów.Już rowerzyści mogą odcinkami jeździć pod prąd i pod inne zakazy teraz odwracamy kierunki jazdy i tworzymy korki dla samochodów których jest więcej .Rower z natury nie będzie stał w korkach samochód tak. Wakacje się skończą ruszy szkoła samochodów nie ubędzie a rowerzystów tak bo będzie coraz zimniej. Reasumując karzemy największą grupę użytkowników tej drogi przez cały rok dla bezpieczeństwa rowerzystów w sezonie rowerowym. A może pomyśleć o innym rozwiązaniu a nie likwidować kolejny skrót w mieście i paraliżować ruch podobnie jak z wyłączeniem jednego pasa na Grunwaldzkiej i zrobienie tam płatnych parkingów .
2020-08-06 10:46
jakie? przywracamy podatek drogowy płatny gminie i Gdańsk buduje za to nowy wiadukt przy Operze?
2020-08-06 10:52
...tylko minimum rozumu i logicznego myślenia.
2020-08-06 10:49
Porównaj ilośc miejsca w mieście przeznaczoną dla samochodów, do ilości miejsca na wszystkie inne środki transportu.
2020-08-06 11:27
2020-08-06 13:16
stały się w wielu relacjach bardziej konkurencyjne wobec przejazdu samochodem w tych samych relacjach. Chodzi o to, by skracać i upraszczać drogi, które ma w mieście pokonywać pieszy lub rowerzysta, a nie skupiać się na tworzeniu skrótów dla przejazdów samochodem. Proste jak konstrukcja cepa.
2020-08-06 13:28
Czyli po polsku to by moglo brzmiec tak: jazda rowerem ma być bardziej atrakcyjnym rozwiazeniem od jazdy samochodem. Bardziej konkurencyjne od jazdy samochodem może być tylko względem czegos jeszcze innego, na przykład jazdy hulajnoga. Panimajesz? Bo u mnie pa ruski ocien plocho.
2020-08-06 15:23
Moim zdaniem na ciepłe miesiące ok, trzeba dopuścić jazdę nią po ścieżkach rowerowych.
PRECZ z zawłaszczaniem ścieżek przez rowerzystów!
2020-08-06 15:57
Ustawa leży w zamrażarce od 2 lat.
Szkoda tylko, że rząd ma ciekawsze zajęcia, niż dbanie o obywateli.
2020-08-06 09:35
A nie żadna miejska autostrada. Tam ruch jest odpowiedni dla drogi o przekroju 1x2 z pasem ruchu szerokości 2.5m - i tak powinna wyglądać Hallera.
Miejska autostrada jest przy stadionie i tam powinno się kierować tranzyt.
2020-08-06 10:32
Ale tam też się nie da przejechać. Drogę blokują tiry z i do DTC.
2020-08-06 11:47
No właśnie, tam jest miejsce tranzytu, a nie na ulicy, którą powinno się radykalnie odchudzić, bo nie pełni już funkcji drogi klasy G.
Korki oznaczają, że jest za dużo samochodów. Nie ma powodu, by pozwalać te samochody rozpraszać po lokalnych ulicach i truć okolicznym mieszkańcom życie.
2020-08-06 10:56
Najgorzej, jak w temacie drogowym wypowiadają się dyletanci.
2020-08-06 12:47
W końcu może by kierowcy zaczęli przestrzegać przepisów.
2020-08-06 09:30
w innych miastach powstają mimo tego, że funkcjonują tam dużo szersze arterie ruchu drogowego, które miały te korki rozładować. Od ponad 60 lat wiadomo, że poszerzanie ulic i rozbudowa ich sieci działa tak na
w innych miastach powstają mimo tego, że funkcjonują tam dużo szersze arterie ruchu drogowego, które miały te korki rozładować. Od ponad 60 lat wiadomo, że poszerzanie ulic i rozbudowa ich sieci działa tak na rozładowanie korków jak popuszczanie pasa na nadwagę i otyłość. Jedynie poprawa bezpieczeństwa i komfortu pieszych i rowerzystów, chcących często dotrzeć do przystanków transportu zbiorowego może wpłynąć na redukcję korków w mieście.
2020-08-06 07:50
Korki sue zmniejszą. Moze trochę przestawia światła przy operze. Część kierowcow wybierze inna trasę i sytuacja sie unormuje. Wakacje sie juz kończąi bedzie dobrze. Używacie nawigacji która kieruje na najmniej zakorkowane drogi a nie na pamięć. Miasto żyje i sytuacja się zmienia. Cierpliwości i rozsądku.
2020-08-06 08:54
i dopiero będzie lament!
2020-08-06 09:36
wiem, że stratedzy miejscy powinni proponować poprawę jakości taboru i częstotliwości SKM oraz poprawę dostępu jej stacji dla pieszych i rowerzystów.
Tylko takie działania zapobiegną paraliżowi komunikacyjnemu
wiem, że stratedzy miejscy powinni proponować poprawę jakości taboru i częstotliwości SKM oraz poprawę dostępu jej stacji dla pieszych i rowerzystów.
Tylko takie działania zapobiegną paraliżowi komunikacyjnemu miasta. Warto wykorzystać okno możliwości tworzone przez wzrost znaczenia telepracy do zmiany sposobu myślenia o funkcjonowaniu miasta w przyszłych miesiącach i latach, po pandemii.
2020-08-06 11:02
Rozwiązać temat miejscowo samego wlotu Piramowicza w al. Zwycięstwa i kolizji ze ścieżką rowerową, a nie sekować wszystkich kierowców, bo ucierpieli wszyscy, również ci, co Piramowicza nie jeździli i nie jeżdżą. Jeżeli
Rozwiązać temat miejscowo samego wlotu Piramowicza w al. Zwycięstwa i kolizji ze ścieżką rowerową, a nie sekować wszystkich kierowców, bo ucierpieli wszyscy, również ci, co Piramowicza nie jeździli i nie jeżdżą. Jeżeli korek obecnie generuje się aż do Mickiewicza i nie ma możliwości nawet normalnego przejazdu z Hallera w kierunku Węzła Kliniczna to normalne to już nie jest. Jak cały Dolny Taras ma się dostać do Centrum? Premanentnie zatkaną ulicą Czarny Dwór?! To jest już mało śmieszne, to jest już żałosne co wyczynia w imieniu Miasta Gdańsk ZDiZ.
2020-08-06 11:42
2020-08-06 13:11
2020-08-06 09:30
wakacje sie kończa a ludzie ida do pracy, szkoły itd zamkniecie jednego dojazdu spowoduje zwiększenie korków w innym miejscu, tu nie ma próżni. Odsetek kierowców którzy zostawia samochód będzie znikomy
2020-08-06 10:10
Tzn ze nie tak źle w tych korkach. Wiec o co lament? Jedzcie dluzsza ale szybasza trasa
2020-08-06 16:50
Tylko, że w wakacje jest mniejszy ruch. Szkoła wróci i będzie jeszcze gorzej
2020-08-06 10:29
Co to za bełkot
2020-08-06 10:42
Co to znaczy większość kierowców? Statystyki? Liczby? Konkrety?
Ja też mogę powiedzieć, że większość ludzi którzy piszą takie bzdury jak Pani to narkomani.
2020-08-06 11:04
Wracaj na Ukrainę!
2020-08-06 16:08
Gdyby zabetonować całe miasto parkingami, wyciąć TPK i zbudować nowe drogi, to i tak będą narzekać.
Po prostu nie są w stanie zrozumieć, że korki, to głównie wynik ich totalnego lenistwa, niemożności zrezygnowania z samochodu nawet, gdy do pokonania jest kilka kilometrów.
2020-08-06 22:30
No tak bo aż dziw bierze że na drodze oddanej do użytku jeżdżą auta. Na korki wpływa wiele czynników chociażby rozbieranie linii kolejowych i budowanie na nich ścieżek rowerowych
2020-08-07 12:10
Zdaje sobie Pani sprawę, że niektórzy mieszkają np. 40 minut autem od pracy i każda minuta oszczędności jest na wagę złota?
2020-08-06 07:02
W chwili obecnej od strony Klinicznej praktycznie nie można wjechać w Hallera pod wiadukt, bo same już tylko auta jadące Hallera od strony Brzeźna blokują włączenie się do ruchu...no brawo!
2020-08-06 07:04
to jakiś żart???
2020-08-06 07:10
Nie
2020-08-06 07:14
Mieszkam w okolicy, jeszcze tydzień temu nie było korków, a teraz? Oczywiście to nie przez zamknięcie ulicy.
2020-08-06 08:51
Ciekawe...
2020-08-06 13:49
2020-08-06 07:19
2020-08-06 07:25
Słyszałeś kiedyś, żeby jakiś urzędnik przyznał się do błędnej decyzji? Gdyby taki był ,od razu postawili by go w Sevres pod Paryżem jako wzorzec.
2020-08-06 09:36
To do czego ma się przyznawać?
2020-08-06 11:40
Jest i**otyczne bez znajomości ruchu w tej części miasta i połączeń drogowych. Na marginesie Piramowicza została wiele lat temu zaprojektowana jako łącznik dwóch arterii, ale urzędnik za durny by to wiedział
2020-08-06 12:49
Więc nie wymyślaj...
2020-08-07 01:28
bo obcisłogacie musieli by uważać pedałujac..
2020-08-06 15:33
Dlatego żadne argumenty nie trafią, chodzi o gnębienie kierowców, że "śmią" jeździć po ulicach miasta rowerowego i lewicowego, realizującego hasło "miasto bez samochodów"..
Przykro mi, ale to dopiero początek, auto- janusze ;)
2020-08-06 15:59
Trzeba jeszcze smrodzić ludziom pod oknami?
2020-08-06 09:42
mógłbym podać wiele przykładów tego typu. Nie sądzę, by wybierał się do Sevres.
2020-08-06 10:20
Bo z punktu widzenia gospodarki, potrzebujemy tego i tyle.
2020-08-06 13:52
decyzja o odwróceniu kierunku ruchu na Piramowicza miała i ma sens.
2020-08-07 01:29
2020-08-06 07:37
Podjęła złą decyzję, a teraz jej broni.
To przerażające, że taka osoba pełni tak odpowiedzialne stanowisko.
2020-08-06 07:57
Sytuację też rozwiązałyby swiatła na piramowicza/zwycięstwa
2020-08-06 09:45
światła podobno generują korki, niektórzy myślą, że nadmiar samochodów nie ma na nie wpływu.
2020-08-06 10:02
2020-08-06 11:05
2020-08-06 13:54
może także jechać na czerwonym jeśli jedzie przez skrzyżowanie w kształcie litery T. Nie powoduje to jakichkolwiek problemów dla kogokolwiek.
2020-08-06 16:00
Światła zatrzymują pieszych, żeby samochody mogły przejechać.
U nas jest niestety na odwrót.
2020-08-06 09:04
Dodam, tych z niewielką ilością zwojów mózgowych.
2020-08-06 09:44
warto rozważać takie sprawy z wielu punktów widzenia, ale trudno wymagać od osoby z wyobraźnią zawężoną do przedniej szyby samochodu zdolności do takiej refleksji.
2020-08-06 11:07
2020-08-06 13:55
kto komu wjeżdża w rufę samochodu? Pójdź do dowolnego warsztatu samochodowego, to się dowiesz.
2020-08-06 09:40
w sensie strategicznym brak takich działań spowodowałby stopniowy wzrost paraliżu komunikacyjnego miasta, wynikającego ze zbyt wysokiego od wielu lat uzależnienia mieszkańców Gdańska i okolic od jazdy samochodem nawet na
w sensie strategicznym brak takich działań spowodowałby stopniowy wzrost paraliżu komunikacyjnego miasta, wynikającego ze zbyt wysokiego od wielu lat uzależnienia mieszkańców Gdańska i okolic od jazdy samochodem nawet na krótkie odległości, dobrze zastępowalnych przejazdem rowerem lub nawet spacerem pieszym. W piątek po południu przejazd z ulicy Gdańskiej w Brzeźnie do ulicy Bulońskiej w Gdańsku przed zmianą organizacji ruchu zajął mi samochodem 1,5 godziny - a korki po drodze nie były wynikiem kolizji ani wypadku tylko były wynikiem nadmiaru samochodów w mieście. Warto myśleć, co będzie za 10 miesięcy i za 10 lat jeśli nadal mieszkańcy będą mentalnie przyspawani do foteli swoich samochodów.
2020-08-06 10:06
przy tak funkcjonującej komunikacji miejskiej. Osobiście musiałbym tracić dziennie około 2,5 godziny (w obie strony) na dojazdy do pracy. Samochodem śmigam w około 35 minut, rowerem (jeżdżę nim najczęściej) 1,5 godziny.
2020-08-06 10:08
lub odwrotnie.
2020-08-06 11:01
A najlepiej to sie rozwiesc i zamieszkac w pracy. Byla zona tez niech zamieszka w swojej.
2020-08-06 11:44
A potem płacz, że tylko samochodem możesz jeździć...
2020-08-06 13:45
2020-08-06 16:01
2020-08-06 13:57
poprawa dostępu do stacji SKM dla rowerzystów oraz poprawa jakości taboru i częstotliwości połączeń mogłaby skłonić wielu kierowców do zmiany zachowań komunikacyjnych. Wystarczy 10% mniejszy ruch samochodów i już korki w szczycie stają się duuuużo mniejsze.
2020-08-06 16:03
2020-08-06 07:11
może o to chodzi by ruch samochodów ograniczyć !!!
2020-08-06 07:24
Ruchu nie ograniczyli, co najwyżej prędkość.
2020-08-06 07:41
ale zapewniam cie ze kierowcom sie znudzi i za tydzien dwa korkow tam juz nie bedzie.
2020-08-06 08:11
będą gdzie indziej ...
2020-08-06 08:44
Nie po to ślinili się pół życia do niedostępnego dużego Fiata, żeby teraz jeździć jakąś komunikacją dla biedoty, albo nie daj Boże rowerem.
2020-08-06 09:13
Nie po to kupil pasata za pół pensji zeby tramwajem jechać. Wolność wyboru.
2020-08-06 09:49
a nie upieraniu się przy jednym. Samochód nie jest dobrym pojazdem do poruszania się po mieście na odległości do 7 km. W takich relacjach ma wiele substytutów, warto je poznawać i stosować w praktyce. Nie samym tramwajem człowiek żyje, hulajnogi elektryczne bywają źródłem niezłej frajdy dla urzędników.
2020-08-06 09:28
to teraz są w wieku nieco nieodpowiednim na rower czy hulajnogę
2020-08-06 10:21
Ich dziadkowie śmigali rowerami do śmierci...
A jeżeli wiek nie pozwala już jeździć rowerem, to i za kółko taki delikwent wsiadać nie powinien.
2020-08-06 15:40
Mini- leninku
2020-08-06 08:39
Ograniczyć to oni mogą, blokując zakup samochodów z Niemiec
2020-08-06 09:47
i to zostało uwieńczone sukcesem. Małe zwycięstwo taktyczne prowadzące do zmian o charakterze strategicznym. Nadmiar samochodów nie wychodzi żadnemu miastu ani jego mieszkańcom na zdrowie.
2020-08-06 07:24
2020-08-06 08:53
a ja wczoraj stałam kilka zmian świateł na Hallera bo pas pod wiaduktem blokowały samochody które z dwóch pasów wjeżdżały z Klinicznej . pod wiaduktem 2 pasy przechodzą w jeden i korek gotowy...
wprowadzone zmiany
a ja wczoraj stałam kilka zmian świateł na Hallera bo pas pod wiaduktem blokowały samochody które z dwóch pasów wjeżdżały z Klinicznej . pod wiaduktem 2 pasy przechodzą w jeden i korek gotowy...
wprowadzone zmiany to katastrofa ,
trzeba było dla bezpieczeństwa ograniczyć raczej prędkość rowerzystów na Al. Zwycięstwa .
Rowerzyści w Gdańsku zaczynają być świętymi krowami ( przepraszam krowy).
2020-08-06 09:16
Bo ci z brze źna blokowali. Oj łżecie kierowcy-jak zawsze. Kierowca kierowcy wilkiem. To z wami jest problem nie z pozostałymi. We wszystkich macie wrogów pieszych rowerzystach zbiorkomem i sami ze sobą. Masakra. Chyba nigdy nie dolacze do tej roszczeniowej grupy bo to wstyd.
2020-08-06 11:35
Kiedy zblokowaly się wszystkie kierunki, to przy każdej zmianie swiatel z każdej strony się kierowcy zaczeli wpychać, żeby nie czekac kolejnego cyklu. W efekcie rzeczywiście jedni blokowali drugich. Oczywiście w Polsce w
Kiedy zblokowaly się wszystkie kierunki, to przy każdej zmianie swiatel z każdej strony się kierowcy zaczeli wpychać, żeby nie czekac kolejnego cyklu. W efekcie rzeczywiście jedni blokowali drugich. Oczywiście w Polsce w takim miejscu nigdy nie spotkasz policjanta, którego sama obecność utemperowalaby zapedy niektórych bezmózgich rodakow, ale to już opowieść na inna okazje.
2020-08-06 09:10
Na to jest paragraf. Halo drogówka? Pieniadze stoją na ulicy prosze pozbierać.
2020-08-06 11:46
Spróbuj pod wiaduktem na Wyklętych zatrzymać się przepisowo na czerwonym.
Zaraz trzech Januszy zaczne trąbić, a czwarty Cię objedzie i wciśnie się na tory.
2020-08-06 09:46
Brawo auta, blokujecie auta!
Więcej auta, 2 metry od windy pod sam sklep na chodniku stań
2020-08-06 10:08
Wtedy na zielonym jadą te ze strony Klinicznej.
2020-08-06 10:23
Zostają w poprzek i blokują.
2020-08-06 07:02
Zasadna? Co za brednie. To lobby rowerzystów zaczyna przeginac.
2020-08-06 07:32
Lobby kierowców już dawno przegięło forsując świetne warunki do jazdy samochodem. Wydano grube miliony na drogi typu al. Żołnierzy Wyklętych. Efekt? Mamy duży problem w postaci zbyt dużej liczby samochodów, które hałasują i zanieczyszczają środowisko. A ich użytkownicy i tak narzekają :)
2020-08-06 08:50
Dziedzictwo Pawła A.
2020-08-06 08:55
Podziękuj tym co rozbierają linie kolejowe i budują tam drogi dla rowerów. To przez takie działania wzrasta ruch aut w mieście. Wydaje sie grube miliony na ścieżki rowerowe a i tak rowerzyści pchają się do pojazdów komunikacji miejskiej oraz pociągów. Szczytem zas absurdu jest sytuacja na Zaspie gdzie rowerem można jeździć po chodniku i ulicy.
2020-08-06 09:51
żeby nie było wątpliwości. Brawo Ty!
2020-08-07 09:22
Mamy problem z takimi jak Ty.
2020-08-06 08:49
2020-08-06 09:51
2020-08-06 14:37
2020-08-07 09:24
Ja na przejazdach rowerowych robiłem już rower bo rowerzysta gadał przez telefon i nie widział czerwonego.
2020-08-06 15:45
Bo będzie jak z elgiebetami
2020-08-06 16:02
Powinni jak ludzie wsadzić rower do bagażnika i tak się przemieszczać!
2020-08-06 07:02
Kto to wymyślił?I do tego w wakacje.
Svencjusz
2020-08-06 08:11
bo lepsze jest wrogiem dobrego a nie zawsze lepsze wychodzi na dobre
2020-08-06 09:52
kierowcy samym kierowcom zgotowali ten los
2020-08-06 08:48
2020-08-06 14:39
2020-08-06 09:27
Mieszkańcy ul. Uphagena. Popytaj się kto tam mieszka i będziesz miał odpowiedź. Widocznie przeszkadzały samochody pod oknem, to po znajomości udało się zmienić organizację ruchu o 180 stopni.
2020-08-06 10:41
kierowcy wlaczajac sie w jednokierunkowe ulice patrzą tylko w lewo
2020-08-06 14:40
Bo mają zielone!
2020-08-06 07:03
Trzeba do nich sie przyzwyczaić i równiez starać sie ich nie tworzyć. No ale czasem jest ciężko.
2020-08-06 08:09
albo sprzedac samochod tak jak ja to zrobilem. Korki byly, sa i beda jeszcze wieksze, a miasto jest dla ludzi a nie samochodow
2020-08-06 08:41
Pewnie masz rację. Nie ozn. to jednak, aby te korki dodatkowo potęgować.
2020-08-06 09:47
Oznacza, dzięki temu że mniej samochodów wjedzie od tej strony będzie lepiej gdzie indziej.
2020-08-06 08:20
żadnych korków tam nie było.
2020-08-06 08:37
by potem usilnie go rozwiązywać!
2020-08-06 09:47
Wymyślono że po mieście będzie jeździć się jak po wsi - samochodem i teraz problem
2020-08-06 08:46
2020-08-06 13:52
2020-08-06 08:55
2020-08-06 11:37
2020-08-06 20:30
na to ida nasze podatki na utrzymywaniu płatnych trolli Polacy nic się nie stało
2020-08-06 07:04
Miasto z kartonu...
2020-08-06 08:06
martw o panstwo z dykty i trocin
2020-08-06 08:48
2020-08-06 08:54
2020-08-06 10:41
Jaka władza takie miasto
2020-08-06 12:34
buhahahahah
konstytucja
bujhahahahaha
2020-08-06 14:42
2020-08-06 07:04
Znak wielki jak wół a jedzie jeden z drugim. Większość z tych kierowców nawet taczką nie powinna jeździć.
2020-08-06 08:26
Nie da rady. Wszyscy policjanci są na urlopach.
2020-08-06 08:38
2020-08-06 11:16
2020-08-06 14:18
albo po chodnikach.
2020-08-06 16:03
I chętnie zobaczę statystyki.
2020-08-07 09:25
Z Ciebie wióry????
2020-08-06 07:05
A gdyby tu w przyszłości było przedszkole i wasze dziecko chodziło by tam w przyszłości, to...
2020-08-06 07:07
Zgadzam się, zlikwidujmy samochody! Lepiej, usuńmy także tramwaje i autobusy, bo dzieci mogą być zagrożone...
2020-08-06 07:45
I rowery
2020-08-06 09:56
2020-08-06 07:20
przedszkola :)
2020-08-06 07:49
2020-08-06 07:55
tam odwróci wszystkie kierunki ruchu
2020-08-06 08:48
A może pani inżynier tam sobie kupiła mieszkanie i nie chciało się jej dookoła jeździć?
2020-08-06 08:00
Jak ja mogę przejechać matkę, jak moja matka siedzi z tyłu?
2020-08-06 08:24
Przedszkola nie ma, ale jest znacznie większa placówka oświaty - szkoła Conradinum.
2020-08-06 08:47
2020-08-06 09:03
Uczniowie szkoły średniej nie potrafią bezpiecznie przejść przez ulicę?
2020-08-06 09:41
Kierowcy nie potrafią jeździć zgodnie z przepisami. Połowa tego korka wynikała z zajeżdżania sobie drogi na skrzyżowaniu. Tak trudno zatrzymać się przed skrzyżowaniem i przepuścić skręcających w drugą stronę?
2020-08-06 09:57
a także redukcję spalin i hałasu
2020-08-06 10:24
Gdyby jeszcze doedukować 90% kierowców, którzy nie mają pojęcia, jak działa zielona fala, nie było by korków pod światłami.
2020-08-19 11:06
skoro oficjalnie było pisane, że Tristar nie jej stosuje?
2020-08-06 11:04
Też jest! Placówka Leon
2020-08-06 08:33
Panie sędzio on mnie uderzył. Gdzie, no tu w plecy, ale tam jest tylko maleńki siniak. No tak ale gdyby to było oko
2020-08-06 08:57
Żeby żaba żyto żarła, to by mąką sr..a.
2020-08-06 13:19
Młyniarz
2020-08-06 09:56
na przykład rowerem cargo lub samodzielnie na rowerku bieganym. Warto tak kształtować miasto, by dziecko w wieku 11 lat mogło czuć się bezpiecznie jadąc rowerem do szkoły nie tylko na drogach dla rowerów, ale na takich
na przykład rowerem cargo lub samodzielnie na rowerku bieganym. Warto tak kształtować miasto, by dziecko w wieku 11 lat mogło czuć się bezpiecznie jadąc rowerem do szkoły nie tylko na drogach dla rowerów, ale na takich ulicach jak Piramowicza. Tranzytowy ruch samochodów na tej ulicy pasuje jak świni siodło, ruch lokalny może się odbywać nadal bez przeszkód.
2020-08-06 12:52
Tylko oczywiście rodzice musieli wybrać przedszkole na drugim końcu miasta...
2020-08-06 15:52
Bo tylko tam były miejsca mądralo, myślisz, że rodzice nie chcieliby mieć przedszkola blisko domu?
2020-08-19 11:07
dostało się do żadnego
2020-08-06 10:23
Sprawdzić czy nie ksiądz :)
2020-08-06 12:26
tu w przyszłości można poleżeć w cieniu starych lip? No właśnie najlepiej zerwać ten asfalt z Alei i zasiać trawę, postawić te głupawe leżaki (Instytut Kultury byle jakiej w Gdańsku ma ich pod dostatkiem) można dodać rydwan i leżcie ludzie sobie.
2020-08-06 13:01
no i nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi hłe, chłe
2020-08-06 18:54
2020-08-27 13:08
Mój kolega kiedyś stwierdził, że jednokierunkowa jest bezpieczniejsza niż dwukierunkowa. Na to mu odpowiedziałem, że zamknięta jest jeszcze bardziej bezpieczna. Już nie mam kolegi. Ale słabo mi żal.
2020-08-06 07:05
Ulica, która pomagała rozładować korki stała się bezużyteczna. Można było spróbować zamontować żółte ostrzegawcze światła zarówno dla kierowców jak i dla rowerów na niebezpiecznym skrzyżowaniu. Pani z urzędu gada kompletne bzdury nie wiążąc korków, sięgających Mickiewicza, ze zmianą organizacji ruchu. Nie lubię kłamiących urzędników.
2020-08-06 07:12
Na tym przejeździe było pare śmiertelnych wypadków. Dalej uważasz ze ludzkie życie jest mniej ważne niż skracanie sobie drogi przez uliczkę do tego nie przystosowaną w dodatku przebiegająca koło szkoły?
2020-08-06 07:19
2020-08-06 08:48
Serio to takie trudne do pojęcia?
2020-08-06 09:42
I żyją. Ba, jest to najlepsze miejsce do życia na świecie. Cud!
2020-08-06 13:54
Czy w Wiedniu tez niemal 100% mieszkancow to Polacy?
2020-08-06 15:55
Mają super metro oraz gestą sieć tramwajową
2020-08-06 16:54
Daj spokój, Austria to niskie zarobki. Jak już wyjeżdżać to Szwajcaria czy Norwegia
2020-08-06 09:58
Dobrze, że w Gdańsku ten proces się rozpoczął.
2020-08-06 15:56
2020-08-06 07:20
Na autostradach zginęło X osób. Trzeba je zamknąć!!
2020-08-06 08:18
Ty pewnie jeździsz starym rupiecie w dieslu wiec nie obchodzi cię bezpieczenstwo
2020-08-06 08:20
Kidafa dlaczego jesteś matołkiem
2020-08-06 18:07
Głosowanie wykazuje, że to ty Jednak jesteś matołkiem.
2020-08-06 08:08
przecież każdy się urodził kierowcą, umiejetności każdego są idealne, według własnego mniemania.
Koło szkół ruch powinien być minimalizowany zawsze , nie obchodzi mnie że ktoś z przedmieść będzie jechał parę minut dłużej
2020-08-06 08:57
Może jakieś konkrety bo nie słyszałem o żadnym śmiertelnym wypadku w tym miejscu
2020-08-06 09:43
2020-08-06 10:58
No wiec sprawdziłem, sewik gdańsk Piramowicza -> od 2007 rok aż 9 lekko rannych osób, 0 ciężko rannych, 0 śmiertelnych, liczba zdarzeń ~70 przez 13 lat
2020-08-06 12:11
To teraz mapa wypadków.
A dalej źródło w UM.
2020-08-06 12:33
Dodatkowo od kiedy skrzyżowanie zostało przebudowane wystąpiło już chyba tylko 1 zdarzenie.
2020-08-06 12:57
To wszystko jest w porządku?
2020-08-06 13:53
"Był" po przebudowie i zmianie wyjazdu tak, żeby mógł tam wyjechać tylko 1 samochód (a nie 2 jak poprzednio) sytuacja zupełnie się zmieniła i wyciąganie wniosków ze statystyk dotyczących zasadniczo innego skrzyżowania nie ma sensu.
Prędzej kierowcy faktycznie zasłaniali sobie widok na ścieżkę ale obecnie ten problem został rozwiązany
2020-08-06 16:04
Tylko stawali na ścieżce i chodniku, zaraz za poprzednim samochodem.
2020-08-06 13:56
2020-08-06 11:46
2020-08-06 10:00
sam wykonaj elementarną pracę domową i ceń życie w zdrowiu wyżej niż wygodę kierowców.
2020-08-06 09:34
Czlowieku jakie śmiertelne wypadki w tym miejscu?
2020-08-06 10:46
2020-08-06 11:44
A nader wszystko Polacy sa za glupi na jakikolwiek pojazd, smiem twierdzic, ze tylko i**ota mogl zginac tam na rowerze.
2020-08-06 13:34
PORD Art. 27.
3. Kierujący pojazdem, przejeżdżając przez drogę dla rowerów poza jezdnią, jest
obowiązany ustąpić pierwszeństwa rowerowi.
2020-08-06 15:00
2020-08-06 16:06
Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
1) droga wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt;
2020-08-06 23:05
- gorzej jak zjeżdża rozpędzony ze zwycięstwa
2020-08-07 09:28
Podaj daty tych śmiertelnych przypadków. Jasne ...
2020-08-06 07:18
Oni tam nie stoją , mieszkają na południowych tarasach, kiedyś pisałem na wyborach wszystkich wywalic aby ani jeden się nie prześliznął
2020-08-06 08:19
To pewnie siedzą na tych tarasach i popijają mohito z parasolka i się z was smieją
2020-08-06 08:02
Bez zielonej strzałki w prawo.
2020-08-06 09:03
To nie jest zadna przelotowka.
2020-08-06 09:48
nawet gdyby tam swiatla dla rowerzystow zrobic to wciaz ma to wiecej sensu niz likwidacja tego skrotu. urzedas do zwolnienia
2020-08-06 18:15
Rzecz w tym, że to nigdy nie miała być ulica "użyteczna" w sensie objazdów. Wąska i kręta, była przeznaczona tylko na dojście do szkoły i burs. I nagle gromada cwaniaczków zaczęła ją rozjeżdżać..
2020-08-07 10:27
ona nie kłamnie, tam same głupie bydło pracuje po prostu, mówi co umie
2020-08-26 08:07
Niech się wreszcie ocknie głąb który to wymyślił i cofnie swoją decyzje ...!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.