2021-09-02 10:40
Jeżeli maski działają to po co dystans? Jeśli maski i dystans działają to dlaczego lockdowny? Jeśli wszystko powyższe działa dlaczego tak pospiesznie zmuszają do szczepień? Jeżeli szczepionki są bezpieczne
Jeżeli maski działają to po co dystans? Jeśli maski i dystans działają to dlaczego lockdowny? Jeśli wszystko powyższe działa dlaczego tak pospiesznie zmuszają do szczepień? Jeżeli szczepionki są bezpieczne dlaczego producenci nie biorą za nie odpowiedzialności?
Skoro szczepienia są skuteczne dlaczego zaszczepieni musza nadal nosić maski?
Jeżeli w pełni zaszczepieni lidzie mogą zarażać i przenosić covid, w jakim celu paszporty i przywileje dla szczepionych ?
2021-09-02 10:43
2021-09-02 10:53
Jaka jest Twoja racjonalna odpowiedź na twój zarzut dt..wypowiedzi Pani Agaty
2021-09-02 10:57
nic nie działa zero-jedynkowo, tak jak ona to opisuje, wszystko działa po trochę, jedno lepiej inne gorzej, ale im więcej środków zapobiegawczych, tym lepsze rezultaty
2021-09-02 11:00
To kiedy legendarna iwermektyna będzie dostępna tak jak w innych krajach? Czemu amantadyne trzeba załatwiać prywatnie a nie po taniości przez NFZ?
2021-09-02 15:05
gdyby te środki były łatwo dostępne to ludzie tacy jak ty by się nimi faszerowali, co może być groźne dla zdrowia. Już są na świecie przypadki zgonów po zatruciu maścią na odrobaczanie koni, bo zawiera jeden z tych
gdyby te środki były łatwo dostępne to ludzie tacy jak ty by się nimi faszerowali, co może być groźne dla zdrowia. Już są na świecie przypadki zgonów po zatruciu maścią na odrobaczanie koni, bo zawiera jeden z tych środków. Takie myślenie - szczepionki to nie, bo niezbadane (mimo obszernych testów i podania ich milionom ludzi na świecie), amantadyna tak, bo jakiś lekarz mówi, że podał kilku pacjentom i działa.
2021-09-02 15:11
Nie obniżaj poziomu dyskusji.
2021-09-02 16:57
amantadyna to dopuszczony do obrotu lek z 30 latami doświadczeń klinicznych a rzekomo zabójcza iwermektyna została właśnie dopuszczenia do stosowania w Japonii i kilku innych krajach
2021-09-02 18:32
bez 3-letnich badań, ale po lek dla koni ustawiasz się pierwszego dnia ?
2021-09-02 18:58
A co to za lek dla koni?
Iwermektyna jest znana od lat 70.
Stosowana u ludzi jest w leczeniu różnych chorób. Przebadana.
Teraz będziecie codziennie bombardować ten lek dla koni :)
Od razu wiadomo, że przekaz z trolowni poszedł i wiadomo z kim się piszę.
Serwus
2021-09-02 20:38
i stosowana przy leczeniu różnych chorób. I co z tego? Leki są różne i choroby są różne. To, że lek jest skuteczny w jednym przypadku nie znaczy, że zadziała przy innej chorobie, albo że inne czynniki związane z inną
i stosowana przy leczeniu różnych chorób. I co z tego? Leki są różne i choroby są różne. To, że lek jest skuteczny w jednym przypadku nie znaczy, że zadziała przy innej chorobie, albo że inne czynniki związane z inną chorobą nie okażą się dużo bardziej szkodliwe przy jakimś połączeniu. Nie ma lekarstw uniwersalnych. I tak - są obiecujące badania w przypadku iwemektyny, rzecz w tym, że nie wiadomo jeszcze jak działa mechanizm tego leku mogący unieszkodliwiać koronawirusa, nie wiadomo jak powinna być dawka, czy nie prowadzi do jakiegoś trwałego uszkodzenia komórek, czy nie zachodzi jakaś inna szkodliwa reakcja itp. Czyli de facto nie są znane te rzeczy, które zostały zbadane w przypadku szczepionek - dlaczego więc nie uznajesz przebadanych i przetestowanych szczepionek, w których przypadku znane są też efekty uboczne (zalety przeważają nad wadami) a jednocześnie domagasz się powszechnego używania leku, w którego przypadku interakcja z koronawirusem/organizmem nim zakażonym jest nieznana (nie wiadomo czy zalety przeważają nad wadami)?
2021-09-02 20:57
i właśnie dlatego Japonia dopuściła iwermektynę do stosowania kowidioto, pewnie nie znali twoich mądrości
2021-09-02 21:04
że dopuszczenie tego środka do leczenia covid w japonii to fake-news? Iwemektyna nie jest dopuszczona do leczenia covid w Japonii. Jedyne leki tam dopuszczone to Remdesivir i Baricitinib
Za to szczepionki są dopuszczone do użycia, ale jakoś w tym przypadku to dla ciebie nie ma znaczenia.
2021-09-02 21:25
Dostępna jest cała metaanaliza wraz z różnymi badaniami w tym randomizowanymi.
Dawki są ustalone, nawet całe schematy czy też protokoły leczenia. Profilaktycznego, szpitalnego i tzw zespołu długiego covida.
Dostępna jest cała metaanaliza wraz z różnymi badaniami w tym randomizowanymi.
Dawki są ustalone, nawet całe schematy czy też protokoły leczenia. Profilaktycznego, szpitalnego i tzw zespołu długiego covida.
Dalej piszesz o przebadanych produktach leczniczych zwanych szczepionkami.
Za mało czasu minęło żeby wiedzieć czy nie wchodzą w interakcje z innymi lekami, czy mają jakieś długofalowe skutki uboczne. Nawet partii nie można zbadać :)
Zalety? Dane z Izraela są takie, najwyższą fala i zgony na tym samym poziomie co wcześniejsze fale... Nopy ciężkie i zgony to wady ale zalety je przewyzaszają hehe.
Wiesz jaki jest twój problem?
Ja ci niczego nie zabraniam chcesz się szprycować co kilka miesięcy to twoja sprawa.
Ja mam prawo wybrać swoją metodę leczenia i nic cię to nie powinno obchodzić. Nawet jak to będzie lek dla konia to h ci do tego.
Chcesz być chronicznym pacjentem? To sobie bądź i miłej ostatniej prostej.
2021-09-02 21:47
owszem, ale w przypadku leczenia pasożytów. Takie jest podstawowe zastosowanie tego leku i pod takim kątem był badany i testowany. My tu nie mówimy o pasożytach, a o covidzie i pod tym kątem nie jest przebadany.
owszem, ale w przypadku leczenia pasożytów. Takie jest podstawowe zastosowanie tego leku i pod takim kątem był badany i testowany. My tu nie mówimy o pasożytach, a o covidzie i pod tym kątem nie jest przebadany.
Wiesz jaki jest twój problem? Odporność na fakty i wiedzę, a do tego wyparcie i ignorowanie tego co nie jest zgodne z tym, co chcesz. Nie daje ci do myślenia na ile są wiarygodne twoje źródła czerpania informacji, skoro jeszcze kilka minut temu wierzyłeś, że Iwermektyna została dopuszczona do leczenia covid w Japonii, bo tak wyczytałeś w swoich 'niezależnych' źródłach. Zupełnie się tym nie przejmujesz, tylko wyciągasz kolejne 'fakty' z tych samych źródeł, a do tego że uwierzyłeś w kłamstwo nawet się nie odniosłeś, tylko od razu zmieniasz front i wyrzucasz z siebie jakieś bzdury o 'chronicznym pacjencie' albo jakieś nieprawdziwe dane o Izraelu, gdzie przy większej liczbie zakażeń (nikt nie twierdzi że obecne szczepienia chronią przed zakażeniem) średnia zgonów jest o ponad połowę niższa i odsetek zakżonych poddanych hospitalizacji też jest dużo niższy. Gdybyś choć trochę potrafił krytycznie myśleć, to byś się zastanowił, ile są warte twoje źródła.
2021-09-02 21:55
Metaanaliza dotyczy leczenia covid. Pudło
Ja nic o Japonii nie pisałem. znowu pudło
Zarzucasz mi ignorancję to przeczytaj sobie cała metaanalize ignorancie i wtedy wróć do dyskusji.
2021-09-03 00:15
bo już późno, a jutro pewnie idziesz do szkoły.
Zamiast zaczniesz komuś zarzucać ignorancję, najpierw sam się zapoznaj z metaaznalizą na którą się powołujesz. A zacznij od sprawdzenia czym w ogóle jest metaanaliza.
bo już późno, a jutro pewnie idziesz do szkoły.
Zamiast zaczniesz komuś zarzucać ignorancję, najpierw sam się zapoznaj z metaaznalizą na którą się powołujesz. A zacznij od sprawdzenia czym w ogóle jest metaanaliza. Ja postanowiłem się zapoznać z tym tekstem i mogę stwierdzić, że gdybyś sam to przeczytał to byś się na to nie powoływał, bo to tylko potwierdza to co wcześniej pisałem - wyniki obiecujące, ale nie pewne, poza tym wciąż więcej nie wiadomo niż wiadomo. Już na wstępie zaznaczono, że na ludziach nie udało się uzyskać takich wyników jak in vitro, tj. zadowalających. Do tego próba o wiele mniejsza niż przy badaniach szczepionek, no i przypomnijmy - w metaanalizie a nie testach klinicznych - ale jakoś to szczepionki są nie przebadane, a tu wszystko cacy.
2021-09-03 09:26
24 RCT w 16 krajach zostały zrobione. :D
Weź se szpryce w czoło jak chcesz.
Sporo krajów używa ten lek i jakoś działa ale ty wiesz lepiej.
2021-09-02 12:15
- maseczki obniżają ryzyko transmisji a nie ją uniemożliwiają - nic nie działa w 100 procentach jak sugeruje pytanie...
2021-09-02 15:31
Nie nosiłem, nie noszę i nie będę nosil maski...mimo iż przemieszczam się do pracy i z pracy komunikacja miejska, zakupy w sklepach wielkopowierzchniowych...ani razu przez cały okres pandemii nawet kataru nie miałem...nie mówiąc o czymś powazniejszym
2021-09-02 18:20
wiesz ile ludzi przez swoja nieodpowiedzialność mogłeś zarazić.
2021-09-02 21:10
Aby zarażać, sam musiałby najpierw zachorować.
2021-09-02 15:51
A czy ty możesz nie być ignorantem i przeczytać podsumowanie przeszło 100 publikacji i badań naukowych i wtedy się wypowiadać?
Wpisz w szukajke:
maski skuteczne i bezpieczne kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą.
Autor się natrudził. Podał badania, cytaty i źródła. Doceń to.
2021-09-02 16:37
logika wskazuje że zatrzymane krople śliny nie wylądują na błonie śluzowej drugiej osoby - i nie spowodują infekcji w takim razie.
Jeśli istnieje opublikowana praca naukowa która udowadnia coś innego naprawdę chciałbym ją poznać.
2021-09-02 17:03
Czy ty celowo jesteś głupi?
Nie rozumiesz słowa pisanego?
Mam przyjechać do ciebie i przeczytać ci na głos ten artykuł?
2021-09-02 17:04
wpisz w Wikipedię COVID 19, przeczytaj dokładnie opis wirusa i możliwe drogi jego transmisji, teraz uwaga - c19 podobnie jak inne koronawirusy przenosi się również z powietrzem, więc szmatka którą nosisz nadaje się do
wpisz w Wikipedię COVID 19, przeczytaj dokładnie opis wirusa i możliwe drogi jego transmisji, teraz uwaga - c19 podobnie jak inne koronawirusy przenosi się również z powietrzem, więc szmatka którą nosisz nadaje się do produkcji skarpet i gaci a nie ochrony, co więcej masz fałszywe poczucie bezpieczeństwa i to już jest bardzo groźne
małe zatłoczone pomieszczenia rozumiem, ktoś może kichnąć, kaszlnąć itp ale co robi maska na twarzach ludzi jadących rowerem, samotnie podróżujących autem, na ulicy albo w parku???
2021-09-03 05:35
Osiądzie na przedmiotach,które mogłaby dotknąć inna osoba.Wirus nie ginie od razu.W powietrzu też może być.Nawet jak kichniesz,lub masz kaszel,to możesz zarazić inną osobę,niekoniecznie tym covidem.
2021-09-02 12:16
istnieje synergia - zastosowanie różnych środków bezpieczeństwa zapewnia największą skuteczność
2021-09-02 16:20
Wyniki mają gorsze niż Indie. Dobrze wyszczepiona Portugalia ma gorsze wyniki niż Afganistan.... Opowiedz mi więcej o tej synergii.
2021-09-02 16:39
w Izraelu ciała też płynęły rzekami do morza jak w Indiach bo nikt nie nadążał z paleniem ofiar?
2021-09-02 16:58
Nie nadążali z paleniem to postanowili pauze włączyć od pandemii xD
Jak to się stanęło? Zakeczupowanych było 3,5%
2021-09-02 21:23
Tam "od zawsze" ciała płynęły rzekami "do morza". Tak samo "od zawsze" palono ciała na stosach na ulicach. Tam jest 1,2 mld, większość żyje w miastach w biedzie. Jak policzysz ile osób umiera dziennie np. w Delhi (25 mln?) i ile drzew trzeba by ściąć dla drewna na stosy, przestanie Cię to dziwić.
2021-09-02 10:54
ty piszesz bzdury id..to coś nie jest prawdą?
2021-09-02 12:16
2021-09-02 17:15
co nie jest prawdą że brednie opowiadane przez rok się wzajemnie wykluczają i przeczą logice?
2021-09-02 10:43
Bo nas wyniosą z torbami, zniewolą, a wy nadal będziecie się cieszyć z ucisku w strachu przed śmiertelna pandemią.
2021-09-02 10:45
Owcy mówisz, żeby była wilkiem?
2021-09-02 10:46
Handel bronią,handel narkotykami,ropa,firmy farmaceutyczne.To jest rzeka,wręcz morze bogactwa.Niestety to coraz częściej nie ma nic wspólnego ze zdrowiem ludzi.Ma się sprzedawać ale nie koniecznie leczyć.Mamy się leczyć ,nie wyleczyć
2021-09-02 20:29
Na tym zależy firmą farmaceutycznym
2021-09-02 10:49
chociaż wiem że i tak nie chcesz odpowiedzi-po prostu siejesz zamęt- taki z ciebie antyszczepionkowiec i antysystemowiec
2021-09-02 10:50
Jedynie ubliżanie, bo się wam teorie sypia wiec zaczynacie atak siłowy i ośmieszanie.
2021-09-02 11:09
Rozumienie krótkich form pisemnych to dla ciebie za wysokie progi, nieprawdaż?
2021-09-02 10:56
ale jakie ty dasz odpowiedzi skoro szpryca jest tak dobra to po co obostrzenia po co zaszprycowanemu test przed wizytą w szpitalu np?
2021-09-02 12:18
stąd testy w przypadku szpitala - dla chorych zakaźnie są szpitale zakaźne.
2021-09-02 12:20
A jednak paszporty po szprycy zwalniają z testów (granice sklepy restauracje itd), więc zarażać można odpowiedzialnie.
Absurd?
2021-09-02 16:40
i lepiej zniosą ewentualną infekcję
2021-09-02 17:17
tak tak jest szansa zawsze raczej byli w lepszym stanie i nie potrzebowali na to nazistowskiej kennkarty
2021-09-02 11:11
Ale wyczytałeś te swoje myśli nieuczesane z kryształowej kuli, czy jak?
2021-09-02 10:49
Jak Pfizer zapewniał ze 2 dawki działają już na te mutacje które się dopiero pojawia a jeszcze ich niema ? ;) zapewniał , że to cudowny preparat, który będzie chronił już Nawet przed kolejnymi mutacjami! Przebadany i bezpieczny ! To są ich słowa !!!!!! Ludzie robią z was wariatów- ludzie ! Otwórzcie oczy !!!
2021-09-02 10:51
Może robić co chce a hajs płynie strumieniem.
2021-09-02 10:58
taki skuteczny a jednak trzecia dawka konieczna jak dadzą trezcią to powiedzą no niestety ale czwarta i kolejne a potem już ktoś powie szczepić się będziecie musieli wy stado baranów co pół roku inaczej nie dostąpicie łaski pańskiej w postaci pozwolenie do wyjścia ze znajomymi do knajpy
2021-09-02 13:52
2021-09-02 17:19
moje ciało nie jest i nie będzie smietnikiem na chemiczny syf w szprycy moderny w Japonii znaleźli cząstki stali nierdzewnej i co dzbanie to takie zdrowe dla organizmu?Serio szpryca co pół roku żeby dostąpić łaski wypicia kawy w kawiarni?Dzięki w d... mam kawiarnie kina itp pierdy jak zaczną się bawić w nazioli to zwyczajnie splajtują
2021-09-02 12:21
jeśli po przechorowaniu odporność trwa kilka miesięcy to czemu szczepionka która aktywuje te same mechanizmy obronne organizmu miała by działać inaczej?
2021-09-02 10:53
Warto by ktoś napisał o absurdach kowidowej pandemii....która istnieje i jest pompowana dzięki mediom i hipochondrykom...ci drudzy winny do psychologa się udać.Jak widać nic nie działa ...patrz Izrael...buhahah
2021-09-02 11:12
Dlaczego zmienił zdanie w kwestii szczepień - odpowiedź eksperta była merytoryczna i rozwiewająca wszelką wątpliwość - zablokował osobę pytającą.
Tak właśnie wygląda dzisiejsza "nauka" - masz bezkrytycznie
Dlaczego zmienił zdanie w kwestii szczepień - odpowiedź eksperta była merytoryczna i rozwiewająca wszelką wątpliwość - zablokował osobę pytającą.
Tak właśnie wygląda dzisiejsza "nauka" - masz bezkrytycznie przyjmować wszystko, co zostało specjalnie dla ciebie wyreżyserowane. A debaty typu "czy szczepionki powodują autyzm, Bill Gates i 5g" mam głęboko, bo jeszcze na ani jedno moje pytanie ani wątpliwość nie została udzielona ani jedna merytoryczna odpowiedź.
Ja nie pytam o to, czy szczepionki powodują beri-beri tylko o to, kto i dlaczego podjął decyzję, że pozytywny wynik testu jest równoznaczny z uznaniem osoby za chorą i jeszcze kilkaset podobnych pytań.
2021-09-02 13:59
2021-09-02 17:20
a co mówić nie umie?Dyskusja przerasta możliwości umysłowe tzw ekspierdów?
2021-09-02 15:10
szczepionek z autyzmem padło wiele merytorycznych odpowiedzi. Co więcej udowodniono, że badania Wakefielda, mające wskazywać na ten związek, były sfałszowane. Czego więcej oczekujesz, żeby uznać, że odpowiedź za 'merytoryczną'?
2021-09-02 17:21
bardzo merytoryczne i za bardzo konkretne pieniądze przypadkiem od tych z branży farmaceutycznej
2021-09-02 20:58
odporność na fakty - udowodniono komuś oszustwo, ale to nie ma znaczenia, bo to na pewno przerażona BigPharma opłaciła.
Co z tego że inni naukowcy znaleźli dzieci przez niego badane i udowodnili, że przekręcił
odporność na fakty - udowodniono komuś oszustwo, ale to nie ma znaczenia, bo to na pewno przerażona BigPharma opłaciła.
Co z tego że inni naukowcy znaleźli dzieci przez niego badane i udowodnili, że przekręcił dane, co z tego, że udowodniono, że współpracował z ojcem jednego z dzieci w celu zarobienia na strachu wywołanym przez przekręcone wyniki badań (na sprzedaży testów na autyzm), co z tego że udowodniono iż badania Wakefielda zostały zrobione na zamówienie, żeby można było wytoczyć proces zbiorowy i wyłudzić wielkie odszkodowanie?
Nic. Samodzielne myślenie okazuje się być proste - ja wiem swoje, a jak fakty się nie zgadzają, to tylko dlatego, że BigPharma czy inni reptalianie finasują kłamstwa na wielką skalę i opłacają 99,9% lekarzy i naukowców, żeby ci non-stop kłamali.
2021-09-02 11:52
Mieć minimalną wiedze z medycyny.zeby obalić ten wpis.az rece opadają.
2021-09-02 12:02
To obalasz, czy nie masz podstawowej wiedzy z medycyny?
2021-09-02 12:29
On wie, ale nie powie :)
2021-09-02 12:06
ma wklejanie dawno ośmieszonej wklejanki z 2020 ? Za tak słabo wykonaną pracę, mogą nie zapłacić .
2021-09-02 13:51
2021-09-02 23:01
Jedynie sam hejt ... cóż widać jakie argumenty za ma wasza pLandemia ... 0 argumentów jedynie ogłupienie
2021-09-02 10:41
2021-09-02 11:23
2021-09-02 11:35
2021-09-02 17:09
tak, izolować wyszczepów, jak pokazuje Izrael same problemy z wyszczepami
2021-09-02 10:42
Zaczyna się wyciąganie zatajonych danych z wakacji, żeby podbić dzienne liczby przypadków i "zachęcić" niezdecydowanych do szczepień, bo 4 fala... Nie wierzę za grosz w te statystyki.
2021-09-02 10:56
I tu jest pies pogrzebany. Choroba chorobą, ale sterowane statystyki to zupełnie inna półka.
2021-09-02 10:59
No właśnie. Ja nigdy nie twierdziłam, że korony nie ma. Jest , znam kilkanaście osób, które ją miały ( objawowo lżej lub ciężej ), natomiast jeśli statystyki są sterowane po to, aby ludzie się bali, to nikt mi nie powie, że władza robi coś dla naszego dobra.
2021-09-02 11:05
statystyki wystrzeliły z dnia na dzień, ale z wczorajszą liczbą zgonów przesadzili bo zapomnieli, że najpierw musi być wzrost zachorowań a dopiero po około 2 tygodniach rośnie liczba zgonów.
2021-09-02 11:16
Wykazali zgony z tych dni, kiedy oficjalnie było podane zero. Kreatywna statystyka. Oni dobrze wiedzą, że program szczepień padł i kombinują, jakby tu wcisnąć ludziom zapasy, które porobili. Nie ma europejskiej rekomendacji trzeciej dawki, a nasi już wychodzą przed szereg. Straszenie wzrostem zachorowań u dzieci też już było.
2021-09-02 11:27
Nie wierzysz, że jest pandemia czy epidemia, nie wierzysz w koronawirusa ale dziecko do szkoły boisz sie posłać bo może się zarazić! to się nazywa hipokryzja albo po prostu głupota,
2021-09-02 11:33
Przecież napisałam, że wirusa nie neguję, przeczytaj cały dialog pod moim komentarzem. Nie podoba mi się postawa państwa. Poza tym nie mam dzieci i takich dylematów, więc nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy.
2021-09-02 15:04
Nic więcej.
2021-09-02 10:43
2020-09-03 23:19
W ramach monitoringu sytuacji epidemiologicznej grypy w sezonie grypowym 2018/2019, w okresie od 1 września 2018 r. do 15 marca 2019 r., zanotowano łącznie 3 337 044 zgłoszeń przypadków zachorowań
2020-09-03 23:19
W ramach monitoringu sytuacji epidemiologicznej grypy w sezonie grypowym 2018/2019, w okresie od 1 września 2018 r. do 15 marca 2019 r., zanotowano łącznie 3 337 044 zgłoszeń przypadków zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę i zachorowania grypopodobne, a zmarło 67 osób.
popieram opinię
7
nie zgadzam się z opinią
1
Zgłoś
Odpowiedz
2021-09-02 10:54
Od początku pandemii w powiązaniu z Covid-19 zmarło ponad 75.3 tys. ludzi.
Do tego trzeba dodać zgony na inne choroby w wyniku "zaniedbania" leczenia spowodowane brakiem personelu medycznego.
2021-09-02 10:45
Normalni ludzie mają to gdzieś
2021-09-02 13:48
dokładnie
2021-09-02 15:09
2021-09-02 20:35
Juz złapałem w kwietniu. Przeszedłem lżej od zwykłego przeziębienia.
2021-09-02 23:55
2021-09-02 10:47
Jeszcze się władza nie określiła co dalszych posunięć. Na chwile obecna idzie to ospale ,ale "planowane" wzrosty są osiągane. Strach dalej trzyma cześć społeczeństwa na gardło i dusi myślenie.
2021-09-02 11:00
tak......widzimy absurdalnosc sytuacji, Grypa znowyu zostanie nazwana covidem
2021-09-03 00:01
Zgodzi się na wszystko. Byle dostać to co mu "się należy".
2021-09-02 10:47
I atakuje covidian bez litości.
2021-09-02 11:29
Ze los lubi być przekorny.zebyś nie pisał kiedyś ze szpitala.
2021-09-02 11:37
2021-09-02 12:35
No a gdzie regułka, że czeka na niego respirator? Postarajcie się bardziej, bo wam chyba marnie płacą i już się opuszczacie.
2021-09-02 10:47
W Gdańsku ciekawie a było tak ładnie. W tramwajach, autobusach, w miejscu pracy, w sklepach, na imprezach i imprezkach zero maseczek! Pani Dulkiewicz daje przykład.
2021-09-02 10:56
Wogole jej nosiłem nigdy, komunikacja czy sklep wielkopowierzchniowy ...nie noszę i nie choruje ani nikt z mojego otoczenia..co ty masz za zaje.... z maseczkami? Skąd ci się to wzięło?
2021-09-02 11:39
Poczekaj, poczekaj w australi też był taki cwaniaczek, a teraz żonka prosi o pieniążki bo została z 3 bandolców i czwartym w drodze i nie ma za co żyć.
2021-09-02 17:22
2021-09-03 07:27
Bajeczki medialne z tej Australii dla Szczepanów z pełnym pampersem
2021-09-02 11:49
jesteś jakiś człowiek pierwotny. Obca ci i gramatyka, stylistyka i ortografia. Zostaw więc te trudne rozważania bo przekraczają twoje mozliwosci intelektualne.
2021-09-02 12:16
2021-09-02 11:06
Przestań ją ciągle lansować.
2021-09-02 10:54
Mit upada. To już koniec. Finito. The End. Kurtyna. Sztandar wyprowadzić.
Kto dał się kujnąć ten ma lipe :)))))
Kto nie dał ten może patrzeć na siebie w lustrze i mieć do siebie szacunek :)))
Żydów będą kłuć 4 dawką a w Australii co kilka miesięcy :)))
2021-09-02 11:02
Czy może szczęść-boże Braunik już wstał?
Ale ci odpowiem. Lipe to będziecie mieć wy-pseudonieszczepy z konfy.
Kopiejki sie uje...bią to zaczniecie inaczej pisać.
2021-09-02 11:12
usmiech
2021-09-02 11:12
Uśmiech politowania :}
2021-09-02 12:50
Co tak agresywnie? Już nerwy puszczają bo ludzie nie chcą przyjmować do siebie tego kitu i tych preparatów? Co do ludzi to cieszę się, że przetarli oczy, a ja tą pseudo pandemię od samiutkiego początku uważałem za hucpę. Na czym chcieliście zbudować kłamstwo na zrobieniu kurky z logiki? No to gratuluję efektów. :)
2021-09-02 13:51
Średnia wyszczepienia w UE to zdaje się 70% osób dorosłych. Niestety byłe demoludy jak zawsze w tyle. To, że w naszym kraju mamy nieproporcjonalnie dużo wariatów, to nic nowego, ani żaden powód do dumy.
2021-09-02 17:22
no i na tym się kończy ilość id..tów dzbanów i odmóżdżeńcow
2021-09-02 20:37
To właśnie nacje wschodnie nie oderwały się jeszcze od normalnego życia. Zachód już dawno żyje w matrixie.
2021-09-02 11:12
Nie wiedziałem że należą do "włatców" świata, ciekawe czy są nad, czy też pod Gatesem?
2021-09-02 10:55
2021-09-02 10:56
Na wakacjach?
2021-09-02 10:58
ukrywal sie w lasach...ale juz mu sie znudzilo i wyszedł
2021-09-02 11:02
2021-09-02 11:12
2021-09-02 11:20
Wirusek ma się dobrze, dotarł razem z powracającymi z zagranicznych wakacyjnych wojaży.
Tak, jak z pacjentem zero, wirusik nielegalnie przekroczył granicę i nie jest łatwo go wyłapać.
2021-09-02 11:25
dla takich to tylko zupa z grzybow ponoc dziala
2021-09-02 12:47
2021-09-02 12:25
- więc nie istnieje.... a to że na jesień powróci to tylko zakłamane statystyki i straszenie ludzi...
2021-09-03 09:33
2021-09-03 09:31
bo szkoły i dzieci szkolne są wylęgarnią wirusa!
zapamiętajcie moje słowa i wróćcie tutaj za miesiąc jak już szkoły ruszą pełną parą, zaczną się też zachorowania
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.