2021-12-03 10:36
Niemcy, Austria, Francja, Holandia, Włochy, Australia, Nowa Zelandia, RPA, i td. Z pozoru im większa demokracja, prawa człowieka, równość, praworządność i te wszystkie szczytne hasełka oraz im więcej zaszprycowanych
Niemcy, Austria, Francja, Holandia, Włochy, Australia, Nowa Zelandia, RPA, i td. Z pozoru im większa demokracja, prawa człowieka, równość, praworządność i te wszystkie szczytne hasełka oraz im więcej zaszprycowanych tym większy zamordyzm. Jak widać zwykły totalitaryzm i faszyzm pod płaszczykiem demokracji, praworządności i reszty górnolotnych nic nie znaczących hasełek.
Do teraz pouczają nas o praworządności i o tym jak mamy żyć a sami są zwykłymi totalitarnymi faszystowskimi antyobywatelskimi obozami.
Miała być wojna z pandemią w obronie ludzi a jest wojna z ludźmi w obronie pandemii. Taki paradoks i ironia losu.
2021-12-03 10:39
Covid to narzędzie do totalitaryzmu, zamordyzmu i będzie jeszcze gorzej.
2021-12-03 10:42
Ludzie nie mogą dać się skłócić na zaszczepionych i niezaszczepionych.
Jak widać rządy to celowo robią.
Austria wprowadza lockdown dla wszystkich tylko po to, żeby zaszczepieni obwiniali niezaszczepionych za
Ludzie nie mogą dać się skłócić na zaszczepionych i niezaszczepionych.
Jak widać rządy to celowo robią.
Austria wprowadza lockdown dla wszystkich tylko po to, żeby zaszczepieni obwiniali niezaszczepionych za zaistniałą sytuację a sama szczepionka nie ma nic wspòlnego z chorobą bo nie chroni przed zakażeniem i dalszą transmisją a ludzie się biorą wzajemnie za łby. To jest straszne.
Kowal zawinił a cygana powiesili...
2021-12-03 12:24
bo bali się, że zamknięcie niezaszczepionych nie będzie miało wpływu na ilość zakażeń
2021-12-03 13:37
Wtedy mogliby mniej testowac zeby uwiarygodnic z gory postawiona teze. Tak tez robia. Ilosc testow jest kluczowa do pompowania i manipulacji liczbami
2021-12-03 10:42
Pod jego pretekstem będą uciskać coraz bardziej wolność. Ale jak widać ludzkość to chyba kocha niewolnictwo
2021-12-03 10:44
2021-12-03 10:57
Do transformacji geopolitycznej. Ujrzyj w końcu rzeczywistość po 2 latach
2021-12-03 11:17
Czy jest ci on na rękę, czy nie. I rób wszystko co możesz tak by ów cel realizować.
proste? Bardzo.
problem jednak jest w tym ze tacy jak ty twierdzą ze wirus jest spiskiem a z drugiej strony robią wszystko by został z nami jak najdłużej.
2021-12-03 11:30
koronawirusy odkryto 60 lat temu a istnieją pewnie od początku świata
2021-12-03 15:28
2021-12-03 15:25
2021-12-03 10:44
Używasz słow, których nie rozumiesz. Wiesz co to faszyzm i totalitaryzm? Może napisz elaborat na ten temat.. Może wtedy zrozumiesz, że naginasz rzeczywistość...
2021-12-03 12:08
Proszę,oświeć niedouczonych i wypisz wszystkie cechy, definiujące powyższe hasła, które zupełnie nie pasują do obecnej sytuacji.
2021-12-03 10:37
Dwie szczepione osoby w pracy chore! Zrobiły sobie prywatnie testy! I pozytywne obydwie! Bez węchu i smaku z katarem i gorączką! I chodzą do pracy! Przepraszam ja się pytam czym się różni chory nieszczepiony od
Dwie szczepione osoby w pracy chore! Zrobiły sobie prywatnie testy! I pozytywne obydwie! Bez węchu i smaku z katarem i gorączką! I chodzą do pracy! Przepraszam ja się pytam czym się różni chory nieszczepiony od zaszczepionego? Ten drugi ma paszport to może zarażać?
Tak jak każdy szczepiony powinien mieć obowiązkowe testy i być na kwarantannie, skoro i tak choruje! Pozostali przez niego chorują!
Ja również miałem covid i żyje! Lekko przeszedłem i nie wmawiajcie ze szczepienie to jedyny warunek by lekko przejść.
2021-12-03 10:41
Masz jakieś obostrzenia? w praktyce żadnych.
łazisz po sklepie bez maski? łazisz.
coś cię spotkało z powodu braku szczepienia? Jakaś "dyskryminacja"? Kompletnie nic.
wiec o czy do cholery
Masz jakieś obostrzenia? w praktyce żadnych.
łazisz po sklepie bez maski? łazisz.
coś cię spotkało z powodu braku szczepienia? Jakaś "dyskryminacja"? Kompletnie nic.
wiec o czy do cholery mówisz? jest tak jak chcesz.
A to że odwoływane sa zabiegi planowane, ze ciężko sie dostać do lekarza to chyba nie jest wina obostrzeń a tego ze ludzie chorują.
2021-12-03 15:37
2021-12-03 10:43
Ty naprawdę nie potrafisz czytać i słuchać ze zrozumieniem? nikt nigdy nie powiedział, że szczeepionka chorni porzez zakażeniem a przed cięzkim przebiegiem i zgonem. SĄ jednak ludzie którzy nie mają tzw. odpowiedzi immunologicznej, więc przestań mędrkować
2021-12-03 10:47
Były odmiany ospy prawdziwej w wypadku których 60% zaszczepionych umierało (ponad 90% niezaszczepionych)
pomimo to ospę udało sie eradykować.
oczywiście koronawirusy to nieco inna bajka ale nie zmienia to faktu że szczepionki działają.
2021-12-03 11:24
Ty nie widzisz zadnej roznicy????sorry ale nawet mi Ciebie nie zal
2021-12-03 11:33
ale pojawianie sie pierwszych szczepionek na ospę również spotkało sie z wrogim przyjęciem. Był wielki opór społeczny, gadanie o sztańskich wynalazkach, demonach i tego typu bzdurach.
I uwierz ze wtedy nie było badań klinicznych w dzisiejszym rozumieniu tego słowa. I na pewno nie były bezpieczne tak jak dzisiaj się to rozumie.
2021-12-03 15:40
2021-12-03 15:50
2021-12-03 11:44
Rodzice są zaszczepieni trzecią dawką i nie mieli żadnych NOP-ów, tylko lekki ból pozastrzykowy w miejscu ukłucia o średnicy 1.5-2 cm. Ja się nie szczepiłem i nie mam zamiaru. Nie mieszkam z rodzicami, a podczas spotkań
Rodzice są zaszczepieni trzecią dawką i nie mieli żadnych NOP-ów, tylko lekki ból pozastrzykowy w miejscu ukłucia o średnicy 1.5-2 cm. Ja się nie szczepiłem i nie mam zamiaru. Nie mieszkam z rodzicami, a podczas spotkań rodzinnych zachowujemy środki ostrożności. Po przekroczeniu progu jedną z pierwszych czynności jest dokładne mycie rąk. Ani rodzice, ani ja nikomu w sklepach nie wskakujemy na "garba", jak to większość oszołomów robi.
Normalni ludzie wiedzą jak się zachować.
2021-12-03 12:33
cała czas szczują
2021-12-03 15:38
2021-12-03 15:56
2021-12-03 21:47
2021-12-03 12:27
Prof. Horban "Zaszczepieni przeciwko Covid-19 nie będą zarażali, bo nie będą zakażeni" - podkreślił główny doradca premiera ds. Covid-19.
2021-12-03 12:32
twierdził, że szczepionka chroni przed zachorowaniem. Skuteczność była 95%
2021-12-03 13:54
Daleko zajdziesz...
Zamiast słuchać głupot w TV czy radiu i gadających głów na YouTube, weź poczytaj artykuły naukowe, rzetelnej prays popularnonaukowej.
2021-12-03 10:46
Ja rozumiem, że można bać się igły, ale po co wylewać żale w internecie?
Szczepiony ma o wiele mniejsze szanse na zakażenie, a tym samym na roznoszenie wirusa.
2021-12-03 11:17
2021-12-03 13:56
Podkolorowujesz? Może zachorowała 1.osoba zasczepiona u Ciebie w pracy na 60 i już krzyczysz że nie działa. Może noezasczeepieni przeszli i mają przeciwciała? Może to co mówisz jest zwykłym.klamstwem?
2021-12-03 15:42
2021-12-03 21:47
U mnie w tyrce na ok 300 osob 2/3 to poszczepiency. na dziś ok 20 chorych lub na kwarantannach tylko 1 niezaszczepiona i na kwarce z powodu spotkania rodzinnego i ktos tam niby zachorowal. U zony po firmowce 12 osob chorych i wzystkie to zaszczepy...
Odpoczij od mediów i internetu to może zaczniesz mysleć
2021-12-04 00:12
Chyba, że w kadrach pracujesz i jest straszny "faszyzm" bo każdy musi się spowiadać, co jest łamaniem przepisów i na to jest paragraf.
2021-12-03 21:52
który jest w fazie testów, za który sam producent nie bierze odpowiedzialności. Jak sobie wstrzykniesz truciznę to już nie pozbędziesz się jej. Dlatego wskazana jest duża dawka ostrożności.
2021-12-04 00:13
2021-12-03 10:47
po pierwsze nawet jeżeli osoba zrobi test prywatnie/odpłatnie to jest to w systemie i trafia na izolację obowiązkową czy jest zaszczepiona czy nie. Więc nie pisz bzdur, osoby z kontaktu z zakażonym trafiają na kwarantanne, a jeżeli w pracy są osoby zakażone z pozytywnym wynikiem testu to zgłoś to do sanepidu, ponieważ jest złamane prawo.
2021-12-03 11:03
U męża w pracy mają covid. Mąż szczepiony i nie należy mu się kwarantanna, musi chodzić do pracy. czy się zaraził? Nie wiemy, test mu się nie należ y i kwarantanna też nie.
2021-12-03 11:22
2021-12-03 13:57
Jak mu odmawiają, to niech zmieni placówkę. Albo to albo powielasz mity internetowe
2021-12-03 10:52
Nie pisz bdzur - osoby zaszczepione przy pozytywnym wyniku testu podlegają również izolacji, podobnie jak niezaszczepieni.
Różnica dotyczy kwarantanny, czyli po kontakcie z osobą chorą. Z kwarantanny zaszczepieni są zwolnieni, ale nie z izolacji.. No chyba, że sami się zwolnili, ale to i niezaszczepieni mogą.
2021-12-03 10:55
2021-12-03 10:59
Pewnie leży w piwnicy bo na sali nie ma miejsc a ludzie umierają pod szpitalem ;)
2021-12-03 15:46
2021-12-03 11:07
różnica między zaszczepionym a niezaszczepionym jest taka, że jest mniejszym zagrożeniem niż ten drugi....jeśli zarazi niezaszczepionego to problem niezaszczepionego a nie zaszczepionego. A skoro przeszedł Pan COVID to
różnica między zaszczepionym a niezaszczepionym jest taka, że jest mniejszym zagrożeniem niż ten drugi....jeśli zarazi niezaszczepionego to problem niezaszczepionego a nie zaszczepionego. A skoro przeszedł Pan COVID to co się Pan boi??? Pana układ odpornościowy na pewno świetnie da sobie radę, a zrobienie testu jak chce Pan gdzieś pojechać też nie powinno być problemem, bo za decyzje ponosi się konsekwencje. Nikt nie mówi, że szczepienia ochronią przed zachorowaniem. Proponuję zmienić pracę, albo współpracowników skoro nie mają oleju w głowie by się izolować albo zgłosić to do sanepidu a nie wylewać żale na forach.
2021-12-03 15:48
2021-12-03 21:52
Tylko ten zaszczepiony uważa że jest bogiem i nie zaraża... bo nasluchał się prpagandy...
2021-12-03 11:09
Pan od "cyrku" widzę nadal aktywny :D
2021-12-03 11:20
2021-12-03 11:25
2021-12-03 11:26
Dlaczego pozwalacie im, wiedząc że są chorzy, chodzić do pracy i zarażać? I nie tylko do pracy- tacy jeżdżą też komunikacją miejską, robią zakupy (bez dystansu i maseczek, bo przecież są zaszczepieni), poruszają się swobodnie w tzw. przestrzeni publicznej.... I to wszystko tolerujecie (myślę tu o wspópracownikach, tych, którzy widzą i wiedzą) ???
2021-12-03 13:52
Przedobrzyles swoim wpisem.
Brak węchu czy smaku już dawno przestały być objawem covidu ze względu na mutacje wirusa.
Chciałeś pokazać jak to szczepionki nie działają, a pokazałeś że ordynarnie ściemniasz...
2021-12-03 13:54
2021-12-03 15:57
Utrata węchu i smaku jest obecnie rzadkim objawem Covid.
Co do trolla to miło że mierzysz innych swoją miarą ale zapewniam Cię że mi daleko do tej funkcji...
2021-12-03 17:13
Napisał.
To co się objawów czepiasz które mogą wystąpić albo i nie?
Biedny trollu :)
2021-12-03 14:54
jak masz objawy grypowe darmowe skierowanie można dostać od lekarza - wystarczy się o nie zapytać
2021-12-03 15:03
Jeśli nie zgłosił się do lekarza i chodzi do pracy z gorączką, to jest to po prostu przejaw jego braku odpowiedzialności. Na pewno nie argument przeciwko szczepionkom.
2021-12-03 10:38
Nie ważne ile osób choruje - ważne kto liczy chorych....w Chinach 7 zakażeń na dobę...ciekawe dlaczego?))
2021-12-03 10:44
Bo liczą po chińsku czyli od końca, a poza tym kto wierzy rządowi chińskiemu? chyba tylko ci którzy wierzą pisowskiemu rządowi w Polsce
2021-12-03 12:42
Wierzycie w to co wam pasuje ..
A w 2020 od stycznia-maja wierzyliście Chinom ;) oj jakie dziwne!
2021-12-03 10:51
i większość jest po trzeciej dawce szczepionki
2021-12-03 10:52
i restrykcje które by sie polakom w pale nie zmieściły.
2021-12-03 12:15
U nas byłoby to samo, wystarczyłoby aby za covid uznać jakieś tam objawy + test a nie sam test i już liczbę chorych i zmarłych trzeba by podzielić przez 20.
Tylko jaka toby była wtedy "epidemia"? Czym tu straszyć ludzi wtedy?
2021-12-03 15:27
Bo tam są wszyscy zaszczepieni , oni mają swoją chińska szczepionkę, jak ktoś nie chce się szczepić to wylatuje z pracy i nigdzie nie ma wstępu. Do tego przy 7 przypadkach zamykają całe miasto. Tam nikt nie dyskutuje
2021-12-03 10:38
Liczba zgonów do. Liczby hospitalizowanych wskazuje iż w szpitalach nie leczą.A tymczasem amantadyna jest dostępna. Za brak leczenia pacjentów grupa lekarzy oraz władze winny beknac , stanąć przed trybunałem stanu ..i stracić uprawnienia wykonywania zawodu
2021-12-03 14:07
2021-12-03 14:29
Amantadyna jest jak kokaina. Inwektywyma lepsza niż heroina.
2021-12-03 15:26
Nieszczepienia, powinni być leczeni na własny koszt
2021-12-03 21:59
W latach 30 w niemczech też robiono segregację
Masz paszport polsatu i sie cieszysz
Wazny najpierw rok, później 9 miesiecy. - już się mówi o 6 miesiacach a za chwile bedziesz sie nim mógł podetrzeć
2021-12-03 10:40
Poważnie warto umierać z powodu głupot wyczytanych w internecie?
Młoda osoba-czyli taka w wieku 25-50 lat bez jakichś poważniejszych chorób praktycznie nie ma szans na zgon po zaszczepieniu.
A teraz codziennie takich umierają dziesiątki.
2021-12-03 10:42
Tysiące
2021-12-03 14:41
Normalnie, trupy walają się po ulicach i służby nie nadążają zbierać i kremować zwłok, bo grabarze sami padają jak muchy, chrust na stosy się kończy a wyngiel drogi i trzeba oszczędzać, bo Putin może zakręcić kurek z gazem.
2021-12-03 10:43
2021-12-03 10:51
I skąd to wiemy?
2021-12-03 14:42
2021-12-03 14:54
2021-12-03 15:49
Skąd bierzesz dane do liczenia? Zatrudniasz ludzi by stali po szpitalach i prowadzili dla Ciebie statystykę? Czy może bierzesz jakieś ogólnodostępne dane- jakie?
Jak ustalasz kto na co zmarł? Masz dane
Skąd bierzesz dane do liczenia? Zatrudniasz ludzi by stali po szpitalach i prowadzili dla Ciebie statystykę? Czy może bierzesz jakieś ogólnodostępne dane- jakie?
Jak ustalasz kto na co zmarł? Masz dane medyczne denatów? Masz blade pojęcie co może powodować zgon z takimi a nie innymi objawami?
Jeśli takie detale cię nie interesują to nie liczysz a zmyślasz.
2021-12-03 17:22
"tylu" młodych ludzi umiera. To ilu dokładnie miał na myśli?
Bo liczbę "tyle" to można sobie z brudnego palucha wyssać.
2021-12-03 21:12
Postanowiłem przejrzeć raporty brytyjskie, bo są rozbudowane i łatwo w nich znaleźć odpowiedź na wiele pytań.
Wg "Vaccine surveillance report - week 38" (najnowszy), strona 16, młodzi (których tu zdefiniuję
Postanowiłem przejrzeć raporty brytyjskie, bo są rozbudowane i łatwo w nich znaleźć odpowiedź na wiele pytań.
Wg "Vaccine surveillance report - week 38" (najnowszy), strona 16, młodzi (których tu zdefiniuję jako...
jeżu... zjadło resztę wypowiedzi xD teraz muszę pisać od nowa. Na szczęście chociaż matmę robiłem w calcu to jeszcze to mam.
2021-12-03 22:13
ok, młodzi czyli do 50 (ot dzisiejsza młodzież) zgonów zaliczyli w zeszłym miesiącu:
143 nieszczepionych
65 szczepionych
w przeliczeniu na milion osób w danej kategorii (z podziałem na
ok, młodzi czyli do 50 (ot dzisiejsza młodzież) zgonów zaliczyli w zeszłym miesiącu:
143 nieszczepionych
65 szczepionych
w przeliczeniu na milion osób w danej kategorii (z podziałem na lata, bo tego się tak ładnie nie sumuje):
do 18 lat praktycznie 0 (0 szczepionych i 5 nieszczepionych osób)
18 do 29: 1 do 4 na milion, czyli 4 razy mniej szczepionych niż nieszczepionych
30 do 39: 3 do 14 na milion, czyli 4,6 razy mniej
40 do 49: 7 do 48 na milion, czyli 6,85 razy mniej
jako ciekawostka- najlepiej mają 50-59 z 8 krotną różnicą po czym spada do 3 przy 80+
Oczywiście to są statystyki brytyjskie a nie nasze, ale wolę dane z kraju który ma inny rozkład szczepionek, daty szczepień i inaczej przechodzą falę ale za to jest wiarygodny w prowadzeniu statystyk.
2021-12-03 10:43
NaGle!!!! Bez przyczyny!
Sorry, zmarli od eksperymentu lecz nikt tego nigdy nie ujawni i nie przyzna racji.
2021-12-03 10:51
Czyli brak danych uznajesz za dowód... czego konkretnie?
2021-12-03 11:47
fantazji. Na tym polega foliarstwo.
2021-12-03 22:14
Jak ladnie walą w ch..a. w zakladce sa dane zgonow i polsce covid zajmuje zaszczytne 2 gie miejsce.. ale... inne choroby ujęte są w cyklu rocznym, a covid od poczatku pandemi czyli od mniej wiecej marca 2020... wiec kto tu jest foliarz? I zasadne jest pytanie czy teoria o tym, że ktoś chce na tym zarobić jest prawdziwa
2021-12-03 13:20
szczepieniu - to sobie sam poszukaj (ostatnio piłkarz ręczny -23 lata).
2021-12-03 14:18
Nie masz pojęcia skąd biorę dane, ale nie masz nic przeciwko ogłoszeniu wszem i wobec że TV wyprało mi mózg. I tak miło że nie nazwałeś/aś mnie płatnym trollem... Jeszcze... ot na bazie metody "nie zgadzam się z nim więc
Nie masz pojęcia skąd biorę dane, ale nie masz nic przeciwko ogłoszeniu wszem i wobec że TV wyprało mi mózg. I tak miło że nie nazwałeś/aś mnie płatnym trollem... Jeszcze... ot na bazie metody "nie zgadzam się z nim więc to troll"
Takie standardy dochodzenia do wniosków prowadzą do teorii spiskowych i zupełnie mnie nie dziwi że się nimi kierujesz.
Na jakiej podstawie wiesz na co zmarł? Lekarz to ogłosił w wyniku sekcji? Nie? Opinia szpitala w którym leżał? Nie? Ach, bo zmarł i bo się szczepił? Brawo, znowu wyciągasz wnioski na bazie prawie niczego.
2021-12-03 14:44
2021-12-03 14:54
2021-12-03 17:19
2021-12-03 20:14
Żeście podbili poziom :)
2021-12-03 22:01
2021-12-03 14:58
natomiast faktycznie u wielu osób z łagodnymi objawami korony dochodzi do zawałów/ wylewów bo organizm nie wytrzymuje niedotlenienia spowodowanego przez chorobę
2021-12-03 10:44
Zakrzepy, zawały, umierają sportowcy, młodzi ludzie. Łączy ich to że wszyscy umierają nagle po zsszczepieniu.
W USA wzrost zawałów i zapaleń serca o 8000%. Wszystko po akcji ze szczepieniami.
2021-12-03 10:52
Skąd masz dane?
2021-12-03 11:00
Włącz rozum i zacznij sam szukać odpowiedzi !!!
2021-12-03 11:59
Cdc takich danych nie ma (a publikuje dane)
2021-12-03 14:45
2021-12-03 14:49
Jak chrzanisz ogólniki to się nie dziw że nikt nie wie o czym gadasz.
2021-12-03 11:12
Równie dobrze mogą to być powikłania po przejściu Covida-nawet bezobjawowo.
2021-12-03 11:33
oczywiście gn..ju i moderną odradzali szczepienie młodych osób z uwagi na zapalenie mięśnia sercowego ale tak TVN nie mówił więc nie ma tematu
2021-12-03 14:52
2021-12-03 22:15
Ot też se powiem coś z czapy, bo czemu nie?
2021-12-03 14:53
2021-12-03 15:02
czyli gn..ju zaprzeczamy dalej że szczepionkę moderny wycofano dla nastolatków bo brali i umierali na choroby serca tak?Wypieramy dalej niewygodne fakty?
2021-12-03 15:15
Ale ja zaprzeczam.
Gdzie masz dane o śmierciach na modernę? Mylisz "fakty" z "bo ja tak sądzę".
2021-12-03 10:45
Skąd ta pewność o braku zgonu po szczepieniu?
2021-12-03 14:23
Z tego samego źródła co pewność o nieistnieniu smoków.
Jeśli istnienie zjawiska z definicji wymaga generowania dowodów to brak dowodów istnienia jest równoznaczny z dowodem nieistnienia.
Z tego samego źródła co pewność o nieistnieniu smoków.
Jeśli istnienie zjawiska z definicji wymaga generowania dowodów to brak dowodów istnienia jest równoznaczny z dowodem nieistnienia.
Oczywiście konieczne jest ustalenie standardu zaliczania informacji za dowód, tak jak Władca Pierścieni nie jest dowodem na smoki tak wpisy na fb nie są dowodem na związek szczepionek ze śmiercią.
2021-12-03 22:27
Ergo: jeżeli wg strony rządowej są zgony poszczepienne to znaczy że smoki istnieją?
2021-12-03 10:46
Ale przecież te tłumoki tego nie zrozumieją, zmarł mój sąsiad 41-latek bo nie wierzył a covida, jak zachorował to nawet nie poszedł do szpitala bo po co? leczył sie womu bo wg niego był tylko przeziębiony. Zostawił żonę i 2 dzieci (14 i 3 lata)
2021-12-03 11:33
haha w co mu szpital pomoże respiratorek?
2021-12-03 12:13
Respiratorek i potem worek .
2021-12-03 14:58
Jeżeli, ktokolwiek młody fiknął z tym waszym kowidkiem, to tylko dla tego, że już wcześniej miał rozwalony organizm i o tym wiedział albo nie.
2021-12-03 15:20
Kto ci mówił że choroba która zabija 3% i uszkadza może z 20% jest zdolna zabić połowę twoich znajomych? Musiał by to być ktoś z kryminalnie marnym zrozumieniem %.
Może się przesłyszałeś? A może po prostu nie obchodziła cię aktualna opinia osoby która się z tobą nie zgadza?
2021-12-03 23:09
Znowu umarł ??
2021-12-03 10:49
Dziwne, że żadne argumenty nie trafiają do nich. Muszą się koniecznie przekonać na własnej skórze jak dorastające dzieci.
2021-12-03 11:01
Po szczepieniu No popatrz .
Chcesz to się szczep ale nie próbuj zmuszać do tego innych!
2021-12-03 11:01
2021-12-03 12:10
Ilu młodych sportowców umarło po szczepieniu zreszta wymuszonym bo nie pojadą na MS i Olimpiadę
2021-12-03 12:12
2021-12-03 13:22
2021-12-03 14:49
Ale poziom argumentów tutaj panuje...
2021-12-03 14:59
2021-12-03 13:55
I tu niestety jest błąd. Znam dwie zdrowe osoby,które nagle po 3 miesiącach od kłucia zeszły z tego świata
2021-12-03 14:34
I obie w tym samym wypadku.
2021-12-03 17:33
po co nam młodzi i głupi?
żeby PRL była wiecznie żywa?
2021-12-03 21:16
"Młoda osoba-czyli taka w wieku 25-50 lat bez jakichś poważniejszych chorób praktycznie nie ma szans na zgon po zaszczepieniu." Eureka! Mamy wreszcie napój Bogów, dający nieśmiertelność!
Gratuluję realizmu w spojrzeniu na rzeczywistość.
2021-12-03 22:01
Szczepionych nie ujmuje się w tych statystykach, albo wymysla się im jakąś chorobę, bo to mogłoby podważyć sens szczepień
2021-12-03 22:20
Naturalnie. Czy ten spisek obejmuje wszystkie kraje? Dane brytyjskie? USA? Kanadę? Czy może istnieje jakiś nieautorytarny kraj z którego dane są warte uwagi?
2021-12-03 10:43
Jak sie czujecie po szczepieniu? Mnie boli ręką od tygodnia, nie wiem co z tym zrobić.
Koleżanka miała w tym samym czasie co ja, teraz nie może zgiąć 2 palców u ręki
Mieliście jakieś przypadki po szczepieniu?
2021-12-03 10:48
2021-12-03 10:54
Po wcześniejszych dawkach też miałam wyjęte 2 tygodnie z życia. Nie ogarniałam po prostu. Teraz też bałam się tej 3 dawki bo wszędzie mowia że ludzie umierają. Dziwnie działają też szczepienia, ludzie dalej chorują.
rozwiń...
Po wcześniejszych dawkach też miałam wyjęte 2 tygodnie z życia. Nie ogarniałam po prostu. Teraz też bałam się tej 3 dawki bo wszędzie mowia że ludzie umierają. Dziwnie działają też szczepienia, ludzie dalej chorują.
Dalej jest mnóstwo zachorowań, i najgorsze że po żadnych innych w życiu szczepieniach tak sie nie czułam.. nie jestem pewna czy dobrze zrobiłam
2021-12-03 11:00
U nasz w rodzinie wszyscy co mogli się zaszczepili. Nikt nie odczuł żadnych skutków, kompletnie nic. Ani dzieciaki, ani seniorzy po 90tce. Po wszystkich spłynęło, jak to się mówi, jak po psie hehe
2021-12-03 11:08
Dzieci też zaszczepiliscie? Nic im nie było po tym ?
2021-12-03 11:42
poza trzecim okiem z tyłu głowy to zupełnie nic. A nie! Córce odpadła głowa, ale ją przyszyliśmy z powrotem.
2021-12-03 14:09
2021-12-03 15:04
2021-12-03 15:08
To chyba był dowcip. Niestety nie mam pewności, bo czytanie komentarzy antyszczepionkowców całkowicie zrujnowało moją wiarę w ludzką inteligencję.
2021-12-03 17:40
ale fakt, że teraz to nie wiadomo kiedy pier do ły piszą ludzie na poważnie w internecie
2021-12-03 21:03
2021-12-03 12:06
Podpisano pracownik Pfizera
2021-12-03 12:07
U nas w rodzinie tez wszyscy zaszczepieni solą fizjologiczna i żadnych objawów tak najbezpieczniej .
2021-12-03 15:10
A po co ci szczepienie z soli fizjologicznej? Nie łatwiej jakąś tabletkę homeopatyczną?
2021-12-03 18:48
Skoro politycy i ministrowie szczepią się solą to czemu zwykły człowiek nie może. W tym wszystkim chodzi o paszport kowidowy
2021-12-03 20:25
Dokumenty sobie mogą podrobić bez takich szopek, oni robili system (stąd taki gów... Wadliwy).
Jeszcze nie udowodniłaś fundamentu w postaci szkodliwości szczepionek a już budujesz na tym nowe teorie że
Dokumenty sobie mogą podrobić bez takich szopek, oni robili system (stąd taki gów... Wadliwy).
Jeszcze nie udowodniłaś fundamentu w postaci szkodliwości szczepionek a już budujesz na tym nowe teorie że politycy szczepią się placebo.
I te "skoro szczepią się solą", to już nawet nie teoria, już ogłosiłaś to jak oczywistą oczywistość i fakt dokonany.
W dodatku nie twierdzę że nie wolno się strzykać placebo, pytam po co miała byś to robić, bo to fundamentalnie głupi pomysł i tyle. Komplikujesz akcję której nie masz po co robić (i tak nie dostaniesz papierka za sól)
2021-12-03 19:28
rozumiem, że pijesz też szklankę wody przed snem jako 100% skuteczny środek antykoncepcyjny
2021-12-03 20:29
To jakby stosowała wodną antykoncepcję mimo że było i nie będzie stosunku, bo co ona chce uzyskać że szczepienia solą fizjologiczną? Chyba tylko ból ramienia z powodu zastrzyku bo przecież certyfikatu nikt jej za to nie da.
2021-12-03 22:00
Szklanka wody (zimnej) jest skutecznym środkiem antykoncepcyjnym. Należy stosować zamiast
2021-12-03 14:08
2021-12-03 15:05
2021-12-03 15:08
2021-12-03 13:06
odpowiedz za pół roku ,ty będziesz wśród żyjących a zaprzeczeńcy w dołku 2 metry w dół pozdrawiam
2021-12-03 15:10
2021-12-03 17:10
2021-12-03 14:08
Młodzi czują się tak, jakby nie przyjęli żadnej szczepionki. Lekki ból głowy niewymagający leków przeciwbólowych i senność. Takie objawy to ja mam praktycznie każdego zimowego/jesiennego dnia. Następnego dnia pojawił się
Młodzi czują się tak, jakby nie przyjęli żadnej szczepionki. Lekki ból głowy niewymagający leków przeciwbólowych i senność. Takie objawy to ja mam praktycznie każdego zimowego/jesiennego dnia. Następnego dnia pojawił się ból w miejscu wkłucia. Wszystko to trwało jeden dzień. Wszyscy znajomi w moim wieku wykazywali takie same objawy.
Szczepionka została przetestowana przez miliony osób, a u wielu z Was dalej są jakieś niezrozumiałe wątpliwości i strach.
2021-12-03 15:11
2021-12-03 21:13
Ja się nie zaszczepie bo się po prostu boję... nic mniej nic więcej. Nie jestem "anty..." i daleki od snucia teorii spiskowych, ale... Mój przyjaciel po drugiej dawce zmarł... oficjalnie wg propagandy nie było to
Ja się nie zaszczepie bo się po prostu boję... nic mniej nic więcej. Nie jestem "anty..." i daleki od snucia teorii spiskowych, ale... Mój przyjaciel po drugiej dawce zmarł... oficjalnie wg propagandy nie było to związane ze szczepieniem. Mial jakąs bliżej nieokreśloną chorobę, o której nikt nic nie wiedział... dziwne... chłop zdrowy jak przysłowiowy dąb, dbajacy o siebie, co pół roku wysyłany na badania - ze wzgledu na specyfikę zawodu jaki wykonywał, sportowiec- amator, ale oczywiscie wpisano, że zmarł na "chorobę". Idac dalej... jaki sens ma przyjmowanie tej "szczepionki" jeżeli trzeba przypominać ją co pół roku? Nikt nie bierze odpowiedzialności za ten "produkt medyczny" - ani producent, ani zamawiajacy (w tym przypadku nasz rząd). Dalej... masz NOPa -to nie jest po szczepieniu... wprowadzają jakieś 2G,3G paszporty "polsatu", tu nie wejdziesz, tam nic nie kupisz, itd... ale szczepienie jest dla "chcących" się zaszczepić... umierasz lub masz problemy ze zdrowiem po szczepieniu - nikt ci nie kazał się szczepić - nie było obowiazku, a ubezpieczalnia ma cię w d...e i nie wypłaci pieniędzy bo na wlasną odpowiedzialnosć brałeś udział w eksperymencie medycznym... Dalej... pracuje w duzej firmie mój zakład to ok 300 osób i ok 2/3 to osoby zaszczepione i teraz jest duży problem bo na 300 osób ok 20 jest "chorych" lub po testach ma stwierdzony covid a tylko 1 z nich nie jest zaszczepiona i nie jest chora tylko profilaktycznie na kwarantannie bo ktoś w rodzinie niby zachorował. Dalej... spotkanie integracyjne w firmie mojej żony - po spotkaniu 12 osób zakażonych i to osoby po 2 lub 3 dawce.... ale tego w oficjalnej propagandzie nie uslyszysz... Dalej... większosci zaszprycowanym odbija - uważają, że skoro zaszprycowani to już mogą wszystko... sklep duzej sieci osoba w sklepie - bez maseczki - pracownik poprosił grzecznie o jej założenie, a ta jak sie nie wydrze na niego - że jest zaszczepiona i nie musi... oni nie zarażają...
2021-12-03 22:23
I kolejny plusik dla mojej teorii że "Nie jestem XXX, ale..." jest zawsze wstępem do dowodu na to że piszący zwyczajnie łże nam w żywe oczy.
2021-12-03 10:56
Jeśli boisz się że masz NOP to idź do lekarza. Jak inaczej ktokolwiek ma się dowiedzieć.
I najlepiej nie pytać o takie rzeczy w necie, szczególnie tu gdzie chyba połowę postów piszą specjalnie na złość.
2021-12-03 10:52
2021-12-03 10:54
Moja teściowa miała podobnie. Była prywatnie u lekarza, zrobił jakieś badania za 700 zł i nic. Namówiłem ją na akupunkturę i była na dwóch zabiegach i wszystko przeszło
2021-12-03 13:08
nawet odeszło -700 złociszy u szarlatana
2021-12-03 11:06
Vvuktorio ja po szczepieniu mam problemy z erekcja
2021-12-03 11:23
Jurny Jarosław.
2021-12-03 13:14
to tylko został kotek jak u prezesa, mały i słabo pracowity
2021-12-03 11:07
Znaczy ze chip nawiązał łączność ze stacja 5G i zostałaś wytypowana do likwidacji.
2021-12-03 11:12
Czytałam taką wypowiedzi pewnego lekarza, odnosnie powiązań 5g że szczepionką. Teoria spiskowa, ale jak by się jednak okazała prawdą?
2021-12-03 12:29
Od razu łatwiej siedzieć w pracy czy na lekcjach. Same plusy.
2021-12-03 12:49
głowę, ale to jest inna głowa - z modułem 5g właśnie. I wtedy klapa bo wszystko widzą i wiedzą o tobie, nic im nie umknie w ogóle.
2021-12-03 11:15
mam mieszane odczucia, z jednej strony mnie nic nie boli, ale dowiedzialem sie ze zona mnie zdradza, zbieg okolicznosci? nie sadze.
2021-12-03 15:13
2021-12-03 20:31
Musisz kupić nowe poczucie humoru :) obecne ewidentnie nie działa.
2021-12-03 11:17
Nie był to ból raczej dyskomfort przy odciągnąć ręki na bok po drugim czułam ok 3 godz. I lekkie zmęczenie teraz zapisałam się na 3 szczepienie. Znajomi mieli podobnie. Szczepienie miałam bardzo wysoko w ramię, pielęgniarka mówiła że im wyżej tym mniejszy ból po szczepieniu żadnych innych oznak. Pozdrawiam
2021-12-03 11:19
2021-12-03 11:42
Ręka może boleć,a koleżankę pewnie dopadł reumatyzm
2021-12-03 19:30
jak można mieć prawie reumatyzm????
2021-12-03 20:32
Przeczytaj jeszcze raz :)
2021-12-03 12:17
Bóle ręki po szczepieniu mam od pół roki , nie wiem ,czy można coś na to poradzić.Biorę ibuprom .
2021-12-03 12:30
Bo pewnie jakaś łamaga uszkodził(a) ci coś strzykawką.
2021-12-03 12:51
2021-12-03 15:14
2021-12-03 12:46
2021-12-03 12:54
To masz pecha. Większość nic nie czuje po 3 dniach.
2021-12-03 15:03
Do tej pory, miewam problemy ze stójką. Nawet, jak wychodzi, to taka sflaczała. Na pół gwizdka. Bardziej jak ociężałe pęto pasztetowej niż krakowska sucha.
2021-12-03 15:37
Mnie do tej pory boli lodówka. To też od szczepienia?
2021-12-03 17:12
2021-12-03 15:27
Bardzo wigle osób boli ręka i po kazdym innym szepieniu tez
2021-12-03 15:28
Byłam zaszczepiona 2 razy Astrą -Zeneką tez mnie bolała ręka , ale to przejdzie . Zadnych skutków ubocznych jak nas straszyli . Zdrówka zyczę.
2021-12-03 15:48
Reka mi odpadła w 20 minucie po szczepieniu. Na szczęście obok punktu rozdawali protezy i tez nie mogę zginac palców. Dziwne jes to ze poszczepieniu ucieklo mi metro.
2021-12-03 19:22
Postaraj się o sanatorium covidowe, w ladku zdroju maja takie urządzenia które pomagają, są źródła siarkowe, podobno to szybko się załatwia
2021-12-03 22:17
2021-12-03 10:46
24-latek był świetnie zapowiadającym się kajakarzem.
2021-12-03 11:20
Jeden przypadek na milion. Wszyscy do piwnic!
2021-12-03 12:15
Każdego tygodnia jest kilka meldunków nagłej niewyjaśnionej śmierci sportowców ,po szczepieniu ,przed plandemia.zdarzył się jeden na pół roku i było głośno .
2021-12-03 15:53
2021-12-03 11:53
Każdy zgon to tragedia dla rodzin i bliskich, a ostatniej doby było ich 470.
Szczerze współczuję rodzinom i bliskim z powodu zgonu bliskiej im osoby.
2021-12-03 14:10
2021-12-03 16:51
Chłopak miał toczeń rumieniowaty układowy. Z taką chorobą jesteś związany na glikokortykosteroidy / immunosupresanty / cytostatyki.
Chłopak był prawdopodobnie szczepiony, ale odporność miał zrujnowaną. Umarł na sepsę.
I tyle na temat twoich rewelacji prymitywny trollu.
2021-12-03 16:55
Miało być "skazany".
Kochana klawiatura z podpowiedziami.
2021-12-03 10:50
Jestem zdrowa nigdy nie chorowałam na grypę i inne podobne choroby dla czego mam się szczepić bo inni chcą???
2021-12-03 11:20
Ja chorowałam na grypę 3x i przeżyłam tzw świńska też... Tak więc nie ma się czym chwalić, nie masz żadnej odporności na grypę, ja będę mieć krzyżowa co pozwoli mi ją przetrwać
2021-12-03 11:55
2021-12-03 15:55
2021-12-03 10:51
Ktoś ostatnio pisał, że po szczepieniu zrobiło mu się bardzo gęste nasienie.
Jaka to była szczepionka?
2021-12-03 12:05
Żelatyna.
2021-12-03 21:21
2021-12-03 12:12
Laski się biją o dostęp do kranika. Ostrzegali że wśród NOPów jest powodzenie wśród kobiet, ale nie doceniłem efektu.
2021-12-03 22:43
Ale wytryskiem zbiłem lustro.
2021-12-04 00:13
Ale... Polerujesz do lustra? :)
2021-12-03 10:59
to duże udogodnienie dla wszystkich, zwłaszcza 'zabieganych'
nie czekajcie, bo możecie skończyć jak ci foliarze, którzy dopiero gdy im zaatakował wirus układ nerwowy (polecam wykrzywioną twarz jednej
to duże udogodnienie dla wszystkich, zwłaszcza 'zabieganych'
nie czekajcie, bo możecie skończyć jak ci foliarze, którzy dopiero gdy im zaatakował wirus układ nerwowy (polecam wykrzywioną twarz jednej dziewczyny wczoraj w reportażu tv), gdy wylądowali na oiomie czy zostali intubowani (i z tego cudem wyszli), którzy teraz żałują
lub ci którzy żałują, bo wierzyli w i**otyzmy i teorie spiskowe nagłaśniane także z niektórych ambon, a potem płaczą przed kamerami bo im zmarła bliska osoba
lub rodzice, którzy muszą bezsilnie patrzeć na ich maleńkie dzieci podłączone do respiratorów, bo przecież dzieci covid się nie ima
a wszyscy normalni polacy przestańcie tolerować foliarzy, bo to sa terroryści, często działający z polecenia putina i przez niego opłacani
to oni są winni lockdownów, bankructw polskich przedsiębiorców, czy śmierci zdrowych ludzi, którzy nie doczekali się pomocy, bo szpitale są zapchane foliarzami, którzy zachorowali na covid
2021-12-03 11:05
I wez 87 preparatu szprycy.
2021-12-03 11:08
2021-12-03 11:25
Cuchnie od ciebie trollem na kilometr. Ciągle te same slogany, obrażanie ludzi, wyzwiska. Ciekawe tylko kto opłaca takie kreatury jak ty? Lobby farmaceutyczne? Rosja, której zależy na dalszym zarzynaniu europejskiej
Cuchnie od ciebie trollem na kilometr. Ciągle te same slogany, obrażanie ludzi, wyzwiska. Ciekawe tylko kto opłaca takie kreatury jak ty? Lobby farmaceutyczne? Rosja, której zależy na dalszym zarzynaniu europejskiej gospodarki w imię wyimaginowanego zagrożenia? Takich szkodników jak ty powinno się zwalczać jako V kolumnę działającą na szkodę państwa i jego obywateli. Podsycanie niepokojów społecznych i destabilizowanie sytuacji w państwie powinno być ścigane z urzędu.
2021-12-03 12:47
Metoda na "nie zgadzam się z nim, więc to płatny troll"? Brawo za logikę. Zatrważająca.
2021-12-03 13:24
2021-12-03 15:04
komu oprócz Rosji jest na rękę pozbywać się obywateli Polski?
koncernom farmacutycznym? przecież staruszkowie to ich najlepsi klienci...
szczepionki mrna są opracowywane od ponad 30 lat - poza tym astra i jonson to szczepionki starszego typu wektorowe takie same jak sputnik - Rosja też truje swoich obywateli?
2021-12-03 14:10
którzy dopiero gdy im zaatakował wirus układ nerwowy (polecam wykrzywioną twarz jednej dziewczyny wczoraj w reportażu tv) ----- po preparacie taki efekt !
2021-12-03 14:48
ale kobieta płakała mówiąc o tym, że nie wierzyła w covid i dlatego się NIE zaszczepiła
no cóż...
2021-12-03 17:06
bo ja słuchałem i ogladałem tę kobietę, nie wiem czy zyczyć ci ego samego...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.