2021-07-14 10:39
Pewien-Ktoś(w białym fartuchu) w laboratorium odkrył ten test i zauważył, że wykrywa on u niektórych ludzi obecność w ich organizmach wirusa SARS-CoV-2, a u niektórych ludzi nie wykrywa go wcale np. mąż może go w sobie
Pewien-Ktoś(w białym fartuchu) w laboratorium odkrył ten test i zauważył, że wykrywa on u niektórych ludzi obecność w ich organizmach wirusa SARS-CoV-2, a u niektórych ludzi nie wykrywa go wcale np. mąż może go w sobie mieć, a żona nie ma go w sobie w ogóle, lub na odwrót i żyją sobie Ci ludzie pod jednym dachem nie mając o tym pojęcia. - Nie!! tak nie może być!! - wykrzyknął Pewien-Ktoś(w białym fartuchu) i zgłosił to, czym prędzej do WHO. A tam wpadli na pomysł taki, żeby rozpętać burzę-pandemię z tego powodu i powiadomić o tym wszystkie rządy i wszystkie "białe fartuchy" na całym świecie.. i nakazać np. mężowi 10-dni kwarantanny w drugim pokoju i zakaz (przez ten czas) spotykania się z żoną! A jak przez ten okres kwarantanny rozwiązać potrzeby żywieniowe i fizjologiczne? to tego, już nie powiedzieli licząc zapewne na inwencje i pomysłowość samych małżonków w tej kwestii. - Hmmm.. zastanowiła się w domu żona i po chwili rzekła: - No skoro ty Zygfryd jezdeś tera trędowaty, to ja ciebie jedzenie bede podawać na kiju i do pokoju ty weź so kilka jednorazowych nocników i miskie i baniak wody.. i żeby ty mie przenigdy bez te 10-dni na zewnątrz nie wychodził bo ty mie przecie pozarażasz! = Takie były durne zalecenia!! przed wynalezieniem tej tzw."szczepionki" (sytuację trochę celowo pokolorowałem, żeby ośmieszyć wytyczne naukowców) a teraz każą ludziom faszerować się jakimś wynalazkiem w pełni nie przetestowanym, który przecież nie jest żadną szczepionką, bo jest to modulator układu immunologiczno-odpornościowego, który ma za zadanie zmodyfikować ludziom owe układy.. na jakie? tego to, już ci spece sami nie wiedzą, bo żyją tylko dniem dzisiejszym.. a co będzie za rok za kilka lat? tego też rzecz jasna nie wiedzą i bazują jedynie na przypuszczeniach, iż: co będzie, to będzie..
2021-07-14 10:39
Ps. na tej planecie śmiertelny koronawirus i śmiertelny wirus grypy były od zawsze i nadal obecne będą!! - Ok. 3/4 ludzkości od wielu wieków przekazywało sobie i nadal przekazuje w genach nabytą odporność na powyższe te
Ps. na tej planecie śmiertelny koronawirus i śmiertelny wirus grypy były od zawsze i nadal obecne będą!! - Ok. 3/4 ludzkości od wielu wieków przekazywało sobie i nadal przekazuje w genach nabytą odporność na powyższe te śmiercionośne wirusy i nie potrzebują Ci ludzie żadnych tzw. "szczepionek" mRNA czy wektorowych, które tylko zakłóciłyby i rozregulowały Ich odziedziczone, odporne i ustabilizowane układy immunologiczno-odpornościowe. - A ludzie? oczywiście wielu nie ma o tym pojęcia (bo szklany autorytet, czyli TV nic o tym nie mówi) i Ci ludzie którzy nie doświadczali corocznie objawów grypopodobnych.. i pomimo tego poszli jednak się zaszczepić.. to popełnili ogromny błąd (strzelili sami sobie w kolano!) bo zrobili "na złość" swojemu własnemu ustabilizowanemu układowi odpornościowemu i mogą za jakiś czas (np. za kilka lat) wyjść na tym całym szczepieniu, tak "jak Zabłocki na mydle". - Ale co tam, to w końcu Ich życie i niech sobie robią ze swoim życiem, co tylko chcą..
2021-07-14 10:44
Tylko powikłania są śmiertelne ?
2021-07-14 15:44
Oczywiście, ale skąd sie biorą powikłania? Mam przykład obok, moja partnerka swojego czasu zachorowała na grypę. Zamiast położyć się do łóżka, żeby organizm miał siłę zwalczyć chorobę to nie, nafaszeruję się tabletkami
Oczywiście, ale skąd sie biorą powikłania? Mam przykład obok, moja partnerka swojego czasu zachorowała na grypę. Zamiast położyć się do łóżka, żeby organizm miał siłę zwalczyć chorobę to nie, nafaszeruję się tabletkami na zbicie temperatury i pójdę do pracy. Oczywiście tłumaczenia nic nie pomogły. W efekcie nabawiła się ostrego zapalenia płuc i mało nie zjechała. Obecnie bierze szpryce jak leci, bo przecież ta powoduje nieśmiertelność, a organizm coraz bardziej odmawia posłuszeństwa i mimo średniego wieku jest już wrakiem. Nie mam sił na tłumaczenie bo to nic nie daje, patrze i jest mi przykro jak bliska mi osoba powoli się zabija.
2021-07-14 15:49
Tak zwane przechodzenie, a nie wyleczenie grypy może skończyć się bardziej groźnymi powikłaniami niż zapalenie płuc, oby tak nie było z "przechodzonym" covidem.
2021-07-15 01:16
...u niektórych osób przebiega on lawinowo doprowadzając pacjenta do zgonu. Jest to niewielki procent ale w skali świata umiera około 500000 tys osób rocznie . Powikłania po przebytej chorobie to już inna bajka.
2021-07-14 16:13
2021-07-15 01:13
...WHO to jest organizacją przestępcza
2021-07-14 10:39
jeszcze dwa tygodnie...
2021-07-14 10:51
I będzie koniec świata.
2021-07-14 10:55
wojna światowa dopiero pod koniec września, a nie za dwa tygodnie
2021-07-14 11:33
2021-07-14 10:39
szczepcie się, bo jesienią będzie pogrom
2021-07-14 10:59
Chyba pogrom głupoty.
2021-07-14 11:24
pogrom głupoty antyszczepów
2021-07-14 11:36
2021-07-14 12:35
2021-07-14 14:05
I tak każdy umrze ten zaszczepiony również
2021-07-14 22:14
2021-07-14 11:33
Niż ostatnio ? ;)
2021-07-14 22:20
2021-07-14 11:34
Ba, moga nawet nas zamknac na dwa lata. Moze wtedy ludzie przejrza na oczy, przy 8 fali, wriancie zulu i 10 dawce.
2021-07-14 22:16
Ludzi zamykali w domach wariatów, piloci tracili pracę a dzisiaj? No właśnie kolejne rządy ujawniają akta dotyczące UFO. Podobnie zresztą było z Talibami w Klewkach. Ilu to się ynteligentów ubawiło po pachy a tam ginęli i byli torturowani ludzie. Polsat, tvp, tvn kpiły z Leppera
2021-07-14 12:24
To efekt uboczny szczepioneczki?
2021-07-14 13:34
U ciebie bez szczepionki widac efekty uboczne niestety
2021-07-14 10:41
Cofam wczorajsze słowa, czekamy z zamykaniem gospodarki.
Zobaczycie za 2 tygodnie sie zacznie, to już muszą być te 2 tygodnie.
Nostradamus Niedzielski wie co mówi, więc maski na twarz nawet na zewnątrz.
Cofam wczorajsze słowa, czekamy z zamykaniem gospodarki.
Zobaczycie za 2 tygodnie sie zacznie, to już muszą być te 2 tygodnie.
Nostradamus Niedzielski wie co mówi, więc maski na twarz nawet na zewnątrz. Unikamy kontaktów, natomiast jeśli już musimy wyjść to tylko do sklepu.
Natomiast na zabawę jeszcze przyjdzie czas, lato 2023 będzie już wolne od wirusa, spokojnie wytrzymamy
2021-07-14 11:00
Wczoraj w skali krajowej było 96 zakażeń, a dziś jest o 10 mniej. Prawdopodobnie są też "zatajone" zakażenia, uważane za zwykle przeziębienie.
Ludzie podróżują, celebrują, bawią się, po prostu korzystają z życia najlepiej jak potrafią.
Na efekty nie musimy długo czekać.
2021-07-14 10:43
0:0 , czekamy na lambda,omega,gama,delta....itd.Wirus zatakuje nagle kiedy nasi władcy uznają termin za słuszny , zniewolenia społeczeństwa ciąg dalszy nastąpi na pewno.
2021-07-14 11:34
Pamiętacie ? Morawiecki mamy 1 przypadek covid hahaha premier pozwolił wirusowi w 2020 wejść na Polska scenę Polityczna i medialna haha
2021-07-14 12:00
Propaganda każdej ze stron politycznych jest tak nachalna że aż śmierdzi,niestety wybieramy głupków a nie polityków i to z lewa czy z prawa.
2021-07-14 15:01
Morawiecki teraz jeżdzi i zachwala jak pięknie zadłużył nasze dzieci i wnuki na dekady , lokdovnem zajmie się w wrześniu.
2021-07-14 10:44
Osoba schorowana musi czekać aż kilka dni by jaśnie wielce karetka wymazowa przyjechała. Wizyty przepadły u specjalistów na których czeka się kilka miesięcy ale co tam, ważne ze kasą z covid wpadnie. Lekarz bez lekarstw zostawił, no bo jak na teleporadzie tylko covid istnieje.
2021-07-15 01:01
I byłoby git
2021-07-14 10:45
Choć 6 osób jednak zmarło.
Być może gdyby byli zaszczepieni by żyli, nie mamy w Polsce przypadku śmierci na COVID osoby w pełni zaszczepionej.
No ale ich wybór.
2021-07-14 11:16
Mylisz się - gdyby się zaszczepili staliby się nieśmiertelni! Nie słyszałeś o tym? Minister Sonntager jeszcze nie informował?
2021-07-14 11:33
Boli cię ze są mądrzejsi od ciebie i sie zaszczepili!!! przestan wreszcie bredzić albo sie zaszczep i tez będziesz niesmiertelny
2021-07-14 12:21
2021-07-14 17:04
Pewnie ledwo ukończyłeś.
2021-07-14 13:15
dokładnie tak, piszesz te komentarze aby przekonać samego siebie co do słuszności swojego postępowania.
czekasz na słowa wsparcia i aprobatę negacji szczepień i samych zaszczepionych... to naprawdę przykre
2021-07-14 16:45
poziomie umysłowym.
2021-07-15 01:20
2021-07-14 22:13
antyszczepionkowcy to 5 kolumna
2021-07-14 13:13
2021-07-14 16:37
Minimalizujemy? Raczej maksymalizujemy. Mieszamy w komórkach, białko wirusa jest toksyczne. Mamy wielkie ryzyko zapalenia mięśnia sercowego, zakrzepicy, paraliżu. A osłabieni dodatkowo, ryzyko infekcji wirusowej
2021-07-14 16:46
2021-07-14 22:20
2021-07-14 17:05
- a może i medycyny. Buahahahaha
2021-07-14 18:17
Tak, wielkie. Obawiam się niestety, że ryzyko zarażenia się głupotą od Ciebie.
2021-07-14 13:27
" nie mamy w Polsce przypadku śmierci na COVID osoby w pełni zaszczepionej."
taaa. a świstak siedzi i zawija w te sreberka.
Te ponad 700 zmarłych na covid w pełni zaszczepionych pewnie się ministrowi przyśniło jak to ogłaszał... (a to tylko dane liczone do początku... czerwca)
Szukajcie a znajdziecie
2021-07-14 17:05
zamiast bredzić.
2021-07-14 22:25
Jak może jeszcze nie zauważyłeś to ten portal nie przepuszcza linków.
Ale bez problemu to sobie znajdziesz.
Wpisz w wyszukiwarkę takie hasło: "Ilu Polaków zachorowało mimo szczepienia? Ministerstwo
Jak może jeszcze nie zauważyłeś to ten portal nie przepuszcza linków.
Ale bez problemu to sobie znajdziesz.
Wpisz w wyszukiwarkę takie hasło: "Ilu Polaków zachorowało mimo szczepienia? Ministerstwo Zdrowia podało nowe dane."
Najświeższe dane znajdziesz pod trzecim wynikiem z góry z 6 lipca... (z tymże dane są opóźnione o 1 miesiąc...)
I tam czytamy:
"Z informacji, które otrzymaliśmy z Ministerstwa Zdrowia, wynika, że od początku realizacji Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19 do 5 czerwca dodatni wynik testu wykazano u 86 074 osób, które przyjęły tylko pierwszą dawkę jednej z wakcyn albo były szczepione preparatem jednodawkowym. "
Dalej:
"Z kolei wśród osób, które przyjęły obie dawki szczepionek przeciwko COVID-19, potwierdzono 11 778 zakażeń."
"(...) wśród osób zaszczepionych jedną dawką szczepionki lub po szczepionce jednodawkowej, które zachorowały na COVID-19 odnotowano 3 170 zgonów. Z kolei w grupie zaszczepionych obiema dawkami preparatów mRNA lub szczepionką AstraZeneka zmarło 730 osób."
No i proszę. Jednak osoby zaszczepione nie są nieśmiertelne i mało tego nawet na covid (!) umarło ich 3170 + 730 = 3900 osób ! Umarło a nie zachorowało !
Zachorowało łącznie 86 074 + 11778 = 97.852
Masz inne zdanie niż ministerstwo ? Dalej będziesz "bredzić" ?
2021-07-14 11:21
2021-07-14 11:29
Opowiadanie w tv że szczepionka niesie ze sobą tylko korzyści jest kłamstwem
2021-07-14 17:08
Na jakimś niewielkim procencie może mieć skutki uboczne. Natomiast covid zabija i niesie skutki uboczne w nieporównywalnie większej skali. No. ale trudno nieukom wytłumaczyć oczywiste rzeczy.
2021-07-14 22:23
Reszta to choroby towarzyszące lub osoby którym odmówiono pomocy lekarskiej za którą zapłacili płacąc składki na ZUS
2021-07-14 11:47
2021-07-14 12:48
mamy, znałem takiego kogoś! ale nikt ci w statystykach tego nie ujmie ze względu na obalenie mitu szczepiennego! poza tym to jest tak wszystko sprytnie pomyślane, że nie jesteś w stanie udowodnić, że zmarł mimo że był zaszczepiony na c19 - jakby ludzie nie kombinowali zawsze będą komentarze o chorobach współistniejących, sprytne prawda?
2021-07-14 16:32
"nie mamy w Polsce przypadku śmierci na COVID osoby w pełni zaszczepionej..." serio? Mówisz tak bo nie powiedzieli tego w TV? Rozumiem.... Niestety nie jest tak różowo.
2021-07-14 16:48
był w pełni zaszczepiony i niestety odszedł do lepszego świata
2021-07-14 17:11
- po wprowadzeniu masowych szczepień to według ciebie przypadek, bez związku. Acha, to nie mam więcej pytań, rozmowa z umysłowymi amebami nie ma sensu.
2021-07-15 00:55
Cytat: nie mamy w Polsce przypadku śmierci na COVID osoby w pełni zaszczepionej. Skąd ty się urwałeś? Do 5 czerwca zmarło 730 osób wyszczepionych 2 dawkami, a 3170 wyszczepionych jedną dawką. Doucz się a potem coś napisz mądrego.
2021-07-15 01:20
...dotyczących szczepień i zgonów oraz ciężkich powikłań: zakrzepicy, wylewów, zapalenia mięśnia sercowego. Z tego powodu kilka krajów już wycofało Faizera
2021-07-15 05:56
moja sasiadka 45 lat zmarła 2 dni po drugiej dawce, zostawiła 2 dzieci..jedno 14 lat drugie 8 lat.
Zyła bez meza bo odszedł 5 lat temu. I co z dziecmi teraz , rodziny nie ma w Polsce
2021-07-14 10:45
Pomorskie idzie w górę!
2021-07-14 10:52
Ważny jest fotel lidera.
2021-07-14 11:39
Pomorskie zawsze było u góry, chyba że mapę odwrócisz, a na dodatek tego mamy jeszcze trójmiejskie wzgórza morenowe. Takie mini Bieszczady.
2021-07-14 19:15
Tyryści won do domu. Tam sobie zarażajci !
2021-07-14 10:52
bo zginiemy
2021-07-14 10:53
Ze rzad rozwaza wprowadzenie zamkniecia miejsc kulturowych, galerii itp. osobom niezaszczepionym, by nie stalnowily zagrozenia dla zaszczepionych. Hmm.
Ostatnio dolwliedzialem siel tez, ze nowe warianty pojawiaja sie przez osoby niezaszczepione.
No ktos kogos tu kreci...
2021-07-14 11:12
Bo kręcisz.
2021-07-14 11:14
2021-07-14 11:23
osoby, które są zaszczepione, żeby nie były narażane na ryzyko przez osoby, które nie są zaszczepione -
2021-07-14 11:24
jak tylko oni wejdą do galerii to zachodnie sklepy padną.Reszta kupi w małych polskich sklepach.
2021-07-14 11:27
a oficjalne nazywanie preparatu medycznego szczepionką przestępstwem.
Już nie mówię o tym że przymusowe iniekcje preparatem medycznym to prosta droga do prokuratury.
Rząd robi te same błędy co w zeszłym roku
a oficjalne nazywanie preparatu medycznego szczepionką przestępstwem.
Już nie mówię o tym że przymusowe iniekcje preparatem medycznym to prosta droga do prokuratury.
Rząd robi te same błędy co w zeszłym roku i to bez konsekwencji...
Tj podróże do Polski bez kwarantanny dla wszystkich bez wyjątku na zaszczepienie czy wiek do tego kwarantanny państwowej na koszt przyjeżdżającego w wynajętych przez państwo ośrodkach jak w Chinach, Korei Pold czy Singapurze gdzie zduszono do zera zajarzenia oraz puszczanie dzieci do szkół czy przedszkoli co rok temu rozdmuchalo ledwie tkwiącą się chorobę....
2021-07-14 11:46
Nie podlegają kwarantannie, testom jak inne osoby, są takim koniem trojańskim. Zresztą widać to po Anglii i Izraelu. Największe wskaźniki wyszczepienia i największe wzrosty zakażeń. Japonia, Tajwan bardzo, bardzo niski
Nie podlegają kwarantannie, testom jak inne osoby, są takim koniem trojańskim. Zresztą widać to po Anglii i Izraelu. Największe wskaźniki wyszczepienia i największe wzrosty zakażeń. Japonia, Tajwan bardzo, bardzo niski wskaźnik zaszczepionych ale dużo testów i kontroli przepływu ludzi. Wskaźniki zarażonych bardzo niskie. Tyle w temacie medialnych i rządowych kłamstw.
2021-07-14 12:09
Akurat na Tajwanie jest mało szczepień, bo Chiny kontynentalne im szczepionek nie chcą przysyłać. Tajwańczycy bronią się więc jak mogą przed zakażeniami... Podobnie Japonia, przyzwyczajona do obostrzeń epidemicznych. Tam
Akurat na Tajwanie jest mało szczepień, bo Chiny kontynentalne im szczepionek nie chcą przysyłać. Tajwańczycy bronią się więc jak mogą przed zakażeniami... Podobnie Japonia, przyzwyczajona do obostrzeń epidemicznych. Tam jak władze mówią: Nie wychodzić z domu, nie wyjeżdżać na święta, to ludzie faktycznie nie wychodzą i nie wyjeżdżają... A najwięcej zakażeń ma obecnie Indonezja, z bardzo niskim wskaźnikiem zaszczepień (5,5 proc - w porównaniu do 17,9 proc. Japonii). Tyle w temacie internetowych przekłamań.
2021-07-14 13:40
Nie potrzebują do szczęścia Chin. Podobnie jest z Koreą Południową.
2021-07-14 16:34
O, to powiedz to Tajwańczykom. Albo lepiej nie, powiedz to Chińczykom, którzy uważają Tajwan za swoje terytorium i ostatnio zapraszali wyspiarzy do szczepienia się... na kontynencie.
2021-07-14 18:48
Tajwan miał oferty także z Rosji (Tajwan ma bardzo dobre stosunki z Rosją) i nie zdecydował się na szczepienia. Obecnie otrzymuje szczepionki z Japonii (która opornie "szczepi") a ostatnio zawarł umowę na dostawy kolejnych dawek - stroną kontraktu są dwa największe tajwańskie koncerny elektroniczne.
2021-07-14 13:10
W tym chorym kraju każdy sposób kontroli jest od razu odbierany jako atak na własną osobę.
Nie ważne w jakiej wierze stosuje się środki kontroli... w Polsce jedynie krótka smycz i nic więcej.
2021-07-14 13:34
Jedź chłopaku/dziewczyno do innego kraju, "zdrowego" i problem z głowy.
2021-07-14 13:43
Mojego kolegi brat pracuje w Danii. Co tydzień wszyscy pracownicy podlegają testom. Koszt ponosi pracodawca i w tym nikt nie widzi problemu. Nikt nikogo nie skłóca, nie ogranicza.
2021-07-14 14:56
Pracuje w Danii i pracodawca nigdy nam testu nie robił. To że w jednej firmie robią to nie znaczy że w wszystkich tak jest
2021-07-14 14:55
Tak jest towarzyszu takich ludzi jak ty nam potrzeba
2021-07-14 16:48
2021-07-14 15:20
.
- Mutacje powstają przy każdym kopiowaniu się genomu wirusa, jest to proces losowy. Czasami ta maszyneria popełnia błąd i z każdą kolejną osobą zakażoną szansa na pojawienie się konkretnego wariantu rośnie. Wyłącznie ograniczając pandemię, jesteśmy w stanie zapobiec powstawaniu nowych wariantów przenoszących się między ludźmi,
2021-07-14 16:34
Wirusy mutują od szczepionek, po prostu bronią się przed eksterminacją. Przestań wymyślać jakieś niestworzone historie które przeczą logice i zdrowemu rozsądkowi.
2021-07-14 15:19
z konstytujs --- tym bardziej jest sprzeczne
2021-07-14 12:00
A niech zamykają. I tak tam nie chodzę.
Zakupy robię na ryneczku. Czego nie ma na ryneczku zamawiam na paczkomat. Jak do paczkomatu nie wejdzie to zamawiam dostawę kurierem.
2021-07-14 12:35
Pójdą za chwilę w ślady Francji gdzie wypowiedziano wojnę nieszczepioncym się i narzucono im status ludzi drugiej kategorii, sami nic nie potrafią wymyśleć tylko wyczekuja i małpuja gotowe wzorce z innych krajów
2021-07-14 12:43
Wujek Adolf śmieje się zza grobu!
2021-07-14 13:44
2021-07-14 16:35
2021-07-14 16:50
2021-07-14 13:01
A czy w rządzie jest jakiś fachowiec? Tak tylko pytam.
2021-07-14 13:44
No co ty...... jest Suski (doradca kłamcy MOrawieckiego)
2021-07-14 13:45
2021-07-14 14:26
Jestem za tym żeby do takich miejsc miały osoby z Unijnym Paszportem Covidowym.
2021-07-14 16:36
2021-07-14 14:52
A ja się pyt gdzie są kodziarze i okrzykami konstytucja w tej sytuacji? A no racja konstytucją służy im tylko do wycierania sobie nią ryja kiedy jest im to na rękę.
2021-07-14 22:29
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.