2021-06-12 08:21
Zwierzęta są trzymane latami w schroniskach. Po 7, 10 lat. Jaki to ma sens? Czy były próby adopcji? Jeżeli tak, to czemu się nie powiodły? Dlaczego to zwierzę męczy się tyle lat w klatkach?
2021-06-12 08:56
Koty w ogole nie powinny tam byc. Po sterylizacji powinny być wypuszczane
2021-06-12 10:05
Popieram. To dzikie zwierzęta i "uczłowieczanie" ich na siłę robi im tylko krzywdę.
2021-06-12 12:20
A koty domowe niewychodzące- znam, całą masę takich szczęśliwych kotów, siedzą sobie na osiatkowanym balkonie, a nawet wychodzą w dobrze zabezpieczonych szelkach na spacer.
2021-06-20 08:44
i oskalpuje ci twarz ,a poza tym moze sie wyrwać ze smyczą i jej końcówką zaczepić o krzaki powodując u siebie śmierć głodową , jeszcze wiele rzeczy się wtedy dzieje ......więc nie udzielaj porad gdy nie znasz tematu ,a do do reszty to się zgadzam
2021-06-12 10:05
Koty domowe w ogóle nie powinny być wypuszczane! Zagrażają dzikim zwierzętom; ptakom, płazom... Kot domowy powinien być w domu! Argument że ograniczają populację szczurów to bzdura i szkodliwy mit!
2021-06-12 10:49
od nich jak opiekować się kotami , bo w tych miastach gdzie nie spotkasz kotów na ulicy jest ogromne zaszczurzenie . Masz zero wiedzy na ten temat więc nie wchodz w dyskusje której nie rozumiesz
2021-06-12 12:13
Tak się składa, że mam wiedzę. Kot jest zwierzęciem udomowionym od tysięcy lat. W naturze nie występuje dziko to nie żbik. Jak już ktoś niżej napisał wypuszczony staje się gat. inwazyjnym i skrajnie szkodliwym! Idąc
Tak się składa, że mam wiedzę. Kot jest zwierzęciem udomowionym od tysięcy lat. W naturze nie występuje dziko to nie żbik. Jak już ktoś niżej napisał wypuszczony staje się gat. inwazyjnym i skrajnie szkodliwym! Idąc twoim tokiem myślenia psy też należałoby wypuścić...co oczywiście jest bzdurą. Powinno się powoli dążyć do wyeliminowania populacji kotów wolnożyjących, poprzez niedopuszczanie do ich rozmnażania i wyłapywanie. Każdy kot powinien mieć dom i właściciela. Każdy kto ma minimalne pojęcie o biologii i ekologii ci to powie. Miłość do kotów czy ogólnie zwierząt domowych, nie ma tu nic do rzeczy. Kochajmy naszych domowych pupili i zajmujmy się nimi ale nie wolno dopuścić do ich swobodnego bytowania w ekosystemach.
2021-06-12 13:10
Dlatego Koty powinny móc wejść do każdego domu pod ciepło i jedzenie.
2021-06-12 15:42
Co to znaczy do każdego domu?
2021-06-12 16:14
... bez zastanowienia wpuszczać koty do własnych domów. I wypuszczać gdy maja dość.
2021-06-13 22:45
2021-06-20 09:28
2021-06-12 11:36
Kotek szedł z człowiekiem ale głupia ludzkość w średniowieczu na zachodzie ogłosiła że Kot to daibel i wymarła połowa ludzi.
Stosy były też na zachodzie
Kot znów stał się rzekomym winowajcą.
A ptaki giną przez Monsanto i inne chemiczne giganty.
2021-06-20 09:26
2021-06-12 10:23
Kot domowy jest jak sama nazwa wskazuje domowy. A wypuszczony na wolność zostaje inwazyjnym drapieżnikiem zagrażającym populacji innych gatunków
2021-06-12 10:34
Że niby wylęga się z jaj w żelbetonie, czy jak? To w takim razie dziki są miejskie, tak?
2021-06-12 11:13
Wpisanie hasła"kot domowy" w Google zajęłoby Ci mniej czasu niż pisanie tego bzdurnego komentarza
2021-06-12 11:42
Wróbel też jest domowy ;)
2021-06-12 11:41
Dziki są dzikie jak nazwa wskazuje xP
2021-06-12 13:15
2021-06-12 10:56
2021-06-12 11:14
Każde zwierzę powinno mieć szansę, dać im 6 miesięcy a jak nie będzie adopcji to uśpić.
2021-06-12 11:29
Chcesz karać zwierzęta ze schronisk śmiercią, za to że zostały wyrzucone z domu przez jakiś ograniczonych pajaców?
2021-06-12 11:59
To tacy obrońcy i wielbiciele zwierzęcego życia jak wy będziecie mogli się wykazać.
2021-06-12 12:46
Przygarnąłem psinę, akurat z fundacji nie że schroniska ale na jedno wychodzi.
2021-06-12 12:12
Nie, chcę dać im szansę na adopcję, a gdy kilka rodzin go odda, wtedy usypiamy. Brutalne, ale jakieś decyzje trzeba w tym temacie podejmować. Nie można trzymac po 10 lat zwierząt w klatkach
2021-06-13 13:23
Dlaczego zatem więźniów trzyma się na dożywocie?
2021-06-13 22:46
Skąd to się bierze? Z głupoty? Z niewiedzy?
2021-06-13 17:39
2021-06-12 11:50
jestes walnięty na mozg... ciebie i twoją rodzine uśpić
2021-06-12 12:11
Czas pobytu nie ma tu nic do rzeczy
2021-06-12 18:02
2021-06-20 09:31
agresywne
2021-06-12 19:19
Sam się uśpij!
2021-06-13 09:57
Rozszerzmy go do 6 lat i wprowadzmy do Domow Dziecka :D
2021-06-12 12:32
Nie widzisz krat
2021-06-12 15:22
2021-06-12 18:57
2021-06-12 22:04
Jak mam zostawić zwierzę w domu jak mnie nie ma tygodniami?
2021-06-13 17:41
2021-06-17 01:11
2021-06-12 09:55
koty przyzwyczajają się do m i e j s c
2021-06-12 10:56
Taka kociara jak z koziej d..y trąba
2021-06-20 09:56
2021-06-12 10:09
Śliczna.Gdyby nie to że mam jednego"cymbała"
2021-06-12 10:32
Dlaczego cymbała? Koty są mądre. To człowiek nie rozumiejący zachowań kota uważa że kot jest złośliwy.. To bardzo krzywdzące i pokazuje że się na kotach nie znasz..
2021-06-12 10:44
Sporo wniosków z jednego "cymbała". Zalecam poluzowanie.
2021-06-12 10:51
2021-06-12 12:42
On
2021-06-12 12:45
Co z Tobą kobieto?.
Określenie cymbał musi oznaczać że kogoś nie kocha się?.Nie rozumie?.
2021-06-12 13:12
2021-06-16 09:18
2021-06-12 10:26
To może wypuścić ją na wolność, na łąkę! Jest lato, niech sobie biega wśród traw i kwiatów, niech łapie myszy, niech żyje jak normalny kot czyli w zgodzie z naturą!
2021-06-12 12:27
2021-06-12 12:49
Przecież mnóstwo entuzjastów dokarmia te koty, buduje im domki etc. Nie wszystkie przeżyją? No sorry ale przyroda tak działa, wiosną urodzą się następne.
2021-06-20 09:54
2021-06-12 10:46
Oby znalazła DOM!
2021-06-12 12:14
Skąd wiesz, że jest "cudowna"? A może to wcielona bestia, która rzuca się do gardeł?
2021-06-12 12:28
Większość ludzi codziennie rzuca się do gardła innym ludziom, a koty znam od 40 lat i nie spotkałam nigdy kota, który komukolwiek rzuciłby się do gardła.
2021-06-12 13:13
2021-06-12 22:07
Bo pojęcia nie masz co to jest bambinizm i antropomorfizacja. Kiedy występuje, od czego zależy i jak się przejawia. Pojęcia nie macie kociarze i psiarze o podstawowych rzeczach, a lecicie z łapami jak ktoś kotka obrazi.
2021-06-13 17:48
2021-06-12 11:03
Kot to dzikie. Trzymanie kota w bloku to patologia.
2021-06-12 11:13
2021-06-12 11:16
2021-06-12 13:49
Racja. Te wszystkie fundacje, schroniska. To tylko maszynka do robienia kasy. Ludzie dadzą pieniądze jak zobaczą taką psią lub kocią bidę na zdjęciu. Zwłaszcza fundacje w tym są dobre. Utrudniają bądź uniemożliwiają adopcje chorego psa bo strumyczek kasy by się skonczył.
2021-06-20 09:53
2021-06-13 17:55
2021-06-20 09:52
,a prawacka bo wieś głosuje na Pis , bo ksiądz kazał.
2021-06-12 11:11
Zawsze wita , zawsze kompel , ..ino miałczy i my słyszymy - czemu tu nie ma myszy :)
Kto nie lubi kotóFF to...................;/
2021-06-12 11:15
Czy mogą dotknąć trawy, wybiegać się? Sopot to bogate miasto, budowa woliery nie powinna być problem?
2021-06-15 15:06
Mają, ale nie we wszystkich boksach.
2021-06-20 09:47
2021-06-12 11:57
By zrobić akcję na wsiach u solytysach dac znać pewnie nie jeden gospodarz kota by wziął A na bank nie ma czasu po schroniskach jeździć
2021-06-12 12:01
pogieło cie? wiesz jak ludzie na wsiach traktują zwierzeta ? no wlasnie...
2021-06-20 09:41
2021-06-12 12:09
znam takich gospodarzy, kot musiałby sam na siebie liczyć , ewentualnie miska mleka z wieczornego dojenia krów raz dziennie
2021-06-12 12:51
Kot na wsi jest po to, żeby tępił gryzonie, a nie żeby mu dogadzać. Kot na wsi z głodu na pewno nie umrze.
2021-06-20 09:35
2021-06-12 12:22
2021-06-12 12:52
Są, a nie jest.
2021-06-13 08:53
Będzie spał w krzakach, jadł to co upoluje, kociaki tasekim i kurom na pożarcie, weterynarza na oczy nie zobaczy. Tak jest obok mojej letniej dzialki. Jeden mieszkał w lesie z wbitym patykiem w oko. Po mojej interwencji
Będzie spał w krzakach, jadł to co upoluje, kociaki tasekim i kurom na pożarcie, weterynarza na oczy nie zobaczy. Tak jest obok mojej letniej dzialki. Jeden mieszkał w lesie z wbitym patykiem w oko. Po mojej interwencji weterynarz zajął się kotem, tak jak na wsi. Ponieważ kot cierpiał zabrałam go do okulisty w Warszawie. Na skutek urazu ciśnienie w gałce ocznej było tak wielkie, że rozsadzało mu mózg. Kot musi brać krople obniżające ciśnienie do końca życia. Mieszka ze mną i innymi zwierzakami wyzwolonymi z wiejskich obozów koncentracyjnych.
2021-06-20 09:39
2021-06-13 17:42
2021-06-20 09:34
sami szczurami się zajmują
2021-06-12 11:58
koty wolno bytujące, a bezdomne to co innego. Koty wolno bytujące są włączone do ekosystemu, tak jak ptaki, lisy i co tam jeszcze chcecie. Koty wolno bytujące to koty łowne, dzięki nim jest mniej myszy i szczurów, więc
koty wolno bytujące, a bezdomne to co innego. Koty wolno bytujące są włączone do ekosystemu, tak jak ptaki, lisy i co tam jeszcze chcecie. Koty wolno bytujące to koty łowne, dzięki nim jest mniej myszy i szczurów, więc takie koty są jak najbardziej przydatne. Pamiętajcie, że koty wolno bytujące mają swoje prawa. straszenie ich, znęcanie się jest karalne, nie powinno sie też innym utrudniać zycia jesli inni ludzie karmią je, oczywiście nie zostawiając syfu i resztek jedzenia. Kot łowny łapie myszy przede wszystkim aby sprawić swoją sprawność, jak kot jest najedzony również będzie łapać myszy - dla zabawy. one są potrzebne.
Większy problem jest z psami, zwłaszcza małe rasy, które non stop szczekają, bo panie biorą je na ręce przy każdej możliwej okazji i wówczas taki pies nie jest kompletnie zasymilowany z innymi psami, ludźmi... Teraz każdy chce mieć kotka lub pieska, ale na litość boską zajmujcie się swoimi zwierzętami, mały pies też potrzebuje spaceru.. nie tylko wokół bloku na 2 minuty żeby załatwić swoje sprawy.
Miłego weekendu :)
2021-06-12 13:07
Koty wolnobytujące są nie są włączone do ekosystemu... one go dewastują! Zaburzają naturalne procesy w ekosystemach! Doprowadzają do wyginięcia dzikich gatunków a same stają się gatunkiem inwazyjnym, szkodliwym. Kot wolnobytujący to jest kot bezdomny tylko z zaburzeniami behawioralnymi
2021-06-12 13:36
przestan gadać głupoty, zanim cos napiszesz to zapoznaj sie z tematem. Doprowadzaja do wyginiecia dzikich gatunkow ? chyba dzikich gatunkow myszy i szczurów. Dawno nie gadalam z kims tak malo mądrym jak ty ...
2021-06-12 14:59
Głupoty to ty wypisujesz. Wyobraź sobie, że gryzonie to nie tylko myszy domowe i szczury. To też mysz leśna, ryjówka, wiewiórka, nornica itd. Na te wszystkie zwierzęta (dzikie!) polują koty wolnobytujące czy beztrosko
Głupoty to ty wypisujesz. Wyobraź sobie, że gryzonie to nie tylko myszy domowe i szczury. To też mysz leśna, ryjówka, wiewiórka, nornica itd. Na te wszystkie zwierzęta (dzikie!) polują koty wolnobytujące czy beztrosko wypuszczane przez właścicieli. do tego dochodzą ptaki, płazy a nawet jeże. Te gatunki są ekstermninowane przez koty w zastraszającym tempie. Powtórzę raz jeszcze zgodnie ze wszystkimi badaniami naukowymi koty na wolności są ogromny zagrożeniem dla ekosystemów! mit regularnie powielany, że koty ograniczają populację szczurów w miastach to bzdura!
2021-06-14 10:49
Nie potwierdzają twoich teorii ,,wszystkie badania naukowe" - blef
2021-06-12 13:43
Skoro koty wolnobytujące niszczą ekosystem to co powiesz o ptakach , robakach , lisach , dzikach , borsukach i tak mogę wymieniać gadasz takie bzdety, ze aż szkoda czytać , idź przeczytać choć jedna książkę. Najlepiej o przyrodzie
2021-06-12 14:26
lisy, dziki, borsuki i inne... to gatunki zwierząt dzikich, naturalnie występujące w ekosystemach a koty to zwierzęta domowe! Raczej ty poczytaj trochę książek, badań naukowych i doucz się! kot domowy na wolności to
lisy, dziki, borsuki i inne... to gatunki zwierząt dzikich, naturalnie występujące w ekosystemach a koty to zwierzęta domowe! Raczej ty poczytaj trochę książek, badań naukowych i doucz się! kot domowy na wolności to szkodnik! dla zabawy poluje na ptaki, płazy... zabija 10 razy wiecej ofiar niż naturalnie występujące drapieżniki! poczytaj np. portal "nauka w polsce" art z 13.03.2020. przestańcie pisać bzdury o dobrodziejstwach związanych z kotami na wolności.
2021-06-12 14:50
Zastanawiam się co kot lub koty ci zrobiły skoro tak bardzo ich nienawidzisz?
2021-06-12 15:48
Mylisz się. Ja uwielbiam koty! To cudowne stworzenia, pod warunkiem, że są w domu. Niestety nasze domowe, ukochane mruczki wypuszczone na wolność staja się bezwzględnymi mordercami dla małych dzikich zwierząt.
2021-06-14 10:52
Często pojawiały się u nas szczury. Z sąsiadką postawiliśmy dwa domki kocie , są koty, nie ma od tego czasu szczurów.
Ptaków mnóstwo, coraz więcej- pięknych w ogrodzie.
2021-06-16 09:12
Nie sa wlaczone do zadnego ekosystemu. Takie kotki morduja dla zabawy male gady, plazy, ptaki i gryzonie (niemal nigdy szczurow, bo to troche tak, jak czlowiek polujacy z golymi rekami na dzika). Wybacz, ale trzeba byc
Nie sa wlaczone do zadnego ekosystemu. Takie kotki morduja dla zabawy male gady, plazy, ptaki i gryzonie (niemal nigdy szczurow, bo to troche tak, jak czlowiek polujacy z golymi rekami na dzika). Wybacz, ale trzeba byc niepelnosprawnym intelektualnie w stopniu co najmniej lekkim, zeby w ogole wpasc na pomysl z tym ekosystemem. A zeby cos takiego utrwalic, tj. opublikowac komentarz? Ho, ho, to juz byle d**il nie wystarczy :)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.