2019-09-11 21:44
Opinia wyróżniona
że poprzez ten projekt Gdynia to nie tylko będzie miastem o najwyższej jakości życia w Polsce, ale też które mierzy się z wyzwaniami pięknej architektury i w miarę wysokich domów. Bo tylko daleko zakrojona wizja sprawi,
że poprzez ten projekt Gdynia to nie tylko będzie miastem o najwyższej jakości życia w Polsce, ale też które mierzy się z wyzwaniami pięknej architektury i w miarę wysokich domów. Bo tylko daleko zakrojona wizja sprawi, że po głębokiej zapaści i małej rozbudowy z powodu upadku przemysłu stoczniowego, morskiego i innych tereny dawnych zakładów i terenów zdegradowanych spowodują, że Gdynia będzie tętniła życiem, a zacząć trzeba od wybudowania dużego Centrum Handlowego połączonego z Nowoczesnym dobrze skomunikowanym Centrum Przesiadkowym. Miasto ma przecież o połowę mniej handlu niż Gdańsk i inne miasta tej klasy. A przecież za komuny tu przyjeżdżała cała Polska na zakupy i na balangi choćby utrwalone w piosence "u Maxxima w Gdyni...."
2019-09-14 07:26
2019-09-12 09:50
A Swietojanska to skansen, coś jak sklepy przygraniczne na Słowacji.
2019-09-12 09:45
Świat poszedł do przodu a cinkciarski "styl" Maxima to obecnie tylko w kasynach dla ubogich w Atlantic City. A i te już wyburzają...
2019-09-11 13:19
Opinia wyróżniona
... z prawdziwego zdarzenia?
Zamiast galerii handlowej, w okolicach dworca głównego PKP potrzebny jest dworzec autobusowy. Mówiło się o nim już ze 30 lat temu i do dziś co najwyżej się mówi, ale nic w tym kierunku nie robi.
2019-09-12 08:54
Spod Dworca PKP odjeżdża jeden (!) regionalny autobus do 650, jakieś busiki i od czasu do czasu januszobusy "na Zachód". Czy jest potrzeba budowy kosztownego dworca PKS? Głęboko wątpię.
2019-09-12 10:58
pomalowana tanią farbą.
Już filmowe dekoracje są bardziej staranne...
2019-09-12 12:01
2019-09-12 12:08
a dworzec i okolice to często pierwszy kontakt i wrażenie z miasta...
2019-09-12 16:04
dwa, trzy estetyczne, nowoczesne stanowiska autobusowe, niewielki, ale porządny hotelik, pasaż handlowy (ale nie centrum handlowe!), przyzwoite jadłodajnie, podziemny parking tam gdzie dzisiaj jest klepisko - słowem wszystko to, co powinno być w otoczeniu dworca PKP w XXI wieku. Na pewno nie dworzec jak RDA Kraków, bo w Gdyni to niepotrzebne.
2019-09-11 17:46
Po co dworzec jak nie ma autobusów:-)
2019-09-11 17:36
2019-09-11 16:39
Niepotrzebny żaden dworzec autobusowy,bo teraz każdy ma samochod
2019-09-12 10:42
Klasyczny brak umiejętności odróżnienia przyczyny od skutków.
Ma bo musi.
Bo nie ma alternatywy, którą zlikwidowano na fali "nie da się, nie opłaca się"...
I problem wrócił rykoszetem a samochody zalewają miasta...
2019-09-11 15:59
Zawsze jak podadzą że coś w Gdyni wybudują to troll upomina się o coś innego. A dlaczego nie to a dlaczego nie tamto. Czy ktoś może go zablokować? Bo te jego komentarze są tak i**otyczne, że aż zniechęcają do pisania czegoś normalnego
2019-09-11 17:07
Publikując wypowiedź w której nie ma żadnego merytorycznego odniesienia do postulatów mieszkańców a jedynie wyzwiska i obelżywe kalumnie na temat stanu zdrowia i umysłu postulatora.
Dlaczego zawsze coś
Publikując wypowiedź w której nie ma żadnego merytorycznego odniesienia do postulatów mieszkańców a jedynie wyzwiska i obelżywe kalumnie na temat stanu zdrowia i umysłu postulatora.
Dlaczego zawsze coś innego?
Bo pomysły "miasta" nie mają żadnego związku z potrzebami ludzi mieszkającymi w Gdyni. Jednak, podobnie jak w niegdysiejszych spółdzielniach mieszkaniowych, zawsze znajdzie się jakiś interesowny klient, któremu będa pasować poczynania "zarządu". To się go promuje... Teraz takich nazywają "pożyteczny kretyn".
2019-09-12 00:37
No właśnie i zawsze odpowiada w ten sam sposób, że to działanie ludzi z UM. Zaczyna wymieniać po imieniu kazdego z osobna. Wiem, że na stronie wybrzeze24 jest taki sam hejt na szczurka i gdynie a głupota jaka zawarta
No właśnie i zawsze odpowiada w ten sam sposób, że to działanie ludzi z UM. Zaczyna wymieniać po imieniu kazdego z osobna. Wiem, że na stronie wybrzeze24 jest taki sam hejt na szczurka i gdynie a głupota jaka zawarta jest w artykułach przerasta wszystko. Ja rozumiem że to jakaś zorganizowana akcja robiona przez wiecej osób bo kto normalny by dawał z różnych kont tyle łapek w górę pod komentarzami trolla. Najlepsze jest jeszcze to, że te imbecyle codziennie podpisują się tak samo i czesto wklejają te same komentarze co latwo ich demaskuje. I zawsze udaję, że jest zatroskanym mieszkańcem chociaż jak zbudują mu ten dworzec to pewnie zacznie krzyczeć, że chce autostradę przez miasto bo tak chcą mieszkncy. Drogi edziu czy liczba 70 mówi ci coś ? Tak właśnie chcą mieszkańcy
2019-09-12 08:35
I masz wytlumaczenie 70. 70 z 4 bo tylu ludzi poszlo do wyborow. Wiec raptem 25. Tyle to zatrudnia magistrat z przyleglosciami.
2019-09-12 09:05
Edzio nie wiem jaki ty masz syndrom ale na pewno normalny to nie jestes. Jesli wg ciebie ludzie pracujacy w um zadecydowali o wynikach wyborow w 250 tys miescie to radze ci zmienic leki. Ciezko jest sie polapac w tych
Edzio nie wiem jaki ty masz syndrom ale na pewno normalny to nie jestes. Jesli wg ciebie ludzie pracujacy w um zadecydowali o wynikach wyborow w 250 tys miescie to radze ci zmienic leki. Ciezko jest sie polapac w tych twoich kalkulacjach 70 z 4 itp. I jak myslisz, ze obrazajac ludzi mowiac im, ze maja jakis syndrom cos tym wskorasz? Nic ci to nie da i tylko bardziej sie pograzasz. Dalej pisz udawane konwersacje nastepnym razem bedzie wynik 80:)
2019-09-12 09:28
"zaprzeczaj, zaprzeczaj, zaprzeczaj".
Jak widać, stosuje się je również w innych dziedzinach. Czy one na prawdę inne?
Syndrom to nie obraza, to diagnoza.
2019-09-12 10:36
Edek i rozsądny postulat... A jak kłamiesz, że w Gdyni żaden z projektów z BO nie został zrealizowany z lat 2014, 2015 i ty mówisz o rozsądnym postulacie. Ktoś ładnie kiedyś ujął, że rozmowa z tobą to jak gra z gołębiem
Edek i rozsądny postulat... A jak kłamiesz, że w Gdyni żaden z projektów z BO nie został zrealizowany z lat 2014, 2015 i ty mówisz o rozsądnym postulacie. Ktoś ładnie kiedyś ujął, że rozmowa z tobą to jak gra z gołębiem w szachy. Pomacha skrzydłami, figury porozwala, nas....a na stół i odleci z przekonaniem że wygrał....ile razy miałeś sprawdzić strone BO.gdynia i nigdy się do tego nie odnosisz... Mój ty przyjacielu z syndromami
2019-09-12 10:56
ćwierć środki.
Tanie techniki projekcji własnych zachowań stronie przeciwnej.
Dyskusja jest o "międzytorzu" i magistrackim stosunku do obywatelskich postulatów. Nie o BO, choć ten też jest traktowany
ćwierć środki.
Tanie techniki projekcji własnych zachowań stronie przeciwnej.
Dyskusja jest o "międzytorzu" i magistrackim stosunku do obywatelskich postulatów. Nie o BO, choć ten też jest traktowany przez magistrat w ten sam sposób, "po uważaniu". Bo różni są obywatele, pożyteczni kretyni z syndromem również mają prawo do miejsca.
Więc nie rób za "gołębia", skoro ci to tak nie odpowiada.
2019-09-11 16:18
To edek napisał. Też zauważyłem, że zawsze to robi. Aha i jeszcze jak coś mają zaraz budować to piszę że to tylko plany. Niestety ale jak ktoś ma płacone od komentarza to właśnie tak wygląda jego hejt. Z drugiej strony
To edek napisał. Też zauważyłem, że zawsze to robi. Aha i jeszcze jak coś mają zaraz budować to piszę że to tylko plany. Niestety ale jak ktoś ma płacone od komentarza to właśnie tak wygląda jego hejt. Z drugiej strony ciekawi mnie kto go informuje o nowych artykułach bo zawsze zasmieci całą stronę swoimi kłamstwami w 5 minut po pojawieniu się artykułu
2019-09-11 17:49
To prowokator z Trójmiasto.pl
Wiem jak to działa - wraz z artykułem wpada zaczepny komentarz z portalu, żeby o 8ej jak im zacznie pracę - mieli się do czego odniesc. Skrytykować "edka" czy innego trola i napisać
To prowokator z Trójmiasto.pl
Wiem jak to działa - wraz z artykułem wpada zaczepny komentarz z portalu, żeby o 8ej jak im zacznie pracę - mieli się do czego odniesc. Skrytykować "edka" czy innego trola i napisać przeciwstawne komentarze. Jak by były same pozytywne to by było wiadomo,że to ustawka. Wiem....bo.mialem praktyki w jednej takiej instytucji.
2019-09-11 13:41
Bo SKM na swoje tory nie wpuści
2019-09-11 12:15
Opinia wyróżniona
A potem - w rzeczywistości - parking i trzypasmówka, bo kwik januszy "hurr durr każdy ma dwa samochody/a jak ja dojadę/gdzie ja zaparkuję" zagłusza resztki zdrowego rozsądku.
2019-09-11 19:39
2019-09-11 17:08
Pierwszy obrazek - najprościej, najszybciej, może jombami byłoby jeszcze taniej to wyłożyć.
Tu nie chodzi o las w mieście ale hektary nieprzepuszczalnej powierzchni to chyba nie to na co czekamy. W czasie ulewy
Pierwszy obrazek - najprościej, najszybciej, może jombami byłoby jeszcze taniej to wyłożyć.
Tu nie chodzi o las w mieście ale hektary nieprzepuszczalnej powierzchni to chyba nie to na co czekamy. W czasie ulewy piach z tych hektarów zapcha studzienki. W czasie upałów jak ostatnio, będzie tam jak w piecu, nie będzie tam żywej duszy, inaczej dostanie udaru a jak się potknie to się pewnie poparzy.
Odpowiedzi "to wyprowadź się na wieś", "to kup i zbuduj" są powtarzane do obrzydzenia i nie mają większego sensu. Gdzie jest architekt miejski, ogrodnik miejski? Serio goły beton to prestiż? Albo kostka bauma - nie mówię o tym projekcie ale ogólnie - nawet między jezdniami nagminnie w 3mieście, byle się grzało bardziej niż trawnik i utrudniało retencję (i byle zlecenie dla zaprzyjaźnionej firmy brukarskiej wpadło).
2019-09-11 16:55
2019-09-11 16:54
Kak mnie smieszy to hurr durr..co to za kretynstwo jest?
2019-09-12 08:49
2019-09-11 12:01
gdyńskie tempo
2019-09-11 12:08
Biurokracja zżera to miasto.
2019-09-11 13:25
To źle słyszysz i nie wprowadzaj innych w błąd. Poza tym teren nie jest własnością Gdyni tylko PKP. Doczytaj artykuł :)
2019-09-11 16:00
Nie ważne płacą mi nie za czytanie w są hejtowanie. Zawsze muszę jakiegoś paszkwile napisać
2019-09-11 13:32
przetarg dotyczący sprzątania terenu
2019-09-11 13:36
Bo to strefa Tempo 30 :)
2019-09-11 13:37
I dlatego nie ma sensu czytać ciągle tego samego.
2019-09-11 14:45
Nic się nie zmienia, i długo tak pozostanie. Szkoda słów.
2019-09-11 16:01
Szkoda słów na twój komentarz troliku
2019-09-12 08:27
2019-09-11 12:01
ma to sens ?
będzie to samo co z metropolią
2019-09-11 12:07
Wole centrum handlowe ładnie wpisane w miejską tkankę, które zwiększy ruch w centrum (przede wszystkim pieszy) niż jakieś blaszaki przy obwodnicy czy naleśnik riviera
2019-09-11 12:10
Zrobiłes mi dzień ;)
2019-09-11 12:34
inwestor zapłaci.
2019-09-11 13:53
Centrum handlowe w centrum miasta, przy Dworcu Głównym, spowoduje tylko większe korki.
Wystarczy zobaczyć jak wygląda ruch w centrum Gdańska przy Galerii Forum.
Generalnie głupi pomysł.
2019-09-11 14:13
Po co? Bo ludzie chcą kupować, konsumować, żyć.
2019-09-11 14:21
2019-09-11 16:33
Tereny zielone też są w mieście. Kto co woli. Nikt nikogo nie zmusza ani pójścia do lasu ani do centrum handlowego.
2019-09-11 17:10
Chyba jeden z większych właśnie jest karczowany w ramach rewitalizacji układu drogowo - torowego stacji Gdynia Port.
Tam ponoć nawet jelenie i dziki się zalęgły!
2019-09-11 17:35
Tylko że akurat Gdynia nie ma blisko siebie lasu z prawdziwego zdarzenia.
Ma tylko ten prowizoryczny zagajnik , który z dumą nazywa się Rezerwat Przyrody Cisowa . Ale taki z tego rezerwat jak ze mnie policjant . pffff
2019-09-11 14:46
Na pobliskiej Hali Targowej.
A już zupełnie jest źle z podażą...
2019-09-11 16:34
Oczywiście, że jest gorzej niż w czasach gdy nie było galerii handlowych. Ale swoich klientów hala i dziś ma. A może właśnie centrum handlowe w pobliżu, bez sałaty i kartofli, uzdrowi halę?
2019-09-12 15:43
Najgorszym rozwiązaniem byłoby wybudowanie w tak reprezentacyjnym miejscu osiedla bloków komunalnych z szlagierowego programu Mieszkanie+.
2019-09-11 12:01
Idziemy do przodu
2019-09-11 12:23
ciekawe tylko czy będzie dobre połączenie z nowym prężnie rozwijającym się lotniskiem?
2019-09-11 12:26
2019-09-11 13:07
do dworca PKP...
Zmiana planów? Mają rozmach...
;)
2019-09-11 12:39
...przepaści.
2019-09-11 13:28
2019-09-11 13:41
popraw, do tyłu
2019-09-11 12:02
koncentracja
taka sytuacja
2019-09-11 12:25
prestiżowe osiedle z budynkami z najtańszych materiałow i ścianami z karton gipsu po 10 koła za metr
2019-09-11 12:39
z meblościanką w salonie
2019-09-11 13:40
nie porównuj wielkiej płyty do budowanych teraz sitraków które wytzymają 3 razy krócej niż wielka płyta
2019-09-11 14:04
A czemu nie np. 5 razy krócej? Rozumiem, że twoje twierdzenia są oparte na badaniach i potwierdzone? Nie ma to jak mieć swoje zdanie oparte na "wydaje mi się...."
2019-09-11 15:01
Co do nowych konstrukcji... Przykładów mamy wiele, zapraszam chociażby do "Witawy". Poza tym, remonty "wielkiej płyty" w lokatorskim zakresie są proste i tanie oraz stosunkowo niekłopotliwe.
Nowe konstrukcje to zrobienie wszystkiego praktycznie od początku. A kafelkarze i hydraulicy znowu zarabiaja więcej niz w IT.
2019-09-11 12:26
2019-09-12 08:50
;)
2019-09-11 12:02
zabudować wsio od morza, dróg zero. Masakra.
2019-09-11 14:13
Od Gdańska się odp......l śledziu.
2019-09-11 23:47
2019-09-11 14:56
2019-09-11 15:38
Przeciez Gdynia przoduje...
;)
2019-09-11 12:03
Pamiętam stoczniowe knajpy,za winklem,atut i pod okorkiem...chmura dymu i specjal za 2,5.To se ne wrati.
2019-09-11 12:05
Chadzałem tam pod koniec liceum i na początku studiów:)
2019-09-11 12:38
przy GD-Stoczni namiot stoi a "Pod Rurami" na PG nadal funkcjonuje.
Tyle że chmury już nie ma komu robić...
2019-09-11 13:22
W l 90 chodziłem do Conradinum to na dlugiej przerwie na.piwko się pod rury wpadalo ale teraz ten bar podniósł standard w porównaniu co kiedyś było i jak to wyglądało
2019-09-11 13:41
Cena Specjala akurat się nie zmieniła, także nie wiem czego oczekujesz?
2019-09-11 12:41
2019-09-11 13:19
W tym jednym gdzie było drzewo w środku w środę był show pierwowzór go-go. Zostało tylko Pod Wiatą
2019-09-11 13:34
U Wikarego. Chadzało się w maturalnej klasie na "obiady czwartkowe".
2019-09-11 12:03
tu władza przewidziała mieszkanka które zostaną wykupione na najem krótkoterminowy.
2019-09-11 12:22
port w środku miasta co to za koncepcja?
2019-09-11 12:33
przecież to absurd.
Przejedź się po wybrzeżu państw skandynawskich i zobacz.
To co odbywa się w Gdyni, to gospodarka rabunkowa.
2019-09-11 13:24
2019-09-11 14:16
W Gothenburg jest dostępne?
Zauważyłeś, że jest to ujście rzeki, zagospodarowane od czasów Wikingów i nadal eksploatowane? Porównałeś z terenami dostępnymi w Gdyni? Akurat Eriksberg stracił rację bytu, bo tam za
W Gothenburg jest dostępne?
Zauważyłeś, że jest to ujście rzeki, zagospodarowane od czasów Wikingów i nadal eksploatowane? Porównałeś z terenami dostępnymi w Gdyni? Akurat Eriksberg stracił rację bytu, bo tam za płytko jest. Pomógł też kryzys działalności stoczniowej.
Więc najpierw (!!!) przeniesiono działalnoć na teren zatoki a następnie (!!!) wykorzystuje się uwolnione tereny. Z wolna... Bo to nadal mniej nobliwa część miasta.
Więc nie będę miał nic przeciwko, jeśli zostanie zbudowany nowy port w Gdyni, w Gdańsku czy gdziekolwiek... i zapewni się funkcjonowanie handlu i przemysłu a następnie, ewentualnie, oddda nieprzydatne tereny. Będę się zżymał w sytuacji, gdzie biurokratycznymi sztuczkami uwala się możliwość ich funkcjonowania dla szybkiego i jednorazowego interesu na mieszkaniówce.
Bo ktoś na wycieczce referencyjnej zobaczył fajne chałupy na nabrzeżach... Dla zainteresowanych, w niektórych miejscach specjalnie buduje się sztuczne wyspy pod mieszkanówkę. Proszę bardzo, niech budowlańcy sobie takie enklawy budują. A nie żerować na łatwiźnie, w niejasnym powiązaniu z magistratami.
"Co więcej, są przykłady, że gmina nie dość, że nie wniosła swoich terenów aportem do spółki, to poczyniła zakusy na tereny portu. W 2003 r., na wniosek Rady Miasta Gdyni, ówczesny wiceminister infrastruktury (najwyraźniej o małej wyobraźni) pozbawił port gdyński 181 ha, m.in.: terenów Dalmoru, 44 ha na t.zw. międzytorzu i dalszych kilkudziesięciu w okolicach elektrociepłowni oraz od strony Oksywia. Port został więc okrojony prawie ze wszystkich stron co pozbawiło go możliwości terytorialnego rozwoju."
2019-09-11 22:07
Byłeś kiedyś w porcie gdyńskim? Widzialeś hektary ziemi, zasypane g...j jakości węglem? Terenów jest mnóstwo, tylko, że idioci u władzy nie potrafią ich spożytkować na wysokopłatne ładunki oraz usługi, plus nie zdołali
Byłeś kiedyś w porcie gdyńskim? Widzialeś hektary ziemi, zasypane g...j jakości węglem? Terenów jest mnóstwo, tylko, że idioci u władzy nie potrafią ich spożytkować na wysokopłatne ładunki oraz usługi, plus nie zdołali od lat poprawić infrastruktury komunikacyjnej.
Wystarczyłby jeden port zewnętrzny i cała reszta przeładunków spokojnie zmieściłaby się w obecnych granicach portu, a miasto zyskałoby w okolicach Nauty i na terenach po-dalmorowskich piękną i nowoczesną strefę nadmorską, zamiast hałd śruty oraz czarnego dziadostwa.
Średniowiecze umysłowe tutaj panuje, masakra.
2019-09-12 00:08
A gdzie go umieścisz?
Tak hipotetycznie, aby dało się go skomunikować i obsłużyć.
Węgiel nie jest g*wniany tylko australijski. Z kopalni odkrywkowych, dlatego dużo tańszy. Hindusi byle czego by nie wzieli do Nowej Huty.
2019-09-11 14:06
2019-09-11 14:56
zakasał kiecę i przemaszerował?
"Parcie miast na tereny portowe nie jest zjawiskiem, które występuje tylko u nas; mają z nim do czynienia inne europejskie i nie tylko europejskie porty. Gdy w Hamburgu,
zakasał kiecę i przemaszerował?
"Parcie miast na tereny portowe nie jest zjawiskiem, które występuje tylko u nas; mają z nim do czynienia inne europejskie i nie tylko europejskie porty. Gdy w Hamburgu, postanowiono przejąć pod zabudowę miejską część tamtejszych terenów portowych, zrekompensowano to z nawiązką terenami położonymi w innym miejscu. Na ogół, we władzach miast portowych istnieje pełna świadomość korzyści, jakie te miasta czerpią z portów. Stosunek naszych gmin portowych do portów świadczy, że u nas z tą świadomością nie jest najlepiej."
Nie mam nic przeciwko takim procesom ale jak to z procesami, trzeba do nich podchodzić z głową i byle prostaka z "prostymi" pomysłami dopuszczać nie wolno.
2019-09-11 12:40
Potem będzie płacz bo pociągi które jadą na nabrzeże będą za głośne. Bogolom odwala palma...
2019-09-11 12:45
A kto w Gdyni chciałby wynajmować na krótki termin? To nie Gdańsk.
2019-09-11 15:55
Port ma być przesunięty na jakby otwarte morze
2019-09-11 16:22
I tak w połowie jest niewykorzystany. Następuje zmierzch transportu morskiego , dziś nikt nie chce czekać na towary tygodniami a sam transport staje się nieopłacalny
2019-09-12 08:44
Zbudowano w Gdansku, terminal zabral Gdyni 50% obrotow kontenerowych.
Miasto Gdynia moze najwyzej oblizywac sie patrzac na pieniadz przeplywajacy przez rece sasiada.
Gospodarka, dochody - glupcze!
2019-09-12 09:48
Oh, czytałeś Lisa. Nie mam więcej pytań.
2019-09-11 12:03
2019-09-11 21:19
2019-09-11 12:04
teren wydarty morzu i tereny które były planowane jako rezerwa dla portu przeznaczane są na blokowisko i market
2019-09-11 12:07
Międzytorze zawsze miało iść pod zabudowę.
2019-09-11 12:10
2019-09-11 13:24
2019-09-11 14:09
W dokumentach z okresu międzywojennego nie śniło się planistom, że Gdynia sięgnie np. do Pogórza. Czy mam wychodzić z założenia, że taki plan powinien obecnie obowiązywać?
2019-09-11 14:39
Gdynia miała wchłonąć Pogórze i okoliczne wioski. Teraz to niemożliwe, bo dla gmin to żaden interes łączyć się z miastem.
Jedna z koncepcji rozwoju portu i przemysłu w Gdyni zakładała stworzenie z Oksywia wyspy a
Gdynia miała wchłonąć Pogórze i okoliczne wioski. Teraz to niemożliwe, bo dla gmin to żaden interes łączyć się z miastem.
Jedna z koncepcji rozwoju portu i przemysłu w Gdyni zakładała stworzenie z Oksywia wyspy a przy ujściu Redy miała stanąć huta, w której spotykało by się szwedzkie żelazo ze śląskim węglem. Zauważ, że rozwoju miasta nie planowano, ono rozwijało się samo, co w Gdyni dawało tragiczne skutki, widoczne do dzisiaj.
Geografia i geologia nie uległy zmianie i nadal nabrzeża od Francuskiego do Pomorskiego są jedynym miejscem, które można nazwać portem zewnętrznym. I jedynym miejscem, gdzie możliwa jest modernizacja tego portu w sposób oczekiwany przez rynek.
2019-09-11 14:48
Chciałbyś tego "zdrowego" śląskiego powietrza? Niech ta szwedzka ruda spotyka się z polskim węglem na Śląsku. Jedna droga czy ruda tam czy węgiel w tą.
2019-09-11 16:03
Ja nie czytam artykułów tylko komentuje bo za każdy komentarz hejtujący UM mam 2zl.
Wasz edek
2019-09-11 17:27
do portu, człowieku (ponoć to dumnie brzmi), do portu...
Piszę o tym co śniło się o przedwojennych planach dla tego terenu, który zakładał koniec miasta na dzisiejszej Jana z Kolna. Dalej miał być przemysł
do portu, człowieku (ponoć to dumnie brzmi), do portu...
Piszę o tym co śniło się o przedwojennych planach dla tego terenu, który zakładał koniec miasta na dzisiejszej Jana z Kolna. Dalej miał być przemysł i osiedla robotnicze.
Co do drogi, zupełnie nie, szczególnie z przedwojennej perspektywy.
Ale na pewno nie sniło się planistom, ze ten kierunek dla węgal się odwróci. W Gdańsku przynajmniej przebudowano Port Północny (przy udziale Hindusów z Accelor Mittal), Gdynia nawet tę szansę przespała...
2019-09-11 14:58
Gdynia to była kiedyś spokojna wieś! A tu jakieś porty stocznie pobudowali! i ile bloków! skandal! hańba! Gdzie tereny zielone? Gdzie pola i łąki?! Nie ma nawet w centrum gdzie krowy wyprowadzić na pastwisko!
2019-09-11 17:29
że się tu ze stocznią i swoją Krigsmarine władował.
2019-09-11 14:28
nie wiedziałem, że leżą w tym samym grobie
2019-09-11 15:50
Masz rację. Wbrew pozorom kiedyś planiści robili dużo bardziej przemyślane i długofalowe plany. Ciągle mnie dziwi, że obecnie myślimy bardzo krótkowzrocznie.
2019-09-12 13:00
Ale co to interesuje Pana Prezydenta, port to chyba tylko mu zawadza, co z tego, że tyle ludzi w GDY z niego żyje, jakby mógł to by tam deweloperke dawno wsadził...
2019-09-11 12:05
budujmy wysoko, nowocześnie, jak na wizualizacji, proszę nie zapomnieć o szerokich alejach, parkingach, szerokich trasach rowerowych, bo miasto się zakorkuje ...
2019-09-11 12:25
spokojnie jakoś to będzie
2019-09-11 13:23
Ale czy zawsze musi być jakoś? Nie może być dobrze?
2019-09-11 17:16
takie "jakoś" skutki...
2019-09-11 14:59
i nic z tym nie zrobimy, więcej samochodów = więcej korków, proste
2019-09-11 15:21
:))
2019-09-12 06:15
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.