Opinie (6)

  • (1)

    Droga Apello, niestety takim artykułem strzelacie sobie w kolano. Agencja PR powinna zadbać, by reklamujący ją i jej działalność tekst był nie tylko poprawny, ale by "mówił sam za siebie". W tym wypadku za was. Ten mówi niestety, że nie jesteście zbyt dobrymi PRowcami.

    • 6 5

    • Ale bzdura. Tekst, jak tekst. Jest reklama, jest promocja, w gruncie rzeczy o to przecież chodzi.

      • 2 1

  • nie ważne jak mówią, ważne że w ogóle mówią ;) (1)

    tak mi się skojarzyło ;)

    • 0 1

    • w większości segmentów rynku to się sprawdza

      Ale jest kilka wyjątków, w których ważne jest, co.mówią

      • 0 1

  • I zeby sie agencja oglaszac musiala...

    Marny artykuł sponsorowany... Ja podziękuję za taka agencje...

    • 1 1

  • Uj

    Widzę, że artykuł zamówiony razem z moderacją - wcale przecież nie krytycznych wpisów.

    Nie macie portfolio, nie macie ciekawych wdrożeń, żyjecie ze SKOKów i tyle. Szkoda, bo macie kapitał i potencjał aby wyrugować z rynku bieda-agencje orzące nadmiernie pracownikami. Trzeba tylko nieco przetrzebić dwór i dopuścić ludzi z jajami.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.