2020-06-17 07:14
miejsce będzie okupowane przez Tesle albo inne po 300 tys za sztukę, kt. właściciele przyjechali sobie nad morze. Takie miejsca powinny być w centrum ale na uboczu bo z reguły jedno takie miejsce jest okupowane przez co najmniej kilka kilkanaście godzin!
2020-06-17 07:42
to dworzec nie jest w centrum? a tesla to nie elektyk ?
2020-06-17 08:28
2020-06-17 11:05
ale ta ładowarka jest przezież dla wszystkich, nie tylko pasażerów SKM. Z treści wynika tylko że klienci pkp będa mieli zniżki.
2020-06-17 08:27
A podłączę pod tego prąda mojego diesla?
2020-06-17 10:05
rekordzista zostawił auto na ładowarce w Lotosie na Zaspie przed świętami a odebrał je po.... bez taryfy dla zajmujących miejsca ładowania się nie uda. z doświadczenia rada dla chcących kupić elektryka, jeśli nie masz
rekordzista zostawił auto na ładowarce w Lotosie na Zaspie przed świętami a odebrał je po.... bez taryfy dla zajmujących miejsca ładowania się nie uda. z doświadczenia rada dla chcących kupić elektryka, jeśli nie masz ładowarki w domu nie kupuj takiego auta, bo codziennie będziesz się denerwował na innych, myślących tylko o sobie. skok ciśnienia gwarantowany
2020-06-17 10:26
Którzy wyruszają elektrykiem w trasę?
2020-06-18 00:45
Od kilkunastu lat wciąż ich przybywa.
2020-06-18 11:24
Podróż do Krakowa to z dwa dni, bo trzeba z 3 razy ładować jedno ładowanie nawet szybkie to 4-5h
2020-06-24 14:52
Szybkie ładowanie to z reguły 30 minut. Przy samochodach z większą baterią nawet i 2 godziny, ale przejedziesz potem 300-500km.
2020-06-17 08:26
To i tak za malo. powinno byc wiecej. Pod dworcem powinny byc ze 4. Jest pierwsza jest oki.
2020-06-17 10:49
A po drugiej stronie ulicy 3.
Gorzej, że PKP nie potrafi tego dworca zagospodarować - wielki plac i pusty pasaż. Plac z ławkami przerabiają na parking dla pracowników (!!!) - wg mnie to jest skandal, bo mają ogromy parking za budynkiem poczty
2020-06-17 12:25
2020-06-18 07:50
2020-06-17 08:44
A wręcz przeciwnie. Ich ślad węglowy jest gorszy niż diesla. Cała ta elektromobilność to ściema.
2020-06-17 08:48
bydło uwierzy w wszystko, wystarczy ze poda to tv, radio, lub gazety i portale
2020-06-17 10:02
W całyn cyklu życia auta nie jest.
2020-06-17 10:06
gdzie to napisali? Fakt?
2020-06-17 10:22
Ciekawe skąd ten prąd? Z elektrowni może węglowej, czy jak?
2020-06-18 00:47
I ten udział rośnie.
2020-06-17 10:27
2020-06-17 10:27
W naszych warunkach gdzie podstawą energetyki jest węgiel to rzeczywiście ściema. Elektrownia atomowa potrzebna od zaraz, inaczej wszyscy się podusimy, a i rachunki za prąd będą coraz większe.
2020-06-18 00:34
I przejść od razu na OZE? Mało gdzie tak wieje, jak na Pomorzu...
2020-06-17 08:51
Jest to dyskryminacja posiadaczy samochodów zwykłych bo są "be", ale jak kogoś stać na elektryczny to ma przywileje. Darmowe parkowanie, miejsce itd. Samochody elektryczne są tą samą koncepcją na transport co samochody zwykłe.
2020-06-17 15:10
Ale zawsze można wprowadzić opłatę za wjazd do miasta/każdą bramkę dla blachosmrodów zesilanych dieslem, benzyną itp. W Bergen takie rozwiązanie sprawdza się znakomicie. Auta spalinowe płacą nawet 56 koron za każdą
Ale zawsze można wprowadzić opłatę za wjazd do miasta/każdą bramkę dla blachosmrodów zesilanych dieslem, benzyną itp. W Bergen takie rozwiązanie sprawdza się znakomicie. Auta spalinowe płacą nawet 56 koron za każdą bramkę a elektryczne 10, do tego dochodzi podatek za emisje co2, pojemność układu klimatyzacji, vat, akcyza z której elektryki są zwolnione. I tym sposobem elektryk jest tańszy w zakupie, eksploatacji i paliwie od samochodu spalinowego.
W Gdyni każda bramka powinna kosztować 20 zł za przejazd samochodem do 3,5t z zasilaniem spalinowym i przynajmniej 50-200 zł za bramkę za każdy przejazd samochodem ciężarowym o zasilaniu nieekologicznym (inne niż prąd elektryczny i wodór).
2020-06-17 09:19
zapewne programem zarządza jakiś prezes i grupa 50 pracowników...
2020-06-17 09:32
o opatrzności matki boskiej (w pakiecie)
2020-06-26 00:13
I kolejne na Pomorzu rosną jak grzyby po deszczu. Najstarsze trzy (szybkie - DC) postawione jakoś z 5 lat temu wciąż działają.
2020-06-17 10:16
To dobrze :P
2020-06-17 10:19
Ok. Ale bardziej przydałaby się naprawa nawierzchni na rondzie koło dworca.
2020-06-17 13:31
ważniejszy jest PR i jakieś pozorowane niby bycie eko, design, elektro i co tam jeszcze wymyślą.
2020-06-17 14:05
2020-06-17 10:28
a potem szrot zostaje. Gdyni potrzebny jest dworzec autobusowy na busy miedzynarodowe bo to wstyd
2020-06-17 10:40
Bardzo się ciesze z nowego punktu ładowania Jestem właścicielem auta elektrycznego Proszę jedynie o uwzględnienie że ładowarki 22 kW to już mało. Warto projektować również większe moce bo te są i będą w przyszłościowe.
Bardzo się ciesze z nowego punktu ładowania Jestem właścicielem auta elektrycznego Proszę jedynie o uwzględnienie że ładowarki 22 kW to już mało. Warto projektować również większe moce bo te są i będą w przyszłościowe. Sam dla mocy 140 Kw potrzebuję ok 20 min Tutaj musiałbym auto postawić na ok 4 godziny, to rzeczywiście trochę blokady w centrum miasta. Ale i tak bardzo dziękuję to cenne i rozwojowe inicjatywy. Pozdrawiam
2020-06-17 18:57
myślę, że oni dokładnie to wiedzą i nie do końca chcą Ci dać ładować się taką mocą bo po pierwsze nie gwizdniesz im za dużo prądu, a po drugie musieliby chyba już postawić coś z chłodzeniem. te moce tego potrzebują.
myślę, że oni dokładnie to wiedzą i nie do końca chcą Ci dać ładować się taką mocą bo po pierwsze nie gwizdniesz im za dużo prądu, a po drugie musieliby chyba już postawić coś z chłodzeniem. te moce tego potrzebują. kiedyś miły pan na lotosie powiedział mi, że jak auto się ładuje to ładowarka traci sporo prądu na chłodzenie się, nawet jak już auto się naładuje. stąd myślę, że szybkie ładowanie nie będzie ani popularne w mieście ani tanie.
2020-06-17 10:48
Bo aut na prąd w gdyni tyle co kot napłakał. Bardziej chidzi o zabranie kolejnych miejsc do parkowania.
2020-06-17 11:17
skąd wiesz że mało? masz dostęp do danych ?
2020-06-17 12:33
może ma dostęp do oczu?
2020-06-17 13:31
jest też trochę typu PHEV. Ja chętnie skorzystam...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.