2022-01-21 10:34
Opinia wyróżniona
No właśnie, dlaczego w Gdyni nie ma oznaczenia stref na każdym parkingu?
Trzeba się zastanawiać i naszukać i w której to jest się strefie?! Tak trudno doczepić tabliczkę pod znakiem parkingu P?
2022-01-22 10:35
Wie ktoś jak to można najprościej zgłosić?
2022-01-22 11:30
niedojdo życiowa, ten ktoś mógł przyjechać po chorą osobę?
2022-01-22 14:02
2022-01-21 12:55
No przecież masz kolory stref i znaczek z kolorem na parkomacie
2022-01-22 11:15
zwłaszcza jak jest ciemno
2022-01-21 14:24
Taaa... A jak w pobliżu nie ma żadnego parkometru, bo i takie są strefy w Gdyni, co jest b.dziwne?
2022-01-21 12:17
2022-01-21 07:05
nie każdy musi mieć samochód!
Opanujcie się, tym bardziej że większość to graty. Widać ile plam oleju i innych smarowideł jest na miejscach parkingowych. Jeśli nie stać Cię na porządne serwisowanie, nie stać Cię na samochód. To takie proste.
2022-01-21 07:13
Minusy od "ja tylko na chwilę" i "co tydzień dolewam oleju"
2022-01-21 07:17
Bez odpowiedniego transportu publicznego nie ma co liczyć na zmniejszenie liczby samochodów
2022-01-21 09:12
Poziom życia ludzi od 30 lat ciągle się podnosi, to co było dla nas kiedyś luksusem (duże telewizory, kablówka, telefony komórkowe) stały się teraz bardzo dostępne. To samo z poziomem wyposażenia samochodów, obecnie
Poziom życia ludzi od 30 lat ciągle się podnosi, to co było dla nas kiedyś luksusem (duże telewizory, kablówka, telefony komórkowe) stały się teraz bardzo dostępne. To samo z poziomem wyposażenia samochodów, obecnie prawie każdy ma klimatyzację, komputer pokładowy, czujniki bezpieczeństwa. Nic dziwnego, że ludzie wybierają samochody, skoro w nim mogę sobie posłuchać swojego radia, rozsiąść się na fotelu ustawionym pod moje preferencje w cieple/zimnie, które sam ustawię. Do tego ogrzewanie siedzenia i dojazd najbliżej punktu docelowego. Dodajmy do tego jeszcze np. bezpieczeństwo dzieci (foteliki, których w autobusie brak) i możliwość transportu przedmiotów o różnych gabarytach - nie ma to jak kłaść na ziemię autobusu, szczególnie zimą, siatki z produktami spożywczymi, bo ostatnio kładzenie ich na fotelach stało się bardzo wulgarnym zachowaniem. A w samochodzie mamy dedykowany do tego kufer z tyłu. A co z transportem zwierząt? Ja do swojego wsadzam duży, zajmujący 3/4 kanapy transporter dla psa i mam spokój na każdą trasę, a w przypadku autobusu trzeba obligatoryjnie zakładać psu kaganiec i trzymać zwierzaka na podłodze.
Dopóki w komunikacji miejskiej nie pojawi się znaczący postęp, to ludzie nie przestaną korzystać z prywatnego transportu, który nie tylko służy do transportu swojego cielska z punktu A do punktu B, ale do wielu różnych innych rzeczy i to w o wiele bardziej komfortowych warunkach.
Jakby Gdynia zainwestowała w jakieś innowacyjne rozwiązania, jak autonomiczne, elektryczne minibusy mieszczące do 8 osób, w których pasażerowie mają wpływ częściowo na to, co dzieje się w środku takiego transportu, to ludzie masowo by zmienili swoje zachowanie.
2022-01-21 09:18
to dojazd nie byłby dziś problemem i 4/5 osób z peryferii nie musiałoby posiadać samochodu
- a tak mamy więcej aut na mieszkańca niż Niemcy
2022-01-21 09:21
PiS właśnie pracuję nad ustawą wprowadzającą 5% akcyzy za każdy rok wieku pojazdu sprowadzanego do Polski.
Nowe auto 0%
Roczne 5%
Dwuletnie 10%
A 12 letnie 60%
Czas komisów kończy się nieubłagalnie.
2022-01-21 11:45
No tak dzięki temu znowu pojawią się ulepy z 4 samochodów jak za komuny.
2022-01-21 18:09
Zgodnie z zaleceniem samej najwyższej i nieomylnej UE.
2022-01-21 18:08
Bardzo dobry post!
2022-01-21 10:56
kierowcy nie przesiadali się na autobusy tkwiące w korkach tak samo jak ich samochody. Tylko miasta, które zdecydowanie postawiły na poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów, zakwestionowały rolę
kierowcy nie przesiadali się na autobusy tkwiące w korkach tak samo jak ich samochody. Tylko miasta, które zdecydowanie postawiły na poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów, zakwestionowały rolę samochodów w życiu mieszkańców i usprawniły transport zbiorowy (szynowy) osiągnęły sukces. W całym Trójmieście trzeba opracować i wdrożyć program poprawy jakości SKM (wymiana taboru, poprawa dostępu do stacji) i PKM (elektryfikacja, wzrost częstotliwości połączeń) oraz program stopniowego uwalniania ulic i placów w centrach dzielnic od jeżdżących i parkujących samochodów.
2022-01-21 07:26
Na zachodzie to zwykły środek transportu. Mamy niestety wschodnią mentalność i tego się szybko nie zmieni. Zobaczcie, że czym biedniejszy kraj tym lepsze samochody.
2022-01-21 07:31
Dla niektórych auto to sens życia. Tracą czas i kasę na przeglądy zamiast zadbać o samego siebie i robić regularnie kolonoskopię oraz badać prostatę.
2022-01-21 08:29
siodełko nasmaruj i zobacz czy ci się czasem łańcuch nie kończy ,a nie czekaajj ....taka pogoda to nie będziesz się lansował w obcisłych gaciach ,se popiszesz tu buraczku c'nie ?
2022-01-21 11:37
2022-01-21 10:52
Też nie uczysz się na studiach tylko się obijasz na koszt rodziców.
2022-01-21 08:00
Ale z ciebie pajac , to nie lata sześćdziesiąte, że samochód to powód do dumy ,
2022-01-21 08:16
Dla 90% Polaków samochód to d*powóz, niezbędny w życiu, dla 10% podkreślenie statusu, na zachodzie dokładnie to samo.
2022-01-21 11:38
"Niezbędny w życiu" na zachodzie jest tylko na wsi.
2022-01-22 10:55
Taaa, dlatego nie tak dawno pod artykułem na tym samym potralu było mnóstwo komentarzy typu: "Jak już wydałem mnóóóóóstwo kasy na mój piękny prestiżowy wóz, to daję sobie prawo zająć 2, 3, a nawet 4 miejsca parkingowe,
Taaa, dlatego nie tak dawno pod artykułem na tym samym potralu było mnóstwo komentarzy typu: "Jak już wydałem mnóóóóóstwo kasy na mój piękny prestiżowy wóz, to daję sobie prawo zająć 2, 3, a nawet 4 miejsca parkingowe, żeby mi, broń boże, nikt mojego cacuszka nie zarysował. I mam głęboko w zadku całą resztę, która przez to nie zaparkuje". Dobitnie pokazuje to, jak bardzo dla Polaków samochód jest tylko do wożenia tyłka.
2022-01-22 12:02
No cóż. Są kręgi kulturowe gdzie się wiesza dywan na ścianie, w innych obwiesza się złotem a w jeszcze innych żeby się pokazać trzeba mieć największy brzuch we wiosce. U nas to polega na kupieniu tak drogiego samochodu żeby nie było już stać na parking, drżeniu o to czy ktoś go nie dotnie albo biadoleniu że nie można do śródmieścia pojechać.
2022-01-21 09:32
Lata dziewięćdziesiąte minęły ponad 20 lat temu.
2022-01-21 07:58
A ty co trybun ludowy?
2022-01-21 08:20
To prawda nie każdy musi mieć, ale czemu zabraniasz innym? To że ktoś ma gruza to są ku temu powody. Może pracuje w jakimś dziadowskim sklepie żeby tacy ludzie jak ty mogli tam przyjść o 22 i się polansować w nowych
To prawda nie każdy musi mieć, ale czemu zabraniasz innym? To że ktoś ma gruza to są ku temu powody. Może pracuje w jakimś dziadowskim sklepie żeby tacy ludzie jak ty mogli tam przyjść o 22 i się polansować w nowych butkach. Kiedy kończy pracę o 23 nie ma jak wrócić do domu bo komunikacja funkcjonuje do 22. Więc lepiej kupić gruza i chociaż złapać godzinkę więcej snu.
2022-01-21 09:55
Niech sobie kupuje, ale zarazem wykupi miejsce postojowe, a nie kolejny roszczeniowiec, który domaga się gratis miejsca na swój złom.
2022-01-21 11:40
To że nie potrafisz zdać egzaminu na prawo jazdy i nie potrafisz kierować pojazdem nie znaczy że ma być po twojemu.
2022-01-21 11:46
Skąd w tobie tyle jadu? Jesteś wyznawcą her Tuskoniego?
2022-01-21 12:15
2022-01-22 08:19
Każdy kmiotek przybywający do Trójmiasta musi wjechać autkiem, a że 15 letnim trupem wypierdzianym przez Niemca - no cóż.
2022-01-21 07:08
Nagrywajcie filmy i wysyłajcie na policję. To jedyna szansa na zwalczenie patologi na drogach.
Aby ułatwić zadanie funkcjonariuszom, zgłaszający poza filmem czy zdjęciami powinien zaznaczyć w treści
Nagrywajcie filmy i wysyłajcie na policję. To jedyna szansa na zwalczenie patologi na drogach.
Aby ułatwić zadanie funkcjonariuszom, zgłaszający poza filmem czy zdjęciami powinien zaznaczyć w treści wiadomości jeszcze trzy informacje:
data, godzina i miejsce zdarzenia (miejscowość, nr drogi/ulica),
dane dotyczące pojazdu: numer rejestracyjny, marka,
dane zgłaszającego: imię i nazwisko, adres do korespondencji, tel. kontaktowy.
2022-01-21 07:22
ormo czuwa z tym się człowiek rodzi hahahahaha
2022-01-21 07:28
Gdyby Ormo czuwało, to Polska pod względem kierowców nie wyglądałaby jak kraj w środku Afryki.
2022-01-21 08:15
A coś robisz żeby było bezpieczniej? Nic.
2022-01-21 08:17
jak zgłaszać łamiących przepisy. Chyba kawy z rana jeszcze nie było, że ciężko z rozumowaniem.
2022-01-21 08:44
Tylko piszesz. Od pisania nic się nie zmieni, także się bierz do roboty.
2022-01-21 08:50
Przynajmniej nie śmieci głupawymi komentarzami.
2022-01-21 09:18
Mój dzienne rekord to 17 maili na stopagresji. Oczywiście z pełnym sukcesem. A od jakiś 5 lat nie trzeba nawet jechać na Kartuską na zeznania. Czasami tylko ktoś zadzwoni i zapyta czy chcę żeby moje zgłoszenie było anonimowe w protokole.
2022-01-21 10:15
Będziecie płakać, bo nie znacie dnia ani godziny.
2022-01-21 10:53
No ja to jestem bandyta pieszy. XDAutem kierowałem może raz w styczniu, a na co dzień nie jeżdżę w ogóle. Za dużo nerwów.
2022-01-21 07:33
2022-01-21 08:16
A potem krzyk "co za partacze, nowy chodnik zbudowali a po roku do remontu"
2022-01-21 13:21
Dzbanie
2022-01-21 08:23
nadzieje ormowcu, że masz świadomość że ten kogo zgłaszasz ma również możliwość uzyskania twoich pełnych danych osobowych i zrobić z nimi to co uzna za stosowne, a to może zaboleć, mocno zaboleć ;)
2022-01-21 08:24
2022-01-21 13:09
a podszywanie się pod organy.... jest karalne i to bardziej surowo niż za pomówienie ;)
2022-01-21 08:26
Dziś pewnie też nagram kilku kandydatów na 1500 zł.
xD
2022-01-21 09:20
PiS teraz nie chce wkurzać swojego elektoratu
2022-01-21 09:24
Pouczenie zdarza się 1 na 25 wysłanych mailowo zgłoszeń
2022-01-21 09:33
Za donosicielstwo naleza sie baty.
2022-01-21 09:44
2022-01-21 10:18
Rowerzystów jeżdżących po chodniku też nagrywajcie
2022-01-21 12:08
Co do twojej wypowiedzi to teraz już wiem jaka jest różnica pomiędzy postawą obywatelską a postawą "niedorobionego' obywatela.
2022-01-21 13:20
Ta chyba wszystko. A może jeszcze, ech...?
2022-01-21 07:10
Co trzeba zrobić żeby mieszkańcy więcej płacili o to w tym wszystkim chodzi.
2022-01-21 08:46
A niby dlaczego forsują wydatek milionów zł na parking przy urzędzie miejskim?
2022-01-21 11:41
2022-01-21 07:11
Takie horendalne ceny, że głowa mała. Jak już muszę jechać na centrum to wybieram ZKM, niż dać zarobić tym złodzieja z UM
2022-01-21 08:37
bo autobusy też mega drogie
2022-01-21 09:03
Ja codziennie z pracy do domu z buta idę 4.5km, zajmuje mi to mniej więcej tyle samo czasu, co czekanie na 3 autobusy, na które muszę się przesiadać, bo pomimo, że mam przystanki blisko drogi głównej, to i tak nic nie jedzie bezpośrednio.
2022-01-21 09:52
tu zalisz sie, ze najmujesz/kupiles mieszkanie byle gdzie bo tanio czy po prostu piszesz?
2022-01-21 10:03
Byle gdzie w centrum?
2022-01-21 11:42
Na Żabiankę? Bo w pozostałych kierunkach Gdańsk się wcześniej kończy...
2022-01-21 09:44
Ja mam 5,5 idę piechotą, czasem nawet biegnę, albo przy dobrej pogodzie jadę rowerem. Bo lubię, zacząłem tak jak znudziło mi się być grubym.
2022-01-21 08:39
A zkm .. o czyje??? Przecież spóła z Um
2022-01-21 08:41
mandacik przyjdzie pocztą.
2022-01-21 09:25
Nie ma czegoś takiego, jak "mandacik", lecz "mandat"? Na śniadanie jadasz chlebek z masełkiem a potem śmigasz autobusikiem..?
2022-01-21 09:33
Nie przyjdzie, w Gdyni to nie działa.
2022-01-21 09:31
Tylko "opłata dodatkowa"
2022-01-21 09:08
I właśnie o to chodzi, by ludzie nie przyjeżdżali do centrum samochodem. Widzisz jakie to skuteczne. A gdyby Ci tylko tłumaczono, że nie jechać samochodem do centrum, bo nie ma miejsc do parkowania, nic byś nie zrozumiał.
2022-01-21 09:15
2022-01-21 09:22
2022-01-21 09:34
Zrezygnowalem z cotygodniowych zakupow na hali, bo koszt biletow=koszt parkowania.
Wole jechac do centrum handlowego, gdzie parking mam za darmo, nke musze tluc sie w korkach a z miejscem problemu nie ma. Z tego
Zrezygnowalem z cotygodniowych zakupow na hali, bo koszt biletow=koszt parkowania.
Wole jechac do centrum handlowego, gdzie parking mam za darmo, nke musze tluc sie w korkach a z miejscem problemu nie ma. Z tego samego powodu zrezygnowalem z korzystania z gastronomii w centrum. Na obrzezach miasta, lub w niedalekiej odleglosc rowniez mozna dobrze zjesc a nie trzeba placic rownowartosci dodatkowego posilku za parkowanie. Trzymam kciuki za handel i uslugi w centrum, bo w obecnych czasach, drozyznie i polskim ladzie, horrendalny wzrost oplat za parkowanie to kolejny gwozdz do trumny malego biznesu
2022-01-21 09:37
2022-01-21 09:54
To chyba u ciebie.
2022-01-21 10:50
Są dobre knajpy na dzielnicach, nieraz tańsze i jakościowo lepsze. Polecam poszukać. Miłego piąteczku. :)))
2022-01-21 09:53
to, ze ty jestes biedny nie znaczy, ze kazdy opuszcza centrum :). powodzenia z tymi super warzywami w auchan i carrefour, psu tego szkoda dawac
2022-01-21 10:08
Ile razy kupując na hali (gdzie to ekspedientka wybiera i wkłada wam towar do torby) trafiło wam się dostać brzydkie lub zgniłe owoce/warzywa, a ile razy samemu takie owoce/warzywa sami wsadziliście do torby w Auchan i
Ile razy kupując na hali (gdzie to ekspedientka wybiera i wkłada wam towar do torby) trafiło wam się dostać brzydkie lub zgniłe owoce/warzywa, a ile razy samemu takie owoce/warzywa sami wsadziliście do torby w Auchan i Carrefour?
W przypadku sklepów na hali liczy się zysk, więc towar nieświeży też jest wrzucany do torby, "bo inaczej by się nie sprzedał i bym na nim nie zarobił".
2022-01-21 09:58
Równowartość posiłku za parkowanie? To Ty co śródmieścia na małe frytki jeździsz?
2022-01-21 10:59
Tak, równowartość jednego posiłku. Jeśli wybieram sie do knajpy, to nie po to by zjesc na tempo, tylko zazwyczaj spedzam tam ze 2-3 godziny, jak nie dluzej . zalezy od okolicznosci i towarzystwa. W sytuacji gdy spotykamy
Tak, równowartość jednego posiłku. Jeśli wybieram sie do knajpy, to nie po to by zjesc na tempo, tylko zazwyczaj spedzam tam ze 2-3 godziny, jak nie dluzej . zalezy od okolicznosci i towarzystwa. W sytuacji gdy spotykamy się ze znajomymi i sa to 3 auta, bo w takiej ekipie najczesciej sie spotykamy, wtedy takie 3 godzinne parkowanie kosztuje ponad 60 zlotych. Dlaczego wolimy podrozowac autem a nie komunikacja? Bo to tansze, wygodniejsze i pewniejsze. Komunikacja w trojmiescie jest niezgrana, droga i zawodna.
Jest mnostwo restauracji i barow poza SPP, o dobrej renomie, nieobarczonych podatkiem od śródmieścia.
Co do argumentu ad biedota - nie bede tego komentowal. Dyskusja na poziomie szamba mnie nie interesuje.
Warzywa i owoce na hali nie pochodza od lokalnych gospodarzy, sa to te same produkty z tych samych hurtowni spozywczych, ktore mozna znależć na placu gornoslaskim i w wiekszosci warzywniakow. Marketowe warzywa czasem sa lepsze czasem gorszez podobnie jak te z hali, ale wyboru dokonuje sam, nie patrzac na zegarek czy czas mi sie nie skonczyl na parkometrze.
Samo podnoszenie ceny za parkowanie nie rozwiaze problemow systemowych, a usilne i bezmyslne wypychanie aut ze srodmiescia (ktorego de facto Gdynia nie posiada) nie spowoduje że ten rejon stanie sie atrakcyjny.
Skoro halas, temperatura i jakosc w powietrza tak mocno lezy wlodarzom na sercu, to po co bylo karczowac drzewa na świętojańskiej?
2022-01-21 11:17
I na serio nie przebija się do świadomości taka myśl że 3 osoby wyberające się 3 samochodami na fryteczki to przesada? Wnioskuję że jakiś bananowiec co się musi w pierwszej koleności samochodem na kredyt pochwalić przed tymi znajomymi... Natomiast racja że dyskusja nie ma sensu. Pozdrawiam i życzę szczęścia z samochodem.
2022-01-21 12:33
A kto powiedzial ze to 3 osoby? Nie umiesz inaczej prowadzic dyskusji, niz uzywac argumentu ad personam? Nie, nie mam samochodu na kredyt, ani w leasing, nie jestem bananowcem, mam dorosłe dzieci, a wole sie pochwalic
A kto powiedzial ze to 3 osoby? Nie umiesz inaczej prowadzic dyskusji, niz uzywac argumentu ad personam? Nie, nie mam samochodu na kredyt, ani w leasing, nie jestem bananowcem, mam dorosłe dzieci, a wole sie pochwalic osiagnieciami w zyciu prywatnym czy zawodowym niz dobrem materialnym. Twoj ograniczony tok rozumowania nie dopuszcza do ciasnego mozgu mysli, ze auto ma wiecej niz 1 miejsce?
2022-01-21 12:46
na merytoryczną dyskusję z takim z..bem to g00no zapatrzone jest tylko czy mu siodełko się nie za głęboko w d....pe wbija i czy łańcuch się czasem nie kończy , reszta się nie liczy a szczególnie przepisy ruchu drogowego ;)
2022-01-22 09:48
Strasznie mnie zagiąłeś, ogon podwinięty i te sprawy. Człowiek sukcesu bez kredytu na samochód, ma się czym chwalić i w ogóle. Tylko zapłacić za 3 godziny parkingu nie w smak. Powiem więcej, mimo mojego ograniczonego
Strasznie mnie zagiąłeś, ogon podwinięty i te sprawy. Człowiek sukcesu bez kredytu na samochód, ma się czym chwalić i w ogóle. Tylko zapłacić za 3 godziny parkingu nie w smak. Powiem więcej, mimo mojego ograniczonego toku rozumowania (ciasny mózg i te sprawy) potrafiłbym podzielić koszt parkingu na ilość pasażerów samochodu - bo przecież tak się oburzasz na sugestię że nie jedziesz sam (czyli jednak dociera że nie ma się czym chwalić w tym przypadku). Zrób zrzutkę w internetach "na parking dla człowieka sukcesu" to wpłacę pierwszy.
2022-01-21 09:41
Właśnie o to chodziło - nie by Cię łupić z kasy, tylko by odblachosmrodzić centrum.
2022-01-21 09:58
Nie odblachosmrodzić, ale wyludnić centrum. Chceie - będziecie mieli. Już teraz na takiej Świętojańskiej znaczna część lokali stoi pusta.
2022-01-21 10:19
2022-01-21 10:37
By żyło się mieszkańcom lepiej ;P
2022-01-21 10:45
juz przegrales
2022-01-21 10:47
2022-01-21 11:43
Może w końcu da się przejść przez centrum nie wdychając spalin i nie klucząc między samochodami...
2022-01-21 07:27
To nie rozwiąże największej bolączki polskiego chama w aucie - jak zaparkować najbliżej wejścia i za darmo? Po prostu trzeba wreszcie skończyć z tym pobłażaniem i powołać zewnętrzna firmę do kontroli parkowania na wzór Renomy.
2022-01-21 07:36
Niż niemieckiego pana.
2022-01-21 07:41
Niemieckiemu panu wystarczy tabliczka z zakazem postoju. Polskiemu burakowi potrzebny jest znak 2x2 metry, próg, słupki, donice, delfinki, krzewy, a i tak rozjedzie i zdewastuje wszystko "bo musiałem".
2022-01-21 07:51
wyobraź sobie że w Niemczech też są progi, donice i słupki !!!
2022-01-21 07:52
Nie. W Niemczech jest tylko jeden z tych wariantów. A w Polsce trzeba wszystkie stosować jednocześnie, a i tak buraki wjeżdżają.
2022-01-21 08:16
A dawno temu nie było Polski, ani Niemiec, ani Ciebie ani nic.
2022-01-21 08:48
Geniusz z ciebie
2022-01-21 08:48
Skoro polikwidowali parkingi w centrum, to czemu się dziwisz?
2022-01-21 08:54
Jak nie mam kobiety nie oznacza, że mogę zgwałcić twoją córkę. Po prostu nie ma miejsca do parkowania, to nie parkuję. Prosta zasada.
2022-01-23 00:14
2022-01-21 13:13
Zacznijmy od tego że w Gdyni nie ma starówki
2022-01-21 18:05
Bo SUV-em wjechać da się wszędzie :P
2022-01-21 07:31
Musza powstać miejsca gdzie będzie można latwo zaparkowac. To nie musi być starowka, ale takie miejsce być musi. Skoro cześć osob chce przyjechać autem. To może być nawet gdzieś dalej, ale nie może być tak, że tylko
Musza powstać miejsca gdzie będzie można latwo zaparkowac. To nie musi być starowka, ale takie miejsce być musi. Skoro cześć osob chce przyjechać autem. To może być nawet gdzieś dalej, ale nie może być tak, że tylko gdy coś powstaje to odrazu upycha się tam wszystkiego pelno i juz nie zaparkujesz, a potem się gada, że przecież nie trzeba autem...
2022-01-21 07:37
Ale przecież są zawsze takie pewniaki, gdzie można zaparkować! To parkingi w centrach handlowych albo inne prywatne miejsca. Dla polskiego buraka w aucie one jednak nie istnieją, bo to nie honor płacić za postój. Lepiej zostawić auto na środku chodnika lub rozjechać klomb z krzewami.
2022-01-21 08:14
następny co nie zdał egazminu i teraz struga uciśnionego
2022-01-21 11:31
2022-01-21 11:40
2022-01-21 07:47
W centrum zwyczajnie nie ma tyle miejsca, by pomieścić wszystkie auta w poziomie. A parkingi podziemne są drogie w budowie i nie byłyby darmowe. Jak widać po SPP 5 zł za godzinę wynajmu miejsca parkingowego to stawka nieakceptowalna dla typowego kierowcy.
2022-01-21 08:01
Poprostu nie budować nowych
2022-01-21 11:32
Czyli wychodzi na to, że należy zburzyć stare...
2022-01-21 11:42
Aż się chce z auta wychodzić.........
2022-01-22 10:53
w warunkach, gdy i tak mamy kłopoty z nadmiarem samochodów ......
2022-01-21 09:16
2022-01-21 09:21
Wystarczy nie likwidować miejsc które już istnieją, a nie to co się dzieje m in na Władysława IV i 10 lutego
2022-01-21 10:09
Na Władysława nic, tylko czekać aż zredukują miejsca parkingowe ukośne i zastąpią je równoległymi. Będzie 1 miejsce w cenie 2.
2022-01-21 10:51
Albo zaleją betonem. XD strefa relaksu vol. 2.xd
2022-01-21 12:05
Strefa relaksu to dopiero jak staną palety i delfiny.
2022-01-21 11:44
Co chwila jakaś melepeta wyjeżdżała z miejsca parkingowego.
2022-01-21 18:05
Ok, ale likwidacja miejsc skośnych też nie załatwia sprawy małej przejezdności prawego pasa na Władka IV. Za duże ryzyko trafienia na sierotę, który nie umie parkować.
2022-01-22 10:37
2022-01-21 08:01
Donikąd !!
2022-01-21 08:02
albo można autem dojechać na obrzeża i przejść kilometr, korona z głowy nie spadnie, a ostatecznie na wózkach inwalidzkim wszyscy nie jeżdżą albo niepełnosprawnych nie wożą
2022-01-21 08:09
Ale on o tym mówi właśnie!
2022-01-21 09:50
2022-01-21 11:33
Wszyscy mają latać na paluszkach, bo jaśnie pana nie stać na garaż?
2022-01-22 10:38
jakże nam przykro...
2022-01-21 10:12
Czyli tak:
chcę się udać pod ZUS, podjeżdżam na działki leśne i zajmuję miejsce jakiemuś mieszkańcowi, następnie muszę 20 minut piechotą w jedną i drugą stronę z buta iść,
następnie do UM zaparkuję sobie w
Czyli tak:
chcę się udać pod ZUS, podjeżdżam na działki leśne i zajmuję miejsce jakiemuś mieszkańcowi, następnie muszę 20 minut piechotą w jedną i drugą stronę z buta iść,
następnie do UM zaparkuję sobie w Rivierze, kolejne 15 minut w każdą ze stron.
potem do pracy pod PPNT, zaparkuję sobie w rejonach przynależących do mieszkańców po drugiej stronie Zwycięstwa.
I nagle się okazuje, że samo szukanie miejsca parkingowego + dojście do niego zajmie więcej czasu, niż sama podróż samochodem?
2022-01-21 10:52
rower lub hulajnoga jak znalazł
2022-01-21 18:11
Zwłaszcza w zimie i w deszczu, fajny pomysł nawiedzonego cyklisty.
2022-01-22 10:55
im więcej osób gotowych jest jeździć rowerem (nawet zimą) tym mniej konfliktów o miejsce do zaparkowania między kierowcami - ciekawe czy potrafisz to ogarnąć?
2022-01-21 10:57
A nie możesz tych spraw załatwić telefonicznie albo online?
2022-01-21 11:48
Pod blokiem na wspólnotowym stajesz komuś, czy na normalnym publicznym miejscu, na które wszyscy się składamy? Jaka chora mentalność, oby szybko wymarła. Niech sobie jeszcze numery tablic wymalują na publicznej własności, bo on tu zawsze parkował.
2022-01-21 18:13
Widać, że w mieście jesteś elementem napływowym. Czy u was na wsi też stajesz sąsiadowi pod jego płotem?
2022-01-21 18:10
Racja 100%.
2022-01-22 10:38
jak ci niewygodnie to jeździj hulajnogą
2022-01-21 18:08
Na jakie obrzeża? Mam sprawę np. w szpitalu na Placu Kaszubskim i mam zaparkować w Redłowie, Witominie czy może na Grabówku? Tylko nie mów mi, że dojadę miejską komunikacją gdy nie mam przy sobie drobnych na bilet, a kartą kierowcy nie zapłacisz.
2022-01-22 09:44
Dojedziesz komunikacją miejską jak najbardziej. Skoro wiesz że możesz mieć problem z opłaceniem przejazdu to już teraz powinieneś przygotować drobne albo bilet, możesz też bez większego problemu płacić aplikacją przez telefon.
2022-01-22 10:41
no to faktycznie nie da się z autobusu skorzystać. Jak nie ma drobnych to już tylko samochód zostaje.
2022-01-21 08:13
I to działa w dwie strony - skoro są miejsca parkingowe, to pojadę autem. Skoro ich nie ma, to po chwili zastanowienia jednak dam radę bez auta.
2022-01-22 10:58
W zasadzie do centrum to sie jezdzi juz tylko do urzedow. Ewentualnie na jakies zakupy do riviery. Po co innego. Strata czasu, netwow i kasy a wrazenia estetyczne i duchowe wrecz znikome
2022-01-21 08:43
tylko każdy chce pod drzwiami zaparkować
2022-01-21 08:57
Nie jestem przecież kaleką, mogę się przejść kawałek
2022-01-21 18:16
A kaleka co, też ma iść pieszo? Ja widuje takich niby inwalidów z niebieską tabliczką w wypasionych furach i na 100% pełnosprawnych. Tabliczka pewnie kolekcjonerska albo na kulawą babcię, którą raz na rok wiezie taki do przychodni.
2022-01-21 09:16
Najbliższa Starówka jest w Warszawie
2022-01-21 09:33
"starówka" to rzeczownik pospolity.
2022-01-21 11:49
2022-01-21 09:36
W Gdyni nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca parkingowego, trzeba tylko za nie zapłacić. I o to jest ten wielki ból d...y.
2022-01-21 11:05
Takie parkowanie to brak mózgu - z reguły robią ci sami kierowcy " żeby nie te słupki przed marketem zaparkowali w drzwiach lub środku " na chamstwo i cwaniactwo winne być surowe kary !!!!!! a matka z wózkiem czy inwalida - to mają fruwać !!!!!!!!!! "tylko nie jeden inwalida jest sprawniejszy od normalnych ludzi - to też widać !!!!!!!
2022-01-21 18:20
Ostatnio w Jastrzębiej Górze widziałem takiego parkującego "inwalidę" w Mitsubishi GWE...., z rodziną 4 osobową, jak dziarsko maszerowali zwiedzać pobliskie bary lub klif.
2022-01-22 10:32
Dodtajesz nie tylko za nażąd ruchu. Moze to być np dziedziczna torbielowatość nerek z ktorą sie nirmalnie żyje i wygląda a tabliczkę dostaniesz.
2022-01-22 11:27
2022-01-21 07:32
Prezydenci miast napychają sobie kieszenie haraczem od mieszkańców, 3 zł za 1 godzinę , 4 zł za 2 godz, 5 zl 3 godz parkowania w całym Tójmieście to uczciwe warunki.
Tragedia z tymi złodziejami .
2022-01-21 07:38
Parkowanie tańsze od biletu na komunikację miejską i litra benzyny? Puknij się w kanister.
2022-01-21 08:20
Mniej osób przyjedzie po południu do centrum do restauracji czy na kawę skoro 2 gidzony parkowania to koszt dobrej kawy w lokalu
2022-01-21 08:31
Czyli prywatny "biznesik" i miliony rocznie lecą do prywaciarza dzięki urzędnikom!!!
To jakaś Zieleń sp. z o.o. która ma umowę z miastem, właściciel zarabia miliony na publicznych miejscach prakingowych?
2022-01-21 08:38
Załóż firmę i zaproponuj że zrobisz to za mniej niż połowę. Skorzystają wszyscy poza tym niedobrym "biznesikiem".
2022-01-21 08:37
Czyli... wszystko czego nie ogarniasz naprędza inflację - no na to wychodzi :-)
2022-01-21 09:28
Ceny za parkowanie są zbyt wysokie dla normalnych ludzi, którzy mają ochotę przyjechać do miasta na spacer, zakupy czy do restauracji.
2022-01-21 07:39
Wyjście do knajpy mniej kosztuje niż koszt parkowania auta w centrum
2022-01-21 07:42
Typowy polski kierowca - autem do knajpy, a potem czytamy o alkoholikach, co mordują ludzi na przejściach.
2022-01-21 08:18
Do knajpy nie jedzie się tylko po to żeby pić alkohol, ale niektórzy tego sobie nie potrafią wyobrazić hahaha
2022-01-21 11:45
2022-01-21 09:42
Zagadka: ile kosztuje doba parkowania w Amsterdamie na parkingu P+R i czemu o wiele taniej niż w szczurogrodzie?
2022-01-21 07:33
Powodując wypadek albo spowalniając ruch.
2022-01-21 07:39
Czyli norma. Wystarczy stanąć przy jakiejś głównej ulicy i zobaczyć, ilu kierowców bawi się telefonem w trakcie jazdy albo rozmawia trzymając przy uchu. Średnio co drugi albo trzeci.
2022-01-21 14:35
a poza tym nie wiem skąd "co trzeci", co setny może bym się zgodził
2022-01-21 07:41
znalezienie miejsca to fraszka. Zwlaszcza w weekendy.
2022-01-21 08:36
Tylko po co ktoś tam jeździ?
2022-01-21 11:35
2022-01-21 12:47
A no chyba że tak.
2022-01-21 08:40
Wiec po co aplikacja jak są puste miejsca?? Problem ze fizycznie jest ich za malo
2022-01-21 10:20
2022-01-21 07:42
I znowu będzie toralna porażka. Kiedy dymusja? Czy ci ludzie mają honor?
2022-01-21 12:20
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.