2021-10-05 12:08
Ależ jadą z nami jak z Baranami.... Nie połapiemy się niebawem!
2021-10-05 16:18
Co się czepiasz 500 dali nie ?! a że wyjmą 1500 tego gawiedź która dostała na flaszkę już nie widzi bo się tym nie interesuje
2021-10-05 16:27
Ty też całego spektrum nie widzisz ale i nie zobaczysz bo za glup... jestes
2021-10-06 07:29
a cóż to za ..... za przeproszeniem spektrum?
2021-10-06 18:05
ZX Spectrum
2021-10-05 12:30
Społeczeństwo jest celowo dzielone, skłócone, spolaryzowane i**otyzmami, szczepionkami, tematami aborcji, lgbt, i całą masą tematów zastępczych. Tych skłóconych ludzi biorących się za łby łączy jedno. Są tak samo dymani przez tych, którzy u Mazurka pili razem wódkę a przed kamerami obrzucają się dla niepoznaki błotem.
2021-10-05 13:26
2021-10-05 13:36
Owi skłóceni ludzie sami się dymają, czy też nadymają do rozpuku. Bardzo chętnie się sami nakręcają, a są media, które dostarczają im tej używki bez filtrów i na potęgę.
2021-10-05 13:39
Wiem, że wolałabyś aby Polska kupowała rosyjski gaz ale z.. Niemiec. Prąd, po zamknięciu Turoszowa ( na początek ) również z ich elektrowni (węglowych) a ludzie do pracy oczywiście też do Niemiec. U nas tylko ma być
Wiem, że wolałabyś aby Polska kupowała rosyjski gaz ale z.. Niemiec. Prąd, po zamknięciu Turoszowa ( na początek ) również z ich elektrowni (węglowych) a ludzie do pracy oczywiście też do Niemiec. U nas tylko ma być rynek konsumencki ich marketów. Obecni idealni nie są ale nie wyjeżdżaj mi tu z polityką bo totalnej opozycji bez planów to w żadnym kraju nie ma.
2021-10-05 13:49
Totalną opozycję bez planów mieliśmy od 2008 do 2015. Już nie pamiętasz jak europosłowie PiS donosili na nasz kraj w Unii?
2021-10-05 14:03
żeby głosowali przeciwko polskiemu interesowi.
2021-10-05 16:29
Tak patrzą że mamy największy % poprawnie wydawanych funduszy europejskich ale co tam ważne aby coś o kartoflu wspomnieć i tak znajdą się fanatycy którzy będą temu przyklaskiewac.
2021-10-07 08:52
I gdzie teraz podział się ten genialny strateg?
2021-10-05 12:41
Wszystko w górę, najszybciej w Europie.
Taki to nowy ład, kurka wodna.
Pewno to wina Tuska i złej unii
2021-10-05 13:53
Oby u nas czegoś takiego nie było.
2021-10-05 15:35
2021-10-05 16:32
Akurat ceny prądu paliw i gazu to zasługa UE. Przecież pakiet klimatyczny do czegoś nas zobowiązał :)
2021-10-05 12:50
co gadał kaczor kilka lat temu? wystarczy obnizyć akcyzę. to niech teraz obnizy a nie dokładają kolejne podatki. głosujcie dalej na swój kochany pis. co z tego ,że po nowym roku pewnie wypłata wzrosnie o jakies 2-3 stówy
co gadał kaczor kilka lat temu? wystarczy obnizyć akcyzę. to niech teraz obnizy a nie dokładają kolejne podatki. głosujcie dalej na swój kochany pis. co z tego ,że po nowym roku pewnie wypłata wzrosnie o jakies 2-3 stówy jak w portfelu dalej bd tyle samo albo mniej. najbardziej mnie rozwala jak gadaja, że tak ceny rosną ale wypłaty też. w ogólnym rozrachunku wychodzi na 0 albo na minus wiec z podwyżek nic nie ma. no chyba że dostaje się podwyzkę kilka tys jak ostatnio sobie przyznali. żenada do potęgi co sie dzieje w tym kraju
2021-10-05 13:07
ale ceny tez wzrosną i to na pewno więcej niż wypłata.
2021-10-05 13:29
cedzili przez zęby, że to nie jest OK ale temat szybko ucichł! Ile dziwnych premii było za czasów Tuska czy Kopacz? Zapomniałeś? Co za różnica kto rządzi? Jedni i drudzy szarpią kasę!
2021-10-05 13:32
Okazuje się, że przy pensji 16tys brutto będę co miesiąc stratny prawie 300zł. W d. mam taki ład, który karze wykwalifikowanych specjalistów, a promuje pracowników o niskich kwalifikacjach. Zalatuje socjalizmem - zlikwidować klasę średnią i dołożyć z tego klasie robotniczej - samemu nic nie tracąc.
2021-10-05 13:38
Ja 7500 rocznie w plecy. Idźcie w ch... z takim ładem. Moim kosztem będa dopieszczać swój elektorat.
2021-10-05 13:46
obstawiam ze na pis nie głosowałes wiec teraz trzeba Cię dojechac i dac tym którzy głosowali czyli swoim. oto super nowy ład. proste
2021-10-05 13:41
Ale to było o 2 gr na litrze :-D i dodał podatek drogowy 2 gr na litrze .
2021-10-05 13:46
ale tak się składa, że na jednego takiego przypada kilku lub kilkunastu, którym się portfel akurat powiększy. I nie znaczy to, że są to jacyś idioci i troglodyci, bo zarabiają poniżej średniej krajowej, bo tak zarabia bardzo wielu specjalistów, których rynkowa stawka nie ma nic wspólnego z nakładem pracy i poziomem osiągniętej wiedzy.
2021-10-05 13:50
90% Polaków na tym interesie straci.
2021-10-05 14:06
które mówi o 90% stratnych. Byłoby to kompletnie pomylone zarówno z ekonomicznego punktu widzenia, jak i wyborczego, bo nawet przy frekwencji ok. 50-55% super zmobilizowane 10% całości daje mniej niż 20% w sejmie... .
2021-10-05 18:19
Patrząc na to że około 30% Polaków pracuje na najniższej krajowej to śmiało mogę stwierdzić że dane wziąłeś z ogolnokrajowego instytutu badań z pupci
2021-10-05 14:09
2021-10-05 13:03
ceny wystrzelą jak zwariowane, może paliwko wreszcie dobije do 10 zł
ceny rowerów też skoczą, bo ludzie nareszcie zaczną rezygnować z aut
to kolejny sukces rządu pis
2021-10-05 13:40
Rozdrapie PiS tą naszą Polskę ! A mówili że obniżą akcyzę ale to było przed wyborami :) Teraz podnoszą to cena paliwa rośnie :(
2021-10-05 14:16
co i dlaczego ma miejsce !!! Według waszych wypocin, to PIS rządzi Światem bo ceny surowców lecą do góry wszędzie !!! Wyznawcy PO-Komonów gotowi uwierzyć we wszystko co jest anty pis !
2021-10-05 14:43
W latach 2011-2014 ropa kosztowała 100-120 dolarów. Paliwo kosztowało do 6zł. Dzięki PiS tyle płacimy teraz, gdy ropa kosztuje raptem 80 dolarów, a prawdopodobnie wzrośnie do 100.
2021-10-05 16:18
A ile dolar wtedy kosztował?
Pewnie koło 3zł, a nie jak teraz 4.
2021-10-05 16:36
To nie jest istotne. W popisie nie są ważne fakty a jak są to tym gorzej dla tych faktów. Oczywiście pakiet klimatyczny UE też nie ma żadnego wpływu na ceny paliw i prądu
2021-10-05 17:20
słuchaj więcej propagandy - tylko że pisdu rozdało wszystko co po kryzysie 2008 peło udało się w miarę odłożyć , a piss du w latach najlepszej prosperity na świecie wszystko rozkradł i totalnie wszystko rozwalił. To jest
słuchaj więcej propagandy - tylko że pisdu rozdało wszystko co po kryzysie 2008 peło udało się w miarę odłożyć , a piss du w latach najlepszej prosperity na świecie wszystko rozkradł i totalnie wszystko rozwalił. To jest kryminał . Niw wierzę jak dział propaganda ale od kilku lat to dział.
Inflacja , plus 3 podatki dołożyło piss do paliwa i ty nazywasz że to wina tuska.
Jesteście żałośni ale brnijcie w to miska ryżu się zbliża
2021-10-05 18:21
Po udało się odłożyć xD to dlaczego pieniędzy nie ma i nie będzie? Gdy propaganda GW wejdzie za mocno to jest bardziej szkodliwa niż przekaz z TVP xD przypomnę ci że PO tak odkładało że zawsze był deficyt w budżecie czyli tak samo jak za pisu
2021-10-05 18:57
Wiesz co, nie słucham ani tnv ani nie czytam gw. Ale inwestuje i staram się jakoś dorobić, powiem tak takiego go... co teraz za pis mamy to dawno nie było. Te patalachy w twarz sie wam smieja a wy dalej idioci za nimi stoicie
2021-10-06 05:26
Jacy wy? Widzisz i na dzień dobry każdego co ma inne poglądy od ciebie ładujesz do PiSu to jakieś ograniczenie usyslowe? A ty dalej stoisz za platforma? Sądząc po wypowiedzi to tak. Wiem wały było łatwiej robić były
Jacy wy? Widzisz i na dzień dobry każdego co ma inne poglądy od ciebie ładujesz do PiSu to jakieś ograniczenie usyslowe? A ty dalej stoisz za platforma? Sądząc po wypowiedzi to tak. Wiem wały było łatwiej robić były większe układy sam wiem bo miałem z nimi styczność. Ale to nie oznacza że tamten czas był na przeciętnego Kowalskiego lepszym czasem. Wiesz dlaczego PiS wygrywa wybory i wygra kolejne? Bo mają jakiś program czy się on tobie podoba to mało istotne ale do jakiejś części społeczeństwa on trafia i dzięki temu wygrywają. A problemem platformy jest to że nie mają żadnego programu a tym bardziej dla przeciętnego Kowalskiego który nie ma problemow z pamięcią i dobrze pamięta jak było. Teraz jest lepiej wiadome że nie ma w tym zasługi PiSu ale jest lepiej a głównym hasłem platformy jest antypis więc sorry takim programem wyborów się nie wygra bo elektoratu dodatkowego to nie przyciąga. Niech platforma stowrzy jakiś program ale dla wszystkich to może się uda jej wygrać wybory ale widząc pogardę dla biedniejszych w jej elektoracie to nie czuje aby dodatkowych głosów miało więcej przybyć nawet sam powrót Donka dał tylko kilka % dodatkowych które zostały przejęte przez Szymona. A już ostatnio popis donek dał na konwencji i znowu chciał zrobić z siebie konserwatystę wierzącego wzmianka o znaku krzyża nad chlebem. Sorry ale wyszła jego ruda natura czyli powie wszystko co w danej sytuacji może mu dać kilka głosów.
2021-10-05 20:25
Jw
2021-10-05 15:06
Nasi narodowi czempioni daja rade... dali sobie podwyzke, a nam podnosza podatki. No ale za Pełooooo :D
2021-10-05 16:38
Było to samo co jest teraz tylko wtedy rządzili ci którzy ci pasowali więc sytuacja ci nie przeszkadzała. Tak to jest z elektoratem popisu. Nie ważne że było źle i jest źle przy urnie znowu zagłosujecie na tych samych co
Było to samo co jest teraz tylko wtedy rządzili ci którzy ci pasowali więc sytuacja ci nie przeszkadzała. Tak to jest z elektoratem popisu. Nie ważne że było źle i jest źle przy urnie znowu zagłosujecie na tych samych co od 30lat na każdym kroku starają się abyście mieli mniej w portfelach. Was rząd może dym.. i to bez wazeliny ważne tylko aby was wasi tegowali wtedy wam wszystko pasuje
2021-10-05 19:51
Było zupełnie inaczej. Za PO przy inflacji 6% miałem w banku lokatę na 8 % a nawet i były na 10-11%. Teraz mam 0% czyli w białych rękawiczkach okradają.
2021-10-06 05:27
Przecież PO krzyczy że za ich czasów nie było takiej inflacji i że teraz jest najwyższą od 30lat a ty w latach rządów po miałeś 6% xD
2021-10-05 19:55
Należy poważnie podejść do sprawy i jak najszybciej poprosić o skierowanie do psychiatry. Siła nabywcza naszych dochodów maleje każdego dnia, bułka żytnia 70 gram cena 1.50, bułka trójkąt 2.10 pln a nasz premier nawet
Należy poważnie podejść do sprawy i jak najszybciej poprosić o skierowanie do psychiatry. Siła nabywcza naszych dochodów maleje każdego dnia, bułka żytnia 70 gram cena 1.50, bułka trójkąt 2.10 pln a nasz premier nawet nie wie ile kosztuje bochenek chleba, w piekarni cena 5.40pln. I co powiesz że to wina cen paliw na giełdzie światowej która jest niższa o 40% niz kilka lat temu? Ciekawe co będzie się działo w naszej gospodarce gdy ceny skocza do 100dolców za baryłkę a ceny na naszych stacjach do 10pln. Glapiński znowu powie ze złota mamy wystarczające zapasy?
2021-10-06 05:29
Zapoznaj się z pakietem klimatycznym da ci trochę szersze spojrzenie jeśli go zrozumiesz. Wtedy będziesz mniej zdziwiony w przyszłości jak paliwo będzie po 7zl
2021-10-06 08:24
2021-10-05 13:47
Jak najbardziej skoro nie bedzie już z kim konkurować
2021-10-05 13:49
2021-10-05 14:09
więc o jakiej konkurencji my mówimy? Jak między ręką lewą i prawą?
2021-10-05 14:05
2021-10-05 14:51
Pracuje w tej branży i również handluje z lotosem. Wysokie podwyżki gazu są spowodowane tym, że powstał nord stream 2, Rosjanie przez to ograniczają podaż na granicy wschodniej, powstaje tam niedobór a spółki skarbu
Pracuje w tej branży i również handluje z lotosem. Wysokie podwyżki gazu są spowodowane tym, że powstał nord stream 2, Rosjanie przez to ograniczają podaż na granicy wschodniej, powstaje tam niedobór a spółki skarbu państwa w takich sytuacjach są zobowiązane do trzymania rezerw strategicznych i przestają wydawać gaz co dodatkowo jest impulsem do wzrostów cen. Kolejny czynnik to to, że rosniieft niemiecki odpowiada za 30% całej powierzchni magazynowej gazu w Niemczech, i gdy wszyscy uzupełniali magazyny na sezon grzewczy rosniieft niemiecki tego nie robił by wywołać specjalnie niedobory gazu w Niemczech by doszło do szybszej certyfikacji NS2 i wykorzystują surowce jako element nacisku i lewarowania (wiemy to nie od dziś). By mieć większe możliwości obrony przed tymi zabiegami słuszne jest by Orlen połączył się z lotosem. Razem maja większy kapitał do kluczowych inwestycji w tym sektorze, lepiej mogą dostosować strategie choćby poszukiwawczo- wydobywczą choćby na Bałtyku i czynić konkretne inwestycje. Razem też będzie im łatwiej lobbować w pewnych instytucjach UE bo tam jak wiemy liczą się silni gracze a nie słabe leszczyki. Znając jeszcze kilka pewnych zakulisowych info myślę, że bilans zysków przeważa nad minusami.
2021-10-05 15:02
I Kolega wytłumaczył jak krowie przy rowie.
2021-10-05 15:09
Jakże by inaczej. Czemioni non stop odnoszą sukcesy... tylko jakoś ceny w sklepach wyższe i podatki też, ale to już jest winą peło. dodatkowe 140 000 śmierci Polaków to też sukces Czempionów oraz wina peło.
2021-10-05 15:29
Artykuł się tyczy cen gazu. Możemy wplątywać różne tematy niezwiązane, ale nigdy się nie dojdzie do konsensusu. Jeśli masz zamiar komentować stosując pewnego rodzaju manipulację wplątując kolejne wątki jak ten o
Artykuł się tyczy cen gazu. Możemy wplątywać różne tematy niezwiązane, ale nigdy się nie dojdzie do konsensusu. Jeśli masz zamiar komentować stosując pewnego rodzaju manipulację wplątując kolejne wątki jak ten o "Narodowych Czemionach" niezwiązane z tematem artykułu tylko po to by Twoje było na wierzchu byś się dowartościował/a i utwierdziło w przekonaniu, że dzięki temu masz rację to odpuść.
2021-10-05 16:40
No tak za poprzedników to wszystko taniało a podatki były likwidowane. Jakbyś dzbanie spojrzał na wyniki głosować to po większość podwyżek podatków popierała i głosowali za.
2021-10-05 17:24
kluczowe jest w tej wypowiedzi słowo "dzbanie"
2021-10-06 04:01
Brak zrgumentow to "dzbanuje"
2021-10-05 15:25
sprawi, że będziemy bogatsi? No tak bo przecież nie ma innej organizacyjnej możliwości osiągnięcia tych samych celów takiej jak np holding.
2021-10-05 15:53
Wszystko zależy komu i co ten ktoś przyniesie poza gotówka w posagu. Jeśli by to było saudi aramco , które pozyskuje tanią i dobrej jakości ropę, i będzie sprzedawać ropę taniej niż ceny rynkowe to myślę, że to jest
Wszystko zależy komu i co ten ktoś przyniesie poza gotówka w posagu. Jeśli by to było saudi aramco , które pozyskuje tanią i dobrej jakości ropę, i będzie sprzedawać ropę taniej niż ceny rynkowe to myślę, że to jest dobry biznes. Jeśli to miałby być jakiś rosniieft to jest to niebezpieczny deal. Jeśli miałaby to być jakaś chińska firma z całą gamą nowoczesnych technologii rafinacji i pozyskiwania paliw też może być to dobry deal. Jest wiele zmiennych które determinują czy to będzie korzystne czy nie. Jeśli patrzysz tylko zero - jedynkowo to zawsze Ci wyjdzie zero
2021-10-05 15:47
Piszesz chyba o gazie ziemnym, a artykuł dotyczy gazu LPG, który powstaje z ropy naftowej. Więc co ma NS2 do LPG??
2021-10-05 17:26
2021-10-05 18:49
To jest wszystko bardzo skorelowane począwszy od wydobycia po zastosowanie skończywszy na cenie.
2021-10-06 04:00
I dlatego oddza magazyny lotosu za bezcen, zeby rosnieft mogl kontrolowac wiecej:)
2021-10-05 13:03
O'bajtki i 38 nieruchomości remontowanych za "państwowe" pieniądze też.
2021-10-05 13:31
gdzie one są i takie tam różne dane. Tylko błagam, nie z GW czy Onet, bo to nie są wiarygodne źródła.
2021-10-05 13:39
no tak wiarygodne sa w tvp :) moj pies ma wyzsze iq niż Ty
2021-10-05 13:55
2021-10-05 16:45
Czyli zamiast podać merytoryczną odpowiedź z jakimis faktami to wolales kogoś obrzucić błotem. No ale jak przystało na elektorat popisu z poziomu dna nie potrafisz wyjść
2021-10-05 16:42
Dajesz przykład obajtka który setki tysięcy zarabia. A ja nawet cię nie zastanowi jakim cudem np. Kierwinski dorobił się za czasów pracy w spółce miejskiej 9 mieszkań. Pewnie powiesz że wziął kredyt i kupi xD
2021-10-06 04:02
Czterdziestochatek.
2021-10-05 13:06
2021-10-05 13:08
2021-10-06 01:06
Srsly?!
2021-10-06 05:36
Tak i mam takie samo zdanie.
2021-10-05 13:10
2021-10-05 13:11
2021-10-05 13:21
"PKN Orlen zawarł nowy kontrakt z Rosneftem, który przewiduje dostawy 3,6 mln ton ropy rocznie. Dotychczas było to 5,4-6,6 mln ton. Miesięczny wolumen dostaw w ramach kontraktu wyniesie 300 tys. ton surowca.
rozwiń...
"PKN Orlen zawarł nowy kontrakt z Rosneftem, który przewiduje dostawy 3,6 mln ton ropy rocznie. Dotychczas było to 5,4-6,6 mln ton. Miesięczny wolumen dostaw w ramach kontraktu wyniesie 300 tys. ton surowca.
Dwuletnia umowa na mniejszy wolumen
Prezes PKN Orlen zapewnia, że ograniczenie wolumenu nie wpłynie na bezpieczeństwo dostaw. Jesteśmy na to gotowi dzięki dobrym relacjom handlowym z dostawcami z innych regionów świata napisał prezes PKN Orlen Daniel Obajtek na Twitterze."
2021-10-05 13:46
Nie może to być jedyny kierunek. Są również kraje bliskiego wschodu, USA, Norwegia, GB.
2021-10-05 13:22
500 plusy,13,14 ,co rusz podwyżki dla mundurowki robią robotę.Niedługo chleb 10 zł a bułka 2 zł.Brawo pis niech rozdalnictwo trwa wieki............
2021-10-05 13:49
A nie zazdrościć, że ktoś taki trud podjął.
2021-10-05 16:23
Jak jesteś zdolny do płodzenia i rodzenia to powinieneś być zdolny do zarobienia na nie bo inaczej jesteś tylko knur zarodowy
2021-10-05 16:48
Wielki europejczyku socjal taki jak 500+ jest na całym zachodzie rozumie że wolisz wschodnie standardy?
2021-10-06 07:38
Dodatek może tak ale to nie może być sposób na życie . Raptem okazało się u wielu że nie opłaca albo nie chce się pracować bo po co skoro dadzą. To są miliardy wyrzucono w błoto bez kontroli i gwarancji że ta pomoc
Dodatek może tak ale to nie może być sposób na życie . Raptem okazało się u wielu że nie opłaca albo nie chce się pracować bo po co skoro dadzą. To są miliardy wyrzucono w błoto bez kontroli i gwarancji że ta pomoc trafia tam gdzie powinna trafiać . Wielu przepije inni kupili samochody a do dzieci te pieniądze nie trafiły bo tatuś czy mamusia postanowili rzucić pracę . Tak więc ten dodatek nie jest dodatkiem tylko podstawowym i jedynym dochodem . Ja bym swoich pieniędzy tak nie rozdysponował
2021-10-05 17:27
Co rusz podwyzki hahahh jesteś w temacie
2021-10-06 05:47
O ile kupujesz świeże pieczywo w piekarni a nie mrożonki w dyskoncie
2021-10-05 13:23
2021-10-05 13:44
2021-10-05 15:27
2021-10-05 13:46
2021-10-05 15:29
"Jarosław Kaczyński w sierpniu 2011 r. wystąpił na konferencji prasowej z kanistrem i domagał się, by Donald Tusk obniżył wysokość akcyzy, co w konsekwencji miało doprowadzić do obniżek cen paliw na stacjach. Prezes PiS
"Jarosław Kaczyński w sierpniu 2011 r. wystąpił na konferencji prasowej z kanistrem i domagał się, by Donald Tusk obniżył wysokość akcyzy, co w konsekwencji miało doprowadzić do obniżek cen paliw na stacjach. Prezes PiS podkreślał, że ok. 50 proc. ceny litra benzyny stanowią podatki." - teraz podatki to 60% ceny litra benzyny a litr ropy jest tańszy niż wtedy.
2021-10-05 17:28
2021-10-06 08:09
2021-10-06 11:04
2021-10-06 15:47
2021-10-05 13:08
i dopiero ceny wzrosną
2021-10-05 13:09
że inni mają gorzej
2021-10-05 13:38
Ale jesteś pisowcem
2021-10-05 13:14
Jazda na LPG była bardzo tania. Teraz jest tania.
2021-10-05 13:22
Ile się zarabiało wtedy a ile teraz? W pełni zgadzam się z przedmówcą
2021-10-05 13:24
Teraz płacisz na wille Obajtka :)
2021-10-05 13:42
2021-10-05 13:47
styczen 2010: 5,49 USD/mln btu
dzisiaj: 5,81
Zważywszy inflacje to podwyżka względem dawnego 2,80 bardzo nieznaczna
2021-10-05 13:54
2021-10-05 13:52
2021-10-05 15:07
Więc tym drożej dziś powinno być
2021-10-05 17:29
2021-10-05 16:50
Nie przypominam sobie aby baryłka kosztował wtedy po ponad 300dolarow. Ale wiem że kurs dolara był o 1zl mniejszy
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.