2019-11-05 10:34
Opinia wyróżniona
Mam nadzieje, ze pływający terminal powstanie. Do tego Baltic Pipe i rozbudowa terminalu w Swinoujsciu. Z tego właśnie i z przekopu Mierzeji Wiślanej będzie rozliczona PiS. To wszystko (oprócz terminalu pływającego) ma powstać do 2022 roku. Kolejne wybory w roku 2023. Żadnych bajek o opóźnieniach nie przyjmę.
2019-11-05 15:19
Opinia wyróżniona
Myślę, że tak duży spadek obrotów w Lotosie , to wina naszego,,kochanego rządu ,, . Jest to rynek specyficzny potrzebujący znawców branży. A niestety po dojściu ,, dobrej zmiany,, i czystce w firmie oraz kilkukrotnej
Myślę, że tak duży spadek obrotów w Lotosie , to wina naszego,,kochanego rządu ,, . Jest to rynek specyficzny potrzebujący znawców branży. A niestety po dojściu ,, dobrej zmiany,, i czystce w firmie oraz kilkukrotnej wymiany prezesa ,firma schodzi na psy. Tak to jest jak się stosuje klucz do obsadzania stanowisk rodem z głębokiego PRLu. Znam to z autopsji tylko w innej branży . A to dobru nie służy.
2019-11-06 13:14
2019-11-06 13:41
Nie, nie byli to ci sami ludzie, głuptasku. Przeglądnij wiadomości z portalu, na którym piszesz.
2019-11-06 13:04
Duży spadek obrotów w Lotosie??? Skąd takie informacje?
Rok 2018 był rekordowy w historii spółki: roczne ebitda lifo wyniosło 3,1 mld zł (przy przychodach ze sprzedaży 30,1 mld zł). Dla porównania: w roku
Duży spadek obrotów w Lotosie??? Skąd takie informacje?
Rok 2018 był rekordowy w historii spółki: roczne ebitda lifo wyniosło 3,1 mld zł (przy przychodach ze sprzedaży 30,1 mld zł). Dla porównania: w roku 2014 ebitda lifo wyniosło 1,4 mld zł (a przychody 28,5 mld zł)...
Wyróżnienie akurat tej opinii nie było chyba zbyt przemyślane.
2019-11-07 13:04
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 7,88 mld zł wobec 8,34 mld zł w analogicznym okresie 2018 roku, co stanowi spadek o 5,6 proc. rok do roku.
Oczyszczona ebitda lifo wyniosła 855,7 mln zł wobec
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 7,88 mld zł wobec 8,34 mld zł w analogicznym okresie 2018 roku, co stanowi spadek o 5,6 proc. rok do roku.
Oczyszczona ebitda lifo wyniosła 855,7 mln zł wobec 888 mln zł w 2018 roku - spadek o 3,6 proc. rok do roku. Zysk operacyjny Grupy Lotos wyniósł 496,3 mln zł wobec 866,8 mln zł w 2018 roku.
Czytaj więcej na:
https://biznes.trojmiasto.pl/Lotos-stawia-na-LNG-Powstanie-nowa-instalacja-n139423.html#tri
2019-11-07 17:07
Usain Bolt też miał swoje rekordy i nie zawsze był w stanie je pobić :)
2019-11-05 09:48
skonczy siie panoszenie i bedzie w koncu jedna dobrze zarzadzana spolka
2019-11-05 10:52
Niech Jarosław w końcu zbawi ten kraj. Jego wizja warta jest poświęcenia gospodarki
2019-11-05 12:42
Jest w Lotosie ale Z całego serca życzę im aby nikt nie pozwolił łączenia tych dwóch firm w jedną.
2019-11-05 13:35
tego nie wiesz...?
2019-11-05 21:49
Napisz jeszcze komuno wróć
2019-11-09 00:47
I wysprzedawnie Polsku
2019-11-05 09:49
Słabo rozpoznaliście temat, a wystarczyło zapytać Port Gdynia. Tu już od początku roku systematycznie, raz w miesiącu, wykonywana jest usługa bunkrowania statków metodą track to ship. Instalacja jest niepotrzebna. Kluczem jest bunkierka której nie ma, a już dawno powinna być.
2019-11-06 04:45
rynek nie jest gotowy na zapotrzebowanie ktore jest na LNG w tym momencie. Instalacja pozwoli na szybsze bunkrowanie, chlodniejsze paliwo, bezpieczniejsza operacje. Oby jak najwiecej takich inwestycji
2019-11-07 03:45
Jak będzie zapotrzebowanie to się okaże że nie ma już miejsca dla polskich firm. Wystarczy spojrzeć na portfel zamówień bunkierke na Bałtyk i na Zatokę Gdańską. Mówię o złożonych i realizowanych projektach a nie o
Jak będzie zapotrzebowanie to się okaże że nie ma już miejsca dla polskich firm. Wystarczy spojrzeć na portfel zamówień bunkierke na Bałtyk i na Zatokę Gdańską. Mówię o złożonych i realizowanych projektach a nie o koncepcjach i pomysłach. Rynek to sobie trzeba zbudować i zabrać się za to w odpowiednim momencie. A my jak zwykle kolej e opracowania i opasłe tomy analizy produkujemy zamiast choć jeden statek. Żeby było śmieszniej - nasze stocznie i biura projektowe pracują i produkują statki dla wszystkich tylko nie dla nas. Czekajmy więc dalej.
2019-11-06 07:41
A dwa razy dziennie? Bez stacji skraplania na miejscu można zapomnieć o bunkrowaniu w normalnych ilościach
2019-11-07 03:37
Instalacja jest zafiksowana w jednym miejscu. Bunkierka może się przemieszczać pomiędzy nabrzeżami. Dzisiaj w Gdyni bunkrujemy na dwóch nabrzeżach w zależności od potrzeb armatora. Możnaby więcej gdyby była bunkierke bo
Instalacja jest zafiksowana w jednym miejscu. Bunkierka może się przemieszczać pomiędzy nabrzeżami. Dzisiaj w Gdyni bunkrujemy na dwóch nabrzeżach w zależności od potrzeb armatora. Możnaby więcej gdyby była bunkierke bo statki napędzane LNGcaly czas wpływają - łącznie z kontenerowcami. I największa zaleta - jedynie bunkierke umożliwia jednoczesne bunkrowanie i wykonywanie przeładunku a armatorzy dziś tego oczekują.
2019-11-07 03:39
Można i 5 razy dziennie jeśli będzie bunkierke. Duża elastyczność i możliwość jednoczesnych operacji przeładunkowych i bunkrowania. Tak są dziś bunkrowanie statki które zawijają do Gdyni - tyle że w Rotterdamie - bo tam bunkierke jest a my dalej śpimy.
2019-11-05 10:06
Ankieta jak zawsze "trzyma poziom".
ATOM, tylko atom.
2019-11-05 11:59
Nie ATOM tylko.... Mafia Państwowa...
2019-11-05 10:12
Dojna Zmiana na tym zna się najlepiej.
2019-11-05 10:34
Opinia wyróżniona
Mam nadzieje, ze pływający terminal powstanie. Do tego Baltic Pipe i rozbudowa terminalu w Swinoujsciu. Z tego właśnie i z przekopu Mierzeji Wiślanej będzie rozliczona PiS. To wszystko (oprócz terminalu pływającego) ma powstać do 2022 roku. Kolejne wybory w roku 2023. Żadnych bajek o opóźnieniach nie przyjmę.
2019-11-05 11:17
Się od dostawców z innych krajów i wtedy mamy spokój.
2019-11-05 11:25
2019-11-05 17:02
W ciągu ostatnich czterech lat kurs akcji Lotosu wzrósł około 250% - wycena giełdowa spółki raczej więc nie spadła :)
2019-11-05 12:01
2019-11-05 12:39
2019-11-05 15:21
Te same twarze, tylko flagi inne.
2019-11-05 13:09
Kiedy odpalą stację dokującą?
2019-11-05 15:10
Projekt gotowy czeka na ruch GL ;)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.