2022-01-26 07:31
Opinia wyróżniona
Nikt przez 14 lat nie przeszedł się do tego lokalu, nie sprawdził liczników, nie zrobił przeglądów obowiązkowych np. kominiarskich, a jeśli jest gaz, to i szczelności instalacji. Przecież można było wystąpić do zakładu
Nikt przez 14 lat nie przeszedł się do tego lokalu, nie sprawdził liczników, nie zrobił przeglądów obowiązkowych np. kominiarskich, a jeśli jest gaz, to i szczelności instalacji. Przecież można było wystąpić do zakładu energetycznego, czy jest pobór prądu, do gazowni czy zużyty jest gaz, nie wspomnę o licznikach wody. Wszczynając postępowanie jedno, drugie nie było oględzin na miejscu, rozpytania sąsiadów, sprzątaczek. Przez 14 lat mimo sygnałów od mieszkańców kamienicy nikt bliżej nie zainteresował się własnością miasta, już pomijam marnotrawstwo zasobu i bezczynność, to słanie pism w próżnie i zakładanie spraw bez podstawy to strata pieniędzy i marnowanie terminów w sądzie. Serio przez 14 lat nikt z GN nie sprawdził jak adresat wykonał nakaz opuszczenia lokalu z 2008 r., bo nie doszło do papierowego zdania?
2022-02-08 10:16
Chore jest to,najpierw dostali nakaz opuszczenia mieszkania, to wyprowadzili się i słusznie.a teraz czego szukają frajerów przez te lata nawet nie byli spisać wodomierzy ,liczników, to jest cała administracja nasza.chory kraj
2022-01-29 23:58
Oni się powinni nazywać Gdańska Niemożność, a nie Gdańskie Nieruchomości
2022-01-27 12:28
Tacy da teraz urzędnicy. Wizja lokalna to podstawa postępowania. Nauczeni są oic kawę i się nie wychylać.
2022-01-27 10:10
Tak dbają o mienie miasta.Jakby byl wolny plac dla dewelopera to dawno bylby obejrzany i oddany za grosze pod bloki.
2022-01-27 12:34
A zabytkowe budynki spalone, starodrzew wycięty nocą.
2022-01-26 18:42
Bo to nowość że ludzie nie otwierają drzwi urzędnikom :).
2022-01-26 17:26
2022-01-26 14:28
narodowy burdel jak widać to panoszy się po całym kraju
2022-01-26 13:15
Tak, albowiem do struktur państwowych XXI wiek jeszcze nie dotarł. Nie bardzo wiedzą, co to e-mail, co to skan pisma itd. Wiem o czym piszę.
2022-01-26 12:40
pewnie poszedl, pocalowal klamke i zapisal w skoroszyciku "lokator nieobecny". i tak do nastepnego roku
2022-01-26 11:51
a ten może wpadnie na pomysł by wysłać tam 1203 stażystę by sprawdzić co się dzieje ;)
2022-01-27 12:34
Muszą stworzyć stanowisko oficera eksmisyjnego, co się zajmie tylko eksmisjami.
2022-01-26 11:36
bo tam same geniusze pracują i nie potrafią o banalnych sprawach pomyśleć
2022-01-26 19:02
e tam... gdzie im do pisow?
2022-01-26 10:30
To według Ciebie miał być włam Wtedy by GN się dostało
2022-01-26 13:43
Lokatorzy dostali nakaz opuszczenia lokalu i zrobili to w wyznaczonym terminie. Przypuszczam, że GN nie wyznaczył terminu na przejęcie lokalu a powinien w nakazie opuszczenia lokalu taki termin wskazać i przedstawiciel
Lokatorzy dostali nakaz opuszczenia lokalu i zrobili to w wyznaczonym terminie. Przypuszczam, że GN nie wyznaczył terminu na przejęcie lokalu a powinien w nakazie opuszczenia lokalu taki termin wskazać i przedstawiciel GN powinien przyjść i spisać protokół.
Włamu nie trzeba robić, bo można komisyjnie otworzyć.
Przeglądy nie były robione, a więc GN nie wywiązało się z obowiązku i jeszcze chcieli pieniądze za najem lokalu.
2022-01-27 13:25
przecież lokal stał otwarty skoro lokatorzy wchodzili i zalewali kanalizę .Powinni mieć za usługę dopłacone ,że wykonywali czynności dotyczące pustostanu
2022-01-26 10:03
Chciałem identyczny komentarz napisać, dzięki, że to zrobiłeś. Sam osobiście wyrzuciłbym z pracy osobę, która pisała co kilka lat wnioski do sądu nie sprawdzając co dzieje się z lokalem. Bez jaj, to nawet czysta ludzka
Chciałem identyczny komentarz napisać, dzięki, że to zrobiłeś. Sam osobiście wyrzuciłbym z pracy osobę, która pisała co kilka lat wnioski do sądu nie sprawdzając co dzieje się z lokalem. Bez jaj, to nawet czysta ludzka przyzwoitość nakazuje zadzwonić, sprawdzić... A co jakby ktoś nie żył? Dalej by tłumaczyli, że nie podpisali protokołu zdania lokalu? Swoją drogą gdzie jest kominiarz? To są kwestie wynikające z prawa budowlanego, skoro nie wykonano przeglądów obowiązkowych nieruchomości zgodnie z przepisami to zarządca nieruchomości powinien ponieść karę!
2022-01-26 19:00
kominiarz z pis sprawdzil zaocznie kase wzial i gitara
dzialaj jak duda
2022-01-26 10:05
..a przecież ktoś mógł mieszkać w tym mieszkaniu, mało potrzebujących? .. masakra.
2022-01-26 09:49
Ktoś kto jest za to odpowiedzialny czyli kierownik danego działu powinien w trybie pilnym byc zwolnionym
2022-01-26 20:13
Ile już pisaliście o nieprawidłowościach w GN jak nie remont 2 - krotny elektryki czy inne sprawy i czy kogoś wymienili za to odpowiedzialnego ? zenada.
2022-01-26 10:09
no ale jak to -zwolnionym , przecież tam jest taka sitwa i klika że nic mu się nie stanie . A na czele tej sitwy stoi w tej chwili dulcymea a poprzednio Paweł A.
2022-01-26 10:30
wiecznie narzekający nieszczęśniku pisowski,
2022-01-26 18:57
pisy to marudy i dobrze im z tym, poglaskajmy ich po glowkach, dodajmy im otuchy
2022-01-26 11:38
Oooooo, pracownik GN się odezwał
2022-01-26 12:00
kurski by się uśmiał
2022-01-26 09:44
Brak zainteresowania
2022-01-26 10:07
dokładnie tak . odpowiedzialny za te czynności urzędnik "ma wylane" na swoją pracę , uchwycił się biurka i będzie tak trwał do emerytury
2022-01-26 12:55
I pociągnąć ich do sądu o zwrot straconych pieniędzy..
2022-01-26 18:54
lepiej pogon swoichobibokow z pis zeby wreszcie poprawili prawo, w koncu dla picu wpisali prawo do nazwy partii czy jak?
2022-01-26 10:43
mamy poPiSowe państwo z trocin i gu-my
2022-01-27 12:30
Mamy wolne sądy. Pismo wysłane uważa się za doręczone. Sprawy z umowy najmu można rozpatrywać zaocznie.
2022-01-26 13:32
Nie, to nie jest wymysł "państwa poPiSowego". Ten przepis funkcjonuje w naszym prawie od wielu, wielu lat, a konkretnie od 17 listopada 1964 roku. W polskim prawie wyrok zaoczny jest uregulowany w artykułach 339-349
Nie, to nie jest wymysł "państwa poPiSowego". Ten przepis funkcjonuje w naszym prawie od wielu, wielu lat, a konkretnie od 17 listopada 1964 roku. W polskim prawie wyrok zaoczny jest uregulowany w artykułach 339-349 kodeksu postępowania cywilnego oraz art. 35 § 2, 67 § 2 i 3, 71 § 4 i 83 kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia. "Wyrok zaoczny rodzaj wyroku sądowego, który wydany jest pod nieobecność pozwanego lub obwinionego, jeżeli przepisy prawa na to zezwalają.
Wobec bezczynności pozwanego, na którym ciąży obowiązek wdania się w spór, sąd może wydać wyrok zaoczny o ile zostaną spełnione następujące przesłanki:
pozwany nie złożył odpowiedzi na pozew,
pozwany nie stawił się na rozprawę bądź mimo stawienia się nie bierze w niej udziału, a ponadto nie stawił się jego pełnomocnik,
pozwany nie złożył w sprawie żadnych wyjaśnień,
pozwany nie złożył wniosku o przeprowadzenie rozprawy w jego nieobecności,
obowiązkowe stawiennictwo powoda lub złożenie przez niego wniosku o przeprowadzenie rozprawy w jego nieobecności" Trzeba być nie lada ignorantem, by kogokolwiek oskarżać, za istnienie przepisu w Kodeksie.
2022-01-26 18:51
a podobno pis wciaz reformuje i reformuje, ale jak widac tylko w tych obszarach gdzie mozna skierowac kase do ich kieszeni, panstwo, obywatele zupelnie sie nie licza
2022-01-27 12:32
Strasznie oporna materia te sądy. Członkowie PZPR szybko zreformowali się i przeobrazili w liberalnych demokratów a sędziowie jak byli tak zostali komuchami.
2022-01-26 20:31
skoro głupia opozycja wraz z kodziarzamu, ubewalelami i innym barachłem wciąż drze japę Wolne Sądy?
2022-01-26 23:20
I co daje darcie japy?
PiSuary przecież robią co chcą - tylko nie tam gdzie jest to potrzebne.
2022-01-26 07:17
Opinia wyróżniona
Najgorsze, że takich lokali w mieście zapewne są dziesiątki jak nie setki. W tym przypadku sprawa wypłynęła do mediów ale o większości nikt się nigdy nie dowie. Problem w tym, że tak jest nie tylko w Gdańsku ale w każdym większym mieście w Polsce. Brak po prostu rozwiązań systemowych.
2022-01-26 13:45
takich lokali w ich zasobach jest całe mnóstwo. marnieją zamiast generować przychody.
2022-01-26 17:19
kredyt się bierze 0,7 miliarda i jest ok. Jak za dużo kasy to zawsze można spółkę miejską opchnąć. Ale tylko taka dochodową.
2022-01-26 09:44
gdy prywatnie wynajmujesz to co robisz by twoje mieszkanie i twoje dochody nie ucierpiały?
to jest to samo tylko, że własność gminna, urzędnicy są by tego pilnować, biorą za to pieniądze...
słowa
gdy prywatnie wynajmujesz to co robisz by twoje mieszkanie i twoje dochody nie ucierpiały?
to jest to samo tylko, że własność gminna, urzędnicy są by tego pilnować, biorą za to pieniądze...
słowa klucze " brak systemowych rozwiązań" więc możemy kraść, zaniedbywać, nic nie robić...
uczciwe i profesjonalne podejście do swoich zadań- to jest podstawa!
2022-01-26 09:49
2022-01-26 10:14
kontroler wraz sekcją NKWD, szybki proces "kiblowy" i wyrok wykonany w sąsiednim pomieszczeniu - gwarantuję ,że pózniej wszyscy urzędnicy pracowaliby jak w zegarku . Gwarantuję
2022-01-26 13:33
Gdyby to bylo takie skuteczne jak twierdzisz to zsrr podczas wielkiej czystki wielokrotnie przescigneloby usa gospodarczo na kazdym polu.
2022-01-26 10:22
2022-01-26 07:08
Czyli co przez 12 lat mieszkanie w takim miejscu miasta stało puste??? i nikt z urzędników nie pokusił się sprawdzić co się dzieje tylko wystawiali kolejne i kolejne wezwania do zapłaty??? kto powinien ponieść konsekwencje za straty finansowe spowodowane z pełną świadomością?
2022-01-26 07:15
Opinia wyróżniona
Jeśli nie podpisało sie protokołu to dobry Boże max po roku uruchamia sie procedurę komisyjnego odbioru. I mieszkanie wraca do obrotu ilu ludzi w Gdańsku czeka na mieszkanie? Naprawdę urzędnicy w Gdańsku widza tylko swoje papiery i próbują dorobić sie? Przecież taka niegospodarność powinna być karana
2022-01-26 19:41
W Gdańsku to normalka .U mnie w kamienicy 2020r zmarł lokator i dotej pory stoi puste ,a tyle osób czeka na mieszkania.Pani prezydent powinna zainteresować się co dzieje w jej mieście a nie ganiać za PO
2022-01-26 18:53
Nie ma czegoś takiego. Wiele rodzin zamieszkuje lokale komunalne z pełną świadomością, że ustawa ich chroni i dopóki sami się nie wyprowadzą to nic im nie zrobisz. Prywatni wynajmujący się w takich sytuacjach posiłkują
Nie ma czegoś takiego. Wiele rodzin zamieszkuje lokale komunalne z pełną świadomością, że ustawa ich chroni i dopóki sami się nie wyprowadzą to nic im nie zrobisz. Prywatni wynajmujący się w takich sytuacjach posiłkują dokwaterowaniem kilkorga hałaśliwych Ukrainców (serio, "specjalizują" się w takich usługach), miasto może jedno wielkie NIC. Nawet jak delikwent ma przyznane prawo do socjalnego to nie można go tam przeprowadzić bez jego zgody.
Dlatego nie, nikogo nie zdziwiło, że mieszkanie stało puste. Trzy domy od mojego też stoi "puste" mieszkanie - pani nie pracuje, nikomu nie otwiera i co? I nico. Jak urzędnik wejdzie nieproszony to naruszenie miru domowego.
2022-01-26 12:11
Powinno się pozwać urzędników za niedopełnienie obowiązków, niegospodarne zarządzanie zasobami miasta i brak jakiejkolwiek kontroli nad mieniem.
2022-01-26 09:37
Nie nie, to jest od poczatku zamierzone dzialanie. Naliczali fikcyjny dlug zeby pozniej wykazac strate i pokazac jakie to miasto biedne i ze trzeba to zrekompensowac w wyzszych podatkach. Pewnie 99% tych spraw konczyc
Nie nie, to jest od poczatku zamierzone dzialanie. Naliczali fikcyjny dlug zeby pozniej wykazac strate i pokazac jakie to miasto biedne i ze trzeba to zrekompensowac w wyzszych podatkach. Pewnie 99% tych spraw konczyc sie tak, ze komornik jakas biedna niezaradna rodzine puszcza w skarpetkach, a teraz trafili na kogos kto nie dosc, ze zwrocil uwage mediow to jeszcze go stac na adwokata i szybciutko miasto jest sklonne do polubownego zalatwienia sprawy. Zawiesic wszystkich w Gdanskich Nieruchomosciach i zarzadzic zewnetrzna kontrole. Wszystkie straty wygenerowane przez zaniedbania sciagnac z pracownikow odpowiedzialnych za ten stan rzeczy. Tylko czy miasto na cos takiego pojdzie?
2022-01-26 08:49
Z jednej strony racja. Z drugiej, jak ich przymusisz do pracy, to zaraz się zwolnią i kogo zatrudnisz za 2200?
2022-01-26 10:47
2022-01-26 09:54
2022-01-26 09:44
Bogate miasto i beznadziejni urzędnicy albo brak jakiejkolwiek odpowiedzialności personalnej za mienie miasta.
2022-01-26 09:49
Jawne urzędnicze działanie na szkodę miasta oraz umyślne dopuszczenie do niszczenia jego własności.
2022-01-26 09:41
czy zadłużenie czynszowe nie ma jakiejś karencji ściągalności, np. 3 lata wstecz?
2022-01-26 07:08
Czyli co przez 12 lat mieszkanie w takim miejscu miasta stało puste??? i nikt z urzędników nie pokusił się sprawdzić co się dzieje tylko wystawiali kolejne i kolejne wezwania do zapłaty??? kto powinien ponieść konsekwencje za straty finansowe spowodowane z pełną świadomością?
2022-01-26 07:15
Opinia wyróżniona
Jeśli nie podpisało sie protokołu to dobry Boże max po roku uruchamia sie procedurę komisyjnego odbioru. I mieszkanie wraca do obrotu ilu ludzi w Gdańsku czeka na mieszkanie? Naprawdę urzędnicy w Gdańsku widza tylko swoje papiery i próbują dorobić sie? Przecież taka niegospodarność powinna być karana
2022-01-26 08:49
Z jednej strony racja. Z drugiej, jak ich przymusisz do pracy, to zaraz się zwolnią i kogo zatrudnisz za 2200?
2022-01-26 09:41
czy zadłużenie czynszowe nie ma jakiejś karencji ściągalności, np. 3 lata wstecz?
2022-01-26 09:44
Bogate miasto i beznadziejni urzędnicy albo brak jakiejkolwiek odpowiedzialności personalnej za mienie miasta.
2022-01-26 09:49
Jawne urzędnicze działanie na szkodę miasta oraz umyślne dopuszczenie do niszczenia jego własności.
2022-01-26 09:54
2022-01-26 10:47
2022-01-26 09:37
Nie nie, to jest od poczatku zamierzone dzialanie. Naliczali fikcyjny dlug zeby pozniej wykazac strate i pokazac jakie to miasto biedne i ze trzeba to zrekompensowac w wyzszych podatkach. Pewnie 99% tych spraw konczyc
Nie nie, to jest od poczatku zamierzone dzialanie. Naliczali fikcyjny dlug zeby pozniej wykazac strate i pokazac jakie to miasto biedne i ze trzeba to zrekompensowac w wyzszych podatkach. Pewnie 99% tych spraw konczyc sie tak, ze komornik jakas biedna niezaradna rodzine puszcza w skarpetkach, a teraz trafili na kogos kto nie dosc, ze zwrocil uwage mediow to jeszcze go stac na adwokata i szybciutko miasto jest sklonne do polubownego zalatwienia sprawy. Zawiesic wszystkich w Gdanskich Nieruchomosciach i zarzadzic zewnetrzna kontrole. Wszystkie straty wygenerowane przez zaniedbania sciagnac z pracownikow odpowiedzialnych za ten stan rzeczy. Tylko czy miasto na cos takiego pojdzie?
2022-01-26 12:11
Powinno się pozwać urzędników za niedopełnienie obowiązków, niegospodarne zarządzanie zasobami miasta i brak jakiejkolwiek kontroli nad mieniem.
2022-01-26 18:53
Nie ma czegoś takiego. Wiele rodzin zamieszkuje lokale komunalne z pełną świadomością, że ustawa ich chroni i dopóki sami się nie wyprowadzą to nic im nie zrobisz. Prywatni wynajmujący się w takich sytuacjach posiłkują
Nie ma czegoś takiego. Wiele rodzin zamieszkuje lokale komunalne z pełną świadomością, że ustawa ich chroni i dopóki sami się nie wyprowadzą to nic im nie zrobisz. Prywatni wynajmujący się w takich sytuacjach posiłkują dokwaterowaniem kilkorga hałaśliwych Ukrainców (serio, "specjalizują" się w takich usługach), miasto może jedno wielkie NIC. Nawet jak delikwent ma przyznane prawo do socjalnego to nie można go tam przeprowadzić bez jego zgody.
Dlatego nie, nikogo nie zdziwiło, że mieszkanie stało puste. Trzy domy od mojego też stoi "puste" mieszkanie - pani nie pracuje, nikomu nie otwiera i co? I nico. Jak urzędnik wejdzie nieproszony to naruszenie miru domowego.
2022-01-26 19:41
W Gdańsku to normalka .U mnie w kamienicy 2020r zmarł lokator i dotej pory stoi puste ,a tyle osób czeka na mieszkania.Pani prezydent powinna zainteresować się co dzieje w jej mieście a nie ganiać za PO
2022-01-26 08:04
2022-01-26 17:56
2022-01-26 08:29
Na Polaka- szaraka zawsze cis sie znajdzie...
2022-01-26 12:02
"Daj mi człowieka, a paragraf się znajdzie " - Andriej Wyszyński, prokurator generalny ZSRR
2022-01-26 19:09
brat, kuzyn naszego?
2022-01-27 10:30
Pradziadek ze strony matki stad nazwisko inne - Żebro.
2022-01-26 08:33
gospodarczej przez urzędników, polityków itp.
Od tego są przedsiębiorcy. Inaczej łączymy wszystko co najgorsze z kapitalizmu i komunizmu.
2022-01-26 12:05
gdy urzędnik spiknie się "podsiębiorcą".
Na jednoczesne prowadzenie działalności gospodarczej i pracy etatowej najzwyczajniej nie ma czasu (w normalnych warunkach). Stąd mój nieustanny podziw dla "stachanowców" zasiadających w n zarządach i radach nadzorczych...
2022-01-26 19:12
ale pisy to lepszy sort, z latwoscia daja rade
2022-01-26 08:50
2022-01-26 08:57
Sami to przyznali:
"Podkreślono jednak, że sprawa ciągnie się już od kilkunastu lat, gdyż niemożność ustalenia obecnego adresu przebywającej w Norwegii rodziny związywała do niedawna urzędnikom ręce"
2022-01-26 11:20
to juz jest skrajna niegospodarnosc i glupota ze strony UM. Przez te 14 lat jakas rodzina mogla tam mieszkac...
2022-01-26 11:22
wystawil wyrok eksmisji i przez 14 lat sie nie zainteresowal jego wykonaniem?
2022-01-26 10:15
Opinia wyróżniona
pakuję się i tego dnia wyprowadzam się . W tym konkretnym dniu pod drzwiami mieszkania powinni stawić się urzędnicy by spisać protokół. Jeśli byli, pukali, dzwonili i nikt nie otwierał to powinni zaplombować mieszkanie,
pakuję się i tego dnia wyprowadzam się . W tym konkretnym dniu pod drzwiami mieszkania powinni stawić się urzędnicy by spisać protokół. Jeśli byli, pukali, dzwonili i nikt nie otwierał to powinni zaplombować mieszkanie, sporządzić notatkę z tego faktu a przyjść następnego dnia i sprawdzić czy plomby na drzwiach są nadal a jeśli tak to powinni jeszcze ze trzy razy dzień po dniu nachodzić to mieszkanie i gdyby plomby nie zniknęły świadczyłoby to o tym, że mieszkanie jest puste i lokatorzy je opuścili. Sprawa wyjaśniłaby się w ciągu góra tygodnia. Ale teraz UM powołuje się na niepodpisanie protokołu, to co? przez 14 lat czekali aż wywalony lokator, któremu zakończyli umowę najmu przyniesie na biurko protokół? a przez 14 lat naliczali czynsz za bezumowne rzekome korzystanie z mieszkania bo nie mieli protokołu? a informacje od sąsiadów? naprawdę nikt przez 14 lat nie zorientował się że lokal stoi pusty? Zapomnieli? i potem mechanicznie latami powielali tę pomyłkę jak to znamy ze słynnych tłumaczeń ich ówczesnego pryncypała?
2022-01-26 07:09
Ta sprawa to hanba dla miasta. Wstyd wstyd i jeszcze raz urzedniczy wstyd.
2022-01-26 07:24
Czy tam pracują ludzie niepełnosprawni umysłowo?
2022-01-26 08:35
2022-01-26 09:41
To ty dopiero teraz zobaczyłes ze platforma klamie. Wierzyłes platformie ze oni tylko oni potrafią rządzić?
2022-01-26 11:08
ale za to jak PiS potrafi świetnie kraaaaść
2022-01-28 20:00
to dawno by cie tu nie bylo
2022-01-26 09:25
No raczej...
2022-01-26 07:32
ta sprawa to woda na młyn dla kapitalistów Wszędzie gdzie coś jest państwowe, miejskie gminne to jest nieefektywne wręcz patologiczne Gdyby to było prywatne mieszkanie to po tygodniu od zwolnienia lokalu właściciel po odmalowaniu wynająłby kolejnym najemcom i zyskał przez 14 lat około 100 tys złoty Atak podatnicy dopłacą jeszcze za proces sądowy
2022-01-26 08:04
nauczył ich tego ich pryncypał-Mieszkaniowicz.
2022-01-26 07:09
Nikt przez tyle lat nie dopilnował tematu ? Ktoś powinien odpowiedzieć za to.
2022-01-26 07:29
Chłop sobie nie radzi z niczym.
2022-01-26 09:27
Zaraz powołają kolejnego pełnomocnika do poszukiwań adresów lokatorów, którzy opuścili mieszkania komunalne :)
2022-01-26 07:10
3000 kontra 14lat kosztu utrzymywania pustostanu. Gdzie logika? Kto tym zarządza, że naraża miasto na straty? 14 lat bez wpływów za to mieszkanie? 14 lat inna rodzina czeka na lokal :(
2022-01-26 07:25
Zwolnić tych półgłówków w cholerę
2022-01-26 08:32
Te 3 tys. już dawna byli lokatorzy zapłacili.
2022-01-26 08:46
Tysiące mieszkań stoi pustych
2022-01-28 20:01
2022-01-26 07:12
2022-01-26 07:14
Będzie o tym głośno
2022-01-28 20:02
Jak dobrze pojdzie bedzie u Anity Gargas.
2022-01-26 11:15
Bo przecież wolne sądy "Wspomniana kwota wynika z trzech postępowań upominawczych, w których zostały wydane przez sąd nakazy zapłaty. Innymi słowy, miasto co kilka lat pozywało tę rodzinę za zaległości, które nie miały
Bo przecież wolne sądy "Wspomniana kwota wynika z trzech postępowań upominawczych, w których zostały wydane przez sąd nakazy zapłaty. Innymi słowy, miasto co kilka lat pozywało tę rodzinę za zaległości, które nie miały podstawy "
Wolne sądy wolno i dokładnie badały tą sprawę 3 krotnie i efekt jak to w sądach nie zauważono że lokatorów nie ma bo wypowiedziano już umowę i wyjechali z kraju.
Ciekawe czy ci sędziowie wszystkie sprawy rozpatrują tak wnikliwie czy też zadowalają się tym co w kopercie i wygrywa ten co dał więcej.
2022-01-26 12:01
Problem w tym. że są anonimowi. A gdy przestają, to jest to zamach na wolne sądy
2022-01-26 07:13
nieopłacany pustostan. Ciekawe jaki gospodarz mający lokale by tak postępował.
2022-01-26 09:09
Urzędnik wydający cudze pieniądze, na nie swoje cele.
2022-01-27 12:36
Budyń.
2022-01-26 07:13
Wypożycze hulajnoge lub samochód na minuty i go opuszcze, ale go nie zdam, więc dalsza opłata sie nie należy. Skąd Ci ludzie się biorą!!!
2022-01-26 07:53
To nie tak.
Wypożyczysz auto bądź hulajnogę na minuty.
Dostajesz sms że firma uznała że musi Pan/Pani opuścić pojazd z konkretnym terminem.
Opuszczasz go a mimo to dalej każą ci płacić bo nie kliknąłeś
To nie tak.
Wypożyczysz auto bądź hulajnogę na minuty.
Dostajesz sms że firma uznała że musi Pan/Pani opuścić pojazd z konkretnym terminem.
Opuszczasz go a mimo to dalej każą ci płacić bo nie kliknąłeś w apce zatrzymaj.
No wybacz ale jak ktoś cię wyrzuca z lokalu a ty to robisz to z automatu przestajesz go wynajmować. Jedyne co to można się przyczepić do opłat licznikowych bo nie ma protokołu zdawczo-odbiorczego. Zdanie lokalu służy właśnie na ustalenie kto ile ma zapłacić z opłat licznikowych i rozliczeniu kaucji a nie zatrzymaniu wynajmu. Termin zatrzymania wynajmu jest wyraźnie określony w wypowiedzeniu.
2022-01-26 08:00
Przegapiłem jedno "NIE" i przez to mój wpis okazał się bez sensu. :)
2022-01-26 17:13
To totalna kompromitacja "wolnych sądów" Sędziów w nich pracujących oraz kolesi nadzorujących ich pracę.
3 sprawy, 3 składy sędziowskie, wreszcie 3 wyroki w wyniku których dawni najemcy mają zapłacić 100 tyś zł.
To totalna kompromitacja "wolnych sądów" Sędziów w nich pracujących oraz kolesi nadzorujących ich pracę.
3 sprawy, 3 składy sędziowskie, wreszcie 3 wyroki w wyniku których dawni najemcy mają zapłacić 100 tyś zł. Tylko że nikt w sądzie nie ustalił że najemcy otrzymali wypowiedzenie umowy najmu, opuścili mieszkanie i spłacili zadłużenie które było powodem wypowiedzenie umowy najmu.
Sędziowie tak wnikliwie zajmowali się sprawami że nie posiedli podstawowej wiedzy na tema tej sprawy. To jest właśnie istota "wolnych sądów". Powoli klepią sobie zaocznie wyroki nie zajmując się meritum sprawy.
Genialni są ci sędziowie z "wolnych sądów" zapewne tak prowadzą wszystkie swoje sprawy bo dlaczego nie? W końcu najważniejsze są demonstracje i polityczne wiece w obronie przywilejów sędziów a nie sprawiedliwość w sądach.
Ciekawe jak wielu sędziów w Gdańsku pracuje tak wnikliwie jak ci zajmujący się tą sprawą.
Ciekawe ile dostali nagrody sędziowie zajmujący się tą sprawą czy otrzymali już awanse za swoją wspaniałą pracę.
Kiedy sądy zaczną być sprawiedliwe ???
2022-01-26 07:14
Gdańskie Nieruchomości to stan umysłu. Też miałem z nimi przygody ponad 10 lat temu i nigdy więcej żadnych kontaktów z tą instytucją. Czas się tam zatrzymał w latach 80.
2022-01-26 07:16
Przez 14 lat prawie zerowe zużycie na licznikach i nie zauważyli, że nikt tam nie mieszka?
2022-01-26 07:18
Welcome to Poland
2022-01-26 09:18
2022-01-26 10:00
Witamy na dancingu!
2022-01-26 07:19
Przecież oni wiedzieli że nikt tam nie mieszka bo sąsiedzi zgłaszali,po prostu d*py zza biurka nie chciało się ruszyć teraz ktoś się dopatrzył i trzeba znaleźć kozła ofiarnego
2022-01-26 08:07
w tym sensie ,ze za kazdy miesiąc kilkaset złotych wszyscy za ogrzewanie tego mieszkania płaciliśmy jako mieszkańcy miasta.I Takich pustostanów ogrzewanych na nasz koszt jest w Gdańsku mnóstwo.
2022-01-26 08:10
Że lokal zgodnie z nakazanym terminem został opuszczony. Plus głosy od sąsiadów, że lokal stoi opróżniony.
2022-01-26 08:20
Pustostanów jest mnóstwo i dziwi mnie czemu stoją puste skoro tak dużo ludzi czeka na mieszkanie, co za burdel ? Nie potrafię tego zrozumieć . Na Królikarni też jest puste mieszkanie od ponad 12 lat . Interesowałem się
Pustostanów jest mnóstwo i dziwi mnie czemu stoją puste skoro tak dużo ludzi czeka na mieszkanie, co za burdel ? Nie potrafię tego zrozumieć . Na Królikarni też jest puste mieszkanie od ponad 12 lat . Interesowałem się tym mieszkaniem rok 2010 , bo też nie mam gdzie mieszkać. Od mieszkańców tej kamienicy dowiedziałem się , że klucze od mieszkania ma pan Borkowski z BOM'u. Chodziłem dalej tym tropem i temat skończył się tak , że to miasto musi wysłać kogoś , że to jemu dać klucze , mamy 2022 rok mieszkanie dalej stoi puste , a takich mieszkań w Gdańsku jest mnóstwo. Też uważam , że ta niegospodarność to wina urzędników .
2022-01-26 08:39
2022-01-26 11:12
... ale widać komuś to nieoPiSanie przeszkadzało
2022-01-26 08:13
Nie, myśleli że trafili jelenia którego wydoją na podstawie długu, który konsekwentnie naliczali. Tyle tylko, że w tym wypadku to za granicą mogą im skoczyć. Oni nie potrzebują adwokata, mogą te kwoty wyrzucić do kosza jeśli nie zamierzają wracac do Polski.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.