2021-07-01 13:53
Opinia wyróżniona
Do najbliższych domów na Osowej to nadal ok 0,6 km w linii prostej ale pomiędzy parkiem a zabudową mieszkaniową jest Selgros i Renk. Większy hałas generują auta na ul Wodnika i Raatza.
Największą bolączką jest brak sprawnej komunikacji zbiorowej. Czyli buspas na Spacerowej lub bezpieczny przejazd dla rowerów na drugą stronę obwodnicy.
2021-07-02 19:06
Starzy mieszkańcy siedzą cicho, bo są odgrodzenie thujami w swoich wielkich ogrodach. Bieda z bloków czyli jak zwykle Mazury protestują. A my będziemy mieli spokój czy park będzie czy nie.
Lepiej aby był, bo
Starzy mieszkańcy siedzą cicho, bo są odgrodzenie thujami w swoich wielkich ogrodach. Bieda z bloków czyli jak zwykle Mazury protestują. A my będziemy mieli spokój czy park będzie czy nie.
Lepiej aby był, bo dzieci będą miały atrakcje a my przedsiębiorcy sobie postoimy w korku troszku dużej. Paliwo prawie za darmo, bo co to jest 1,2 euro za l. A za mnie i tak pracują pracownicy.... Majaland - jesteśmy z Wami. #Osowa-bogaci #Osowa-precz-z-wiochą-z-Mazur #Osowa-thug-life
2021-07-02 07:45
Bus pas a samochody gdzie? w powietrzu???
2021-07-02 11:56
2021-07-02 07:38
Czy na pewno mieszkasz na Osowie? Chyba linie proste Ci sie pomyliły! Selgros nie jest w linii prostej od Majalandu
2021-07-01 14:52
i co Majaland rozwiąże problemy komunikacyjne czy je tylko zwiększy?
2021-07-01 22:29
Nawet jeśli zainteresowanie będzie większe niż w artykule to i tak głównie będzie to ruch z kierunku przeciwnym niż ten generowany przez mieszkańców.
2021-07-02 07:42
i tu się mylisz, jechałeś tam kiedyś, czy tylko czytasz komentarze?
2021-07-01 14:37
2021-07-01 18:43
2021-09-29 10:33
2021-07-01 22:18
2021-07-01 14:36
Ten park będzie przy samym węźle, jaka jeszcze infrastruktura jest potrzebna do jego obsługi? Heliport?
2021-07-01 21:25
Specjalny pizzapas - kupujesz pizzę w Oliwie i jedziesz pizzapasem bo bombelki zgłodniejo a kuchnię masz tak małą że co najwyżej możesz odgrzać sushi
2021-07-02 04:22
Odgrzać sushi, haha
2021-07-01 19:46
Kanał z Elbląga.
2021-07-01 14:54
Oraz metro.
2021-07-01 13:55
Gdybyś mieszkał w Osowej, nie pisałbyś tak niemądrych tekstów nt. tej dzielnicy.
2021-07-01 14:33
Dzięki za "w" a nie "na"..
2021-07-01 14:28
Najbliższe osiedle to Planeta i domki w okolicach ulic Międzygwiezdnej i Horacego. Ci z Planety od lat narzekają nie na hałas z Renku czy Selgrosa ale na samochody, które tłuką się po płytach na Wodnika między rondami
Najbliższe osiedle to Planeta i domki w okolicach ulic Międzygwiezdnej i Horacego. Ci z Planety od lat narzekają nie na hałas z Renku czy Selgrosa ale na samochody, które tłuką się po płytach na Wodnika między rondami Junony - Raatza.
A gdyby był buspas i czas przejazdu do Oliwy zajmował zawsze 7 minut to gwarantuję ci że wiele osób zrezygnowałoby z wożenia się autem.
2021-07-01 14:55
Płyty na Wodnika to efekt wcześniejszych działań mieszkańców. Taka mała ciekawostka. Największym problemem tej dzielnicy nie jest zapchana Spacerowa. Korki na niej generują nie tylko mieszkańcy Osowej. Największym
Płyty na Wodnika to efekt wcześniejszych działań mieszkańców. Taka mała ciekawostka. Największym problemem tej dzielnicy nie jest zapchana Spacerowa. Korki na niej generują nie tylko mieszkańcy Osowej. Największym problemem jest brak alternatywnych do już istniejących wyjazdów z dzielnicy. Rondo na Owczarni ciągle zapchane. Wyjazd z Wodnika na Kielnieńską tak samo. Brak udrożnienia w kierunku lotniska np. ulicą Keplera. Efekty tego wąskiego gardła są widoczne codziennie rano i popołudniu. I teraz dodaj dodatkowe kilka setek samochodów na obwodnicy wjeżdżające na rondo w Owczarni w kierunku Majlandu. Mało masz dzisiaj codziennych korków i spowolnień na al. Jagiellończyka? Zakładam, że część kierowców będzie się chciała dostać do tego parku również drogami przez dzielnicę. Widzisz oczyma wyobraźni, jak będzie wyglądało życie w Osowej? Dlaczego Meteorytowa nie włączy się z drugiej strony w Słowackiego? Aż prosi się, aby ten zator, który powstanie, trochę rozładować. Czy ktoś o tym pomyślał?
2021-07-01 15:15
Największym problemem jest zapchana Spacerowa (brak buspasa). A jest on potrzebny właśnie po to aby właśnie mieszkańcy Osowej mogli szybko dostać się na dolny taras. A cały twój wywód sprowadza się do jednego - nie mogę
Największym problemem jest zapchana Spacerowa (brak buspasa). A jest on potrzebny właśnie po to aby właśnie mieszkańcy Osowej mogli szybko dostać się na dolny taras. A cały twój wywód sprowadza się do jednego - nie mogę sprawnie wyjechać autem a do tego potrzebne są nowe połączenia. Meteorytowa z drugiej strony w Słowackiego? Z tego się najbardziej uśmiałem.
2021-07-01 15:40
Nie wiem, co cię tak ubawiło w braku możliwości alternatywnego dojazdu do Majlandu. Meteorytowa to przykład. Podobnie, jak Keplera. I jeszcze jedno na koniec. Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale nie piszemy o dojeździe do
Nie wiem, co cię tak ubawiło w braku możliwości alternatywnego dojazdu do Majlandu. Meteorytowa to przykład. Podobnie, jak Keplera. I jeszcze jedno na koniec. Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale nie piszemy o dojeździe do pracy ul. Spacerową, lecz problemie komunikacyjnym, jaki wygeneruje ten park rozrywki. A sprowadzenie moich wywodów tylko do braku nowych połączeń wyjazdowych mieszkańców dzielnicy nie najlepiej świadczy o percepcji mojego adwersarza. ENDE!
2021-07-01 14:38
a jak myslisz gdzie beda nastepne ? cala osowa od Selgrosa juz praktycznie jest zabudowana. Beda powstawaly na Owczarni bo to miejsce w Gdansku skad jest blisko do Oliwy i z PKM
2021-07-01 15:23
Ponieważ obecnie są tam ROD Owczarnia, Portowiec, Przystań oraz stadnina koni.
Żadne z tych ROD w długoterminowym planie rozwoju miasta nie są przeznaczone do likwidacji. Jedynie ROD Owczarnia ma mieć likwidowane
Ponieważ obecnie są tam ROD Owczarnia, Portowiec, Przystań oraz stadnina koni.
Żadne z tych ROD w długoterminowym planie rozwoju miasta nie są przeznaczone do likwidacji. Jedynie ROD Owczarnia ma mieć likwidowane działki w pasie najbliżej obwodnicy. Dochodzi Majaland obok którego plan nie przewiduje zabudowy mieszkaniowej tylko składy. Po co więc piszesz takie bzdury?
2021-07-02 04:19
Bo mieszka na Osowej, ale nic nie wie o swojej dzielnicy
2021-07-01 14:04
Opinia wyróżniona
Przez wiele lat jak się Osowa budowała nie było tam żadnych porządnych inwestycji drogowych. Domy i bloki budowane na potęgę. Jaki mamy efekt? Obwodnica stoi, Kielnieńska stoi, Spacerowa stoi. Zaraz Południe podzieli ten
Przez wiele lat jak się Osowa budowała nie było tam żadnych porządnych inwestycji drogowych. Domy i bloki budowane na potęgę. Jaki mamy efekt? Obwodnica stoi, Kielnieńska stoi, Spacerowa stoi. Zaraz Południe podzieli ten sam los - betonowe klitki na drobnomieszczańską kieszeń w sąsiedztwie smrodziska na Szadółkach. Zero jakiegoś zaplecza usługowego, tylko bloki, Żabki i od czasu jakaś biedronka, do tego stanie w korkach po 1h w każdą stronę. Naprawdę przykro na to wszystko patrzeć. Niedługo cały górny taras będzie jedną wielką fawelą. Dysproporcja względem Dolnego Tarasu będzie się powiększać, co już widać w cenach mieszkań.
2021-07-02 14:48
A wiesz, że część Osowy należała do Gdyni?
2021-07-01 22:19
Nikt im nie kazał mieszkań kupować. Większość kupiła je dzięki 500+ jak im zależy niech sprzedadzą i kupią gdzie indziej. Słoma z butów sama wyjdzie nowobogackim
2021-07-01 16:08
Przecież Developer nie zarabia na budowaniu dróg....
2021-07-01 14:55
Teraz nikomu niepotrzebne drogi budują w Pcimiu :)
2021-07-01 15:42
Czy lekarz zdiagnozował już twoją dolegliwość, trollu?
2021-07-01 17:58
Powiedz lepiej jak rządowy program biedadomów do 70 m2? Działka minimum 1000 m2 - kogo na to stać?
2021-07-02 09:24
Za Adamowicz nic już nie robiono wtedy też rządził PIS?. Kartofel aka pracownik UM już w akcji.
2021-07-01 19:24
2021-07-02 04:26
PiS, narodowy program Polska w ruinie, zastali murowana, a, zostawią zrujnowaną
2021-07-02 09:51
Jak łatwo żyć i wypisywać rzeczy w oderwaniu od rzeczywistości. A prawda jest taka że od 30 lat Polska B była zaniedbywana a kasę pompowano tylko w duże miasta. To stąd Warszawa czy Gdańsk miały tyle inwestycji. PiS
Jak łatwo żyć i wypisywać rzeczy w oderwaniu od rzeczywistości. A prawda jest taka że od 30 lat Polska B była zaniedbywana a kasę pompowano tylko w duże miasta. To stąd Warszawa czy Gdańsk miały tyle inwestycji. PiS zmienił punkt widzenia i trochę kasy zdystrybuował na prowincję. Małe miasteczka zmieniły się nie do poznania, to był skok cywilizacyjny. Dlatego ci co to będą pamiętać będą głosować na PiS do końca życia, choćby na nich pluto w mediach tak jak teraz i choćby sami nie wiadomo co wyprawiali.
2021-07-02 11:59
niech wieś dorzuci odpowiednie PKB to możemy rozmawiać o inwestycjach.
2021-07-01 14:40
Nawet kładkę nad obwodnicą. I teraz "zaniedbywana komunikacyjnie"? To już trzeba naprawdę być bezczelnym.
2021-07-01 22:38
A po co ta kładka? Wystarczyło dodać ścieżki rowerowe i chodniki do budowanych kiedyś wiaduktów. Ale to trzeba było przewidzieć wcześniej.....albo przynajmniej skonsultować z mieszkańcami.
2021-07-01 19:23
"Przecież mieszkańcy oprotestowywali każdy plan rozbudowy infrastruktury w okolicy"
Przestań wierzyć w te bajki.
2021-07-01 17:41
2021-07-01 22:21
Pierwsze z brzegu:
Nowa Kielnieńska oprotestowana w BRG!
W związku z przystąpieniem do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dzielnicy Osowa - rejon ul. Nowa
Pierwsze z brzegu:
Nowa Kielnieńska oprotestowana w BRG!
W związku z przystąpieniem do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dzielnicy Osowa - rejon ul. Nowa Kielnieńska w dniu dzisiejszym, tj. 2011-05-12 w Biurze Rozwoju Gdańska został złożony wniosek podpisany przez 340 osób protestujących przeciwko uwzględnieniu w nim drogi Nowa Kielnieńska informuje jeden z inicjatorów - Mirosław Cagara.
2021-07-01 14:10
A na którym z gdańskich nowych osiedli jest porządna infrastruktura drogowa ? Wszędzie się tak buduje - domy w polu a potem ... Osowa nie jest jeszcze taka zła pod tym względem.
2021-07-02 06:12
2021-07-02 04:24
Wiszące Ogrody, Jasień, Matarnia, Letnica, Zaspa, Brzeźno
2021-07-01 14:11
No właśnie nie ma i widać dlaczego
2021-07-01 13:03
Lepszym miejscem bylaby okolica np Przejazdowa.
2021-07-01 13:04
2021-07-01 13:07
Tam masz przelotówkę i rafinerię ! Totalna klapa dla części jeszcze rolnej !!!
2021-07-01 13:09
No i co ze jest rafineria? Terenu przy trasie na wawe wbrod.
2021-07-01 13:14
2021-07-01 13:17
Taki obiekt powinien powstać na obszarach niezaludnionych, np okolice Wiślinki
2021-07-01 13:05
Węzeł Owczarnia ma słaba przepustowość. To powinno powstać poza miastem np koło A1 albo S7.
2021-07-01 13:09
tak, ale ludziom z zascianka nie przetlumaczysz, w gdansku planuje sie jak w Kazachstanie
2021-07-01 14:05
kacper zaplanuj pucowanie kuwety
2021-07-01 14:21
zostaw biedaka - on jest słynny bo ma słynne nazwisko
2021-07-01 22:21
Nie zera nic nie zrobią dobrze , ale dulkiewicz i swp Adamowicz zwyczajnie tego nie potrafią. Nie potrafią
2021-07-01 13:12
Głupoty pleciesz, a Zator Energylandia to myślisz, że jest przy autostradzie 4o pasmowej?
2021-07-01 13:51
2021-07-01 13:55
Odwiedź Energylandie w wakacje w weekend lub np. 15.08 przy ładnej pogodzie, korek kilka kilometrów przed Parkiem się zaczyna - totalny paraliż dla lokalsów.
2021-07-01 14:49
To jak porównywać brzozę z sekwoją
2021-07-01 14:20
przy takim podejściu ludzi to ch..a nowego powstanie - ewnetualnie wkolejny wielki jezusek bo na to przyzwolenie jest zawsze i wszedzie , a jak się księzulek uprze to i tak wybuduje mimo protestwów i sprzeciwów bo ma gdzies opinie ludzi
2021-07-01 19:21
Totalnie popieram. Tym bardziej, że mieszkańcy powiedzieli, iż od strony Zukowa będzie się zabudowywać. Dojazd do tego parku to nie tylko bedzie obwodnica, ale cale Kaszuby będą jechały od storny Chwaszczyna i Banina via
Totalnie popieram. Tym bardziej, że mieszkańcy powiedzieli, iż od strony Zukowa będzie się zabudowywać. Dojazd do tego parku to nie tylko bedzie obwodnica, ale cale Kaszuby będą jechały od storny Chwaszczyna i Banina via Barniewice co tez obciąży drogi sąsiedniej gminy( a Banino i tak nie raz juz stoi w korku). Serio powinno być to wszystko bardziej przemyslane. Dodatkowo jakoś wątpię by auta stawiano na tym parkingu... trzeba sie liczyć z tym, że część będzie stawiana gdzie popadnie po dzielnicy byle nie płacić za parking. Powinni to umiejscowić bliżej bramek z Autostrada a nie na środku obwodnicy, gdzie stłuczka wystarczy by stanęło cale Trójmiasto.
2021-07-02 09:45
racja, taki park powinien być gdzieś z dala obwodnicy
2021-07-02 09:53
Ale przy A1 jedzie Szadółkami...
2021-07-01 13:07
Większy plac zabaw, atrakcja dla okolicznych mieszkańców.
2021-07-01 19:21
A stać kogoś na chodzenie na taki plac zabaw za 100zł od osoby️
2021-07-01 22:25
Poniżej 50 gr dziennie, no zdziercy...
2021-07-01 13:07
Kupili tam mieszkania bo było tanio, ale kosztem tego daleko do centrum i ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. Teraz narzekają, że mają słabą komunikację miejską. Trzeba było wydać więcej na mieszkanie i zamieszkać bliżej, a nie na końcu świata. Sami mieli świadomość tej lokalizacji.
2021-07-01 13:16
Chcesz mieszkać w centrum i wdychać spaliny za większą kasę to twoja sprawa.Co nie zmienia faktu że Osowa powinna mieć normalne drogi w 21wieku.No chyba że wymagam za dużo... Bez odbioru
2021-07-01 13:24
Jak kupujesz mieszkanie, to sprawdzasz jak wygląda okolica. No chyba, że patrzysz tylko na mapę w internecie, a jedyne co cię obchodzi, to niska cena. Chytry traci dwa razy.
2021-07-01 13:31
A niemądry nie odzywa się publicznie, bo się kompromituje.
2021-07-01 13:31
No to się nie odzywaj :)
2021-07-01 13:33
Piszę o tobie. Trudności z percepcją?
2021-07-01 13:36
Póki co, to ty niczego mądrego nie napisałeś.
2021-07-01 13:39
I vice versa.
2021-07-01 14:41
Widziały gały co brały
2021-07-02 07:48
no widziały i co mamy teraz być ukarani? w imię czego, że będzie ci lepiej, bo Polak Polakowi Polakiem? ulży ci, bo mi będzie gorzej? co za ludzie....płacę takie same podatki do miasta tak jaki i ty (o ile w ogóle masz swoje mieszkanie), więc oczekuje, że miasto coś będzie robiło tam gdzie mieszkam, to aż tak wiele?
2021-07-02 09:07
Więc pośrednio Twoja oszczędność kończy się na większym wydatku wszystkich podatników.
A jak wszyscy tracimy bo Ty chciałeś oszczędzić, wiesz jak to się nazywa? :P
2021-07-02 12:01
w innym wypadku mieszkał byś w Centrum :D
2021-07-02 12:47
O no tak bo w centrum mieszka sama arystokracja.
Zapraszam na Osowę zobaczyć jakie stoją tu domy....tak tak, tutaj sama biedota mieszka.
2021-07-02 12:14
2021-07-01 13:35
Miasto to żywa tkanka. Ludzie mają prawo mieszkać tam, gdzie chcą. To nie mieszkańcy wydają pozwolenia na budowę, a Urząd Miasta. Wobec tego magistrat winien dostosować infrastrukturę do rozwijającego się miasta. Jeżeli w danej części mieszka duża liczba mieszkańców to należy zapewnić im warunki do funkcjonowania i życia. Miasto to my.
2021-07-01 13:37
"To nie mieszkańcy wydają pozwolenia na budowę, a Urząd Miasta." Dokładnie, więc ten protest i chęć zablokowania inwestycji jest i**otyczny i nie powinien mieć miejsca.
2021-07-01 13:39
2021-07-01 13:48
Tak tak, miasto powinno zmienić plan zagospodarowania bo ktoś kupił tanio działkę na granicy strefy mieszkalnej i przemysłowej.
2021-07-01 14:01
Nie o to, chłopcze, chodzi. Najważniejszą sprawą tej lokalizacji będzie totalny paraliż komunikacyjny. Nie zauważyłeś, że Meteorytowa nie zostanie połączona ze Słowackiego? Ona skończy się w Majlandzie. Zero alternatywnych wyjazdów z tego czegoś.
2021-07-02 12:02
każdy powinien też móc sr*ć tam gdzie chce!
2021-07-01 14:36
Całkowicie nietrafiony argument. Dlaczego w bardzo mocno rozrastającej się dzielnicy (nie osadzam tu, czy to dobrze, czy źle) nie może też proporcjonalnie rozrastać się też infrastruktura drogowa? W centrum może, według Ciebie, a tam wyżej już nie?
2021-07-01 14:43
I dlatego właśnie zaplanowano i zbudowano przystanek PKM Osowa
2021-07-01 15:12
Sam przystanek nie zawiezie ludzi do pracy i szkół.
2021-07-01 15:49
ze zwiększoną prędkością i częstotliwością połączeń, autobus na buspasie i wiele innych sposobów- nie tylko terenochłonny samochód prywatny.
2021-07-01 16:05
2021-07-01 22:26
2021-07-01 19:10
Chybiony argument, bo zbiorkom w Gdańsku jest coraz gorszy, PKM raczej likwiduje połączenia niż wprowadza nowe, a te które zostają czasem działają a czasem nie. Jak chodzi o autobusy, to jest z roku na rok coraz gorzej
Chybiony argument, bo zbiorkom w Gdańsku jest coraz gorszy, PKM raczej likwiduje połączenia niż wprowadza nowe, a te które zostają czasem działają a czasem nie. Jak chodzi o autobusy, to jest z roku na rok coraz gorzej (pozdrowienia dla Lisickiego - jak tam loża na Stadionie za GAiTowe pieniądze?). Żeby ludzi przeganiać do zbiorkomu, to on musi najpierw przyzwoicie działać - a w Gdańsku nie działa (i przy tej ekipie działać nie będzie).
2021-07-01 19:11
I jest w kiepskiej lokalizacji.
2021-07-01 22:27
2021-07-01 17:17
wskaz mi miejsce w Gdańsku a nawet w Polsce gdzie infrastruktura drogowa rozwija się tak prężnie jak mieszkaniówka, to nie jest problem tylko Gdańska a całego kraju. Niestety mamy co mamy, miasta sprzedają deweloperom
wskaz mi miejsce w Gdańsku a nawet w Polsce gdzie infrastruktura drogowa rozwija się tak prężnie jak mieszkaniówka, to nie jest problem tylko Gdańska a całego kraju. Niestety mamy co mamy, miasta sprzedają deweloperom działki nie inwestując w infrastrukturę nie tylko drogową ale choćby kanalizacje deszczowa. Powinno zostać stworzone prawo tak by zmuszało deweloperkę do współuczestnictwa w tych przedsięwzięciach. Budujesz bloki buduj drogi lub dokładaj do budowy dróg. Tylko wtedy mieszkanka na krańcu Gdańska już niebyły by tak atrakcyjne cenowo
2021-07-02 12:04
inwestorzy nie będą budować jak nie będzie popytu :)
2021-07-02 12:49
No to powiedz gdzie kupować mieszkania?
2021-07-01 19:10
Póki nie było bloków to nawet przez obwodnicę przejeżdżało się sprawniej gdzie były światła. Żałosne, że przez ten czas nawet nie zrobiono chodnika i nie nalano świeżego asfaltu na Kielnieńskiej tylko systenatycznie
Póki nie było bloków to nawet przez obwodnicę przejeżdżało się sprawniej gdzie były światła. Żałosne, że przez ten czas nawet nie zrobiono chodnika i nie nalano świeżego asfaltu na Kielnieńskiej tylko systenatycznie znikają kolejne drzewa. Problemem nie jest ilość mieszkańców naszej dzielnicy a gigantyczna ilość aut jadących codziennie od strony Chwaszczyna :(
2021-07-02 12:00
2021-07-02 12:50
No jest. Mieszkałem w Oliwie w okolicy Grunwaldzkiej...mam porównanie.
2021-07-01 13:28
Wybrałem się wczoraj na próbę w podróż komunikacja. Miałem do obskoczenia urząd miejski na Nowych Ogrodach i na Partyzantów. Całość zajęła mi 3 godziny, z czego w urzędach siedziałem łącznie 30 minut. Samochodem załatwiłbym to w max 1,5h.
Nigdy więcej nie skorzystam z komunikacji, wolę już jechac uberem albo autem flotowym
2021-07-01 14:02
z nowych ogrodów masz tramwaj pod galerię bałtycką. Jeździ co parę minut, a czas to jakieś max 15 minut. Więc skąd wziłąeś 2,5 godziny?
2021-07-01 15:55
Wczoraj był spadek napięcia sieci tramwajowej. Bym powiedział "miał pecha, czasem się tak zdarza", ale w Gdańsku awarie tramwajów to prawie codzienność, i dopóki GAiT ma monopol to będzie tylko gorzej, bo nie musi się starać. Dlatego ja też wybieram auto, jedyną konkurencję dla GAiT.
2021-07-02 04:32
23 minuty 12... Plus spacerek, plus opóźnienia
2021-07-02 13:07
Ale niestety nie posiadam zdolności teleportacji.od bałtyckiej do urzędu musisz zrobić niezły spacerek, do przystanków musisz dojść do domu z przystanku też musisz dojść, do tego bilet kosztuje 3,80, co daje cenę takiej podróży 11 zł z groszami, samochodem cenowo wychodzi podobnie,a masz oszczędność czasu i wygodę
2021-07-01 13:34
Bezsensowny komentarz. Kupili mieszkania na Żoliborzu, a mogli kupić pod Pałacem Kultury, a teraz chcieliby mieć ulicę dojazdową, jacyś nienormalni.
2021-07-01 13:41
Nie bardziej, niż ty, chłopaku.
2021-07-01 13:41
kiedyś to nie była część Gdańska a wioska z własną stacją kolejową. Miasto wciągnęło to w swoje granice aby zbierać haracz z podatków, ale pod względem infrastruktury jak była wioską tak jest nadal.
2021-07-01 14:03
i tak już tam zostało
2021-07-01 14:05
Byłeś? Widziałeś ? Chyba nie...
2021-07-01 15:21
Pola
2021-07-01 22:31
a Przymorze miało największy okres rozbudowy w latach 60. i 70., to faktycznie w 90-tych pola były głównie na przumorzu.
2021-07-01 18:57
Ba! Wioską była cała Gdynia, wioską była też Żabianka i wiele innych dzielnic. Ludzie czy wy naprawdę jesteście tak ograniczeni? Osowa już od dawna nie jest tylko obrzeżami, ale bardzo liczną dzielnicą Gdańska. Ciężko się z tym pogodzić? Za komuną też wciąż tęsknisz?
2021-07-01 22:33
Tuż za Jasieniem i Orunią Górną. Jak ja uwielbiam megalomanię...
2021-07-02 04:34
To dużo
2021-07-02 08:32
W sensie, że to jest jakoś mało mieszkańców jak na dzielnicę? A w ciągu kilku najbliższych lat ta liczba wzrośnie do 25000 przynajmniej, bo deweloperzy już działki mają i już budują? Wówczas możliwe, że Osowa będzie już w pierwszej trójce najliczniejszych dzielnic Gdańska.
2021-07-02 10:05
Gdańsk Południe ponad 70tyś mieszkańców, mogę się założyć że w ciagu paru lat spokojnie licząc ta przekroczy 100tyś a infrastruktura tak jak na Osowej pamietająca wieś Łostowice i nadal nie widać aby miasto robiło cos w kierunku poprawy tego problemu. Kolejne zapowiedzi kolejne zlecenia projektowe i tak juz wiele lat.
2021-07-01 13:41
Kupili tam mieszkania bo myśleli, że super inwestycja, ale kosztem tego że jako sąsiadów mają same mieszkania na wynajem. Teraz narzekają, że w okresie letnim nie da się mieszkać bo imprezy są do białego rana. Trzeba było kupić mieszkanie dalej od centrum i przy okazji zaoszczędzić. Sami mieli świadomość tej lokalizacji.
2021-07-01 13:42
2021-07-01 14:02
Bogacz się odezwał
2021-07-01 14:07
Tańsze mieszkania w Osowej? Spoko, że masz jakiekolwiek pojęcie. Poza Centrum, Osowa to 3 najdroższa dzielnica także gratulacje znajomości tematu.
2021-07-01 17:19
Nie mam pojęcia skąd takie ceny nas Osowej. Przecież to zad*pie
2021-07-01 19:00
Wiadomo, że to się zmienia i się rozrasta, ale my wszyscy się znamy.
2021-07-02 12:06
2021-07-01 22:35
9 od końca po średniej cenie transakcyjnej. Wiesz ile dzielnic jest w Gdańsku?
2021-07-02 04:35
Bzdura, Osowa się ceni
2021-07-01 14:07
Komunikacja miejsca zawsze była słaba na Osowie, więc to nie argument. Radziliśmy sobie z tym. Problemem jest brak przepustowości dróg, po których jeżdżą nie tylko Osowianie ale gnają i rano i po południu mieszkańcy Chwaszczyna, Bojana i ościennych. A tam teraz się buduje.
2021-07-01 19:02
I to nie zwolni, teraz tam deweloperka robi co chcę, bo tam to już całkiem jest wolna amerykanka, jak w Baninie. Zero prawa, tylko kasa deweloper, a potem się bliźniaki i szeregowce zapadają.
2021-07-01 14:17
Mieszkam na Osowej, która nie jest tania dzielnicą mieszkaniową. Jeśli już piszesz takie głupoty to się zastanów.
2021-07-01 14:25
Bo wszyscy mieszkańcy Osowy i okolic pracują w centrum Gdańska...
2021-07-01 15:01
puknij sie w czoło
2021-07-01 15:19
Super
2021-07-01 16:55
Gdyby wszyscy mieszkali w centrum to bylaby katastrofa. Centrum jest przeludnione. Dziekuj tym ludziom za to, ze tam nie mieszkaja.
2021-07-02 12:08
w Centum powinno się budować wysoko i gęsto.
2021-07-01 17:05
biurwa z mazur, czy innego interioru po uszy załadowana w kredytach , w cywilizowanym świecie ten kto jest później jest gościem, nic dziwnego, że mieszkańcy osowej życzą sobie takich inwestycji jak chociażby zostały poprowadzone na ujeścisko...centrum gdańskiego wysypiska śmieci...
2021-07-01 18:03
Miasto zaplanowało tam osiedla, i jeśli urzędnicy którzy planowali, nie przewidzieli odpowiednich dróg to świadczy ,że się na to stanowisko nie nadają. To tylko świadczy jakich mamy urzędników nie myślących. To po co miasto pozwoliło tam budować.
2021-07-01 19:08
Właśnie sprzedałem 45 metrów za 410 000 zł w starym niewyremontowanym bloku. Takie ceny są w Osowie. ;)
2021-07-01 22:23
2021-07-02 08:34
Przegrałem? Boli? 190 000 na czysto w ciągu kilku lat.
2021-07-02 12:09
2021-07-02 12:56
A ja 1 000 000 i co
2021-07-02 13:02
2021-07-01 22:37
2021-07-01 19:27
Osowa akurat NIGDY tania nie była.
2021-07-01 19:45
Jak miałaby być tania? Wszędzie tereny zielone, 2 jeziora, TPK, centrum 20 minut autem. To jest dzielnica willowa.
2021-07-01 22:04
tylko ktoś kto mieszka w kurniku. Tanio to było na Przymorzu. A ludzie kupowali domy w Osowej aby mieć ciszę i spokój!
2021-07-02 12:10
2021-07-02 07:34
Do centrum Gdańska prawie wcale nie jeżdżę , nie mam takiej potrzeby , skoro miasto przez lata wydaje pozwolenia na kolejne zabudowy i bierze od inwestorów podatki , to powinno zapewnić budowę dogodnych dojazdów .
2021-07-02 07:43
Po pierwsze, mieszkania na Osowej, to nie żadna taniocha, więc argument, że ktoś przyoszczędził, to niech teraz płacze, jest z brudnego palca.
Po drugie zrównoważony rozwój miasta polega na tym, że albo pozwalamy
Po pierwsze, mieszkania na Osowej, to nie żadna taniocha, więc argument, że ktoś przyoszczędził, to niech teraz płacze, jest z brudnego palca.
Po drugie zrównoważony rozwój miasta polega na tym, że albo pozwalamy budować tak, żeby ci ludzie się nie podusili w wąskich gardłach komunikacyjnych albo nie pozwalamy budować. Niestety, Gdańsk jest jak taki spasiony półgłówek, który koniecznie chce zjeść ciastko i mieć ciastko.
2021-07-02 13:42
Jakbyś sam w Sea Tower mieszkał
2021-07-04 08:49
Ale pierdoly piszesz / nie jestem mieszkanka Owsowy ale wiedz o tym ze nie każdy chce mieszać w centrum.
2021-08-04 10:45
Cisza i spokój, jeziora i bliskość lasu. Niestety pobudowały się blokowiska, a teraz do tego jeszcze ten park rozrywki. :( Problemy komunikacyjne to nie tylko długi czas dojazdu do centrum, ale sznury samochodów
Cisza i spokój, jeziora i bliskość lasu. Niestety pobudowały się blokowiska, a teraz do tego jeszcze ten park rozrywki. :( Problemy komunikacyjne to nie tylko długi czas dojazdu do centrum, ale sznury samochodów przewalające się przez dzielnicę generujące hałas i zanieczyszczające powietrze.
Problem parku rozrywki w Osowej to nie tylko problem tej dzielnicy, ale wszystkich mieszkańców Trójmiasta, którzy do pracy muszą dojeżdżać obwodnicą. Fragment Osowa-Owczarnia-Matarnia już teraz jest wystarczająco zakorkowany.
ps. szkoda, że załączonym w opracowaniu do analizy posłużono się danymi z miesięcy październik, kwiecień, marzec w parku Kownaty. Dane z lipca i sierpnia zostały celowo pominięte na potrzeby przeforsowania tezy autora.
2021-07-01 13:09
Jasne że tak! Dlatego wybrali te działki....
2021-07-01 14:13
A na terenie ogródków działkowych naprzeciwko,ktore miasto planuje zlikwidować zrobią parking albo park rozrywki bis
2021-07-01 14:21
Inwestor nie odpowiedział jednoznacznie na to pytanie :) :) :)
2021-07-01 14:35
Nie odpowiadając. Ale pewnie jak zwykle znajdą się zaklinacze rzeczywistości, którzy będą udowadniać, że czarne jest białe.
2021-07-01 13:11
Obwodowa z Owczarni do zjazdu Spacerowa już jest codziennie zakorkowana super inwestycja dobije ten fragment Obwodnicy
2021-07-01 13:18
2021-07-01 13:34
A 80% głosowało:)
2021-07-01 13:44
2021-07-01 14:03
Codzienna porcja komentarzy bez twoich "przemyśleń", to dzień stracony:)
2021-07-01 13:54
Tylko na Osowej to jest możliwe
2021-07-01 14:19
Nie głosowałem na Olę i jestem z tego dumny.
2021-07-02 07:24
spowalnia już teraz ruch na obwodnicy, Obwodnica i dojazdy ledwo dyszą, infrastruktury brak, a inwestorzy opowiadają o rodzajach atrakcji w parku?.A może zadbać w końcu o tą dzielnicę.Bus pasy na Słowackiego, fajnie ,
spowalnia już teraz ruch na obwodnicy, Obwodnica i dojazdy ledwo dyszą, infrastruktury brak, a inwestorzy opowiadają o rodzajach atrakcji w parku?.A może zadbać w końcu o tą dzielnicę.Bus pasy na Słowackiego, fajnie , ale tego inwestor nie zbuduje. Po zatwierdzonej inwestycji mieszkańcy mają dalej z miastem się 'bujać'?, robią to od wielu lat w tej kwestii .
2021-07-01 13:13
Dobra lokalizacja to tereny stoczni gdańskiej.
2021-07-01 22:37
2021-07-01 13:13
Tam są wieczne korki nie chodzi nawet o dojazd na Osowa ale o wydostanie się z Gdańska
2021-07-01 13:13
2021-07-01 16:34
W Kownatach do identycznego walą tłumy
2021-07-02 08:18
popatrz na obrazki i znajdź różnice.
2021-07-02 09:26
Zeczywiscie,żadna rewelacja!!!! Wybudować w okolicy przejazdowa i coś w rodzaju euro disneylandu pod Paryżem a nie odpustowe badziewie!!!dojazd idealny!!!
2021-07-01 13:13
chce sprzedać ziemie obok Was, bo bedzie mieć stały dochód z podatków od gruntów itd i biznes się będzie kręcić i znowu Was osowianie mają w d... bo kasa ważniejsza, czyli do kogo powinniście iść z protestem? Do ludzie, którzy chcą inwestować?? oj chybe nie e
2021-07-01 16:25
jak niepodległości. To się nazywa syndrom sztokholmski
2021-07-02 08:03
tam to mogą wybudować bezfiltrową spalarnię opon. Byle się nazywała ***** ***, to wszystko będzie ok.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.