2021-05-04 12:20
Bo nie jest celem zwalczenie pseudo-pandemii tylko wprowadzenie Systemu Zaufania Społecznego na wzór chiński. A następnym krokiem będą paszporty szczepionkowe.
2021-05-04 12:26
Przecież w Polsce zacząłby się wyścig kto uzbiera więcej punktów karnych...
Wymyśl coś chociaż trochę wiarygodnego.
2021-05-04 13:54
teraz budzę się nocą i jakiś głos mi mówi "to my Jaszczury teraz cię kontrolujemy" i każą mi robić przysiady i pompki, a potem jeść ser
2021-05-04 14:16
2021-05-04 14:50
W domu wszyscy zdrowi?
2021-05-04 12:44
Gościu, korzystasz z telefonu, 3g, lte, twój telewizor ma wbudowany mikrofon, zezwalasz google,gmailowi cię śledzić, tv cię podsłuchuje, tak samo telefon wysyła reklamodawcnom informacje, a gadasz że ktoś chce cię zaszczepić, bo chce z ciebie zrobić niewolnika, którym nie jesteś płącąć 50% podatków vatów zusów?
2021-05-04 13:23
Widzę, że wielu musi się doszkolić. Śledzenie to co innego jak wykorzystywanie tego przeciwko Tobie. Oczywiście posiadają telefon zgadzam się na śledzenie, ale nie zgadzam się, na to, żeby w związku z tym, np. zabraniać
Widzę, że wielu musi się doszkolić. Śledzenie to co innego jak wykorzystywanie tego przeciwko Tobie. Oczywiście posiadają telefon zgadzam się na śledzenie, ale nie zgadzam się, na to, żeby w związku z tym, np. zabraniać mi jechać autobusem, bo mam mało punktów społecznych, albo zabrania się wysyłania dziecka do lepszej szkoły bo nie ma się odpowiedniej liczby punktów. Poczytaj jeden z drugim o systemie punktów w Chinach (system zaufania społecznego, ładnie brzmi), a dopiero potem gadaj. Polecam również film jakiejś angielskiej tv w tym temacie. Albo coś co zaraz wielu napisze, że to fake news i teoria spiskowa Black Mirror S03E01 Airport scene
2021-05-04 13:56
Powiedz teraz w jaki sposób przeszedłeś od zaszczepienia społeczeństwa przeciwko śmiertelnej chorobie do chińskiego poziomu zamordyzmu.
Taki numer przeszedł tylko w dwóch krajach - Chiny z social score i USA z credit score.
2021-05-04 14:51
Z poziomem śmiertelności 0,2 procent? Żartujesz sobie teraz?
2021-05-04 14:54
2021-05-04 17:16
przecież oficjalne dane są dużo niższe dlaczego dzbanie wrzucasz tu osoby zmarłe na inne schorzenia które miały pozytywny pcr?
2021-05-04 17:15
przecież to wszystko nie zostanie wprowadzone w rok ty naiwny cymbale trzeba ludzi wytresować że ich swobody obywatelskie to tylko dobra wola tzw rządu obecnie pokazują jacy to łaskawcy bo otwierają knajpy galerie sklepy
przecież to wszystko nie zostanie wprowadzone w rok ty naiwny cymbale trzeba ludzi wytresować że ich swobody obywatelskie to tylko dobra wola tzw rządu obecnie pokazują jacy to łaskawcy bo otwierają knajpy galerie sklepy budowlane szkoły ale Gowin mówi może zróbmy je tylko dla posłusznych prawych grzecznych takich co mają papierek z kodem jak jakiś towar na półce w sklepie jesteś zdegradowany do roli zasobu jak miotła czy regał po cichu idą z innym tematem pieniądze cyfrowe po co ci gotówka państwo wie lepiej ile powinieneś wydawać i na co na papierosy nieeee przecież to niezdrowe kochane totalitarne państwo wie lepiej od ciebie co jest dla ciebie dobre tak to jest pomału wdrażane w mieście strefa coraz droższego parkowania bo na co ci auto miejska władza wie lepiej że masz jeździć autobusem ty jako plebs autobusem oni waaadza samochodami
2021-05-04 13:23
2021-05-04 13:05
Latałeś kiedyś do Afryki lub Azji?
2021-05-04 15:29
2021-05-04 20:47
ale na choroby tropikalne półgłówku a nie na wejściu do knajpy w Sopocie np
2021-05-04 13:04
Normalny sukces. Teraz zamknijcie stacje paliw i w najbliższą sobote otwórzcie. Odtrąbicie sukces że ludzie w kolejkach stoją. Chory kraj.
2021-05-04 16:42
byłem 1 maja w 2 miejscach - przed muzycznym kolejka była na jakiś kilometr i jedno stanowisko
Hala Gdynia - zamkniety na 3 spusty wielostanowiskowy punkt szczepien powszechnych oraz na zewnątrz drive-tru
jakies pytania?
2021-05-06 11:28
to ta szczepionka jest sczepionka firmy Janssen. JnJ jest wlascicielem tej firmy, ale zwolninie do obrotu jest dla Janssen.
2021-05-04 13:06
ale widocznie ludzie się chcą szczepić
2021-05-04 13:12
Muchy lecą do 5G
2021-05-04 13:24
ee tam, podobno w Korei jest już 6G
2021-05-04 13:29
W północnej jest już total full G i jak widzę idziemy w tym kierunku.
2021-05-04 14:20
To nawet nie wiedzą że badania kliniczne trwają nad szczepionka i jej skutkami a sama szczepionka jest dopuszczona tymczasowo ;) ciekawe czemu ? Ale co tych ludzi to obchodzi ważne że igła czeka
2021-05-04 14:22
Ludzie wolą słuchać lekarzy i naukowców, a nie anonimów z internetu. Ciekawe czemu ;)
2021-05-04 15:34
1 810 857 - o tyle spadły hospitalizacje od początku marca 2020 do końca listopada 2020 w ujęciu rok do roku.
102 438 - tyle osób zakażonych SARS-CoV2 (w oparciu o pozytywny wynik testu) hospitalizowaliśmy przez cały 2020 rok.
2021-05-04 16:00
Ale co to ma do szczepień?
2021-05-04 16:11
No to, że zamordowano mnóstwo ludzi, by wytworzyć lęk i pęd do szczepień.
2021-05-04 13:08
Aktualnie podawane są Polakom produkty lecznicze, o których bezpieczeństwie i skuteczności przeczytać będzie można w raporcie producentów w grudniu 2023 roku. To jeszcze nie są zatwierdzone szczepionki.
Mam również pytanie - co się stało z obowiązkiem DDM w przypadku kolejek osób oczekujących - wśród nich wirus już nie działa ?
2021-05-04 13:13
Musisz być smutnym człowiekiem.
2021-05-04 13:19
Fakty są jakie są, po co używać argumentów ad personam ?
2021-05-04 13:52
szur w folii musi być smutny
2021-05-04 14:45
Takimi odpowiedziami tylko udowadniasz swoją impotencję intelektualną i jeszcze bardziej radykalizujesz podziały, bo zamiast przekonać kogoś do swoich racji, to tylko ubliżasz. Sam jestem osobą dosyć niezdecydowaną w
Takimi odpowiedziami tylko udowadniasz swoją impotencję intelektualną i jeszcze bardziej radykalizujesz podziały, bo zamiast przekonać kogoś do swoich racji, to tylko ubliżasz. Sam jestem osobą dosyć niezdecydowaną w sprawie szczepień i rozważam wiele argumentów za i przeciw, bo zdrowie jest jedno. Jednak czytając te wasze śmieszne wojny pod tytułem "szury vs covidianie", to jednak argumentacja tzw szurów i foliarzy jakoś bardziej przemawia niż jadowity kwik covidian. Mówię to obiektywnie, bo nie utożsamiam się z ani jedną ani druga frakcją.
2021-05-04 14:58
ale to prawda, szur w folii musi być smutny, sęk w tym że twoja reakcja była "uderz w stół, a nożyce się odezwą" co następnie potwierdziłeś z części, że szury i foliarze przemawiają do ciebie bardziej niż Covidianie.
rozwiń...
ale to prawda, szur w folii musi być smutny, sęk w tym że twoja reakcja była "uderz w stół, a nożyce się odezwą" co następnie potwierdziłeś z części, że szury i foliarze przemawiają do ciebie bardziej niż Covidianie.
Można odnieść wrażenie, że w sposób zaawansowany trolujesz, siejąc wątpliwości. Nie działa już straszenie, że odpadnie ręka, że to nie szczepionka tylko czip itp. - a właśnie następnym etapem jest sianie wątpliwości. Gdybym miał strzealać to strzelałbym, że twoje poglądy są dość zbieżne z poglądami pewnej partii na literę K.
2021-05-04 15:11
Gratuluję! Liczyłem na merytoryczną dyskusję, bo tak jak powiedziałem, zdrowie jest jedno. PS Nigdy nie głosowałem na partię na literę K, ani też na partię pewnego kurdupla, bo od ciemnogrodu trzymam się z dala. Jednak
Gratuluję! Liczyłem na merytoryczną dyskusję, bo tak jak powiedziałem, zdrowie jest jedno. PS Nigdy nie głosowałem na partię na literę K, ani też na partię pewnego kurdupla, bo od ciemnogrodu trzymam się z dala. Jednak próba dyskusji z tobą daje mi obraz że jesteś człowiekiem właśnie z ciemnogrodu, co nawet nie potrafi normalnie porozmawiać, tylko sobie "strzela". Więc strzelaj dalej. Najlepiej z PIS-toletu.
2021-05-04 16:42
ale smutny z czego?Ja jestem smutny że taki id..ta Gowin takie g...wno ludzkie wprost mówi że część Polaków która tej szprycy nie chce ma być dyskryminowana w życiu społecznym w sumie nie wiadomo na podstawie jakiego bezprawia bo podobno w tym kraju nadal jest konstytucja z art 32 z art 39 itd
2021-05-04 14:34
Bredzisz, stad argumenty ad personam.
2021-05-04 13:20
Podczas picia tzw. ślepotki też jest niezła zabawa. Problem się zaczyna przy trzeźwieniu.
2021-05-04 16:39
każdy kto pyta jest wrogiem ludu prawda?Witamy w 1947 roku id..to wtedy taż każdy kto miał inne zdanie był mieszany z g...
2021-05-04 13:41
I choć byś ich biczem prawdy traktował po ciele, to i tak z raz obranej ścieżki nie zejdą.
Cóż, nie miejcie cov i dianie pretensji, że nikt nie ostrzegał!
2021-05-04 14:09
owiń się folią i schowaj w piwnicy jak się boisz szczepionki foliowy płaskoziemcu
2021-05-04 13:46
Cały rozwój medycyny od tysięcy lat to jeden wielki eksperyment medyczny, wiesz? Dodam jeszcze, że podobnie jak wszystkie ludzkie cywilizacje są ciagle trwającym eksperymentem socjologicznym itd itp
2021-05-04 14:10
Ale nikt nigdy nie reklamował dotychczas produktów w trakcie badań klinicznych i nie mówił, że są bezpieczne i skuteczne. Tego nie wie sam producent, gdyby wiedział, nie potrzebowałby procedury warunkowego dopuszczenia i
Ale nikt nigdy nie reklamował dotychczas produktów w trakcie badań klinicznych i nie mówił, że są bezpieczne i skuteczne. Tego nie wie sam producent, gdyby wiedział, nie potrzebowałby procedury warunkowego dopuszczenia i nie musiał publikować raportu w 2023 roku. Żeby uniknąć jednego przypadku Covid, produkt Pfizera musi przyjąć 117 osób czyli ARR wynosi 0,84%, nie jest to powalająca skuteczność...
2021-05-04 14:35
Dokladnie odwrotnie! Kazdy lek, ktory wchodzi na rynek jest w trakcie badan klinicznych!!!
2021-05-04 16:45
na starcach też byd..laku?Mam pytanie jak zbadano twoją szczepionusię pod kątem współgrania z lekami na serce np?Rozumem że mój ojciec po zawale i biorący leki ma na sobie to sprawdzić bo ktoś sobie chce liczyć hajsiwo tak?Stary człowiek ma ryzykować życie a dilerzy tego syfu będą zacierać rączki?
2021-05-06 11:39
KAZDY nowy lek ktory przechodzi badania kliniczne jest dopuszczany po 3 fazie (w UE). Po tym nastepuje 4 faza, kiedy lek jest juz w obrocie. KAZDY lek - wiec jesli Ci to nie pasuje przestan chodzic do lekarza i brac leki na recepte...
2021-05-04 14:43
Przerywanie łańcucha zakażeń działa znacznie skuteczniej, niż to sobie policzyłeś. W badaniach CDC na personelu szpitala wyszło 0.04 zakażeń na 1000 osób zaszczepionych 2 dawkami, 0.19 dla tych po pierwszej dawce i 1.38 dla niezasczczepionych więc coś słabe te twoje "obliczenia".
2021-05-04 15:09
To nie moje obliczenia, tylko Lancet: https://www.thelancet.com/journals/lanmic/article/PIIS2666-5247(21)00069-0/fulltext?fbclid=IwAR3Mu-vbH_ov-oGcdcG40UP3AYWSwfm-w_sy_SRyE_KV1qddnyvYd6HyPnc.
Poproszę o link do badań CDC.
2021-05-04 13:54
Przy wejściu stoi pielęgniarka i opieprza głąbów którzy nie potrafią założyć maski...
2021-05-04 16:45
a sama ma k..rew jedna pod nosem znamy to
2021-05-06 11:32
w jaki sposob wyglada rejestracja i dopuszczenie do obrotu produktow leczniczych i/lub urzadzen medycznych?
2021-05-04 13:13
Sukces? Myślałem że miarą sukcesu szczepień nie jest ich ilość tylko skuteczność w długim okresie czasu
2021-05-04 13:16
2021-05-04 13:26
a skąd wiesz, że to nie przez 4G?
2021-05-04 13:24
Czego????? Niby szczepionki?!!?
2021-05-04 13:35
Nie moge sie doczekać trzeciej dawki i czwartej fali na jesień. Pomór pewny :)
2021-05-04 13:47
Foliarz chodzi w maseczkach po lasach czy plażach, wierzy w morowe powietrze i że wirus jest wiatropylny. Foliarz okadza przedmioty jak podczas epidemii dżumy czy cholery. Trzyma zakupy przez trzy dni na kwarantannie w piwnicy. Mentalne średniowiecze, rozum i wyobraźnia rozwinięte jak u dziecka.
2021-05-04 14:03
A do osiągnięcia odporności stadnej i wyeliminowania nowych wersji korona-wirusa z wskaźnikiem reprodukcji R0=4 potrzeba: (4-1)/4=75% całkowitej odporności (dla skuteczność szczepionki 100%) w populacji. Dla szczepionek o skuteczności podziej 75% (AZ, JJ) nie jest to możliwe do osiągnięcia nawet jak się zaszczepi cala populacje (100%).
2021-05-04 14:17
A miliony jak nie wiekszosc populacji ktora przechorowała? Dlaczego nie bada sie przeciwciał tylko hurtowo w pospiechu szczepi jak leci byle szybciej i wiecej? Po co komus szczepionka skoro ma swoją naturalną przez przechorowanie?
2021-05-04 15:27
"....participants who previously had COVID-19 were less likely to be vaccinated. But this positive cohort still had 90% (95% CI 8892) protection against subsequent infection, independent of vaccination, which is similar
"....participants who previously had COVID-19 were less likely to be vaccinated. But this positive cohort still had 90% (95% CI 8892) protection against subsequent infection, independent of vaccination, which is similar to findings from a large study in Denmark. Current guidelines call for previously infected individuals to be vaccinated and we do not advocate for a change to that policy. But, if previously infected individuals have high levels of immunity while previously uninfected individuals are prioritised to be vaccinated, the vaccination programme will be more efficient at achieving population immunity than one immunising the population at random."
2021-05-04 15:42
"Stella Kyriakides, komisarz ds. zdrowia, która podpisała się pod spartaczonymi, opóźnionymi umowami UE na szczepionki, wydaje się być uwikłana w skandal korupcyjny o gigantycznych rozmiarach. Niektórzy obserwatorzy są
"Stella Kyriakides, komisarz ds. zdrowia, która podpisała się pod spartaczonymi, opóźnionymi umowami UE na szczepionki, wydaje się być uwikłana w skandal korupcyjny o gigantycznych rozmiarach. Niektórzy obserwatorzy są już pewni, że została ona przekupiona przez producentów szczepionek.
Rzeczywiście, na wspólnym koncie unijnej komisarz ds. zdrowia i jej męża niespodziewanie pojawiły się 4 miliony euro. Prasa cypryjska już mówi cytując dosłownie o biernym przekupstwie.
Pieniądze trafiły na konto rodziny komisarza za pośrednictwem państwowego Cyprus Cooperative Bank; aby uniknąć skandalu, próbowano ukryć przelew jako pożyczkę."
2021-05-04 15:56
pytanie było: czemu szczepimy ozdrowieńców
2021-05-04 16:47
bo jest kasa za to znam jednego co na grzebaniu patykiem w nosie dorobił się nowszego samochodu
2021-05-04 14:31
Odsyłam do kwietniowego Lanceta :)
2021-05-04 15:33
"Chociaż dokładna wartość, a nawet możliwość odporności stadnej na SARS-CoV-2 jest dyskusyjna, większość epidemiologów uważa, że próg ten jest w około 70% chroniony przez szczepienie lub wcześniejszą infekcję. Aby to
"Chociaż dokładna wartość, a nawet możliwość odporności stadnej na SARS-CoV-2 jest dyskusyjna, większość epidemiologów uważa, że próg ten jest w około 70% chroniony przez szczepienie lub wcześniejszą infekcję. Aby to osiągnąć przy braku odporności nabytej naturalnie, prawie 100% populacji musiałoby zostać zaszczepione jedną dawką lub około 80% dwoma dawkami (w oparciu o skuteczność przeciw infekcjom odpowiednio 70% i 85% od SIREN ). W związku z tym strategia jednej dawki może być najlepsza w celu uniknięcia większości zgonów, ale wyższa odporność populacji na stłumienie transmisji będzie wymagać pełnego cyklu dwóch dawek. Ograniczenie przenoszenia przez szczepienia na odporność populacyjną będzie wymagało wysokich wskaźników pokrycia w całej populacji, niezależnie od wieku, płci czy różnic etnicznych."
- to tylko potwierdza obawy dla nowych i bardziej zaraźliwych mutacji, tym bardziej ze dotyczy szczepionek typu mRNA a nie wektorowych o wiele gorszej skuteczności.
2021-05-07 20:01
"Biorąc to pod uwagę, wraz z portfolio szczepionek dostępnych w Wielkiej Brytanii w nadchodzących miesiącach i przyjmując ostrożne podejście w odniesieniu do niezwykle małego ryzyka zakrzepicy i trombocytopenii po
"Biorąc to pod uwagę, wraz z portfolio szczepionek dostępnych w Wielkiej Brytanii w nadchodzących miesiącach i przyjmując ostrożne podejście w odniesieniu do niezwykle małego ryzyka zakrzepicy i trombocytopenii po pierwszej dawce szczepionki Oxford / AstraZeneca, JCVI zalecił preferowanie osób dorosłych. w wieku od 30 do 39 lat bez podstawowych schorzeń, aby otrzymać alternatywę dla szczepionki Oxford / AstraZeneca - jeśli jest dostępna i tylko wtedy, gdy nie powoduje to znacznych opóźnień w szczepieniu."
2021-05-04 13:22
A ja dzisiaj zarejestrowany ponad miesiąc temu odszedłem z kwitkiem bo zabrakło szczepionek
2021-05-04 13:24
2021-05-04 14:14
na twoja głupotę już nic nie pomoże
2021-05-04 13:25
Czyli zyskałeś drugie życie. Coś jak spóźnienie na samolot do Smoleńska.
2021-05-04 13:25
Przecież te preparaty zalegają w magazynach....
2021-05-04 13:31
Niech szczepią się Ci foliarze... covidiańscy..
Tak foliarze bo to covidianie nosili foliowe rekawiczki któe ukradli na stacji benzynowej w panice przed tym grożnym wiruskiem :)
Szczepcie sie i siedzcie w domu a nie latacie po ulicy przeciez wirus was zje iak PacMan :D
2021-05-04 13:50
Specjalisto od chorób zakaźnych i wakcynologii. Czemu się marnujesz w komentarzach w internecie w internecie zamiast wyciągać ludzi z objęć śmierci na oddziałach albo projektując lek na taka?
2021-05-04 14:21
Pewnie jesteś beneficjentem 500 + albo 13 .
Tacy to pożyją....
Jakiś tam wirus jest ale nie na tyle śmiercionośny zeby wszystko zamykać ale co Ty tam wiesz jak ogladasz TVP i radio maryja słuchasz.
rozwiń...
Pewnie jesteś beneficjentem 500 + albo 13 .
Tacy to pożyją....
Jakiś tam wirus jest ale nie na tyle śmiercionośny zeby wszystko zamykać ale co Ty tam wiesz jak ogladasz TVP i radio maryja słuchasz.
W komunie też ludzi słuchali propagandy i marnie skończyli....
Badania nad lekami trwaja min 10 lat a tu cyk i jest szczepiona... fakt pewnie ja projektowano już kilka lat temu by takie poj*** własnie mogli ją przyjmować.
2021-05-04 14:26
Pracuję i na szczęście nie mam czasu na telewizję. Dzięki, że wyjaśniłeś ile trwają badania nad lekami i dlaczego. Teraz jeszcze naprostować wszystkie światowe agencje leków, wynaleźć lekarstwo na raka, wyleczyć chorych
Pracuję i na szczęście nie mam czasu na telewizję. Dzięki, że wyjaśniłeś ile trwają badania nad lekami i dlaczego. Teraz jeszcze naprostować wszystkie światowe agencje leków, wynaleźć lekarstwo na raka, wyleczyć chorych na cukrzyce i będziesz na prostej. I na prawdę nie daje Ci do myślenia, że wszystkie kraje europejskie się pozamykały mimo, że TVP i radio Maryja tam nie nadają? ;)
2021-05-04 14:36
Odpowiedź jest prosta. Na początku tej pandemii całej w marcu 2020 byłą panika i fakt jest taki, że też miesiąc wierzyłem w to ale mam mózg i widocznie niektórzy go nie mają.
Zamknięte granice i ten cały cyrk
Odpowiedź jest prosta. Na początku tej pandemii całej w marcu 2020 byłą panika i fakt jest taki, że też miesiąc wierzyłem w to ale mam mózg i widocznie niektórzy go nie mają.
Zamknięte granice i ten cały cyrk opłaca się krajom bo dostają niezły hajs... u nas w PL wiadomo, że rzad i przydu*asy się dorabiają na wszystkim nawet na maseczkach ... Czemu Zanzibar czy Emiraty gdzie oni maja kasy tyyle że kilka takich PL mogliby kupić mają to w nosie?... Bo oni się już dorobili i takie pseudo pandemie nei robią na nich wrażenia.
2021-05-04 15:04
Ale się na tym wzbogacić XD nie żeby podobała mi się polityka i nieudolność rzadu ale serio nie widzisz korelacji między tym jak bardzo państwo jest autorytarne i jak mocno wypiera się w nim istnienie/szkodliwość koronawirusa?
2021-05-04 15:32
.... Tak wszyscy chca być tacy bogaci jak PL... Człowieku Niemcy i inne kraje w tym PL ciągną kase na skutki lockdownów włąsnie z UE... żyjesz w innym wymierze? Czy z Wejherowa jestes ?
Inne kraje dodatkowo stać
.... Tak wszyscy chca być tacy bogaci jak PL... Człowieku Niemcy i inne kraje w tym PL ciągną kase na skutki lockdownów włąsnie z UE... żyjesz w innym wymierze? Czy z Wejherowa jestes ?
Inne kraje dodatkowo stać na to by się zamykać i ciągną kasę z dotacji UE a Polska tylko ciągnie z UE.. bo nie stać nas na to...
Masakra... urwałeś się z choinki albo brzozy w smoleńsku ;p
2021-05-04 16:50
przecież te unijne sk..syny marza o nowym homo sowietikus dzielnie modelują głupie społeczeństwa tresowane barany co boją się babci odwiedzić bo w telewizji mówili że wnuczek może babcię zabić modelowanie nowej masy g..wna ludzkiego trwa morawiecki już zdradził perspsektywę micha ryżu i koniec gadki
2021-05-04 13:54
Żeby pomimo takich d**ili co nie wierzą w koronawirusa i są z myślenia wyklęci w youtuba zaklęci wrócić do normalnego życia
2021-05-04 14:22
Heh... wspomnisz moje słowo, będzie fala 4,5 10 i 50 i będziesz się szczepił jak przegląd samochodu co roku...
2021-05-04 14:30
A jakoś nie ma i co? Pewnie nie jęczeli, bo wizja leżenia do końca życia w żelaznych płucach przerażała bardziej, niż "jakiś tam chiński wirus co umiera na niego tylko 1/100 osób".
2021-05-04 14:37
A skutki Hiszpanki znamy? Więcej zabiłą szczepionka na nia niż sama hiszpanka...
Doucz się bo wiedza poziomu -0.
2021-05-04 14:56
Co Ty za farmazony sadzisz?! W 1920 były dostępne szczepionki na: ospę, wściekliznę, tężec, cholerę, dur brzuszny i wąglik. Na grypę pojawiła się w '45 Się naczytałeś bzdur z obrazków na facebooku i będziesz je tu
Co Ty za farmazony sadzisz?! W 1920 były dostępne szczepionki na: ospę, wściekliznę, tężec, cholerę, dur brzuszny i wąglik. Na grypę pojawiła się w '45 Się naczytałeś bzdur z obrazków na facebooku i będziesz je tu jeszcze upowszechniał. Miej trochę rozumu i godności i wikipedię chociaż odpal zanim takie bzdury zapodasz. I jeszcze masz czelność komuś się kazać douczyć xDDDDD
2021-05-04 15:34
Nie masz racji
2021-05-04 14:57
Nie więcej, tylko dużo i nie szczepionka, bo jej nie było, tylko aspiryna, którą próbowano leczyć Hiszpankę.
2021-05-04 16:52
ty czubie to nie jest kwestia wiary tylko wiedzy i rozumu wy nie macie nic jesteście tylko bandą słupów ludzkich zwykłe kukły zombie pozbawione rozumu idące jak barany tam gdzie wam każą bo tv wie lepiej jak macie żyć
2021-05-04 13:32
Za publiczne pieniądze....
Ja osobiście nie będę się szczepił, ponieważ przechodzę tę chorobę jak przeziębienie. Nie będę ryzykował wstrzykiwaniem sobie nieprzebadanych substancji.
2021-05-04 13:34
ok ale jak zachorujesz i zaczniesz się dusić nie dzwoń po karetkę, w szpitalu nie powinno być miejsca dla takich "mądrych"
2021-05-04 13:47
zadzwonie wtedy po karetke a ty za to zaplacisz w skladce NFZ.
2021-05-04 14:38
Uwazaj pseudocwaniaczku. Bedziemy mieli w szpitalu dostep do info, czy sie szczepiles...
2021-05-04 17:01
to sobie miejcie jak nie udzielicie pomocy może was ktoś z ak 47 odwiedzić i będziecie mieli ciepło bandyci
2021-05-04 14:22
Test to wtedy leczenie w 100% Z jego kieszeni !!! Za naiwność ;)
2021-05-04 14:57
System publicznej opieki zdrowotnej się zawalił w tym kraju. Nie zamierzam korzystać z jego pomocy, ale tez nie zamierzam płacić składek NFZ, a dopóki mi je obowiązkowo pracodawca odciąga, zafajdanym obowiązkiem służby zdrowia, jest świadczenie swoich usług, każdemu kto te składki płaci!
2021-05-04 13:48
Mam nadzieję, że jak się skaleczysz to oddajesz to czym się skaleczyłeś/zraniłeś również oddajesz do szczegółowej analizy biologicznej i fizykochemiczne i domagasz się gwarancji, że nie spowoduje żadnego uszczerbku na zdrowiu za 50 lat. W końcu nie będziesz ryzykował, niewiadomo jakie patogeny mogły osiąść na danym przedmiocie.
2021-05-04 14:38
Po pierwsze sa to substancje przebadane w identyczny sposob jak leki, ktorych uzywasz, tyle ze jestes ciemny i o tym nie wiesz. Po drugie, jestes morderca.
2021-05-04 15:00
Wiesz, że za takie oszczerstwa nie jeden płacił grube tysiące jako zadośćuczynienie?
2021-05-04 17:02
są takl przebadane że skończą badać za dwa lata popaprańcze
2021-05-06 11:43
ludzie, co jest z waszymi mozgami?
2021-05-04 13:32
ale już okazało się, że kosztem innych którzy mieli ustalone terminy na szczepienie Johnsonem.
zaszczepiłem się w poniedziałek i jestem szczęśliwy ale i mam kaca z tego powodu
2021-05-04 15:01
Wow! O takich skutkach ubocznych jeszcze nie słyszałem! A może ty nie byłeś w punkcie szczepień, tylko u osiedlowego dilera ziom???
2021-05-04 13:48
Piękna sprawa u mnie w rodzinie zmarły 2os. w tym jedna 30latka.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.