2020-04-02 11:00
I słusznie, to na pewno zwiększy bezpieczeństwo kupujących moi drodzy i kochani.Tylko nie róbcie znowu zapasu 1000 rolek papieru czy 300 kg kurczaków. Panie Marku,niechay Pan idzie o 2 nad ranem,wtedy na pewno nie będzie
I słusznie, to na pewno zwiększy bezpieczeństwo kupujących moi drodzy i kochani.Tylko nie róbcie znowu zapasu 1000 rolek papieru czy 300 kg kurczaków. Panie Marku,niechay Pan idzie o 2 nad ranem,wtedy na pewno nie będzie kolejek...czekanie 50 minut...ehhh za komuny i po 12 godzin się stało.Przeżyjemy jakoś to dziadostwo, byle ludzie przestrzegali zasad zdrowego rozsądku.I jakoś widać można żyć bez kolejnych fatałaszków. Tylko w weekend siedźta w domu,a spacer po balkonie ew.gryll.Czuway!
2020-04-02 11:05
2020-04-02 12:28
dla tych co 2 tyg temu nie zrobili zakupów i naśmiewali się z tych co robią zapasy
2020-04-02 14:57
2020-04-03 10:45
jw.
2020-04-03 10:57
będziecie musieli przestawi swoje błękitne podniebienia na byle co do jedzenia i łyk wody.
2020-04-02 15:10
Nadal można robić zakupy, przeważnie wybieram późniejsze godziny. Jeszcze nigdy nie zdarzyło się bym miał problem z zakupem żywności. Nie ma ryżu? to kupujesz kasze, jak nie ma tego to bierzesz coś innego. Z głodu nie umrzemy, nie ma powodu do paniki i spiny.
2020-04-03 13:56
Byle nie kasze gryczaną.
2020-04-02 16:08
bedą zywić sie makaronem, kaszą, olejem i puszkami - bo to najczesciej lądowało w koszach.
2020-04-03 10:42
niż stać teraz w kolejkach
2020-04-02 11:20
ale wtedy była jakaś nić porozumienia wśród oczekujących
a teraz stoisz dwa metry od zamaszczonej osoby i nie wiesz, czy ta maska ma chronić ciebie przed nią, czy odwrotnie
2020-04-02 12:15
Jak nasiaknie od oddychania to zasysasz cały syf ,u 80% widzę jak maskę ściągają na szyję i spowrotem zaciagaj na usta przenoszą cały syf.l najważniejsze mówią myjcie ręce ale myjcie twarz po przyjściu do domu.
2020-04-02 12:49
Wszyscy tylko ręce a nogi ?
2020-04-03 09:38
2020-04-02 13:24
Byc moze wsrod doroslych. Ja doskonale pamietam jak majac jakies 11 lat stalem w Poznaniu w kolejce w delikatesach Kasia. Matka biegala miedzy mna i bratem, ktory stal w innej kolejce i patrzyla ktory blizej zeby zaplacic. Jak kolejka ruszyla to myslalem, ze mnie stratuja. Do teraz to pamietam a dobiegam juz piecdziesiatki.
2020-04-02 11:29
Słusznie nasz rząd postępuje to prawda, teraz już wiem na 100%, że w najbliższych wyborach zagłosuję na Pana Dr Andrzeja Dudę.
2020-04-02 11:43
2020-04-02 15:27
Hahahaha
2020-04-02 11:31
Wyglada na to, ze jednak trzeba robic zapasy bo nie mam zamiaru co kilka dni stac w kolejce przez 2 godziny. Wystalem sie juz w PRLu.
2020-04-03 09:04
Masz zrobić zakupy na co najmniej 2 tygodnie, a nie łazić do sklepu codziennie po 2 jogurty. W mediach o tym krzyczą od 3 tygodni, ale oczywiście ludzie wiedzą lepiej. No to teraz jak klienci postoją 2 godziny przed sklepem, to się nauczą.
2020-04-02 11:34
"Przeżyjemy jakoś to dziadostwo, byle ludzie przestrzegali zasad zdrowego rozsądku." - masz rację. Przeżyliśmy z tym dziadostwem od wyborów 2015, to i teraz też się uda. Szkoda tylko, że ich działania są coraz gorsze...
2020-04-02 11:40
Dokładnie,a przedtem 8 lat mega.dziadostwa)
2020-04-02 12:17
Bo siedzi w urzędach piją kawę i się nudzą i wypisują bzdury
2020-04-02 11:36
Panie Marku, robienie zakupów przez 40 minut, to już prowokacja. Wchodzi sie z listą i robi sie zakupy już w sklepie max. 15 minut. Powinien być mandat za generowanie kolejek przez tak długie zakupy....co za gość
2020-04-02 13:27
Jak wiecznie cos na polkach przestawiaja to moze wyjsc 40 min. W czasach epidemii daliby sobie z tym spokoj bo w ten sposob zwiekszaja tez zagrozenie dla siebie.
2020-04-02 15:06
Jedna czynna
2020-04-02 11:41
Pani z zapasem papieru toaletowego pozna Pana z zapasem makaronu! Pilne! Kontakt przez komentarze.
2020-04-02 12:03
A pomyślałeś czym pani kasierka z biedronki lub lidla wróci o 24-ej z pracy ???
2020-04-02 12:50
Autobusem nocnym.
2020-04-02 12:05
Powiedz to kasjerom
2020-04-02 12:26
potem stało sie do zamkniecia sklepu, na koniec dnia wpisywało w kolejkę i rano dokanczalo się imprezę pod sklepem. A jaki człowiek byl szczesliwy, ze kupił 2 paczki słynnej kawy Santos (100% arabica). Stalo sie i stalo
potem stało sie do zamkniecia sklepu, na koniec dnia wpisywało w kolejkę i rano dokanczalo się imprezę pod sklepem. A jaki człowiek byl szczesliwy, ze kupił 2 paczki słynnej kawy Santos (100% arabica). Stalo sie i stalo w tych kolejkach, ale wtedy bylo inaczej. Ludziom było blizej niz dzisiaj, w kolejce ludzie ze soba rozmawiali jakby znali sie od dawna, nawet pierwszy raz na oczy widziani. A dzisiaj wujowstwo nie znaja nawet goscia zza sciany, który mieszka od 20 lat, w kolejce tylko na siebie bykiem patrza, warcza i faki pokazują. Banda indywidualistów i samych królów zycia, których nic tylko pała przez łeb potrafi zjednoczyc. Nie porównuj Svenus tego co bylo wtedy a dzisiaj, wtedy ludzie stali w kolejkach a nie aspoleczne tempe ch..je i i zryte dzidy.
2020-04-02 13:33
Gdyby kolejki wrocily na dobre to byloby jak piszesz. Obyczaje kolejkowe po prostu zanikly. Pamietam jeszcze kolejki z PRLu ale z perspektywy dziecka. Nic fajnego, szczegolnie kiedy sobie przypomne jak kilka razy prawie mnie stratowano, a mojemu bratu zgnieciono dzwiami palec.
2020-04-02 15:08
A nie po jakieś frykasy stać
2020-04-02 12:43
A może robicie to na zmianę?
2020-04-02 12:49
2020-04-02 13:16
2020-04-02 14:45
2020-04-02 16:33
2020-04-02 17:30
Masz rację, stawiasz kolacje
2020-04-02 21:09
--- ty łepek Ty to na trójmiasto pl to zawsze masz cos do powiedzenia. Pilnuj chłopie własnego nosa i daj żyć innym
2020-04-02 21:11
--- Ty chłopie to się nudzisz co? Zawsze masz tyle do powiedzenia na portalu. Zacznij pilnować swojego nosa bo o zy bolą od Twoich komentarzy z d&'y .
2020-04-03 08:01
2020-04-02 11:02
2020-04-02 11:14
To jest przegięcie. Niech pracownicy zwiewają na L4
2020-04-02 11:27
Ochrona przed monitorem, a kasy samoobsługowe, nie wiem po co wysyłają kasjerów na kasy.
2020-04-02 11:31
nie lekcewazcie tego, to idzie w zla strone
2020-04-02 11:31
Zamęczą obsługę, szkoda ludzi.
2020-04-02 11:51
2020-04-02 14:26
W punkt!
2020-04-02 15:13
bo inaczej kara administracyjna
2020-04-02 15:35
2020-04-02 11:02
Ile można jeść i kupować..
Na święta nie spotkamy się w większym gronie...nikt nie zje dwóch obiadów sto ciast czy 50 sałatek...
Współczuję kasjerkom... naprawdę.
2020-04-02 11:05
albo suchy ryż i makaron. Przecież większość ludzi stojących w kolejce do lidla czy biedy nie stoi po fatałaszki, tylko po spożywkę! Warzywa, nabiał mięso, tego nie da się kupić raz na miesiąc.
2020-04-02 11:22
2020-04-02 12:02
czy może musisz w sklepie kupić?
2020-04-02 12:35
i dlatego plecie głupoty jak to w tym słynnym powiedzeniu: wiesz tyle ile zjesz
2020-04-02 15:21
Czy się naoglądałeś Geslerowej co to twierdzi że wszystko musi być świeże ?
2020-04-03 10:03
A ile tego towaru zmiescisz w zamrażarce. A po drugie muszisz mieć za co kupić tyle jedzenia. A potrzecie jak ci wyłaczą prąd i ze 500 kg mięsa za 1500 zl ci się zmarnuje i bedziesz od nowa kupował . Troszke trza przewidywać i nierób z siebie amerykaniny z chora na zapasy .Bo już dawno w USA pokazują takich co mają zapasy na 10 lat w domu
2020-04-03 11:47
Jak będziesz mieszkał w miejscu odwiedzanym przez tornada to zrozumiesz po co im zapasy...
2020-04-02 11:06
Niestety nie jestem w stanie obkupić mojej rodziny na 2 miesiące z góry, bo sie nie da. Serki, jogurty itp. nie mają takich długich terminów ważności, trzeba to kupować max co 2 tygodnie. Poza tym ile do lodówki się
Niestety nie jestem w stanie obkupić mojej rodziny na 2 miesiące z góry, bo sie nie da. Serki, jogurty itp. nie mają takich długich terminów ważności, trzeba to kupować max co 2 tygodnie. Poza tym ile do lodówki się zmieści jedzenia? Na cały okres pandemii musiałabym mieć ze 3 lodówki i to te duże. Wystarczy, że szafki wypchane tym co może stać dłużej.
2020-04-02 11:57
To są wady mieszkań, w domu większość ma miejsce W spiżarni na regał na konserwy i przetwory plus wolnostojąca duża zamrażarka pełna mięsa ryb i warzyw, chleba i masła - ja to nawet 2 tyt temu z ciekawości 6 paczkow
To są wady mieszkań, w domu większość ma miejsce W spiżarni na regał na konserwy i przetwory plus wolnostojąca duża zamrażarka pełna mięsa ryb i warzyw, chleba i masła - ja to nawet 2 tyt temu z ciekawości 6 paczkow zamroziłam hehe.
Warzywa i owoce świeże zamawiam pod dom i płace przelewem - polecam bo nie ma sensu ryzykować. Mieszkańcy miast musicie i dacie radę ! Tylko z głowa na zakupy i nie częściej niż raz w tygodniu - na portalu aukcyjnym można już kupić warzywa i owoce sery i jogurty do paczkomatu - koleś zawozi wieczorem paczkę do sortowni i rano macie w swoim paczkomacie, ostatnio tak kupiłam 2 kg surowego halibuta i mielone kotlety z dorsza , póki jest chłodno to warto! Trzymajcie się i nie dajcie się! Damy radę!
2020-04-03 08:50
już kupuję dom po to by 2 tony jedzenia w nim trzymać. O matko bosko ześlij rozum...
2020-04-02 12:24
tak oczywiście , ale są ludzie którzy chcą kupić już na cały miesiąc by nie łazić po sklepach
2020-04-02 17:29
Przecież nikt nikomu nie zabroni jechać na święta do rodziny... I po świętach wysyp koronowirusa będzie niestety....
2020-04-02 19:22
Puknij się
2020-04-03 00:09
to się spotkają przy koronawirusie
2020-04-04 11:21
a poza tym nie ukladaj zycia innym
2020-04-02 11:03
Wszystko by napchać kasę obcemu kapitałowi. Pamiętajcie też o sklepach mniejszych, osiedlowych. Tam nie ma kolejek.
2020-04-02 11:07
za to ceny wywindowane w gorę co najmniej 1,5x
2020-04-02 11:10
Niekoniecznie, wszystko zależy od sklepu. Proszę sobie porównać niektóre produkty z Lida czy Biedronki i ich ceny - tam już nie jest tanio, a większość ludzi tam idzie chyba z przyzwyczajenia.
2020-04-02 11:29
Dokładnie, ja kupuję w osiedlowym sklepie i o dziwo wiele produktów jest tańszych niż w marketach.
2020-04-02 15:25
Tak na szybko w którym sklepie kupisz jajka po 30gr, schab po 11,99, łopatkę po 10,99zł ?
2020-04-02 23:32
Tak, ale po jajkach, schabie i łopatce z osiedlowego sklepiku nie będziesz miał " grypy żołądkowej", czy jak to tam się nazywa , w każdym razie tego czegoś, kiedy ma się rozwolnienie i się wymiotuje, a czego nie było
Tak, ale po jajkach, schabie i łopatce z osiedlowego sklepiku nie będziesz miał " grypy żołądkowej", czy jak to tam się nazywa , w każdym razie tego czegoś, kiedy ma się rozwolnienie i się wymiotuje, a czego nie było dopóki nie powstały biedronki. Ja prowadzę sklep osiedlowy, mam wyroby i mięso z miejscowej masarni, warzywa z giełdy, produkty znanych polskich marek i ani ja, ani moja 6-osobowa rodzina nigdy nie mieliśmy tej grypy żołądkowej. Sklep prowadzę od 10 lat, z powodzeniem, bo na szczęście są osoby , które wolą zapłacić więcej, za dobry jakościowo produkt i wspomagać przy tym polską gospodarkę niż się truć i wspierać obcy kapitał.
2020-04-03 22:02
Biedronka to nie market tylko dyskont!!
2020-04-03 22:02
Mowa jest o dyskontach nie marketach
2020-04-02 11:59
Ok,dziś papryka w biedronce 9zł, a w sklepiku warzywnym obok(dzielnica Wrzeszcz Dolny) 16zł. Jest różnica.....
2020-04-02 12:07
Papryka to dziś artykuł pierwszej potrzeby, fakt
2020-04-02 12:13
to był tylko przykład
2020-04-02 13:59
jest zdrowa, ma mnóstwo witaminy C, a to w chwili obecnej jest chyba bardzo ważne ? Rozumiem, że dla ciebie flaszka to produkt pierwszej potrzeby!
2020-04-02 23:35
taaa,, na pewno jest zdrowa. Naszpikowana chemią, żeby przetrwać długi czas transportu.
2020-04-03 18:48
wszystko jest z chemią
2020-04-02 21:52
Zdrowsza niż np. makaron
2020-04-02 13:09
daj zarobić portugalskiej biedronce niż osiedlowemu sklepowi....bo kilka złotych drożej....
2020-04-02 13:42
7 zl nie brzmi groznie, ale w stosunku do 9 zl to prawie 80%. Niech jedynie polowa zakupow w tym sklepiku bedzie drozsza o 80% to juz w kieszeni poczujesz. Przy takich roznicach patriotyzm sie chowa i trzeba byc
7 zl nie brzmi groznie, ale w stosunku do 9 zl to prawie 80%. Niech jedynie polowa zakupow w tym sklepiku bedzie drozsza o 80% to juz w kieszeni poczujesz. Przy takich roznicach patriotyzm sie chowa i trzeba byc realista. Ja do biedronki przestalem chodzic bo jedyne czego stamtad potrzebowalem to byly pieluszki dada. Teraz chodze do tych drogich osiedlowych sklepikow, wlasnie dlatego, ze nie ma kolejek i ze jednak ryzyko zarazenia jest tam znacznie mniejsze. Ale jak to wszystko minie to wroce do supermarketow, bo to jednak nie sa ceny na codzienne zakupy przez dluzszy czas.
2020-04-02 23:40
Właśnie tacy biedronkowcy jak ty najszybciej złapią wirusa. Na miejscu właścicieli tych drogich osiedlowych sklepikow goniłabym was w piz...u..Jak wirus, to sklepik dobry, a tak to biedronki i inne ku..restwa. Partriotyzm się chowa? Albo jest się patriotą, albo nie.
2020-04-02 17:54
a ile osób zatrudnia portugalska biedronka a ile osiedlowy sklepik?
2020-04-02 12:14
ja tam chodzę tylko po alkohol, resztę kupuję w sklepie osiedlowym
2020-04-02 11:51
Może dlatego, że zagraniczne korporacje praktycznie nie płacą u nas podatków, a polski przedsiębiorca musi płacić haracz. Mój kraj taki piękny.
2020-04-02 13:07
Masz racje! Podobno IKEA tez nie placi w PL podatkow...
2020-04-03 01:26
IKEA zapłaciła prawie 30 mln podatków w zeszłym roku. W PL.
2020-04-03 01:25
Biedronka zapłaciła 510 milionów podatków CIT w 2019 roku, LIDL 97 milionów, DINO 50 milionów...Rzeczywiście, zupełnie nie płacą podatków :D
2020-04-02 12:06
2020-04-02 14:00
hahhahaha...
2020-04-03 00:07
W osiedlowych sklepach zdarzyło mi sie kupic serek lub jogurt po terminie przydatnosci :(
Tak malo ludzi u nich kupuje, ze towar sie psuje a oni tego nie sprawdzaja.
2020-04-02 11:09
Kogo stac na sklepy osiedlowe. Ceny x2
2020-04-02 13:10
2020-04-03 22:03
No tak polacy są tacy biedni, zę ich nie stać. To, że ty jesteś biedakiem to twój problem.
2020-04-02 11:45
2020-04-02 12:14
Jeśli ktoś nie rozumie, jaki jest trud i koszt wyprodukowania normalnej żywności to potem cieszy się jak głupi, że kupił coś tak tanio - Polak cieszy się, że jest "sprytniejszy", bo zaoszczędził :/
Zbyt mało ludzi
Jeśli ktoś nie rozumie, jaki jest trud i koszt wyprodukowania normalnej żywności to potem cieszy się jak głupi, że kupił coś tak tanio - Polak cieszy się, że jest "sprytniejszy", bo zaoszczędził :/
Zbyt mało ludzi zastanawia się i dziwi, dlaczego to wszystko jest takie tanie... zamiast tego napycha pełen koszyk plastikowego jedzenia z Lidla zamiast kupić kilka rzeczy i zjeść z umiarem.
Każdy ma wybór... i ponosi później jego konsekwencje...
2020-04-02 14:02
a potem dołoży marży 75%, bo jest okazja, a z małego osiedlowego sklepu chce wyżywić całą rodzinę i jeszcze pojechać na all inclusive do Hurghady. To samo z warzywniakami - niektóre są owszem tanie i dobrze zaopatrzone, ale niektórych ceny to parodia.
2020-04-02 17:25
Jedzenie produkowane dla biedy, lidla i innych dużych marketów nigdy nie trafia do zwykłych hurtowni - bo to są te "specjalne produkty dla naszych wyjątkowych klientów"... poczytajcie trochę, obejrzyjcie kilka filmów dokumentalnych, może trochę otworzą się Wam oczy.
2020-04-02 18:00
jeśli biedronka ma np coca-colę czy mielonkę krakusa, ale w innym rozmiarze niż w zwykłym sklepie to nie może być to produkt gorszy, bo później klient zrazi się do całej marki, a na to nie stać producentów
2020-04-02 23:42
mało wiesz , te znane marki strasznie suię szmacą i mają zupełnie inną linię produkcyjną na markety
2020-04-03 07:54
Pracujesz w fabryce pakującej trociny do konserw z szynką?
2020-04-02 17:57
...kupiona w osiedlowym za 3zł wiecej jest lepsza?
ja w osiedlowych nie widzę innych produktów niż w biedronce/lidlu, więc po co przepłacać? a jak jest sklep, który ma wyjątkowy towar to o klientów nie musi się martwić (np sklep z serami na rynku na przymorzu)
2020-04-02 14:17
A co mnie obchodzi do kogo idzie kasa. Ważne ze ja kupie taniej a jakoś jest dobra, może będę przepłacać za to samo u Janusza w osiedlowym kiosku, bo Polak, już lece
2020-04-02 23:45
Nie obchodzi Cię gdzie idzie kasa? Te osiedlowe sklepiki płacą podatki, które idą na 500+, 13+, emerytury i renty.. Z tych podatków żyją Polacy.
2020-04-03 12:44
A Biedronka podatków nie płaci. Acha....
2020-04-02 14:38
Nie każdego stać na ceny produktów w osiedlowych sklepkach :(
A "żabka" to juz dopiero ceny....
2020-04-03 00:10
Ceny wywindowane na maxa
2020-04-03 22:04
Twoj problem, jeśli jesteś biedny. Idz do pracy skoro normalny sklep, nie dyskont dla biedakó, to dla Ciebie luksus.
2020-04-02 18:06
Sklepie i efekt gotowy przed sklepem kolejka po co to było? tak jak absurdem te godziny dla seniorów nie wszyscy są wypełni sprawni ....większa część nie ocenia prawidłowo myśleć ŕzadzący !!
2020-04-03 00:08
Ale nie będę kupował drożyzny. Jak mam by patriota to niech mi mój Kraj pensje podniesie i da godnie żyć.
2020-04-03 22:05
To co z Ciebie za patriota jeśli zrobisz coś dopiero jak ci zapłacą. I kto Ci nie daje godnie żyć?
2020-04-03 13:00
ale są ceny
2020-04-02 11:04
2020-04-02 11:16
może jakiś biurowiec zapali im światła w kształcie serca, albo chociaż kolejka na parkingu ułoży się w ten wzór
a poważnie mówiąc, to współczuję załogom sklepów; i to nawet nie chodzi o zagrożenie wirusem, ale pracę ze sfrustrowanym tłumem.
2020-04-03 08:53
Z moich obserwacji wynika iz naród stosuje się do wytyczonych sklepu.Bez dramy
2020-04-03 12:53
pracownicy innych sklepów z dnia na dzień tracą pracę więc chętnie pójdą do biedronki czy innego marketu
2020-04-03 16:33
2020-04-02 11:27
Może chociaż dostaną premie ?!
2020-04-02 12:00
Taaa...jak na poczcie...700 zł.
Ale brutto ;)
Ale ważna jest frekwencja..i jak miałeś akurat w marcu urlop wcześniej planowany, to już po takiej pełnej premii.
High life.
2020-04-02 12:01
300 brutto
2020-04-02 12:19
Wielu z nich padnie nie tylko z powodu koronawirusa ale i z wycięczenia. Rodziny tych ludzi też cierpią.
2020-04-02 13:48
W zyciu paralem sie roznymi pracami. Od kopania rowow, przez noszenie skrzynek i prace w warsztacie i na polu, prace na kasie na nocnej zmianie, az do obecnego programowania. Wg mnie zadna praca nie jest lekka jesli naprawde sie pracuje. W kazdej pracy sa jakies niedogodnosci, ale sa tez zalety. Zalezy co kto na swoim etapie zycia potrzebuje.
2020-04-03 00:17
2020-04-02 12:41
czynne 2 kasy w tym jedna samobsługowa, kupujące dziadki się snuja w poszukiwaniu ''dnia wczorajszego'' , a obsługi około 6-8 osob przy pułeczkach ,jak nigdy ?
2020-04-03 00:24
2020-04-02 13:47
A ja im zazdroszczę, że mają pracę
2020-04-03 00:58
A ja współczuję ludziom, którzy stracili pracę.
2020-04-03 22:18
Przynajmniej mają pracę. Im dłuższe godziny otwarcia tym więcej pracowników ma pracę, a pracownicy w innych branżach są/będą zwalniani
2020-04-02 11:05
ludzie przychodzą po 1 batonika i kostkę masła...
Nie tędy droga.
Szanujmy kasjerzy.
Oni wykonują teraz najcięższą prace
2020-04-02 11:14
Ale w tym momencie kasjerzy i personel mają super robotę zero ścisku w sklepie przy kasie na spokojnie idzie a i zakupy zrobią sobie bez kolejki po swojej pracy. Dramat jest stać w deszczu 1.5 godz. I to raz na trzy dni nawet
2020-04-02 11:22
Pewnie poszłeś, nakupywałeś i właśnie jesteś stamtąd przyjechany :)
2020-04-02 11:22
Emerytka wrzeszczy na kasjerkę że co to ma znaczyć, że to jak za Gomułki, ona nie będzie wstawała o 4 rano, napluła na pleksi i wywaliła ją ochrona. Sytuacja z wczoraj w jednej z największych galerii w Trójmieście
2020-04-03 01:06
Czemu suweren lubi pluć na innych ?
Gdzie ja zyje....
2020-04-03 04:07
Powinni jej zrobić solidne gumowanie na komisariacie jak za Gomułki. Nic tak nie przyprowadza ludzi do porządku jak dobra guma!
2020-04-02 11:29
raz na trzy dni nie pada, przynajmniej nie cały dzień.
2020-04-02 21:21
Niestety... Cześć pracowników jest na zwolnieniu na dzieci bo pozamykane placówki. Reszta jest podzielona na 3 zmiany bo sklep otwarty do 24. Zmiany nie mogą się ze sobą stykać żeby w razie czego nie zarazić pozostalych.
Niestety... Cześć pracowników jest na zwolnieniu na dzieci bo pozamykane placówki. Reszta jest podzielona na 3 zmiany bo sklep otwarty do 24. Zmiany nie mogą się ze sobą stykać żeby w razie czego nie zarazić pozostalych. Zakupy możemy zrobić w trakcie swojej 15 min przerwy. Ani przed pracą ani po pracy bo nie możemy mieć kontaktu z pracownikami spoza swojej zmiany. Mamy wolne etaty zapraszamy.
2020-04-02 21:39
Chce pani powiedzieć że takim Lidlu wszystkie kasjerki i pracownicy razem z ochroną w tym samym czasie schodzą z kasy i ze sklepu a następnie wchodzi sterylna zmiana 10 osób naraz po kilku minutach dezynfekcji miejscu
Chce pani powiedzieć że takim Lidlu wszystkie kasjerki i pracownicy razem z ochroną w tym samym czasie schodzą z kasy i ze sklepu a następnie wchodzi sterylna zmiana 10 osób naraz po kilku minutach dezynfekcji miejscu pracy np. ozonem jak w Chinach ??? I do tego ustawia się pani w 1.5 godzinnej kolejce po pracy w swoim sklepie ???? Ps. Pracę posiadam i nie skorzystam choć teraz etat pracownika w sklepie jest intratnym stanowiskiem .
2020-04-02 11:29
1) jeśli ktoś wchodzi po 1 batonik, to wychodzi po 1 minucie
2) jeśli ktoś wchodzi i robi zakupy na cały miesiąc, to wychodzi po godzinie
jeden 'blokuje' kolejkę na 1 minutę, drugi na godzinę
rozwiń...
1) jeśli ktoś wchodzi po 1 batonik, to wychodzi po 1 minucie
2) jeśli ktoś wchodzi i robi zakupy na cały miesiąc, to wychodzi po godzinie
jeden 'blokuje' kolejkę na 1 minutę, drugi na godzinę
poza tym zostały rozchwiane 'łańcuchy dostawcze' i często w sklepach NIE ma pewnych rzeczy, które są niezbędne
niestety o tym dowiaduje się każdy dopiero w sklepie - więc idzie ponownie do tego lub innego
2020-04-02 12:40
Insulinę w spożywczaku kupujesz?
2020-04-02 13:22
Jak ktoś idzie po jeden batonik to jest i**otą.
Wchodzi i nie wychodzi od razu, bo go w kasie nikt nie przepuści. Więc jeśli stanie za 2 osobami a każda z nich będzie się kasować po 15 minut to on jednym
Jak ktoś idzie po jeden batonik to jest i**otą.
Wchodzi i nie wychodzi od razu, bo go w kasie nikt nie przepuści. Więc jeśli stanie za 2 osobami a każda z nich będzie się kasować po 15 minut to on jednym batonikiem blokuje sklep na pół godziny!
Jak ja robiłem zakupy, to zeszły mi 2,5 godziny... fakt, że przetrwam na tym miesiąc, ale gdyby już wtedy była zasada czekania to mogłem być pierszą ofiarą linczu za wyjechanie ze sklepu trzema koszykami.
2020-04-03 23:40
2020-04-02 16:39
Logika wręcz porażająca. Skąd wyliczyłeś/łaś, że godzina zakupów = godzina w kolejce?
2020-04-02 22:27
jeżeli ktoś spędza godzinę w sklepie, to ja czekam na zewnątrz tą samą godzinę, czekając aż zwolni się miejsce w sklepie
2020-04-02 11:44
Wiec troche sciemniasz czlowieku
2020-04-02 12:42
2020-04-02 16:40
To jest coś, czego ludzie uczą się teraz na nowo.
2020-04-02 14:48
pięćdziesiąt minut kupuje jednego batonika i kostkę masła?
w sklepie nie wolno się obżerać bez płacenia!
2020-04-02 16:11
odstoi swoje wejdzie na 3 minuty i wyjdzie, w czym problem. To jego sprawa co lubi robić z wolnym czasem
2020-04-03 01:02
Muszę chodzić co drugi dzień robić zakupy sobie. Oraz jeździć robić zakupy tacie. Do tego podróż do pracy. Wszystko komunikacja, nie mam samochodu.
2020-04-03 09:49
To sobie kup
2020-04-02 11:05
Oby towar był uzupełniany na bieżąco, wtedy mozna zrobić zakupy przed północą.
2020-04-02 11:06
Dlaczego w sklepach nie ma rękawiczek?
2020-04-02 11:09
Bo sklepy dostaly wytyczne ministerstwa gdzie napisano, ze klient ma miec rekawiczki
2020-04-02 11:16
nie, to sklep zobowiązany jest jest do przekazania rękawiczek klientom
2020-04-02 11:27
Nie. Sklep ma obowiązek zapewnić rękawiczki LUB płyn do dezynfekcji rąk.
Natomiast Klient MUSI robić zakupy w rękawiczkach jednorazowych.
Wystarczy, że przy wejściu sklep powiesi dozownik płynu i jest
Nie. Sklep ma obowiązek zapewnić rękawiczki LUB płyn do dezynfekcji rąk.
Natomiast Klient MUSI robić zakupy w rękawiczkach jednorazowych.
Wystarczy, że przy wejściu sklep powiesi dozownik płynu i jest zwolniony z obowiązku zapewnienia rękawiczek. Klient musi je sobie sam zorganzować.
Inna sprawa, ze w większości sklepów, przynajmniej większych, są (i zawsze były)
2020-04-02 15:19
dokładnie tak jak wyżej ;)
2020-04-02 12:29
Jak mnie wkur...takie roszczeniowe indywidua jak ty.ty celowo mala litera.
2020-04-02 14:39
No i czego człowieka wyzywasz? Idź i kup rękawiczki jednorazowe! Szczęścia życzę. Kupuję do firmy na bieżąco - w styczniu kosztowały od 11 do 16 złotych za opakowanie 100 szt. a teraz nie są w ogóle dostępne, a jeśli już jakaś firma ma cokolwiek na stanie, to woła za opakowanie ok.50 złotych. Tak się rodzą fortuny!
2020-04-02 17:56
2020-04-02 23:47
A w sklepach to rękawiczki z nieba spadają?
2020-04-02 17:55
Celowo z małej litery.
To, ze ty jesteś kutwą, nie znaczy że inni też.
2020-04-03 08:57
Bez komentarza!!!!W aptekach sklepach brakuje rękawiczek.
2020-04-02 18:00
Jutro będziesz chciał zeby ci sklep buty zapewnił , nie umiesz sobie radzić to siedź w domu
2020-04-02 11:36
A dlaczego ty ich nie masz? Sklepy miały dwa dni na zorganizowanie rękawiczek dla klientów. Spróbuj je teraz kupić. Jak sklep na załatwić ci rękawiczki w cenach z kosmosu, to na pewno ty za nie zapłacisz. Duże markety
A dlaczego ty ich nie masz? Sklepy miały dwa dni na zorganizowanie rękawiczek dla klientów. Spróbuj je teraz kupić. Jak sklep na załatwić ci rękawiczki w cenach z kosmosu, to na pewno ty za nie zapłacisz. Duże markety sobie poradziły - maja swoje hurtownie i pierwszeństwo. Mniejsze maja problem. A ty czekasz jak zwykle zeby ci wszystko dali, najlepiej za darmo i jeszcze przy okazji sobie parę do domu weźmiesz.
2020-04-02 12:21
Byłem przed chwila w lidlu. Ani płynu,ani rękawiczek tam nie zastałem
2020-04-02 12:35
To trzeba było swoje wziąć baranie jeden. Roszczeniowy przygłupie
2020-04-02 12:43
Nie, ty mi kup pawianie.
2020-04-02 17:59
2020-04-02 12:46
Z rodziną też tak rozmawiasz?
Współczuję.
2020-04-02 13:10
Niestety do bezstresowo wychowanych roszczeniowców tylko tak coś
dociera.
2020-04-03 09:01
To nie jest roszczeniowa postawa a obowiązek sklepu!!!!Takie jest prawo ignorancie!!!
2020-04-02 13:12
...tak się składa, że ja swoje rękawiczki miałem. Problem w tym, że niektóre osoby w kolejce przede mną i za mną tych rękawiczek nie miały drogi baranie
2020-04-03 08:52
Po co obrażać innych? A jaką mam pewność,że kupujący,który ma swoje rękawiczki nie używa ich wielokrotnie?
2020-04-03 08:59
Spokojnie o 22 tez nie bylo.Nie realizują zarządzenia????!
2020-04-02 12:36
2020-04-02 12:43
2020-04-02 13:11
Nie we wszystkich muszą być. Wyraźnie zaznaczono w marketach, sklepach spożywczych.
2020-04-02 14:01
2020-04-02 15:24
Dlaczego Morawiecki nie zrobil rozporządzenia, że każdy Polak ma być zdrowy? I młody. I bogaty.
2020-04-02 15:44
2020-04-02 20:14
Z tego samego powodu co w aptekach i szpitalach ...
2020-04-02 20:58
Bo ludzie kradli a teraz idioci handlują nimi na allegro
2020-04-02 11:07
3 osoby na kase - niewazne czy otwarta czy zamknieta
2020-04-02 11:25
Żeby kupić drożdzówki i jogurt rano do pracy straciłem prawie godzinę i przez to się spóźniłem, przecież to jakaś paranoja!
2020-04-02 11:29
Dramat hahaha,ciesz się że masz pracę.Jeszcze.
2020-04-02 11:39
Pracuję w aptece także pracy w bród.
2020-04-02 12:00
2020-04-02 14:21
zdrowe?
2020-04-02 14:49
czipsy :)
2020-04-02 11:43
A ja jestem grabarzem i nic się ostatnio nie zmieniło.
2020-04-02 12:14
dobry komentarz
2020-04-02 12:22
ale wkrótce się zmieni, jeszcze dwa tygodnie....
2020-04-02 12:43
dwa tygodnie temu mówili to samo...
2020-04-02 12:44
Miesiąc temu to przygłupie pisałeś, nie pamiętasz? Masz urojenia, a te leczy się u psychiatry.
2020-04-02 12:48
Tak że spokojnie.
2020-04-02 12:31
2020-04-02 13:14
bo jak ludzie chodzą do sklepu bo bułkę, to nie dziwię się, że trzeba było wprowadzić ograniczenia
2020-04-02 14:48
ale o co chodzi? to już nie można iśc do sklepu kupić sobie śniadanie?
2020-04-02 13:20
do pracy?? Masz w tych czasach prace? nie zartuj.
2020-04-02 13:52
Drozdzowki i jogurt chyba nie sa warte tyle zachodu. Jak juz trzeba stac to lepiej napchac wozek tak, zeby odroczyc kolejne stanie jak najbardziej.
2020-04-02 15:39
Ja nie mam pieniędzy ale lubię świeże pieczywo , nie będę jadła wczorajszego , nie mogę kupować na zapas nie stać mnie na lodówkę
2020-04-02 20:17
To kupuj pasteryzowane 1 nie musza stać w lodowce , swoją droga to ostatnio na dworze jest średnio 4-5 stopni jak w lodowce, wywal na parapet /balkon.
2020-04-02 11:30
Według prawa, ale według logiki lepiej ograniczyć dodatkowo zgodnie z otwartymi.
2020-04-02 11:49
2020-04-02 11:07
...a plażę i parki zamykają, nawet dla samotnych ludzi. Chory kraj, Orwell. Gdzie jest większe prawdopodobieństwo zarażenia?
2020-04-02 11:31
DO sklepu i tak chodzisz, jeśli d o d a t k o w o idziesz na zatłoczoną plażę to prawdopodobieństwo wzrasta.
2020-04-02 12:16
Od kiedy w kwietniu plaża jest bardziej zatłoczona od sklepu? To zwykła hipokryzja.
2020-04-02 12:39
teraz maja prawdziwe porównanie jak wygląda zatłoczona plaza, a nie te polskie piaskownice dla ubogich
2020-04-02 12:59
a tych plaż w Trójmieście mamy około 20 kilometrów, więc mówienie o zatłoczonej plaży to bzdura
2020-04-02 23:47
od kiedy psiarze zaczęli chodzić na plażę z kundlami i robią z niej wychodek
2020-04-02 12:37
Byłem w sobotę w samo południe (piękna pogoda) na plaży niedaleko Hestii z dzieckiem (bo place zabaw zamknięte). W promieniu 50 metrów żadnego człowieka. Co minutę tylko jakiś biegacz się pojawiał, ale omijali nas i
Byłem w sobotę w samo południe (piękna pogoda) na plaży niedaleko Hestii z dzieckiem (bo place zabaw zamknięte). W promieniu 50 metrów żadnego człowieka. Co minutę tylko jakiś biegacz się pojawiał, ale omijali nas i siebie nawzajem 5-metrowym łukiem.
Na plaży w Polsce do dnia dzisiejszego nikt nie zaraził się koronawirusem! Informacja pewna - potwierdzona przez Zajączka Wielkanocnego.
2020-04-02 12:50
to przestych co zrodzinami chodzili nie chory kraj tylko chorzy ludzie
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.