2020-09-05 15:46
Nacjonalistom stanowcze nie moi drodzy i kochani.Przed wojną były podobne organizacje wiemy gdzie i czym to się skończyło.Chociaż tej kontrmanifestacji z bobem i hummusem też jakoś nie trawię,z wartości patriotycznych nieładnie tak żartować.Zbyt wielu przelało krew za naszą ojczyznę abyśmy żyli w wolnym kraju.
2020-09-05 15:49
Nie dla nacjonalizmu i marksizmu. Jedno i drugie to tak na serio to samo.
2020-09-05 16:33
Robiliśmy zdjęcia i porównywaliśmy
2020-09-05 16:48
To ci sami co zawsze, mieszanka kod, ubywatelepPRL i tęczaki z zaburzeniami płci. Zrobiła się z tego pokaźna galeria do wykorzystania.
2020-09-05 18:09
:)
2020-09-05 19:50
2020-09-06 18:47
teraz interes robi się na maseczkach
2020-09-05 15:53
To zarzuc kolego swoja definicje patrioty haha
2020-09-05 15:59
Pracujesz, nie łamiesz prawa (nawet przepisów ruchu drogowego), płacisz podatki, dbasz o dobro publiczne, chodzisz na wybory, udzielasz się społecznie. Dbasz o słabszych. Dbasz o siebie. Jesteś sprawiedliwy. Nie odwracasz głowy kiedy widzisz niegodziwość. Szanujesz poglądy i potrzeby innych.
2020-09-05 16:17
2020-09-05 16:58
2020-09-06 11:38
Dodam do Edka ze patriota to ktoś taki kto szanuje swoich historię, religie, tradycję rodaków którzy walczyli, ginęli za wolność Polski. Patriota to człowiek nie donoszący na swoją ojczyznę.
2020-09-06 12:21
Pisiorstwo to nie ojczyzna, chłopcze. A na przedwojennych sztandarach widniała dewiza "Honor i Ojczyzna".
Religia nie ma nic wspólnego z patriotyzmem, ty, bardziej, że kościół katolicki wielokrotnie Polskę i Polaków zdradzał.
2020-09-07 11:50
Roch Kowalski. Przynajmniej tak wynika z prezentacji twego intelektu.
2020-09-06 13:53
donosza na zachod na Lukaszenke. Uwazasz, ze Bialorusini walczacy z rezimem Lukaszenki to niepatrioci?
2020-09-07 11:53
nie donoszą. Raczej nie rozumiesz tego co się dzieje albo za dużo tvn. Zachowują się jak trzeba i załatwiają sprawy po swojemu, ot co. Maja więcej honoru niż niektórzy twierdzący że są Polakami (lub bardziej z Polski).
2020-09-07 13:52
Po swojemu, czyli co - dragi wciągają, czy idą na piwo? Bo sorki, szczegółów nie widzę w wypowiedzi.
2020-09-05 16:43
Świetna definicja. Taki obraz patriot powinnismy promować
2020-09-05 21:39
Szacuneczek Przyjacielu.
Zgadzam się w stu procentach.
Sam bym tego lepiej nie ujął.
2020-09-06 00:05
Jeśli głosujesz na globalistów albo wspierasz działania lub organizacje dążące do utracenia odrębności i niezależności naszego narodu, to nie jesteś żadnym patriotą.
2020-09-06 10:47
W Polsce nie ma już prawdziwych patriotów.
2020-09-06 03:43
No a lewaccy d**ile szanują moje prawo do wychowania dzieci w konserwatywnym duchu? Nie więc o czym ta mowa trawa?
2020-09-06 13:55
LGBT haslo precz z rodzina? Wiec po co bredzisz.
2020-09-06 21:32
wszyscy widzieli. A ty nie?
2020-09-06 10:44
patriotyzm to coś więcej - umiłowanie Ojczyzny
2020-09-06 10:48
coś o wolności do tego. Np że twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna się (tak samo określona) wolność drugiego człowieka. Zapomniałeś też dodać coś o szacunku dla innych. Pytanie jak go zmierzyć? Ot powszechne jest
coś o wolności do tego. Np że twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna się (tak samo określona) wolność drugiego człowieka. Zapomniałeś też dodać coś o szacunku dla innych. Pytanie jak go zmierzyć? Ot powszechne jest teraz w wejściu do sklepu czy tramwaju, większość ludzi pcha się bez zastanowienia żeby przepuścić kogoś z przeciwka, albo na wąskiej jezdni zwolnić i przepuścić pojazd. Nie wspomniałeś też o bezinteresownym poświęceniu czegoś swojego dla społeczeństwa (o życiu nie wspomnę). Tak więc podjąłeś się skomplikowanego tematu niestety go spłycając. A nacjonalizm czyli silne poczucie wspólnoty narodowej czyli właściwego dla mnie "stada" jest spoiwem tego wszystkiego. Historia "nacjonalizmu" to wcale nie XX wiek i jak niektórzy, niestety tylko tak kojarzą faszyzm. Obecnie złośliwie i celowo popłuczyny sororza natychmiast przypinają taką "łatkę" każdemu kto kojarzy się z jakąkolwiek narodowością i to ma określony cel. Wyprać ludzi z tożsamości. Trzeba uważać bo ścianka jest cienka i można coś pomylić.
2020-09-06 12:41
Równość i wolność to jedyne, czego człowiek potrzebuje. Nie będę "ginąć" dla społeczeństwa patoli, bo to już nie jest Polska to jest patolandia.
2020-09-06 21:11
Jedź szukać w takim raziem wolności za granicami "patolandii" wielki człowieku...
2020-09-06 21:29
głupota cię zabije
2020-09-09 16:23
Bardzo pozytywnej postawie, która może być fundamentem patriotyzmu, jednak sama w sobie patriotyzmem nie jest! Patriotyzm to postawa, której istotą jest przywiązanie do tradycji, historii, regionu. Czasami patriota, w
Bardzo pozytywnej postawie, która może być fundamentem patriotyzmu, jednak sama w sobie patriotyzmem nie jest! Patriotyzm to postawa, której istotą jest przywiązanie do tradycji, historii, regionu. Czasami patriota, w celu obrony tych wartości musi prawo złamać, czasami odmówić pracy lub finansowania w podatkach reżimowej lub okupacyjnej władzy. Wielu ludzi przed nami oddało życie za to abyśmy mogli rozmawiać dzisiaj po polsku - część z nich w tym celu zabijała lub niszczyła. Postawa miłego kosmopolity działa może w kilku dużych miastach na świecie, ale również tam prędzej czy później, choćbyś nie wiem jak się starał, okaże się, że nie jesteś "swój", tylko "polak" albo "inny". W większości miejsc w ogóle nie miałbyś szans wtopić się w krajobraz jako "tubylec" - zawsze będziesz miał łatę "obcego". Urodziłeś się w Polsce i tak już zostanie, zatem chyba warto się z tym pogodzić i mieć świadomość, że skoro współtworzysz ją obecnie i zostawisz ją innym pokoleniom to warto się o nią zatroszczyć, zamiast opluwać ją na każdym kroku.
2020-09-05 16:36
Odmówiłam ale parę kobiet się zgodziło
2020-09-05 16:49
Tak to wygląda
2020-09-05 16:51
Przedstaw jakiś dowód, a może ktoś uwierzy.
2020-09-05 16:54
2020-09-06 12:37
Zarzuca się np. worek na plecy. Kiedyś tak pracowano w kopalniach odkrywkowych. Wbrew pozorom, często słowa których używasz, mówią o Tobie więcej niż wypowiadana treść.
Zarzuć kufaje i kopsnij szluga:)))
2020-09-05 16:00
a ten jak zwykle 3po3.... nie podoba ci sie antyfaszystowski protest
brawo jestes taki sam brunatny jak ci niby patrioci a de facto nazi
2020-09-06 03:45
Faszystami towarzysz Stalin zwykł nazywać wszystkich którzy byli przeciwko bolszewickiej wizji raju na ziemi
2020-09-05 16:41
2020-09-05 17:20
2020-09-05 16:43
Albo wszyscy albo nikt!
2020-09-05 16:54
Oczywiście mowa o złu jakim jest lewactwo
2020-09-05 19:10
Nie dla prawactwa,pisowskiego narodowego socjalizmu,faszyzmu.
Nie i już!
2020-09-05 19:51
Tak śpiewano w PRLu
2020-09-06 20:24
nie wszyscy przeciwni PRLowi
byli godni pochwaly
przeciw PRLowi byli też rodzimi złodzieje, niemieccy rewizjoniści,
ukraińscy i czescy, i słowaccy nacjonaliści, wielu można by wymieniać,
nie wszyscy przeciwni PRLowi
byli godni pochwaly
przeciw PRLowi byli też rodzimi złodzieje, niemieccy rewizjoniści,
ukraińscy i czescy, i słowaccy nacjonaliści, wielu można by wymieniać,
bo w końcu "nawet paranoik ma wrogów"
polscy faszyści byli i przed wojną, i w czasie wojny, i po wojnie,
niestety, pewnych chorób nie da się wyleczyc, mimo, że wiemy
o nich duźo, mamy np. leki na syfa a on dalej istnieje
2020-09-05 22:21
pis to nie prawica
2020-09-05 23:31
I co pokazali?
2020-09-06 06:59
potrzeby sowieckiego lub europejskiego komunizmu?
2020-09-07 10:30
Dokładnie komunizm w Polsce upadł w 90 roku ,ale na cztery łapy,neobolszewia trawić zaczyna cały świat.
2020-09-05 17:03
Jednym słowem mówisz stanowcze nie narodowi polskiemu? Nie mylcie tego z fsszyxmem, Polska nigdy nie bywała agresorem a istniejemy dziś tylko i wyłącznie nacjonalistom.
2020-09-05 23:23
istniejemy dzięki kościołowi katolickiemu, czy ci to pasuje czy nie
2020-09-06 09:59
Panstwo Polskie nie zaczęło istnieć w dniu chrztu Polski. I stnialo i miało się całkiem dobrze. Po prostu od chrztu liczy się nasza przynależność do chrześcijańskiej Europy.
2020-09-06 09:58
Chyba ktoś tu niebie robił lekcji z historii.
2020-09-06 10:54
że mówisz o sobie!
2020-09-05 17:29
Wypisuj sobie takie hasła na tęczowych koszulkach
2020-09-05 19:07
No?
2020-09-06 05:42
2020-09-05 19:41
2020-09-06 10:45
2020-09-05 20:59
po czym puentujesz "Zbyt wielu przelało krew za naszą ojczyznę abyśmy żyli w wolnym kraju."
Naszą czyli czyją?
Kupuj polskie produkty! tak poza tym.
2020-09-06 00:33
Szowinizm czy ksenofobia zwykle odnoszą się do innych cech niż narodowość czy obywatelstwo - np. kolor skóry lub poglądy polityczne. Jestem nacjonalistą, a nie uważam że inne narody są jakieś gorsze. Nie zmienia to
Szowinizm czy ksenofobia zwykle odnoszą się do innych cech niż narodowość czy obywatelstwo - np. kolor skóry lub poglądy polityczne. Jestem nacjonalistą, a nie uważam że inne narody są jakieś gorsze. Nie zmienia to faktu, że priorytetem jest istnienie i dobrobyt polskiego narodu i państwa, dlatego globalizm i kosmopolityzm uważam za zagrożenie. Jeśli chcemy uniknąć w przyszłości poważnych problemów jakie mają inne państwa, należy zabiegać o utrzymanie kapitału i demografii w polskich rękach. Nie chcę żeby Polska stała się drugą Wielką Brytanią, gdzie Brytyjczycy w Londynie są malejącą mniejszością, a nieruchomości wykupują zagraniczni oligarchowie i obca finansjera.
2020-09-06 12:24
Nacjonalizm to szowinizm, nie patriotyzm. A historia uczy, że nacjonalizm zawsze prowadzi do zbrodni przeciwko ludzkości.
2020-09-09 16:39
Nacjonalizm to ojciec kochający swoje dzieci i próbujący stworzyć im najlepsze możliwe warunki rozwoju, ale przy poszanowaniu praw innych ojców i dzieci, szowinizm to ojciec, który również pragnie dla swoich dzieci jak
Nacjonalizm to ojciec kochający swoje dzieci i próbujący stworzyć im najlepsze możliwe warunki rozwoju, ale przy poszanowaniu praw innych ojców i dzieci, szowinizm to ojciec, który również pragnie dla swoich dzieci jak najlepiej, ale w tym celu morduje wszystkich, którzy staną mu na drodze. To chyba nie są jednakowe postawy, nie sądzisz? Oczywiście, że wszystko można doprowadzić do ekstremy - np. socjalizm, czyli ustrój dążący do wyrównania stanu posiadania i uspołecznienia własności można doprowadzić do postaci bolszewizmu, siłą wyrywającego każdą własność prywatną i mordującego za wszelkie próby sprzeciwu - znamy to z historii. Czy to oznacza, że socjalizm jest tożsamy z bolszewizmem?
2020-09-06 12:32
Powyzszy pogląd to podświadom postawa obronna w sytuacji, gdzie brak wykształcenia, niski poziom edukacji, brak holistycznego spojrzenia na zmieniający nie świat, brak sukcesów osobistych i zawodowych, nakazuje obwiniać cały świat, za to, że pogubiłeś się na tym świecie i nie jesteś w stanie wymienić jakiegokolwiek swojego osiągnięcia.
2020-09-06 06:56
reszta obojętna albo walczy o gumowe majtki
2020-09-06 08:48
Teczowi są nietolerancyjni .
2020-09-06 10:42
2020-09-06 11:52
3/4 uczestników nie rozumie tego co wykrzykuje... ważne żeby pokrzyczeć i pomaszerować w tłumie.
2020-09-06 13:37
czysto narodowo socjalistyczne. Ekstremizm prawacki w nazwie white prowadzacy do wykluczenia niektorych Polakow. Niebratnie wojny juz sa ok??? Naprawde uwazacie tych ludzi za polskich patriotow?
2020-09-09 16:42
który ma w nazwie "Black" też jest niedobry, tak?
2020-09-07 09:37
jasne bo obrońcy hummusu są mniej niebezpieczni ze swoimi wulgarnymi zboczonymi przemarszami i profanacją wszystkiego co polskie i katolickie
2020-09-07 10:59
Aby zgraja półgłówków z krzyżami celtyckimi wydzierała się w centrum miasta wznosząc hasła, przez które Polska i Polacy 80 lat temu cierpieli.
Nacjonalizm, rasizm i fanatyzm religijny (tak katolicki, jak muzułmański, buddyjski czy szamański) to choroby.
2020-09-07 23:09
krew naprawde wielu przelewało ale nie za taką Polskę w jej obecnym wykoślawionym obliczu i pełnym politycznego lokajstwa wobec obcych interesów !Więc młodzi też to widzą i na różne sposoby manifestują w różnych opcjach
krew naprawde wielu przelewało ale nie za taką Polskę w jej obecnym wykoślawionym obliczu i pełnym politycznego lokajstwa wobec obcych interesów !Więc młodzi też to widzą i na różne sposoby manifestują w różnych opcjach Sklejanie tego co było przed wojną z dziśiejszą manipulowaną i narzucaną rzeczywistośćią i jej efektami jest rażącym uproszczeniem w lewackim stylu.
2020-09-05 15:47
Kto wydał zgodne na marsz nacjonalistów w tym mieście?!
2020-09-05 16:02
Wg ciebie, tylko teczowi mają monopol na "marsze" w tym mieście?
2020-09-05 16:18
Niech sobie marszuje każdy kto nie ma tak szkodliwych poglądów jak nacjonaliści, faszyści i tym podobni.
2020-09-05 16:54
2020-09-05 17:52
Nie mieszaj do tego antify. Antifa to skrajność i wiele organizacji lewicowych od tej bojówki się odcina.
2020-09-05 18:59
Nie bądź śmieszny.Całe lewactwo wspiera tzw.antife i jej odnogi.
2020-09-05 19:34
a to że dziennikarze tak twierdzą to inna sprawa
2020-09-05 16:38
Bezrobotne i chętnie wzięły po 50 złotych od takiego co chodził po osiedlu i namawiał
2020-09-05 17:55
Jak to? Przecież co roku jest katolicki marsz dla rodziny i nikt z tym nie ma problemu. Więc nie tylko LGBT maszeruje lub faszyści/ nacjonaliści.
2020-09-05 16:17
ja bo nie lubie niezrownowazonych ktorzy nie wiedza kim sa
2020-09-07 10:33
Nie binarnych czy innych temu podobnych cudaków.
2020-09-05 16:18
to nie są polscy nacjonaliści tylko rasiści i to na dodatek antykapitalistyczni
2020-09-05 17:19
Kapitalizm jest wirusem
2020-09-05 19:35
2020-09-07 08:18
Dokładnie. Komunizm tylko nas zbawi i da nam dobrobyt
2020-09-05 16:23
gdzie takie marsze Niemcy rowniez robili
2020-09-05 16:45
2020-09-05 17:18
Inteligencji nie zyskasz, ale uspokoisz swoją głupotę
2020-09-06 11:25
Sam jesteś pisior i to nieinteligentny, jeżeli nie rozumiesz, że kontekst krytyki wyklycza pisowskie poglady.
2020-09-07 10:33
Oni są po jednych pieniądzach.
2020-09-05 17:15
tak samo jak mozecie minusowac nt zgody o imprezeie WOSP na targu weglowym.
Jesli ktos podpisuje tka zgode to z upowaznienia prezydent. Taka prawda. Konsultuje sie z nią i podpisuje.
2020-09-06 12:02
2020-09-06 09:42
2020-09-05 16:24
czy to lewicowe czy prawicowe. ale niemieckie.
2020-09-05 16:27
No Niemcy ogółem są w porządku, ale konserwatywna prawica niezależnie od narodowości jest szkodliwa
2020-09-05 17:01
2020-09-05 17:12
I to nazisci mordowali przeciez
2020-09-05 17:23
2020-09-06 08:21
To złe polaki były ;)
2020-09-05 20:15
Niemcy zadni nazisci
2020-09-05 18:17
Nie i co z tego? Co mają z tym wspólnego obecne pokolenia? Co ma z tym wspólnego, że ten kraj jest po prostu ładny? Zapomniałeś co Ukraińcy robili, zapomniałeś o Wołyniu albo o rzeźni którą ruscy zrobili w Katyniu? Co za i**ot*czne podejście..
2020-09-05 19:54
2020-09-06 04:58
Właśnie postępowa lewica, niezależnie od narodowości, jest szkodliwa.
2020-09-05 16:40
dostaje lgbt, oni też dostają, taki prawo u nas
masz problem zgłoś do naszego rządu...
2020-09-05 16:51
2020-09-05 17:18
Chociaż nie popieram, demokracja jest dla wszystkich
2020-09-05 17:48
Współpracownicy Aleksandry Dulkiewicz.
2020-09-05 18:41
A kto wydaje zgodę na marsz lgbt
2020-09-05 18:58
Jakbyś nie wiedział...
2020-09-05 18:56
Władze miasta musiały - zgodnie z prawem - wydać zgodę. Niestety...
2020-09-07 14:48
nie po linii partyjnej czy też eurokołchoźniczej?
2020-09-05 19:08
Na pewno nie ty
2020-09-05 19:56
?
2020-09-06 00:21
ci sami co wydali zgodę tęczowym - wszyscy maja takie same prawa - no powiedzmy, że prawie wszyscy.
2020-09-06 08:26
ten sam, który wydał pozwolenie na marsz różowych faszystów
2020-09-06 09:11
2020-09-06 09:40
2020-09-06 10:13
porządny polak
2020-09-06 12:00
2020-09-06 16:34
2020-09-06 17:22
Jak chodzą kolorowi (skrajna lewica) to zgoda musi być i nie wolno zabronić a jak chodzą nacjonaliści (skrajna prawica) to już wam nie pasuje. Albo wszyscy albo nikt. To się nazywa demokracja. No ale w waszym myśleniu tylko kolorowi mogą chodzić a marsze dla życia czy nacjonaliści już nie mogą bo są wbrew waszym poglądom. Zdecydujcie się.
2020-09-07 06:43
...wolność słowa jest szanujmy się nawzajem mimo odmienności pogladow
2020-09-05 15:47
Jak na spokojnie to ok.
2020-09-05 17:03
Obecnie władze miasta pytane przez dziennikarza trójmiasto.pl odpowiadają: - Marsz zgłosiła osoba prywatna w zgodzie z obowiązującymi przepisami - informuje Jędrzej Sieliwończyk z referatu prasowego Urzędu Miejskiego w
Obecnie władze miasta pytane przez dziennikarza trójmiasto.pl odpowiadają: - Marsz zgłosiła osoba prywatna w zgodzie z obowiązującymi przepisami - informuje Jędrzej Sieliwończyk z referatu prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Czekamy na potwierdzenie z Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, jednak prawdopodobnie nie ma żadnych podstaw formalnych do tego, aby odmówić wydania na niego zgody.
Czy ktoś jeszcze czegoś nie rozumie?
2020-09-05 20:26
Lepsze to niż tęczowe paradowanie. Przynajmniej nie dewastują pomników
2020-09-05 18:34
Niech świat sie dowie. Niech w kraju dowiedza sie jaki jest Dzbańsk realnie
2020-09-06 08:13
Ogladnijcie na yutubie filmy Stanislawa Krajskiego lub film pt Oni Żyją
2020-09-06 11:16
Jak współżycie z nieletnim za jego zgodą, to też ok? Nie! Trzeba stawiać granice i nie usprawiedliwiać!
2020-09-05 15:47
?
2020-09-05 16:56
Gdyby nie pisowska policja
2020-09-05 20:14
Ta blondyna na czele. Śliczne oczy i promienny uśmiech.
2020-09-06 12:59
i na kolejnych zdjęciach obroża na szyi....
2020-09-07 13:38
zeby kluczy do domu nie zgubic...
2020-09-05 21:01
Pytanie tylko w jakiej roli. Dzisiaj udawali LGBT ale za pare dni mogą udawać np. demokratów albo afroafrykańczyków. Wciaż te same twarze udajace coraz to inne tzw "grupy społeczne"
2020-09-05 15:48
amerykanom i UE zależy na wojnach i tragedii ludzi bo na tym się robi pieniądze ...
a ludzi którzy są ZA pokojem się wyśmiewa ...
co dziwnego w byciu nacjonalistą ? To chyba logiczne , że każdy
amerykanom i UE zależy na wojnach i tragedii ludzi bo na tym się robi pieniądze ...
a ludzi którzy są ZA pokojem się wyśmiewa ...
co dziwnego w byciu nacjonalistą ? To chyba logiczne , że każdy kraj powinien dbać tylko o SWOJE interesy a nie martwić się o innych ? II WŚ was tego nie nauczyła ? Gdzie byli alianci gdy niszczono Polskę? Otwórzcie oczy !
2020-09-05 16:03
Dzisiejszy świat to konstrukt nieco bardziej złożony niż napażanka na sztachety pomiędzy jedną a drugą wioską.
2020-09-05 16:19
po rusku.
2020-09-05 16:20
z jednoczesną pogardą dla Polaków !
i należy to pochwalać ? bo będąc przeciwnym nazwą Cię nacjonalistą ....
wszyscy którzy nie pomogli Polakom podczas wojny to nacjonaliści ! i są nimi do dziś
z jednoczesną pogardą dla Polaków !
i należy to pochwalać ? bo będąc przeciwnym nazwą Cię nacjonalistą ....
wszyscy którzy nie pomogli Polakom podczas wojny to nacjonaliści ! i są nimi do dziś ! i Polska też powinna być pełna nacjonalistów którzy patrzą na dobro własnego kraju! i dobro jego obywateli a nie oglądają się by o tamci np. w USA mieli dobrze ... my jestesmy poniewieranym narodem a inni korzystają z nas wyciskając kasę
2020-09-05 16:20
ktoś dawno temu nie pomógł, gdy zapewne nie było Cię jeszcze na świecie...a Ty byś pomogła ale zmieniono Twoją psyche...Takie myślenie nie prowadzi do pokoju..
2020-09-05 16:25
USA i cały zachód nas dyma a ja mam , co pomagać ? człowieku to jakbym pluł Ci w twarz a Ty byś twierdził , że pada deszcz !
2020-09-06 04:57
Ile Putin płaci za wpisy?
2020-09-05 16:59
ten twój wpis jest i**otyczny ,analfabetyzm wtórny ,weż do ręki ksiązki
2020-09-05 17:04
Nacjonalizm to rzut beretem od faszyzmu. Masz nie być nacjonalistą tylko patriotą. Wiesz, co to jest patriotyzm? To nie jest wycieranie sobie gęby pustymi frazesami i obrzucanie błotem ludzi różniących się od ciebie.
Nacjonalizm to rzut beretem od faszyzmu. Masz nie być nacjonalistą tylko patriotą. Wiesz, co to jest patriotyzm? To nie jest wycieranie sobie gęby pustymi frazesami i obrzucanie błotem ludzi różniących się od ciebie. Patriotyzm to tolerancja, szacunek dla każdego rodaka, to płacenie podatków, to przestrzeganie przepisów, to uczciwość, to prawdomówność, uczciwie wykonywana praca, dbanie o swoje otoczenie, pomaganie słabszym. To jest patriotyzm.
2020-09-05 17:15
Z Tobą przechyliłbym kufelek w realu, mądrze piszesz.
2020-09-05 17:17
człowieku was karcą za bezprawny przymus noszenia maseczek ! mówisz o prawie / przepisów ?
2020-09-05 17:24
walczą o niepodległość?!
2020-09-05 17:50
nie mogą być jego "koalicjanci" ;) m.in. Polska
jakieś wątpliwośći >?
2020-09-05 17:55
2020-09-05 17:50
W nacjonaliźmie nic ale te organizacje co to organizują nie mają nic wspólnego z nacjonalizmem.
2020-09-05 18:31
2020-09-05 18:59
krajem który za 100-150 lat zniknie a może szybciej !
2020-09-05 19:12
Dla takich jak ty pokój to zło.
Wy lubicie krew ,gwałty to taka wasza prawacka mantra.
2020-09-06 10:24
2020-09-06 12:01
UE zależy na wojnach - sensu w tym nie widzę, ale napisać można wszystko, np. "filatelistom zależy na wojnach" - i jakoś tę tezę uzasadnić. Natomiast nacjonalizm podlany różnicami wyznaniowymi ma sporo na sumieniu, przede wszystkim Holokaust, ale także Wołyń, z nowszej historii Rwanda, Jugosławia, wymieniać można by długo
2020-09-06 12:12
Nacjonalizm zakłada Twoją wyższość nad innymi narodami... Alternatywą jest po prostu patriotyzm, działasz dla dobra kraju z szacunkiem dla innych nacji :)
2020-09-09 16:51
Nacjonalizm zakłada, że dobro twoich rodaków jest dla ciebie ważniejsze niż innych narodów. Nie ma mowy o wyższości. To są rozdzielne sprawy. Czy nie uznajesz, że dobro twojej rodziny jest dla ciebie ważniejsze niż
Nacjonalizm zakłada, że dobro twoich rodaków jest dla ciebie ważniejsze niż innych narodów. Nie ma mowy o wyższości. To są rozdzielne sprawy. Czy nie uznajesz, że dobro twojej rodziny jest dla ciebie ważniejsze niż mojej? Jeśli uznajesz, to czy jednocześnie uznajesz wyższość swojej rodziny? Podejrzewam, że nie, czyli przenosząc to na poziom narodowy - jesteś nacjonalistą, ale nie szowinistą.
2020-09-06 12:25
Odetnij sobie internet, zamknij granice, szkoły zamień na nauczanie domowe, jedzenie we własnym zakresie - z przyblokowego ogródka. Wszystko pod hasłem - swój interes w swoje ręce (przynajmniej zgodnie z Twoja wiara nie będziesz musiał antykoncepcji stosować).
2020-09-06 13:34
zanim sie obejrzysz ujrzysz obce wojska przy granicy wschodniej. Takie myslenie bylo posrednio przyczyna wybuchu dwoch wojen swiatowych. Dlatego jako prewencja tego typu wydarzen powstalo onz i potem UE, krytykowana
zanim sie obejrzysz ujrzysz obce wojska przy granicy wschodniej. Takie myslenie bylo posrednio przyczyna wybuchu dwoch wojen swiatowych. Dlatego jako prewencja tego typu wydarzen powstalo onz i potem UE, krytykowana wlasnie przez prawackich nacjonalistow czyli wszelkiej masci zwolennikow podporzadkowania PL Rosji. Jestes zwyczajnym ignorantem historycznym. Nie rozumiesz zdarzen przyczynowo skutkowych
2020-09-07 08:03
Durnota
2020-09-07 11:42
Bo dzięki wojnom mają problem z napływem nielegalnych imigrantów, a brak stabilności szkodzi wielkim gospodarkom nastawionym na eksport jak Niemcy, Holandia czy Szwecja.
2020-09-05 15:49
bo nie zgłoszona w UM
2020-09-05 15:59
2020-09-05 16:06
2020-09-05 16:17
2020-09-05 16:57
stad wydana zgoda dla tych orghanizacji.
2020-09-06 09:43
2020-09-05 15:50
W końcu normalna, spokojna manifestacja. Każdy widział co robia na marszach lgbt. Ja wierze tylko w to co widzę. W kontrze stare komuszki i osoby z zaburzeniami,ysmiewajace religie katolicka, niech sprobuja tak z "religia pokoju" hehe
2020-09-05 16:18
to temat zastępczy, zasłona dymna dla pisowskich przekrętów. Ci neonaziści grają tu rolę pożytecznych i**otów na pasku rządu.
2020-09-05 16:51
Skocz to bliziutkiej Szwecjii i przejdż się w nocy po Goteborgu i Malmo. Wtedy pogadamy o "religi pokoju".
Co do homo, wolność każdego kończy sie tam,, gdzie zaczyna się wolność innego człowieka.
Co do pisu, to naród tak wybrał. Masz coś do demokracji? Ustrój totalitarny jest zakazany kolego.
Proste.
2020-09-05 17:18
Byłem w Sztokholmie w zeszłym roku. Jedyne osoby, które mnie zirytowały to polska rodzina, głośna, roszczeniowa i chamowata, orbitująca wokół standardowej madki, w kolejce w lodziarni na ichniej starówce.
2020-09-05 17:34
2020-09-06 09:02
Ten o Sztokholmie...
2020-09-05 17:20
czy taki łysy z nożem?
No co za różnica?
2020-09-06 20:07
W roznych dzielnicach bywalem, po nocach integrowalem sie sluzbowo i wracalem komunikacja miejska. Ani razu nie czulem serca w przelyku. A niekiedy bylem zalany w trupa, jak na prawdziwego Polaka przystalo :) prawaki chca abys myslal, ze najbezpieczniej jest na Bialorusi, w Rosji, w Polsce i na Ukrainie. O to im chodzi.
2020-09-05 17:19
2020-09-07 12:31
2020-09-05 15:52
Rozumiem, że nie bratnie wojny jak najbardziej?
2020-09-05 15:56
Dokładnie tak. Polacy powinni podbijać słabszych i kolonizować afryke by mieć darmową siłę roboczą np. do kopani
2020-09-05 16:26
jak nic tania sila robocza.
2020-09-05 16:59
Dokładnie, póki co to My jesteśmy tanią siłą roboczą dla zachodnich korporacji
2020-09-05 18:06
To się nie sprawdzi - górnicy zaczną protestować, i skończy się rumakowanie.
2020-09-06 11:27
2020-09-05 21:46
dopatrujące się faszyzmu w nacjonalizmie i nie dostrzegające, że faszyzm, to korporacjonizm, czyli to, z czym mamy do czynienia właśnie na całym świecie.
2020-09-06 08:08
zyjacej tu na ziemi i wszczynajacej wojny!
2020-09-06 11:17
2020-09-05 15:52
Przecież oni nie skandują nacjonalistycznych haseł i nie niosą polskich flag. Niosą krzyże celtyckie i hasła jasno określające ich jako neo-nazistów. To nie są polscy narodowcy, to neonaziści.
2020-09-05 15:56
88!
2020-09-05 16:20
Kiedyś dziewczyna ci wytłumaczy co to.
2020-09-06 11:07
2020-09-05 16:19
i antykapitaliści, co to za hasełka niszcz kapitalizm, do wora ich z antifą a wór do .. ;)
2020-09-05 19:51
Ciekawe gdzie kupują ciuszki i na jakiej marki telefonach zamiaszczają w necie swoje nazi hasła.
2020-09-05 16:27
ale 3m nie zalapalo, ze takich sie tu lubi.
2020-09-05 16:35
Przeczytaj artykuł i będziesz wiedział, że jedno z haseł było wykrzykiwana jak "Naszą drogą nacjonalizm"
2020-09-05 17:13
Od kiedy krzyż celtycki to znak nazistowski? Bo ja wiem o nim sporo i powstał on wieeeele lat wcześniej niż nazizm. Dlatego proszę o odpowiedź.
2020-09-05 17:17
Ale została dokooptowana do śmierdzącego, brunatnego... no właśnie tego. Tak, jak krzyż celtycki. Nie obchodzą mnie korzenie symbolu, obchodzi mnie skojarzenie dzisiaj.
2020-09-05 17:28
mi z nazizmem kojarzy się język niemiecki , oni też go używali...
2020-09-06 02:03
2020-09-05 17:21
Twój pisowski czarodziej z IPNu namaścił celtyka, rasistowski znak?
2020-09-05 17:44
Może i masz rację ale środowiska nacjonalistyczne i faszystowskie utożsamiają się silnie z tym symbolem
2020-09-05 21:02
W nogach śpisz, mało wiesz
2020-09-05 17:41
Sami się określają jako nacjonaliści. Autonomiczni nacjonaliści.
2020-09-05 23:50
ważne są fakty - Antifa np. określa się jako antyfaszyści, a faktycznie są faszystami
2020-09-05 18:48
Weź człowieku otwórz jakąś książkę i poczytaj może, a nie wypisujesz takie głupoty.
2020-09-05 21:03
Nie udawaj głupiego. Aaaa, no fakt, nie musisz.
2020-09-05 22:55
2020-09-06 00:39
Obejrzyj film,zanim coś napiszesz,może masz slaby wzrok,albo wrodzoną nienawiść,jedno i drugie nic dobrego Tobie nie wróży,może przestań brać,albo zmień dostawcę
2020-09-07 08:48
to ci w PE pod szyldem poko . pokrętne POczucie patriotyzmu, z panią Adamowicz na czele.
2020-09-05 15:53
Zdrowa, inteligentna i trzeźwa młodzież. Ludzie, którzy kochają swój kraj, znają i pielęgnują jego historię. Duma Polski. Taka młodzież to rzadkość. Jesteście wielcy!
2020-09-05 16:06
Typie ty masz 19 lat
2020-09-05 16:34
12
2020-09-06 07:56
Nieprawda, mam już demencję.
2020-09-05 16:27
30 procent z nich do "goscie" z zachodniej granicy. czyt niemcy.
2020-09-05 16:36
Ten komentarz to wgle jeden wielki sarkazm. Ze zdrową młodzieżą to naziści z filmiku dużo wspólnego nie mają.
2020-09-05 16:52
Dosyć już dewiantów
2020-09-05 17:47
W latach trzydziestych XXw młodzież w Niemczech też tak myślała i co z tego wyszło każdy myślący człowiek wie.
2020-09-05 17:55
Gdyby nie pisowska policja, te obrazki jak z WMG
2020-09-05 18:32
2020-09-05 21:05
Bo to też byli piękni, młodzi chłopcy. A ci z wermahtu mirli nawet coś o bogu na pasach, no cudownie po prostu...
2020-09-05 22:24
i teraz lepiej? hitler sie w grobie przewraca
2020-09-06 06:46
Trochę za wcześnie na demencję starczą ale zdarza się .Poczytaj o latach 30 ub wieku .
2020-09-06 11:30
LOL koło inteligencji to oni nawet nie leżeli!
2020-09-06 11:36
Adam, po co wypisujesz takie głupoty? Brak wykształcenia nie usprawiedliwia.
2020-09-07 09:24
2020-09-07 09:25
To raczej marsz sfrustrowanych nieudaczników, którym się w życiu nie powiodło. Pracują za najniższą krajową. Nie mają planów ani perspektyw. Muszą na kogoś zwalić, że im się w życiu nie powiodło. Szkoda mi tych chłopaków.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.