2020-07-09 12:45
Opinia wyróżniona
Gratulacje dla pana dzielnicowego i gratulacje dla urzędników - zamiast bezmyślnie wystawiać kwitki, ktoś pomyślał, zaprosił do rozmowy i wymyślił jak problem rozwiązać. Gdyby było więcej takich osób, w mieście, w kraju, byłoby przyjemniej :).
2020-07-09 19:35
jak nadal będą parkować jak parkują a nie stosują się do zmian w ruchu i nie będą korzystać z wyznaczonych miejsc parkingowych
2020-07-09 19:11
niż sporządzać dokumentację do 50 wniosków o ukaranie przez sąd za wykroczenie
2020-07-09 21:39
Nie kazdy mundurowy sluzy jarkowi ...
2020-07-09 18:30
szczególnie w kwestii przeprawy przez Martwą Wisłę.
Skoro mają tunelem nie jeździć, to niech władze miasta pomyślą o przywróceniu przeprawy promowej (nową, bardziej ekonomiczną jednostką pływającą).
szczególnie w kwestii przeprawy przez Martwą Wisłę.
Skoro mają tunelem nie jeździć, to niech władze miasta pomyślą o przywróceniu przeprawy promowej (nową, bardziej ekonomiczną jednostką pływającą).
Bo skoro ludzie na rowerach do tunelu wjeżdżają, to znaczy że przeprawa na drugą stronę jest dla nich potrzebna.
Tu nie pisz tylko o "niedasizmie" ("nie da się").
2020-07-09 16:19
Brawo, rozwiązujemy, nie karzemy.
2020-07-09 16:50
oferując szczodrze miejsca do parkowania w mieście zwiększamy korki na jego ulicach. Problemem jest nadmiar samochodów w naszych miastach, od wielu lat rozwijających się w ramach błędnego koła niezrównoważonego rozwoju.
2020-07-09 15:22
parkowanie na jezdni jest niemal zawsze dopuszczalne. wiec te "rozwiązanie problemu" sprowadziło się jedynie do edukacji kierowców i narysowaniu "strzałek i ramek" typu "tu młotku możesz zaparkować, nie jeździj jak ostatni pacan po chodniku"
2020-07-10 09:09
Dla Ciebie znak spitalaj przyglupie by się przydał..
2020-07-09 13:14
osobe ktorej mieszkancy placa i ktora dba by rozwiazywac problemy mieszkancow. Taki urzednik nazywa sie Prezydent Miasta
2020-07-09 14:38
jedni chcą więcej darmowych parkingów (budowanych na koszt miasta, czyli innych mieszkańców); inni uważają, że można je stworzyć kosztem szerokości jezdni zabierając jeden pas. Wtedy kolejni mówią: ale to przecież
jedni chcą więcej darmowych parkingów (budowanych na koszt miasta, czyli innych mieszkańców); inni uważają, że można je stworzyć kosztem szerokości jezdni zabierając jeden pas. Wtedy kolejni mówią: ale to przecież zmniejszy przepustowość! Stworzy korki!. Jeszcze inni zauważą, że ważniejszym problemem niż brak miejsc do parkowania jest nadmiar samochodów w mieście - właśnie nadmierna skłonność do korzystania z nich powoduje konflikty o przestrzeń w mieście. Ci ostatni uznają np. że warto przeznaczać fundusze publiczne na tworzenie pasów dla rowerów kosztem szerokości jezdni. Wtedy kolejni powiedzą: ale to jest niebezpieczne, trzeba tworzyć dwukierunkowe drogi dla rowerów kosztem szerokości chodnika. Kolejni powiedzą: trzeba zwiększyć częstotliwość tramwajów i kupić nowy tabor oraz rozbudować zasięg linii tramwajowych. Inni powiedzą: tylko metro załatwi problemy komunikacyjne mieszkańców nie naruszając interesów kierowców i pieszych. Rowerzyści niech się bujają. Można by mnożyć pomysły, bez rzetelnego panelu obywatelskiego z udziałem przedstawicieli różnych dzielnic i grup użytkowników miasta niewiele się poprawi, a dominacja samochodów w mieście będzie trwała nadal.
2020-07-09 16:33
Przy zerowym zainteresowaniu w wybory lokalne, a już najbardziej w wybory dzielnicowe. 30 lat demokracji a ludzie głosują emocjonalnie i nie nauczyli się brać udziału w życiu publicznym.
2020-07-09 16:49
to można go tylko pochwalić. Jestem pod wrażeniem.
2020-07-09 12:55
Dotyczy to każdego rodzaju parkowania na dziko.
2020-09-13 09:06
To zla polityka miasta od 20 lat taka sama -miliony nie na spolecznosc a na biznesmenow. i obciazxenia nalozone przez Pis na samorzady-przyczynily sie na ta beznadziejna sytuacje ,ze nie pobudowano parkingow-zlae
To zla polityka miasta od 20 lat taka sama -miliony nie na spolecznosc a na biznesmenow. i obciazxenia nalozone przez Pis na samorzady-przyczynily sie na ta beznadziejna sytuacje ,ze nie pobudowano parkingow-zlae planowanie..tez bo biuro rozwoju miasta i Rada Miasta od lat wiedzialy ze ludzie maja tam dzialki ale nic nie zrobily aby tym ludzia i ludzia przyjezdnym ulatwic zycie..bo...bo moze chca zmienic plany zagospodarowania wyrzucic dzialkowcow i opchnac teren deweloperce?
2020-08-02 08:50
K...wa gratuluję pomysłu może zamknijce jedną stronę ulicy i będzie ok co za d**ile to wymyślili. Jakoś po drugiej stronie ulicy dzialkowcy sobie radzą wjeżdżają na działki autami
2020-07-09 13:53
Inicjatywa warta pochwalenia. Ktos zauwazyl problem i reaguje, ale 90% tutaj to rowerzysci ktorym sie wszystko nalezy. Wielki szacun za zalatwienie sprawy w taki sposob, nie ma co sugerowac sie tymi komentarzami.
2020-07-09 14:46
znaczna część wypowiedzi pokazuje, że tworzenie za publiczne pieniądze miejsc do parkowania samochodów kosztem trawników to nie jest dobra polityka. Trzeba rzetelnie zastanowić się, jak przesunąć granice kompromisu
znaczna część wypowiedzi pokazuje, że tworzenie za publiczne pieniądze miejsc do parkowania samochodów kosztem trawników to nie jest dobra polityka. Trzeba rzetelnie zastanowić się, jak przesunąć granice kompromisu między różnymi oczekiwaniami różnych mieszkańców. Na razie ta granica kompromisu była bezrefleksyjnie przesuwana na korzyść kierowców, a rowerzyści niekiedy zyskiwali jedynie kosztem przestrzeni dla pieszych. Nadal są traktowani jako intruzi na większości ulic miasta, nawet jeśli tam został uspokojony ruch. Kierowcy mają trudności ze zrozumieniem, że źródłem większości ich problemów z zakorkowaniem miasta i "brakiem" miejsc do parkowania są zachowania innych kierowców (nadmiernie korzystających z samochodów i oczywiście nadmiar samochodów w posiadaniu mieszkańców). Wiele rodzin ma więcej niż jeden samochód, który marnuje przestrzeń miejską przez 23 godziny na dobę.
2020-07-15 08:16
miejsca mają być wyznaczone na prawej jezdni marynarki. Koszt = 20 litrów farby i dwa znaki
2020-07-09 21:05
Problemem nie byly auta ktore tam byly zaparkowane, bo nikomu nie przeszkadzaly a jedna osoba ktora to zglaszala, ponad 300 zgloszen ...
2020-07-09 17:28
to pogadamy.
2020-07-09 14:11
W samo sedno.
2020-07-09 17:57
Mają jakiś teren, z którego powinni wydzielić wspólną część do trzymania własnych pojazdów i tyle w temacie.
Albo każdy niech ma dojazd do własnej działki i na niej trzyma swój pojazd.
Co to jest za
Mają jakiś teren, z którego powinni wydzielić wspólną część do trzymania własnych pojazdów i tyle w temacie.
Albo każdy niech ma dojazd do własnej działki i na niej trzyma swój pojazd.
Co to jest za zwyczaj z czasów głębokiej komuny, że każdy u siebie to jest u siebie, ale swój samochód życzy sobie trzymać na nieruchomości należącej do miasta?
Bardzo proszę - życzysz sobie mieć samolot, jacht, konia czy samochód, stać cię, proszę bardzo.
Ale poza samym zakupem zorganizuj sobie miejsce gdzie będziesz go trzymać, opłać to miejsce i tam sobie swoją własność przechowuj.
Albo więc parkując na własnej działce, albo na wynajętym miejscu parkingowym.
Życzysz sobie robić zakupy tylko tam gdzie można podjechać samochodem - proszę bardzo, wybierz te sklepy które zapewniają parking dla klientów i nie jeździj do tych które parkingu nie mają. A nie parkowanie na dziko, "bo nie ma miejsca".
2020-07-15 08:11
nawet na mojej 200m2 działce bym wygospodarował miejsce na auto żeby nie targać codziennie szpargałów 500m od parkingu. Ale niestety wjazd na teren ROD jest tylko w środy i soboty i to tylko w celu dostawy (następnie trzeba opuścić teren).
2020-07-09 21:13
Tereny dzialek w tym miejscu nie sa na idealnym gruncie, to dosc podmokly teren, jesli bylaby tam mozliwosc parkowania przez caly czas, sciezki dojazdowe do dzialek , bylyby pozapadane do tego stopnia ze nie daloby sie przejechac, jedynie glowna droga jest utwardzona ...
2020-07-10 22:32
To se utwardzcie!
2020-07-09 21:51
podłoże pod chodnikiem to też inny grunt? można wstawiać każdego dnia kilka ton żelastwa? logika działkowca? jak moje to chucham, jak publiczne to wywalone?
2020-07-09 16:28
A dlaczego nie mogą dojechać na działkę rowerem? Zdrowiej i nie zajmowaliby miejsca do parkowania. A pieniądze zamiast na budowę parkingu można byłoby przeznaczyć na budowę nowych dróg rowerowych. I dalej, kolejne
A dlaczego nie mogą dojechać na działkę rowerem? Zdrowiej i nie zajmowaliby miejsca do parkowania. A pieniądze zamiast na budowę parkingu można byłoby przeznaczyć na budowę nowych dróg rowerowych. I dalej, kolejne pieniądze byłyby ciągle z mandatów za złe parkowanie. A tak, zmarnowane będą nasze pieniądze na parking, będzie brak wpływów z mandatów, brak pieniędzy na infrastrukturę rowerową. I najważniejsze, zapłacą za parking ci, którzy nie będą korzystali z tego miejsca.
2020-07-09 21:11
2020-07-10 17:39
...co chciałeś poowiedziieć. Jesteś trolem internetowym?
2020-07-09 12:46
2020-07-09 14:07
Parking jest w odległości ok. 100-200 m dalej. W zasadzie są dwa. Jeden przy Wyzwolenia, kolejny (kawałek dalej) przy Wisłoujściu. Ale to już trzeba użyć mózgu i pokonać krótki dystans pieszo.
2020-07-09 21:00
te parkingi od wejscia sa w odleglosci okolo 700 metrow, polecam taki spacer z 2 dzieci w ta i spowrotem zaladowany z 5 torbami , nie wiesz o czym gadasz amebo umyslowa .
2020-07-10 10:45
Czy ja cię obrażam? Właśnie dałeś przykład swojego braku rozumu. I tak dla twojej informacji doskonale wiem o czym mówię, ponieważ mieszkam w bliskiej okolicy. Codziennie poruszam się Marynarki Polskiej i codziennie
Czy ja cię obrażam? Właśnie dałeś przykład swojego braku rozumu. I tak dla twojej informacji doskonale wiem o czym mówię, ponieważ mieszkam w bliskiej okolicy. Codziennie poruszam się Marynarki Polskiej i codziennie widzę panujący wokół działek chaos i kłótnie parkujących tam kierowców również z innymi kierowcami działkowcami, bo jeden drugiego zastawił. Czy naprawdę uważasz, że kierowcy powinni parkować tak jak dotychczas, na chodniku, ścieżce, trawnikach i jechać slalomem między pieszymi? Pomiędzy tobą i twoimi dziećmi kiedy idziecie chodnikiem? Jeśli uważasz, że to bezpieczne to śmiało pospaceruj z rodziną ulicą między rozpędzonymi samochodami. W końcu co za różnica. I na koniec dodam, że odległość nawet 700m to żadna odległość. Ruch się dzieciom przyda dla zdrowotności, no chyba, że wolisz by rosły wszerz .
2020-07-09 15:26
no i ten "mały" przy stadionie :D
2020-07-10 10:19
Brzezno, ul. Wczasy w szczególności, poza zasięgiem uwagi p. Dulkiewicz i służb miejskich
2020-07-09 12:45
Opinia wyróżniona
Gratulacje dla pana dzielnicowego i gratulacje dla urzędników - zamiast bezmyślnie wystawiać kwitki, ktoś pomyślał, zaprosił do rozmowy i wymyślił jak problem rozwiązać. Gdyby było więcej takich osób, w mieście, w kraju, byłoby przyjemniej :).
2020-07-09 15:22
parkowanie na jezdni jest niemal zawsze dopuszczalne. wiec te "rozwiązanie problemu" sprowadziło się jedynie do edukacji kierowców i narysowaniu "strzałek i ramek" typu "tu młotku możesz zaparkować, nie jeździj jak ostatni pacan po chodniku"
2020-07-10 09:09
Dla Ciebie znak spitalaj przyglupie by się przydał..
2020-07-09 19:11
niż sporządzać dokumentację do 50 wniosków o ukaranie przez sąd za wykroczenie
2020-07-09 21:39
Nie kazdy mundurowy sluzy jarkowi ...
2020-07-09 19:35
jak nadal będą parkować jak parkują a nie stosują się do zmian w ruchu i nie będą korzystać z wyznaczonych miejsc parkingowych
2020-07-09 18:30
szczególnie w kwestii przeprawy przez Martwą Wisłę.
Skoro mają tunelem nie jeździć, to niech władze miasta pomyślą o przywróceniu przeprawy promowej (nową, bardziej ekonomiczną jednostką pływającą).
szczególnie w kwestii przeprawy przez Martwą Wisłę.
Skoro mają tunelem nie jeździć, to niech władze miasta pomyślą o przywróceniu przeprawy promowej (nową, bardziej ekonomiczną jednostką pływającą).
Bo skoro ludzie na rowerach do tunelu wjeżdżają, to znaczy że przeprawa na drugą stronę jest dla nich potrzebna.
Tu nie pisz tylko o "niedasizmie" ("nie da się").
2020-07-09 16:19
Brawo, rozwiązujemy, nie karzemy.
2020-07-09 16:50
oferując szczodrze miejsca do parkowania w mieście zwiększamy korki na jego ulicach. Problemem jest nadmiar samochodów w naszych miastach, od wielu lat rozwijających się w ramach błędnego koła niezrównoważonego rozwoju.
2020-07-09 13:14
osobe ktorej mieszkancy placa i ktora dba by rozwiazywac problemy mieszkancow. Taki urzednik nazywa sie Prezydent Miasta
2020-07-09 14:38
jedni chcą więcej darmowych parkingów (budowanych na koszt miasta, czyli innych mieszkańców); inni uważają, że można je stworzyć kosztem szerokości jezdni zabierając jeden pas. Wtedy kolejni mówią: ale to przecież
jedni chcą więcej darmowych parkingów (budowanych na koszt miasta, czyli innych mieszkańców); inni uważają, że można je stworzyć kosztem szerokości jezdni zabierając jeden pas. Wtedy kolejni mówią: ale to przecież zmniejszy przepustowość! Stworzy korki!. Jeszcze inni zauważą, że ważniejszym problemem niż brak miejsc do parkowania jest nadmiar samochodów w mieście - właśnie nadmierna skłonność do korzystania z nich powoduje konflikty o przestrzeń w mieście. Ci ostatni uznają np. że warto przeznaczać fundusze publiczne na tworzenie pasów dla rowerów kosztem szerokości jezdni. Wtedy kolejni powiedzą: ale to jest niebezpieczne, trzeba tworzyć dwukierunkowe drogi dla rowerów kosztem szerokości chodnika. Kolejni powiedzą: trzeba zwiększyć częstotliwość tramwajów i kupić nowy tabor oraz rozbudować zasięg linii tramwajowych. Inni powiedzą: tylko metro załatwi problemy komunikacyjne mieszkańców nie naruszając interesów kierowców i pieszych. Rowerzyści niech się bujają. Można by mnożyć pomysły, bez rzetelnego panelu obywatelskiego z udziałem przedstawicieli różnych dzielnic i grup użytkowników miasta niewiele się poprawi, a dominacja samochodów w mieście będzie trwała nadal.
2020-07-09 16:33
Przy zerowym zainteresowaniu w wybory lokalne, a już najbardziej w wybory dzielnicowe. 30 lat demokracji a ludzie głosują emocjonalnie i nie nauczyli się brać udziału w życiu publicznym.
2020-07-09 16:49
to można go tylko pochwalić. Jestem pod wrażeniem.
2020-07-09 12:55
Dotyczy to każdego rodzaju parkowania na dziko.
2020-07-09 22:16
2020-07-09 22:04
pod.warunkiem że będą parkometry
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.